.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

ΜΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ


"Δεν είναι σε θέση σήμερα, οι ταγοί της εκκλησίας μας, να βοηθήσουν το ποίμνιο και το αφήνουν να κατασπαράζεται! Αυτό είναι το θλιβερό!Τι να σας πω άλλο; 
Πολλές φορές βλέπουμε να δρουν οι εχθροί της πίστεως και να εισαγάγουν, νέες θεότητες και λατρείες και να μήν μπορούμε να κάνουμε τίποτα! Σε ποιόν να πάς να το πεις; Σε ποιόν να το καταγγείλεις; ΑΥΤΟ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΔΥΣΤΎΧΗΜΑ! Πονάει η ψυχή μου που σάς το λέω! Έρχονται άνθρωποι και μου λένε, πάτερ αυτό, πάτερ εκείνο! Τι να κάνουμε; Και δεν έχω το τρόπο να τους βοηθήσω! Να του πω που να πάνε; 
ΠΟΥ;
Δυστυχώς δεν είναι σε θέση οι εφημέριοί μας καί αυτοί οι οποίοι είναι τεταγμένοι να βοηθήσουν το ποίμνιο, ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ εις θέσιν να βοηθήσουν! 
Πείτε από άγνοια; 
Πείτε από αδιαφορία; 
Πείτε επειδή κι αυτοί παρασύρονται κάποτε; 
Ακούει κανείς γνώμες γύρω από τέτοια θέματα ΠΟΥ ΝΑ ΤΡΑΒΆΕΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΆ ΤΟΥ!
Θα σας πω κάτι που το έχω πει και πέρυσι: 
Αγαπητό ποίμνιο, ΒΟΗΘΉΣΤΕ ΕΣΕΊΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΣΑΣ! Μελετάτε τον λόγο του Θεού και βοηθήστε εσείς τον εαυτό σας.!! Εμείς ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΝΑ ΣΆΣ ΒΟΗΘΉΣΟΥΜΕ! 
Κι όχι μόνο αυτό, ορισμένες φορές ΣΑΣ ΡΙΠΤΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, είτε το καταλαβαίνουμε είτε όχι, ΣΆΣ ΡΙΠΤΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΑ ΧΈΡΙΑ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΎ!
ΝΑΙ, γιατί κι εμείς ως ταγοί, ως κληρικοί, έχουμε γίνει κι εμείς θύματα αυτών των καταστάσεων! 
Δεν θέλω να σάς βάλω την υποψία για αυτούς που σας ποιμαίνουν. Αλλά δεν θέλω να σάς αφήσω και ξένοιαστους και να πείτε: ε, έχουν τον λόγον άλλοι, αυτό που θα μας πουν αυτό θα κάνουμε! ΌΧΙ! 
Να είμαστε ξυπνητοί άνθρωποι για να μπορούμε να προστατεύσουμε τον εαυτό μας, γιατί σήμερα ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΎΟΥΝ, αυτοί που είναι τεταγμένοι να σας προστατεύουν!
Δεν ξέρω, κατά τά άλλα πολλά λέγονται και ακούγονται. 
Η εποχή μας έχει χαλάσει τους ανθρώπους. Είμαστε χαλασμένοι πλέον άνθρωποι!
Αν λοιπόν δεν ξέρεις μερικά πράγματα, πως θα προστατεύσεις αδερφέ μου, ΤΗΝ ΥΓΕΊΑ ΣΟΥ, και ΤΗΝ ΖΩΉ ΣΟΥ! Έτσι κι εδώ!

Αγαπητοί μου, μελετάτε τον λόγο του Θεού, κι αν συναντήσετε την αδιαφορία εκ μέρους ημών, τότε να πείτε: ΌΧΙ ΠΑΤΕΡ! ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΈΤΣΙ! 
Κι αν εσύ τα λές έτσι, εγώ τουλάχιστον θα προστατεύσω τον εαυτό μου!! 
Κι όχι μόνο τον εαυτό σας. 
Αλλά να προστατεύσετε και τους παραπέρα, τους πλαϊνούς σας, γιατί έτσι αγαπητοί μου, έτσι είναι ανάγκη να γίνει!!"

Μακαριστός π. Αθανάσιος Μυτιληναίος