.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Ξεκάθαρα αυτός που “ελέγχει” το micro-chip είναι το “αφεντικό”


ΤΟ ΟΠΟΙΟΔΉΠΟΤΕ MICRO-CHIP ΈΧΕΙ ΈΝΑΝ ΡΌΛΟ. 

Προγραμματίζεται για να κάνει μια συγκεκριμένη εργασία.

Ξεκάθαρα αυτός που το “ελέγχει” είναι το “αφεντικό”. 

Αν αγοράσεις μια συσκευή με chip, εσύ είσαι το αφεντικό, και η συσκευή στην οποία δίνει εντολές το chip, είναι ο “σκλάβος”. 

Αν βάλεις στον σκύλο σου ένα chip για να μην χαθεί, εσύ είσαι το αφεντικό και το chip ο σκλάβος, που θα παίξει τον ρόλο του για σένα, όταν χαθεί. 

Πάντοτε όταν υπάρχει chip, υπάρχει και η σχέση “master-slave” (αφεντικό- σκλάβος). 

Δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να θεωρήσουμε πως κάποιος κατέχει τον έλεγχο ενός chip (το οποίο τοποθετείται για έναν σκοπό) και δεν ορίζει μια “εργασία” ή ένα “όριο”. 

Γι’ αυτόν τον λόγο και τα chip χρησιμοποιούνται σε αντικείμενα και ζώα. 

Γιατί δεν έχουν νόηση. Δεν είναι “ελεύθερα”. Και κάποιος τα “χειρίζεται”. 

Στην περίπτωση του ανθρώπου τα πράγματα είναι διαφορετικά. Όταν ο ίδιος προγραμματίζει ένα chip για να κάνει μια εργασία προς όφελος του και το ελέγχει ο ίδιος, είναι οκ.

Όμως όταν “κάποιος άλλος” προγραμματίζει ένα chip για έναν άνθρωπο, υπάρχει “κάτι” που αυτός ο κάποιος “ελέγχει”. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάλεις ένα chip αν δεν θέλεις να “ελέγξεις” ή να θέσεις όρια. 

Υπάρχουν άπειρες τεχνοτροπίες, να παράξεις πλαστικές κάρτες – ταυτότητες χωρίς chip, και να έχεις ασφαλή αποτελέσματα ταυτοποίησης. Το chip, δεν είναι απαραίτητο για μια ταυτοποίηση. Όμως είναι απαραίτητο για “άλλες εργασίες ελέγχου” από ένα “αφεντικό” σε έναν “σκλάβο”.

Οπότε τα πράγματα είναι απλά. Όταν κάποιος πάρει ταυτότητα με chip, αποδέχεται κατά έναν τρόπο να γίνει σκλάβος ακόμη και αν οι “αλυσίδες” δεν φαίνονται. 

Δεν με ενδιαφέρουν οι “φανταστικοί λόγοι” που θέτουν κάποιοι, δεν με νοιάζει αν το είπε ο Παίσιος “να μην την πάρουμε”. 

Όταν κρατάς ένα chip που ελέγχει “άλλος” είσαι “σκλάβος” ακόμη και “κενό να είναι”. 

Γιατί συναινείς στο να πάψεις να είσαι “άνθρωπος”. Πράγμα που δυστυχώς αποδεχτήκαμε ήδη με τα “κινητά”. 

Μην αναλώνεστε με πολλά. 

Μην βρίσκετε “λόγους” να διαφωνείτε. 

Η ουσία είναι αυτή. 

Κανείς δεν μπορεί σε “άνθρωπο” να επιβάλει chip αν δεν το δεχτεί ο ίδιος. 

Έχουν “άλλα σχέδια”. 

Καλησπέρα μας. 

Yannis Bakman

ΣΧΟΛΙΟ

Εμάς φυσικά μας ενδιαφέρει και πολύ η άποψη του Αγίου Παίσιου...

Ωστόσο είναι ενδιαφέρουσα και η απλά κοινωνική άποψη του θέματος που αναλύει ο αρθρογράφος...


_____________________________

Σχόλιο Πᾶνος: Συμφωνοῦμε μὲ τὸ σχόλιο τοῦ Θάνου καὶ ἐπαυξάνουμε, ὅτι πάνω ἀπ᾿ ὅλα μᾶς ἐνδιαφέρει τὸ τί μᾶς εἶπε ὁ Ἄγιος Παΐσιος καὶ ὅτι μόνο τίς προτροπὲς τῶν Ἁγίων μποροῦμε νὰ ἐμπιστευτοῦμε ἀπόλυτα καὶ κατόπιν τὰ ὑπόλοιπα.

Ὡστόσο, συμφωνοῦμε μὲ τὸ σκεπτικὸ τοῦ ἀρθρογράφου.
«Πᾶνος»