.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Αποκαθήλωση των αναληθειών της ΔΙΣ Η ευθύνη των συμφορών βαραίνει τον τράχηλό τους



Άρθρο της Ελένης Παπασταματάκη

Μέσα στο βαθύ σκοτάδι οι φερόμενοι ως Eπίσκοποι, οδηγούν το ποίμνιο για άλλη μία φορά στην απώλεια.

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της ΔΙΣ της 6ης Σεπτεμβρίου 2023 και τα πορίσματα αυτής είναι θλιβερά και επαίσχυντα για άλλη μία φορά.

Σχετικά με τις τρομακτικές καταστροφές από τις οποίες δοκιμάζεται η πατρίδα μας και πλήττονται οι συνάνθρωποί μας, η ΔΙΣ εκφράζει την συμπαράστασή της… ενώ όπως υποστηρίζουν, θα πρέπει να θεωρείται ευνόητη η συμβολή της Εκκλησίας και των κατά τόπους Μητροπόλεων.

Η ευθύνη των συμφορών βαραίνει τον τράχηλό τους

Δυστυχώς η Διοικούσα Εκκλησία, το σύγχρονο Ιερατείο, συνέβαλε κατά πολύ στις θεομηνίες που τώρα βιώνουμε, αφού με τις δικές της «ευλογίες» σταμάτησαν οι αγιασμοί και οι λιτανείες επί δύο έτη, κλειδαμπαρώθηκαν οι ναοί μας και έμεινε αλειτούργητο το ποίμνιο, εφαρμόστηκαν τα βλάσφημα μέτρα της κυβέρνησης εντός των ιερών ναών, έγινε η Ανάσταση την ώρα που όρισε η κυβέρνηση… Όλα αυτά ήρθαν να προστεθούν στα αμιγώς εκκλησιαστικά εγκλήματα με την αποδοχή της παναίρεσης του Οικουμενισμού και την Ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου, με τα συλλείτουργα με αχειροτόνητους καθαιρεμένους. Οι Επίσκοποι ομοιάζουν με τυφλούς που οδηγεί ο ένας τον άλλο στον γκρεμό, έχοντας χάσει την Χάρη του Θεού.

Συνέβαλαν στις καταστροφές γιατί δεν στάθηκαν ως φάροι για το ποίμνιο, δεν προέταξαν την Ευαγγελική Αλήθεια, και άφησαν τον λαό έρμαιο στα δίχτυα του διαβόλου, δεν μίλησαν και δεν αντέδρασαν στην διαπόμπευση της ανθρώπινης υπόστασης, με τα gay pride και τους γάμους των ομοφυλοφίλων και όλη την ανωμαλία που προάγει αυτή η κυβέρνηση.
Η ΔΙΣ δίνει το πράσινο φως για τις ηλεκτρονικές ταυτότητες

Τον βόλεψε μια χαρά τον Αρχιεπίσκοπο, να παίρνει αποφάσεις συγκαλώντας την ΔΙΣ των 12 Επισκόπων αντί όλου του σώματος της Ιεραρχίας δηλαδή των 82 Επισκόπων. Ακόμα και για τα σοβαρότερα θέματα όπως είναι αυτό της ηλεκτρονικής ταυτότητας.

Μέσα στο βαθύ σκοτάδι οι φερόμενοι ως επίσκοποι, οδηγούν το ποίμνιο για άλλη μία φορά στην απώλεια.

Οι επίσκοποι της ΔΙΣ είπαν ναι στις ηλεκτρονικές ταυτότητες ακυρώνοντας τα λόγια των Αγίων, όπως του Αγίου Παϊσίου, περιφρονώντας όσα οι προκάτοχοί τους Ιεράρχες είχαν αποφασίσει περί των νέων ταυτοτήτων. Ακυρώνουν την Εγκύκλιο 2641 τής Ιεράς Συνόδου (09.02.1998).

Δεν είναι δυνατόν τα τελευταία τριάντα χρόνια οι Ιερές Σύνοδοι να προβληματίζονται και να έχουν σοβαρές ενστάσεις για το συγκεκριμένο θέμα και να έρχεται τώρα ο αρχιεπίσκοπος με τους… δώδεκα που διάλεξε και να μας κοροϊδεύει… Αυτό είναι ανήκουστο!

Η ΔΙΣ, η φωνή του κληρικαλισμού, αμέτοχη του Ορθόδοξου βιώματος, αποφάνθηκε:

«Η Ιερά Σύνοδος αντιλαμβάνεται την ανησυχία κάποιων χριστιανών, γι’ αυτό ζητά από όλους να έχουν εμπιστοσύνη στην Εκκλησία και τους υπεύθυνους Ποιμένες Της, οι οποίοι γρηγορούν για όλα τα ζητήματα που αφορούν στη ζωή των πιστών». [1]

Δυστυχώς στην πράξη μας απέδειξαν περίτρανα την ανευθυνότητα τους σε όλες τις προκλήσεις και στα σοβαρά ποιμαντικά και εκκλησιαστικά θέματα των τελευταίων χρόνων! Ανύπαρκτοι!

Ουδεμία Ορθόδοξη αντίδραση, ουδεμία αντίσταση σε ό, τι και αν αποφάσιζε η κοσμική εξουσία. Πλήρη ταύτιση και υποταγή στην εκάστοτε εγκάθετη κυβέρνηση που ευθαρσώς δήλωνε αντίθεη και αντίχριστη. Ο αρχηγός της Ελλαδικής Εκκλησίας δεν ύψωσε ουδεμία φορά Ορθόδοξο λόγο. Μας τσάκισε η εκ του πονηρού μειλιχιότητα και αφωνία του.

Γράφει σε μία από τις επιστολές του ο Άγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής «Πλάνη, αγαπητέ μοι, καθ’ εαυτήν ονομάζεται η ουσιώδης εκ της ευθείας και αληθείας απομάκρυνσις, αρνούμενη ως ειπείν την αλήθεια και το ψευδός ασπασμένη».

Σε μια τέτοια κατάσταση βρίσκεται η ΔΙΣ η οποία συνεχίζει στην ανακοίνωση της: «Όσες απόψεις ή επιφυλάξεις αναπαράγονται από παραθρησκευτικές αντιλήψεις γύρω από τις αστυνομικές ταυτότητες των πολιτών δεν είναι αμιγώς ορθόδοξης προέλευσης… Επίσης παραθρησκευτική αφετηρία έχει η χρήση φράσεων περί «ηλεκτρονικού φακελώματος» που επιβάλλει η «Νέα Τάξη Πραγμάτων» και η «παγκοσμιοποίηση», καθώς δεν στοχεύει στην προστασία των ατομικών ελευθεριών, αλλά υπονοεί ότι η Ελληνική Δημοκρατία, οι υπηρεσίες της και η εκάστοτε εκλεγμένη Κυβέρνηση είναι «όργανα του Αντιχρίστου».

Τόση υπεράσπιση στα κυβερνητικά όργανα ούτε οι Υπουργοί της κυβέρνησης δεν κάνουν! Πολύ τα έχει μπερδέψει ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και αντί να υπερασπίζεται την ελευθερία του ποιμνίου, την ελευθερία του προσώπου που ο Ίδιος ο Δημιουργός σεβάστηκε, συμμαχεί με όσους την καταστρατηγούν.

Ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος χαρακτηρίζει ως παραθρησκευτικό, το Ορθόδοξο ποίμνιο, τον λαό του Θεού, που αρνείται να δεχτεί όσα επιβάλλονται από παγκόσμια κέντρα. Ονομάζει όλους τους σκεπτόμενους χριστιανούς που επιθυμούν να βαδίσουν στο δρόμο της Παράδοσης της Εκκλησίας μας, σύμφωνα με όσα κηρύττει ο λόγος του Θεού, ότι έχουν παραθρησκευτικές αντιλήψεις.

Που είναι η πνευματική πατρότητα του κυρίου Ιερωνύμου; Και είναι απορίας άξιο η επιθετική του στάση. Τόσο πολύ λοιπόν έχει εξομοιωθεί με την κοσμική εξουσία;

Δεν θυμίζει ούτε στο ελάχιστο τους προκατόχους του και στην ανακοίνωση που εξέδωσαν όταν είχε ενσκήψει παρόμοιο θέμα στην πατρίδα μας. Έγραφαν ως Σύνοδος τότε […] η Ιερά Σύνοδος επιμένει επί παλαιοτέρας τοποθετήσεως και διακηρύσσει και υποστηρίζει την ανάγκη διασφαλίσεως της προστασίας της προσωπικότητας, της ιδιωτικής και οικογενειακής ζωής και του απορρήτου της επικοινωνίας, τα όποια πλήττονται…Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από την έκπτωση των πνευματικών αξιών και τον κίνδυνο της αλλοιώσεως του Ορθόδοξου φρονήματος. Ιδιαιτέρως ανησυχητικά είναι τα φαινόμενα που παρατηρούνται στο διεθνές πνευματικό και κοινωνικό στερέωμα όπου η ιδέα της συγκρητιστικής παγκοσμιοποιήσεως τείνει να επιβληθεί χωρίς καμία διάκριση μεταξύ Ορθοδοξίας και αιρέσεως, αλήθειας και πλάνης, υγιούς και νοσηρού φρονήματος. […] [2]

Να άλλη μία απόδειξη ότι ο νυν αρχηγός της Ελλαδικής Εκκλησίας δεν είναι το πρόσωπο που πρέπει να εμπιστευτεί το χριστεπώνυμο πλήρωμα, καθώς ο ίδιος βαρύνεται με πλήθος αντορθόδοξων και βλάσφημων αποφάσεων μέχρι και σήμερα. Απουσιάζει η ευεργετική διάκριση και το πνεύμα της βιωμένης Ορθοδοξίας, χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος. Γιατί δεν μπορεί να αναπαυτεί το πνεύμα του Θεού στον επίσκοπο που εναγκαλίζεται τον Πάπα και την αίρεση του και τόσα άλλα αντίθετα με την Πίστη μας.

Στον αντίποδα του κ. Ιερωνύμου και της σημερινής ΔΙΣ υψώνεται η ορθόδοξη φωνή του μακαριστού καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Γρηγορίου Αγίου Όρους Γέροντος Γεωργίου Καψάνη:

«Χρέος ὅλων μας εἶναι, καί ἰδίως τῶν Ποιμένων τῆς Ἐκκλησίας μας, νά ἐμπνεύσουμε σ’ ἐμᾶς καί τόν λαό μας τό πνεῦμα τῆς μετανοίας καί ἐπιστροφῆς στόν Θεό τῶν Πατέρων μας, γιά νά μπορῇ ὁ Ἐμμανουήλ νά εἶναι ἀνάμεσά μας, γιά νά δίνῃ νόημα στήν ζωή μας, χαρά, εἰρήνη, φῶς. Τελειώνοντας τόν ταπεινό αὐτό χαιρετισμό, θά ἤθελα νά ὑψώσω καί ἐγώ τήν φωνή μου μαζί μέ τήν Ἀδελφότητά μας πρός τούς ἀξιοτίμους πολιτικούς καί ἄρχοντάς μας, νά ἀποτρέψουν… τήν ἐφαρμογή τοῦ ἠλεκτρονικοῦ φακελώματος καί ἔτσι νά δώσουν ἄνεσι καί χαρά σέ ἑκατομμύρια Ὀρθοδόξων Ἑλλήνων πού ἀγωνιοῦν θεαρέστως γιά τό κρίσιμο αὐτό θέμα.

Δέν θέλουμε νά γίνουμε ἀριθμοί – νούμερα, νά παραδώσουμε τό πρόσωπό μας στόν ἠλεκτρονικό ὁλοκληρωτισμό. Ὁ Θεός ἔγινε ἄνθρωπος. Ἐμεῖς θά παραιτηθοῦμε ἀπό τήν ἀξία τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου μας;»