.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

ΤΑΔΕ ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ: ΓΙΑΤΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΑΝΟΜΟΙ ΤΑΓΟΙ ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΠΙΣΤΟ ΛΑΟ; ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΕΤΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ;

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ
+++ 

ΚΥΡΙΟΣ ομιλώ. Έλεγχος πύρινος, Θεϊκός. 
Τα πάντα αλλοιώθηκαν, 
οι άνθρωποι έχασαν τον πνευματικό τους προσανατολισμό, 
έγιναν λεία στον πονηρό εχθρό. 

Υποχείρια οι άνθρωποι έγιναν, αριθμοί, 
σε μαριονέτες έχουν μεταποιηθεί. 
Πορεύονται στην ψυχική απωλεία, άνευ συναισθήσεως,
άνευ μετανοίας, βαδίζοντας προς ΑΙΩΝΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ.

Τα πληρωμένα μέσα ψέματα σας σερβίρουν,
τον θάνατο σας διαφημίζουν. 
Γίνονται σε μεγάλες πόλεις 
ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ αντιδράσεως πολλά, 
μα δυστυχώς αποκρύπτονται αυτά. 

Οι ηλεκτρονικές ταυτότητες τους
κρύβουν, τεκνία μου, πολλά. 
Θέλουν να σας δώσουν του πονηρού τον αριθμό. 

Αντισταθείτε! 

Θα είμαι στο πλάι σας, θα επέμβω, 
θα σώσω από τα σατανικά σχέδια τους
τους πιστούς μου, 
όλους τους δικούς μου. 

Αρκεί να με επικαλεστούν, 
να κάνουν κάθαρση ψυχής εσωτερική, 
να προσεύχονται, να μετανοούν, 
ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ με πίστη να παίρνουν, 
τότε τας πλεκτάνας του σατανά θα αποφεύγουν. 

Μα δυστυχώς λίγοι που Εμέ τον ΚΥΡΙΟ εκζητούν, 
οι πιο πολλοί με αγνοούν, πλείστοι που με κυνηγούν.


Σας στέλνω δεινά, βλέπετε γύρω σας φωτιά, 
ΘΕΟΜΗΝΙΕΣ, βιβλικές πλημμύρες, 
βυθίζονται σε λάσπη χωριά, 
μα λίγοι που τα μάτια τους σηκώνουν ψηλά. 

Με τις θεομηνίες ζητώ, θέλω να σας ταρακουνήσω,
προς ΜΕΤΑΝΟΙΑ να σας ωθήσω. 
ΝΑΙ, το ‘χω ξαναπεί, 
οι πολλές αμαρτίες σας είναι Η ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΔΕΙΝΩΝ, 
μα εσείς κοιμάστε δυστυχώς. 

Η ανωμαλία στη γη επικρατεί, 
γι΄αυτό Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΙΝΟΠΑΘΕΊ.
Η ώρα, Έλληνες και Ελληνίδες, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΕΝΑ, 
εάν δεν έρθετε σε Εμένα. 

Ξεπεράσατε του Νώε την εποχή, 
των Σοδόμων και Γομόρρων τη γραμμή. 
Θα δείτε πολλά! Θα ταρακουνήσω τη γη 
μήπως και κάποια ψυχή αναστηθεί, 
γιατί είστε ΨΥΧΙΚΑ ΝΕΚΡΟΙ. 

ΟΜΩΣ, ΟΜΩΣ, το ‘χω πει, 
καμιά πιστή δική μου ψυχή δεν θα χαθεί, 
ΣΩΑ ΝΑΙ ΘΑ ΣΤΑΘΕΙ ΣΤΗ ΔΙΝΗ ΤΩΝ ΔΕΙΝΩΝ, 
υπό Εμού θα ευλογηθεί και στην Βασιλεία μου θα μπει.

Μοίρασε το γραπτό στον πιστό μου λαό.

ΑΜΗΝ 
+++