.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Καθαιρετέος ο Ν. Ιωνίας Γαβριήλ. Αντιστρέφει το Ιερό Ευαγγέλιο και απαλλάσσει το κτηνώδες αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας!!


Σε Μητρόπολη Νέων Σοδόμων και Γομόρων φαίνεται ότι θέλει να μετατρέψει ο Γαβριήλ την Μητρόπολη Νέας Ιωνίας. Ο συγκεκριμένος έχει μάλλον ειδική αποστολή την προώθηση του βδελύγματος της ομοφυλοφιλίας, κυρίως στους νέους, για την συσκότιση του Ορθόδοξου φρονήματος και κριτηρίου τους, έτσι ώστε στο μέλλον (;) να γίνουν πράξη τα συμφωνημένα με τη νέα τάξη ομοφυλοφιλικά σκουπίδια χωρίς πολλές-πολλές φασαρίες. 
Οι οικουμενιστές δεν κατάφεραν να περάσουνε αυτό το βδέλυγμα στα τελικά κείμενα της ψευδοσυνόδου της Κρήτης αλλά τους βλέπουμε να εργάζονται ασταμάτητα, μεθοδικά και κυρίως αναίσχυντα για να πετύχουν τους στόχους τους. Εμείς από την άλλη ενώ τους βλέπουμε δεν κάνουμε τίποτα!
Οι οικουμενιστές ως πρόδρομοι της πανθρησκείας και του Αντιχρίστου, χρησιμοποιώντας μια αρρωστημένη αγαπολογία καθώς και μία κατασκευασμένη, δήθεν αδήριτη, ανάγκη να κάνουν κάτι παραπάνω για μια νέα κατηγορία ανθρώπου που εφηύραν για αυτόν τον σκοπό, «τον σύγχρονο ταλαιπωρημένο άνθρωπο», εργάζονται ασταμάτητα εκ των έσω για να αντιστρέψουν το Ιερό Ευαγγέλιο. Ο διάβολος μισεί αφάνταστα το άγιο θέλημα του Τριαδικού Θεού. Σε όλα τα θέματα θα πρέπει να πάψει να ακούγεται ο λόγος Του. Ποίησε λοιπόν ο Θεός άνδρα και γυναίκα; Όχι, τα φύλα είναι «ρευστά» και δεν είναι μόνο δύο, λέει ο διάβολος!!

Έτσι λοιπόν ο Ν. Ιωνίας Γαβριήλ βγάζει τον Θεό σχιζοφρενή και το άγιο θέλημά Του προβληματικό για να δικαιολογήσει την ομοφυλοφιλία. Δηλαδή, ενώ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς. [Γεν. 1,27] έβαλε και σε μερικούς ανθρώπους την έλξη προς το ίδιο φύλο για να αναιρέσει αυτό που εποίησε!Αυτό διδάσκει ο Ν. Ιωνίας στη νεολαία της Μητροπόλεώς του:

«Εκ των πραγμάτων ο Θεός έχει δώσει σε μερικούς ανθρώπους να αισθάνονται την έλξη προς το ίδιο φύλο. Δεν μπορώ να το ξέρω γιατί. Δεν θα κατηγορήσω εγώ τον Θεό. Δεν είμαι άξιος καν να το σκεφτώ αυτό το πράγμα. Ο Θεός για να ξέρει κάτι ξέρει περισσότερο από όλους εμάς τους ανθρώπους.» [Ν. Ιωνίας Γαβριήλ]
Αργότερα πετά γενικολογώντας εδώ κι εκεί την λέξη αμαρτία χωρίς ποτέ να την συνδέσει άμεσα με την ομοφυλοφιλία, ενώ επιμένει ότι ο Θεός (ο αίρων την αμαρτία του κόσμου) δίνει σε κάποιους ανθρώπους την έλξη προς το ίδιο φύλο και ότι ο ίδιος δεν καταλαβαίνει το γιατί!! (Εμείς πάλι δεν καταλαβαίνουμε γιατί έγινε επίσκοπος!)

Δεν είναι άξιος λέει να σκεφθεί τίποτε για τον Θεό, να βγάλει συμπεράσματα, να τον κατηγορήσει κτλ, την ώρα που κάνει κάτι πολύ χειρότερο: ορίζει το Θέλημα του Θεού κατά τα κτιστά φαινόμενα και κατά το πως τα ερμηνεύει εκείνος, αφήνοντας απ’ έξω και το αυτεξούσιο. Πόσες αιρέσεις υπάρχουν εδώ μέσα; Βλέπει ομοφυλόφιλους γύρω του άρα είναι θέλημα Θεού η ομοφυλοφιλία! Με το ίδιο σκεπτικό να πούμε ότι είναι θέλημα Θεού και ο φόνος με τα τόσα εγκλήματα που γίνονται· είναι θέλημα Θεού και οι πόλεμοι με τους τόσους πολέμους που γίνονται· είναι θέλημα Θεού και τα διαζύγια, οι εκτρώσεις και πάει λέγοντας!

Ο μακαριστός π. Αθανάσιος Μυτιληναίος το εξηγεί πολύ ωραία λέγοντας ότι κάθε μελέτη στον μεταπτωτικό άνθρωπο δεν μπορεί να φέρει αληθινά πορίσματα. Ο Ν. Ιωνίας Γαβριήλ βλέπει με τα σωματικά του μάτια την συμπεριφορά ενός μεταπτωτικού ανθρώπου και προσδιορίζει ανάλογα το Θέλημα του Θεού!! Είναι τρομερό!!

Αντί να υποδείξει την αμαρτία για να βοηθήσει τον άνθρωπο να ανορθωθεί, αμνηστεύει την αμαρτία και καταδικάζει τον ομοφυλόφιλο σε μόνιμη πεπτωκυία κατάσταση. Όταν οι άνθρωποι αυτοί συνειδητοποιήσουν ότι το σαρκικό πάθος τους τους οδήγησε σε άγονο σκοτεινό μέρος, πώς θα επιστρέψουν στην αληθινή ζωή την στιγμή που οι δήθεν ποιμένες τους λένε ότι αυτό το πάθος που τους οδήγησε εκεί τους το έδωσε ο ίδιος ο Θεός;

Ο Θεός είναι η Οδός, η Αλήθεια η Ζωή. Ο Θεός δεν δίνει στον άνθρωπο πάθη που τον οδηγούν στον πνευματικό θάνατο. Όλη η διδασκαλία της Εκκλησίας είναι η απαλλαγή μας από τα πάθη για να αποκτήσουμε την εν Χριστώ ειρήνη και τούτος εδώ μας λέει τα αντίθετα. Μόνος του ο άνθρωπος πάει και πέφτει στις παγίδες που του στήνει ο διάβολος για να οδηγηθεί στον πνευματικό θάνατο. Και δυστυχώς σήμερα βλέπουμε ότι ο διάβολος χρησιμοποιεί και ρασοφόρους για να καταφέρει αυτόν τον σκοπό.

Είναι Θέλημα του Θεού να αισθάνονται οι άνθρωποι έλξη προς το ίδιο φύλο; Τότε γιατί ο Θεός κατέστρεψε τα Σόδομα και τα Γόμορα; Τί είδους «θεός» είναι αυτός που έρχεται σε ρήξη με το ίδιο το Θέλημά Του; Τους ανθρώπους δεν τους ντρέπεται ο Ν. Ιωνίας, δεν ντρέπεται και δεν φοβάται ούτε τον Κύριο; Πως είναι δυνατόν να προμοτάρει την ομοφυλοφιλία με το Πρόσωπο του Ιησού Χριστού στο κανάλι της Μητροπόλεως;

Γράφει ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης:


Ο Άγιος Πορφύριος έλεγε πως κληρονομούμε τα πάθη των προγόνων μας. Το ίδιο έλεγε και ο μακαριστός π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, επικαλούμενος Πατέρες της Εκκλησίας. Γιατί λοιπόν να μην τα θεραπεύσουμε μέσα στην Εκκλησία για να σπάσουμε την αλυσίδα;

Αρνείται επιμόνως να πει ξεκάθαρα ότι η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία· ότι η Εκκλησία δεν παρέχει καταφύγιο στις αμαρτίες αλλά τις θεραπεύει· ότι στην Εκκλησία δεν μπαίνεις με το θέλημά σου και το έτσι θέλω σου αλλά ταπεινά και συνήθως με το σπασμένο μούτρο σου, και ότι ένας ομοφυλόφιλος, όπως και κάποιος που έχει συνάψει προγαμιαίες σχέσεις, δεν μπορεί να γίνει ιερέας, ακόμη και αν έχει μετανοήσει. Δεν είπε τίποτε απ’ όλα αυτά για να μην θίξει το νούμερο 1 πρόζεκτ στην ατζέντα της νέας τάξης.

Είπε μάλιστα ότι η Εκκλησία δεν έχει πάρει θέση ακόμη και ότι ο ίδιος είναι διατεθειμένος να κάτσει να το συζητήσει το πράγμα!

Καφενείο την κάνανε την Εκκλησία αδέλφια, καφενείο! Κάθεται ο πλανεμένος στο βίντεο και δασκαλεύει τον νεαρό ότι στην Εκκλησία συζητάμε και ανταλλάσσουμε απόψεις! Ε;; Σχεδόν έτοιμο τον βλέπω τον νεαρό να ανέβει μια μέρα στο σβέρκο των παιδιών μας να τους λέει τα ίδια πράγματα. Δεν έχει η Εκκλησία την μόνη αποκαλυφθείσα Αλήθεια, «χθὲς καὶ σήμερον ὁ αὐτὸς καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας», δεν έχει Κεφαλή τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό που αγαπά τον άνθρωπο, έχει τον Γαβριήλ που συζητά, αλλάζει, προσαρμόζει, κόβει, ράβει διότι αγαπά καλύτερα! Ε ρε βρεγμένη σανίδα που σου χρειάζεται, θα ‘λεγε ο παππούς μου. Δεν ξέρει η Εκκλησία που βαδίζει και που πατεί δυο χιλιάδες χρόνια. Περίμενε τον κόλακα του αιρεσιάρχη πάπα να τοποθετηθεί στο θέμα της ομοφυλοφιλίας!



Το νου μας αδέλφια. Η «χιονάτη» δεν μας ήλθε για καλό. Οι «νάνοι» που χαχανίζουν γύρω της ετοιμάζονται να αμνηστεύσουν την ομοφυλοφιλία. Το επόμενο βήμα θα είναι να λογοκρίνουν οποιαδήποτε αναφορά στην Αγία Γραφή στο θέμα της ομοφυλοφιλίας.

Αφού βλέπει ομοφυλόφιλους ο Ν. Ιωνίας, γιατί δεν κάνει τον κόπο να κοιτάξει γύρω του να δει τί γίνεται; Γιατί δεν αναλύει λίγο τα διεστραμμένα μηνύματα με τα οποία οι νέοι σήμερα βομβαρδίζονται, ακόμη και μέσα στα σχολεία; Για να μην αναφέρω την τηλεόραση που και οι διαφημίσεις σήμερα προωθούν ανοιχτά και επιθετικά την ομοφυλοφιλία. Δείτε για παράδειγμα τη νέα διαφήμιση του σαμπουάν Pantene για να εμπεδώσετε μια κι έξω ότι έχουμε κανονικό πόλεμο. Μου την έστειλαν προχθές και δεν μπορούσα να το πιστέψω. Ναι. Ο διάβολος σήμερα διεξάγει ανοιχτά πόλεμο εναντίον του Νόμου του Θεού. Ξεκάθαρα πράγματα. Είναι πνευματικός ο πόλεμος, όπως είχε πει ο Άγιος Παΐσιος.

Αρκετά με τις ανόητες ερωτήσεις λοιπόν αν προβληματίζεται ο εν λόγω «επίσκοπος» με το γεγονός ότι στις χώρες που έχει αυξηθεί η ομοφυλοφιλική προπαγάνδα έχουν αυξηθεί ανάλογα και τα αιτήματα αλλαγής φύλου. Αρκετά με το τί βλέπει να μας έρχεται και κάνει πως δεν βλέπει. Ξέρει πολύ καλά ο Νέας Ιωνίας Γαβριήλ τι συμβαίνει και ότι αυτό δεν έχει σχέση με τον Θεό αλλά με βρωμερά σχέδια δαιμονανθρώπων, τα οποία προωθεί και ο ίδιος από την θέση που βρίσκεται.

Τώρα αρχίζω να καταλαβαίνω την απαρχή αυτής της τρομερής προφητείας του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού:

Ακούσατε, αδελφοί μου Χριστιανοί. Θάρθη καιρός, που δεν θα παρατηρείται αυτή η αρμονία που είναι σήμερα μεταξύ λαού και κλήρου. Όταν θα πηγαίνει ο πάπας σε σπίτι λαϊκού, μόλις θα φεύγει θα θυμιάζουν με θυμίαμα. Αν θα καθήση σε στρώμα μετά την αναχώρησίν του θα το τινάζουν. Αν θα συναντούν οι άνθρωποι κληρικόν στον δρόμον, θα γυρίζουν πίσω και δεν θα εξακολουθούν τον δρόμο τους» ((Καλ ΒΗ)28.
Θα έχει, πιστεύω, σχέση με το βδελυρό αυτό αμάρτημα που προκάλεσε την καταστροφή των Σοδόμων και Γομόρων. Το ενθαρρυντικό είναι ότι θα υπάρχουν και τότε ορθοφρονούντες που θα κρατούν την Πίστη.

Για να καταπιούν οι πιστοί τούτον τον ογκόλιθο κάνει στην συνέχεια έναν ψευτο-διαχωρισμό ο «επίσκοπος». Μας κάνει μια πιρουέτα, για να θολώσει τα νερά τραβώντας αλλού την προσοχή μας! Δέχομαι, λέει, την σχέση αλλά ως εκεί, οικογένεια δεν μπορώ να την πω! (Πω, πωωωω, μεγάλη αντίσταση!) Και δείτε τώρα πως τα θέτει όλα αυτά.

«Βάζουμε στερεότυπα υπό την έννοια της οικογένειας διότι όλοι βγήκαμε από μία οικογένεια και την οποία οικογένεια πρέπει να την προστατεύσουμεόσο περισσότερο γίνεται. …… Η οικογένεια είναι στατικό στοιχείο μιας κοινωνίας. Εάν πάψει η οικογένεια δεν μπορεί να υπάρξει αυτήν την στιγμή, κατά την άποψή μου, μέλλον στον κόσμο. Θα είναι κάτι διαφορετικό.
Γκρέμισε ένα γιγαντιαίο φράγμα και μας λέει ότι μία μικρή κόφτρα στο αυλάκι θα αποτρέψει την πλημμύρα. Άνοιξε την κερκόπορτα που αλλοιώνει, και παραμορφώνει και καταστρέφει το δομικό στοιχείο της οικογένειας που είναι ο άνδρας και η γυναίκα, και μετά μας λέει ότι τον νοιάζει η οικογένεια!

Στατικό στοιχείο μιας κοινωνίας ΔΕΝ είναι η οικογένεια είναι ο ΛΟΓΟΣ και το ΘΕΛΗΜΑ του Θεού που έπλασε άνδρα και γυναίκα ΓΙΑ ΝΑ φτιάξουν οικογένεια. Αυτό που έπλασε ο Θεός είναι στατικό, και μόνιμο, και ακίνητο, και όχι αυτό που ΘΑ φτιάξουν τα κτιστά δημιουργήματα του Θεού. Η οικογένεια δεν είναι κάτι αυτοφυές για να πούμε ότι είναι στατικό στοιχείο της κοινωνίας. Τα δομικά στοιχεία της οικογένειας ο άνδρας και η γυναίκα είναι «αυτοφυή», με την έννοια ότι γεννιώνται συνέχεια αγόρια και κορίτσια διότι αυτό θέλει ο Θεός. Αυτό πάει ο «επίσκοπος» να αλλάξει, ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Όταν υποβαθμίζονται τα ήθη και διαβρώνονται τα δύο φύλα που είναι τα δομικά στοιχεία της οικογένειας, τότε αλλάζει μορφή και η οικογένεια συμβαδίζοντας με αυτά τα νέα ήθη. Άρα, δεν είναι στατικό στοιχείο η οικογένεια αλλά μεταβλητό λόγω της πεπτωκυίας κατάστασης των ανθρώπων. Η παραδοσιακή οικογένεια έχει εν πολλοίς αντικατασταθεί από την πυρηνική οικογένεια και η μονογονεϊκή ακολουθεί με αυξητικές τάσεις. Το ίδιο θα συμβεί και τώρα εάν δεν αντιδράσουμε. Θα ονομάζονται «οικογένεια» τα ομόφυλα «ζευγάρια» που θα έχουν υιοθετήσει καταδικασμένα και παρατημένα από την κοινωνία παιδιά. Το βλέπει ότι εκεί το πάνε και κάνει πως δεν το βλέπει.

Η οικογένεια πρέπει να μείνει σταθερή όπως την γνωρίζαμε, με τον πατέρα και την μητέρα, αλλά για να γίνει αυτό τα δύο φύλα που έπλασε ο Θεός πρέπει να μείνουν άθικτα, κυρίαρχα, παντοτινά, απρόσβλητα, μοναδικά. Έτσι θα έχει ΜΕΛΛΟΝ η οικογένεια. Αυτή είναι η αλήθεια που πάει να κρύψει ο «επίσκοπος», προφασιζόμενος ότι δήθεν νοιάζεται την ώρα που τοποθετεί την ομοφυλοφιλική βόμβα ΣΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ της οικογένειας.

Έχει όμως και συνέχεια. Διαβάστε αδέλφια και φρίξτε:

Δεν μπορώ να δεχθώ ότι είναι οικογένεια η σχέση ενός ομοφυλόφιλου. 
Είναι μία σχέση. Το σέβομαι. Είναι μία σχέση η οποία πρέπει, εάν υπάρχει μέσα ο Χριστός, να λειτουργεί λίγο πιο πνευματικά. Να υπάρχει αξιοπρέπεια. Να υπάρχει η δυνατότητα όχι πολλών συντρόφων, αλλά όσο το δυνατόν να έχει έναν σύντροφο με τον οποίον να περνάει μαζί του τη ζωή του και να αισθάνεται ότι μαζί του μπορεί να έχει και μία πνευματική πορεία.

Δεν μπορεί να δεχθεί ότι είναι μία οικογένεια λέει, παρότι τους έδωσε όλες τις προϋποθέσεις για να γίνουν «κάτι» που θα λέγεται οικογένεια. Πάμε τώρα παρακάτω. Λέει. 
Είναι σχέση και το σέβεται. Αύριο θα πει ο άλλος, έχω σχέση με το γουρούνι μου. Τί θα πει ο «επίσκοπος; Σέβομαι την σχέση σου με το γουρούνι; Σέβομαι το αυτεξούσιο που σου έδωσε ο Θεός; 
Εδώ λέει, σέβομαι την σχέση που έχεις. Δεν λέει το αυτεξούσιο να είσαι και νεκρός αν θες, λέει την σχέση. Και βέβαια, αν σέβεται «την σχέση» των ομοφύλων, πού θα βάζει τις προγαμιαίες σχέσεις των ετεροφύλων; Αυτούς θα τους κάνει άγιους! 
Απίστευτα πράγματα. Φανταστείτε τον Απόστολο Παύλο να έλεγε σε δύο ομοφυλόφιλους, σέβομαι την σχέση (τις σχέσεις μάλλον) που έχετε!

Και συνεχίζει και λέει το απίστευτο:

Είναι μία σχέση η οποία πρέπει, εάν υπάρχει μέσα ο Χριστός, να λειτουργεί λίγο πιο πνευματικά.

Αφού σέβεται ο ίδιος την σχέση αυτή, μετά βάζει και τον Χριστό να συγκατοικήσει μαζί της! Από αίρων την αμαρτίαν έγινε συγκάτοικος της αμαρτίας ο Κύριος! Και ποιας αμαρτίας! Άλλωστε, ο Χριστός την έβαλε εκεί εξαρχής, σύμφωνα με τον «επίσκοπο»!! Βλέπει μάλιστα ότι μπορεί να υπάρξει και μία κάποια πνευματικότητα στον πρωκτικό ή όποιον άλλον παρά φύσιν τρόπο ζωής αρκεί να μην είναι πολλοί οι σύντροφοι!!

Τί είναι αυτά που ακούμε αδέλφια και δεν έχουν σηκωθεί η πέτρες να μας πλακώσουν; Απορρίπτουν το δώρο του Θεού να βιώσουν την φυσική νόμιμη ένωση με το άλλο φύλο, αυτονομούνται εγωιστικά για να ικανοποιηθούν μέσα στο παρά φύσιν και ο Ν. Ιωνίας βλέπει και τον Χριστό μαζί τους!! Θα πήγαινε ο Γαβριήλ με το αυτοκίνητό του να οδηγήσει μέσα στην θάλασσα; Όχι. Γιατί ο κατασκευαστής έφτιαξε το αυτοκίνητο να κινείται στους δρόμους, όχι στην θάλασσα. Τι θα πάθαινε το αυτοκίνητο στην θάλασσα; 
Το ίδιο και ο Κατασκευαστής ο δικός μας, μας έφτιαξε με τις δικές Του προδιαγραφές. 
Εάν εμείς βγούμε από αυτές διαλυόμαστε και βιώνουμε από δω τον πνευματικό και σωματικό θάνατο. 
Ο «Χριστός» του Γαβριήλ που τα δέχεται αυτά είναι ψεύτικος, είναι είδωλο του ίδιου του Γαβριήλ. Τους θέλει όλους λέει στην Εκκλησία, αλλά κουβέντα για μετάνοια. 
Αυτός ο ψεύτικος Χριστός του Γαβριήλ ΔΕΝ ΣΩΖΕΙ. Και δεν έχει βγει ούτε ένας επίσκοπος να τον βάλει στην θέση του που φυλακίζει τους ανθρώπους αυτούς μέσα στην αμετανοησία και στην αιώνια κόλαση.

Το παρακάτω απόσπασμα δείχνει την αυτολογοκρισία που έχουν αγκαλιάσει οι σημερινοί «επίσκοποι» για να είναι αρεστοί στο σύστημα. Αντί να διαδώσουν τον λόγο του Θεού, μηρυκάζουν ασταμάτητα δικαιωματισμούς,υποβαθμίζοντας τον ρόλο του ποιμένα με εκείνον του λομπίστα και του κάθε φαφλατά στο διαδίκτυο, στο καφενείο, στο βοθροκάναλο.

Ένα παιδί έχει δικαίωμα να έχει δύο γονείς. Όχι να έχει γονέα Α, γονέα Β. Έχει δικαίωμα να έχει πατέρα και μητέρα και να επιλέξει το παιδί το ίδιο αν θέλει στη ζωή του να γίνει ομοφυλόφιλος ή αν θέλει οτιδήποτε άλλο.

Όταν ένας σώφρον άνθρωπος ακούει ότι ένα παιδί έχει δικαίωμα να έχει δύο γονείς, μητέρα και πατέρα, το δικαιολογεί και το καταλαβαίνει, όχι επειδή προβάλλεται ως ένα ξερό «δικαίωμα» αλλά ΕΠΕΙΔΗ από πίσω υπάρχει ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, επειδή έτσι είναι. Για το Θέλημα του Θεού μίλησε ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος και έχασε την κεφαλή του. Αν ήταν σαν εσάς θα έλεγε, έχει δικαίωμα ο αυτοκράτορας να έχει όποια θέλει. Επειδή όμως εσείς παύσατε εδώ και καιρό να μιλάτε για το Θέλημα του Θεού και για τα Δικαιώματα του Θεού, φτάσαμε στο σημείο να μας λένε σήμερα οι ομοφυλόφιλοι, «έχω δικαίωμα γιατί έτσι γουστάρω». Μας μείνανε οι παλιόφλουδες των ξερών «δικαιωμάτων» και αφανίστηκε το κριτήριο γιατί εσείς δεν θέλετε να είστε το άλας της γης.

ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΙΣΙΟ ΝΑ ΕΛΕΓΕ: «Έχει δικαίωμα … να επιλέξει το παιδί το ίδιο αν θέλει στη ζωή του να γίνει ομοφυλόφιλος ή αν θέλει οτιδήποτε άλλο.» (κτηνοβάτης πχ !) Ε ρε βρεγμένη σανίδα που σου χρειάζεται, θα ‘λεγε και η γιαγιά μου.

Και λέει σε άλλο σημείο:

«…δεν μπορώ επίσης να τον κρίνω, [τον ομοφυλόφιλο] γιατί ποιός είμαι εγώ για να κρίνω;»

Άνθρωπέ μου δεν ξέρω ποιος είσαι, πάντως ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ. Να τον κρίνεις δεν σου είπε κανείς. Κρίση όμως ΟΦΕΙΛΕΙΣ να έχεις, και κρίση και διάκριση. Οφείλεις να τηρείς το Ευαγγέλιο και Αυτό να διδάσκεις. Όχι τις δικές σου εξυπνάδες. Αν δεν μπορείς να το κάνεις, ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ.

ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ