.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ: Ο μεγάλος αθεόφοβος βλάσφημος Καζαντζάκης θα πάρει μαζί του στην Κόλαση τους θαυμαστές του

Ο μεγάλος αθεόφοβος βλάσφημος Καζαντζάκης 
θα πάρει μαζί του στην Κόλαση τους θαυμαστές του

«Ο Εβραίος μου λέγει πως ο Χριστός μου είνε μπάσταρδος και η Παναγία μου πόρνη, το άγιον Ευαγγέλιον λέγει πως το έγραψεν ο διάβολος. Τώρα έχω μάτια να βλέπω τον Εβραίον; Ένας άνθρωπος να με υβρίση, να φονεύση τον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδελφόν και ύστερα το μάτι να μου βγάλη, έχω χρέος ωσάν χριστιανός να τον συγχωρήσω. Το δε να υβρίζη τον Χριστόν μου και την Παναγίαν μου, δεν θέλω να τον βλέπω»

(Κοσμάς ο Αιτωλός • Δ' Διδαχή του ιερομάρτυρος)

Εγω δεν ειμαι κανακαρικο προνομιουχο πλασμα του Θεου...ειμαι ενας χαλκας απ την απεραντη αλυσιδα τα ζωα, εγγονος, δισεγγονος του πιθηκου. 
Και αν ξυσεις λιγο το πετσι μου θα βρεις απο κατω τη γιαγια μου τη μαϊμου… 

Υπογραφη:  KAZANTZAKHΣ



Κοντα στο σπιτι μου μια γειτονισσα ειχε μια μαϊμου, την εβλεπα και γελουσα...
Τωρα ομως με κυριεψε φρικη, δε μπορουσα να τη βλεπω, εξευτελιζε τον ανθρωπο. 
Ετουτη ειναι η γιαγια μου; 
Ντρεπουμουν, θυμωνα, ενοιωθα να γκρεμιζεται μεσα μου ενα βασιλειο. 
Δεν με γεννησε λοιπον ο Θεος; 
Δε μ' επλασε με τα χερια του, δε φυσηξε απανω μου την πνοη του, μονο με γεννησε ο πιθηκος; 

Eρχομαστε απο μια σκοτεινη Αβυσο, 
καταληγουμε σε μια σκοτεινη Αβυσο.
(Ασκητικη 6,9).

Tην παθαμε, μητε Παραδεισος, μητε Κολασι! - 
Τι λοιπον; 
Το χαος; 
Μητε το χαος. 
Τιποτα. 
(Αδελφοφοραδες,300).

Οι απίστευτες βλασφημίες του μεγάλου αθεόφοβου βλάσφημου Καζαντζάκη

Παρ΄ ότι δεν θέλουμε να μαγαρίσουμε την περίοδο των Χριστουγέννων με επανάληψη απίστευτων βλασφημιών, όμως για να μην παρασύρονται μερικοί και νομίζουν τον μεγάλο αυτό βλάσφημο, σαν αθώο και τις απίστευτες βλασφημίες του, σαν κάτι αθώο, παρουσιάζουμε τις μεγαλύτερες βλασφημίες του Καζαντζάκη, από απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα ομιλίαςτου μακαριστού Ομολογητή Θεολόγου Νικολάου Σωτηρόπουλου, για να μην παγιδεύονται οι καλοπροαίρετοι άνθρωποι. Το απόσπασμα είναι από την ομιλία-κεραυνό με θέμα «Σημεία των καιρών» που έγινε στις 19-3-1994. Ο μακαριστός Ομολογητής Θεολόγος ονόμαζε τον Καζαντζάκη ως τον μεγαλύτερο υβριστή του Θεανθρώπου, γιατί μέχρι τότε, το 1994, δεν είχαν παρουσιαστεί άλλοι τόσο μεγάλοι βλάσφημοι. 
Ο Κύριος να μας συγχωρήσει για τις απίστευτες βλασφημίες που υποχρεωνόμαστε να αναπαράγουμε, για να ενημερωθούν οι πιστοί από αυτές και να γνωρίσουν πόσο μεγάλος βλάσφημος ήταν ο αθεόφοβοςαυτός συγγραφέας και να αποφεύγουν κάθετι που έχει σχέση με αυτόν.

Ο Καζαντζάκης μέσα στο έργο του «Ο τελευταίος πειρασμός» τί γράφει; Πολλά φοβερά. 
Ότι ο Χριστός ήταν ανισόρροπος! 
Ότι ήταν δαιμονισμένος με δαιμόνιο πορνείας από την παιδική του ηλικία! 
Ότι ξεστράτισε σε ηλικία 4 ετών την Μαγδαληνή! 
Τον ονομάζει Βεελζεβούλ και πάνω στον Σταυρό Τον βάζει να σκέπτεται αισχρά πράγματα και να ποθεί την αγκάλη της Μαγδαληνής! 
Για να αποκτήσει απ΄ αυτή ένα παιδί που να το ονομάσει Παράκλητο!
Εμπαίζει τον Χριστό και εμπαίζει το Άγιο Πνεύμα! 
Μεγαλύτερος υβριστής δεν υπήρξε ποτέ του Θεανθρώπου!

Άλλος αντίχριστος έγραψε ένα βιβλίο και διέθεσε πλήθος σελίδες για να παρουσιάσει τον Χριστό ως πόρνο με δαιμόνιο πορνείας παιδιόθεν! 
Και άλλα αισχρά έγραψε και άλλα βλάσφημα για τον Χριστό!
Είναι γνωστός, κοσμεί τα τρίσβαθα της Κολάσεως και μαζί του θα πάρει και όλους τους θαυμαστάς και εγκωμιαστάς του.