.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Μία ἱστοριολογική ἀπάντησις κατά τινάς φανατικῆς "ἀπολογήτριας τοῦ Σοδομισμοῦ"!



"Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ἀπαξιώνει, τήν κατά κόσμον, νοσηρά ἀντίληψιν, περί τῆς εἰκόνας Της, ἤ καί τό image της, διότι ὁ πρωταρχικός καί οὐσιαστικός ρόλος τῆς, εἶναι ἡ μεταποίησις καί μεταμόρφωσις, τῆς ἀμαυρωμένης, ἀμαρτωλῆς καί τρεπτῆς εἰκόνας τοῦ ἀνθρώπου" .


Λάβαμεν τό ἑξῆς σχόλιον, εἰς τό ἐν λόγῳ περίφημον θέμα, πού ἀναπτύσσει ἡ ἱερά μητρόπολις Πειραιῶς:

Βασικά κάποια στιγμή πρεπει να καταλαβετε, ότι το συμφωνο συμβιωσης δεν ειναι θέμα θρησκειας, αλλα θεμα ανθρωπινων δικαιωματων. Κανεις δε σας εξαναγκαζει εσας που ειστε ετεροφυλοφιλος, να γινετε ομοφυλοφιλος. Οποτε και εσεις δεν πρεπει να εξαναγκαζετε και να βαζετε εμποδια σε αυτους που ειναι ομοφυλοφιλοι. Οι αντιδρασεις σας, και οι ακραιες αυτες αποψεις, θα ηταν δικαιολογημενες ΜΟΝΟ αν γινοταν επιτρεπτος ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ γαμος αναμεσα σε ομοφυλοφιλα ζευγαρια, το οποιο παει σαφως εναντια σε οτι λεει η εκκλησια τοσα χρονια. Αλλα απο τη στιγμη που δε μιλαμε για θρησκευτικο γαμο, αλλα για ενα συμφωνο συμβιωσης (αν κ το ιδιο ισχυει κ για τον πολιτικο γαμο) που προκειται για μια διαδικασια που πρεπει να ειναι προσβασιμη απο ΚΑΘΕ πολιτη ανεξαρτητου θρησκειας-χρωματος-σεξουαλικης προτιμησης, δε σας πεφτει λογος. Εχετε καθε δικαιωμα να πειτε οτι δε θελετε να ακολουθησετε μια τετοια διαδικασια, αλλα δεν εχετε κανενα δικαιωμα να ριχνετε εμποδια σε αυτους που θελουν να ακολουθησουν αυτη τη διαδικασια. Να ξερετε παντως οτι οι τοσο συντηρητικες αποψεις - για κατι τοσο στοιχειωδες κιολας - μονο κακο κανουν στην εικονα της εκκλησιας, και το τελευταιο διαστημα να γνωριζετε οτι εχετε απομακρυνει πολυ κοσμο. Σας μιλαω σαν μια εξ αυτων που εχουν απομακρυνθει και εχουν απογοητευτει πληρως απο τις οπισθοδρομικες τασεις της εκκλησιας.

Αναστασία


Ἀγαπητή Ἀναστασία εὔχαριστοῦμεν διά τήν τοποθέτησιν σας.

Ἐξ ἀρχῆς νά τό πάρουμεν ἱστορικά τό θέμα (μιᾶς καί διακρίνω μίαν κάπως, μεροληπτικήν προκατάληψιν, κατά τῆς θρησκειολογίας, ἡ ὁποία εἶναι ἀναντίρρητα μία Παγκόσμια Ἐπιστήμη εἰς ἅπαντες τίς Θεολογικές Σχολές τοῦ κόσμου), καί νά σᾶς ἐρωτήσω ρητορικά:

Γνωρίζεται ἀπό πότε ἔγινε ἡ πρώτη προσπάθεια, ἐπίσημης ΘΕΣΜΟΘΕΤΙΣΙΣ τοῦ "Συμφώνου Συμβίωσις" μεταξύ τῶν ἀρσενοκοιτῶν;

Ἀπό τήν ἐποχή, σύμφωνα μέ τίς ἱστορικές πηγές, (καί ὄχι μέ τίς θείες Γραφές) τῆς βασιλείας τοῦ Παγανιστοῦ καί Πολυθεϊστοῦ εἰδωλολάτρη Αὐτοκράτωρα Νέρωνα, πού ὡς ὁ ἐπίσημος τότε Πολιτικός θεσμός κατά βάσιν τοῦ Ρωμαϊκοῦ Δικαίου, ἦτον καί ἀναμφίβολα ἕνας μέγας διώκτης τῶν Χριστιανῶν· ὁ ὁποῖος σύν τά ἄλλα σωρηδόν ἐγκλήματά του, ἀποφάσισεν λόγου χάριν (!) νά εὐνουχίσει (σοβαρομιλῶ) τινά ὅμορφον ἄνδρα "Σάββα" (δέν ἦτον αὐτό τό ὅνομα, ἀλλά δέν ἔχει σημασία στήν παροῦσα) καί τόν "μετασκεύασεν" καί "μεταμόρφωσεν", εἰς "θυληκόν" σύντροφόν του, μετονομαζόμενον Σαββίνα!!! Ἄρα, ἔχει κάμποσιν καί ἐνδιαφέρουσαν ἱστορία τό ὅλον πράγμα τῆς ἀνωμάλου συμβιώσεως, καθότι δέν εἶναι σύγχρονον τό φαινόμενον.

Ὁ Νέρωνας ὅμως, συμβίωνε ἐπίσημα (μιᾶς καί ἦτον Νομοθέτης καί Θεός τῆς αὐτοκρατορίας) μέ δύο Σαββίνες, ἄρα τό πρῶτον Εὐρωπαϊκόν καί θεσμοθετημένον "Σύμφωνο Συμβίωσις" πού μαρτυρῆτο ἱστορικά, καί ὄχι θρησκειολογικά, ἔγινε διά τριπλήν "σεξουαλικήν σχέσιν" δηλ. διά τινά ("φυσιολογικόν" διά τά τινά παγανιστικά θέσμια) ἐρωτικόν Αὐτοκρατορικόν τρίγωνον, μεταξύ ΤΡΙΩΝ ὁμοφυλόφιλων καί ἐπίσημων ἀνδρῶν...!

Ἱστορία κάνουμεν μέχρι στιγμῆς, καί ὅχι θρησκειολογίαν (μιᾶς καί δέν συμπαθάτε τό ἐν λόγῳ δεύτερῳ μάθημα)... καί θά ἐπιμένουμεν ἱστορικά εἰς τό ζήτημα, ἵνα προβληματησεῖτε κάπως.

Ἐξάπαντος ἡ Παλαιά Διαθήκη, διά τούς ἀδελφούς μας Ἑβραίους, εἶναι ὅχι μόνον θρησκευτικόν ἐγχειρίδιον, ἀλλά σύμφωνα μέ τήν Ἐπιστήμη τῆς Ἱστορίας καί Ἀρχαιολογίας, ἀποδεικνύτεται ἰσχυρῶς, ὅτι πρόκειται καί διά ἀναντίρρητα σωρηδόν κομβικά καί ἱστορικά γεγονότα.

Ἄρα ἄκρως ἐπιστημονικῶς, δηλ. ἐξ Ἐβραϊκῆς καί Βιβλικῆς ἀπόψεως, ἡ Παλαιά Διαθήκη εἶναι μέν ἡ θρησκευτική, ΑΛΛΑ εἶναι καί ἡ ἱστορική πορεία τῶν πρό Χριστοῦ, Ἐβραίων.

Ἄρα λοιπόν, παραμένοντες ἐντός αὐστηροῦ ἱστορικοῦ πλαισίου, ἐρωτοῦμεν ρητορικῶς καί πάλιν:
-Διά ποῖον λόγον ἐξαφανήσθησαν, ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ, ἐκ τοῦ γεωγραφικοῦ χάρτου, ἡ ἀρχαία Πεντάπολη, τῶν Σοδόμων καί Γομόρρων;

-Καί γιατί ὁ τόπος τήν σήμερον, παραμένει, εἰς πείσμαν τοῦ Σοδομισμοῦ καί ἀποκαλεῖτο (κυριολεκτικά) ὡς Νεκρά Θάλασσα;

Ἄν δύνασθαι νά μᾶς ἀποδείξεται, μέ ἱστορικά κ.ἄ. ἐπιστημονικά ντοκουμέντα, ὅτι κατεστράφει ὁλοσχερῶς, διά οἱανδήποτε ἄλλον λόγον (π.χ. εἰσβολῆς aliens κ.ο.κ.) παρεκτός τοῦ Σοδοσμισμοῦ, ὥς ἀναφέρουν βεβαίως, οἱ ἱστορικές καί θρησκειολογικές, ἐβραϊκές πηγές, τότε (πιθανόν) νά ξεθεμελιώσετε πανηγυρικά, καί τήν σύγχρονη χριστιανική ἐπιχειρηματολογία, περί τῆς ἐπάρατης σαρκολατρείας τοῦ Σοδομισμοῦ καί τοῦ παιδοβιασμοῦ, πού συντελείτο εἰδικά σέ ἐκείνην τήν περιοχήν κατά τήν πρό Χριστοῦ ἐποχῆν.

Ἄρα λοιπόν, ὑφίσταντο κυρίως, ἱστορικές (καί θρησκειολογικές, πῶς νά τό κάνουμεν δηλαδή, νά καταργήσωμεν τήν Θρησκειολογία, διότι ἐπιθυμῶμεν τά ἔργα τῆς σαρκός;) μαρτυρίες, ὅτι ἡ ἀνάγκη τῆς σαρκολατρικῆς συμβιώσεως (εἴτε ἑτεροφυλόφιλου εἴτε καί ὁμοφυλόφιλης), ἦτον μία σεξουαλική ἀνάγκη (φανατικῆς ἰκανοποιήσεως τῶν ὑπογάστριων ἐνστίκτων) κυρίως, ἐκ τῆς ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ ἐποχῆς...!

Ἱστορικοφιλοσοφικά τώρα, σκόπιμα παραμένωμεν εἰς τήν πρό Χριστοῦ περίδον:

Γιατί ἆραγέ, μεγίστοι Ἕλληνες Φιλόσοφοι καί Ἕλληνες Νομοθέτες καί οἱ ἱστορικοί (ὄχι μόνον ὁ περιούσιος θρησκευόμενος Ἑβραϊκός λαός, ἐξάπαντος πού ἔρεπεν, πρός τήν θεσμοθέτησιν τῆς σαρκολατρείας καί τῶν ὀργίων, ἐλέω ἐπηρεασμοῦ τῶν παγανιστικῶν ἐθνοτήτων πού τόν περικύκλωναν στήν περιοχήν), κατά τήν ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ ἐποχή, διακηρύττουν τρανῶς, ὅτι ἡ ἀρσενοκοιτία καί ἡ παιδεραστία, πρόκειται περί τινῶν "παρά φύσιν" σχέσεων;

Βλέπετε, οἱ ἱστορικές πηγές ΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ὅτι τήν ἔννοια "παρά φύσιν" δέν τήν ἐμπνεύστηκαν πρώτοι, οἱ Χριστιανοί, ἀλλά οἱ Ἕλληνες Φιλόσοφοι!

Ἐπί τῆς ἐποχῆς λ.χ. τοῦ μεγίστου Φιλοσόφου Σωκράτη καί Πλάτωνος δέν ὑφίστατο ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἤ ὁ Θεάνθρωπος καί οἱ Ἀποστόλοι του, ἵνα ἐπηρεασθοῦσιν! Οὔτε ἦτον σεμνότυφοι, οὔτε ἠθικιστές, οὔτε ἠθικολόγοι, οὔτε πουριτανοί, ἤ ἔστω θρησκόληπτοι βαθιά, εἰς τό ἐπίπεδο τῶν ἁπλοϊκῶν παγανιστῶν προγόνων μας. Διότι ἐξάπαντος ὡς περίφημοι καί γνήσιοι διανοούμενοι καί στοχαστές, διέφεραν ριζηδόν, ἐκ τῆς μάζας καί ἐκ τῶν παγανιστικῶν κρατικῶν καί ὀργιαστικῶν θέσμιων, καί ἔρχονταν ἄφοβα καί ρωμαλέα, σέ κόντρα καί ρήξιν, μέ τό εἰδωλολατρικόν θρησκειολογικόν κατεστημένον τους. Καί ὅμως οἱ ἱστορικοφιλοσοφικές πηγές (καί ὄχι ἡ ἱερά Σύνοδος τῶν Ἰμαλαΐων ἤ καί τῆς Καζαμπλάνκα) ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ, ὅτι ἀρκετοί ἐκ τῶν γνωστῶν καί μεγάλων Φιλοσόφων, Νομοθετῶν καί Ἱστορικῶν, Ἑλλήνων προγόνων μας, διακήρυτταν τήν ἀπέχθειά των καί τό παρά φύσιν τῆς ἀρσενοκοιτίας. Ἄρα τήν σήμερον, καί ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, νά μή ὑφίστατο ἀκόμη, τίνα ἐπιλογή θά εἴχαμεν; Εἴτε τήν πάγια καί κρατική (τά ἀνώμαλα ὄργια κ.ο.κ.), εἴτε τήν στάσιν τῶν διανοητῶν Φιλοσόφων. Καί περιορίζομαι ἐντός τοῦ τότε γεωγραφικοῦ Ἑλλαδικοῦ καί Κυπριακοῦ πλαισίου, πού ἦτον στό ἴδιο ἱστορικοθρησκειολογικόν ἐπίπεδον.

Ἐμμένουμεν ἀκόμη, ἄν τό προσέξετε, σέ ἱστορικά πλαίσια, ἀντί θρησκειολογικά, ἵνα σοῦ ἰκανοποιήσωμεν τό θέλημα.

Καταλεικτικά, ἄν θεωρήσουμεν, ἐξ Ἑβραϊκῆς (ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ) παραδόσεως καί ἀπόψεως, καί θεωρήσουμεν, ΜΟΝΟΝ, ὥς Ἱστορικοφιλολογικήν ἤ καί Δικανικήν, τήν Παλαιά Διαθήκη, παρατηροῦμεν, ὅτι ἡ ὁμοφυλοφιλία, ἡ πορνεία, ἡ μοιχεία, ὁ παιδοβιασμός, ἡ κτηνοβασία κ.λπ. ἦτον ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ θανάσιμα (κυριολεκτικά!) καί κολλάσιμα ἀμαρτήματα τά ὁποῖα, Νομοθετικά, σύμφωνα μέ τό ἱστορικόν πλαίσιον καί τό Νομικόν Δίκαιον τῶν Ἑβραίων, ἐπέφερνεν θανατικήν καταδίκην!

Τό παράδοξον, συγκριτικά, ἐπισυμβαίνει, εἰδικά στά περί τῶν Κιναίδων, καί εἰς τήν Ἑλληνική πολυθεϊστικήν καί παγανιστικήν παράδοσιν καί Νομοθεσίαν. Δηλαδή, ἀκόμη καί οἱ ὀργιώδης σεξουαλικές τελετές, ἦτον "φυσιολογικές", δηλ. σαρκολατρικές θρησκευτικές ἐνέργειες μεταξύ ἀνδρῶν καί γυναικῶν! Ἐξάπαντος ὁ θρησκευτικός σκοπός των, ἦτον νά ἐορτάσουν λ.χ. τήν θεά τῆς γονιμότητας, καί ἐόρταζαν την γονιμότητα, ἐπιδιδώμενοι σε "γόνιμες πράξεις"!

Ἄρα, μέσα στό ἱστορικόν πλαίσιον, μεταξύ τῶν ἰσχυρῶν Ἑλληνικῶν καί Ἑβραϊκῶν θρησκευτικῶν παραδόσεων, ἠθῶν, ἐθίμων, πολιτισμοῦ, ἰστορίας, πολιτικῆς, φιλοσοφίας κ.ο.κ. ἀπαγόρευαν ΑΥΣΤΗΡΑ, μέ θανάσιμες ποινές, τήν "παρά φύσιν" σεξουαλικήν σχέσιν, ὅπως τιμωροῦσαν αὐστηρά, τήν μοιχεία καί τήν πορνεία!!!

Τό ἐρώτημα, πού μᾶλλον πρέπει νά μᾶς ἀπασχολεῖ, εἶναι:

Γιατί εἰς τήν πρό Χριστοῦ ἐποχήν, οἱ ἐν λόγῳ ἰσχυρές παραδόσεις, ἐβδελύσσοντο ΣΦΟΔΡΑ τόν Σοδομισμό, τήν ἀρσενοκοιτία καί τόν λεσβιασμόν;

Ἀλλά, παρόλα αὐτά καί διά αὐτά, τά ταυτόσημα ἴσχυαν καί στά περί τῆς πορνείας καί τῆς μοιχείας;! Δηλ. ὑφίσταντο ἀνάλογες δικανικές ποινές καί σέ "κατά φύσιν" ἐνέργειες! Γιατί ἆραγέ; Δέν δυνάμεθα νά ἐννοήσωμεν τούς βαθύτερους λόγους; Ἦτον παράξενοι, μεσσαιωνιστές, ὀπισθοδρομικοί, θρησκόληπτοι, ὅμοφοβικοί, φανατικοί κ.λπ. οἱ λ.χ. διανοούμενοι μεγάλοι Ἕλληνες Φιλόσοφοι καί προγόνοι μας; Ἤ μήπως, ἐμεῖς τήν σήμερον, εἴμεθα οἱ ἄκρως τετυφλωμένοι καί τετυφωμένοι, ἐκ τῆς σαρκολατρείας μας, καί ἀδυνατοῦμεν ἔτσι, ἐλέω κατασπατάλησις τῆς φαίας διανοητικῆς οὐσίας καί τῆς ψυχοσωματικῆς πνευματικῆς περιουσίας μας, νά ἐννοήσουμεν καί νά στοχασθοῦμεν, φιλοσοφικά, θεολογικά, μά κυρίως σφαιρικά καί ἀντικειμενικά τά ἐν λόγῳ πράγματα;

Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ἀπαξιώνει, τήν κατά κόσμον, νοσηρά ἀντίληψιν, περί τῆς εἰκόνας Της, ἤ καί τό image της, διότι ὁ πρωταρχικός καί οὐσιαστικός ρόλος τῆς, εἶναι ἡ μεταποίησις καί μεταμόρφωσις, τῆς ἀμαυρωμένης, ἀμαρτωλῆς καί τρεπτῆς εἰκόνας τοῦ ἀνθρώπου.

Πολύ καλά πράξατε, καί ἀπομακρυνθήκατε ἐκ τῆς Ἐκκλησίας, μιᾶς καί διαφωνεῖτε μέ τίς Θεανθρώπινες ἀπόψεις Της. Εἴστε μᾶλλον, ὑπέρ ἄνω Αὐτῆς, μέ ἄπειρην μᾶλλον τινά ἐμπειρίαν εἰς τά ἀνθρωπολογικά πράγματα. Ἐξάπαντος, μέ τήν πρώτη δυσκολία σας, μήν θυμηθείτε παρακαλῶ Αὐτήν, γιά προσευχές, τάματα, κεράκια, ὀνομαστικές ἑορτές, βαφτίσια, γάμους καί κηδείες κ.ο.κ., ἤ καί τήν Αεἰπάρθενον Μητέρα καί Θεοτόκον Παναγία μας καθῶς καί τούς Ἁγίους μας, μιᾶς καί λάβατε τελεσίδικα τίς προσωπικές ἀποφάσεις σας. Τό "Ἀναστασία" τί τό θέλεις, μιᾶς καί δέν πιστεύεις ἤ ἐλπίζεις, ἀλλά οὔτε κἄν σέ ἐνδιαφέρει, ἡ Ἀνάστασις καί μεταμόρφωσις τοῦ τιμίου σώματος καί τῆς ἀμαυρωμένης εἰκόνας σου; Μᾶλλον πρέπει νά ἀναζητήσεις, ἕνα μή Χριστιανικόν ὄνομα, τό ὁποῖον πλέον, θά σέ ἐκφράζει μέ τίς ἀνάλογες σαρκολατρικές ἐπιλογές σου... ἵνα μή βρίσκεσε σέ ψυχοσωματικήν ἀντίφασιν καί διχασμόν.
Συμφωνείς;

Τοῦ Παναγιώτη Π. Νούνη