.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Πνευματική αυτοχειρία του Πατριάρχη Κυρίλλου η υπογραφή τoυ Κοινού Ανακοινωθέντος στην Αβάνα

Αβάνα, 12 Φεβρουαρίου 2016 - 
Η ρωσική ορθόδοξη εκκλησία σε ελεύθερη πτώση- 
Άνευ όρων υποταγή στον πάπα

To Κοινό Ανακοινωθέν που υπέγραψαν ο πάπας Φραγκίσκος και ο Ρώσος Πατριάρχης Κύριλλος, αποτελείται από 30 παραγράφους. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον όμως έχει η 5η παράγραφος, γιατί δείχνει την πλήρη υποταγή του Ρώσου Πατριάρχη στον Πάπα. Το υπόλοιπο κείμενο δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα συνηθισμένο παπικό ρεσιτάλ δαιμονικής, υποκριτικής, διαθρησκειακής αγαπολογίας και ειρηνολογίας.


Παράγραφος 1.

1. Με το θέλημα του Πατέρα Θεού, από τον οποίο προέρχεται κάθε δωρεά, στο όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και με την βοήθεια του Αγίου Πνεύματος του παρηγορητή, συναντηθήκαμε σήμερα στην Αβάνα, ο πάπας Φραγκίσκος και ο Κύριλλος, Πατριάρχης Μόσχας και Πασών των Ρωσσιών. Ευχαριστούμε τον Θεό, τον δοξασμένο στην Τριαδικότητα, για αυτήν την συνάντηση, την πρώτη στην ιστορία.

(Σχόλιο: εννοείται εδώ το παπικό αιρετικό δόγμα της τριαδικότητας. Η 30η και τελευταία παράγραφος αναφέρεται συγκεκριμένα: ".... προς δόξαν της παναγίας και αδιαιρέτου Τριάδος." Το "ομοούσιον" έχει εκλείψει για τους παπικούς εδώ και χίλια χρόνια.)

Παράγραφος 5.

5. Παρ' όλη την κοινή παράδοση των πρώτων 10 αιώνων, Καθολικοί και Ορθόδοξοι στερούνται κοινής Θείας Ευχαριστίας.

Είμαστε χωρισμένοι από πληγές που προκλήθηκαν λόγω συγκρούσεων στο μακρινό, ή στο πρόσφατο παρελθόν, εξαιτίας των αντιθέσεων που κληρονομήσαμε από τους προγόνους μας, στην προσπάθεια κατανόησης και άσκησης της πίστης μας στον Θεό, τον Έναν σε τρία πρόσωπα - Πατέρα Υιό και Άγιο Πνεύμα.

Διαμαρτυρόμαστε για την απώλεια της ενότητας, ως συνέπεια της ανθρώπινης αδυναμίας και της αμαρτίας (!!!!!!!!!), η οποία διαπράχθηκε παρά την αρχιερατική προσευχή του Χριστού, του Λυτρωτή : " ἵνα πάντες ἓν ὦσι, καθὼς σύ, πάτερ, ἐν ἐμοὶ κἀγὼ ἐν σοί, ἵνα καὶ αὐτοὶ ἐν ἡμῖν ἓν ὦσιν" Κατά Ιωάννην 17 : 21

Σχόλιο: Δέχεται και υπογράφει ο Ρώσος Πατριάρχης, ότι το σχίσμα δεν ήταν τίποτα άλλο, παρά μια κληρονομική ανωμαλία, μια προγονική αμαρτία και διαμαρτύρεται για τον χωρισμό αυτόν !!!

Παράγραφος 6.

6. Συνειδητοποιώντας πως υπάρχουν πολυάριθμα εμπόδια, ελπίζουμε πως η συνάντησή μας θα συμβάλλει σε αυτήν την θελημένη από τον Θεό επαναφορά της ένωσης, για την οποία προσευχήθηκε ο Χριστός. Είθε η συνάντησή μας να εμπνεύσει τους χριστιανούς όλου του κόσμου, να παρακαλέσουν τον Θεό με νέο ζήλο για την πλήρη ένωση όλων των μαθητών του. Σε έναν κόσμο, που δεν περιμένει από εμάς μόνο λόγια, αλλά και συγκεκριμένες πράξεις, ας είναι αυτή η συνάντηση σημάδι ελπίδας για όλους τους ανθρώπους καλής θέλησης.

Ενώ η Ρωσία γλύτωσε κυριολεκτικά μέσα από τα σαγόνια της αθείας και του κομμουνισμού, έρχεται ο Πατριάρχης Κύριλλος εν μέσω προδοτικών ασπασμών και εναγκαλισμών, να την παραδώσει με μια υπογραφή του στο θηρίο του οικουμενισμού.

Αναστασία Αντιπάπα- δακη