.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

«Καί εἶπε Κύριος ἐγγίζει μοι ὁ λαός οὗτος ἐν τῷ στόματι αὐτοῦ καί ἐν τοῖς χείλεσιν αὐτῶν τιμῶσι με, ἡ δέ καρδία αὐτῶν πόρρω ἀπέχει ἀπ᾽ ἐμοῦ …» (Ἠσαΐας 29, 13)


Πορφυρίτης

Ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, εἶναι ἕνας ἀγωνιστής Ἐπίσκοπος. 

Ἀπασχολεῖ ἀρκετά συχνά τά Μέσα τῆς Μαζικῆς Προπαγάνδας καί οἱ θέσεις του εἶναι ἐν πολλοῖς σύμφωνες μέ τήν ὀρθόδοξο διδασκαλία τῆς Πίστεώς μας. 

Ἐκεῖνο πού προβληματίζει τόν πιστό λαό, εἶναι ὅτι πολλάκις οἱ ἀπόψεις τοῦ ἀγαπητοῦ Μητροπολίτου δέν συμβαδίζουν μέ τά ἔργα του. 

Παρατηρεῖται μιά ἀσυνέπεια καί σύγχυσις λόγων καί ἔργων. 

Τά ἐπισκοπικά χείλη δείχνουν τήν πρόθεση νά κινηθεῖ ἐμπρός, ἀλλά οἱ ἐπισκοπικοί πόδες κινοῦνται σημειωτόν, ἤ ὄπισθεν! 

Αὐτό φαίνεται καί στό θέμα τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. 

Ἐμεῖς θά ἑστιάσουμε σέ τρία ἄλλα, σχετικά μέ τήν παναίρεση, θέματα ἐν συντομίᾳ, γιά νά μή κουράσουμε τόν ἀναγνώστη:

Α. Μασονία. Εἶναι γνωστοί οἱ (δικαστικοί καί ἄλλοι) ἀγῶνες του ἐναντίον τῆς «μασονικῆς θρησκείας»[1], ἡ ὁποία καθιερώνει ὡς θεό της «τόν Ἑωσφόρο ἤ Σατανᾶ ἤ Διάβολο!»[2]. Κάποια γεγονότα ὅμως ἐπισκιάζουν καί, ἐμμέσως, ἀκυρώνουν αὐτούς τούς ἀγῶνες. Δύο παραδείγματα. Μετονόμασε τήν αἴθουσα θεωρητικῶν μαθημάτων τοῦ Ὠδείου τῆς Ἱ. Μητροπόλεως, σέ αἴθουσα «ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ»[3], τιμώντας τόν πραγματικά «ἐγνωσμένης ἀξίας μουσικοσυνθέτη»[4]. Ἀγνοεῖ ὁ κ. Σεραφείμ ὅτι ὁ ἀγαπητός καί γνωστός μουσικοσυνθέτης, ὁ ὁποῖος μάλιστα «συνέθεσε τήν μουσική γιά τόν ἑλληνικό τεκτονικό ὕμνο»[5], εἶναι καί «ἐγνωσμένος» τέκτονας[6]; Θά μετονόμαζε ποτέ, ὁ σεβαστός ἐπίσκοπος, κάποια αἴθουσα Πνευματικοῦ του Κέντρου, σέ αἴθουσα «Καρδινάλιου Κούρτ Κόχ»;

Ἡ μασονία διεκδικεῖ γιά δικό της Ἅγιο, τόν Χρυσόστομο Σμύρνης. Συγκεκριμένα, στήν ἱστοσελίδα τῆς «Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος», κάνοντας ἀναφορά στή Στοά «Μέλης», ἀναγράφεται: «Τό 1912 ὁ ἀδ.˙. Σημιτόπουλος, βάσει τῶν εὑρεθέντων ἱδρυτικῶν τῆς Στοᾶς, τήν ἀφύπνισε καί πάλιν μέλη της, ἐπιφανεῖς τῆς Σμύρνης μεταξύ τῶν ὁποίων καί ὁ Ἐθνομάρτυρ Μητροπολίτης Σμύρνης, σημερινός Ἅγιος τῆς Ὀρθοδόξου Ἑλληνικῆς Ἐκκλησίας, Χρυσόστομος Καλαφάτης.»[7]! Πῶς ὁ Σεβασμιώτατος ἐπιτρέπει νά διασπείρονται τέτοιες σοβαρές κατηγορίες; Νά ἐμφανίζουν Ἅγιο τῆς Ὀρθοδοξίας νά ἔχει τή μασονική ἰδιότητα, δηλ. νά πιστεύει στή «μασονική θρησκεία»[8], δηλ. στόν «Ἑωσφόρο ἤ Σατανᾶ ἤ Διάβολο!»[9]; Σέ περίπτωση πού δέν τό γνωρίζει, θά πράξει κάτι ἀπό ἐδῶ καί πέρα; Μήπως ἔχει ἤδη ἐνεργήσει καί δέν τό γνωρίζουμε;

Β. Σοδομισμός. Ὁ σεβασμιώτατος Πειραιῶς ἔχει ἐκφράσει ἐπανειλημμένως καί δημοσίως τίς ἀπόψεις του γιά τό «φρικῶδες πάθος»[10] τοῦ σοδομισμοῦ, οἱ ὁποῖες, ὡς ἐπί τῷ πλεῖστον, εἶναι σύμφωνες μέ τήν ὀρθόδοξη διδασκαλία καί εἰπωμένες μέ τήν ἀληθεύουσα ἀγάπη. Στόν ἀντίποδα τῶν ὀρθοδόξων ἀπόψεων, ἔρχεται ἡ πρακτική τῶν φιλανθρωπικῶν ἐκδηλώσεων, ἡ ὁποία, ἐνίοτε, πέραν τῆς ἐκκοσμικευμένης της μορφῆς, λειτουργεῖ καί ὡς κήρυκας ἀντιθέτων, ἀπό τήν ὀρθόδοξη διδασκαλία μηνυμάτων. Ὅπως συνέβη, λόγου χάριν, μέ τή φιλανθρωπική συναυλία[11] πού πραγματοποιήθηκε ἐσχάτως. Ὁ Μητροπολίτης, κατά τή διάρκεια τῆς ἐκδήλωσης, «εὐχήθηκε ἡ ἀγάπη νά πρυτανεύσει στήν ζωή ὅλων μας»[12], ἐνῶ ἡ καλλιτέχνις πού ἔλαβε μέρος, σέ πρόσφατη συνέντευξή της «σχετικά μέ τούς γάμους ὁμόφυλων ζευγαριῶν, ἀλλά καί τήν τεκνοθεσία»[13], μεταξύ ἄλλων, τόνισε: «…ὅταν πρεσβεύεις τήν ἀγάπη, δηλαδή αὐτό πού πρεσβεύουν ὅλες οἱ θρησκεῖες, ἡ ἀγάπη καί ὁ Θεός εἶναι ‘‘συγχώρεση, ἀγκαλιά καί δέχομαι τόν ἄλλον ὅπως εἶναι μέ τήν ἀλήθεια του’’ … Πιστεύω ὅτι ἀνεξαρτήτου φύλου θά πρέπει οἱ ἄνθρωποι πού ἀγαπιοῦνται πραγματικά νά μποροῦν νά εἶναι βάσει νόμου, μαζί. Νά μοιράζονται τήν ἀγάπη τους, τά περιουσιακά τους στοιχεῖα, τήν ζωή τους καί νά ἔχουν τό δικαίωμα νά μεταλαμπαδεύσουν αὐτή τήν ἀγάπη καί τήν συντροφικότητα σέ ὁποιοδήποτε πλάσμα, εἴτε εἶναι ζωάκι εἴτε εἶναι παιδάκι, γιατί ὅταν δίνεις ἀγάπη δέν γίνεται νά κάνεις λάθος»[14]. Καί οἱ δύο ὁμιλοῦν γιά «ἀγάπη», ὅμως ὁ καθένας δίνει σέ αὐτήν διαφορετικό (ἀντίθετο) περιεχόμενο, μέ συνέπεια, ἡ ἀγάπη τοῦ ἑνός νά καταργεῖ τήν ἀγάπη τοῦ ἄλλου! Ἡ μία εἶναι ἡ ἀληθινή ἀγάπη τοῦ Εὐαγγελίου καί ἡ ἄλλη ἡ διαστρεβλωμένη ἀγάπη (ἀγαπολογία) τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Δέν ἀπαιτεῖται ἡ ὕπαρξη τῆς δέουσας προσοχῆς καί διακρίσεως πού ἐπιτάσσει ἡ πνευματική ζωή, στίς δημόσιες ἐπιλογές τοῦ Ἐπισκόπου; Διότι τό «καλόν οὐκ ἐστί καλόν, ἐάν μή καλῶς γένηται».

Ἐπιπλέον, ἄν καί τό «φρικῶδες πάθος» ἔχει φθάσει στό ἀπροχώρητο καί διαφθείρει ἀσυστόλως τά νέα βλαστάρια τοῦ ἔθνους, δέν ἔχει προειδοποιήσει κάποιον πολιτικό, πού δημόσια τό ὑποστηρίζει, μέ τό ἐπιτίμιο τοῦ ἀφορισμοῦ. Θά ἀφορίσει ὁ Ἐπίσκοπος κ. Σεραφείμ τούς πολιτικούς πού ἀνήκουν στή Μητρόπολή του, καί γιατί ὄχι, ὅλους τούς κοινοβουλευτικούς πού θά ψηφίσουν τόν «γάμο» τῶν σοδομιτῶν, ὅπως ὀφείλει ἕνας ὀρθόδοξος Ἱεράρχης νά πράξει γιά τό ὄφελος ὅλων τῶν ψυχῶν;

Γ. Ἐλευθερία. Σύμφωνα μέ τήν ὀρθόδοξη διδασκαλία ὁ ἄνθρωπος εἶναι ἐλεύθερος νά ἀποφασίζει γιά τήν πορεία τῆς ζωῆς του, σύμφωνα καί μέ τό «ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἀκολουθεῖν»[15], ἔχοντας τό αὐτεξούσιο καί φυσικά, τήν εὐθύνη τῶν ἐπιλογῶν του. Αὐτό ὑποστηρίζει καί ὁ Μητροπολίτης κ. Σεραφείμ., π.χ., στήν ἀνακοίνωσή του γιά τήν καύση τῶν νεκρῶν: «…ἡ Ἐκκλησία σέβεται τήν ἐλευθερία τῆς ἐπιλογῆς τους…»[16]. Ἐπίσης, «Εἴμαστε ἐλεύθεροι νά ἀγαπᾶμε τόν Θεό καί ἀγαπᾶμε τό Θεό γιά νά εἴμαστε ἐλεύθεροι. Ὅλα τά ἄλλα εἶναι φιλολογία. Ὅπως ἔλεγε ὁ ἅγιος Πορφύριος: ‘‘Μωρέ τόν Χριστό νά ἀγαπήσετε. Τόν Χριστό…! Καί μή φοβόσαστε τίποτα. … Ὅταν ἀγαπήσουμε τόν Χριστό ἡ ψυχή μας ἐλευθερώνεται ἀπό τό φόβο’’. Ἡ Ἐκκλησία μας μέ τή στερεά πίστη της καί τή Χάρη τοῦ Παρακλήτου δέν ὑποτάσσει τό Θεό στήν ἐλευθερία ἀλλά τήν ἐλευθερία στό Θεό, δέν ὑποτάσσει τό Θεό στά γεγονότα ἀλλά τά γεγονότα στό Θεό.»[17].

Βέβαια, ἐκτός ἀπό αὐτά τά βαρυσήμαντα καί ἀληθινά λόγια τῆς Ἐκκλησίας μας, ὑπάρχουν καί ἄλλα λόγια, βαριά λόγια τοῦ ἴδιου Μητροπολίτη, πού σέ αὐτή τήν περίπτωση δέν φαίνεται νά ὑπολογίζει καί νά σέβεται τό αὐτεξούσιο, τήν ἐλευθερία ἐπιλογῆς τοῦ χριστιανοῦ πολίτη. Πρόκειται γιά τά ἐνέσιμα σκευάσματα τῆς κορωνοϊκῆς «δικτατορίας», γιά τά ὁποία ὑποστήριζε: «Ἐρωτηθεῖς συγκεκριμένα γιά ἡγουμένους μονῶν στό Ἅγιο Ὄρος πού τάσσονται κατά τῶν ἐμβολιασμῶν, ὑπογράμμισε ὅτι ‘‘αὐτοί ὅλοι δολοφονοῦν τούς ἀδελφούς τους, δέν τό καταλαβαίνουν οἱ ἄνθρωποι… … ‘‘Ὄχι τό λέω μέ στεντόρεια φωνή, δέν ἔχουν θέση στήν Ἐκκλησία, εἶναι ἐκτός τοῦ Εὐαγγελικοῦ μηνύματος, δροῦν ἐναντίον τοῦ Χριστιανισμοῦ…’’»[18]. Ἀμφισβήτησε ἀκόμη καί τούς ὑγειονομικούς, πού εἶναι καί εἰδικότεροι αὐτοῦ, συγχέοντας τά κλασσικά ἐμβόλια μέ τά νέου τύπου ἐνέσιμα σκευάσματα τά ὁποία «ἔχουν ἀναπτυχθεῖ ἀπό τίς ἐμβρυϊκές κυτταρικές σειρές, οἱ ὁποῖες ‘‘θερίζονται’’ ἀπό ἐκτρωμένα μωρά»[19]. «Ἐκπλήσσομαι πού ἀκούω ὑγειονομικούς νά ἐκφράζουν ἀμφιβολία γιά ἕνα τόσο ἁπλό θέμα ὅπως ὁ ἐμβολιασμός. Τόσες θανατηφόρες ἀσθένειες σταμάτησαν μέ τά ἐμβόλια. Ἕνα παιδάκι ὅταν γεννιέται κάνει 16 ἐμβόλια μέχρι νά γίνει 2 ἐτῶν. Ποῦ εἶναι τό πρόβλημα νά γίνει τό 17ο;»[20]. «Δέν εἴμεθα ἀστυνομικά ὄργανα, εἶπε, ἀλλά ἔχουμε δώσει ἐντολάς καί στό προσωπικό καί στούς διακόνους νά τηροῦνται τά ἰατρικά πρωτόκολλα νά εἶναι ἐμβολιασμένοι ὅλοι, καί ὑπάρχει καί ποσόστωση καί ἐξαερισμός, μάσκα, ὅ,τι μᾶς ἐντέλλεται ἡ ἰατρική κοινότητα…»[21].

Λησμόνησε ὁ ἀγαπητός μας ἐπίσκοπος καί τήν ἀγάπη, καί τήν ἐλευθερία, καί τήν ὀρθόδοξη Πίστη καί Παράδοση. Τά ἀντίχριστα «ὑγειονομικά» μέτρα στίς ἐκκλησιές, πού ἐλήφθησαν γιά πρώτη φορά στήν ἱστορία τοῦ χριστιανισμοῦ προσέβαλλαν τόν Οἰκο-Δεσπότη, πού καθιστᾶ ὅλα ὅσα βρίσκονται στόν Οἶκο Του, σύμφωνα μέ τήν ὀρθόδοξη Διδασκαλία, ἔμπλεα θείας Χάριτος. Ἐμμένει στήν ἴδια ἄποψη μετά ἀπό τίς ἑκατοντάδες ἐπιστημονικές ἔρευνες πού ἀποδεικνύουν τά ἀντίθετα, τίς ἀγωγές στό ἐξωτερικό λόγῳ τῶν παρενεργειῶν καί τίς πάμπολλες ξαφνικίτιδες; Τό σύνηθες εἶναι νά σηκώνει ἡ «θεά» ἐπιστήμη τά χέρια καί νά στρέφεται στόν Θεό καί ὄχι νά ὑποτάσσουμε τόν Θεό στήν ἐπιστήμη, ὅπως πολύ ὡραία μᾶς δίδαξε (προηγουμένως) ὁ ἀγαπητός ἐπίσκοπος: δέν ὑποτάσσουμε «τό Θεό στά γεγονότα ἀλλά τά γεγονότα στό Θεό.», «Ὅλα τά ἄλλα εἶναι φιλολογία»!

[1] «ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου κ. κ. Σεραφείμ γιά τό Τεκτονικόν Ἵδρυμα», https://imp.gr/anakoinw8en-sebasmiwtatoy-tektoniko-idryma/

[2] Ὅ.π.

[3] «Σέ αἴθουσα «ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ» ὀνομάστηκε ἡ αἴθουσα θεωρητικῶν μαθημάτων τοῦ Ὠδείου τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς.», https://imp.gr/%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CE%AF%CE%B8%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B1-%CE%BC%CE%B9%CE%BC%CE%B7%CF%83-%CF%80%CE%BB%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CF%83-%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BA/

[4] Ὅ.π.

[5] Ὅ.π.

[6] «Τεκτονικό δελτίο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ: Τιμητική ἐκδήλωση τῆς Στ. Ἀδελφοποίησις γιά τόν ἀδ. Μίμη Πλέσσα». Περισσότερα: «πυθαγορας / τευχος 106 / ετος 2016»

[7] «Μεγάλη Στοά τῆς Ἑλλάδος», «ΜΕΛΗΣ, Σ.˙. Στ.˙. ΜΕΛΗΣ ὑπ΄ἀριθ. 76, Ἐν Ἀνατ:. Ἀθηνῶν», https://www.grandlodge.gr/melis-w-53137.html

[8] Βλ. παραπομπή 1η.

[9] Βλ. παραπομπή 1η.

[10] «Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν, Η ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΤΡΙΠΟΛΕΩΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΑΝΤΙΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ κ. κ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ», https://imp.gr/%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%83-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5/

[11] «Μητρόπολη Πειραιά: Μεγάλη φιλανθρωπική συναυλία στό Βεάκειο μέ τήν Πέγκυ Ζήνα! (βίντεο)», https://piraeuspress.gr/piraeus/dimos-peiraia/582336/mitropoli-pirea-megali-filanthropiki-synavlia-sto-veakio-me-tin-pegky-zina-vinteo/

[12] Ὅ.π.

[13] «Πέγκυ Ζήνα γιά τήν τεκνοθεσία ὁμόφυλων ζευγαριῶν: Ὅταν δίνεις ἀγάπη, δέν γίνεται νά κάνεις λάθος», https://www.protothema.gr/life-style/article/1452570/pegu-zina-gia-tin-teknothesia-omofulon-zeugarion-otan-dineis-agapi-den-ginetai-na-kaneis-lathos/

[14] Ὅ.π.

[15] Μάρκ. 8, 34.


[17] «Ποιμαντορική Ἐγκύκλιος Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ γιά τήν Ἁγία καί Μ. Τεσσαρακοστή 2022.», https://imp.gr/%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%bc%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%bf%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%ce%b3%ce%ba%cf%8d%ce%ba%ce%bb%ce%b9%ce%bf%cf%82-%cf%83%ce%b5%ce%b2-%ce%bc%ce%b7%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%bb-3/

[18] «Ξέσπασε ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφείμ γιά τούς ἀντιεμβολιαστές ἱερεῖς: Εἶναι ἀδελφοκτόνοι – Δέν ἔχουν θέση στήν Ἐκκλησία», https://www.thetoc.gr/koinwnia/article/mitropolitis-serafeim-gia-antiemboliastes-iereis-adelfoktonoi—den-exoun-thesi-stin-ekklisia/


[20] «Μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφείμ: Δεχόμαστε χυδαῖες ὕβρεις ἐπειδή προτρέπουμε τόν κόσμο νά ἐμβολιαστεῖ», https://www.naftemporiki.gr/society/1128550/mitropolitis-peiraios-serafeim-dechomaste-chydaies-yvreis-epeidi-protrepoume-ton-kosmo-na-emvoliastei/

[21] «Μητροπολίτης Σεραφείμ: οἱ ἀντιεμβολιαστές ἱερεῖς δέν ἔχουν θέση στήν Ἐκκλησία», https://www.ant1news.gr/eidiseis/article/620194/mitropolitis-serafeim-oi-antiemboliastes-iereis-den-exoyn-thesi-stin-ekklisia (οἱ ὑπογραμμίσεις, δικές μας).