.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Αθηνών Ιερώνυμε «Οίδα σου τα έργα…ότι χλιαρός ει»


Γράφει ο Μέτοικος

Ο Αθηνών Ιερώνυμος κρυψίνους ως εσχατόγηρος, υπολογιστής σαν φιλάργυρος και κάκιστος ποιμένας αδρά αμειβόμενος, περιμένει «προβληματισμένος» την κατάθεση του νομοσχεδίου για τους «γάμους» λαγνείας στην κόλαση της διαφθοράς, για να εκφράσει τη γνώμη του!

Μήπως επίσκοπε Αθηνών Ιερώνυμε αντάλλαξες «Το της ιεροσύνης αξίωμα [που] μέγα εστι και θαυμάσιον», με το επάγγελμα του «επισκόπου» που, ως προεστός και ρυθμιστής της τάξεως, με το αζημίωτο βρίσκεται ανάμεσα στην κοσμική εξουσία και στο λαό του Θεού;

Ποια η ανάγκη να διαβαστεί επίσκοπε Αθηνών Ιερώνυμε το νομοθέτημα για να εκφραστεί η θέση της Ορθοδόξου Ελληνικής Εκκλησίας, όταν σαφέστατα καταγεγραμμένη υπάρχει η καταδίκη της αρρενομανίας στον ξα΄ Κανόνα των Αγίων Αποστόλων, στον κ΄ της Συνόδου Αγκύρας, στον η΄ της Συνόδου Νεοκαισαρείας, στον πς΄ της έκτης Συνόδου, στους Κανόνες του Μεγάλου Βασιλείου και του Αγίου Γρηγορίου Νύσσης;

Γνώμη Αρχιεπίσκοπε Ιερώνυμε εκφράζουν εκείνοι που δεν πιστεύουν και, όσοι δεν κατάλαβαν από ολιγοπιστία ότι «ίση εστίν η ζημία, ή άμοιρόν τινα του βαπτίσματος απελθείν ή εν τι των εκ της παραδόσεως ελλείπον δέξασθαι…» κατά το λόγο του Μεγάλου Βασιλείου.

Ο «γάμος» των ομοφυλοφίλων που δρομολογεί η Κυβέρνηση «Είναι σημείο παρακμής της ελληνικής κοινωνίας, …, είναι προϊόν αλαζονείας και εγωκεντρισμού που δεν γνωρίζει όρια στην ατομική επιθυμία και θέληση». «… Αλλάζει την έννοια του πατέρα και της μητέρας και της ευθύνης τους στην ανατροφή των παιδιών τους».
Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας «Δεν μπορεί να αρνείται την παράδοση και την ταυτότητά της [Ελληνικής κοινωνίας] και να υποτάσσεται σε ιδεολογικές προτάσεις και αντιλήψεις χωρίς ηθικό και πολιτισμικό υπόβαθρο, χωρίς σοφία και ευαισθησία στην πολιτιστική και θρησκευτική κληρονομιά».
«Συνεπώς [και για τους ανωτέρω λόγους] θέλουμε να δηλώσουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην αλλαγή του νοήματος του γάμου και της οικογένειας που επιχειρείται να επιβληθεί στην κοινωνία»! Δήλωσαν εν Συνόδω όχι, βέβαια, οι χλιαροί και «κακοί επαγγελματίες» που συγκροτούν τη Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, αλλά οι πλανεμένοι παπικοί! Βάζοντας τα «γυαλιά» στους μεγάλους «ορθόδοξους θεολόγους».{εδω}

Η Ιερά Επαρχιακή Σύνοδος της Εκκλησίας Κρήτης στην απόφασή της για το «γάμο» των ομοφυλοφίλων δεν δηλώνει βέβαια πως «αγαπά την ιδιαιτερότητά τους» όπως ο πρόεδρός της Ευγένιος, αλλά δεν βρίσκει το κουράγιο να πει, όχι ότι καταδικάζει, αλλά ούτε πως διαφωνεί με το νομοθέτημα, αφού, χλιαρά ως μισθωτοί ποιμένες οι συνοδικοί αποφάνθηκαν ότι «ἡ Ἐκκλησία, ὅπως καί κάθε πολίτης, ἔχουν τό συνταγματικό δικαίωμα νά ἐκφράζουν ἐλεύθερα τή θέση τους»!

Στο Άγιο Όρος οι τάχαμου Έλληνες μοναχοί, έχοντας χάσει εδώ και καιρό το ορθόδοξο φρόνημα ετοιμάζονται να υποδεχθούν μετά φανών και λαμπάδων τον διχαστή της Ελληνικής ομογένειας στην Αμερική, τον ένθερμο υποστηρικτή κάθε αρσενοκοίτη επίσκοπο Ελπιδοφόρο.

Η παρακμή σε όλο της το μεγαλείο! Και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος ως υπερήλικας αδρανεί!
«Οίδα σου τα έργα, [Ιερώνυμε] ότι ούτε ψυχρός ει ούτε ζεστός· ούτως ότι χλιαρός ει, και ούτε ζεστός ούτε ψυχρός, μέλλω σε εμέσαι εκ του στόματός μου».
Τα «έργα» του Αθηνών Ιερώνυμου δυστυχώς τον κατατάσσουν στους χλιαρούς της πίστης και στους κρύους υποστηρικτές των πατρώων αξιών.

Εάν για την Ορθόδοξη Εκκλησία «άδικοι θεού βασιλείαν ου κληρονομήσουσιν…ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοὶ ούτε μαλακοὶ ούτε αρσενοκοίται…» και, ο λόγος των ταγών της πρέπει να είναι «ναι ναι, ου ου· το δε περισσόν τούτων εκ του πονηρού», γιατί ο πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος περιμένει την κατάθεση του νομοσχεδίου για τους σοδομίτες, αντί να τονίσει με παρρησία ότι η Εκκλησία της Ελλάδος είναι κάθετα αντίθετη με μια τέτοια νομοθέτηση;

Ξαναπαίζει το παιχνίδι του «ναι μεν αλλά» που έπαιξε με την αναγνώριση της «εκκλησίας Βαρθολομαίου» στην Ουκρανία και, την υπονόμευση του αγώνα των Ελλήνων ενάντια στο ξεπούλημα των δικαίων της Μακεδονίας στους σλαβοβούλγαρους σκοπιανούς από το «σύγχρονο Σαούλ» Αλέξη Τσίπρα;

Γιατί δεν μπορεί να πει ξεκάθαρα ότι, ο σοδομισμός είναι αμαρτία που, κλείνει ερμητικά τον νυμφώνα του Κυρίου, εάν δεν υπάρξει αλλαγή βιωτής από τον αρσενοκοίτη;
Γιατί δεν τολμά να ξεκαθαρίσει στην κυβέρνηση ότι ο γάμος των ομοφυλόφιλων και η τεκνοθεσία είναι απαράδεκτες κοινωνικές καταστάσεις για την Ελληνική Εκκλησία;
Δεσμεύεται από «συμφωνίες», πιστεύει όπως το πνευματικοπαίδι του ο Νέας Ιωνίας Γαβριήλ ότι «Εκ των πραγμάτων ο Θεός έχει δώσει σε μερικούς ανθρώπους να αισθάνονται την έλξη προς το ίδιο φύλο»!, «αγαπά την ιδιαιτερότητα τους» όπως προκλητικά δήλωσε ο αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος ή, μήπως ούτε ίσαμε με τους παπικούς έχει κουράγιο;

Το εναρκτήριο λάκτισμα στη συνοχή της Ελληνικής κοινωνίας δόθηκε από τον κακόδοξο και υποστηρικτή όσων έχουν το «πάθος ατιμίας» π.Βαρθολομαίο.
Ο χλιαρός Αθηνών Ιερώνυμος που, θα τοποθετηθεί μετά την κατάθεση του νομοσχεδίου για τους «γάμους» των σοδομιτών, θα ολοκληρώσει το έργο της κατεδάφισης;

Αναρτήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ