.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Ποιός είναι το αφεντικό;



Είναι Τετάρτη, ο Ιούνιος δε λέει να σοβαρευτεί και να φερθεί σαν πρωτότοκος καλοκαιρινός μήνας. Μια ζέστη αφόρητη και μια βροχή να μας πνίξει. Η επικαιρότητα κάνει την τρίχα τριχιά και προσπαθεί να βγάλει ειδήσεις από το τίποτα. Χωρίς προσπάθεια όμως κωφεύει στα σπουδαία και σημαντικά. Είναι παλαιά αυτή η κόντρα. Το έχουμε ξαναγράψει πως η προπαγάνδα είναι μέσο χειραγώγησης του λαού. Τα μέσα “μαζικής” ενημέρωσης είναι περισσότερο μέσα μαζικής παραπλάνησης, είναι μέσα μαζικής καθοδήγησης..

Αν δεν είχαμε και το Μουντιάλ θα πλήτταμε θανάσιμα. ΕΙΝΑΙ γνωστή η διαχρονική ιστορική φράση: «άρτον και θεάματα», η οποία ανάγεται στη ρωμαϊκή περίοδο και προέρχεται από τη λατινική φράση «panem et circenses». Σύμφωνα με τον Ιουβενάλιο, τον διάσημο Ρωμαίο σατυρικό ποιητή, ο Ρωμαίος αυτοκράτορας προσέφερε στο λαό σιτάρι (ψωμί) και θεάματα στο αμφιθέατρο (στην πρώιμη βυζαντινή περίοδο, στον ιππόδρομο) με σκοπό να τους αποσπά από τα μεγάλα προβλήματα της κοινωνίας. 

Σήμερα θα προσπαθήσουμε να καταδείξουμε τις μεθοδολογίες της Νέας Εποχής, με ένα συγκεκριμένο παράδειγμα, όπως η ομοφυλοφιλία. Η αρχή γίνεται από το αφεντικό, αυτόν που κάνει κουμάντο, εκείνος αποφασίζει π.χ. θα επιβάλλω την ομοφυλοφιλία. 

Βήμα 1ο 
Παραγγέλνει μια μελέτη από το ιδιωτικό του πανεπιστήμιο για να αποδείξει πως ευθύνεται το γονίδιο για την ομοφυλοφυλία, πως είναι λάθος του Θεού. 

Βήμα 2ο 
Επιστρατεύει τα δικά του μέσα, εφημερίδες, τηλεόραση, διαδίκτυο. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που ο ίδιος χρηματοδότησε να εφευρεθούν. Εκείνα αναλαμβάνουν να παραμορφώσουν, να ξεθεμελιώσουν και να ανατρέψουν ανθρώπινες αξίες. Στην περίπτωσή μας τα Πατριωτικά και Ορθόδοξα πιστεύω μας. Έτσι αντικαθιστούν τις αξίες με λέξεις δικές τους, καινόφτιαχτες, εντυπωσιακές μακενές. Έτσι άλλαξαν την αμαρτία, την ανωμαλία, την δημόσια αιδώ, με το δικαίωμα, τη διαφορετικότητα, την ομοφοβία και πάει λέγοντας. 

Βήμα 3ο 
Στο τέλος επιβάλλει και τους κατάληλλους νόμους, που ψηφίζουν οι βουλευτές που αυτός επέλεξε, χρηματοδότησε και στήριξε για να εκλεγούν σε κάθε χώρα. Ο αντιρατσιστικός νόμος και ο γάμος ομοφυλοφίλων, θα πλήξουν θανάσιμα την Ελληνορθόδοξή μας ταυτότητα.

Απλοϊκό το παράδειγμα, αλλά χτυπάει κέντρο. Είναι φυσικό να αναρωτιέται κανείς, ποιός είναι το αφεντικό; Για ποιό λόγο προσπαθεί να επιβάλλει την αμαρτία; Υπάρχει αφέντικό πάνω από το αφεντικό; Εμείς τι μπορούμε να κάνουμε για να αντισταθούμε;


“ ...ἡμεῖς δὲ κηρύσσομεν Χριστὸν ἐσταυρωμένον, Ἰουδαίοις μὲν σκάνδαλον, Ἕλλησι δὲ μωρίαν, αὐτοῖς δὲ τοῖς κλητοῖς, Ἰουδαίοις τε καὶ Ἕλλησι, Χριστὸν Θεοῦ δύναμιν καὶ Θεοῦ σοφίαν… ” (Α΄ Κορ. α΄ 23,24)

Ελευθέριος Κοσμίδης