.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Αιρετικοί είναι μόνον όσοι καταδικάστηκαν από Ορθόδοξη Σύνοδο; ΟΧΙ:

Οι Άγιοι Ομολογητές της εκκλησίας μας απέκοπταν 
κάθε σχέση με τους αιρετικούς επισκόπους, 
ΠΡΙΝ αυτοί καταδικαστούν από Ορθόδοξη Σύνοδο.

Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός

Μια από τις πλανεμένες, αντιπατερικές και ανορθόδοξες διδασκαλίες και θεωρίες της παναιρέσεως του Οικουμενισμού που ασπάστηκε η Σύνοδος της Κρήτης είναι ότι, Ανάθεμα- Αιρετικός δεν είναι αυτός που έχει αιρετικό φρόνημα και κηρύττει δημοσίως και φανερώς αιρετικές αντιπατερικές διδασκαλίες,αλλά είναι αυτός που καταδικάστηκε από Ορθόδοξη Σύνοδο γι αυτές.


Αντιθέτως η Χριστιανική διαχρονική διδασκαλία των Θεοδίδακτων Αγίων της Εκκλησίας είναι ότι, Ανάθεμα -Αιρετικός είναι αυτός που έχει αιρετικό φρόνημα και κηρύττει φανερώς και δημοσίως αιρετικές, ανορθόδοξες και αντιπατερικές διδασκαλίες εμμένοντας αμετανόητος εις αυτές.


Η Ιστορία της Εκκλησίας μας έχει διδάξει ότι, όλοι οι αντιαιρετικοί αγώνες των Αγίων Ομολογητών της Εκκλησίας, οι οποίοι απέκοπταν κάθε εκκλησιαστική επικοινωνία με τους Ανάθεμα-Αιρετικούς, κατ' όνομα Επισκόπους, έγιναν πριν καταδικαστούν από Ορθόδοξη Σύνοδο οι Ανάθεμα-Αιρετικοί κατ’ όνομα Επίσκοποι.
Έγιναν τότε που οι καταληψίες Ανάθεμα-Αιρετικοί κατ’ όνομα Επίσκοποι, κρατούσαν παρανόμως με την βοήθεια της εκάστοτε εξουσίας τους Επισκοπικούς Ορθόδοξους Θρόνους,κάνοντας επίσημη γραμμή της Εκκλησίας την Αίρεση τους.
Ήταν και είναι παράνομοι και καταληψίες, διότι όπως κηρύττουν 
οι οδηγοί της Ορθοδοξίας και Διδάσκαλοι της Οικουμένης προηγείται η Ορθόδοξη Πίστις και κατόπιν ακολουθεί η Εκκλησιαστική τάξις .


Η διασφάλιση της Ορθοδόξου Πίστεως μέχρις αίματος και η καταδίκη και εκδίωξη των καταληψιών Ανάθεμα -Αιρετικών κατ’όνομα Επισκόπων από τους Επισκοπικούς Ορθόδοξους Θρόνους και η αντικατάσταση τους από κανονικούς Ορθοδόξους Επισκόπους από Ορθόδοξη Σύνοδο, είναι η αιτία όλων των Αντιαιρετικών αγώνων των Αγίων Ομολογητών της Εκκλησίας.
Όταν συν Θεό επιτευχθεί αυτός ο Άγιος σκοπός και αποκατασταθεί η Ορθοδοξία, τότε τελειώνουν οι αγώνες, παύει ο πόλεμος, έρχεται ειρήνη στην Εκκλησία.

Αν τώρα παρ’ όλα αυτά, κάποιος Χριστιανός, κληρικός, μοναχός ή λαϊκός περιμένει να αγωνιστεί, να πολεμήσει την Αίρεση και να διακόψει κάθε εκκλησιαστική επικοινωνία με τους Ανάθεμα- Αιρετικούς, κατ’ όνομα Επισκόπους, όταν καταδικαστούν και εκδιωχθούν αυτοί, όταν τελειώσουν οι αγώνες, παύσει ο πόλεμος και έρθει ειρήνη στην Εκκλησία, τότε να μας συγχωρεί με το συμπάθειο, αλλά κατά την λαϊκή ρήση θα πρέπει να χρωστάει, δεν θα είναι καλά στα μυαλά του! 
Οι Θεόπτες Πατέρες και Διδάσκαλοι της Ορθοδοξίας ορίζουν επίσης ότι, η επίσημη διακήρυξις και αποδοχή της Αιρέσεως γίνεται με την Συνοδική διακήρυξη και απόφαση, η οποία νομιμοποιεί την παρανομία και την καθιστά γραμμή της Εκκλησίας.
Δηλαδή όπως έκανε η Αιρετική Σύνοδος της Κρήτης με τον Αιρετικό Οικουμενιστή Πρόεδρο της Πατριάρχη Βαρθολομαίο, η οποία διακήρυξε την Παναίρεση του Οικουμενισμού.

Εύχεστε και για εμένα
Μοναχός Μακαριος Κουτλουμουσιανός
Κάθισμα Αγίου Νικολάου