.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

'''[...]όταν αναγνωρίζουν τον παπισμό ως Εκκλησία καταλύουν όλη την Ορθόδοξη Παράδοσή μας. Οπότε, δεν θα ακολουθήσουμε και θα πηγαίνουμε να εκκλησιαζόμαστε στους ιερείς που έχουν ορθό φρόνημα και δεν ακολουθούν αυτούς τους ποιμένες''

π. Σάββας Λαυριώτης: 
ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΙ 
ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ


Απόσπασμα ομιλίας του π. Σάββα Λαυριώτη στην Καρδίτσα 5/6/2016
Απάντηση σε ερώτηση για το αν θα πρέπει να μεταλαβαίνουμε από επίσκοπο που συμφωνεί με τις οικουμενιστικές θέσεις [της Συνόδου εννοείται].

π. Σάββας Λαυριώτης: Εμείς αυτό είπαμε προηγουμένως, σαν Αγιορείτες βγάλαμε κι αυτήν την ανακοίνωση και την έχουμε δώσει εδώ και περίπου ένα μήνα τώρα, ότι δεν θα ακολουθήσουμε τους επισκόπους ή κληρικούς οι οποίοι θα συμπράξουν με αυτήν την αιρετική Σύνοδο. Διότι, όταν αναγνωρίζουν τον παπισμό ως Εκκλησία καταλύουν όλη την Ορθόδοξη Παράδοσή μας. Οπότε, δεν θα ακολουθήσουμε και θα πηγαίνουμε να εκκλησιαζόμαστε στους ιερείς που έχουν ορθό φρόνημα και δεν ακολουθούν αυτούς τους ποιμένες.
Ερώτηση: Δεν γίνεται σχίσμα έτσι; Δηλαδή με την έννοια ότι θα μοιραστεί ο λαός .. σχίσμα εσωτερικό εννοώ ..
π. Σάββας Λαυριώτης: Δεν γίνεται σχίσμα. Το σχίσμα, προσέξτε, δεν το δημιουργούν οι άνθρωποι οι οποίοι κοιμούνται Ορθόδοξοι και ξυπνούν Ορθόδοξοι. Γιατί εμείς μπορεί να κοιμηθούμε Ορθόδοξοι και την επόμενη ημέρα που θα ξυπνήσουμε δεν θέλουμε να έρθει κάποιος να πει ότι έχεις αλλάξει τώρα, τώρα πιστεύεις σε άλλα πράγματα. Από που κι ως που; .. Προσέξτε, η Εκκλησία δεν σχίζεται. Από την Εκκλησία αποσχίζονται αυτοί που φεύγουν εκτός. Δηλαδή,όταν το 1054 έγινε το λεγόμενο Σχίσμα, το λέμε Σχίσμα γιατί; Αποσχίστηκαν οι παπικοί από την Εκκλησία την Ορθόδοξη, την Καθολική Εκκλησία του Χριστού, την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία. Αυτό δεν πάει να πει ότι η Εκκλησία σχίστηκε απλώς αυτοί φύγανε. Η Εκκλησία δεν σχίζεται γιατί είναι ο ίδιος ο Χριστός. .. Εμείς απλώς δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε κανέναν επίσκοπο ο οποίος κηρύσσει αιρετικά. Τώρα φυσικά, δεν είναι απλώς ότι κηρύσσουμε αιρετικά, τώρα το υπογράφουμε με στάμπα.
Ερώτηση: Ανεξάρτητα αν θα επιτρέψει ο Θεός για να γίνει αυτή η Πανορθόδοξη η λεγομένη ‘Πανορθόσοξη Σύνοδος’, δεν υφίσταται ήδη η αίρεση του οικουμενισμού; Δηλαδή, με τις αποφάσεις που έχουνε ήδη παρθεί στο Σαμπεζύ, στο Πόρτο Αλέγκρε .. στο Μπουσάν της Κορέας .. ήδη η αίρεση είναι υφιστάμενη, άρα θα πρέπει να νομιμοποιηθεί για να προσχωρήσετε όσοι αποφασίσετε, Αγιορείτες, Κληρικοί στην διακοπή του μνημοσύνου; ..
π. Σάββας Λαυριώτης: Πολύ καλή ερώτηση αυτή. Κανονικά θα έπρεπε να είχε γίνει ήδη η διακοπή του μνημοσύνου, διότι όταν η Εκκλησία μας, οι επίσκοποί της, παραδέχονται τέτοια προδοτικά κείμενα όπως είναι του Μπουσάν, όπως είναι του Πόρτο Αλέγκρε, του Σαμπεζύ και κηρύσσεται .. όχι αίρεση αλλά παναίρεση και γίνεται ένας αχταρμάς στα πάντα, οπωσδήποτε έπρεπε να υπάρχει διακοπή του μνημοσύνου εδώ και πάρα πολύ καιρό. Όμως βλέπουμε ότι -όπως είπαμε και στον χαιρετισμό μας ως Αγιορείτες στο Συνέδριο του Πειραιώς που έγινε στον Πειραιά στις 23 Μαρτίου- αυτή η ψευδεπίγραφη οικονομία έχει αμβλύνει το Ορθόδοξο κριτήριο του λαού και δεν καταλαβαίνει και δεν ξέρει και για την διακοπή του μνημοσύνου. Λοιπόν, έπρεπε να είχε γίνει όντως, διότι αυτά είναι προδοτικά κείμενα και τα δέχεται η εκκλησία, δεν τα δέχεται ο λαός. Τώρα, επειδή έχουμε φτάσει εδώ και έχουμε φάει το γάιδαρο και μένει μόνο η ουρά λέμε ότι, ας αφήσουμε μια τελευταία ευκαιρία, μια τελευταία κόκκινη διαχωριστική γραμμή που ήδη την έχουμε περάσει κατά πολύ .. για να δούμε αν θα γίνει τελικά αυτό αλλά εκεί δεν μπορούμε να προχωρήσουμε παρά πέρα, διότι .. κατοχυρώνεται ο οικουμενισμός επίσημα.
Γι’ αυτό είπαμε ότι μια Σύνοδος, και το ξαναλέμε και θα το πούμε πολλές φορές, γίνεται σύγκληση μιας Συνόδου για να καταδικαστούν οι αιρέσεις, όχι για να νομιμοποιηθούν. Τώρα γίνεται νομιμοποίηση επίσημα, καταλάβατε; .. οπότε δεν μπορούμε να προχωρήσουμε. Όχι πως δεν έπρεπε να γίνει διακοπή του μνημοσύνου, διότι αν θα γινότανε διακοπή του μνημοσύνου πιο πριν δεν θα είχαμε φτάσει εδώ πέρα. Θα υπήρχε φρένο. Θα τους βάζαμε φρένο και θα τους λέγαμε, τι κάνετε; Τους δώσαμε όμως το δικαίωμα να προχωρούνε, να προχωρούνε, άντε δεν πειράζει, ε κάνουμε μια οικονομία. ..Στα δόγματα δεν γίνεται οικονομία. Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης για έναν γάμο παράνομο που τέλεσε ο Αυτοκράτωρ διέκοψε την εκκλησιαστική κοινωνία, όχι μόνο το μνημόσυνο. .. Εμείς τι να πούμε που καταλύεται όλο το Ορθόδοξο Δόγμα τώρα; .. Κάνουμε μια παραχώρηση για την ενότητα των χριστιανών και για να ενημερωθούν οι χριστιανοί τι γίνεται, αλλά εδώ πέρα δεν μπορούμε πια να προχωρήσουμε.
Ερώτηση: Το λέτε για δεύτερη φορά, για να ενημερωθούν, αλλά δεν γίνεται ενημέρωση γίνεται άμβλυνση του φρονήματος των χριστιανών. Αυτό παρακολουθήσαμε τώρα τόσα χρόνια, από τότε που κάνουμε αυτές τις οικονομίες, από τότε που γίνονται αυτές οι οικονομίες. .. Είπατε προς ενημέρωση αυτού του λαού θα έπρεπε να γίνει αυτή η οικονομία και νομίζω ότι αυτή η οικονομία δεν έφερε κάποια καλυτέρευση, περισσότερο άμβλυνε το φρόνημα των χριστιανών, τόσο ούτως ώστε να είμαστε τελείως αναίσθητοι ή μάλλον να βρισκόμαστε σε μία ύπνωση.
π. Σάββας Λαυριώτης: Αυτό ήταν το σχέδιο. Κρατήθηκε δυστυχώς για να φανούμε ότι είμαστε διαλεκτικοί. Φυσικά αυτό είχε γίνει πολύ πιο πριν και εμένα όταν με ρωτήσανε γιατί δεν το είχατε κόψε εσείς πάτερ; Τους είπα ότι ήμουν απολίτικος δεν ασχολιόμουν με αυτά αλλά έπρεπε να είχε γίνει ήδη από τους επισκόπους και από τους ιερείς. Δεν είχε γίνει, κακώς δεν είχε γίνει, τώρα έχουμε φτάσει εδώ που έχουμε φτάσει, θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση όπως έχει τώρα. Συμφωνώ απόλυτα.
Ερώτηση: Και δυστυχώς πάτερ, δεν μιλάνε οι αντι-οικουμενιστές, αυτό είναι το παράπονο και η πικρία μας και ο προβληματισμός μας. Δεν μιλάνε αυτοί οι λεγόμενοι αντι-οικουμενιστές πατέρες όπως μιλήσατε εσείς ξεκάθαρα για τη διακοπή του μνημόσυνου, ούτε και τώρα. Οι αρχιερείς και οι ιερείς που είναι ας πούμε, οι λεγόμενοι αντι-οικουμενιστές;
π. Σάββας Λαυριώτης: Οι πρώτοι που έπρεπε να μιλάνε είναι οι επίσκοποι. Να μιλήσουνε και για την κάρτα του πολίτη, να μιλήσουμε και για την εποχή του αντιχρίστου,. Φοβούνται να πουν τη λέξη αντίχριστος. Φοβούνται να επικαλεστούν την Αποκάλυψη. Φοβούνται να έρθουν σε σύγκρουση με τους ισχυρούς. ..
Εδώ θα σας καταθέσω και μια μαρτυρία. Όταν είχαμε βγάλει το περιοδικό με τους άλλους πατέρες, Διαχρονική Μαρτυρία, αυτό εδώ το οποίο κυκλοφορεί και στο διαδίκτυο, πήγαμε σε διάφορους ηγουμένους για να ζητήσουμε τη γνώμη τους, τις τυχών παραλείψεις, λάθη που έχουνε γίνει και πως να συνεχίσουμε. Ένας από αυτούς, δεν θα πω όνομα, ένας απ’ αυτούς -γιατί μας το είπαν δύο σ’ αυτούς που πήγαμε- .. ήτανε πολύ ειλικρινής, μας είπε:
– Πατέρες συγχαρητήρια είναι πάρα πολύ καλό, συνεχίστε τον αγώνα, εμείς σας ακολουθούμε.
– Και του είπαμε εμείς: Γέροντα εμείς δε θέλουμε να τραβάμε μπροστά, ας τραβήξτε εσείς που είστε ηγούμενοι και εμείς θα ακολουθήσουμε.
– Όχι πάτερ, εμείς φοβόμαστε.
– Λέω, τι φοβάστε;
– Κοίταξε, θα είμαι ειλικρινής μαζί σας. Φοβόμαστε τις θέσεις μας και φοβόμαστε και το μοναστήρι και να μην έρθουμε σε κόντρα ..
Τουλάχιστον είναι ειλικρινείς κάποιοι άνθρωποι αλλά εμείς δεν μπορούμε να φοβόμαστε παρ’ όλες τις κατηγορίες που μας επισυνάπτουν και τις απαγορεύσεις, γιατί εμένα μου απαγόρευσαν να κατέβω κάτω στην Κρήτη, είμαι ανεπιθύμητος.
Δεν μπορούμε να σιωπήσουμε σε αυτήν την προδοσία που γίνεται. Πρέπει ο πιστός λαός να ενημερωθεί διότι Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ, ο οποίος θέλει το θρήσκευμά του αναλλοίωτο ανά τους αιώνες.Δεν μπορούμε να αλλάζουμε ούτε ένα ιώτα ούτε μια κεραία από αυτό που έχουμε παραλάβει από τους Αγίους Πατέρες μας. Και να ξέρετε ότι ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΕ [ΑΥΤΟΙ] ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ, διότι αν ο λαός -φυσικά κι εμείς γι’ αυτό και βγαίνουμε μπροστά με την ευλογία του Θεού- αλλά, αν ο λαός δεν πάει στις εκκλησίες που θα συμπράξουν με αυτή τη ‘Σύνοδο’ και αδειάσουν οι εκκλησίες, τι νομίζετε πως θα κάνουν οι άλλοι; Θα γυρίσουνε πίσω με εσάς.. ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Ποιος είναι η Εκκλησία;
Ακροάτρια: Δεν θα πάμε πάτερ, δεν θα πάμε.
π. Σάββας Λαυριώτης: Δεν πρέπει να πάμε, κανένας δεν πρέπει να πάει. .. Δεν κάνουμε τίποτε με εμπάθεια, δεν κάνουμε τίποτε με μίσος, έχουμε αγάπη για όλους και αυτή είναι η πραγματική αγάπη. Έχουμε ακούσει τους οικουμενιστές και μας έχουνε φλομώσει με την αγάπη. Αγάπη, αγάπη, αγάπη, εντάξει. Αγάπη τι είναι; Να είναι ο παπικός και να του λες ότι σώζεσαι, μην φοβάσαι, κάτσε εκεί που είσαι; Αυτό είναι αγάπη; .. Χωρίς Αλήθεια είναι αγάπη; Δεν πρέπει να του πεις την Αλήθεια αν τον αγαπάς; Να του πεις ότι, ξέρεις εκεί που βρίσκεσαι δεν σώζεσαι, θα πας στην κόλαση. Δεν σώζονται οι Παπικοί, δεν σώζονται οι Οικουμενιστές, δεν σώζονται οι Βουδιστές, σώζονται μόνο οι Ορθόδοξοι.
Έρχονται και μας λένε ότι είμαστε φανατικοί που τα λέμε αυτά, ότι έχουμε μίσος, είμαστε φονταμενταλιστές, ακραίοι. Ε, ας κατηγορήσουνε τους Αγίους Πατέρες ότι είναι ακραίοι, ότι είναι φανατικοί που μας τα παρέδωσαν, τους Αγίους Αποστόλους και στο τέλος ας κατηγορήσουνε και τον Χριστό.

Απομαγνητοφώνηση Φαίη/Αβέρωφ