.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Τι είπε ο Χριστός και τι ο Μωάμεθ!





Ο Χριστός είπε: «ΑΓΑΠΑΤΕ…»


Να αγαπάτε τους εχθρούς σας, να δίνετε ευχές σ’ αυτούς που σας καταρώνται, να ευεργετείτε αυτούς που σας μισούν και να προσεύχεσθε για όσους σας κακομεταχειρίζονται και σας καταδιώκουν (Ματθ. 5,44 κ΄ Λουκ. 6,27).

Εάν αγαπάτε μόνο όσους σας αγαπούν, ποια αμοιβή περιμένετε από τον Θεό; (Ματθ. 5, 46-47 κ΄ Λουκ. 6, 32-33).

Να αγαπήσεις τον Κύριο τον Θεό σου… και τον πλησίον σου σαν τον εαυτό σου (Ματθ. 22, 39 κ΄ Μαρκ. 12, 30-31).

Το αγαπάν (τον Θεόν) εξ’ όλης της καρδίας σου και εξ’ όλης της συνέσεως και εξ’ όλης της ψυχής και εξ’ όλης της ισχύος και το αγαπάν τον πλησίον ως σεαυτόν πλείον εστί πάντων των ολοκαυτωμάτων και θυσιών (Μαρκ. 12, 33).

Ο Μωάμεθ είπε: «ΠΟΛΕΜΑΤΕ… ΣΚΟΤΩΝΕΤΕ…»...

Πολεμάτε τους ώσπου να μην σας καταδιώξουν στην ειδωλολατρία και να υπερισχύσει η πίστη στον Αλλάχ. (Σούρα 2 ελ-Μπάκαρα, (η αγελάδα), 193).

Είναι γραμμένος ο πόλεμος για εσάς… κάτι που είναι καλό για εσάς (Σούρα 2 ελ-Μπάκαρα (η αγελάδα), 216).

Δεν είστε εσείς που τους σκοτώνετε, αλλά ο Αλλάχ τους σκότωσε (Σούρα 8, ελ-Ενφάλ 17).

Και πολεμείστε τους (σκοτώνοντάς τους) μέχρις ότου να μην υπάρχει πειρασμός και να είναι η θρησκεία του Αλλάχ η μοναδική (Σούρα 8, ελ-Ενφάλ 39).

(Πολεμάτε και) σκοτώνετε τους ειδωλολάτρες οπουδήποτε κι αν τους βρείτε (Σούρα 9 ελ-Τέβμπε 5).

Πολεμάτε τους, και ο Αλλάχ θα τους τιμωρήσει με τα χέρια σας (Σούρα 9 ελ-Τέβμπε 14-15).

Πολεμάτε αυτούς που δεν πιστεύουν στον Αλλάχ… κι ούτε αναγνωρίζουν την αληθινή θρησκεία (Σούρα 9 ελ-Τέβμπε 29).

Αυτοί (δηλ. οι πιστοί Ισλαμιστές) θα πολεμήσουν για τη θρησκεία του, θα σκοτώσουν και θα σκοτωθούν (Σούρα 9 ελ-Τέβμπε 111).

Ω! Σεις που πιστέψατε! Πάρτε τις προφυλάξεις σας, και να στρατεύεσθε ομάδα-ομάδα ή όλοι μαζί (Σούρα 4 ελ-Νισά 71).

Ας πολεμούν υπέρ του Αλλάχ… όποιος πολεμά υπέρ του Αλλάχ είτε σκοτωθεί είτε νικήσει θα του δώσουμε αμέσως πλούσια αμοιβή (Σούρα 4 ελ-Νισά 74).

Και γιατί να μην πολεμήσετε υπέρ του Αλλάχ; (Σούρα 4 ελ-Νισά 75).

Εκείνοι που πίστευσαν, πολεμούν υπέρ του Αλλάχ (Σούρα 4 ελ-Νισά 76).

Πολέμα λοιπόν υπέρ του Αλλάχ… Να εξεγείρεις τους πιστούς στη μάχη (Σούρα 4 ελ-Νισά 84).

ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ

Ο ΜΩΑΜΕΘ ΔΙΑΤΑΖΕΙ: ΝΑ ΣΤΑΥΡΩΝΟΥΝ (!!!) ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΧΕΡΙΑ-ΠΟΔΙΑ

Η τιμωρία εκείνων οι οποίοι πολεμούν τον Αλλάχ και τον Απόστολό του και διαβιούν στη γη άσχημα, είναι ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ(!!!) ή ΝΑ ΣΤΑΥΡΩΝΟΝΤΑΙ(!!!) ή ΝΑ ΚΟΒΟΝΤΑΙ(!!!) τα χέρια και τα πόδια αντίπλευρα… (Σούρα 5 ελ-Μάϊντε 33).

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑΧΗ

Νομοθετεί αυτά που δεν οδηγούν σε μάχες και δεν οδηγούν σε βίαιες πρακτικές.

Την ίδια ειρηνική γραμμή κράτησαν οι Άγιοι Απόστολοι και οι Άγιοι της Εκκλησίας.

Ο ΜΩΑΜΕΘ ΕΚΑΝΕ 65 ΜΑΧΕΣ. ΤΙΣ 27 ΤΙΣ ΔΙΗΥΘΥΝΕ Ο ΙΔΙΟΣ

Την ίδια πολεμική γραμμή και στο ίδιο ακριβώς μήκος κινήθηκαν και οι αμέσως μετά τον Μωάμεθ διάδοχοι του, οι χαλίφες και οι μετέπειτα δυναστείες.

ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΕΙΡΗΝΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ Σ’ ΑΥΤΗΝ.

Ο ΜΩΑΜΕΘ ΟΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΘΟΥΝ ΤΑ ΛΑΦΥΡΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.

Τα μισά ο Αλλάχ, τα άλλα μισά ο Απόστολος (Σούρα 8 Ενφάλ 1).

Απολαμβάνετε απ’ αυτά που κερδίσατε στον πόλεμο, νόμιμα και καλά (Σούρα 8 Ενφάλ 69).

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΕΚΔΙΚΗΣΗ

(Εγώ σας λέγω)… όστις σε ραπίσει (χαστουκίσει) επί την δεξιάν σιαγόνα, στρέψον αυτώ και την άλλην και τω θέλοντί σοι κριθήναι και τον χιτώνα σου λαβείν, άφες αυτώ και το ιμάτιον (και σ’ αυτόν που θέλει να σε πάει στο δικαστήριο για να σου πάρει το εξωτερικό ρούχο άφησέ του και το εσωτερικό ρούχο) (Ματθ. 5, 38-42).

Ο ΜΩΑΜΕΘ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΕΚΔΙΚΗΣΗ

Ω! Σεις που πιστεύετε! Ο νόμος της αντεκδίκησης σε περίπτωση σκόπιμου φόνου είναι ορισμένος: Δηλ. αν σκοτώθηκε (δολοφονήθηκε) ελεύθερος, θα σκοτωθεί ελεύθερος, αν δολοφονήθηκε δούλος, θα σκοτωθεί δούλος, αν δολοφονήθηκε γυναίκα, θα σκοτωθεί γυναίκα (Σούρα 2 ελ-Μπάκαρα (η αγελάδα) 178).

Στο νόμο της αντεκδίκησης υπάρχει ζωή…

Ζωή με ζωή, μάτι με μάτι, μύτη με μύτη, αυτί με αυτί, δόντι με δόντι, και πληγές ίσες με ίσες (Σούρα 5 ελ-Μάϊντε 45).

Φόνος αντί φόνου (Σούρα 17 ελ-Ισρά 33).

Η ανταμοιβή για ένα κακό πρέπει να είναι όμοια… εκδίκηση (Σούρα 42 Ash-Shura40-41 ).

Οι τρεις περιπτώσεις, σύμφωνα με την Χαντίθ που παραθέτουν ότι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΟΥΝ:

1) Ζωή με ζωή (Σούρα 5 ελ-Μάϊντε 45),

2) Ένα πρόσωπο που έκανε μοιχεία, (Σούρα 24 an-Nur 2).

3) Όποιος επανέρχεται, επιστρέφει στην προηγούμενη κατάσταση – αποστατεί από το ισλάμ (Σούρα 4 an-Nisa89r).

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΠΕ: «ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΕΙΡΗΝΟΠΟΙΟΙ…»

Μακάριοι οι ειρηνοποιοί ότι αυτοί υιοί Θεού κληθήσονται (Οι ειρηνοποιοί θα ονομαστούν παιδιά του Θεού) (Ματθ. 5,9).

Ύπαγε εις ειρήνην (όχι σε πόλεμο) (Μαρκ. 5,34).

Πορεύου εις ειρήνην (όχι σε πόλεμο) (Λουκ. 7,50).

Σας αφήνω την ειρήνη μου (Ιωάν. 14,27).

Εν εμοί ειρήνην έχητε (Σ’ εμένα, μαζί μου, θα έχετε ειρήνη) (Ιωάν. 16,33).

Ο ΜΩΑΜΕΘ ΕΙΠΕ: «ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΤΑΡΑΧΟΠΟΙΟΙ…»

Μην είσθε μικρόψυχοι φωνάζοντας για ειρήνη εφόσον είσθε ανώτεροί τους (Σούρα 47 Μουχάμμεντ 35)… και πολεμείστε τους μέχρις ότου να μην είναι πειρασμός και να είναι η θρησκεία του Αλλάχ η μοναδική (Σούρα 8 ελ-Ενφάλ 39).

Τους ξεσηκώνει για πόλεμο… γιατί είναι καλό γι’ αυτούς (Σούρα 2 ελ-Μπάκαρα 216).

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ – ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Ει τις θέλει (όποιος θέλει) οπίσω μου ελθείν (Ματθ. 16,24 – Μαρκ. 8,34 – Λουκ. 9,23).

Ει θέλεις (εάν θέλεις) εισελθείν εις την ζωήν τήρησον τας εντολάς (Ματθ. 19,77).

Θέλεις υγιής γενέσθαι; (Ιωάν. 5,6) – (Ρωτάει τον ασθενή αν θέλει να τον γιατρεύσει: Ελευθερία και σ’ αυτό ακόμη!)

Είπε προς τους μαθητές Του: μη και υμείς θέλετε υπάγειν; (μήπως θέλετε να φύγετε;) (Ιωάν. 6,67).

Ει θέλεις τέλειος είναι (εάν θέλεις να γίνεις τέλειος) (Ματθ. 19,21).

Ο ΜΩΑΜΕΘ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ – ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Το μήνυμά σου δεν είναι να υποχρεώνεις τους ανθρώπους (παρά τη θέλησή τους) να πιστεύουν; (Σούρα 10 Γιούνους 99).

Αν όμως επιστρέψουν στην απιστία, τότε συλλάβετέ τους και σκοτώστε τους οπουδήποτε κι αν τους βρείτε (Σούρα 4 ελ-Νίσα 89).

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΚΛΕΠΤΩΝ

Ο Χριστός δεν αφαίρεσε το χέρι του κλέφτη Ιούδα και δεν άφησε τέτοια συνήθεια στους μαθητές Του. Αν και γνώριζε ο Χριστός, ότι ο Ιούδας θα ήταν ο προδότης Του, δεν τον απέπεμψε, δεν τον εξεδίωξε (Ιωάν. 12,6).

Ο ΜΩΑΜΕΘ ΔΙΝΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΟΠΗ ΤΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ

Και κόψτε τα χέρια του κλέφτη και της κλέφτρας (Σούρα 5 ελ-Μάϊντε 38).

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΠΕ: ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ ΑΠΕΙΡΑΚΙΣ (ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ)

Να συγχωρούμε τον αδελφό μας, έως εβδομηκοντάκις επτά (εβδομήντα φορές το επτά = άπειρες, ατέλειωτες φορές) (Ματθ. 18,22).

Εάν συγχωρείτε στους συνανθρώπους τα παραπτώματά τους, θα συγχωρήσει και σε σας ο Πατήρ ο ουράνιος (Ματθ. 6, 14-15).

Ο Χριστός συγχώρεσε: Τον τελώνη, την πόρνη, τους σταυρωτές Του, τον Πέτρο (Τον είχε απαρνηθεί τρεις φορές), τον Παύλο (φανατικό διώκτη των Χριστιανών) κ.λ.π.

Ο ΜΩΑΜΕΘ ΕΙΠΕ: «ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟΙ»

Κι αν ζητήσεις γι’ αυτούς τη συγχώρηση ακόμα και εβδομήντα φορές, ο Αλλάχ δεν θα τους συγχωρήσει (Σούρα 9 ελ-Τέβμπε 80).

Δεν είναι δεκτή η μετάνοια σ’ εκείνους που επανειλημμένα κάνουν αμαρτίες ακόμα κι όταν πλησιάζει ο θάνατος (Σούρα 4 ελ-Νισά 8).

Αν όμως επιστρέψουν στην απιστία, τότε συλλάβετέ τους και σκοτώστε τους οπουδήποτε κι αν τους βρείτε (Σούρα 4 ελ-Νισά 89).

ΧΡΙΣΤΟΣ – ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΟΡΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΙΧΕΙΑΣ

Δέχεται τη μετάνοια και την αλλαγή από τον αμαρτωλό βίο.

Παρέστησαν μια μοιχευομένη ενώπιον του Χριστού για να εκφράσει τη γνώμη Του για την τιμωρία της. Ο Χριστός είπε: «Ο αναμάρτητος ας ρίξει πρώτος την πρώτη πέτρα». Έφυγαν όλοι… (ήταν όλοι μοιχοί). Κανένας δεν την κατέκρινε και είπε: «Ούτε Εγώ σε κατακρίνω, πορεύου και μηκέτι αμάρτανε». (Ιωάν. 8, 2-11).

Σε αμαρτωλή γυναίκα που έδειξε μετάνοια είπε: «αφέωνταί σου αι αμαρτίαι. Η πίστις σου σέσωκέ σε. Πορεύου εις ειρήνην» (Λουκ. 7, 36-50).

Συγχωρεί, δεν διαπομπεύει την Σαμαρείτιδα που είχε 5 άνδρες στο παρελθόν της, ούτε και εκείνον που είχε τότε, αλλά δεν ήταν άνδρας της (Ιωάν. 4, 16-18). Αυτή όμως άκουσε τον Χριστό και άλλαξε ζωή. Πίστευσε σε Αυτόν και έγινε αιτία να πιστεύσουν πολλοί Σαμαρείτες.

Ο ΜΩΑΜΕΘ 1ον) ΜΑΣΤΙΓΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΡΝΟΥΣ-ΠΟΡΝΕΣ 2ον) ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΧΕΥΟΜΕΝΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ

Την μοιχαλίδα και τον μοιχό να μαστιγώνετε κάθε έναν από τους δύο με εκατό ραβδισμούς. Να μη σας πάρει ο οίκτος στην περίπτωσή τους… και ας είναι μάρτυρες της τιμωρίας τους μια ομάδα από τους πιστούς (Σούρα 24 ελ-Νουρ 2).

(Μοιχεία) …η τιμωρία είναι να λιθοβολούνται μέχρι να πεθάνουν σύμφωνα με το νόμο του Αλλάχ (αγγλική έκδοση κορανίου).

Και όσες από τις γυναίκες είναι ένοχες μοιχείας, τότε καλέστε μάρτυρες από σας. Αν αυτοί μαρτυρήσουν, τότε περιορίστε τες στα σπίτια, ώσπου ο θάνατος να τις διεκδικήσει, εκτός αν ο Αλλάχ διατάξει γι’ αυτές κάποιο άλλο μέσο σωτηρίας (Σούρα 24 ελ-Νισά 15).

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ

Πως ήταν δυνατόν ο Δημιουργός να παντρευτεί το κτίσμα Του;

Ο ΜΩΑΜΕΘ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ ΠΟΛΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

Άλλοι ιστορικοί λένε για 15, άλλοι 13 και άλλοι 9 γυναίκες. Παντρεύτηκε και τη σύζυγο του θετού γιου του Ζέϊντ, την Ζέναπ!

Ω! Εσύ ο προφήτης! Έχουμε επιτρέψει για σένα τις συζύγους σου, στις οποίες έδωσες την αμοιβή (την προίκα τους), κι εκείνες που εξουσίασε το δεξί σου χέρι (τις αγόρασες) τις αιχμάλωτες (του πολέμου) που ο Αλλάχ σου έχει εκχωρήσει, και τις θυγατέρες των θείων σου (αδελφών του πατέρα σου) και τις θυγατέρες των θείων σου (αδελφών της μητέρας σου), που μετανάστευσαν μαζί σου από την Μέκκα, και κάθε πιστή γυναίκα που αφιέρωσε την ψυχή της στον προφήτη, αν θελήσει ο προφήτης βέβαια να την συζευχθεί. Προνόμιο ειδικά για σένα κι όχι για τους (άλλους) πιστούς… (Σούρα 33 ελ-Εχζάμπ 50).

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΟΥΤΕ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ ΠΟΛΥΓΑΜΙΑ (ΠΟΛΥΓΙΝΙΣΜΟ)

Ο ΜΩΑΜΕΘ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΓΑΜΙΑ

Κι αν φοβάστε ν’ αδικήσετε τις ορφανές (σε περίπτωση γάμου) τα ορφανά, τότε να παντρεύεστε άλλες δύο ή τρεις ή τέσσερις γυναίκες της εκλογής σας… ή όποιες έχετε αιχμάλωτες (Σούρα 4 ελ-Νισά 3).

Δεν υπάρχει ενοχή με τη συνοίκηση με αιχμάλωτες (Σούρα 70 ελ-Μεάριτζ 30).

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΠΕ: ΔΕΝ ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Ούτε γαμούσιν ούτε εκγαμίζονται (δηλ. ούτε παντρεύονται ούτε ξεπαντρεύονται) (Ματθ. 22,30)

Ο ΜΩΑΜΕΘ ΕΙΠΕ: ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑΧ

(Στον άλλο κόσμο) θα τους παντρέψουμε με όμορφες γυναίκες με μεγάλα και λαμπερά μάτια (Σούρα 44 ελ-Ντουχάν 54).

Παρθένες κόρες αγνές… τις οποίες ούτε άνθρωπος, ούτε δαίμονας δεν τις έχει πριν αγγίξει (Σούρα 55 ελ-Ραχμάν 56).

Γιατί ο Αλλάχ έχει χαρίσει ανώτερο βαθμό στους άνδρες από τις γυναίκες… όσο για τις γυναίκες που φοβάστε… συμβουλέψτε τες πρώτα, αρνηθείτε να μοιραστείτε το κρεβάτι τους και τέλος να τις δείρετε ελαφριά (Σούρα 4 ελ-Νισά 34) (Το αραβικό κείμενο λέει: «να τις δέρνετε»).

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗΣ

Προσέχετε την ελεημοσύνη σας να μην την κάνετε ενώπιον των ανθρώπων… διαφορετικά δεν θα έχετε μισθό από τον ουράνιο Πατέρα σας (Ματθ. 6.1).

Όταν κάνεις ελεημοσύνη, μη σαλπίσεις έμπροσθέν σου, όπως κάνουν οι υποκριτές… αλήθεια σας λέγω απέχουν από τον μισθόν τους (Ματθ. 6.2).

Μη γνώτω η αριστερά σου τι ποιεί η δεξιά σου (Ματθ. 6.3).

Ο ΜΩΑΜΕΘ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗΣ

Καλόν είναι (να φανερώνετε) την ελεημοσύνη σας (Σούρα 2 ελ-Μπάκαρα 271).


*ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΥΠΟ ΤΟΥ κ. ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΚΑΝΑΡΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΣ ΚΡΙΝΕΙ – ΑΡΧΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜ» - 2014