ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
‘‘Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ’’
ΕΔΕΣΣΗΣ 43 Τ. Κ. 12137 ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Περιστέρι 16-6-2015
ΑΡΙΘ. ΕΓΚΡ. ΠΡΩΤ. 613/1998 ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ. 509
Προς τον Μακ. Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο, τους Σεβ. Μητρ. της Εκκλησίας της Ελλάδος και τις Ιερές Μονές του Αγίου ΄Ορους.
Α Ν Ο Ι Κ Τ Η Ε Π Ι Σ Τ ΟΛΗ
Μέσω των Ιστολογίων‘‘ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ’’‘‘ΑΚΤΙΝΕΣ’’, ‘’Αποτείχιση και Πατερική Παράδοση’’ ’’, ‘‘ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ΄΄, ‘‘Ομολογία’’ και ‘‘Ο Παιδαγωγός’’.
Ιεζ. 16: 49-50 «Ιδού, αύτη ήτο η ανομία της αδελφής σου Σοδόμων, υπερηφανία…και υψούντο, και έπραττον βδελυρά ενώπιόν μου’όθεν, καθώς είδονταύτα, ηφάνισα αυτά».
Μακαριώτατε, Σεβασμιώτατοι και σεβαστοί πατέρες ευλογείτε,
Πληροφορηθήκαμε από τα Μ.Μ.Ε. ότι η Κυβέρνηση προωθεί στη Βουλή Νομοσχέδιο σύμφωνα με το οποίο το σύμφωνο συμβίωσης επεκτείνεται και στους ομόφυλους! Όπως έγραψε μεταξύ άλλων σε άρθρο του ο δημοσιογράφος Γ. Παπαθανασόπουλος με τον τίτλο ‘‘Η άλωση της οικογένειας και στην Ελλάδα’’…Στην επίθεση κατά του θεσμού της οικογένειας η αντίδραση του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου ήταν μαλακή και μάλλον τυπική…
Μετά τη δημοσιοποίηση της κατάθεσης του σχετικού νομοσχεδίου από το Γραφείο Τύπου της Αρχιεπισκοπής εκδόθηκε το ακόλουθο δελτίο Τύπου: «Ερωτηθείς από δημοσιογράφους για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης που προβλέπει την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και στα ομόφυλα ζευγάρια ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος έκανε την ακόλουθη δήλωση:
‘‘Η ένωση δύο ανθρώπων, μέσω του γάμου, αποτελεί Μυστήριο μέγα για την Εκκλησία μας. Κάθε τι, έξω από το Μυστήριο αυτό, είναι ξένο προς την εκκλησιαστική ζωή’’». (Ιστολόγιο ‘’ΑΚΤΙΝΕΣ’’ 12-6-2015).
Σε όσα μέλη του Συλλόγου διαβάσαμε το παραπάνω δελτίο,αυθόρμητα είπαν. «Για το μόνο που δεν αναφέρεται ο Μακαριώτατος στο δελτίο τύπου είναι στο σύμφωνο συμβίωσης ομοφύλων. «΄Αχρουν, άοσμο, άγευστο» από Αγιογραφική και Πατερική άποψη!
Ο Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ εξέδωσε ανακοίνωση καταδικαστική του ανωτέρω συμφώνου συμβίωσης ομοφύλων. Παραθέτουμε από το Ιστολόγιο‘‘ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ’’ 12-6-2015 «Ποταμός ο Μητρ. Πειραιώς κατά του συμφώνου συμβίωσης ομοφύλων -Συγκρίνει τον υπουργό με τον Νέρωνα! Γιατί υποστηρίζει πως θα αυξηθεί ο τζίρος των πολυεθνικών του φαρμάκου!»
Εμείς, θα εστιάσουμε την κριτική μας στο φοβερό αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας, με αλάθητο οδηγό το Ιερό βιβλίο της Πίστεώς μας την Αγία Γραφή,την Παλαιά και την Καινή Διαθήκη, Δευτ. 5:32-33, Ιησ. Ναυή 1: 8, Ψαλμ. 1: 2. Ματθ. 28: 20.
Ο άνθρωπος, σύμφωνα με το Ιερό Βιβλίο της Πίστεώς μας, την Αγία Γραφή, είναι ελεύθερος να επιλέξει το «αγαθό ή το πονηρό»1.
Ο Σοφός Σειράχ, στο βιβλίο του «Σοφία Σειράχ» κεφ. 15 λέγει χαρακτηριστικά Στίχ. 14 «αυτός εξ’ αρχής εποίησενάνθρωπον και αφήκεν αυτόν εν χειρί διαβουλίου αυτού στίχ. 15 εάν θέλης συντηρήσεις εντολάς και πίστινποίησαι ευδοκίας. Στίχ. 16 παρέθηκέ σοι πυρ και ύδωρ’ ου εάν θέλης, εκτενείς την χείρα σου. Στίχ. 17 έναντι ανθρώπων η ζωή και ο θάνατος, και ο εάν ευδοκήση, δοθήσεται αυτώ».
Ελεύθερος είναι ο άνθρωπος να ξεδιψάσει από ‘’το ύδωρ το ζων’’2, το οποίο χορηγεί ο Ιησούς Χριστός 3.
Το ζωντανό νερό είναι το ‘Αγιο Πνεύμα 4. Με την επιλογή αυτή ο άνθρωπος κληρονομεί την αιώνια ζωή 5. Ελεύθερος είναι να επιλέξει «…οδό(ν)ς ήτις φαίνεται ορθή εις τον άνθρωπον, αλλά τα τέλη αυτής φέρουσιν εις θάνατον»6.
Να επιλέξει ζωή απιστίας και διαφθοράς, μακριά από τον Ιησού, και να πορευτεί με δική του υπαιτιότητα στο πυρ το αιώνιο, το άσβεστο, στην λίμνη που καίγεται η πνευματική φωτιά και το θειάφι 7. Με την επιλογή του αυτή ο άνθρωπος, αντί για την αιώνια ζωή γνωρίζει τον δεύτερο θάνατο 8!
Ο Πατέρας, ο Υιός και το ΄Αγιο Πνεύμα εποίησε τον άνθρωπον Γεν. 1: 26. Εποίησε τον άνθρωπο άρσεν και θήλυ Γεν. 1: 27. Εποίησε ένα άνδρα και μία γυναίκα. Επειδή ως Παντογνώστης Θεός προγνώριζε την παρακοή Ρωμ. 16: 25-26, 1 Κορ. 2: 7, Εφεσ. 1: 3-5, 3: 9, 11, Κολ. 1: 26-27, 2 Τιμ. 1: 9-10, 1 Πέτρ. 1: 19-20, Αποκ. 13: 8, 17: 8, έδωσε την εντολή οι άνθρωποι να αυξάνονται και να πληθύνονται Γεν. 1: 28, 4: 1-2.
Oι άνθρωποι αυξήθηκαν, αλλά έγιναν σαρκικοί. Οι απόγονοι της γενεάς του ευσεβούς Σηθ ήλθαν σε γάμο με τις όμορφες γυναίκες απογόνους της ασεβούς γενεάς του Καίν Γεν. 6: 1-3.
Αποτέλεσμα της επιμειξίας αυτής ήταν ότι γεννήθηκαν άνθρωποι χωρίς να έχουν πνευματικά ενδιαφέροντα.Οι απόγονοι της επιμειξίας αυτής έγιναν σαρκικοί, έγιναν δηλαδή δούλοι των παθών της σάρκας. Ο Θεός τότε αποφάσισε να καταστρέψει τους ανθρώπους όλης της γης με κατακλυσμό ύδατος. Διεφύλαξε ως «ζύμη» μόνο τον Νώε, τη γυναίκα του, τους τρεις γιους του και τις τρεις νύφες του. Άφησε δηλαδή 4 άνδρες και 4 γυναίκες. Γεν. 6: 4-5, 8, 18, κεφ. 7ο. Στην πορεία του χρόνου, οι κάτοικοι των Σοδόμων, των Γομόρρων και των περιχώρων αυτών, εγκατέλειψαν την φυσική γενετήσια χρήση και διέπρατταν την παρά φύση ασέλγεια. Το αποτέλεσμα ήταν ο Θεός να τους κατακαύσει.
Οι άνθρωποι, άνδρες και γυναίκες έχουν το δικαίωμα από τον Θεό να έρθουν σε γάμο κοινωνία Γεν. 2: 24, Ματθ. 19: 3-9, Μάρκ. 10: 4-12. Για τους χριστιανούς ο γάμος είναι μυστήριο μέγα Ιωάν. 2: 1-11, Εφεσ. 5: 31-33. Κάθε σαρκική σχέση έξω από το γάμο χαρακτηρίζεται ως πορνεία ή μοιχεία Εβρ. 13:4. Επίσης, μερικοί χριστιανοί έχουν το δικαίωμα και τη δυνατότητα με τη βοήθεια του Ιησού Χριστού και του Αγίου Πνεύματος, να υπερβούν και να δαμάσουν το γενετήσιο ένστικτό τους, για τη βασιλεία του Θεού, να φτάσουν δηλαδή στην προπτωτική, την υπέρ φύση κατάσταση. Η κατάσταση αυτή της εκούσιας κατά Χριστόν αγαμίας, είναι ανώτερη από τον έγγαμο βίο Ματθ. 19: 11-12, 1 Κορ. 7: 1, 7-9, 32-34.
Υπάρχουν όμως και άνθρωποι οι οποίοι δεν ακολουθούν τις ανωτέρω δύο ευλογημένες από τον Θεό καταστάσεις, την κατά φύση και την υπέρ φύση. Αυτοί επιλέγουν την παρά φύση κατάσταση, που ενώπιον του Θεού δεν αποτελεί δικαίωμά τους, αλλά κάνουν κακή χρήση του αυτεξουσίου τους, με τραγικά γι’ αυτούς αποτελέσματα. Είναι οι ομοφυλόφιλοι.
Παραθέτουμε κατωτέρω συντόμως τη θέση της Αγίας Γραφής για την ομοφυλοφιλία.
Ο ΄Αγιος και Τριαδικός Θεός, καταδικάζει με βαρύτατες ποινές την ομοφυλοφιλία. Από την Παλαιά Διαθήκη παραθέτουμε από το Εβραϊκό, σε μετάφραση του Ν. Βάμβα, για καλύτερη κατανόηση του νοήματος από τους αναγνώστες των ιστολογίων. Στο 18ο και 19ο κεφάλαιο της Γενέσεως έχουμε περιγραφή της εμφανίσεως της Αγίας Τριάδος στον Αβραάμ με τη μορφή τριών ανδρών, και της πληροφορήσεως του Αβραάμ ότι ο ίδιος ο Θεός (Γιαχβέ Εβρ.) θα κατέβαινε στα Σόδομα και θα τα πυρπολούσε για την φοβερή και σιχαμερή όπως χαρακτηρίζεται από την Αγία Γραφή, αμαρτία της ομοφυλοφιλίας. Γεν. 18: 20, 19: 4-13.
Στα Σόδομα κατέβηκαν οι δύο από τους τρεις «άνδρες»-«αγγέλους», ο Υιός και το Άγιο Πνεύμα, και έκαναν κάρβουνα τα σώματα που τα είχαν ατιμάσει οι ίδιοι οι ομοφυλόφιλοι. Παραθέτουμε από το 19ο κεφ. τους στίχ. 24-25. «Και έβρεξεν ο Κύριος(Γιαχβέ Εβρ.) επί τα Σόδομα και Γόμορρα θείον και πυρ παρά Κυρίου(Γιαχβέ Εβρ.) εκ του ουρανού και κατέστρεψε τας πόλεις ταύτας, και πάντα τα περίχωρα, και πάντας τους κατοίκους των πόλεων, και τα φυτά της γης». Παραθέτουμε και το Αμώς 4: 11«Σας κατέστρεψα, καθώς ο Θεός κατέστρεψε τα Σόδομα και τα Γόμορρα… και δεν επεστρέψατε προς εμέ, λέγει Κύριος».
Λευτ. 18: 22-23 «Και μετά άρρενος δεν θέλεις συνουσιασθή, ως μετά γυναικός’είναι βδέλυγμα. Ουδέ θέλεις συνουσιασθή μετ’ ουδενός κτήνους, δια να μιανθής μετ’ αυτού’ ουδέ γυνή θέλει σταθή έμπροσθεν κτήνους, δια να βατευθή’ είναι μυσαρόν».
Λευτ. 20: 13 «Εάν δε τις κοιμηθή μετά άρρενος, καθώς κοιμάται μετά γυναικάς, βδέλυγμα έπραξαν αμφότεροι’ εξάπαντος Βελούσι θανατωθή’ το αίμα αυτών θέλει είσθαι επ’ αυτούς». Στην Καινή Διαθήκη, όπως βλέπουμε από τη στάση που κράτησε ο Κύριος Ιησούς απέναντι στη μοιχαλίδα, Ιωάν. 8: 3-11, δεν ισχύει η ποινή του σωματικού θανάτου. Ισχύει όμως, όπως θα δούμε στη συνέχεια, ο δεύτερος θάνατος, η αιώνια κόλαση, Αποκ. 21: 8.
Δευτ. 23: 17-18 «ΠΟΡΝΗ δεν θέλει υπάρχει εκ των θυγατέρων Ισραήλ, ουδέ θέλει είσθαι κίναιδος εκ των υιών Ισραήλ. Δεν θέλεις φέρει πληρωμήν πόρνης, ουδέ μίσθωμα κυνός, εις τον οίκον Κυρίου του Θεού σου, δι’ ουδεμίαν ευχή’ διότι αμφότερα ταύτα είναι βδέλυγμα εις Κύριον τον Θεόν σου».
Βλέπε και Δευτ. 29: 23, Ησ. 13: 19, Ιερ. 50: 40, Σοφ. 2: 9. Πολύ περισσότερο δεν πρέπει να υπάρχει γυναίκα πόρνη και κίναιδος στον Ισραήλ της χάριτος, στην Ορθόδοξη Εκκλησία, αφού βαπτίστηκαν στο όνομα της Αγίας Τριάδος και έγιναν μέλη του σώματος του Χριστού. Ματθ. 28: 19, 1 Κορ. 6: 15-18.
Β’ Βασιλέων (Δ’ Βασιλειών) 23: 7 «Και κατεκρήμνισε τους οίκους των σοδομιτών, τους εν τω οίκω του Κυρίου…».
Ιεζ. 16: 48 «Ζω εγώ, λέγει Κύριος ο Θεός, η αδελφή σου Σόδομα δεν έπραξεν, αυτή και αι θυγατέρες αυτής, ως έπραξας, συ και αι θυγατέρες σου, στίχ. 49-50 «Ιδού, αύτη ήτο η ανομία της αδελφής σου Σοδόμων, υπερηφανία, πλησμονή άρτου, και αφθονία τρυφηλότητος, αυτής και των θυγατέρων αυτής’ τον πτωχόν δε και τον ενδεή δεν εβοήθει’ και υψούντο, και έπραττον βδελυρά ενώπιόν μου’όθεν, καθώς είδον ταύτα, ηφάνισα αυτάς».
Στα ανωτέρω εδάφια ο Κύριος ο Θεός μας αποκαλύπτει ότι η κύρια αιτία που πυρπόλησε τα Σόδομα και τα Γόμορρα ήταν η υπερηφάνεια των κατοίκων της για τα πλούτη τους και το βδελυρό αμάρτημα της παρά φύσιν ασέλγειάς των! Αυτό ας το έχουν υπόψη οι ομοφυλόφιλοι που κάνουν παρελάσεις υπερηφάνειας για την ομοφυλοφιλία τους!Προκαλούν ευθέως τον Κύριων!
Σημειώνουμε ότι και στη Μετάφραση των Εβδομήκοντα(Ο’), το νόημα σε όλα τα εδάφια που παραθέσαμε από τη μετάφραση του Ν. Βάμβα, είναι ταυτόσημο με το Εβραϊκό.
Ρωμ. 1ο κεφάλαιο. Παραθέτουμε τους στίχους σε νεοελληνική απόδοση από τη Μετάφραση του μακαριστού Νικ. Σωτηροπούλου. «Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ με μετάφρασι στη δημοτική Ν. Ι. Σωτηροπούλου θεολόγου-φιλολόγλου ΑΘΗΝΑ 2001» Έκδοσις Αδελφότητος «Ο Σταυρός». Ζωοδόχου Πηγής 44.
Οι εντός παρενθέσεως λέξεις είναι δικές μας, εκτός εάν γράφεται διαφορετικά. Στίχ. 24. «Γι’ αυτό και τους άφησε ο Θεός να παραδοθούν (οι εθνικοί-ειδωλολάτρες) στις επιθυμίες των καρδιών τους για να κάνουν βρωμερές πράξεις, ώστε ν’ ατιμάζωνται τα σώματά τους απ’ αυτούς τους ιδίους, στίχ. 25 αφού την αλήθεια για το Θεό αντικατέστησαν με το ψεύδος, και προσκύνησαν και λάτρευσαν την κτίσι αντί του Κτίστου,, ο οποίος είναι δοξασμένος στους αιώνες. Αμήν.
Στίχ. 26 Γι’αυτό και τους άφησε ο Θεός να παραδοθούν σε ατιμωτικά πάθη. Και έτσι οι γυναίκες τους μετέβαλαν τη φυσική χρήση στην παρά φύσι. Στίχ. 27 .Ομοίως δε και οι άνδρες άφησαν τη φυσική χρήση της γυναίκας, και άναψαν από το σφοδρό πάθος τους ο ένας για τον άλλο. Αρσενικοί με αρσενικούς διαπράττουν την ασχημία, και έτσι για την (ειδωλολατρική) πλάνη τους λαμβάνουν την αρμόζουσα τιμωρία από τους ιδίους τους εαυτούς τους (αυτοτιμωρούνται ατιμάζοντας τα σώματά τους). Σημ. Η εντός παρενθέσεως φράση είναι του μακ. Νικ. Σωτηροπούλου.Στίχ. 28 Επί πλέον, επειδή δεν θεώρησαν άξιο να έχουν επίγνωσι Θεού, τους άφησε ο Θεός να παραδοθούν σε ανάξιο νου, για να κάνουν τα ανάρμοστα…
Στίχ. 32 Αυτοί, αν και γνωρίζουν καλά (από τον έμφυτο ηθικό νόμο) τη δικαιοκρισία του Θεού, ότι όσοι δηλαδή πράττουν τέτοια έργα είναι άξιοι θανάτου, όχι μόνο πράττουν αυτά, αλλά και επιδοκιμάζουν όσους πράττουν αυτά (δεικνύοντας έτσι, ότι δεν αμαρτάνουν από αδυναμία, αλλ’ από κακή θέλησι, και είναι αναιδέστατοι και αναισχυντότατοι)». Σημ. Οι εντός παρενθέσεως φράσεις είναι του μακ. Νικ. Σωτηροπούλου. Οι υπογραμμίσεις είναι δικές μας.
Η παραπάνω ερμηνεία, ουσιαστικά δεν είναι του Αποστόλου Παύλου, αλλά του Αγίου Πνεύματος και του Κυρίου Ιησού Χριστού, γιατί το ΄Αγιο Πνεύμα μένει αιώνια στη Εκκλησία και την οδηγεί σε ολόκληρη την αλήθεια. Οι Απόστολοι είχαν το Αποστολικό χάρισμα και νουν Χριστού. Ιωάν. 16: 13, 1 Κορ. 2: 16, 12: 27.
Οι ψυχίατροι, οι ψυχολόγοι και οι κοινωνιολόγοι, ας μην ψάχνουν να ερμηνεύσουν διαφορετικά την ομοφυλοφιλία!
Τα ανωτέρω λόγια του Παύλου, είναι καταπέλτης-φωτιά κατά της ομοφυλοφιλίας των εθνικών-ειδωλολατρών. Ας σκεφτούμε αδελφοί, πόσο βαρύτερη είναι η ευθύνη εκείνων που βαπτίστηκαν στο όνομα της Αγίας ΤριάδοςΜατθ. 28: 19, έγιναν ναός του Αγίου Πνεύματος 1 Κορ. 3: 16-17, 6: 19-20, και ατιμάζουν το σώμα τους με το βδελυρό κατά την Αγία Γραφή αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας.Πόσο βαρύτατο είναι το αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας για όσους κληρικούς και δη Επισκόπους τυχόν διαπράττουν αυτό το βδελυρό, κατά τον Θεό αμάρτημα!
Κατά τον αιώνιο λόγο του Θεού, Ησ. 40:8, 1 Πέτρ. 1:25, οι ομοφυλόφιλοι ΔΕΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥΝ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ Γαλ. 5: 19-21, Εφεσ. 5:3, 5, 12, Αποκ. 21: 8, εκτός βέβαια εάν αληθινά μετανοήσουν, εξομολογηθούν και παύσουν το φοβερό αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας 1 Κορ. 6: 9-11. Είναι αξιοπρόσεκτο ότι οι κάτοικοι των πέντε πόλεων που αποτεφρώθηκαν τα σώματά τους από το Θεό για την ομοφυλοφιλία τους, αποτελούν στην Καινή Διαθήκη παράδειγμα της τιμωρίας τους με φωτιά από τον ουρανό.
Ιούδ. 7 «Ωσαύτως τα Σόδομα και τα Γόμορρα και οι γειτονικές πόλεις, που ομοίως με τούτους (τους αιρετικούς) παραδόθηκαν στην ανηθικότητα και διέπραξαν παρά φύσιν αμαρτίες, είναι ενώπιόν μας παράδειγμα με την τιμωρία τους με φωτιά από τον ουρανό.
2 Πέτρ. 2: 6 «και αφού τις πόλεις των Σοδόμων και της Γομόρρας με το να μεταβάλη σε στάχτη τιμώρησε με εξαφάνισι, και έτσι έθεσε παράδειγμα γι’ αυτούς, που θ’ ασεβούσαν στο μέλλον…Στίχ. 9 αφού αυτά συνέβησαν, άρα γνωρίζει ο Κύριος να σώζη τους ευσεβείς από δοκιμασία, τους δε ασεβείς να κρατή ήδη σε κατάστασι (μερικής) τιμωρίας για την ημέρα της κρίσεως (και της πλήρους τιμωρίας)». Σημ. Η εντός παρενθέσεως φράσεις είναι του μακ. Νικ. Σωτηροπούλου. Οι υπογραμμίσεις είναι δικές μας.
Οι ομοφυλόφιλοι των Σοδόμων και της Γομόρρας ήδη ως πνεύματα προγεύονται της αιώνιας τιμωρίας. Την εσχάτη ημέρα ο Κύριος θα αναστήσει τα σώματά τους ώστε να λάβουν μέρος στην άτιμη ανάσταση και θα αυτοβασανίζονται στο άσβεστο πυρ της πνευματικής λίμνης με τη φωτιά και το θειάφι. Ματθ. 13:41-42, Ιωάν. 5: 29, Αποκ.21: 8 κ.λπ.
Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος και ο Μέγας Βασίλειος χρησιμοποιούν βαρύτατους χαρακτηρισμούς για την ομοφυλοφιλία. Επίσης Ιεροί Κανόνες της Εκκλησίας προβλέπουν βαρύτατες ποινές για την αμαρτία της ομοφυλοφιλίας.
Μακαριώτατε, Σεβασμιώτατοι, σεβαστοί πατέρες,
΄Εχετε ιερό καθήκον, από αγάπη στην αλήθεια, την πνευματική προστασία του λογικού ποιμνίου, και τη σωτηρία των ψυχών των ομοφυλοφίλων και των αρχόντων, αφού και γι’ αυτούς ο Ιησούς έχυσε το πανάγιο αίμα του, να ασκήσετε καλοπροαίρετο έλεγχο, με την ελπίδα μήπως κάποιοι έρθουν σε μετάνοια. Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε παραδείγματα από την Αγία Γραφή και την εκκλησιαστική ιστορία. Ο καλός ποιμένας αφού ασφαλίσει τα 99 πρόβατα ψάχνει το απολωλός πρόβατο 9.
Θα έπρεπε ήδη να έχετε συγκαλέσει την Ιεραρχία και να εκδώσετε εγκύκλιο με την οποία να ενημερώνετε τον λαό του Θεού για το φοβερό αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας και τις αιώνιες συνέπειες σε όσους το διαπράττουν. Επίσης να καλέσετε την Κυβέρνηση να μην προχωρήσει στην ψήφιση του Νομοσχεδίου.
Να υπενθυμίσετε στους άρχοντες, αδιάφορα εάν πιστεύουν ή όχι στο Θεό και την θεοπνευστία της Αγίας Γραφής, ότι οι εξουσίες ανήκουν στον Ιησού Χριστό και θα πρέπει να μην αντινομοθετούν στον αιώνιο Νομοθέτη Ιησού Χριστό. Ματθ. Κεφ. 5-7, 28: 18, Ρωμ. 13: 1-6.
Oι άρχοντες θα πρέπει να ψηφίζουν νόμους σύμφωνα με το Νόμο του Θεού και όχι αντίθεους και αντίχριστους νόμους Ματθ. 22: 21, Πράξ. 5: 28-29.
Σε περίπτωση ψηφίσεως του αντίθεου και αντιχριστιανικού αυτού Νομοσχεδίου, τότε εσείς θα είστε απαλλαγμένοι ενοχής γιατί θα έχετε δώσει τη μαρτυρία σας. Εάν σιωπήσετε από έλλειψη θάρρους, ή για οικονομικά συμφέροντα του κλήρου και προνόμια δικά σας, ή για άλλους λόγους, όπως σχεδόν όλοι σιωπήσατε σε προδοσίες της Ορθοδόξου Πίστεως από τους Οικουμενιστές, τότε θα αποδείξετε ότι δεν έχετε ομολογιακό φρόνημα και θέτετε τον «χρυσό» πάνω από τον Χριστό 10.
Την ημέρα του θανάτου σας και την Βα Παρουσία του Κυρίου, ο Ιησούς θα σας καταλογίσει άρνηση ομολογίας στο Πρόσωπό του και θα σας καταδικάσει με τον αιώνιο χωρισμό, την αιώνια κόλαση δηλαδή 11.
Εμείς δεν τρέφουμε αυταπάτες! Η χλιαρή ή και ανύπαρκτη μέχρι σήμερα στάση σας σε σοβαρότατα θέματα που έχουν σχέση με την Ορθόδοξη Πίστη και την υπεράσπιση της Χριστιανικής ηθικής, μας κάνει τελείως απαισιόδοξους!
Για τον αντι-Αγιογραφικό και ανθελληνικό «αντιρατσιστικό νόμο», όπως χαρακτηρίστηκε από πολλά ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, ουδεμία αντίδραση υπήρξε εκ μέρους σας, πλην ελαχιστότατων εξαιρέσεων. Στο Σαμπεζύ της Γενεύης, τον Φεβρουάριο τρ. έτους, σε συνεδρίαση της Ειδικής Διορθοδόξου Επιτροπής, όπως διαβάσαμε σε Ιστολόγια, ελέχθησαν από Iεράρχες, εκπροσώπους ελληνοφώνων εκκλησιών, «πράματα και θάματα» για τα δικαιώματα των ‘‘σεξουαλικών μειονοτήτων’’! Μετά παρέλευση 1 μήνα! υπήρξε διάψευση, αλλά σε πολλούς αναγνώστες έμειναν «σκιές» και αμφιβολίες για το εάν και τι ακριβώς ελέχθη!
Καλούμε όσους Ιεράρχες ονομαστικά φέρονται ότι τοποθετήθηκαν στο ζήτημα των ‘’σεξουαλικών μειονοτήτων’’, να λάβουν δημόσια θέση για το σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλοφίλων, ώστε να πληροφορηθούμε τις απόψεις τους.
Οι περισσότεροι πιστοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί λένε ότι ‘‘έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τους επισκόπους μόνο σε ενθρονίσεις, σε ονομαστικές εορτές Ιεραρχών και σε πανηγύρια’’!
Εάν και τώρα δεν υπάρξει αντίδραση από την Ιεραρχία, τότε εκ μέρους μας δεν θα έχετε την καλή μαρτυρία 1 Τιμ. 3: 7!
Η Αγία Γραφή μας πληροφορεί ότι η αιτία του επικείμενου θερμοπυρηνικού πολέμου θα είναι η κατωτέρω. Ησ. 24. Στίχ. 1 «ΙΔΟΥ, ο Κύριος κενόνει την γην, και ερημόνει αυτήν, και ανατρέπει αυτήν, και διασκορπίζει τους κατοίκους αυτής….
Στίχ. 3 Ολοκλήρως θέλει κενωθή η γη, και ολοκλήρως θέλει γυμνωθή’διότι ο Κύριος ελάλησε τον λόγον τούτον.
Στίχ. 5 Και η γη εμολύνθη υποκάτω των κατοίκων αυτής’ διότι παρέβησαν τους νόμους, ήλλαξαν το διάταγμα, ηθέτησανδιαθήκην αιώνιων.
Στίχ. 6 Δια τούτο η αρά κατέφαγε την γην, και οι κατοικούντες εν αυτή ηρημώθησαν’ δια τούτο οι κάτοικοι της γης κατεκαύθησαν και ολίγοι άνθρωποι έμειναν.
Στίχ. 10 Η πόλις της ερημώσεως ηφανίσθη’ πάσα οικία εκλείσθη, ώστε να μη εισέλθημηδείς…
Στίχ. 13 ΄Όταν γείνη ούτως εν μέσω της γης μεταξύ των λαών, θέλει είσθαιως τιναγμός ελαίας, ως το σταφυλολόγημα αφού παύση ο τρυγητός…
Στίχ. 18…αι θυρίδες άνωθεν είναι ανοικταί, και τα θεμέλια της γης σείονται.
Στίχ. 19 Η γη κατεσυντρίφθη, η γη ολοκλήρως διελύθη, η γη εκινήθη εις υπερβολή.
Στίχ. 20 Η γη θέλει κλονηθή εδώ και εκεί ως ο μεθύων, και θέλει μετακινηθή ως καλύβη’ και η ανομία αυτής θέλει βαρύνει επ’ αυτήν’και θέλει πέσει, και πλέον δεν θέλει σηκωθή».
Στον εγγύτατα θερμοπυρηνικό πόλεμο, το πυρ άνωθεν θα είναι από τα όπλα μαζικής καταστροφής, και δεν θα είναι άμεσα από τον Θεό, όπως συνέβη στα Σόδομα και τα Γόμορρα.
Η αιτία του πολέμου;
Τα αναφερόμενα στον στίχ. 5 Και η γη εμολύνθη υποκάτω των κατοίκων αυτής’ διότι παρέβησαν τους νόμους, ήλλαξαν το διάταγμα, ευθέτησαν διαθήκην αιώνιων.
Στίχ. 6 Δια τούτο η αρά κατέφαγε την γην, και οι κατοικούντες εν αυτή ερημώθηκαν’ δια τούτο οι κάτοικοι της γης κατεκαύθησαν και ολίγοι άνθρωποι έμειναν…».
Για τον θερμοπυρηνικό πόλεμο προφητεύει με εκπληκτικό τρόπο και ο προφήτης Ζαχαρίας στο Ζαχ. 14:12 «Και αύτη θέλει είσθαι η πληγή, με την οποίαν ο Κύριος θέλει πληγώσει πάντας τους λαούς, τους στρατεύσαντας κατά της Ιερουσαλήμ’ η σάρξ αυτών θέλει τήκεσθαι ενώ ίστανται επί τους πόδας αυτών, και οι οφθαλμοί αυτών θέλουσι διαλυθή εν ταις οπαίς αυτών, και η γλώσσα αυτών θέλει διαλυθή εν τω στόματι αυτών».
Κλείνουμε την επιστολή μας με την επισήμανση ότι αγαπάμε όλους τους αμαρτωλούς, αλλά νιώθουμε αποστροφή προς την ποικιλόμορφη αμαρτία και ιδιαίτερα στα αμαρτήματα εκείνα που οδηγούν τον άνθρωπο στην αιώνια αυτοτιμωρία του. Η αγάπη μας επιβάλλει να κάνουμε διάκριση μεταξύ αμαρτίας και αμαρτωλού, και να ενημερώνουμε καλοπροαίρετες ψυχές για τα τραγικά αποτελέσματα της παράβασης του νόμου του Θεού. Εβρ. 2: 2-4, Iακ. 5: 19. Ιούδ. 23.
Υστερόγραφο: Λίγο πριν αποστείλουμε την επιστολή μας διαβάσαμε στις ‘’ΑΚΤΙΝΕΣ’’ 16-6-2015, ότι ο Μακ. Αρχ. Αθηνών απέστειλε την με αριθ. Πρωτ. 2813/121-6-επιστολή, με εντολή και εξουσιοδότηση της Δ. Ι. Σ, προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης…κ. Ν. Παρασκευόπουλο για το ζήτημα του συμφώνου συμβίωσης ομοφυλοφίλων. Στην επιστολή εκφράζονται οι θέσεις της ΔΙΣ και ζητείται από τον Υπουργό να λάβει υπόψη της θέσεις της Εκκλησίας. Θεωρούμε ορθή την ενέργεια της ΔΙΣ.
Επίσης διαβάσαμε στο ίδιο Ιστολόγιο ανακοίνωση του Σεβ. Μητρ. Νέας Σμύρνης κ. Συμεών για το σχέδιο νόμου για την επέκταση του Συμφώνου Συμβίωσης και στα «ομόφυλα ζευγάρια». Το περιεχόμενο της ανακοινώσεως, μας ικανοποίησε. Συγχαίρουμε τον Σεβασμιώτατο. Ελπίζουμε και άλλοι Ιεράρχες να ακολουθήσουν το παράδειγμά του.
Τα ανωτέρω γράψαμε εν αληθεία και αγάπη 12.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΖΙΩΓΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΧΟΡΤΑΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ
…………………………………………………………………………..
1. Γέν. 2: 16-17, 3: 1-3, 6-7, 11, 17
2. Iωάν. 4: 10
3. Ιωάν. 4: 10, 14, 7: 37-38
4. Ιωάν. 7: 39
5. Mατθ. 25: 34
6. Παροιμ. 14: 12, 16: 25
7. Mατθ. 3: 7-12, 13: 42, 25: 46, Αποκ. 20: 10
8. Aποκ. 21: 8
9. Mατθ. 18: 11-14
10. Ματθ. 6: 24, Λουκ. 16: 13
11. Ματθ.7: 22-23, 10: 32-33, 25: 31-46, Μάρκ. 8: 38, Εβρ. 9: 27, Αποκ. 21: 8
12. 2 Ιωάν. 1-3