.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Προσευχή στον Αρχάγγελο Μιχαήλ για προστασία και για απαλλαγή από προβλήματα

Η προσευχή είναι η νοερή επικοινωνία και προσωπική μας συνομιλία με το Θεό, 
κατά την οποία, παράλληλα με τη δοξολογία και ευχαριστία που απευθύνουμε σ’ Αυτόν, 
ζητάμε και την εκπλήρωση ορισμένων αιτημάτων μας.

Προσευχή στον Αρχάγγελο Μιχαήλ 
για προστασία 
και για απαλλαγή από προβλήματα


Αρχάγγελε Μιχαήλ, Βοήθησέ με!

Βοήθησέ με! Βοήθησέ με! Αρχάγγελε Μιχαήλ! Έλα στη ζωή μου…

Αρχάγγελε Μιχαήλ! Απομάκρυνε τα προβλήματά μου και ελευθέρωσέ με από τις δύσκολες καταστάσεις της ζωής μου.

Απάλλαξέ με τώρα από …………………………,

Απάλλαξέ με από την έλλειψη εμπιστοσύνης στον εαυτό μου και ενίσχυσε την πίστη μου
στη Δύναμη του Θεού, να σώσει τη ζωή μου και να μου δώσει τη νίκη.

Αρχάγγελε Μιχαήλ, Βοήθησέ με! Βοήθησέ με! Βοήθησέ με!

Αρχάγγελε Μιχαήλ, έλα στη ζωή μου

Αρχάγγελε Μιχαήλ, στάσου μαζί μου!

Προστάτεψε τα παιδιά όλου του κόσμου.

Προστάτεψε τα σπίτια όλου του κόσμου.

Προστάτεψε την πατρίδα μου και απομάκρυνε τους εχθρούς της ελευθερίας.

Εγώ είμαι εδώ. Είμαι το όργανο των επτά Αρχαγγέλων και δεν θα υποχωρήσω.

Θα σταθώ στο ύψος μου και δεν θα φοβηθώ να …

Θα γίνω όργανο του θελήματος του Θεού ότι και αν είναι αυτό.

Είμαι εδώ γι αυτό βοήθησέ με Θεέ μου.

Εις το όνομα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ και των Στρατιών του, είμαι ελεύθερος/η
και θα παραμείνω ελεύθερος!

Και δεν θα σκλαβωθώ από κανέναν εχθρό, από μέσα ή από έξω.

Αμήν.