.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ



Στο ‘’Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Πνευματικότητας’’, με θέμα «Μαρτύριο και κοινωνία», που πραγματοποιήθηκε από τις 7 μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου 2016 στην οικουμενιστική κοινότητα του Bosε, οι Παπικοί προέβαλαν και πάλι τον καλούμενο από αυτούς ‘’οικουμενισμό αίματος’’.

Η παρουσία Ορθοδόξων σε αυτά τα Συνέδρια, προσδίδει διαφοροτρόπως μια άλλη ‘’εγκυρότητα’’ σ’ αυτήν τη οικουμενιστική κοινότητα. Δεν τους προβληματίζει το γεγονός ότι η οικουμενιστική κοινότητα του Bose, απευθύνεται στους Παπικούς, στους Κόπτες και τους Αιθίοπες, στους Λουθηρανούς, στους Μαρωνίτες, στους Παλαιοκαθολικούς, στους Ουνίτες και στους Ορθόδοξους;
Οι παπικοί στο ‘’Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Πνευματικότητας’’, ανεφέρθηκαν σε αυτό που ο Πάπας Ιωάννης Παύλος Β΄ αποκάλεσε ‘’κοινωνία μαρτύρων’’ και ο Πάπας Φραγκίσκος ‘’οικουμενισμό αίματος’’, τον οποίο μάλιστα χαρακτήρισε ‘’ως προφητεία της κοινωνίας, η οποία θέλουμε να οδηγήσει στον Κύριο των εκκλησιών’’.
Προ καιρού οι αναφορές για το συνέδριο αυτό, έκαναν λόγο για «εμπειρία των μαρτύρων του εικοστού αιώνα η οποία είναι μια πολύτιμη κληρονομιά για όλες τις ευαγγελικές εκκλησίες και το σύνολο της ανθρωπότητας». Ξεκάθαρα αποτελεί διαχριστιανική συγκρητιστική εκκλησιολογική στρέβλωση.
Προς τούτο συνέταξαν στην οικουμενιστική κοινότητα του Bose ένα συγκρητιστικό οικουμενιστικό ‘’εορτολόγιο - μαρτυρολόγιο’’, το οποίο απεκάλεσαν ‘’οικουμενικό μαρτυρολόγιο’’. Αυτό τιτλοφορείται «Εκκλησίες θυμηθείτε». Ως πρόφαση για τη δημιουργία του οικουμενιστικού αυτού μαρτυρολογίου προέταξαν την εορτή των Αγίων Πάντων, η οποία θεσπίστηκε τον 4ον αιώνα στην Αντιόχεια, λησμονώντας ότι στους Αγίου Πάντες δεν συμπεριλαμβάνοντο οι αιρετικοί.
Εξάλλου η οικουμενιστική κοινότητα του Bosε, «είναι μια κοινότητα από μοναχούς και μοναχές, που ανήκουν σε διαφορετικές χριστιανικές εκκλησίες, που αναζητούν τον Θεό στην υπακοή του Ευαγγελίου, στην αδελφική κοινωνία και στην αγαμία», όπως οι ίδιοι αναφέρουν στην ιστοσελίδα τους..

Σε αυτό το λεγόμενο ‘’εορτολόγιο’’ του Bose παρατηρείται σε μια μέρα να ‘’εορτάζουν’’ Αγγλικανούς, Παπικούς, Λουθηρανούς, Μαρωνίτες, Κόπτες της Αιθιοπίας, Ορθοδόξους, Ουνίτες, της λεγόμενης ‘’Ασσυριακής εκκλησίας’’, της λεγόμενης ‘’Συριακής καθολικής εκκλησίας’’ κλπ. Στο οικουμενιστικό αυτό μαρτυρολόγιο οι Ορθόδοξοι Άγιοι, παρουσιάζονται στην ίδια ομαδοποιημένη ενότητα με τους ουνίτες, με την αναγραφή «Ορθόδοξοι Χριστιανοί και Έλληνες Καθολικοί», με ότι αυτό συνεπάγεται. Ο διαχριστιανικός συγκρητισμός στο αποκορύφωμά του. Με τέτοιο οικουμενιστικό ολίσθημα είναι φυσικό να αναφέρονται οι παπικοί σε ‘’οικουμενισμό αίματος’’. 

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου