.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ COVID-19

Ολοκληρώθηκε η έκτακτη συνεδρία της Ιεράς Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Βουλγαρίας, η οποία συνεδρίαζε υπό την προεδρία του Πατριάρχη Νεοφύτου στη Σόφια.
Η Ιερά Σύνοδος ασχολήθηκε με το θέμα που αφορά την πανδημία του κορωνοϊού, αποφασίζοντας μεταξύ άλλων σχετικά μέτρα που πρέπει να ληφθούν.
Σχετικά με τα μέτρα για την αντιμετώπιση της Πανδημίας του Κορωνοϊού η Ιερά Σύνοδος ανακοινώνει τα εξής:
Η Ιερά Σύνοδος ευλογεί και στηρίζει ανεπιφύλακτα τις προσπάθειες των Κρατικών Αρχών για την προστασία της ζωής και της υγείας του λαού μας.
Καλεί τους πιστούς να παραμείνουν εν προσευχή στα σπίτια τους.
Όλοι οι Ιεροί Ναοί στην δικαιοδοσία της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Βουλγαρίας θα παραμείνουν ανοιχτοί και θα τελούνται κανονικά όλες οι ακολουθίες της Μεγάλης Σαρακοστής.
Ο τρόπος μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας παραμένει αμετάβλητος. Οι ιερείς υποχρεούνται να μεταδίδουν τη Θεία Κοινωνία μόνο σε Χριστιανούς της ενορίας τους μετά από εξομολόγηση…

Πατριαρχείο Σερβίας: ''Η Εκκλησία δεν πρόκειται να διακόψει την τέλεση της Θείας Λειτουργίας''

Η Ιερά Σύνοδος της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας αποφάσισε να μην συμμορφωθεί με τις συστάσεις της πολιτείας για διακοπή της Θείας Λειτουργίας και του μυστηρίου της Θείας Κοινωνίας.

«Η Εκκλησία δεν πρόκειται να διακόψει την τέλεση της Θείας Λειτουργίας και δεν θα πάψει να προσφέρει την Θεία Κοινωνία στους πιστούς. Αυτά είναι αδιαπραγμάτευτα θέματα διότι αποτελούν την βάση της πίστης μας στον Θεό» αναφέρεται στο ανακοινωθέν που εκδόθηκε από την γραμματεία της Ιεράς Συνόδου της σερβικής Εκκλησίας.

Καλούνται μάλιστα οι πιστοί άνω των 65 ετών που δεν μπορούν να προσέλθουν στους ναούς, εξαιτίας της απαγόρευσης εξόδου που τους επιβλήθηκε, να επικοινωνήσουν με τον ιερέα της εκκλησιαστικής κοινότητας που ανήκουν να πάει να τους κοινωνήσει στην οικία τους.

Με απόφαση του Πατριάρχη Γεωργίας οι Εκκλησίες το Πάσχα θα είναι ανοικτές



Όλες οι ενορίες και τα μοναστήρια στη Γεωργία θα παραμείνουν ανοικτά την Κυριακή του Πάσχα, τόνισε ο Μακαριώτατος Πατριάρχης Γεωργίας κ.κ. Ηλίας, ενώ συμπλήρωσε,
«Σήμερα, όταν ένας ιός που έχει εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο απειλεί τη ζωή του πληθυσμού, είναι φυσικό οι ενορίτες να αποθέτουν τις ελπίδες τους στον Κύριο και στην εκκλησία».

Στη συνέχεια ανέφερε με έμφαση, «Για τους πιστούς, η πνευματική τροφή είναι εξίσου σημαντική και απαραίτητη με την υλική τροφή. Επομένως, είναι αδύνατο να κλείσουν οι πόρτες των εκκλησιών και θα είναι ανοιχτές για εκείνους που θέλουν να έρθουν στην Εκκλησία, να λάβουν τη χάρη του Θεού και να ενισχυθούν πνευματικά».
Αξιοσημείωτο είναι ότι υπάρχει επί του παρόντος καθεστώς καραντίνας στη Γεωργία, απαγορεύοντας συγκεντρώσεις περισσοτέρων από τριών ατόμων σε δημόσιους χώρους.

«Λαμβάνοντας υπόψη την παρούσα κατάσταση, θα ήθελα να απευθυνθώ σε εσάς, τα πνευματικά μας παιδιά, και να σας δώσω τις ακόλουθες συμβουλές: Ακολουθήστε τις κατάλληλες οδηγίες, διατηρήστε την απόσταση με άλλους ανθρώπους. Μόνο οι κληρικοί θα πρέπει να βρίσκονται στην εκκλησία και ένας περιορισμένος αριθμός ενοριτών επιτρέπεται σε μεγάλους καθεδρικούς ναούς, αν και συνιστάται γενικά οι ενορίτες να παραμένουν στον αύλειο χώρο των εκκλησιών», αναφέρει ο Πατριάρχης Γεωργίας κ.κ. Ηλίας.

Τέλος, οι κληρικοί μπορούν επίσης να τελέσουν τη Λειτουργία στον αύλειο χώρο της εκκλησίας τους, ενώ οι ηλικιωμένοι και οι ασθενείς συνιστάται να μένουν στο σπίτι τους.

ΟΙ «ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ»

Όταν το ποίμνιο χάνει τον παμένα του από λόγους βίας, ή καταστροφής, σίγουρα είναι ένα βαρύ πλήγμα και τα κόστος είναι συχνά μοιραίο για το ίδιο το ποίμνιο, που θα πέσει θύμα των λύκων που παραμονεύουν να το κατασπαράξουν.

Όταν όμως οι ίδιοι οι ποιμένες εγκαταλείπουν το ποίμνιο με την δική τους θέληση και γίνονται συμβολικά άφαντοι, με λίγα λόγια αντί να προσέχουν το ποίμνιο κοιτάζουν το δικό τους συμφέρον που είναι στην περίπτωση αυτή μια μεγάλη δημόσια θέση με καλό μισθό που τους επιτρέπει να εμφανίζονται στα αντιχριστιανικά κανάλια και με στόμφο να προβάλλουν τις αντιπατερικές θεωρίες της πλάνης, τότε όχι μόνο δεν διαφέρουν σε τίποτα από τους φαρισαίους, αλλά ακόμα περισσότερο, αυτοκαταργούνται και καταντούν ένα κοσμικό σώμα, σαν ένα συνδικαλιστικό όργανο, χωρίς καμία ποιμαντική αξία, χωρίς καμία ιερατική άξια, ένα σώμα που το μόνο που ξέρει είναι να παπαγαλίζει τις νόρμες και τα τσιτάτα ενός κοσμικού, αντιχριστιανικού και άθεου κράτους.

Το Άγιο Πάσχα είναι η κορυφαία περίοδος της ελληνικής Ορθοδοξίας. Τα προηγιασμένα, οι χαιρετισμοί, ο Μέγας Κανών, η Μεγάλη Εβδομάδα, ο Επιτάφιος και το αποκορύφωμα που είναι η Ανάσταση, φέτος μας λένε ότι θα γίνουν….κατ οίκον, όπως τα μαθήματα κατ οίκον, η το νέο σύστημα που μας προτάσει η κύρια υπουργός Παιδείας της Λέσχης Μπίλντεμπεγκ, την… ηλεκτρονική τελετουργία, την Θεια Λειτουργία με…viber.

Έγινε σύνοδος της Ιεραρχίας με τηλεδιάσκεψη, λες και δεν είναι σύσκεψη Ιεραρχών που έχουν την πιστή πάνω από την επιστήμη. Σύνοδος Ιεραρχίας που αυτοδιαψεύστηκε με τον πιο παταγώδες τρόπο, καθώς θύμιζε σύσκεψη κοσμικών αρχηγών που δεν έχουν καμία σχέση με την πιστή της Ορθοδοξίας, των μαρτύρων και των Αγίων μας.

Ιεράρχες της ελληνικής εκκλησίας, αυτοί που προσχωρήσαν στον δαιμονικό οικουμενισμό, αυτοί που συλλειτούργησαν με σχισματικούς και αναθεματισμένους, αυτοί που κατάργησαν τους Αγίους Πατέρες και προτάσσουν την μεταπατερική αίρεση, αυτοί που αντί να σηκώσουν το κεφάλι στην εθνική προδοσία της πατρίδας, της Μακεδονίας και όχι μόνο, είναι μαύρη σελίδα στην ιστορία της ελληνικής ιεραρχίας.

Ιεράρχες που κατάργησαν την Θεία Λειτουργία και πολύ περισσότερο στη Θεία Κοινωνία, το θεραπευτικά έργο της Ορθοδοξίας και το ευλογημένο ιαματικό έργο της Κοινωνίας που θεράπευε χιλιάδες πιστούς στην όλη την ιστορική διαδρομή της θρησκείας μας, Ιεράρχες που προτίμησαν τη τηλεοπτική παρουσία από την παρουσία μέσα στον Οίκο του Θεού, δεν είναι Ιεράρχες.

Αυτοί είναι οι ιεράρχες του τέλους μιας εποχής, είναι οι Ιεράρχες που είχε προφητέψει μεγάλος Άγιος της Ορθοδοξίας ,ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός ότι : «Οι κληρικοί θα γίνουν οι χειρότεροι και ασεβέστεροι των όλων»

Αυτοί είναι οι άχρηστοι Ιεράρχες Φαρισαίοι, αυτοί που σταύρωσαν ξανά τον Χριστό εν έτη 2020.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

www.nikosxeiladakis.gr

ΙΧΝΗΛΑΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ «ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΔΙΩΓΜΟ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ»;

Ευχαριστούμε τον κοροναϊό που μας διδάσκει πώς θα είναι περίπου η ζωή των πιστών την εποχή του ακατανόμαστου.

Κλειστές οι Εκκλησίες για τους πιστούς όλη τη Μεγάλη Εβδομάδα. Μέσα θα γίνονται οι ακολουθίες με το αναγκαίο προσωπικό. Απαγορεύεται η προσκύνηση του Νυμφίου, του Μυστικού Δείπνου, του Εσταυρωμένου, του Επιταφίου, και του Αναστάντα Ιησού Χριστού.

Να που έχουμε και σύγχρονους εικονομάχους. Ανοιχτοί οι ναοί του εμπορίου και των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων και των λαϊκών αγορών. Εκεί ο ιός κάνει διακρίσεις, δεν είναι επικίνδυνος. Όμως μέσα στις εκκλησίες ξαφνικά γίνεται θανατηφόρος για το εκκλησίασμα, γι αυτό καλύτερα ας είναι κλειστές να προστατέψουμε το ποίμνιον. !!! 
Για το καλό μας γίνονται όλα.

Οι προτροπές έχουν εμπεδωθεί. Κλειστές εκκλησίες, ακολουθίες μόνο με ιερέα-ψάλτες-νεοκόρους και κατ΄ οίκον παρακολούθηση των ακολουθιών. Ε τότε κατ' αναλογία ας είναι κλειστοί οι ναοί των εμπορίων και των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων για το κοινό, ας λειτουργούν με το αναγκαίο προσωπικό δηλαδή ταμείας-προϊστάμενος-λίγους υπαλλήλους και το κοινό ας παρακολουθεί τη διακίνηση των εμπορευμάτων και των συναλλαγών κατ΄οίκον !!!!! Γιατί φέτος θα γιορτάσουμε την κατανάλωση διαφορετικά, θα τη γιορτάσουμε στο σπίτι.

Η ατομική προσευχή δεν προβλέπεται στους κατ' εξαίρεση λόγους μετακίνησης, άρα οι εκκλησίες είναι κλειστές για το κοινό.

Οι λόγοι μετακίνησης των σκύλων επιτρέπονται και καλώς επιτρέπονται, πλασματάκια του Θεού είναι και αυτά. Ναι αλλά να απαγορευτεί η ατομική προσευχή στους ναούς η οποία δεν προβλέπεται στους κατ' εξαίρεση λόγους μετακίνησης…. 
Μήπως το ανθρώπινον είδος πρέπει να διαμαρτυρηθεί για ρατσιστικές συμπεριφορές εναντίον του ;;;

Η Ιερά Σύνοδος δεν προτρέπει κανέναν πιστό να έλθει στην Εκκλησία.

Η Ι.Σ. πάει με όλους, γραβατωμένους και μη-γραβατωμενούς, αλλά καλύτερα «Θου Κύριε φυλακή τω στόματί μου» για την Ι. Σ. στην παρούσα φάση.

Πάσχα: Ποιοι φοβούνται τα ανοικτά μεγάφωνα στην Θεία Λειτουργία;



Κορονοϊός: Αγγίζει τα όρια του παραλογισμού η απόφαση της κυβέρνησης και της Ιεράς Συνόδου να γίνουν οι λειτουργίες του Πάσχα με κλειστά μικρόφωνα στους Ιερούς Ναούς της χώρας - Αλήθεια ποιον/ποιους εξυπηρετεί αυτή η πρακτική; 

Ναι είναι αντιληπτό ότι πρέπει να αποφεύγεται ο συνωστισμός πολιτών στις εκκλησίες και στους ιερούς ναούς προκειμένου να περιοριστεί η διασπορά του ιού. Κανείς δεν λέει το αντίθετο.

Να περνάμε όμως στην άλλη άκρη και να ζητούμε να μην ακούγεται από τα μεγάφωνα των ναών η Θεία Λειτουργία του Πάσχα, αυτό είναι ανήκουστο και δεν έχει καμία απολύτως επιστημονική βάση και αιτιολογία.

Τι σχέση έχει η μετάδοση και η διασπορά του ιού με την από μεγαφώνου Θεία Λειτουργία;

Αφού οι ναοί θα είναι άδειοι, δεν θα υπάρχουν πολίτες.

Άρα ποιον ή ποιους ενοχλεί να ακούγεται το Θείο Δράμα και η Ανάσταση σε όλες τις ενορίες και σε όλες τις γειτονιές;

Για ποιο λόγο η Ιερά Σύνοδος εξέδωσε σχετική Εγκύκλιο για τον τρόπο τέλεσης των Θείων Λειτουργιών την περίοδο του Πάσχα, δίνοντας οδηγίες προς τους ιερείς και τους εφημέριους των ναών με την οποία απαγορεύει τη χρήση μεγαφώνων;

Με ποιο επιχείρημα; Με ποια επιστημονική δικαιολογία;

Ποιοι είναι αυτοί που αποφασίζουν να «σιγήσουν» τον λόγο του Θεού;

Μεταξύ άλλων στην εγκύκλιο της Ιεράς Συνόδου (που είναι προφανώς απόρροια των μέτρων της κυβέρνησης) αναφέρεται ότι απαγορεύεται η χρήση μεγαφώνων προκειμένου να αποφευχθεί η συγκέντρωση πιστών έξω από τις Εκκλησίες, ενώ διευκρινίζει ότι η περιφορά του Επιταφίου κατά τη Μεγάλη Παρασκευή πρέπει να περιορισθεί αποκλειστικά εντός του Ιερού Ναού.

Επίσης, αναφέρει ότι η τέλεση της Αναστάσεως να γίνει εντός του Ιερού Ναού, στις 12 η ώρα το βράδυ, ενώ προσθέτει ότι η χρήση των καμπάνων των Ιερών Ναών δεν είναι απαραίτητη κατά την έναρξη των ιερών Ακολουθιών, αλλά μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά την ημέρα της Μεγάλης Παρασκευής οπότε και σημαίνουν πένθιμα και κατά την Ανάσταση, όταν θα ψαλεί το «Χριστός Ανέστη» οπότε και θα σημάνουν χαρμόσυνα και πανηγυρικά. 
Στην εγκύκλιο τα μέλη της Συνόδου συνιστούν οι Θείες Λειτουργίες να είναι «λιτές και σεμνοπρεπείς».

Αυτά είναι ανήκουστα πράγματα που θυμίζουν άλλες εποχές και πλήττουν βάναυσα το θρησκευτικό συναίσθημα του ελληνικού λαού.

Τα κλειστά μεγάφωνα και η απαγόρευση των καμπανών είναι βάναυση λογοκρισία η οποία στρέφεται πρωτίστως κατά του λόγου του Θεού και κατά των πιστών της Ορθοδοξίας.

Όχι αυτό δεν μπορεί να γίνει αποδεχτό από κανέναν σοβαρό άνθρωπο και πρέπει άμεσα οι Ιεράρχες της Εκκλησίας να πάρουν εδώ και τώρα θέση.

Δεν αντιλαμβάνονται ότι τέτοιου είδους απαγορεύσεις στρέφονται ξεκάθαρα κατά των συνεκτικών δεσμών του Έθνους και της Ορθοδοξίας και δεν έχουν ουδεμία επιστημονική βάση;

Δεν αντιλαμβάνεται κανείς ότι η απαγόρευση του Λόγου του Θεού δημιουργεί συνθήκες διωγμών που παραπέμπουν σε μεσαιωνικές πρακτικές;

Ανοίξτε τώρα τα μεγάφωνα σε όλες τις ενορίες και σε όλες τις γειτονιές.

Από τον Λόγο του Θεού δεν κινδύνεψε ποτέ κανείς!


"ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ"

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ - ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΦΡΑΓΙΣΟΥΝ -NWO

Ζούμε παγκόσμια πρόβα εφαρμογής & εξοικείωσης του μελλοντικού σφραγίσματος



‘Εσχατοι καιροί

Όποιος περιμένει σύντομα επιστροφή στήν ''κανονικότητα'', και να σταματήσουν τα σχέδια της νέας τάξης ίσως απογοητευθεί. Η προσπάθειες της παγκοσμιοποίησης αναμένεται να ενταθούν. Ίσως πάμε σε νέα πιο έντονα μέτρα απαγόρευσης κυκλοφορίας...

Ώστε όλοι να δεχτούμε το health barcode, είτε βραχιολάκι, είτε ''αυτοκόλλητο'', είτε άλλου τύπου, το οποίο θα ελέγχει την κατάσταση του σώματος σου, θερμοκρασία κλπ. αν νοσείς δηλαδή, καθώς και το που πήγες, με ποιούς συναντήθηκες και θα συνδέεται και με το τηλέφωνό σου και θα παρέχει το ιστορικό σου πρός έλεγχο 24 ώρες το 24ωρο... 

Ο Μεγάλος Αδελφός είναι εδω και κάνει παγκόσμια πρόβα, υπακοής, αποδοχής, εφαρμογής και εξοικείωσης, του μελλοντικού σφραγίσματος του αντιχρίστου. Το εξώφυλλο πρόσφατου τεύχους του Economist, είναι σαφέστατο... Εverything΄s under control, ''ολα υπο έλεγχο...''

Oι δηλώσεις τών εργατών της Παγκοσμιοποίησης είναι ξεκάθαρες: 

Bill Gates: «Θα έχουμε πολλά ασυνήθιστα μέτρα έως ότου εμβολιαστούν 7 δισ. ανθρώπων...» «Τελικὰ θὰ πρέπει νὰ ἔχουμε μιὰ ψηφιακὴ πιστοποίηση (τσιπάκι) γιὰ νὰ δείχνουμε ποιὸς ἀνάρρωσε ἢ ἐξετάστηκε πρόσφατα ἢ ὅταν θὰ ἔχουμε ἕνα ἐμβόλιο ποιὸς τὸ ἔχει κάνει..»! 

(Μὲ νόμο τῆς 11η Μαρτίου 2020 ἡ Κυβέρνηση θέσπισε τὸν ὑποχρεωτικὸ ἐμβολιασμό. Ὁ νόμος ὑπ’ ἀριθμ. 4675/2020 ποὺ φέρει ἡμερομηνία 11 Μαρτίου 2020 περιέχει ἄρθρο ποὺ ἀφορᾶ τὴν ἐπιβολὴ ὑποχρεωτικοῦ ἐμβολιασμοῦ μὲ ἀπόφαση τοῦ Ὑπουργοῦ Ὑγείας... Τὸ ἀνωτέρω μαζὶ μὲ τὸ 284 τοῦ Ποινικοῦ Κώδικα τιμωρεῖ ποινικά με φυλάκιση τὴν παράβαση μέτρων πρόληψης ἀσθενειῶν...)

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό «OPEN» σχετικά με τον Κορονοϊό, ο Ευάγγελος Βενιζέλος εξέφρασε την ίδια άποψη, που προτείνει ο παγκοσμιοποιητής Bill Gates, προκειμένου να εμφυτευτεί μικροτσίπ σε όλους τους ανθρώπους... 

Χρήσιμο να υπενθυμίσουμε πως ολα αυτά δεν είναι κάτι νεο, αλλά κάτι αρκετό καιρό προετοιμασμένο απο την Σιωνιστική Τραπεζική ελίτ που κυβερνά αφανώς κράτη και λαούς:

''Είμαστε στα πρόθυρα ενός παγκόσμιου μετασχηματισμού. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι η σωστή μεγάλη κρίση, και τα έθνη θα δεχθούν την Νέα Παγκόσμια Τάξη....''

David Rockefeller (Ομιλία στο Επιχειρηματικό Συμβούλιο για τα Ηνωμένα Έθνη, 14 Σεπτεμβρίου 1994.)

Ολα οσα συμβαίνουν, είτε το χωρά, είτε αδυνατεί ακόμη να το χωρέσει ο νούς των ανθρώπων παγκοσμίως, είναι απόλυτα εναρμονισμένα με την Αποκάλυψη του Ιωάννη, και την πληροφόρηση των Αγίων της Ορθοδοξίας ανα τούς αιώνες... 

Κλασικά παραδείγματα: *«Καὶ βλέπεις, οἱ ἄνθρωποι οὔτε κἂν καταλαβαίνουν ὅτι ζοῦμε στὰ σημεῖα τῶν καιρῶν, ὅτι προχωρεῖ τὸ σφράγισμα. Εἶναι σὰν νὰ μὴ συμβαίνη τίποτε. Γι ̓ αὐτὸ λέει ἡ Γραφὴ ὅτι θὰ πλανηθοῦν καὶ οἱ ἐκλεκτοί. Δυστυχῶς, καί πάλι ὁρισμένοι «Γνωστικοί» φασκιώνουν τά πνευματικά τους τέκνα σάν τά μωρά, δῆθεν γιά νά μή στενοχωριοῦνται. 

*«Τώρα πάλι παρουσιάσθηκε μία ἀρρώστια, γιὰ τὴν ὁποία βρῆκαν ἕνα ἐμβόλιο ποὺ θὰ εἶναι ὑποχρεωτικὸ καί, γιὰ νὰ τὸ κάνει κανείς, θὰ τὸν σφραγίζουν».

*«Δὲν πειράζει αὐτό· δὲν εἶναι τίποτε. Ἀρκεῖ ἐσωτερικὰ νὰ πιστεύετε»! Ἢ λένε: «Μὴ μιλᾶτε γι᾿ αὐτὸ τὸ θέμα – γιὰ τὶς ταυτότητες, τὸ σφράγισμα –, γιὰ νὰ μὴ στενοχωριοῦνται οἱ ἄνθρωποι…».
Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου † 1994 

«Οι έσχατοι χρόνοι είναι ήδη εδώ. Βλέπουμε καθαρά την προετοιμασία της εποχής του Αντιχρίστου…»
π. Σεραφείμ Ρόουζ († 2 Σεπτεμβρίου 1982)

''Η λέξη που χαρακτηρίζει τον αιώνα μας είναι αποστασία…''
Γέρ. Σωφρόνιος του Έσσεξ † (11 Ιουλίου 1993)


Το επερχόμενο εμβόλιο, το health ή money barcode βραχιολάκι, η smart κάρτα-ταυτότητα, ανοίκουν ολα στο τελευταίο στάδιο πρίν την εμφύτευση του Rfid τσίπ στο σώμα... είναι πρόδρομοι του σφραγίσματος.

Στήν αποκάλυψη αναφέρεται πως το σφράγισμα με τον αριθμό του θηρίου, ακολουθεί μετά την έλευση του αντιχρίστου.

''Και έκανε όλους, τους μικρούς και τους μεγάλους, και τους πλουσίους και τους φτωχούς, και τους ελεύθερους και τους δούλους, να πάρουν χάραγμα επάνω στο δεξί τους χέρι, ή επάνω στα μετωπά τους... και να μη μπορεί κανένας, να αγοράσει ή να πουλήσει, παρά μονάχα αυτός, που έχει το χάραγμα ή το όνομα του θηρίου ή τον αριθμό του ονόματός του..

Εδώ είναι η σοφία· όποιος έχει τον νου, ας λογαριάσει τον αριθμό του θηρίου· επειδή, είναι αριθμός ανθρώπου, και ο αριθμός του είναι 666..''
Αποκάλυψη του Ιωάννη 13:16-18.

Στήν περίπτωση που αληθεύουν (θα το μάθουμε σύντομα) τα αναφορικά με το εμβόλιο και τήν ύπαρξη...

''Μικροτσίπ νανοτεχνολογίας'' εντός του υγρού του εμβολίου (!) που θα επιδρά στο dna του ανθρώπου ... και θα δίνει σήμα αναμετάδοσης της παρουσίας του, τότε η μόνη ασφαλής αντιμετώπιση, είναι η σοφή στάση που προτάσουν οι Άγιοι... 

«Να κρατήσετε τις παλιές ταυτότητες και να ξεσηκωθείτε, αν θελήσουν να σας δώσουν τέτοια ταυτότητα...». 
Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου Λόγοι Β΄ Πνευματική αφύπνιση

Όπου ταυτότητα, βάλτε εμβόλιο και γενικό ξεσηκωμό και άρνηση αποδοχής της Παγκόσμιας Δικτατορίας της Νέας Τάξης. 

Καλώς ήρθατε στούς έσχατους καιρούς.

- Τι λοιπόν πρέπει να κάνει κάποιος σε κείνη την περίστασιν; Ρώτησε ο μαθητής...

Και ο Αββάς Παμβώ απεκρίθη: - Τέκνον μου, εις εκείνους πλέον τους καιρούς, όποιος αν ημπορέσει να σώσει την ψυχή του και να παρακινά και τους άλλους δια να σωθούν, αυτός θα ονομασθεί μέγας εις την βασιλείαν των Ουρανών...

Εverything΄s under control, ''ολα υπο έλεγχο...''

Στήν Νέα Τάξη Πραγμάτων, τα πράγματα, θα είμαστε εμείς. Εκτός και αν η ανθρωπότητα προσπαθήσει να κατανοήσει τι πραγματικά συμβαίνει, και αντιδράσει ανάλογα... 

Απο μερικούς τρελούς μην περιμένετε πάντως αποδοχή. Θα παραμείνουν με τον Χριστό, και τούς τελευταίους των Αποστόλων, τα Καθάρματα του Χριστού... 

Το παρόν κείμενο είναι γραμμένο για τον μέσο σύγχρονο άνθρωπο, που δεν γνωρίζει απαραίτητα αρκετά, για την ύπαρξη της νέας τάξης και των σχεδίων της, ούτε έχει σχετική γνώση και εμπειρία Θεού, ή θρησκευτικών-εκκλησιαστικών γενικά ζητημάτων. 

Οι αγωνιζόμενοι γενικά, ή προχωρημένοι πνευματικά χριστιανοί χρήζει ανάγκης να κατανοήσουμε ακόμη πιο πέρα και εις βάθος το ολο θέμα. Δείτε σχετικά: ''ὥστε πλανῆσαι, εἰ δυνατόν, καὶ τοὺς ἐκλεκτούς...''

Δεν είναι αστείο αγαπητοί μου, τα οσα λέγει ο Ιερός Χρυσόστομος για την πτώση των Εκκλησιών επι γής, και την προσκύνηση του αντιχρίστου.

«Καὶ πάντας καταλύσει τοὺς θεοὺς, (ο αντίχριστος) καὶ κελεύσει προσκυνεῖν αὐτὸν ἀντὶ τοῦ Θεοῦ, καὶ καθεσθήσεται εἰς τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ, οὐ τὸν ἐν Ἱεροσολύμοις μόνον, ἀλλὰ καὶ εἰς τὰς πανταχοῦ Ἐκκλησίας...» ~ Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος (P.G. 62, 482)

Ὅ Θεός μεθ' ἡμῶν

Κύριε καί Δέσποτα τῆς ζωῆς μου, φώτισε μάς τό σκότος Κύριε. 



''Ζούμε παγκόσμια πρόβα εφαρμογής 
εξοικείωσης 
του μελλοντικού σφραγίσματος 
του αντιχρίστου...''

Συγγραφή κειμένου, Δημήτρης Ρόδης για Πνεύματος κοινωνία

''Οι δε αρχιερείς θα υποχωρούν μπροστά στους ισχυρούς της γης...''



Η προφητεία του Αββά Παμβώ προς μαθητή του

- Ώστε λοιπόν, Γέροντα, πρόκειται να αλλάξουν οι παραδόσεις και τα έθιμα των Χριστιανών; Μήπως δεν θα υπάρχουν πλέον ιερείς εις την Εκκλησίαν αφού θα βαδίσει προς αυτό το κατάντημα;

Τότε ο αββάς εσυνέχισεν:

- Εις τους καιρούς εκείνους πλέον, θα κρυώσει η αγάπη του Θεού από τις περισσότερες ψυχές και θα πέσει θλίψις μεγάλη εις τον κόσμον. Το ένα έθνος θα ρίχνεται εναντίον του άλλου. Οι λαοί θα μετακινούνται από τους τόπους των. Οι άρχοντες θα ανακατωθούν, οι ιερωμένοι θα το ρίξουν εις την αναρχίαν, οι δε μοναχοί θα ξεκλίνουν εις την αμέλειαν.

Οι εκκλησιαστικοί ηγέτες θα θεωρούν ανάξιον πράγμα να φροντίζουν για την σωτηρίαν τόσον της ιδικής των ψυχής, όσον και του ποιμνίου των και θα περιφρονούν παντελώς ένα τοιούτον ζήτημα. Όλοι θα δείχνουν προθυμίαν και δραστηριότητα προ πάντων δια τα τραπέζια και διά τας ορέξεις των. Θα είναι οκνηροί εις τας προσευχάς και πρόχειροι εις τας κατακρίσεις.

Τους βίους και τας διδαχάς και τα παραδείγματα των αγίων Πατέρων δεν θα ενδιαφέρονται μήτε να τα μιμηθούν, μήτε καν να τα ακούσουν, αλλά μάλλον θα κατηγορούν και θα λέγουν ότι, εάν εζούσαμε και μεις εις εκείνα τα χρόνια, έτσι θα συμπεριφερόμεθα.

Οι δε αρχιερείς θα υποχωρούν μπροστά στους ισχυρούς της γης. 

Και θα λύνουν τις διάφορες υποθέσεις, βγάζοντες από πολλές μεριές δώρα και απολαβές λογιών λογιών για λογαριασμό των.

Τον πτωχόν δεν θα τον υπερασπίζουν, θα θλίβουν τας χήρας γυναίκας και θα καταπονούν τα ορφανά.

Αλλά και εις τον λαόν θα εισχωρήσει ασωτία... Οι περισσότεροι δεν θα πιστεύουν εις τον Θεόν, θα μισούνται αναμεταξύ των και θα αλληλοτρώγονται ωσάν τα θηρία, θα κλέπτουν ο ένας τον άλλον και θα μεθύουν και θα περπατούν ωσάν τυφλοί.

Τέλος ξαναρωτά ο μαθητής:

- Τι λοιπόν πρέπει να κάνει κάποιος σε κείνη την περίστασιν;

Και ο Γέρων Παμβώ απεκρίθη:

- Τέκνον μου, εις εκείνους πλέον τους καιρούς, όποιος αν ημπορέσει να σώσει την ψυχή του και να παρακινά και τους άλλους δια να σωθούν, αυτός θα ονομασθεί μέγας εις την βασιλείαν των Ουρανών...

Το Μέγα Γεροντικόν – Τόμος Α’ κεφ. Α’ 84 σελ.113,115
(Εκδ. Ι. Ησυχ. «Το Γενέσιον της Θεοτόκου» Πανόραμα Θεσσαλονίκης)

''Καρδιά μου γίνε προσευχή, συνομιλία σιωπηλή...''

Καρδιά μου γίνε προσευχή...

Συνομιλία σιωπηλή, ακολουθία με κομποσχοίνι...
κάθε κόμπος και ευχή: «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με».

Κύριε και Δέσποτα της ζωής μου,
φώτισόν μου το σκότος Κύριε...

''Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με...''

Επίσκεψις νοερά, μυστική και ειλικρινής εις τα βάθη της ψυχής κατευθυνομένη και ελεγχομένη υπό του φωτός του νοός...

Την ευχή για να τη λες πρέπει από το μυαλό να πετάξεις μακριά κάθε πράγμα κοσμικό...

Στην αρχή την ευχή να τη λες προφορικά κι ύστερα από καιρό θα σου γίνει νοερά.

Και στα λόγια της ευχής να ναι όλη η προσοχή, γιατί όταν φανταστείς κίνδυνος να πλανηθείς...

Τον πειράζοντα πολύ ερεθίζει η ευχή και γι’ αυτό μην πτοηθείς όταν σου επιτεθεί.

Απ’ το δέντρο της ευχής βγαίνουνε καρποί γλυκείς. Ω! τι μέλι είν’ αυτό δεν μπορείς να φανταστείς...

Η ευχή πώς ενεργεί μην ζητάς να σου το πω, δεν μπορώ να εκφραστώ είναι Θείο μυστικό.

Όταν ίδεις την ευχή μέσα σου να ενεργεί φρούρησέ τηνε καλά με επίγνωση πολλή...

Γέροντά μου σεβαστέ, Μωυσή μου νοητέ έλα δος μου μια ευχή ν’ αποκτήσω την ευχή.

Η Μητέρα του Χριστού, Ηγουμένη Μυστική, ευλογεί τους Μοναχούς και τους δίνει την ευχή.

Στο Σινά να ανεβώ ώ! Πολύ το επιθυμώ, στην Αγία Κορυφή και να λέω την ευχή...

''Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με...''

Το χέρι γλυστρούσε στο κομποσχοίνι.. ένας λυγμός, η ψαλμωδία, οι κλειστές Εκκλησιές, η πολυπόθητη Λειτουργία... η απουσία.
Ακολουθούσε άναρχα τον ύμνο, πότε έλεγε τα λόγια, πότε την ευχή, η ευχή γινόταν ψαλμωδία, και η ψαλμωδία ευχή...
Αυτόν τον τρόπο δεν του τον έμαθε άνθρωπος κανείς. Μόνον το πνεύμα το Άγιο, έτσι θέλησε να του διδαχτεί...
Ύστερα έμαθε πως κάποιοι Άγιοι λειτουργούσαν έτσι την ευχή, έκαναν την ψαλμωδία προσευχή... Κοινωνία νοερώς και μυστική, εντός του νοός μυστική Ιερουργία, η ευχή.
Ο Δεσπότης Χριστός Αρχιστράτηγος, «Συ ιερεύς εις τον αιώνα, κατά την τάξιν Μελχισεδέκ...».

Ο πόλεμος του είπε, θα γίνει με την Ευχή...

"Οἱ τὰ Χερουβεὶμ μυστικῶς εικονίζοντες καὶ τῇ Ζωοποιῷ Τριάδι τὸν Τρισάγιον ὕμνον προσᾴδοντες πᾶσαν τὴν βιωτικὴν ἀποθώμεθα μέριμναν ὠς τὸν βασιλέα τῶν ὃλων ὑποδεξόμενοι ταῖς ἀγγελικαῖς ἀοράτως δορυφορούμενον τάξεσιν· Ἀλληλούϊα.

Οἱ τά Χερουβίμ μυστικῶς εἰκονίζοντες καί τῇ ζωοποιῷ Τριάδι τόν τρισάγιον ὕμνον προσάδοντες, πᾶσαν τήν βιοτικήν ἀποθώμεθα μέριμναν. Ὡς τόν Βασιλέα τῶν ὅλων ὑποδεξόμενοι, ταῖς ἀγγελικαῖς ἀοράτως δορυφορούμενον τάξεσιν. Ἀλληλούϊα...''

''Καρδιά μου γίνε προσευχή…''

Όπως τα καράβια που κινδυνεύουν εκπέμπουν S.Ο.S., έτσι κι εσύ να λες συνεχώς: «Κύριε Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού, ελέησόν με», και θα λαμβάνεις βοήθεια

– Γέροντα, αισθάνομαι αδύναμη να αντιμετωπίσω οποιονδήποτε πειρασμό και δυσκολία.
– Δεν λες την ευχή; Όπως τα καράβια που κινδυνεύουν εκπέμπουν S.Ο.S., έτσι κι εσύ να λες συνεχώς: «Κύριε Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού, ελέησόν με», και θα λαμβάνεις βοήθεια.
Εμένα, μια φορά, ο πειρασμός θα με έριχνε στον γκρεμό, αν δεν έλεγα την ευχή· η ευχή με έσωσε. Όταν ήμουν στην Ιερά Μονή Στομίου, ένα βράδυ είχα πάει σε μια σπηλιά που βρισκόταν σε ένα επικίνδυνο και απότομο μέρος. Ήταν πολύ μικρή· μόλις που χωρούσα καθιστός. Είχα βάλει μερικές πέτρες έξω από το άνοιγμά της, γιατί κάτω ήταν γκρεμός. 
Όλη τη νύχτα έλεγα την ευχή. Τα χαράματα, μέσα στην ησυχία, ακούστηκε ξαφνικά ένα τρομακτικό «κικιρίκου» και ένα δυνατό χτύπημα φτερών ακριβώς δίπλα μου.
Ξαφνιάστηκα. «Κύριε Ιησού Χριστέ», φώναξα και πετάχτηκα έξω.Λίγο έλειψε να πέσω στον γκρεμό. Αμέσως όμως κατάλαβα ότι ήταν ο πειρασμός και συνέχισα την ευχή, ενώ τα αυτιά μου βούιζαν από τον θόρυβο.
– Γέροντα, όταν κανείς λέει την ευχή μόνο με το στόμα, χωρίς να συμμετέχει ο νους, αυτό βοηθάει;
– Βοηθάει και αυτό. Δεν διώχνει βέβαια τον εχθρό, αλλά, με τις ριπές που του ρίχνει, τον καθηλώνει εκεί που βρίσκεται.
Η ευχή έχει μεγάλη δύναμη· είναι φοβερό όπλο κατά του διαβόλου. Είναι σαν να πυροβολείς τον διάβολο με σφαίρες πνευματικές και δεν μπορεί να πλησιάσει. 
Μια φορά ένας δόκιμος μοναχός , που έμενε στην Σκήτη της Αγίας Άννης, έλεγε την ευχή, και ο διάβολος τον κορόιδευε και του έκανε συνέχεια «μμμ…». Ύστερα άκουσε τον διάβολο να φωνάζει: «Στη Σκήτη της Γριάς δεν μ’ αφήνουν οι καλόγεροι να πλησιάσω».
– Γέροντα, όταν έχω πονηρούς ή βλάσφημους λογισμούς και προσπαθώ να λέω την ευχή, μπορεί να επισύρω την οργή του Θεού;
– Όχι. Το ταγκαλάκι από την κακία του σπέρνει πονηρούς λογισμούς, αλλά εσύ να το αξιοποιείς για εργάτη στην αδιάλειπτη προσευχή. Να του λες: «καλά που μου έφερες αυτούς τους λογισμούς, γιατί είχα ξεχάσει τον Θεό», και να λες την ευχή. Το ταγκαλάκι, όταν δει ότι σου κάνει καλό, θα υποχωρήσει μόνο του, γιατί δεν το συμφέρει να γίνεται αυτό αφορμή, για να προσεύχεσαι εσύ. Όταν υποχωρήσει και δεν θα σε πειράζει πλέον, εσύ θα έχεις αποκτήσει την αδιάλειπτη προσευχή.
Πάντως ο διάβολος, χωρίς να το θέλει, κάνει τελικά μεγάλο καλό· γι’ αυτό και ο Θεός τον ανέχεται. Όταν ήμουν στη Σκήτη Ιβήρων , μια νύχτα τα ταγκαλάκια πήγαν να με σκοτώσουν με μια πλάκα! Το απόγευμα είχε περάσει από το Καλύβι ένας ταλαιπωρημένος άνθρωπος. Του έδωσα ό,τι χρήματα είχα και έφυγε. Τη νύχτα ακούω να χτυπούν την πόρτα. Σκέφθηκα ότι αυτός θα νόμισε πως έχω και άλλα χρήματα και ξαναήρθε. «Ποιος είναι;», φωνάζω. Τίποτε. Ακούω μετά χτυπήματα στην άλλη πόρτα. Ανάβω ένα κερί, για να φέξει. «Ποιος είναι;», ξαναφωνάζω. Τίποτε. Σε λίγο ακούω χτυπήματα πάνω στο ταβάνι. «Ε, τώρα συνεννοηθήκαμε!», λέω. Και αρχίζει ένας θόρυβος! Γονάτισα και έλεγα συνέχεια την ευχή. Ξαφνικά, πετάνε μια πλάκα από επάνω «μπαμ!». Έσπασε το σανίδι από το ταβάνι και βγήκε η μισή πλάκα ακριβώς επάνω από το κεφάλι μου με τη μύτη προς τα κάτω. «Κατάλαβα, είπα, έτσι θα πάμε όλη τη νύχτα!». Κάναμε αγρυπνία μετά. Εγώ με την ευχή και τα ταγκαλάκια με τα χτυπήματα πάνω στη στέγη… Όμορφες αγρυπνίες ήταν αυτές!
Ευχή σημαίνει πόλεμος κατά του ταγκαλακιού. Θα πολεμάει επομένως και το ταγκαλάκι αμυνόμενο. Αφοπλισμένα είναι τα ταγκαλάκια, μόνον όταν τα πολεμάει κανείς με λεβεντιά που έχει μέσα ταπεινοφροσύνη, και όχι με εγωιστική παλληκαριά.

Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι, Περί Προσευχής

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ: «...ΠΟΣΟ ΒΕΒΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ....ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΟΡΤΕΣ....ΓΙ' ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗ ΑΜΩΣ ¨ΜΕΜΙΣΗΚΑ, ΑΠΩΣΟΜΑΙ ΕΟΡΤΑΣ ΥΜΩΝ" (ΕΧΩ ΜΙΣΗΣΕΙ ΤΙΣ ΕΟΡΤΕΣ ΣΑΣ, ΤΙΣ ΑΠΩΘΩ, ΔΕΝ ΤΙΣ ΘΕΛΩ)» ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΟΜΙΛΙΩΝ "ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΙΕΖΕΚΙΗΛ"



Απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα από την σειρά ομιλιών του 
Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου: 
«Προφήτης Ιεζεκιήλ», Ομιλία 9η

«......Πράγματι ἀγαπητοί μου σημειώνει ὁ Ἀμώς στό ὄγδοο κεφάλαιο τά ἐξῆς: 
καὶ μεταστρέψω (τά λέει ὁ Θεός διά τοῦ προφήτου) τὰς ἑορτὰς ὑμῶν εἰς πένθος καὶ πάσας τὰς ὠδὰς ὑμῶν εἰς θρῆνον1 καί ὅλα τά τραγούδια σας σέ θρῆνο. 
Ἀλλά γιατί; γιατί τό κάνει αὐτό ὁ Θεός; Γιατί τά πανηγύρια καί οἱ γιορτές γίνονται πολλάκις ἀφορμή-αἰτία πολλῶν κακῶν. Καί ἐπειδή μιλᾶμε παράλληλα δηλαδή ἐκεῖνα τά ὁποῖα λέει ὁ Θεός γιά τό λαό του καί βλέπουμε ἐμεῖς παραλλήλως τόν ἑαυτόν μας ὡς Καινή πιά Διαθήκη, θά εἶχα νά σᾶς πῶ ὅτι τά πανηγύρια μας καί οἱ ἑορτές μας πράγματι γίνονται ἀφορμή πολλῶν-πολλῶν ἁμαρτιῶν. Τί θέλετε μεθύσια; πορνεῖες; ἁμαρτωλά φαγοπότια; Πᾶρτε μόνο, τί νά σᾶς πῶ, νά σᾶς πῶ γιά τό Πάσχα; 
Πόσο βεβηλώνουμε τήν ἑορτή τοῦ Πάσχα; Μεθᾶμε … μή χειρότερα! … πορνεῖες κτλ. 
Νά σᾶς πῶ γιά τήν Καθαρή Δευτέρα, πού εἶναι ἡ πιό βρώμικη Δευτέρα τοῦ ἔτους; 
Πόσα πράγματα γίνονται αὐτήν τήν Καθαρή Δευτέρα! Ἀκόμη βλέπετε τόν καρνάβαλο νά συνεχίζει καί τήν Καθαρή Δευτέρα. Ὁπότε δέν πάει κανείς παρά νά διασκεδάσει νά γλεντήσει. Καί ὅμως ἡ ἡμέρα αὐτή εἶναι ἡ πρώτη μέρα μιᾶς περισυλλογῆς. Πιστεύω ὅτι ἔχετε βρεθεῖ ἐκκλησία Κυριακή ἀπόγευμα τῆς Τυρινῆς πού ν’ ἀκούσει κανείς ἐκεῖνα τά ὡραῖα τροπάρια τά κατανυκτικά πού ἔρχονται νά βοηθήσουν τόν ἄνθρωπο ἀκριβῶς ν’ ἀρχίσει νά μαζεύει τόν ἑαυτό του ὥστε νά βοηθηθεῖ γιά νά φτάσει σωστά ἕως τό Πάσχα. 
Καί ὅμως ἐκείνη τήν Κυριακή τῆς Τυρινῆς τί καρνάβαλοι γίνονται καί τί ἀσωτεῖες! Καί ἡ Καθαρά Δευτέρα εἶναι προέκτασις τῆς Κυριακῆς. Οἱ Κυριακές μετά. Ὅλες οἱ Κυριακές εἶναι βρώμικες. Διότι οἱ ἄνθρωποι δέν ἐργάζονται καί τότε ἐκδηλώνουν τόν ἁμαρτωλότερο ἑαυτό τους. Καί οἱ μεγάλες γιορτές τό ἴδιο. Χριστούγεννα, Πάσχα ὅπως σᾶς εἶπα, τῆς Παναγίας καί βέβαια γιορτές καί Ἁγίων. Πάλι μεθύσια, πάλι φαγοπότια, πάλι πολλές-πολλές ἁμαρτίες. 
Γι’ αὐτό λέει ὁ Θεός στόν Ἀμώς: μεμίσηκα, ἀπῶσμαι ἑορτὰς ὑμῶν καὶ οὐ μὴ ὀσφρανθῶ θυσίας ἐν ταῖς πανηγύρεσιν ὑμῶν·2 Ἔχω μισήσει τίς ἑορτές σας, τίς ἀπωθῶ τίς ἑορτές σας, δέν τίς θέλω νά τίς βλέπω καί δέν θά ὀσφρανθῶ (μία ἀνθρωπομορφική εἰκόνα) τίς θυσίες σας. Ὑποτίθεται ὅταν θυσιάζουμε ὁ Θεός ὀσφραίνεται τή μυρωδιά τῆς θυσίας καί εὐφραίνεται. Δηλαδή ὅπως ὀσφράνθηκε τή θυσία τοῦ Ἄβελ ἀλλά ὄχι τοῦ Κάϊν. 
Τί θά πεῖ ὀσφραίνεται; ὁ Θεός δέν ὀσφραίνεται, δέν ἔχει ἀνάγκη ἀπό τήν τσίκνα θά λέγαμε τῆς θυσίας ἀλλά ἁπλούστατα δείχνει ὅτι εἶναι δεκτή ἡ θυσία σου κι ὁ Θεός χαίρεται γι’ αὐτό. Ἔ, λέει λοιπόν ἐδῶ, δέν θά ὀσφρανθῶ τίς θυσίες σας στά πανηγύρια σας. 
Κι ὁ Ἡσαΐας λέει κάτι ἀνάλογο. 
Ἀκοῦστε τί λέγει στό πρῶτο κεφάλαιο.… τὰς νουμηνίας ὑμῶν Νουμηνία εἶναι ἡ πρωτομηνιά. Τότε οἱ Ἑβραῖοι γιόρταζαν τήν πρωτομηνιά. Σέ μᾶς ἔχει μείνει ἕνα ὑπόλειμμα νά κάνουμε τήν πρώτη τοῦ μηνός ἁγιασμό. καὶ τὰ σάββατα θά λέγαμε καθ’ ἡμᾶς τίς Κυριακές καὶ ἡμέραν μεγάλην ὅπως εἶναι οἱ γιορτές οὐκ ἀνέχομαι· … ἀργίαν … καὶ τὰς ἑορτὰς ὑμῶν μισεῖ ἡ ψυχή μου·3 τήν ἀργία σας καί τίς γιορτές σας αὐτά τά μισεῖ ἡ ψυχή μου, λέγει ὁ Θεός. ἐγενήθητέ μοι εἰς πλησμονήν, μοῦ γίνατε σέ πλησμονή, δηλαδή ὅπως ἀλλοῦ (προσώχθισεν ἡ ψυχή μου)4 δηλαδή σᾶς μπούχτισα. Αὐτό θά πεῖ προσωχθίζω-μπουχτίζω. Σᾶς μπούχτισα, δέν θέλω νά σᾶς βλέπω. Πρέπει ἀκόμη ἀγαπητοί μου νά προσθέσουμε στά καθ’ ἡμᾶς πανηγύρια, τά θρησκευτικά μας πανηγύρια καί κάτι πολύ φοβερό. 
Ὅτι ἀνακατεύουμε τό θρησκευτικό μέρος ἑνός πανηγυριοῦ μέ εἰδωλολατρικές συνήθειες πού ἀκόμη φαίνεται δέν τίς ἔχουμε ξεχάσει. Μάλιστα θά λέγαμε τελευταῖα χρόνια θεωρήθηκε τουριστικό ἐνδιαφέρον ὅταν γίνεται μιά θρησκευτική γιορτή νά ἀναβιώνουν προχριστιανικά ἔθιμα, εἰδωλολατρικά ἔθιμα, τά ὁποῖα ἄν θέλετε προκειμένου νά ἀναβιώσουν χρηματοδοτοῦνται κι ἀπό τόν τουρισμό. Τί νά ἀναφέρω! Τί νά ἀναφέρω; Βλέπετε ἀναφέρονται πολλές φορές δηλαδή τίς ἀκούει κανείς σέ εἰδήσεις, σέ εἰδικές ὁμιλίες, σέ ἔντυπα ὅτι στό τάδε χωριό ἀναβίωσε ἐκεῖνο τό ἔθιμο, τό ὁποῖο νά εἶναι εἰδωλολατρικό κ.ο.κ. Μά ποῦ πᾶμε; Ἐδῶ τί κάνουμε; Ἀφοῦ θά λειτουργήσουμε τήν Κυριακή ἤ τή γιορτή στήν ἐκκλησία μετά θά μετέλθουμε καί τό εἰδωλολατρικό στοιχεῖο, τό ἔθιμο. 
Νά πρόχειρα νά σᾶς πῶ πάρετε 21 Μαΐου πού ἔχουμε τή γιορτή τῶν Ἁγίων Κων/νου καί Ἐλένης, γίνεται ἡ λειτουργία … ποῦ; στή Χαλκιδική, τό γνωρίζετε. Καί σ’ ἕναν ἄλλο τόπο γίνεται πάλι, στή Μακεδονία. Καί ἐκεῖ ἔχουμε τά ἀναστενάρια, τά ὁποῖα εἶναι εἰδωλολατρικά, εἶναι δαιμονικά. Ἄν ἔχουμε αὐτήν τήν ἀκαΐα (δέν καίονται τά πόδια) ὀφείλεται σέ καθαρά δαιμονική ἐνέργεια. Καί βλέπετε συνδυασμός τῆς Χριστιανικῆς γιορτῆς μέ πράγματα τά ὁποῖα εἶναι εἰδωλολατρικά. Λέμε … ὅτι ἀπειλεῖται ἡ Μακεδονία μας. 
Τό μας γιατί τό λένε καί τό λένε … μας. Ναί, ναί μας, δική μας, ναί. Δέ ρώτησε κανείς ἄραγε γιατί; Βλέπετε πώς ἀπειλεῖ ὁ Θεός. Γιατί ἐπιμένουμε, ἐνῶ ὁ οἰκεῖος ἐπίσκοπος ἔχει ἐπανειλημμένως τονίσει ὅτι εἶναι εἰδωλολατρικό αὐτό τό ἔθιμο καί δέν πρέπει νά ἀνακατεύεται μέ τήν ἑορτή τῶν Ἁγίων Κων/νου καί Ἐλένης ἀλλά βλέπετε τό λόγο τόν ἔχει καί ὁ τουρισμός, νά βγάλουμε λεφτά. Ὅλα τά ἔχουμε μετατρέψει σέ χρήματα. 
Καί τά ὅσια καί τά ἱερά. Ναί, ἀλλά κάποτε ὅμως ἔρχεται ἡ ὀργή τοῦ Θεοῦ. 
Θυμηθεῖτε τόν καρνάβαλο πού ἔκανα ἤδη μνεία ὅταν γίνεται καί μάλιστα σᾶς εἶπα ξεκινάει ἡ Μεγάλη Σαρακοστή καί γίνεται. Ἐκεῖνοι πού μεταμφιέζονται ἀπόκριες… τί ἀντιφατικοί πού εἴμαστε τί σχιζοφρενικοί εἴμαστε; Λέμε ὄχι πιά κρέας γιατί αὐτό θά πεῖ Ἀπό-κρεω, ὄχι πιά κρέας κι ἀπ’ τήν ἄλλη μεριά βεβαίως τρῶμε κρέας, δέν σταματάει τό κρέας καί συνεχίζουμε νά κάνουμε ὅλες αὐτές τίς ἀσχημίες. Ἐκεῖνοι δέ πού μεταμφιέζονται -παντοῦ δέν εἶναι ἀνάγκη νά πᾶμε στήν Πάτρα καί δέν ξέρω ποῦ ἀλλοῦ νά πᾶμε πού κάνουνε καρνάβαλο, σέ κάθε πόλη καί σέ κάθε χωριό- ἐκεῖνοι οἱ ὁποῖοι ντύνονται μασκαράδες, αὐτοί οἱ ἄνθρωποι τί ἐκτοξεύουν; Ἐκεῖνο πού δέ μποροῦμε νά ποῦμε ὅταν ἔχουμε τό πρόσωπό μας … δέ μποροῦμε… αὐτά ὅλα τά λέμε ὅταν κρύψουμε τό πρόσωπό μας πίσω ἀπό μία μάσκα ἀπό ἕνα προσωπεῖο. Διότι δέν φοβᾶται τό πρόσωπό μας, φοράει τό προσωπεῖο του καί λέγονται ἀνήκουστα πράγματα, ἀνήκουστα! ὅλα αὐτά τά θέλει ὁ Θεός; 
Ἀκόμη ἔχουμε ἀντικαταστήσει τίς χριστιανικές μας γιορτές (γιά ν’ ἀπαντήσω μ’ αὐτό καί σέ μία ἀπορία πού εἴχατε σημειώσει) μέ ἄλλες γιορτές. Ἔχουμε τή γιορτή τοῦ κερασιοῦ, τή γιορτή τοῦ καστάνου, τή γιορτή τῶν ἀνθέων, τή γιορτή τοῦ κρασιοῦ κ.ο.κ. 
Πάλι κι ἐδῶ μπαίνει τό θέμα τουρισμός. Νἄχουμε κίνηση. Δηλαδή τά ξεπουλᾶμε ὅλα μ’ ἄλλα λόγια. Ἀλλά ἐκεῖνοι πού καθιερώνουν ὅμως αὐτές τίς γιορτές ἔχουνε γνώση τοῦ πράγματος. Δέν γίνεται ἀσυνειδήτως! Ποῦ εἶναι αὐτή ἡ γνῶσις; Ἁπλούστατα, οἱ ἄνθρωποι αὐτοί εἶναι πιό εἰδωλολάτρες, καί οἱ ἄνθρωποι αὐτοί παρακαλῶ θεσπίζουν αὐτές τίς γιορτές πολύ ἀθῶα ἐν ὀνόματι τοῦ τουρισμοῦ καί τῆς ἐμπορικότητας ἐνῶ στήν πραγματικότητα θέλουν νά ξηλώσουνε τίς γιορτές τοῦ χριστιανικοῦ ἑορτολογίου. Ἀλλά καί αὐτό ἔχει προφητευθεῖ ὅταν λέει ὁ ψαλμωδός (73ος) πού λένε οἱ ἄνθρωποι τοῦ κόσμου τούτου:δεῦτε καὶ καταπαύσωμεν πάσας τὰς ἑορτὰς τοῦ Θεοῦ ἀπὸ τῆς γῆς. Ἐλᾶτε λέγει νά σταματήσουμε ὅλες τίς γιορτές τοῦ Θεοῦ πού γίνονται πάνω στή γῆ. Εἴδατε; Ἐλᾶτε νά τίς σβήσουμε νά τίς ἐξαφανίσουμε νά μή γίνεται μνεία τοῦ ὀνόματος τοῦ Θεοῦ.
Θυμᾶμαι … μάλιστα μπορεῖ νά πεῖ κανείς ὅτι ὁ Θεός ἐπιτρέπει ὅταν ἔτσι σκεφτόμαστε νά μήν μποροῦμε νά γιορτάσουμε καί μία γιορτή κάτω ἀπό συνθῆκες δυσάρεστες. Τί εἶπε ἐδῶ ὁ Θεός;ἐξιλασμὸς ἥξει καὶ ζητήσει εἰρήνην, (ὁ λαός) καὶ οὐκ ἔσται. Δέν θά ὑπάρχει. Γιατί; Οὔτε ναός, οὔτε θυσιαστήριον. Θυμᾶμαι ἀγαπητοί μου ὅσο κρατοῦσε ἡ Γερμανική κατοχή, βέβαια τό Πάσχα τό γιορτάζαμε ὄχι τή νύχτα ἀλλά τό πρωΐ. Δέν μπορούσαμε τή νύχτα νά βγοῦμε ἔξω, ἀπηγορεύετο ἡ κυκλοφορία, ὅπως ἀπηγορεύετο καί ὁ φωτισμός. Δηλαδή εἴχαμε συσκότιση, θά τό ἐνθυμεῖσθε. Σέ κάποιο Πάσχα θυμᾶμαι ἕνα πρωΐ οἱ δικοί μου εἴχανε φύγει γιά τήν ἐκκλησία, ἐγώ εἶχα μείνει πίσω γιατί εἴχαμε κάποια ζῶα ἀπ’ τά ὁποῖα ζούσαμε καί μόλις πῆγα ν’ ἀνοίξω τήν πόρτα τοῦ σπιτιοῦ γίνεται ἕνας βομβαρδισμός … ἀνελέητος! ἔτσι μόλις ἄνοιξα τήν πόρτα. Τήν ξανακλείνω τήν πόρτα … ποῦ νά βγεῖς ἔξω! Ποῦ νά βγεῖς ἔξω! Θά λέγαμε λοιπόν, οὔτε τή γιορτή τοῦ Πάσχα μπορούσαμε νά γιορτάσουμε.....»

1 Αμ η΄ 10
2 Αμ ε΄ 21
3 Ησ α΄ 13,14
4 Σοφ. Σειρ. ν΄ 25

ΣΕΙΡΑ ΟΜΙΛΙΩΝ : ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΙΕΖΕΚΙΗΛ

Ἡ κατάσταση στά ἔσχατα!

SOS - RFID ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΤΑΤΟΥΑΖ ΚΑΙ ΕΜΒΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ COVID_19

Τον δάγκωσε η οχιά αλλά δεν ταράχθηκε, στενοχωριόταν μόνο που την σκότωσε!

O Μοναχός Γερόντιος Καψαλιώτης (1908-2001) ήταν πολύ αγωνιστής και νήστευε πολύ. Μερικές μέρες δεν έτρωγε τίποτε. Περνούσε μόνο με αντίδωρο.

Στην εκκλησία είχε μία φανέλα μάλλινη στο πάτωμα, όπου έκανε τις μετάνοιες του. Δεν τις άφηνε μέχρι τα τελευταία που κατέπεσε και δεν μπορούσε να σταθή στα πόδια του.

Κάποτε κρύφτηκε μια οχιά κάτω από την φανέλα του και όπως αυτός έκανε τις μετάνοιες ενοχλήθηκε [η οχιά] και τον τσίμπησε.

Δεν ταράχθηκε καθόλου, ούτε έτρεξε στους γιατρούς.
Πήγε στον παπα-Αρσένιο αλλά έλειπε και γύρισε κελλί του.
Άφησε τον εαυτό του με σπίτι στην πρόνοια της Παναγίας, έβαλε λαδάκι από το καντήλι Της, και δεν έπαθε τίποτε.

Μόνο στεναχωρήθηκε και έλεγε λυπημένος ότι έκανε αμαρτία που σκότωσε την οχιά...

Από το βιβλίο “Από τη ασκητική και αγιορείτικη παράδοση”, Άγιον Όρος 2011.