.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Ἀπίστευτον: Ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος προελόγισε βιβλίον οὐνίτου «Ἀρχιεπισκόπου»!


ΟΠΟΙΟΣ ἀμφιβάλλει ὅτι τὸ «σβησμένο» Φανάρι δὲν ἔγινε οὐνιτικό, ἂς διαβάσει τὴν ἀκόλουθη εἴδηση: Ὁ διαβόητος, γιὰ τὸ ἀπύθμενο μῖσος καὶ τὰ ἐγκλήματά του κατὰ τῆς κανονικῆς Ὀρθοδόξου Οὐκρανικῆς Ἐκκλησίας, Οὐκρανὸς οὐνίτης «ἀρχιεπίσκοπος» Σβιατοσλὰβ Σεβτσούκ, δημοσίευσε βιβλίο του, μὲ τίτλο: «Μήνυμα εἰρήνης» στὰ πολωνικά, τὸ ὁποῖο προλόγισε ὁ Βαρθολομαῖος!

«Ὁ πρόλογος τῆς νέας ἔκδοσης στὰ πολωνικὰ τοῦ βιβλίου τοῦ ἐπικεφαλῆς τῶν Οὐνιτῶν “Μήνυμα εἰρήνης” γράφτηκε ἀπὸ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, στὸν ὁποῖο εἶπε ὅτι εἶναι “μία εἰλικρινής, ἐνδιαφέρουσα συνομιλία μεταξὺ τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Σβιατοσλὰβ μὲ τὸ λαό του. Μπροστὰ σας εἶναι μία καθημερινὴ συζήτηση μεταξὺ ἑνὸς πατέρα καὶ τῶν παιδιῶν του”!

Σύμφωνα μὲ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, “Ἐλπίζουμε ὅτι οἱ μεταφράσεις αὐτοῦ τοῦ χρονικοῦ τῆς δικαιοσύνης, τῆς φροντίδας καὶ τοῦ εὐαγγελικοῦ πνεύματος θὰ εἶναι σύντομα διαθέσιμες σὲ ἄλλες γλῶσσες, γιὰ νὰ ἐνημερώσουν τὸν κόσμο καὶ νὰ ἐνθαρρύνουν μεγαλύτερη ὑποστήριξη γιὰ τὴν Οὐκρανία”.

Ὅπως ἀνέφερε ἡ ΕΟΔ, νωρίτερα οἱ Οὐνίτες ἐξέφρασαν τὴν εὐγνωμοσύνη τους στὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο γιὰ τὴ συν­εχῆ ἐπαφή του μὲ τὴν Οὐκρανικὴ Ἑλληνόρρυθμη Καθολικὴ Ἐκκλησία» (Πηγή: ΕΝΩΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ)! Φρίττουμε, θρηνοῦ­με καὶ ἀνησυχοῦμε γιὰ τὴν κατάντια τοῦ Φαναρίου!





Πατριαρχικές παγίδες



Ἀπόψεις καὶ Κρίσεις

Ἔκπληξη προκάλεσε ἡ καταληκτήρια ὁμιλία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχουκατὰ τὴ Σύναξη τῶν Ἱεραρχῶν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου στὴν Κωνσταντινούπολη ἀπό 1 μέχρι 3 Σεπτεμβρίου 2024.

Ὁ Πατριάρχης θύμισε ὅτι κατὰ τὰ τέλη Μαΐου 2025 θὰ πραγματοποιηθεῖ στὴ Νίκαια τῆς Βιθυνίας ἐπίσημος ἑορτασμὸς γιὰ τὴ συμπλήρωση 1700 ἐτῶν ἀπὸ τὴ σύγκληση ἐκεῖ τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, μὲ τὴ συμμετοχὴ τοῦ Πάπα τῆς Ρώμης Φραγκίσκου.

Ἐκεῖνο ποὺ αἰφνιδίασε ἦταν ἡ κατάληξη τῆς ὁμιλίας τοῦ Πατριάρχου, ὅπου ἐξέφρασε τὴν εὐχὴ ὁ κοινὸς ἑορτασμὸς τοῦ Πάσχα τὸ 2025 «ὑπό τῆς Ἀνατολικῆς καὶ Δυτικῆς Χριστιανοσύνης, νὰ μὴ ἀποτελέσῃ μίαν εὐτυχῆ ἁπλῶς σύμπτωσιν, ἀλλὰ τὴν ἀπαρχὴν τῆς καθιερώσεως κοινῆς ἡμερομηνίας διὰ τὸν ἑορτασμόν του κατ᾽ ἔτος, συμφώνως πρὸς τὸ Πασχάλιον τῆς καθ᾽ ἡμᾶς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας» («iefimerida.gr» 3-9-2024).

Ἡ παγίδα βρίσκεται στὴ φράση τοῦ Πατριάρχου «συμφώνως πρὸς τὸ Πασχάλιον τῆς καθ᾽ ἡμᾶς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας», διότι φαίνεται ὅτι σχεδιάζεται νὰ ἀλλάξει ὁ Παπισμὸς τὸν τρόπο ὑπολογισμοῦ τῆς ἡμέρας ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα, προκειμένου νὰ ἀκολουθήσει τὸν Ὀρθόδοξο. Αὐτὸ δίνει τὴν εὐκαιρία στὸν Πατριάρχη νὰ ὑποστηρίξει ὅτι εἶναι θετικὴ αὐτὴ ἡ ἐξέλιξη. Εἶναι λάθος! 

Εἶναι ἀπόδειξη ὅτι, ἀφοῦ ὁ θεολογικὸς διάλογος ὁδηγήθηκε σὲ ἀδιέξοδο, προωθεῖται καὶ μὲ τὸν κοινὸ ἑορτασμὸ τοῦ Πάσχα ἕνωση στὴν πράξη μὲ τοὺς παπικούς.

Στὸ σημεῖο αὐτὸ εἶναι κατεξοχὴν ἐπίκαιρο νὰ ἀκούσουμε τὴν ξεκάθαρη φωνὴ τοῦ ἀειμνήστου π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου:

«Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, ἂν εὑρεθῇ ἐνώπιον προτάσεως περὶ κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα ἢ οἱασδήποτε ἄλλης ἑορτῆς μετὰ τῶν ἑτεροδόξων, ὀφείλει νὰ ἀρνηθῇ καὶ συζήτησιν κἂν περὶ τοῦ θέματος.

Τοιαύτη συζήτησις πρέπει νὰ ἀποκλεισθῇ παντὶ σθένει καὶ πάσῃ θυσίᾳ, διότι ἀποτελεῖ ἀνατροπὴν ἐκ τῶν θεμελίων τῆς Ὀρθοδόξου Δογματικῆς καὶ ἰδίᾳ τῆς Ἐκκλησιολογίας. Ἢ πιστεύομεν ὅτι εἴμεθα ἡ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία ἢ δὲν πιστεύομεν... 

Ἡ Α´ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος ἠθέλησε νὰ θεσπίσῃ κοινὸν ἑορτασμόν, ἀλλὰ διὰ τὰ μέλη τῆς Ἐκκλησίας, οὐχὶ διὰ τοὺς ἐκτὸς αὐτῆς εὑρισκομένους. 

Δὲν συνεζήτησεν οὔτε μετὰ τῶν Γνωστικῶν, οὔτε μετὰ τῶν Μαρκιωνι­τῶν, οὔτε μετὰ τῶν Μανιχαίων, οὔτε μετὰ τῶν Μοντανιστῶν, οὔτε μετὰ τῶν Δονατι­στῶν, ἵνα εὕρῃ βάσιν συνεννοήσεως περὶ κοινῶν ἑορτασμῶν» («Ἐνορία», ἀριθ. 549/10-5-1974). ~ Μακαριστός π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος

Αὐτὴ εἶναι ἡ μόνη ἀληθινὰ Ὀρθόδοξη στάση καὶ ὄχι τὰ ψεύτικα ὁράματα περὶ «Ἀνατολικῆς καὶ Δυτικῆς Χριστιανοσύνης». Ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι «ἡ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία» καὶ δὲν ἔχει κανένα λόγο νὰ ἐπιδιώκει κοινὸ ἑορτασμὸ μὲ τοὺς αἱρετικούς, ἐνόσω αὐτοὶ παραμένουν πείσμονες καὶ ἀμετανόητοι στὴν αἵρεσή τους.

πηγή: osotir

Δρ Δημήτρης Χιωτακάκος: ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ… ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΝ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΜΕ… ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΝ ΤΟΝ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ…

Δώστε πολύ μεγάλη προσοχή σ’ αυτό το εξάλεπτο βίντεο, γιατί θα το βρούμε μπροστά μας.


ΑΝ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ, ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ, Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ Ο ΨΥΧΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ…



ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ…

ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΝ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΜΕ…

ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΝ ΤΟΝ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ…

ΕΞΙ ΛΕΠΤΑ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ…

ΕΞΙ ΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ…

ΑΝ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ, ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ, Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ Ο ΨΥΧΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ…

Ο ομιλών, είναι ο Δημήτρης Χιωτακάκος, Διδάκτωρ Παν/μίου Μάντσεστερ, Απόφοιτος Παν/μιου Essex, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Διευθυντικό Στέλεχος

Παρακαλώ, να τον ακούσετε προσεκτικά… και να διαδώσετε το λιαν σοβαρό, περιεκτικό και επεξηγηματικό βίντεο.




- Βγάλε τον ΣΤΑΥΡΟ σου ... -«Γιατί»; Ἀπάντησε ὁ γκουρού: - «Δέν μπορῶ νά σοῦ μεταδώσω γνώση. Λοιπόν, θά τόν βγάλεις;»


- ΒΓΑΛΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ!
- ΓΙΑΤΙ;
Στά τέλη τῆς δεκαετίας τοῦ ‘60 ἕνας δεκαεννιάχρονος Έλληνοαυστραλός, 
ὁ Θεμιστοκλῆς Ἀδαμόπουλος μαζί μέ μερικούς φίλους του ἔφτιαξαν ἕνα συγκρότημα 
ρόκ μουσικῆς, τούς Φλάϊς (Flies).
Τό συγκρότημα ταχύτατα ἔγινε διάσημο 
ἀνά τόν κόσμο. 
Διηγεῖται ὁ Θεμιστοκλῆς:
-‘’Τότε ἦταν πολύ τῆς μόδας τά διάσημα μέλη τῶν ρόκ συγκροτημάτων νά ἐπισκέπτονται στήν Ἰνδία κάποιον γκουρού (=διδάσκαλο γιά μύηση στόν Βουδδισμό) γιά συμβουλές καί πνευματική καθοδήγηση!
Ἄρχισα, λοιπόν, νά πηγαίνω καί ἐγώ.
Σέ ἕνα τέτοιο ταξίδι μου, ὁ γκουρού ἀκουμποῦσε τό χέρι του στό κεφάλι τοῦ κάθε ἐπισκέπτη λέγοντας: 
-«Σοῦ μεταδίδω γνώση». 
Ὅταν ἦρθε ἡ σειρά μου, σταμάτησε καί μοῦ εἶπε: - «Βγάλε τόν σταυρό σου» (!)
Ἦταν ἐπίσης τῆς μόδας, τότε, 
γιά μᾶς, νά φορᾶμε σταυρό.
Ὄχι πώς πιστεύαμε, ἀλλά τόν φορούσαμε 
ὡς διακοσμητικό, μᾶλλον, στοιχεῖο. 
Ἐξεπλάγην ἀπό τήν προτροπή τοῦ γκουρού 
καί τοῦ εἶπα: 
-«Γιατί»; 
Ἀπάντησε ὁ γκουρού:
- «Δέν μπορῶ νά σοῦ μεταδώσω γνώση. 
Λοιπόν, θά τόν βγάλεις;» 
Ἀπάντησα:
- «Ὄχι». 
Καί ἔφυγα, συγκλονισμένος ἀπό τό γεγονός. 
Γιατί δέν μποροῦσε νά δράσει ὁ γκουρού (εἰδωλολάτρης!) ἐνώπιον τοῦ Σταυροῦ ; 
Τί εἶναι, ἐπιτέλους, ὁ Σταυρός; 
Ἄρχισα νά διαβάζω μέ πάθος τό Εὐαγγέλιο.
Ἔτσι ἀνακάλυψα τήν πίστη στόν Χριστό. 
Τά παράτησα ὅλα.
Ἔγινα ὀρθόδοξος χριστιανός.
Ἔκανα θεολογικές σπουδές καί ἀφιέρωσα τήν ζωή μου στόν Χριστό, γενόμενος μοναχός’’.
Ὁ ἄλλοτε μουσικός τῆς ρόκ εἶναι σήμερα 
ὁ επίσκοπος π. Θεμιστοκλῆς.


Ἐπί εἴκοσι χρόνια ἱεραπόστολος 
στή Σιέρρα Λεόνε τῆς Ἀφρικῆς.
Ἐκεῖ, μέ ἀπόλυτη αὐταπάρνηση καί κάτω ἀπό τρομακτικά δύσκολες συνθῆκες, μεταδίδει τήν πίστη στούς ἀφρικανούς ἀδελφούς μας φροντίζοντας, ὅσο μπορεῖ 
καί τίς τεράστιες ὑλικές τους ἀνάγκες. 
Διεθνῶς εἶναι γνωστός 
ὡς ὁ «ἅγιος των φτωχών» !
Ὅταν, λοιπόν φορᾶμε τόν Σταυρό μας 
ἤ κάνουμε τόν Σταυρό μας μέ ἀκλόνητη πίστη 
καί ἐμπιστοσύνη στό Χριστό, εἶναι σάν νά ἀκουμπᾶ πάνω μας ὁ ἴδιος ὁ Τίμιος Σταυρός του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. 
«Σταυρός, ο φύλαξ πάσης της οικουμένης.
Σταυρός, η ωραιότης της Εκκλησίας.
Σταυρός, βασιλέων το κραταίωμα.
Σταυρός, πιστών το στήριγμα.
Σταυρός, αγγέλων η δόξα
και των δαιμόνων το τραύμα».

Πηγή:
π. Νίκων Κουτσίδης, 
Λυχνία Νικοπόλεως
Κατερινα Μωραϊτη
πηγή 



Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός: «Οἱ κληρικοὶ θὰ γίνουν οἱ χειρότεροι καὶ οἱ ἀσεβέστεροι τῶν ὅλων»!



Δημήτρης Ι. Παπαδημόπουλος

story_fbid=3893368037650702&id=100009326326091&rdid=NSj0iSwfl0VVLA2V

Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός: «Οἱ κληρικοὶ θὰ γίνουν οἱ χειρότεροι καὶ οἱ ἀσεβέστεροι τῶν ὅλων»!

Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός:

«Οἱ κληρικοὶ θὰ γίνουν οἱ χειρότεροι καὶ οἱ ἀσεβέστεροι τῶν ὅλων»!
Πλέον οἱ ρασοφόροι, στὴν συντριπτική τους πλειοψηφία, τρέμουν νὰ μὴν τοὺς θέσει σὲ ἀργία ὁ Δεσπότης καὶ συμμετέχουν σὲ ἀνίερα συλλείτουργα ἤ σιωποῦν ἐγκληματικά. Ἔθεσαν τὴν ἐδῶ καλοπέραση ὑπεράνω τοῦ φρικτοῦ λειτουργήματος τοῦ Λευίτη, κατάντησαν μισθωτοὶ ποιμένες.
Ρωτῆστε τους, ἔστω κατ’ ἰδίαν, γιὰ τὸν οἰκουμενισμό, τὸ οὐκρανικό, τὸν κορωνοϊό, τὰ ἑμβόλια «κατὰ» τοῦ κορωνοϊοῦ, τὸν προσωπικὸ ἀριθμό, τὶς ἠλεκτρονικὲς ταυτότητες, τὴν ἐκκένωση τῆς (ἔστω σχισματικῆς) Μονῆς Ἐσφιγμένου μὲ ἀστυνομικὴ ἐπιχείρηση ποὺ θὰ ἀπαιτεῖτο γιὰ τὴν ἐξάρθρωση ἐπικίνδυνης τρομοκρατικῆς ὀργάνωσης καὶ ἀμέσως θὰ καταλάβετε ποιοί παραμένουν ποιμένες καὶ ποιοί ἔχουν μεταλλαχθεῖ σὲ λυκοποιμένες.
Κηρύγματα μὲ ξύλινη, ἀπνευμάτιστη γλῶσσα, γιὰ νὰ αὐτοθαυμάζονται ἤ γιὰ νὰ βγαίνουν ἀπὸ τὴν ὑποχρέωση, ἀνέξοδος ἔλεγχος, γιὰ νὰ μὴ θιγεῖ ἡ πολιτικὴ ὀρθότητα.
Δυστυχῶς, ἔχουν καταντήσει Συντεχνία Ρασοφόρων μὲ χαρακτηριστικὰ τεκτονικῆς στοᾶς. Ἡ μονοπώληση τοῦ ὅρου «Ἐκκλησία» ἀπὸ πλευρᾶς τους, καὶ μόνο, λὲς κι ὁ Λαὸς δὲν ἀνήκει στὴν Ἐκκλησία, τὸ ἀποδεικνύει περίτρανα.
Ἀναρωτιέμαι: Ποια ἡ διαφορὰ τέτοιων ρασοφόρων ἀπὸ τὸν Ἰούδα, πέραν τῆς ὀνομασίας καὶ τῆς διαφορετικῆς ἀγοραστικῆς ἀξίας τοῦ ἀντιτίμου τῆς προδοσίας;
Προτοῦ νὰ εἶναι πολὺ ἀργά, ἄς ἐπιλέξουν πλευρά, ὅσοι ἀκόμη ἔχουν φόβο Θεοῦ.
Ἄς ἐπιλέξουν τί θέλουν «νὰ ἔχουν», βάσει τῶν αἰωνίων λόγων τοῦ ἐκ τῶν Τριῶν Μεγίστων Φωστήρων τῆς Τσισηλίου Θεότητος, Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου, εἰρηκότος: «Ἔχουσιν οὗτοι τοὺς οἴκους, ἡμεῖς τὸν ἔνοικον· οὗτοι τοὺς ναούς, ἡμεῖς τὸν Θεόν· καὶ τὸ ναοὶ γενέσθαι Θεοῦ ζῶντος καὶ ζῶντες, ἱερεῖα ἔμψυχα, ὁλοκαυτώματα λογικά, θύματα τέλεια, θεοὶ διὰ Τριάδος προσκυνουμένης. Οὗτοι δήμους, ἡμεῖς ἀγγέλους· οὗτοι θράσος, πίστιν ἡμεῖς· οὗτοι τὸ ἀπειλεῖν, ἡμεῖς τὸ προσεύχεσθαι· οὗτοι τὸ βάλλειν, ἡμεῖς τὸ φέρειν· οὗτοι χρυσὸν καὶ ἄργυρον, ἡμεῖς λόγον κεκαθαρμένον» (Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου Λόγος 33, Πρὸς Ἀρειανοὺς καὶ εἰς ἑαυτόν, ΙΒ´, PG 36, 232).
Ἄν ἀδυνατοῦν νὰ ὁμολογήσουν, τουλάχιστον ἄς παραδεχθοῦν ταπεινὰ τὴν δειλία τους ἐνώπιον τοῦ ποιμνίου τους, ζητῶντας δημοσίως συγγνώμη, καὶ ἄς αἰτηθοῦν τὸ Θεῖον Ἔλεος. Διότι, ἐὰν ἐμμείνουν στὰ μέχρι στιγμῆς λόγια καὶ στὸ μέχρι στιγμῆς παράδειγμά τους, στέλνουν ψυχὲς στὴν γέεννα καὶ θὰ δώσουν φρικτὸ λόγο γιὰ καθεμία ἀπὸ αὐτές!
https://www.facebook.com/story.php?

Η αληθινή Εκκλησία παραμένει μία και αδιαίρετος και η μόνη που σώζει. ~ Άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης


Η αληθινή Εκκλησία παραμένει μία και αδιαίρετος και η μόνη που σώζει. Αυτή είναι η Ανατολική Ορθόδοξος Εκκλησία.

Ουδεμία άλλη Χριστιανική Ομολογία εκτός από την Ορθοδοξία μπορεί να φέρει ένα Χριστιανό στην τελειότητα της Χριστιανικής ζωής ή αγιότητος και να ολοκληρώσει την κάθαρση από τις αμαρτίες και να οδηγήσει στην αφθαρσία.

Οι άλλες ομολογίες κατέχουν την αλήθεια εν αδικία. Ανέμιξαν την δεισιδαιμονία και το ψεύδος με την αλήθεια και δεν κατέχουν εκείνα τα θεόσδοτα μέσα για την κάθαρση, τον αγιασμό, την αναγέννηση και ανανέωση, τα οποία κατέχει η Ορθόδοξος Εκκλησία.

Άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης
''Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΠΛΑΝΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ'' (ΣΕΛ. 26)





ΔΥΟ ΘΕΜΑΤΑ

Άπό Δωρόθεος Μοναχός

Α' Ὁ Βαρθολομαῖος Ἀρχοντώνης, ὁ κακίστης ἀναφορᾶς ἀποτρόπαιος πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, ὁ ὀλετήρας τῆς ἁγίας Ὀρθοδοξίας, ὁ αἱρεσιάρχης τῆς νέας βεβηλωτικῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἐκφράζει τὸν διακαῆ του πόθο, περὶ τοῦ κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ ἱεροῦ Πάσχα συγχρόνως μὲ τοὺς προαιωνίους ἐχθροὺς καὶ ταπεινωτὲς τοὺς Γένους μας, τοὺς Λατίνους. Ἂς ὑποθέσουμε ὅτι πραγματοποιεῖται ὁ κοινὸς ἑορτασμός. Τὶ θὰ δοῦμε τότε; Ἐμεῖς θὰ ψάλλουμε πανηγυρικῶς τὸ "Χριστὸς Ἀνέστη!" καὶ αὐτοὶ θὰ σκούζουν τὸ ἰουδαϊκὸ "Ἀλληλούια". Ἐμεῖς θὰ σταυροκοπούμεθα ἐκ δεξιῶν πρὸς ἀριστερὰ καὶ αὐτοὶ ἀντίθετα, ἐξ ἀριστερῶν πρὸς δεξιά (ἐννοοῦντες ὅτι θὰ ἤθελαν νὰ καταταγοῦν μὲ τὸν ἀριστερὸ ληστή). Ἐμεῖς θὰ ψάλλουμε θριαμβικῶς τὸ "Νῦν πάντα πεπλήρωται φωτός..." ἀκτίστου καὶ αὐτοί, "ἐν σκότει διαπορευόμενοι", σκοτισμένοι ὄντες, μὲ ἐπικεφαλῆς τὸ "Ἀλάθητο" ἀνθρωποειδὲς τοῦ Βατικανοῦ, θὰ ὁμιλοῦν περὶ κτιστοῦ φωτός. Ἐμεῖς θὰ μεταλαμβάνουμε Σώματος καὶ Αἵματος Κυρίου καὶ αὐτοὶ θὰ γλύφουν τὴ διαβολικὴ ὄστια. Ἐμεῖς θὰ εὐτελίζουμε τὸν κατησχυμένο σατανᾶ, μὲ τὸ Ἀνέστη Χριστός καὶ πεπτώκασι δαίμονες..." καὶ αὐτοὶ θὰ δογματίζουν, κατὰ τὸν δρα Φάουστ, τὴν ἀνυπαρξία αὐτοῦ. Ἐμεῖς προσκυνοῦμε σεβασμίως ἱερὲς Εἰκόνες καὶ αὐτοὶ ψαύουν αἰσθησιακὰ ἀγάλματα. Ἐμεῖς ἀνάβουμε κερὶ καὶ αὐτοὶ λαμπάκια αὐτομάτου ἁφῆς. Ἐμεῖς ψάλλουμε καὶ ὑμνοῦμε καὶ αὐτοὶ ἐκπέμπουν λαρυγγισμούς.

Ἀλλὰ καὶ τὴ Μεγάλη Παρασκευὴ ποὺ θὰ ἑορτάζουμε, ὑποτίθεται, ἀπὸ κοινοῦ, ἐμεῖς "ραίνοντες μῦρα μετὰ δακρύων" τὴν περιφορὰ τοῦ Ἐπιταφίου καὶ ψάλλοντες "μετὰ συντριβῆς καρδίας καὶ κατανύξεως", διαπορημένοι τὸ "πῶς Σὲ κηδεύσω, Θεέ μου, ἢ πῶς συνδόσιν εἱλήσω, ποίαις χερσὶ δὲ προσψαύσω τὸ Σὸν ἀκήρατον σῶμα;...", αὐτοί, κατὰ τρόπο νατουραλιστικό, θα παρελαύνουν στὴ "Via Dolorosa". Ἐμεῖς, κατ' αὐτὴν τὴν εὔσημον ἡμέραν νηστεύουμε, εἰ δυνατὸν ἀπὸ ἄρτου, αὐτοὶ ἐπιτρέπεται νὰ ἐσθίουν τὸν ζωμὸ τοῦ κρέατος, χωρὶς ὅμως τὸ κρέας! Καὶ πόσες ἄλλες ἀκόμα διαφορές, κατὰ τὴ συγκόλληση τῆς Ἀλήθειας μὲ τὸ ψεῦδος. Δὲν βρίσκεται κάποιος ἐπιφανής, νὰ πεῖ τοῦ δυνάμει καθηρημένου Βαρθολομαίου ὅτι ξεπέρασε κάθε ὅριο;

Β' Τὸ Ἅγιον Ὄρος νὰ ἑτοιμάζεται γιὰ τὴ σύγκρουση μὲ τὶς δυνάμεις τοῦ σκότους. Ὁ διάβολος Μητσοτά, ἕνας τζουγκασβίλι ψυχανώμαλος σὲ συνεννόηση μὲ τὸν ὑπὸ καθαίρεσιν καὶ μετάπτωσιν στὴν τάξη τῶν μοναχῶν πατριάρχη Βαρθολομαῖο ἑτοιμάζουν τὴν κατάλυση τῆς Ἀθωνικῆς πολιτείας, ἀρχίζοντας πειραματικῶς ἀπὸ τὴν ἱερὰ Μονὴ Ἐσφιγμένου. Ἡ φονική τους δράση ὁρίστηκε κατὰ τὴν ἀγρυπνία τοῦ Τιμίου Σταυροῦ, τὴν 27η Σεπτεμβρίου, κατὰ τὸ Πάτριον ἑορτολόγιον. Ἤδη οἱ σκοτεινὲς δυνάμεις προπαρασκευάζονται, ὀργανώνουν μέτωπο εὐρὺ ἐσωτερικῶν καὶ ἐξωτερικῶν ἐπίβουλων ἐχθρῶν. Ἐσωτερικοὶ ἐχθροὶ εἶναι τέσσερις Μονές, ἐξωτερικοὶ δὲ ὅλο τὸ κυβερνητικὸ μίασμα. Αἰχμὴ τοῦ δόρατος εἶναι ὁ νέος πολιτικὸς διοικητής, ἕνας αὐταρχικὸς καὶ βίαιος δικτατορίσκος ποὺ ὀργανώνει ὁ ἴδιος τὸ πραξικόπημα. Παρόλον ὅτι ἐργάζεται συνωμοτικῶς, κάποιοι χειρισμοί του ἔγιναν φανεροί, ὅπως ἡ συγκέντρωση πολλῶν ἀξιωματικῶν τῶν τριῶν ὅπλων. Ὅθεν ἂς προσέξουν οἱ Ἁγιορεῖτες Πατέρες καὶ ἂς ὀργανωθοῦν συστηματικὰ προβαίνοντες στὶς ἀναγαῖες ἀμυντικὲς προπαρασκευές. Ἐπισημαίνουμε, δὲν ἀπειλοῦνται μόνο οἱ μοναχοὶ τῆς Ἐσφιγμένου ἀλλὰ καὶ οἱ Ρῶσοι καὶ οἱ ρωσόφιλοι ἀδελφοί μας. Τί τὸ πρακτέον:

Διακοπὴ τῆς μνημονεύσεως τοῦ ὀνόματος τοῦ αἱρεσιάρχου Βαρθολομαίου.

Σύναξη τῶν ἀνθισταμένων στὰ σατανικὰ σχέδια τῶν ἐξουσιαστῶν καὶ ἀπαγγελία ἀναθέματος κατὰ τῶν ἐπιβούλων ἐχθρῶν. 

Προσθήκη εἰδικῆς καταληκτηρίου εὐχῆς, πρὸς Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν, ὑπὲρ φυλακῆς τῶν πιστῶν καὶ τιμωρίας τῶν ἐπανισταμένων κατὰ τῶν εὐσεβῶν.

Κήρυξη τῶν ἱερῶν Μονῶν καὶ κελίων σὲ κατάσταση ἔκτακτης ἀνάγκης.

Κατάθεση ἱεροῦ Ψηφίσματος στὸν Ο.Η.Ε.

Προσφυγὴ στὴν ὁμολογουμένως προστάτιδα δύναμη τῆς ἁγίας Ὀρθοδοξίας, τὴν Ρωσία. 

Διακήρυξη ἀποσκιρτήσεως ἀπὸ τὸν ἑλλαδικὸ κορμό.

Γρηγορεῖτε, Πατέρες μου, ἔρχεται ἡ μεγάλη ὥρα! Νικητὲς εἴμαστε ἐμεῖς καὶ ὄχι αὐτοὶ οἱ μηδαμινοί....



Θὰ τοὺς κατανικήσουμε

δ.μ.

10 Σεπτεμβρίου 2024

Καθηγητής ΔΡ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΔΑΠΕΡΓΟΛΑΣ, ΤΟ "ΚΟΙΝΟ ΠΑΣΧΑ" ΚΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ...


Πατριάρχης Βαρθολομαίος: «Ευχή και προσπάθεια» 
για κοινό Πάσχα Ορθόδοξων – 
Καθολικών
 


Τό «κοινό Πάσχα» καί ἡ ὥρα τῆς ἀντίστασης...

Ὄχι φυσικά ὅτι ἐξέπληξε κανέναν ἡ πρόσφατη ἀνακοίνωση τῶν (ἀν)ιεραρχῶν τοῦ ἀντίχριστου ἄντρου πλάνης καί κακοδοξίας, στό ὁποῖο ἔχει πρό πολλοῦ ἐκφυλιστεῖ τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο. Καθ’ ὅτι ὅλοι οἱ παρακολουθοῦντες τά πράγματα (μετά θεολογικῶν γνώσεων καί ἄνευ οἰκουμενιστικῶν παρωπίδων, ἐννοεῖται) γνωρίζουν ἀσφαλῶς τόν ἀποκλειστικό οὐσιαστικά στόχο τῆς ἐν λόγῳ σφηκοφωλιᾶς, πού εἶναι ἡ ὅσο τό δυνατόν γρηγορότερη διάλυση τῆς Ὀρθοδοξίας διά τῆς ἑνώσεως μέ τήν ζοφερή παπική ὀργάνωση καί μέ ὅποιο ἀκόμη αἱρετικό διαβολομάγαζο κυκλοφοράει στήν πιάτσα (καί παίρνει στόν λαιμό του ἑκατομμύρια ψυχές, σέ Δύση καί Ἀνατολή). 
Γνωρίζουν ἀκόμη ὅτι πέραν τῆς συνεχοῦς πλέον ἄμβλυνσης τῆς ὀρθόδοξης συνείδησης τῶν πιστῶν (διά τῆς καθημερινῆς ἐξοικείωσης μέ τίς συμπροσευχές καί τίς κάθε λογῆς ἀκόμη ἀγαπολογικές ἀθλιότητες) εἶναι πολύς καιρός τώρα πού διατυμπανίζεται ἐν χορδαῖς καί ὀργάνοις τόσο ὁ κοινός ἑορτασμός τοῦ Πάσχα τό 2025, ὅσο καί ὁ ἑορτασμός τῶν 1700 χρόνων ἀπό τήν Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδο. Δύο ἁπλά χρονολογικά δεδομένα δηλαδή, στά ὁποῖα ὅμως οἱ ξεδιάντροποι πλασιέδες της Πανθρησκείας βρῆκαν δύο πολύ βολικές εὐκαιρίες γιά νά προωθήσουν τούς στόχους τους.
Καί ἄν τό νά ἑορταστεῖ ἡ Σύνοδος πού καταδίκασε τίς πρῶτες μεγάλες αἱρέσεις, μέ τήν παρουσία τοῦ ἐμβληματικότερου αἰρεσιάρχη τῆς Ἱστορίας καί πλείστων ἀκόμη αἱρετικῶν, πέρα ἀπό μνημεῖο θράσους, ἀποτελεῖ καί ἠχηρό συμβολισμό γιά τά σχέδια τῶν ἀλαστόρων, ἡ περίπτωση μέ τό δῆθεν κοινό Πάσχα εἶναι προφανῶς ἀκόμη πιό οὐσιαστική. 
Καί λέμε «δῆθεν», γιατί βεβαίως ἡ χρονική σύμπτωση τοῦ Ὀρθοδόξου Πάσχα μέ τό Ρωμαιοπαπικό κατά τό 2025 εἶναι ἀκριβῶς αὐτό: χρονική σύμπτωση, πού ἔχει συμβεῖ βεβαίως καί ἄλλες φορές καί πού στήν πραγματικότητα σημαίνει ἁπλῶς σύγχρονο ἑορτασμό καί ἐπ’ οὐδενί κοινό. Ἐκμεταλλευόμενοι ὅμως αὐτή τή σύμπτωση καί ἔχοντας προφανῶς ἐκτιμήσει ὅτι ἔχει προλειανθεῖ ἀρκετά τό ἔδαφος καί ἔχει ἐπαρκῶς προχωρήσει στόν τόπο μας ἡ πνευματική μαλάκυνση καί ἡ ἀγαπουλίστικη ἐξηλιθίωση τοῦ ἀκατήχητου ὄχλου, μιλᾶνε πλέον ἀνοιχτά γιά κοινό ἑορτασμό, ἐννοῶντας τόν βεβαίως σέ ἄλλη βάση, ὡς οὐσιαστικά καί λειτουργικά κοινό (ξέρουν ἄλλωστε καλά αὐτοί ἀπό κουτοπόνηρα σοφίσματα καί ἀπό διαστρεβλώσεις τῆς πραγματικότητας) καί μάλιστα γιά τήν ἀνάγκη νά καθιερωθεῖ αὐτός ὁ κοινός ἑορτασμός
 μόνιμα ἐφ' ἑξῆς

.
Δέν ὑπάρχει ἀσφαλῶς λόγος νά μιλήσουμε ἐδῶ γιά τό πόσο ἀβάσιμα καί στρεβλωτικά ἀπό θεολογικῆς ἄποψης εἶναι ὅλα αὐτά καί πόσο αἰσχρά καί ξετσίπωτα παραβιάζουν τούς ἐκκλησιαστικούς Κανόνες καί τίς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων (κατά τά ἄλλα πάντως, τούς φαρισαίους της Φαναριώτικης λυκοφωλιᾶς οἱ ἐπετειακοί ἑορτασμοί τούς μάραναν). Εἶναι καί προφανές καί ἤδη χιλιοειπωμένο. Ἄν κάτι κυρίως ἀξίζει ἐδῶ νά ἀναφερθεῖ καί νά τονιστεῖ, θεωρῶ ὅτι εἶναι ἡ ἀνάγκη γιά ἐγρήγορση καί θάρρος. 
Τό μήνυμα τῶν ταγῶν τῆς κακοδοξίας καί ὅλων τῶν φερεφώνων τους εἶναι σαφές - καί τό τί ἔχουν νά ἀκούσουν τά δύσμοιρα αὐτιά μας ἀπό ἐδῶ καί πέρα ἀκόμη σαφέστερο: ποιά ἀγαπουλίστικα κηρύγματα, ποιά συστηματική πλύση ἐγκεφάλου γιά...χριστιανική ἑνότητα, ποιές κατηγορίες καί χλευασμούς ἐναντίον τῶν ἀντιδρούντων στό ἐπικείμενο καί προωθούμενο συγκρητιστικό ἄγος. Θάρρος λοιπόν καί ἀποφασιστικότητα, πάντα μέ τή δύναμη τοῦ Θεοῦ, γιά νά ἀντισταθοῦμε στόν καταιγισμό πού ἔρχεται, γιά νά ὑψώσουμε μέ παρρησία λόγο ἀντίθετο στίς φρικώδεις πλάνες τους, γιά νά μείνουμε ὄρθιοι ἀπέναντι στό νέο σχίσμα πού, ὅσοι παρακολουθοῦμε τίς πνευματικές ἐξελίξεις τῶν τελευταίων δεκαετιῶν, πάντα τό γνωρίζαμε ὅτι κάποια στιγμή θά ἔρθει καί ἀκόμη ὅτι λόγῳ τῆς βιασύνης τους καί τῆς ἐπιτάχυνσης τῶν γεγονότων ἡ μέρα αὐτή δέν ἀπέχει πλέον πολύ.
Αὐτοί λοιπόν τήν δουλειά τους καί ἐμεῖς τήν δική μας. Ἀκόμη καί στίς κατακόμβες, ἄν χρειαστεῖ. Καί πάντως σίγουρα ἐκεῖ πού θά παραμείνουν ὄρθιοι Ὀρθόδοξοι κληρικοί, οἱ ὁποῖοι δέν θά προσκυνήσουν τούς ψευδοπροφῆτες τῆς Παναίρεσης καί θά μείνουν ἐντός Ἐκκλησίας. Γιατί βεβαίως ἐκεῖ θά εἶναι ἡ Ἐκκλησία πιά, ἀκόμη κι ἄν ἀπομείνουν ἑκατό ψυχές.
Στῶμεν καλῶς!

Νεκτάριος Δαπέργολας


Τό «κοινό Πάσχα» καί ἡ ὥρα τῆς ἀντίστασης...




Δεν είναι σε θέση να νιώσουνε την αθάνατη πνοή της Ορθοδοξίας...


«Φράζουνε τʼαυτία τους για να μην ακούσουνε τα πουλιά του Παραδείσου, και θέλουνε νʼακούνε τις κουκουβάγιες και τα κοράκια! Δεν είναι σε θέση να νιώσουνε την αθάνατη πνοή της Ορθοδοξίας, τη λεπτότητα που έχουνε τα νοήματα της, το μυστικό κάλλος της, και θρέφουνται με τις χονδροειδείς και πεζές κοινοτυπίες»


(Φώτης Κόντογλου, Ευλογημένο καταφύγιο, “Οι κρυφοί αιρετικοί”)


π.Θ.Ζήσης, "Ο κοινός εορτασμός του Πάσχα με ετεροδόξους απορρίπτεται διαχρονικά από τους Ορθοδόξους"

 

Katihisis

Ξανά πάλι φροντιστήριο από τους Αγίους μας γιατί είμαστε ανεπίδεκτοι μαθήσεως






Πηγή ΦΙΛΙΠΠΙΑ ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

Πότε επιτρέπεται οι Χριστιανοί να κάνουν ανυπακοή πρός τους Εκκλησιαστικούς Ηγέτες;

 

Άγιος Δημήτριος Ορθόδοξη Παρουσία

Ε Λ Ε Ο Σ ! Αντιπρόσωποι του Πατρ. Κωνσταντινουπόλεως, συναντήθηκαν μέ τόν επικεφαλής των ΟΥΚΡΑΝΩΝ ....Ο υ ν ι τ ώ ν !!!!! ( 'Μωραίνει Κύριος όν βούλεται απωλέσαι' ! )


ΜΙΑ ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΑ "ΠΑΤΕΝΤΑ" ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ
ΑΠΟ ΑΙΩΝΩΝ!
ΟΙ ΟΥΝΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΨΗ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΪΔΙΟΙ
ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ! Π Ρ Ο Σ Ε Ξ Τ Ε, 
ΣΤΗΝ ΟΨΗ!
ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΟΝ 
ΠΑΠΑ ΣΤΙΣ "ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥΣ"!!!

Οι Φαναριώτες συζήτησαν θέματα εκκλησιαστικής ενότητας (;) με τον ΟυνίτηΟυκρανό Σεβτσούκ. (!!!)

Ειδική αντιπροσωπεία του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως συναντήθηκε με τον επικεφαλής της Ουκρανικής Ελληνόρρυθμης Καθολικής Εκκλησίας Σβιατοσλάβ Σεβτσούκ, αναφέρει το γραφείο Τύπου των Ουνιτών. 

Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα εκκλησιαστικής ενότητας και σχέσεων Εκκλησίας και κράτους στην Ουκρανία.

Αναφέρεται ότι στη συνάντηση συζητηθήκαν τα βασικά ζητήματα του διαεκκλησιαστικού διαλόγου τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε τοπικό επίπεδο, καθώς και ο ρόλος της Εκκλησίας στη ζωή της ουκρανικής κοινωνίας. Ο επικεφαλής των Ουνιτών εξέφρασε ανησυχία για πιθανή εκκοσμίκευση μετά τον πόλεμο. [σ.σ. !!] 

Ο Σβιατοσλάβ Σεβτσούκ δήλωσε επίσης ότι το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην καλλιέργεια της ικανότητας για διάλογο μεταξύ των χριστιανικών κοινοτήτων. 

Το μήνυμα τονίζει ότι η συνάντηση ήταν ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση των σχέσεων μεταξύ της Ουκρανικής Ελληνόρρυθμης Καθολικής Εκκλησίας και της μητέρας της Εκκλησίας – του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως.

Όπως ανέφερε η ΕΟΔ, ο Πρόεδρος της Ουκρανίας Βλαντίμιρ Ζελένσκι είχε συνάντηση με αντιπροσωπεία του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, στην οποία συμμετείχαν ο Μητροπολίτης της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Καναδά, Αρχιεπίσκοπος Γουίνιπεγκ Ιλαρίωνας, ο Μητροπολίτης Πισιδίας Ιώβ, ο Πατριαρχικός Διάκονος Επιφάνιος και ο Έξαρχος του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως στην Ουκρανία Επίσκοπος Μιχαήλ. 

Στη συνάντηση ήταν παρών επίσης ο επικεφαλής της Κρατικής Υπηρεσίας Εθνοπολιτικής, Βίκτωρ Γελένσκι, και η αναπληρώτρια επικεφαλής του Γραφείου του Προέδρου, Έλενα Κοβάλσκαγια.



ΘΥΜΗΣΟΥ - ΣΕΡΕΤΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

 

Grigorios Seretis

ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΣ ...


«O Θεός διάλεξε τους πιο εκλεκτούς αμαρτωλούς, ώστε κανένας από τους μεταγενέστερους να μην απελπίζεται για τη σωτηρία του.

Eίσαι ασεβής; Σκέψου τους μάγους!

Eίσαι άρπαγας; Σκέψου τον τελώνη!

Eίσαι ακάθαρτος; Σκέψου τον πόρνη!

Eίσαι δολοφόνος; Aναλογίσου το ληστή!

Eίσαι παράνομος; 
Σκέψου τον βλάσφημο Παύλο,
που ύστερα έγινε Ευαγγελιστής.
Πρώτα ζιζάνιο, κι ύστερα σιτάρι!
Προηγουμένως λύκος, κι ύστερα ποιμένας!
Προηγουμένως μολύβι, κι έπειτα χρυσάφι.
Προηγουμένως πειρατής και καταποντιστής, 
κι ύστερα κυβερνήτης.
Πρώτα πορθητής της Eκκλησίας, κι έπειτα ο έμπιστος 
της Eκκλησίας.

Eίδες υπερβολική κακία, 
είδες νικήτρια αρετή, 
είδες παραφροσύνη δούλου, 
είδες φιλανθρωπία του Δεσπότη;

Mη μου λες λοιπόν είμαι βλάσφημος, 
είμαι διώκτης, 
είμαι ακάθαρτος. 
Έχεις για όλα αυτά αντίστοιχα υποδείγματα. 
Mπορείς να καταφύγεις σε όποιο λιμάνι θέλεις. 
Θέλεις στην Kαινή Διαθήκη; 
Θέλεις στην Παλαιά; 
Στην Kαινή είναι ο Παύλος, και στην Παλαιά ο Δαβίδ. 

Mην προφασίζεσαι. 
Mη διστάζεις.
Aμάρτησες; 
Mετανόησε. 
Aμάρτησες μύριες φορές; 
Mετανόησε μύριες φορές».

Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος