.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Η πρώτη και μεγάλη Εντολή

(Κατά Ματθαίον Εὐαγγέλιον Κεφ.22, στ.36-40)

"...Διδάσκαλε, ποία ἐντολὴ μεγάλη ἐν τῷ νόμῳ; ὁ δὲ Ἰησοῦς ἔφη αὐτῷ· ἀγαπήσεις Κύριον τὸν Θεόν σου ἐν ὅλῃ τῇ καρδίᾳ σου καὶ ἐν ὅλῃ τῇ ψυχῇ σου καὶ ἐν ὅλῃ τῇ διανοίᾳ σου. αὕτη ἐστὶ πρώτη καὶ μεγάλη ἐντολή δευτέρα δὲ ὁμοία αὐτῇ· ἀγαπήσεις τὸν πλησίον σου ὡς σεαυτόν. ἐν ταύταις ταῖς δυσὶν ἐντολαῖς ὅλος ὁ νόμος καὶ οἱ προφῆται κρέμανται"

δηλαδή: "...“Διδάσκαλε, ποιά είναι η μεγαλύτερη εντολή μέσα στο Νόμο;”. Ο δε Ιησούς απάντησε σε αυτόν: να αγαπάς Κύριο το Θεό σου με όλη την καρδιά σου και με όλη την ψυχή σου και με όλη τη διάνοιά σου. Αυτή είναι η πρώτη και μεγάλη εντολή. Δεύτερη δε εντολή όμοια με αυτήν: να αγαπάς τον πλησίον σου σαν τον εαυτό σου. Επάνω στις δύο αυτές εντολές όλος ο Νόμος και οι Προφήτες στηρίζονται."

Ας μη χρησιμοποιούμε μόνο τα λόγια των άλλων για να συνομιλούμε με το Θεό...

Όταν προσευχόμαστε, που και που είναι καλό να λέμε και λίγα λόγια αυτοσχέδια, που να είναι γεμάτα πίστη κι αγάπη για τον Κύριο. Ας μη χρησιμοποιούμε πάντα τα λόγια των άλλων για να...
συνομιλούμε με το Θεό, ας μη παραμένουμε πάντα νήπια σε ό,τι έχει σχέση με την πίστη και την αγάπη μας για Εκείνον.

Πρέπει να χρησιμοποιούμε και το μυαλό μας, να βγάζουμε κάτι κι από την καρδιά μας. Όταν χρησιμοποιούμε τα λόγια των άλλων συχνά τα συνηθίζουμε και ψυχραινόμαστε στην προσευχή. 

Πόσο ευάρεστο είναι στον Κύριο το ψιθύρισμα που βγαίνει κατευθείαν από μια καρδιά γεμάτη πίστη, αγάπη κι ευγνωμοσύνη! Είναι αδύνατο να το εκφράσει κανείς. Πρέπει μόνο να πούμε πως όταν προσευχόμαστε στο Θεό με δικά μας λόγια η ψυχή μας ριγά από χαρά, πυρπολείται ολόκληρη, ζωοποιείται, νιώθει μακάρια.

Λίγα λόγια θα πεις, μα θα νιώσεις τέτοια ευλογία, όση δε θα ένιωθες αν έλεγες τις πιό μακρές και κατανυκτικές προσευχές των άλλων, αν τις προφέρεις από συνήθεια, χωρίς αμεσότητα.

Άγιος Ιωάννης Κρονστάνδης

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΔΙΠΛΟ ΓΙΑ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΜΙΣΘΟ

Δύο παλικάρια του Χριστού, δύο Δαίδαλοι Ορθοδοξίας (δαιδάλω = εργάζομαι με τέχνη) στης Δανίας τη Διασπορά, να διεργάζονται επώδυνα και εκδιωκτικά, την Αγιοπατερική της Αποτειχίσεως Αλήθεια. Στα στήθια η φλόγα του Χριστού, ο Οποίος το “ΦΕΥΞΟΝΤΑΙ” εντέλλεται από ποιμένος αλλοτρίου και αιρετικού, της Πίστεως διαστρεβλωτικού και Αρχιοικουμενιστού πάντως πατριάρχου.

‘Ω άνδρες, αδελφοί, με αντίσταση ηρωϊκή, Αδέσμευτοι Προμηθείς “Δεσμώτες”, σας διώκουν οι διαβολοδεσπότες, της Μασονίας οι μαριονέτες, μαινόμενοι μονόφθαλμοι και κύκλωπες κλεόπες. Χαρά και στέφανός σας. Σηκώνετε τον σταυρό σας. Μας διώκουν οι ίδιοι οι τσοπάνηδες και επίσκοποι επί σκοπώ πονηρώ και παναιρετικώ.

Όσα “επιτίμια ακοινωνησίας επ΄αόριστον” κι αν σας επιβάλλουν, είναι ανυπόστατα, άκυρα κι ανενεργή, δεν έχουνε καμία ισχύ, καμία δικαιοδοσία. Δεν μπορείς ποτέ να τιμωρήσεις κάποιον ο οποίος πνευματικώς δεν σου ανήκει. Δεν μπορείς να βάλλεις κανόνα, επιτίμιο ή ποινή, σε κάποιον ο οποίος έχει από τη δική σου εξουσία Αποτειχισθεί και δεν αναγνωρίζει πλέον καμία εξουσία σου επάνω του.

Αυτό δεν το ‘χουν καταλάβει όσοι συνεχίζουν ακόμη να διατηρούν εκκλησιαστική κοινωνία με αιρετικούς ποιμένες. Δεν το έχουν συνειδητοποιήσει πως έτσι αποδίδουν οικειοθελώς στους οικουμενιστές, εξουσία επί της ψυχής τους. Εναποθέτουν την σωτηρία τους σε αυτά τα κακά θηρία, τους κλέπτες και ληστές της Θείας Χάριτος, τους ψευδοδιδασκάλους και Λυκοποιμένες!

Φέρουν όμως ευθύνη, τεράστια ευθύνη και αναπάντεχη ενοχή. Με την δική τους ανόμοια και ανεπίτρεπτη συνοχή, συμβιβάζονται και υποτάσσονται στην αίρεσή τους. Συμμαρτηρούν στη βλασφημία τους. Συνυπάρχουν και συνοδοιπορούν, εμμέσως πλην σαφώς προωθούν την Παναίρεση κι ας διατείνονται πως διαφωνούν, καθόλου δεν δικαιολογούν τον εαυτό τους. Σιγοντάρουν και τρενάρουν διότι αρνούνται να φρενάρουν.

Η καταστρεπτική επέκταση μιας λαίλαπας δεν οφείλεται στην ορμητική της μανία, αλλά στην άρνηση και δειλία των πυροδιωκτών να θέσουν εμπόδια και φραγμούς με κοιτίδες συνολικού ελέγχου και ομαδικής καταστολής. Οι σιγονταρο-οικουμενιστές λογίζονται ως έμμεσοι εμπρηστές και απαθέστατοι προωθητές της πανθρησκείας. Η δειλία και άρνηση ομολογίας είναι ένα τέταρτο είδος αθεΐας! Το πέμπτο είδος αθεΐας λέγεται συμβιβασμός και κοινωνία με ακοινωνήτους.

Σας νιώθουμε πολύ. Σφυγμομετρούμε τον αγώνα σας. Καταπίνουμε την πίκρα σας. Συνυπογράφουμε την πέρα για πέρα πραγματική σας δήλωση αυτή: “Εδώ στην ξενητειά υπάρχει μεγάλη πνευματική ξηρασία…” Υπάρχει όμως και η Όασις η Αγιοπατερική. Το δροσερό κρυστάλλινο νερό και το άφθονο ύδωρ αθανασίας που αποστάζει από τους μελιρρύτους ποταμούς της Σοφίας!

“῾Η Σοφία ᾠκοδόμησεν ἑαυτῇ Οἶκον!»”. “Τοῦτον τὸν οἶκον, στερέωσον Κύριε!” “Τὸ στερέωμα, τῶν ἐπὶ Σοὶ πεποιθότων, στερέωσον Κύριε, τὴν Ἐκκλησίαν”, την Διαχρονικήν! “Στερέωσον Κύριε, τὴν Ἐκκλησίαν Σου, ἢν ἐκτήσω τῇ δυνάμει τοῦ Σταυροῦ Σου”. “Στερέωσον Κύριε, τὰς καρδίας ἡμῶν, τῷ σῷ Σταυρῷ, μὴ ἐκκλίνειν ἀπὸ σοῦ, ἐπὶ λόγους πονηρούς, ἢ εἰς πράξεις βδελυράς” του βδελύγματος της ερημώσεως, της παναιρέσεως του Οικουμενισμού!

Αδέλφια μας αγαπητά,

Στέφανοι λαμπροί σας αναμένουν από τον Αγωνοθέτη και Στεφανοδότη Χριστό διότι η απομάκρυσνή σας αυτή γίνεται γιά λόγους Πίστεως και διατηρήσεως της Ανοθεύτου Ορθοδόξου Αληθείας. Η Ορθοδοξία βρίσκεται εν διωγμώ. Οι συνειδητοί Ορθόδοξοι εν κατατρεγμώ. Τα των Αγίων Πατέρων δόγματα καταπατούνται και όσοι στερούνται τα μολυσμένα πια μυστήρια και εκουσίως διίστανται των οικουμενιστών, βρίσκει άλλους τρόπους ο Πανάγαθος και Παντοδύναμος Θεός να λαμβάνουν οι Αποτειχισθέντες Πιστοί την αγία Αυτού χάρι.

Μακάρι να σας γνωρίσουμε και από κοντά. Σας αγαπούμε κι ομολογούμε από κοινού την Αγιοπατερική Αλήθεια. Ανήκουμε τώρα στην ίδια Διαχρονική Οικογένεια. Καλωσήλθατε αδέλφια μας!


Καλόν Αγώνα

και Καλή Ομολογία!

Με τον Θρίαμβο

και με την Νίκη!


«Δι’ εὐχῶν τῶν Ἁγίων Πατέρων ἡμῶν!»
Νικόλαος Πανταζής
Στην έρημο της Αυστραλίας…

Συγκλονιστική μαρτυρία: Μπήκα πρώτος στον Τάφο του Ιησού, μύριζε μύρο παντού



«Ήμουν ο πρώτος άνθρωπος που μπήκε μέσα στον Τάφο του Χριστού. Ναι, μύριζε μύρο παντού. Έτσι ένιωσα. Και ένιωσα δέος, ένιωσα εξωπραγματικά.
Έκλαψα όταν έμαθα ότι ήρθα εδώ γιατί το ήθελε ο Κύριος. 
Και δεν ήμουν και πολύ πιστός». Με αυτά τα συγκλονιστικά λόγια ο 49χρονος συντηρητής Πέτρος Χαλόφτης από τα Μέγαρα, ο πρώτος άνθρωπος στη σύγχρονη ιστορία που μπήκε στον Τάφο του Ιησού Χριστού, ανοίγει την καρδιά του αποκλειστικά στην «Freddo» και μιλάει για τις μοναδικές εμπειρίες που ζει στα Ιεροσόλυμα, κατά το άνοιγμα του Τάφου στον Ναό της Αναστάσεως.

Διαβάστε εδώ: Βρέθηκε ο πραγματικός Τάφος του Χριστού

Τα λόγια βγαίνουν με δυσκολία από το στόμα του. Πολλές φορές βαριανασαίνει, άλλοτε αναστενάζει, άλλοτε κομπιάζει και κλαίει. «Δεν μπορεί να τα χωρέσει ανθρώπινος νους όσα συναισθήματα βιώνω εδώ » είναι τα πρώτα του λόγια.
«Ο Τάφος κανονικά δεν ήταν να ανοίξει. Τον άνοιξαν μόνο και μόνο γιατί θα γίνονταν ενεματώσεις στην τοιχοποιία και φοβόντουσαν μήπως και τρέξουν ενέματα μέσα και καταστραφεί κάτι που πιθανώς θα υπήρχε» λέει ξεκινώντας την πολύωρη εξιστόρησή του. Αρκετά φειδωλός, προσπαθεί να κρατήσει χαμηλούς τόνους. Ωστόσο τα συναισθήματά του είναι έκδηλα συνεχώς. «Ναι εγώ ήμουν αυτός που μπήκε πρώτος μέσα μετά τη μετατόπιση της πάνω πλάκας. Ο Τάφος είχε να ανοίξει από το 1810, που φτιάχτηκε το ιερό κουβούκλιο. Έκτοτε δεν ξανάνοιξε» λέει.

Ανέβλυζε μύρο

Πριν από λίγες βδομάδες, η είδηση που έκανε τον γύρο του κόσμου ανέφερε ότι κατά το άνοιγμα του Τάφου ανέβλυζε μια μοναδική μυρωδιά, που όμοιά της δεν έχει ξαναυπάρξει. «Μύρο μυρίζει έτσι και αλλιώς από αυτά που βάζουν οι μοναχοί σε όλο τον Ναό της Αναστάσεως. Ωστόσο, η μυρωδιά αυτή ήταν κάτι άλλο
Κάτι μοναδικό που δεν έχω ξαναμυρίσει. Υπάρχει όμως και μια άλλη λεπτομέρεια που ίσως σας φανεί περίεργη, ωστόσο οφείλω α την παραθέσω: πριν από καιρό στο σημείο του Τάφου στην τοιχοποιία από πίσω, μέσα στον τοίχο και σε ύψος 2 μέτρα περίπου, βρήκα μια ξύλινη σφήνα περίπου 20 εκατοστά και μόλις την έβγαλα είχε μια παρά πολύ ωραία μυρωδιά και μύριζε έτσι για τρεις μέρες περίπου.Ήταν εκεί μέσα 200χρόνια. 
Κανονικά έπρεπε να βρωμούσε από τη σαπίλα. Και όμως ευωδίαζε» λέει συγκλονισμένος ακόμα και τώρα που έχει ολοκληρωθεί η συντήρηση του Τάφου».

''Ο Δεσπότης μας διδάσκει...και τότε να δεχόμαστε και να ακούμε τους λόγους του ως λόγους του Χριστού''



''Ο Δεσπότης μας διδάσκει να μη εξαπατώμαστε με τα λόγια μόνον και να πιστεύουμε κάθε άνθρωπο που λέγει ότι είναι πνευματικός. Αλλά να βεβαιωνόμαστε πρώτα από τον βίο και τις πράξεις του, και μάλιστα αν συμφωνούν οι λόγοι και οι πράξεις του με τις διδασκαλίες του Κυρίου και των Αποστόλων και των Αγίων Πατέρων, και τότε να δεχόμαστε και να ακούμε τους λόγους του ως λόγους του Χριστού'' 

ΑΓΙΟΣ ΣΥΜΕΩΝ Ο ΝΕΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ
(Θεολογικός Πρώτος, Φιλοκαλία, ΕΠΕ, τομ. 19Β, σελ. 53 και 55).

Η ΑΓΙΑ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΙ Η ΚΑΚΗ ΥΠΑΚΟΗ, Επισκόπου Αυγουστίνου Καντιώτου

Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ - ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ - ΠΑΠΙΣΜΟΣ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΟΡΝΕΙΑ

''Η Εκκλησία του Χριστού υπάρχει και όταν ακόμη περιορίζεται σε τρεις Ορθοδόξους πιστούς, ακόμη και αν όλοι οι επίσκοποι είναι αιρετικοί'' !!!

ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ


''Η Εκκλησία του Χριστού υπάρχει και όταν ακόμη περιορίζεται σε τρεις Ορθοδόξους πιστούς, ακόμη και αν όλοι οι επίσκοποι είναι αιρετικοί'' (Ματθ. 18, 20) 
(Επιστολή προς τον Ηγούμενο Θεόφιλο

ΕΠΕ, Φιλοκαλία, τομ. 18Β, σελ. 201).

Γιατί ο Θεός δημιούργησε (αν και γνώριζε εκ των προτέρων) αυτούς που επρόκειτο να αμαρτάνουν και να μη μετανοούν;



Ο Θεός από αγαθότητα δημιουργεί εκ του μηδενός τα δημιουργήματά Του και είναι προγνώστης αυτών που θα συμβούν.

Αν βέβαια δεν επρόκειτο να υπάρχουν, ούτε θα επρόκειτο να είναι κακοί και ούτε θα τους γνώριζε εκ των προτέρων. Διότι η γνώση αναφέρεται σ’ αυτά που υπάρχουν και η πρόγνωση αναφέρεται σ’ αυτά που οπωσδήποτε θα συμβούν, προηγείται δηλαδή η ύπαρξη και μετά ακολουθεί η καλή ή κακή ύπαρξη. Αν όμως – παρ’ όλο που επρόκειτο να δημιουργηθούν χάρη στην αγαθότητα του Θεού – τους εμπόδιζε να δημιουργηθούν το ότι επρόκειτο να γίνουν κακοί εξ αιτίας της δικής τους προαίρεσης, τότε το κακό θα νικούσε την αγαθότητα του Θεού.

Ο Θεός λοιπόν τα δημιουργεί αγαθά όλα όσα δημιουργεί, γίνεται δε ο καθένας καλός ή κακός εξ αιτίας της δικής του προαίρεσης.

Λοιπόν αν και είπε ο Κύριος: ¨Συνέφερε τω ανθρώπω εκείνω, ει ουκ εγεννήθη¨ (Ματθαίος 26/κς: 24) το έλεγε όχι επικρίνοντας την δημιουργία του, αλλά την κακία που προστέθηκε στο δημιούργημά Του εξ αιτίας της δικής του προαίρεσης και απερισκεψίας.

Διότι η απερισκεψία της γνώμης του αχρήστευσε την ευεργεσία του Δημιουργού, όπως ακριβώς αν κάποιος, αφού δεχτεί πλούτο και εξουσία από έναν βασιλιά, θα καταδυναστεύσει τον ευεργέτη του, αυτόν ο βασιλιάς, αφού τον υποτάξει όπως του αξίζει, θα τον τιμωρήσει, αν τον δει να παραμένει μέχρι τέλους στην εξουσία του τυράννου.

Αγ. Ιωάννης ο Δαμασκηνός
(Απόδοση βασισμένη στο: Ιω. Δαμασκηνού, “Έκδοσις Ακριβής της Ορθοδόξου Πίστεως” Ε.Π.Ε., Τόμος 19ος, σελ. 530 – 533. Επιλογή – επιμέλεια κειμένου: π. Νεκτάριος Κουτρουμάνης)

ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ !!

Μία εικόνα…, χίλιες λέξεις!

Στιγμιότυπο από την επίσημη ιστοσελίδα της 
Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης.
Είναι η τέταρτη από τις τέσσερεις εικόνες 
όπου προβάλονται σε μορφή βίντεο στα γρήγορα!
Είπατε κάτι;


03/12/2016

''[...]Περιμέναμε η εκκλησιαστική ιεραρχία να βηματίσει στον δρόμο της θεϊκής – αποκαλυπτικής εντολής «κράτει ό έχεις» και «ο έχων ούς ακουσάτω τι το πνεύμα λέγει ταις εκκλησίαις» (Αποκ. 3-11,13) και η οποία, ερμηνευτικά, σημαίνει την παράδοση της Εκκλησίας που πρέπει σταθερά να κρατήσουμε. Δυστυχώς, η εντολή «κράτει ο έχεις» δεν έγινε και συνοδική εμπειρία''



«Κράτει ό έχεις» 
(Αποκάλυψη 3, 11)

Αναμφίβολα, όταν συγκαλείται μια Εκκλησιαστική Ορθόδοξη σύνοδος τότε, απόλυτα δικαιολογημένα, προβάλλουμε πάνω της ολόκληρο το Συνοδικό παρελθόν και μέλλον της Ορθοδοξίας με το ερώτημα: Σύνοδος ζωής ή σκοπιμότητας; 

Αντικρίζοντας ολόκληρη τη περασμένη διαδρομή της Συνοδικής ιστορίας βλέπουμε, ότι
πάνω από τους επισκόπους και τις Συνόδους υπάρχει η αυθεντία της διαχρονικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, ως έσχατου κριτηρίου αλήθειας. Μετά τη «Σύνοδο της Κρήτης», που αναγνώρισε συνοδικά την παναίρεση του Οικουμενισμού, συγκλήθηκε και η Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος (23-24 Νοεμβρίου) με θέμα συζητήσεως τις αποφάσεις – θέσεις της συνόδου, που κολακεύεται από την ονομασία της ως «πανορθοδόξου συνόδου». Είναι αλήθεια, ότι η πνευματικότητα – ψυχολογία μιας εκκλησιαστικής Ιεραρχίας (Διοικούσα Εκκλησία) προβάλλεται πάνω στις συνοδικές αποφάσεις της.
Και οι δυο σύνοδοι έχουν εμφανή τα σημεία της πνευματικής διάθλασης, ως γινόμενο οικουμενιστικών αντιλήψεων – θέσεων, γι’ αυτό και απέτυχαν να παρουσιάσουν στον σύγχρονο κόσμο την έγκυρη και ολοκληρωμένη έκφραση της Θεϊκής αλήθειας, που είναι η Μία Εκκλησία του Χριστού, η Ορθόδοξη Εκκλησία. Αυτή διδάσκει και έχει το πλήρωμα της αλήθειας. Και το σπουδαιότερο, οι σύνοδοι αυτές δεν παρουσίασαν τον οικουμενισμό ως άρνηση της Ορθοδοξίας, ως σύνολο βέβηλων δογμάτων.
Ο άγιος Αναστάσιος ο Σιναΐτης παρατηρεί, στο λόγο του (περί ψευδοπροφητών και αθέων αιρετικών και περί σημείων της συντελείας του αιώνος): «ποίον λοιπόν να ειπώ πρώτον, περί της συντελείας ημών ή περί των αθέων αιρετικών και να στηλιτεύσω αυτών τα βέβηλα δόγματα». Περιμέναμε η εκκλησιαστική ιεραρχία να βηματίσει στον δρόμο της θεϊκής – αποκαλυπτικής εντολής «κράτει ό έχεις» και «ο έχων ούς ακουσάτω τι το πνεύμα λέγει ταις εκκλησίαις» (Αποκ. 3-11,13) και η οποία, ερμηνευτικά, σημαίνει την παράδοση της Εκκλησίας που πρέπει σταθερά να κρατήσουμε.
Δυστυχώς, η εντολή «κράτει ο έχεις» δεν έγινε και συνοδική εμπειρία.
Περιμέναμε, μήπως από την Ελλαδική ιεραρχία δημιουργηθούν έξοδοι υδάτων ζωής μέσα στο οικουμενιστικό παρανάλωμα των καιρών μας. 
Δυστυχώς, ο σύγχρονος συνοδικός λόγος δεν περιέχει αυτό που «παρά πάσης της Εκκλησίας πιστεύεται» (Ισαάκ Σύρος).
Στον θεολογικό ορίζοντα των συνόδων Κρήτης και Ελλάδος, αβίαστα παρατηρούμε, εκτροπή από την ευθεία γραμμή του μυστηρίου της ευσεβείας, που συνδέει: Τον Άβελ, τον Σηθ, τον Νώε, τον Σήμ, τον Αβραάμ, τη Θεοτόκο μέχρι το Σωτήρα Χριστό, που ιδρύει την Εκκλησία Του επί της γης με συνέχεια τους Πατέρες και τις αγίες Οικουμενικές Συνόδους.
Η εκτροπή στη Γραφή ονομάζεται Αποστασία και έγινε στις ημέρες μας με τη συνοδική κατοχύρωση του Οικουμενισμού.
Περιμέναμε, από τους Έλληνες Ιεράρχες να ακολουθήσουν το νήμα της Παραδόσεως, τον πλούτο της Αγιοσυνοδικής εμπειρίας. Δεν διασφάλισαν όμως την «ορθή δόξα». 
Έχασαν την ιστορική – θεολογική ευκαιρία να αναδειχθούν εμπροσθοφυλακή της Εκκλησίας και υπερασπιστές της πίστεως του πληρώματος.
Οι εγκωμιαστικοί λόγοι του εισηγητού Σεβασμιωτάτου Σερρών κ. Θεολόγου για την Ορθοδοξία, από μόνοι τους δεν αναιρούν τον οικουμενισμό. Οι λόγοι αυτοί είναι απόλυτα συμβατοί με το πνεύμα του Οικουμενισμού, ο οποίος δημιουργεί «Εκκλησιαστική ενότητα» στη βάση της δογματικής ποικιλίας, απαραίτητης γι’ αυτόν.
Στο οικουμενιστικό βιβλίο «Η ενότης εν τη ποικιλία» διαβάζουμε, ότι δημιουργείται σχήμα μόνιμης συνεργασίας και κοινής δράσης των «ετεροδόξων εκκλησιών» με τη θεσμική ορθοδοξία, πάνω στη δογματική ετερότητα, για μια πνευματική «όσμωση» και αλληλοπεριχώρηση, που θα αποτελούν βάση της μελλοντικής «εκκλησιαστικής ενότητας».
Σεβαστοί ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος, χωρίς εμπαθή – κατακριτική διάθεση είδαμε, ότι δεν καταδικάσατε την παναίρεση του οικουμενισμού. 
Η στάση αυτή, έμμεσα, είναι μια ακόμη ευεργετική συμβολή στην εδραίωση του οικουμενισμού.
Ως λαϊκά μέλη της Εκκλησίας, κρατούμε το βαθμό της ευθύνης που μας ανήκει για την πορεία της Εκκλησίας.
Η σύγχρονη συνοδική ιστορία σημαδεύτηκε από μετακίνηση της εκκλησιολογικής βάσης της θεσμικής Ορθοδοξίας.
Παλαιότερα, στις συνόδους της Ιεραρχίας της Ελλάδος, υπήρχαν επισκοπικά αναστήματα μεγάλου πνευματικού βεληνεκούς, που καθόριζαν την Ορθόδοξη πορεία των συνόδων. 
Να θυμίσουμε: Φλωρίνης Αυγουστίνος και Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος στην ιστορική σύγκλιση της Ιεραρχίας το Νοέμβριο του 1972. 
Στο υπόμνημά του ο Σεβασμιώτατος Φλωρίνης τόνιζε:
«οι αποφάσεις να λαμβάνονται αβίαστα, κατόπιν πολλής συζητήσεως, με την έμπνευση του Αγίου Πνεύματος, το οποίο ενεργεί όπου ελευθερία».
Αυτοί τότε πράγματι δημιουργούσαν, ως ζωντανοί δάσκαλοι της Ορθοδοξίας, την συνέχουσα σχέση μεταξύ των συγχρόνων συνόδων και των αγίων συνόδων του παρελθόντος, όπως επίσης τη συνοδική σύνδεση με παράδοση και Αγία Γραφή.

ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ


π. Νικόλαος Μανώλης, ''Θέλουμε αγίους Ιεράρχες και όχι αιρετικούς''

Τάδε ἔφη π. Νικόλαος Μανώλης: 
«Στὴ Σύναξη τῆς Κρήτης, ποὺ εἶναι ἡ ἀρχὴ τῆς πτώσηςτῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, ἡ ἀρχὴ τῆς πτώσης…»ἐπαναλαμβάνει γιὰ δεύτερη φορά, μήπως καὶ δὲν τὸ καταλάβουμε!!! Ὥστε,ἡ Κρήτη εἶναι ἡ ἀρχὴ τῆς πτώσης γιὰ τὸν π. Νικόλαο. Γι' αὐτὸ κοινωνεῖ μὲ τοὺς "ὀρθόδοξους" Οἰκουμενιστές! Οἱ ἄνθρωποι μόλις τώρα ἄρχισαν τήν... πτωτική τους πορεία!

Σχόλιο: Γιὰ τὸν π. Νικόλαο δὲν ὑπάρχουν δεκαετίες Οἰκουμενιστικῆς αἵρεσης, δὲν ὑπάρχει Μπάλαμαντ, Πόρτο Ἀλέγκρε, Σάμπεζυ, Πουσάν…!!! Γιατί δὲν μετανοεῖ γιὰ τὴν κοινωνία του τόσα χρόνια μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ τὴν διαστροφὴ τῆς σχετικῆς Πατερικῆς Παραδόσεως.
Πράγματι, π. Νικόλαε, διαφωνοῦμε μὲ τὶς διαστρεβλώσεις τῆς ΠατερικῆςΠαραδόσεως (ὅπου τὴν διαστρέφετε), ἀλλὰ σᾶς ἐπαινοῦμε γιὰ τοὺς ἀγῶνες σας, καὶ συμφωνοῦμε μαζί σας καὶ συναντιόμαστε, ὅταν ἐκφράζετε (καὶ αὐτὰ εἶναι τὰ περισσότερα) τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση, ὅπως π.χ. ὅταν λέτε στὸ βίντεο· 
ὅποιοι δὲν ἀκολουθοῦν τοὺς Ἁγίους Πατέρες, διαδραματίζουν ἕνα ρόλοπονηρό, ποὺ μᾶς ἐνδιαφέρει νὰ τὸν ἐλέγξουμε, γιὰ νὰ πληροφορήσουμε τὸν κόσμο ποὺ εἶναι πάνω στὸ καράβι ποὺ λέγεται Ἐκκλησία, ὅτι θὰ πρέπει νὰ πηγαίνει σωστὰ τὸ καράβι, σὲ σωστὸ προορισμό. Κι ἂν ὁ καπετάνιος τρελαθεῖ καὶ μᾶς πάει στὸν γκρεμό, θὰ πρέπει νὰ ἀντισταθοῦμε. Νὰ τοῦ μιλήσουμε, νὰ τοῦ φωνάξουμε γιὰ νὰ ἀλλάξει ρότα"! 


ΣΥΓΚΥΠΤΟΥΣΑ Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!

ΜΕ ΨΕΥΔΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΗ ΑΘΟΡΥΒΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΟΥΛΩΧΤΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΙΣ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ!!!

ΔΕΙΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΗ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΑΝ ΣΙΩΠΗΣΩ

(Μητροπολιτης Φλωρινης Αυγουστινος)

«…Ὑποκριτὴς ἦτο ὁ ἀρχισυνάγωγος (Λουκ. 13,10-17).Ὑποκριταὶ ἦταν καὶ οἱ γραμματεῖς καὶ οἱ φαρισαῖοι, οἱ ὁποῖοι ἀποτελοῦσαν τὴν ἀφρόκρεμα τοῦ ἀρχαίου Ἰουδαϊκοῦ λαοῦ, οἱ ἡγέται, οἱ πολιτικοὶ καὶ θρησκευτικοί. Καὶ γι᾽ αὐτοὺς τοὺς ὑποκριτάς, τοὺς γραμματεῖς καὶ φαρισαίους, ὁ Χριστός, ὅπως ἀκοῦμε τὴ Μεγάλη Τρίτη, εἶπε τὰ «οὐαί» ἐκεῖνα, τὰ τρομερὰ· «Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ φαρισαῖοι ὑποκριταί…» (Ματθ. 23,13 κ.ἑ)….

ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΣ;
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ, ΜΑΣΟΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΙ, ΜΕ ΨΕΥΔΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΟΡΟΪΔΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΗΣΥΧΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΙΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΥΡΩΣΟΥΝ ΑΘΟΡΥΒΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΟΥΛΩΧΤΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΗΣ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ!
ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΝΙΚΑΝΗ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ! ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΧΩΣΟΥΝ ΟΙ ΝΕΚΡΟΘΑΥΤΕΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ!!!

«Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ φαρισαῖοι ὑποκριταί…»



ΔΕΙΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗ
ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΗ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΑΝ ΣΙΩΠΗΣΩ

Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

«…Ὡς κληρικός τῆς Ὀρθοδοξίας, ὁ ὁποῖος κατὰ τὴν φρικτὴν στιγμὴν τῆς χειροτονίας μου ἄκουσα καὶ ἐγώ· τὸ Λάβε τὴν Παρακαταθήκην καὶ φύλαξον ταύτην μέχρι τῆς δευτέρας τοῦ Χριστοῦ παρουσίας, θεωρῶ βαρὺ νὰ σιωπήσω ἐπὶ θέματος πίστεως.
Δειλὸν καὶ ἄναδρον καὶ προδότην θὰ μὲ κατηγορήση ἡ συνειδησίς μου ἐὰν σιωπήσω καὶ δὲν ὑπερασπίσω τὰ ὑψηλὰ δόγματα τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως. 
Καὶ τὸν ἔλεγχο τοῦτον τῆς συνειδήσεώς μου μὴ ἀνεχόμενος μετὰ πολλῆς συγκινήσεως γράφω τὸ παρόν, καὶ ἑλάχιστος ἐγὼ ἱερομόναχος, ὁ ὁποῖος ἀνιδιοτελῶς ὑπηρέτησα Πίστιν καὶ Πατρίδαν, διαμαρτύρομαι καὶ παρακαλῶ τὴν σεπτὴν ἱεραρχία, ἡ ὁποῖα κατ᾽ αὐτὰς τὰς ἡμέρας θὰ συνεδριάση, ἱνα ἐπιληφθῆ τοῦ σπουδαιοτάτου τούτου θέματος καὶ ἐπιδιώξη συντόμως τὴν κατὰ τοὺς Ἱ. Κανόνας λύσιν τοῦ προβλήματος, μὴ ἐπηρεαζόμενη ἀπὸ τὰ σχόλια και τὶς κρίσεις τοῦ ψυχροῦ, ἀδιαφόρου καὶ ἀπίστου κόσμου, ὁ ὁποῖος τὰς ὑπέρ τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως φωνὰς τῶν πιστῶν τῆς Ἐκκλησίας τέκνων ἀποκαλεῖ ἄκαρπον Βυζαντινολογίαν…
Ἀδελφοὶ καὶ Πατέρες! Ἄς σκεφθοῦμε τίνος εἴμεθα στρατιῶται, ὑπὸ ποίαν σημαίαν στρατευόμεθα, ποίους ἡρωϊκοὺς ἀγωνιστὰς εἴχε ἡ ἡμετέρα Ἐκκλησία, πῶς αὕτη ἐπολέμει καὶ ἐνίκα τὰς πλάνας καὶ τὰς αἰρέσεις καὶ ἐθριάμβευεν ἐπὶ πάντων, καὶ νὰ πράξωμεν ἀναλόγως. Ἀλλως θ᾽ἀποδειχθοῦμε ἀνάξιοι υἱοὶ καὶ θυγατέρες τῆς ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

π. Νικόλαος Μανώλης: Ανοιχτή επιστολή προς τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο για το ψευδές Δελτίο Τύπου της Ιεράς Συνόδου. Το Σχόλιο μας (με πολλές επίμαχες εικόνες - για να μην ξεχνάμε)

Πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Μανώλης,
εφημέριος του Ιερού Ναού αγ. Σπυρίδωνος Τριανδρίας
της Ι.Μ. Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη, Σάββατον 03/12/2016

Προς τον Μακαριώτατον αρχιεπίσκοπον Αθηνών κ. Ιερώνυμον

ΘΕΜΑ: "Αίτημα δημοσίευσης των πρακτικών της 2ας συνεδρίασης της εκτάκτου Ιεραρχίας του Νοεμβρίου 2016"

Μακαριώτατε, πάτερ και Δέσποτα
την ευχή Σας,

Βαθιά θλιμμένος Σας απευθύνω την παρούσα ανοιχτή επιστολή. Ως πνευματικός πατήρ ορισμένων χιλιάδων πιστών, Σας μεταφέρω τόσο τη δική μου όσο και των πνευματικών μου τέκνων, ανησυχία, αναστάτωση και οργή για τη νέα ντροπιαστική κατάσταση της εκκλησιαστικής επικαιρότητας. Αυτήν την στιγμή βρίσκεται ακόμη, αναρτημένο στον διαδυκτιακό τόπο της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, το Δελτίο Τύπου της δευτέρας συνεδρίασης της εκτάκτου Ιεραρχίας της 24ης Νοεμβρίου 2016. 
Εκεί σαφώς αναφέρεται ότι αποφασίσθηκε από την Ιεραρχία η έγκριση των προτάσεων της Εισηγήσεως του σεβασμιωτάτου μητροπολίτου Σερρών και Νιγρίτης κ.Θεολόγου, με θέμα την ενημέρωση του Σώματος της Ιεραρχίας περί των διεξαχθεισών εργασιών της (λεγομένης) Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Σύμφωνα όμως με δηλώσεις επιφανών Ιεραρχών, ουδέποτε απεφασίσθη από την σεπτή Ιεραρχία αυτό που περιγράφεται στο Δελτίο Τύπου.

Οι δηλώσεις του σεβασμιωτάτου μητροπολίτου Κυθήρων κ. Σεραφείμ, στην εκκλησιαστική Ιστοσελίδα "κατάνυξις" (https://katanixis.blogspot.gr/) αλλά και άλλων Ιεραρχών που συμφωνούν με τον μητροπολίτη Κυθήρων, διαψεύδουν κατηγορηματικά το δελτίο Τύπου. Ο έχων την ευθύνη των Δελτίων Τύπου της Ιεραρχίας και συντάξας αυτό, μητροπολίτης Δημητριάδος κ.Ιγνάτιος, δεν γνωρίζει ότι "χείλη ιερέως ου ψεύδονται"; 
Πόσο μάλλον χείλη αρχιερέως! Τί λοιπόν μακαριώτατε; Θα επιτρέψετε τους οικουμενιστές Ιεράρχες και προπαγανδιστές της επαίσχυντης μεταπατερικής θεολογίας, να αμαυρώσουν την συνεδρίαση της Ιεραρχίας με ένα ψευδές επίσημο κείμενο; 
Επί τόσες ημέρες γιατί δεν δώσατε εντολή, Εσείς ως πρόεδρος της Ιεράς Συνόδου, να απαλειφθούν από το κείμενο αυτό τα ψεύδη;


Τα γραπτά μένουν ως γνωστόν Μακαριώτατε! Η διατήρηση αυτού του δελτίου τύπου στην σελίδα της Εκκλησίας της Ελλάδος (σχόλιο "ο παιδαγωγός": δείτε την ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της Εκκλησίας της Ελλάδος, εδώ), είναι σχεδόν βέβαιον πως σημαίνει την επιβεβαίωση εκ μέρους Σας του ψευδούς γεγονότος. Διαψεύδετε λοιπόν τους αρχιερείς που διατείνονται περί του αντιθέτου; Ο μητροπολίτης Κυθήρων έχει δηλώσει πως είναι ανοιχτός σε οποιαδήποτε πρόκληση, σε όποιον τολμήσει να τον διαψεύσει...


Όπως και να έχει μακαριώτατε, με το κείμενο αυτό της Ιεράς Συνόδου, αμαυρώθηκε η συνεδρίαση της Ιεραρχίας και κλονίστηκε η εμπιστοσύνη των πιστών στην ιερά Σύνοδο.
Γι αυτό τον λόγο, σας ζητώ εκ μέρους όλων των πνευματικών μου τέκνων, να δώσετε στην δημοσιότητα τα πρακτικά της συνόδου εκείνης της συνεδρίασης. Είναι επιβεβλημένη ανάγκη να γίνει αυτό για να φανερωθεί η αλήθεια και να αποκαλυφθούν τα ψέματα. Έχουμε δικαίωμα να μάθουμε τι συνέβη σε αυτήν την συνεδρίαση.

Κλείνω την επιστολή μου αυτήν με μία ακόμη θερμή παράκληση προς την μακαριότητά Σας. Βάλτε όλα Σας τα δυνατά, σταθείτε ορθός στην ιστορική αποστολή Σας και διατρανώστε με πυγμή και αλήθεια την απόρριψη των αποφάσεων της ψευδοσυνόδου της Κρήτης.
Μην φοβηθείτε τις απειλές του Φαναρίου. Αρθείτε στο ύψος της αρχιεπισκοπικής Σας ιδιότητος και πρωτίστως αποσύρετε την υπογραφή Σας από τα κείμενα της ψευδοσυνόδου της Κρήτης. Εμποδίστε την εισαγωγή της νέας εκκλησιολογίας στην Πίστη μας.
Αντισταθείτε στις σειρήνες της παναιρέσεως του Οικουμενισμού και απορρίψτε τις αποφάσεις της Κρήτης, κυρίως αυτές που αφορούν τις σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τον υπόλοιπο κόσμο. Με μια τέτοια ηρωική και αγιοπατερική ενέργεια, θα μείνετε στην Ιστορία ως ο νέος Μάρκος Ευγενικός και ανώτερος αυτού! Κάντε το άγιε δέσποτα, και θα προστρέξει όλος ο Ορθόδοξος κλήρος και λαός να προσκυνήσει τα αγιασμένα ποδαράκια Σας. Κάντε το και θα ακούσουμε τους αγγέλους από τον Ουρανό να ψάλλουν "τον δεσπότη και αρχιερέα ημών" και θα ιδούμε να σειούνται πανηγυρικά οι πολυέλαιοι όλων των ιερών μας Ναών.

Στην αντίθετη όμως περίπτωση, Εσείς προσωπικά ως πρόεδρος της ιεραρχίας και όλοι οι υπόλοιποι αδελφοί σας Ιεράρχες, θα είστε η αιτία του πόνου και της βαριάς αλυσίδος που θα δέσει την Ορθοδοξία. Για μας όλους τους παραδοσιακούς πιστούς, δε θα μένει, παρά η μόνη διέξοδος, η τελευταία μας δυνατότητα ευλογημένης αντίδρασης, η διακοπή του μνημοσύνου όσων ιεραρχών και πατριαρχών θα δεχτούν τις αποφάσεις της Κρήτης. Χιλιάδες κληρικοί και μοναχοί, πλήθος λαού, θα οδηγηθούμε στην αποτείχιση και τότε θα είναι πολύ αργά... Την ημέρα που θα αποδεχτεί η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος τις αποφάσεις της ψευδοσυνόδου, θα σκοτεινιάσει ο ουρανός. Οι καμπάνες από μόνες τους θα χτυπούν λυπητερά, και η οργή σαν χείμαρρος θα ξεχυθεί. Σας εκλιπαρώ, μην επιτρέψετε το κακό στον τόπο μας.

Μετἀ βαθυτάτου σεβασμού,
ασπαζόμενος την Δεξιά Σας,
πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης.


Δείτε σχετική πρόσφατη ομιλία του π.Νικολάου με τίτλο: ''Θέλουμε αγίους Ιεράρχες και όχι αιρετικούς'', εδώ

Το Σχόλιο μας :

Πολύ σημαντική η παρέμβαση του αγωνιστή π.Νικολάου Μανώλη (όσοι δεν γνωρίζετε, δείτε την σχετική ετικέτα με τις διώξεις που υπέστη από τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο, εδώ). 

Είναι ελπιδοφόρο που μετά τις παρακλήσεις προς τον αρχιεπίσκοπο να σταθεί στο ύψος του, ο π. Νικόλαος καταλήγει:
"Στην αντίθετη όμως περίπτωση, 
Εσείς προσωπικά ως πρόεδρος της ιεραρχίας και όλοι οι υπόλοιποι αδελφοί σας Ιεράρχες, θα είστε η αιτία του πόνου και της βαριάς αλυσίδος που θα δέσει την Ορθοδοξία. 

Για μας όλους τους παραδοσιακούς πιστούς, δε θα μένει, παρά η μόνη διέξοδος, η τελευταία μας δυνατότητα ευλογημένης αντίδρασης, η διακοπή του μνημοσύνου όσων ιεραρχών και πατριαρχών θα δεχτούν τις αποφάσεις της Κρήτης. Χιλιάδες κληρικοί και μοναχοί, πλήθος λαού, θα οδηγηθούμε στην αποτείχιση "

Γνωρίζοντας πως εκλέγονται οι σημερινοί Ιεράρχες ... τις δολοπλοκίες και τα παρασκήνια ...
γνωρίζοντας πολλά και για τον συγκεκριμένο αρχιεπίσκοπο πχ γράψαμε:




Ενθυμούμενοι ότι θα μείνει στην ιστορία ως ο αρχιεπίσκοπος "χωρίς λαλιά" (δεν το άνοιξε σχεδόν ποτέ, αλλά και όταν επί τέλους πριν λίγο καιρό αντέδρασε τάχα για τα Θρησκευτικά, έσπευσε άμεσα "να τα βρει", δείτε εδώ).

Ενθυμούμενοι ότι πριν λίγους μήνες συμπροσευχήθηκε με τον Πάπα και τον Βαρθολομαίο στην Λέσβο, αλλά και στο τραπέζι που ευλόγησε ο Πάπας!!! (δείτε εδώ και το βίντεο: εδώ), 



Ενθυμούμενοι την στήριξη του στην ληστρική ψευδοΣύνοδο της Κρήτης..

Ακόμη τον είδαμε να έχει βγάλει τον σταυρό-εγκόλπιο του (όταν πήγε στους λαθρομετανάστες), δείτε εδώ



τον ακούσαμε όμως να στηρίζει το "ΝΑΙ" στο δημοψήφισμα!


Μετά από όλα αυτά (και πολλά άλλα), εμείς αποποιούμαστε τους χαρακτηρισμούς του π.Νικολάου περί "βαθυτάτου σεβασμού", "Με μια τέτοια ηρωική και αγιοπατερική ενέργεια, θα μείνετε στην Ιστορία ως νέος Μάρκος Ευγενικός και ανώτερος αυτού!" και "τα αγιασμένα ποδαράκια Σας". Μπορεί ο π.Νικόλαος στην προσπάθεια του να ικετεύσει τον αρχιεπίσκοπο για να σταθεί στο ύψος του να υπερβάλει. Εμείς ΔΕΝ τρέφουμε αυταπάτες.

Εμείς πόδια δεσποτάδων ΔΕΝ προσκυνάμε. 
Πολύ περισσότερο όταν έχουν προδώσει την Ορθόδοξη Πίστη μας (ανακηρύσσοντας τους αιρετικούς ως εκκλησίες, αναγνωρίζοντας έγκυρα μυστήρια στους αιρετικούς, συμμετέχοντας στο ΠΣΕ κλπ)

Αλλά και αν υπήρχε η πρόθεση να "προσκυνήσουμε" το χέρι του ως Αρχιεπίσκοπο, θα απαιτούσαμε προηγουμένως να ζητήσει ένα ειλικρινές συγνώμη από τον Ελληνορθόδοξο λαό και να δείξει έμπρακτα την μετάνοια του για την εγκληματική ανυπαρξία του τόσα έτη ως Αρχιεπίσκοπος.

Δημοσιοποιούν ότι αποφάσεις θέλουν καταστρατηγώντας το Συνοδικό σύστημα διοίκησης της Εκκλησίας μας (όπως έκαναν και στην ψευδοΣύνοδο της Κρήτης που υπέγραφαν "αντ' αυτού", δείτε εδώ). 

Μας χρωστάνε, ΔΕΝ τους χρωστάμε.

Η μοναδική επιλογή για τον πιστό λαό -λαμβάνοντας υπόψη ότι οι ιεράρχες ΔΕΝ μετανοούν - είναι 
ο μονόδρομος της διακοπής μνημόνευσης και κάθε εκκλησιαστικής κοινωνίας με όσους εισάγουν την αίρεση μέσα στην εκκλησία μας.

Όταν βλέπεις έναν λύκο στο μαντρί, δεν γίνεται να ονειρεύεσαι ότι μια μέρα, μπορεί ο λύκος να γίνει πρόβατο! Όταν διαπιστώσεις ότι κακώς ονειρευόσουν, θα είναι αργά.
100 χρόνια τώρα κάνουμε ότι δεν βλέπουμε. Η υπομονή μας εξαντλήθηκε. Τέλος.
ΕΞΩ οι λύκοι.


Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"