.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

«Οι κόλακες είναι οι μεγαλύτεροι εχθροί μας»



Μᾶς τυφλώνουν καί δέ μᾶς ἀφήνουν νά δοῦμε τά πολλά μας ἐλαττώμματα. Ἔτσι μᾶς δυσκολεύουν στό δρόμο πρός τήν τελειότητα, ἰδιαίτερα ἄν εἴμαστε φίλαυτοι καί δέ βλέπουμε μακριά. Γι᾿ αὐτό καί πρέπει νά μήν ἀκοῦμε αὐτούς πού μᾶς κολακεύουν ἤ νά τούς ἀποφεύγουμε. Ἀλίμονο σέ κεῖνον πού περιβάλλεται ἀπό κόλακες.

Μακάριος εἶναι ὁ ἄνθρωπος πού περιβάλλεται ἀπό καλόκαρδους κι ἁπλούς ἀνθρώπους πού δέν κρύβουν τήν ἀλήθεια, ἀκόμα κι ἄν αὐτή εἶναι δυσάρεστη, ὅπως γιά παράδειγμα ὅταν ἐντοπίζουν τό σφάλμα του, τά πάθη καί τά λάθη του.

Ἀγίου Ἰωάννου τῆς Κρονστάνδης

10.000 μισθοδοτούμενοι ιερείς της Ελλαδικής εκκλησίας ΣΙΩΠΟΥΝ

Γιατί; Δεν ξέρουν ;;;


Πραγματικά πολύ καλή, η νέα ομολογιακή συνέντευξη του π.Θεοδώρου Ζήση.
Θέλουμε να ξέρουμε, οι 10.000 μισθοδοτούμενοι Έλληνες ιερείς, δεν τα ακούνε αυτά; 
Δεν μπαίνουν στο διαδίκτυο; Τι βλέπουν; Μόνον τα "λαμπρά ονομαστήρια" των δεσποτάδων;

Τα αίσχη στην Λέσβο, στο Φανάρι, στα Ιεροσόλυμα, με τις συμπροσευχές Πάπα-Βαρθολομαίου, δεν τα είδαν;



Τις αποφάσεις της ψευδοΣυνόδου της Κρήτης, δεν τις διάβασαν;

Τα ξέρουν ...

αλλά δυστυχώς όταν έναν "αετό", αρχίζεις και τον ταΐζεις καθημερινά "φαγητό", 
αργά ή γρήγορα γίνεται ... "κότα".
Και σε αντίθεση με τους αετούς, οι "κότες", δεν μπορούν να "πετάξουν" ψηλά.
Οι μισθοί, η κοινωνική ασφάλιση, τα "τυχερά", έγινε τριχιές στους λαιμούς των παπάδων μας. 

Τώρα, πως να τολμήσουν να αντιδράσουν;

Τα ίδια έγιναν και με τους αγιορείτες, με τις "επιδοτήσεις", τις φοροαπαλλαγές, τα "κονέ" με τους υψηλά ιστάμενους και τις "γνωριμίες". 

Ακούστε τον π.Θεόδωρο Ζήση:


Τον αετό τον έκλεισαν μέσα σ’ ένα κοτέτσι .
Τον αετό τον έκλεισαν μέσα σ’ ένα κοτέτσι .
Κι ο κόκορας τον ρώτησε:
« Γιατί πικραίνεσ’ έτσι,
που τα ’χεις όλα τώρα;
Και το νερό στον τόπο του, και το φαϊ στην ώρα,
και στα κατσάβραχα δεν πας ,
όπου μπορεί στο τέλος
μες στα καλά καθούμενα να φας κανένα βέλος.
Για πες μου τί σου λείπει
κι όλο σε δέρνει η λύπη
και την καρδούλα σου χαλάς;»
Κι εκείνος τ’ αποκρίθηκε: «Σαν κόκορας μιλάς».

Ο καθένας κάνει την επιλογή του:
Ομολογία της Ορθόδοξης αλήθειας και διακοπή κοινωνίας με την αίρεση και τους αιρετικούς οικουμενιστές, ή τα "30 αργύρια" της προδοσίας του Χριστού μας;


Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
η φωτογραφία με τον αετό -κόκορα και το αντίστοιχο ποίημα, απόεδώ
το βίντεο είδαμε εδώ

Ο Ραγιάς έτσι αγωνίζεται για το μέλλον του

Σημεία των καιρών...

Η μόλυνση, όταν υπάρχει κοινωνία με τους Οικουμενιστές Επισκόπους!

Γιατὶ ὁ Οἰκουμενισμὸς ἀποτελεῖ τὴν μεγαλύτερη αἵρεση στὴν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας

Ἐπειδὴ πολλοὶ ἀνημέρωτοι πιστοὶ ρωτοῦν: Τί κακὸ ὑπάρχει στὸν λεγόμενο Οἰκουμενισμό; Γιατὶ μιλοῦν μερικοὶ γιὰ παναίρεση καὶ μολυσμό καὶ γιατὶ κατηγοροῦνται οἱ Ἐπίσκοποι καὶ οἱ Ἱερεῖς (ποὺ δὲν ἀπομακρύνονται ἀπο τοὺς Οἰκουμενιστές), μιᾶς καὶ ἡ ὅλη αὐτὴ ἡ κίνηση ἐπιβάλεται ἀπὸ τὶς σημερινὲς συνθῆκες, κρίνεται ἀναγκαῖο νὰ παρατεθοῦν οἱ παρακάτω διαπιστώσεις ἀναφορικὰ μὲ τὸν χαρακτῆρα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ: 

Ὁ Οἰκουμενισμὸς εἶναι Θεομάχος, ἀφοῦ ἀπαιτεῖ κατανόηση γιὰ τοὺς ἐκτὸς Ἐκκλησίας καὶ ἀναγνωρίζει στὶς αἱρέσεις καὶ στὶς διαφορετικὲς θρησκεῖες συμμετοχὴ στὸ σωτηριακὸ ἔργο τοῦ Θεοῦ, μερικὲς μάλιστα τὶς ὀνομάζει παρανόμως ἀβρααμικές. Κατὰ τὸν Παῦλο ὅμως οἱ τῆς Πίστεως οὗτοι υἱοὶ Ἀβραὰµ κληθήσονται (πρὸς Γαλ. 3,7). «οἱ ἐκ πίστεως, οὗτοί εἰσιν υἱοὶ Ἀβραάμ».

Χριστομάχος, ἀφοῦ κατὰ τὴν Ζηζιούλεια «θεολογία» ἀναγνωρίζεται πρωτεῖο στὸν Πατέρα, τὸ ὁποῖο ὑποβιβάζει αὐτομάτως τὸ Υἱόν. Τὸν ὑποβιβασμὸ αὐτὸν προσπάθησαν νὰ ἐπιβάλουν καὶ ὁ Ἀρειανισμός καὶ ὁ Νεστοριανισμός. Παράλληλα, ἀφοῦ ἀναγνωρίζουν τοὺς Μονοφυσίτες ὡς Ἐκκλησίες, ἀναγνωρίζουν καὶ τὴν αἵρεσή τους -περὶ μίας φύσεως τοῦ Χριστοῦ- ὡς δόγμα ἐρχόμενοι εἰς ἀντίθεση μὲ τὸ Ὀρθόδοξο Δόγμα Πίστεως.

Πνευματομάχος, ἀφοῦ ἀναγνωρίζει τοὺς Παπικοὺς παρὰ τὸ «φιλιόκβε» ὡς Ἐκκλησία καὶ τοὺς ἀποδίδει ἱερωσύνη καὶ ἀποστολικὴ διαδοχή.

Τριαδιομάχος, ἀφοῦ μὲ τὸ «πρωτεῖο τοῦ Πατρός» ὑποβιβάζονται ὁ Υἱὸς καὶ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα. Παράλληλα διδάσκουν, ὅτι «ἡ κοινωνία τῶν Τριῶν Προσώπων γίνεται ἑνότητα μόνο σὲ ἕνα πρόσωπο, τὴν ὑπόσταση τοῦ Πατρός» (Συνοδικός θεσμός, Θεολογία 2/2009, σελ. 32). Αὐτὴ ἡ διδασκαλία εἶναι παντελῶς ἀντιορθόδοξη.

Ἐκκλησιομάχος, ἀφοῦ μὲ τὴν ἀποδοχὴ τῆς Θεωρία τῶν Κλάδων, τῆς Θεωρίας τῆς Περιεκτικότητας, καὶ μὲ τὰ πολλὰ σὲ διακηρύξεις ὑπογραφθέντα κείμενα ἀναγνωρίζονται πολλὲς Ἐκκλησίες ἀντὶ γιὰ μία καὶ ἀκυρώνεται ἡ ἀρνητικὴ ἀπάντηση στὸ ρητορικὸ ἐρώτημα «μεμέρισται ὁ Χριστός;» (Α Κορ. 1,13). Συγχρόνως ἀναφέρονται ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστὲς ἀπόψεις περὶ ἐπανίδρυσης τῆς Ἐκκλησίας, πράγμα ποὺ τοὺς ἀναδεικνύει πάλι καὶ ὡς Χριστομάχους.

Θεοτοκομάχος, ἀφοῦ οἱ Οἰκουμενιστὲς συμπροσεύχονται μὲ αὐτοὺς ποὺ ἀρνοῦνται τὴν Παρθενίαν καὶ τὴν ὀνομασία «Θεοτόκος» τῆς Παναγίας μας ἢ ποὺ διδάσκουν, ὅπως οἱ Παπικοί, διδασκαλίες περὶ «ἀσπίλου συλλήψεως» τῆς Θεοτόκου . 

Εἰκονομάχος, ἀφοῦ συμπροσεύχεται καὶ ἀναγνωρίζει ὡς «Ἐκκλησία» αὐτοὺς ποὺ ἔχουν ὡς «ἅγιο» τὸν Καρλομάγνο, ποὺ κατεδίκασε τὴν 7η Οἰκουμενικὴ Σύνοδο καὶ αὐτοὺς ποὺ ἀρνοῦνται τὴν θεολογία καὶ τὴν τιμὴ τῶν εἰκόνων. 

Ἁγιομάχος, ἀφοῦ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος στὴν προσφώνησή του, κατὰ τὴν θρονικὴ ἑορτὴ τοῦ Πατριαρχείου στὶς 30/11/1998 πρὸς τὴν παπικὴ ἀντιπροσωπεία ἰσχυρίστηκε ὅτι «Οἱ κληροδοτήσαντες εἰς ἡμᾶς τὴν διάσπασιν προπάτορες ἡμῶν ὑπῆρξαν ἀτυχὴ θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ εὑρίσκονται ἤδη εἰς χείρας τοῦ δικαιοκρίτου Θεοῦ. 

Κανονομάχος, ἀφοῦ πάλι ὁ Πατριάρχης χαρακτήρισε τοὺς Κανόνες ὡς «τείχη τοῦ αἴσχους» ποὺ πρέπει νὰ διαγραφθοῦν καὶ οἱ οἰκουμενιστὲς ἐπίσκοποι τοὺς καταπατοῦν καὶ τοὺς ἐρμηνεύουν κατὰ τὸ δοκοῦν.

Μυστηριομάχος, ἀφοῦ ἀναγνωρίζει μυστήρια, ἀποστολικὴ διαδοχὴ καὶ βάπτισμα στοὺς αἱρετικούς.

Λειτουργομάχος, ἀφοῦ προωθεῖ ἀλλαγὲς καὶ ἀλλοιώσεις στὴν Θεία Λειτουργία καὶ στὴν γλώσσα της.

Ἐπισκοπομάχος, ἀφοῦ ἀθετεῖ τὸν πραγματικὸ ρόλο τοῦ Ἐπισκόπου ὡς ὀρθοτομοῦντα τὸν λόγον τῆς τοῦ Χριστοῦ ἀληθείας, τὸν ἀναδεικνύει ὡς κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας, παραμερίζοντας τὸν Χριστὸ καὶ ἀρνεῖται τὴν ὕπαρξη τῆς Ἐκκλησίας ἄνευ τοῦ Ἐπισκόπου, ἀκόμα καὶ ἂν αὐτὸς εἶναι αἱρετικός.

Ποιμνιομάχος, ἀφοῦ ἀποκλείει τὸ ποίμνιο ἀπὸ τὸν ρόλο του στὴν Ἐκκλησία καὶ τὸ ὑποβιβάζει σὲ ἐπίπεδο «εὐσεβῶν βοῶν», τοῦ ἀφαιρεῖ τὸ δίκαίωμα τοῦ ἐλέγχειν σὲ θέματα πίστεως καὶ ἀπαιτεῖ συμπόρευση στὴν αἵρεση.

Ἀνθρωπομάχος, ἀφοῦ ἀποκρύπτοντας καὶ παραχαράσσοντας τὴν Μίαν καὶ μοναδικὴ Ἀλήθεια τοῦ Χριστοῦ, ἀποκλείει τοὺς ἀνθρώπους ἀπὸ τὸ σωτηριολογικὸ ἔργο Του καὶ τοὺς διδάσκει τὴν ὁδὸ τῆς ἀπωλείας.

Τέλος, ἐπειδὴ ὑπάρχει καὶ τὸ ἐρώτημα, ἐφ’ ὅσον δὲν διδάσκουν ὅλοι οἱ Ἐπίσκοποι τὸν Οἰκουμενισμό, μάλιστα μερικοὶ τὸν καταδικάζουν, ἄρα γιατὶ τοὺς καταδικάζουμε, ἡ ἀπάντηση εἶναι: Διότι γιὰ διάφορους λόγους καὶ ἐνάντια στὴν διδασκαλία τῶν Πατέρων σιωποῦν καὶ δὲν κατονομάζουν, δὲν ἐφαρμόζουν τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες γιὰ τὴν ἀντιμετώπιση τῶν αἱρέσεων καὶ τὴν προστασία τοῦ ποιμνίου τοῦ Θεοῦ ἀπ’ αὐτήν, συλλειτουργοῦν μὲ αὐτοὺς ποὺ κατηγοροῦν ὡς αἱρετικούς, συγκαταβαίνουν στὴν πραγματοποίηση τῶν παραπάνω κατηγοριῶν, πράγμα ποὺ ἀποτελεῖ ἐμπαιγμὸ τοῦ Ὑψίστου καὶ συμβάλλουν στὴν κατοχύρωση καὶ καθιέρωση τῆς αἱρέσεως· αὐτή τους ἡ στάση καθιστᾶ καὶ τοὺς ἴδιους συμμέτοχους στὴν αἵρεση.

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

Να προχωράμε....



Κανείς πόνος και καμία δοκιμασία δεν έρχονται με άδεια χέρια, αρκεί να αντέχουμε να τον κοιτάξουμε στα μάτια και να τον καλοσορίσουμε. Δύσκολο. 
Όμως η ζωή είναι δύσκολη. Μας μένει ή να γκρινιάζουμε ή να προχωράμε ακόμη και με τις πληγές αιμορροούσες….

Δεσποτική τρομοκρατία! Το κατηγορητήριο του κ. Άνθιμου: Λαέ του Θεού, ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣΑΙ:

Το κατηγορητήριο του Μητροπολίτου Αλεξανδρουπόλεως


Το από άμβωνος κατηγορητήριο του Μητροπολίτου Αλεξανδρουπόλεως κατά του ορθοδόξου πληρώματος της Εκκλησίας, θα μπορούσε να απαγγελθεί σε μορφή εγκυκλίου επιστολής. Να μπορέσει ο λαός να μελετήσει καλύτερα και να αντιληφθεί πού και σε ποιες κατηγορίες που του απαγγέλλονται είναι όντως αυτός υπεύθυνος. Να καταλάβει ο λαός και να συνειδητοποιήσει, πώς συνδυάζεται ο δεσποτισμός, η δεσποτοκρατία, η δικτατορία της «υπακοής», με την προφασιζόμενη από το Μητροπολίτη «υφιστάμενη κατά των δεσποτάδων πρωτόγνωρη τρομοκρατία».
Διότι, αν είναι όπως τα λέει ο δεσπότης, λίγο θέλουμε να τρελαθούμε. Ότι δηλαδή ο αμέτοχος λαός είναι υπεύθυνος γι` αυτά που συμβαίνουν στην Εκκλησία! Ο παροπλισμένος διά της αγνοίας και του φόβου λαός είναι αυτός που μαγειρεύει τα οικουμενιστικά πράγματα! Ο απλός πιστός άνθρωπος κατέχεται από μανιακό απομονωτισμό, αρρωστημένο εθνικισμό και φοβική ατολμία!

Θα μπορούσε να έχει τον τίτλο: ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟΝ
Λαέ του Θεού, ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣΑΙ:

1. Διότι «κατέχεσαι από την νοοτροπία του αντιχριστιανικού δογματισμού».
2. Διότι «οφείλεις να παραδεχτείς με καλή διάθεση, πως η Εκκλησία μας σήμερα
χαρακτηρίζεται από τρία σύνδρομα: τον μανιακό απομονωτισμό, τον αρρωστημένο εθνικισμό και τη φοβική ατολμία».
3. Διότι «ασκείς σατανική πολεμική ενάντια στην Σύνοδο του Κολυμπαρίου».
4. Διότι «χαίρεσαι να βλέπεις την Εκκλησία ανάπηρη, να στηρίζεται στα δεκανίκια όποιου πολιτικού καίσαρα και να μην πατάει στα πόδια της ποτέ». Σημείωση δική μας: Και δεν χαίρεσαι, που θέλει να στηρίζεται στα δεκανίκια του πάπα.
5. Διότι φωνάζεις «όχι στο διάλογο με τους αλλοθρήσκους».
6. Διότι φωνάζεις: «όχι στο διάλογο με τους Καθολικούς» και: «τον πάπα να καταράσθε»!
7. Διότι φωνάζεις «όχι στο διάλογο με τους Προτεστάντες».
8. Διότι φωνάζεις «όχι στο διάλογο με τους Μονοφυσίτες».
9. Διότι φωνάζεις «όχι στο διάλογο με το Ισλάμ και δεν γνωρίζεις πως ο σουφισμός είναι αξιοσέβαστος, καθότι αντιστέκεται στον ορθολογισμό της εποχής, στον Προτεσταντισμό, και είναι η εκκοσμικευμένη μορφή του Ορθόδοξου μοναχισμού».
10. Διότι φωνάζεις «όχι στο διάλογο με τις επιστήμες». 
11. Διότι φωνάζεις: «όχι στο διάλογο με τη σύνολη κοινωνία».
12. Διότι «αντί να προσεύχεσαι για τους ανθρώπους, που είναι εκτός Εκκλησίας, τους αποκαλείς «αποβράσματα της κοινωνίας» κι έτσι απομονώνεσαι από την κοινωνία, που σε φοβάται, σε προσπερνάει και συνεχίζει την πορεία της χωρίς Χριστό, εξαιτίας σου».
13. Διότι «δεν αντιλαμβάνεσαι πως όλες αυτές οι συμπεριφορές συνιστούν έναν αντιχριστιανικό δογματισμό, που απομονώνει την Εκκλησία μας και δεν την αφήνει να αναπνεύσει».
14. Διότι «δεν γνωρίζεις πως όλα αυτά είναι μια επίμονη προσκόλληση στο γράμμα, επιλεκτικά κάποιων Κανόνων και όχι στο συνολικό πνεύμα των Κανόνων, μια εγωιστική έπαρση, που θεωρεί δεδομένο ότι μόνο εμείς οι Ορθόδοξοι θα σωθούμε!».
15. Διότι «δεν γνωρίζεις πως στην Εκκλησία ανήκουν όλοι, ακόμα και οι αβάπτιστοι!». Σημ: Τελείωσαν τα πάντα. Εκκλησία, προφανώς είναι και …ο Σατανισμός! Τι άλλο να περιμένουμε να ακούσουμε από στόμα χριστιανού και μάλιστα ιεράρχου!!!
16. Διότι «δεν ξέρεις την αλήθεια. Πάσχεις από αρρωστημένο εθνικισμό. Ο εθνικισμός άρχισε στα Βαλκάνια με την ελληνική Επανάσταση και οδήγησε στο να μην αφήνουμε το κοινό ποτήριο του Αίματος του Χριστού να μας ενώσει».
17. Διότι «πάσχεις από φοβική ατολμία. Κλείστηκες στο καβούκι σου και δεν ανοίγεσαι στην ιεραποστολή, κατηγορείς κιόλας τους ελαχίστους, αβοήθητους από την ελλαδική Εκκλησία και Πολιτεία, Ορθοδόξους αδελφούς σου, που πασχίζουν στην Ευρώπη, στην Αμερική, στην Αφρική και στην Ασία, να προσαρμόσουν την Ορθόδοξη βιωτή στα εκεί κοινωνικά δεδομένα και τους βρίζεις ως προδότες και παραχαράκτες της πίστεως, απομειωμένου φρονήματος. Βλέπεις, μετράς την ορθοδοξότητά τους ανάλογα με το μήκος της γενιάδος τους, με το φάρδος του μανικιού στο ράσο και την επιβολή των ιαμβικών δεκαοκτασύλλαβων στις εκεί διαλέκτους».
18. Διότι «δεν τολμάς, φοβάσαι να δοκιμάσεις τη μετάφραση των εκκλησιαστικών κειμένων στη λατρεία».
19. Διότι «φοβάσαι να δοκιμάσεις την απλοποίηση των αμφίων».
20. Διότι «φοβάσαι να δοκιμάσεις την αλλαγή των ωραρίων των λατρευτικών συνάξεων».
21. Διότι «φοβάσαι να δοκιμάσεις τη μείωση της χρονικής διάρκειας των ακολουθιών».
22. Διότι «φοβάσαι να δοκιμάσεις την απάλειψη των βυζαντινών μελών από τους ανατολίτικους αμανέδες».
23. Διότι «φοβίζεις τους δεσποτάδες, να δοκιμάσουν να κάνουν αυτές τις αλλαγές!». Σημ: Τελικά, ποιος φοβάται ποιον;
24. Διότι «είσαι η αιτία που οι δεσποτάδες σήμερα υφίστανται τέτοια πρωτόγνωρη τρομοκρατία». Σημ:Από ποιον; Από το λαό; Εδώ είναι που τρελαίνεται ο αναγνώστης!
25.Διότι «τους εμποδίζεις, να προσπαθήσουν (για όλα αυτά) διερευνητικά!». Σημ: Έτσι έκαναν οι άγιοι. Σκέφτονταν, διερευνούσαν καταστάσεις και έκαναν αλλαγές στα εκκλησιαστικά, κατά πώς τους όριζε η γνώμη τους και η κατά κόσμον μόρφωσή τους και όχι η φώτιση της θείας Χάριτος!
26.Διότι «η δειλή ατολμία σου πνίγει κάθε δημιουργική ικμάδα της Εκκλησίας και από εργαστήρι σωτηρίας, την μετατρέπει σε μουσείο τυπολατρίας. Από χώρο ελευθερίας της βουλήσεως προσώπων, η Εκκλησία, καταντά κολλέγιο υποκρινομένων αγίων. Από ελπιδοφόρος ορίζοντας του αύριο, ευτελίζεται σε φαντασιωμένη παρελθοντολογία και γελοία προφητολογία».
27. Λαέ του Θεού, ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣΑΙ …
Λόγια εντυπωσιακά και μήνυμα συγκεχυμένο. Λόγια πολλά, αλλά ακατανόητα. Τα πάντα, περί πάντων, κατά πάντων, τουτέστιν… κατ` ουδενός, παρά μόνον … κατά του ιδίου!
Ατυχής ο χαρακτηρισμός «κατηγορητήριο». Είναι καθαρά ένα «αντιεκκλησιαστικό και αντιπατερικό παραλήρημα!
Αφήστε ήσυχο το λαό, δέσποτα! Προσπαθείτε να «ρίξετε το μπαλάκι» στον αμέτοχο λαό, αλλά εις μάτην. Η πραγματικότητα σας διαψεύδει.
Ποθείτε, δέσποτα, να απέλθει το ποτήριον από τις συνειδήσεις σας, αλλά είναι δικό σας, ό,τι και να πείτε, ό,τι και να κάνετε. Πρώτα δικό σας. Με τις κατηγορίες, τις στηλιτεύσεις και τις απειλές δε «γίνεται αγάπη» και το κακό θα συνεχίζεται!
Υπεύθυνος είναι ο «δεσπόζων δεσποτισμός», που άφησε το λαό ακατήχητο, τον έβαλε στο περιθώριο και κατεργάζεται ανενόχλητος «την άνευ όρων παράδοση της Παραδόσεως» στο ρεύμα της εκκοσμίκευσης διά του οικουμενισμού!
Την ψυχωφελή οδεύοντες Τεσσαρακοστή, δι` ευχών των αγίων Πατέρων ημών, ας έχουμε ειλικρινή μετάνοια. Πρώτος ο γράφων!

Σάββας Ηλιάδης
Δάσκαλος
Κιλκίς, 2-3-2017



Και οι διωγμοί συνεχίζονται! --Εκδιώκεται και ο μ. Μακάριος από το Κουτλουμούσι, αν συνεχίσει να επιμένει στην διακοπή της μνημόνευσης του Πατριάρχη!

ΠΕΡΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟΥ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΥ
(Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός)



Κάποιοι Πατέρες της Μονής Κουτλουμουσίου, στην αρχή σιωπούσαν απέναντι στον Οικουμενισμό, παρ' όλο που τον απέριπταν. 
Έπειτα, άρχισαν να τον δικαιολογούν. 
Τώρα εκφράζονται και οι ίδιοι Αιρετικά εγκωμιάζοντας τον Βαρθολομαίο και τους λοιπούς Αιρετικούς Οικουμενιστές Επισκόπους, περιλούζουν με ύβρεις αυτούς με τους οποίους ήταν παλιά ομόφρονες και επιχαιρούν που διώκονται οι πρώην αδελφοί τους. 
Είναι φοβερό. 
Τους έχει εγκαταλείψει η Χάρις Του Θεού ! 
Μάλιστα έχουν και την ψευδαίσθηση ότι πράττοντας έτσι κάνουν υπακοή στην Εκκλησία, διότι έχουν ταυτίσει τον Επίσκοπο με την Εκκλησία ! 
Μεγάλη πλάνη τους διακατέχει, δηλαδή γι' αυτούς, εάν ο Επίσκοπος είναι Ορθόδοξος, είναι Ορθόδοξη και η Εκκλησία και εάν ο Επίσκοπος είναι Αιρετικός, είναι Αιρετική και η Εκκλησία!

Για τον μεν λόγο του Αγίου Γρηγορίου Νύσσης που λέγει ότι, όποιος ομιλεί από Ιερούς Κανόνες ο λόγος του έχει το αξιόπιστον, του δε Μεγάλου Βασιλείου που λέγει ότι, όποιος κατ' αυτούς κάμνει, έχει το ακίνδυνον, εκθέτουμε ορισμένους.

ΙΕΡΟΥΣ ΜΟΝΑΧΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ.
Αγίου Ιωάννου της Κλίμακος εις τον Ποιμένα.

"Την ακέραια πίστη και τα ευσεβή δόγματα ας αφήσης πριν από όλα σαν κληρονομιά στα τέκνα σου, ώστε όχι μόνο στα τέκνα σου, αλλά και τους εγγονούς σου να οδήγησης στο Κύριον δια της οδού της Ορθοδοξιας".

Αγίου Ιωάννου της Κλίμακος περί ταπεινοφροσύνης.

"Δεν συναντάς σε όποιον συνδέεται με αυτήν μίσος ούτε κάποια μορφή αντιλογίας ούτε καμία οσμή απειθαρχίας, εκτός αν τυχόν πρόκειται για θέματα Πίστεως".

Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου.

"Πραγματικά σε θέματα που δεν σημειώνεται παράβασις εντολής Θεού ή Αποστολικών Κανόνων και Διατάξεων, οφείλεται να υπακούετε καθ' όλα ( στον Ηγούμενο) και να πείθεσθε σε αυτόν ωσάν τον Κύριον. 
Σε όσα δεν κινδυνεύουν το Ευαγγέλιο του Χριστού και οι Νόμοι της Εκκλησίας Του, όχι μόνο σε αυτόν δεν πρέπει να πείθεσθε όταν παραίνει και σας διατάσει, αλλά ούτε σε άγγελο που μόλις ήρθε από τον ουρανό και ευαγγελίζεται σε σας διαφορετικά από ότι ευαγγελίσθηκαν οι αυτόπτες του Λόγου".

Αγίου Πατριάρχου Νικηφόρου του Ομολογητού.

"Δια τρείς αίτιας είναι συγχωρεμένον εις τον Μοναχόν να φεύγει από το Μοναστήριον του, 
α) Ανίσως ο Ηγούμενος είναι Αιρετικός. 
β) Ανίσως εμβαίνουν γυναίκες εις στο Μοναστήριον. 
γ) Ανίσως μανθάνωσιν εις το Μοναστήριον παιδιά κοσμικά γράμματα, επειδή είναι άτοπον με το μέσον των παιδιών τούτων να φανερώνονται εις τους κοσμικούς όσα γίνονται εις το Μοναστήριον".

Του Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Νικολάου.

Ερώτησις :
"Ανίσως τίνας κουρευθεί Μοναχός εις όποιον τόπον και αν είναι, έπειτα βλάπτεται εκεί ψυχικώς, και θέλοντας να αναχωρήσει από εκεί δια την βλάβην, λάβει δεσμόν από τον Προεστώτα να μη φύγει, αυτός τι πρέπει να κάμνει ; 
Να καταφρονήσει την ψυχικήν βλάβην όπου λαμβάνει, ή να καταφρονήσει τον δεσμόν του Προεστώτος;

Απόκρισις :
Πρέπει να λέγει πρώτον εις τον Προεστώτα την αιτίαν, δια την οποίαν βλάπτεται, και αν η βλάβη αυτή και ο ψυχικός κίνδυνος είναι φανερός, πρέπει να αναχωρεί από εκεί, και να μη φροντίζει δια τον δεσμόν του Προεστώτος".

Μεγάλου Βασιλείου.

"Δια μια αιτίαν μόνο συγχωρεί να αναχωρεί τίνας από το Μοναστήριον του, ήτοι εάν έχει βλάβην ψυχικήν, την οποία, πρέπει πρώτον να την φανερώνει εις τους έχοντας δύναμιν να την διορθώσουν, και αν δεν την διορθώσουν, τότε να χωρίζεται, όχι πλέον σαν αδελφούς, αλλά ωσάν από ξένους".

Οι Ιεροί Κανόνες των Αγίων, Πατριάρχου Νικηφόρου του Ομολογητού, Μεγάλου Βασιλείου και του Νικολάου Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, δεν έχουν επιτακτικό χαρακτήρα. 
Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση Αιρέσεως του Ηγουμένου ή της Αδελφότητας επιτρέπεται ο Μοναχός να πράξει το ανώτερο, δηλαδή να αποχωρήσει από την Μονή αυτή. 
Αν παραμείνει σε αυτήν, δεν θα έχει φυσικά οποιαδήποτε εκκλησιαστική επικοινωνία, λόγω της προφανούς ψυχικής βλάβης.

Αγίου Θεοδώρου Στουδίτου 
Επιστολή προς Μόναχο Ναυκράτιο.

"Αν έρθουν οι εικονομάχοι να μην ανοίξετε την θύρα. 
Αν δε με τρόπο ληστρικό εισέλθουν στη μονή, όπως συνηθίζουν, αθώοι είστε, μην υποχωρήσετε μέχρις ότου σας διώξουν με την βία. 
Προπάντων δε, πρέπει να παραμείνετε στον Ναό και να τον χρησιμοποιείται για να ψάλετε και λειτουργείτε , εκτός εάν αυτός βεβηλωθεί από τους Αιρετικούς ( δια της μνημονεύσεως του αιρετικού επισκοπού), δια της ιδικής των βδελυράς λειτουργίας".

Πότε Πατέρες της Μονής Κουτλουμουσίου εκδίωξαν οι Ορθόδοξοι τους Ορθόδοξους για θέματα Πίστεως; 
Το σημείο ότι κάποιοι είναι Αιρετικοί και ας μη το ομολογούνε φανερά οι ίδιοι, είναι ότι εκδιώκουν τους Ορθόδοξους για θέματα Πίστεως, διακηρύσσει ο Όσιος Θεόδωρος Στουδίτης ο Ομολογητής.

Εύχεστε και για εμένα 
Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός 
Κάθισμα Αγίου Νικολάου.

Ὅταν ζεῖς ἐνάρετα, περίμενε πειρασμού

«Γνώριζε ὅτι χωρὶς πειρασμοὺς εὑρίσκεσαι μακριὰ ἀπὸ τὸ δρόμο τοῦ Θεοῦ καὶ ὅτι δὲν περπατᾶς στὰ ἴχνη τῶν ἁγίων. Ὅταν ζεῖς ἐνάρετα, περίμενε πειρασμούς. 
Ὅποιος δὲν πιστεύει στὸ Θεό, φοβεῖται καὶ τὴ σκιὰ του ἀκόμη.Ὅποιος ἔχει τὸν ...
ἔπαινο τῆς συνειδήσεως, ἔχει τὴν ἐπιθυμία τοῦ θανάτου!… 
Οἱ πειρασμοὶ μᾶς χαλιβδώνουν στὴν ἀρετή. Ἀλλιῶς οἱ ἀρετὲς εἶναιἀδόκιμες καὶ ψεύτικες. 
Οἱ πειρασμοὶ ὁδηγοῦν στὴν ἀπόκτηση τῆς σοφίας τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Ἡ Πίστη στὸ Θεὸ ὁδηγεῖ στὴν περιφρόνηση τῶν πειρασμῶν».

Ἀββὰς Ἰσαὰκ ὁ Σύρος

Αδοντες

Ουκρανία: Κυριακής της ορθοδοξίας, ο επίσκοπος Λογγίνος της κανονικής εκκλησίας που υπάγετε στο πατριαρχείο Μόσχας, αναθεματίζει τον οικουμενισμό και την ψευτοσύνοδο της Κρήτης !

Αυτά τα αναθέματα έπρεπε να διαβάσουν την περασμένη Κυριακή οι Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος.


Αλλά πως να αναθεματίσουν τις αποφάσεις τους για την (ψευδο)Σύνοδο της Κρήτης; 
Ή πως να αναθεματίσουν τους αιρετικούς ενώ συμμετέχουν στο ΠΣΕ και τους αποκαλούν "εκκλησίες" (καταργώντας το "Πιστεύω" όπου ομολογούμε "Εις Μίαν ... Εκκλησίαν"),
ή την "μεταπατερική θεολογία" που διδάσκεται πλέον στις ορθόδοξες σχολές;
Ή πως να καταργήσουν την Μασωνία και τον Σιωνισμό; Αυτούς δηλαδή που τους ανέβασαν στους δεσποτικούς θρόνους;

Όταν η ηγεσία προδίδει την Ορθόδοξη αλήθεια, έχουν χρέος να την υπερασπιστούν οι πιστοί.

Ακούστε έναν πραγματικά ομολογητή επίσκοπο -που αν και βρίσκεται στην δοκιμαζόμενη Ουκρανία- ομολογεί την αλήθεια : 



ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ
(...)

21) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν παναίρεσιν τοῦ διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ συγκρητιστικοῦ οἰκουμενισμοῦ, ἀνάθεμα (γ΄).

22) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν μεταπατερικήν, νεοπατερικήν, συναφειακήν καί μετακανονικήν αἵρεσιν, ἀνάθεμα (γ΄).

23) - Τοῖς ἀρνουμένοις τάς Ἁγίας Η΄ καί Θ΄ Οἰκουμενικάς Συνόδους, τάς συγκληθείσας ἐπί Μεγάλου Φωτίου καί Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ, παποφιλιοκβισταῖς, ἀνάθεμα (γ΄).

24) - Τῷ προτεσταντικῷ λεγομένῳ «Παγκοσμίῳ Συμβουλίῳ Ἐκκλησιῶν»-Αἱρέσεων, ἐν ᾧ διδάσκεται ὅτι ἅπασαι αἱ αἱρέσεις κλάδοι εἰσί τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, καί τοῖς Ὀρθοδόξοις, τοῖς συμμετέχουσι ἐν ταῖς ἀντικανονικαῖς συμπροσευχαῖς μεθ’αἱρετικῶν κατά τήνλεγομένην «ἑβδομάδα προσευχῆς ὑπέρ τῆς ἑνότητος τῶν χριστιανῶν», ἀνάθεμα (γ΄).

25) - Τοῖς ἀντορθοδόξοις κειμένοις τοῦ Τορόντο (1950), Μπαλαμάντ (1993), Σαμπεζύ (1994), Πόρτο Ἀλέγκρε (1997) καί Πουσάν (2013), ἀνάθεμα (γ΄).

26) - Τοῖς διδάσκουσι ὅτι αἱ αἱρέσεις, αἵτινες ἀπεκόπησαν ἐκ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, συμπεριλαμβάνονται ἐντός αὐτῆς, τάς ὁποῖας καί ὀνομάζουσι «ἀτελεῖς ἐκκλησίας» καί ὅτι ἔστι σωτήριος Χάρις, ἔγκυρον βάπτισμα καί ἐνεργοῦσα Χάρις τῆς ἱερωσύνης ἐκτός τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἀνάθεμα (γ΄).

27) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν αἵρεσιν ὅτι ὁ ἐκάστοτε Οἰκουμενικός Πατριάρχηςπρῶτος ἐστί ἄνευ ἴσου, ἀνάθεμα (γ΄).

28) -Των αιρετικών κειμένων της ληστρικής ,αιρετικής και οικουμενιστικής ψευδοσυνόδου της Κρήτης του Ιουνίου 2016, τη λεγομένῃ «Αγίᾳ και Μεγάλη Συνόδῳ της Ορθοδόξου Εκκλησίας», και αυτών που τα δέχονται και τα εφαρμόζουν εν πραξη, κείμενα που :
- θεσμοθετούν τον διάλογο σε προτεσταντικές πλατφόρμες και όχι με το Ορθόδοξο κριτήριο της ομολογίας (Τίτος κεφ 3 παραγ 10)
-Θεσμοθετούν την λεγομένη " αποκατάσταση ενότητας των Χριστιανών" και την ιστορική ονομασία του όρου των "εκκλησιών "για τους Αιρετικούς .
-Θεσμοθετούν το Σύνταγμα του λεγομένου «Παγκόσμιου Συμβούλιου Εκκλησιών» ως βάση του διαλόγου με αιρετικούς
- τον δογματικό μινιμαλισμό!
-Θεσμοθετούν την Δήλωση του Τορόντο που δηλώνει οτι υπάρχουν μέλη της Εκκλησίας και εκτός των τειχών Της, ότι υπάρχει Εκκλησία εκτός Ορθόδοξης Εκκλησίας και ότι η Εκκλησία του Χριστού είναι περισσότερο από κάθε μέλος -ομολογία- του λεγομένου «Παγκόσμιο Συμβούλιου Εκκλησιών»
-Θεσμοθετούν τους μεικτούς γάμους με μια ψεύτικη οικονομία
-Θεσμοθετούν την θεωρία του Ιωάννη Ζηζιούλα για το"ανθρώπινο πρόσωπο" τοῖς κακοδόξοις αὐτῆς κειμένοις καί τοῖς ἀποδεχομένοις καί ἐφαρμόζουσι τάς αἱρετικάς αὐτῆς ἀποφάσεις, ἀνάθεμα (γ΄).

29) - Τῇ Μασονίᾳ καί τῷ διεθνῇ φρικώδῃ Σιωνισμῷ,
ἀνάθεμα (γ΄).

30) - Ὅλοις τοῖς αἱρετικοῖς, ἀνάθεμα (γ΄).

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Μὲ ἀφορμὴ τοὺς πρόσφατους διωγμούς: Οἱ Οἰκουμενιστὲς ξεπέρασαν καὶ τοὺς Φαρισαίους

Ἀπὸ τὶς Πράξεις τῶν Ἀποστόλων (5, 34-38): 

«Ἀναστὰς δέ τις ἐν τῷ συνεδρίῳ Φαρισαῖος ὀνόματι Γαμαλιήλ, νομοδιδάσκαλος τίμιος παντὶ τῷ λαῷ, ἐκέλευσεν ἔξω βραχύ τι τοὺς ἀποστόλους ποιῆσαι, εἶπέ τε πρὸς αὐτούς· ἄνδρες Ἰσραηλῖται, προσέχετε ἑαυτοῖς ἐπὶ τοῖς ἀνθρώποις τούτοις τί μέλλετε πράσσειν. πρὸ γὰρ τούτων τῶν ἡμερῶν ἀνέστη Θευδᾶς, λέγων εἶναί τινα ἑαυτόν, ᾧ προσεκλίθη ἀριθμὸς ἀνδρῶν ὡσεὶ τετρακοσίων· ὃς ἀνῃρέθη, καὶ πάντες ὅσοι ἐπείθοντο αὐτῷ διελύθησαν καὶ ἐγένοντο εἰς οὐδέν. Μετὰ τοῦτον ἀνέστη Ἰούδας ὁ Γαλιλαῖος ἐν ταῖς ἡμέραις τῆς ἀπογραφῆς καὶ ἀπέστησε λαὸν ἱκανὸν ὀπίσω αὐτοῦ· κἀκεῖνος ἀπώλετο, καὶ πάντες ὅσοι ἐπείθοντο αὐτῷ διεσκορπίσθησαν. καὶ τὰ νῦν λέγω ὑμῖν, ἀπόστητε ἀπὸ τῶν ἀνθρώπων τούτων καὶ ἐάσατε αὐτούς· ὅτι ἐὰν ᾖ ἐξ ἀνθρώπων ἡ βουλὴ αὕτη ἢ τὸ ἔργον τοῦτο, καταλυθήσεται· εἰ δὲ ἐκ Θεοῦ ἐστιν, οὐ δύνασθε καταλῦσαι αὐτό, μή ποτε καὶ θεομάχοι εὑρεθῆτε. ἐπείσθησαν δὲ αὐτῷ».

Βλέπουμε στὸ κεφάλαιο αὐτὸ τοὺς Φαρισαίους νὰ συνδιαλέγονται, γιὰ τὸ ἂν πρέπει νὰ διώξουν τοὺς Ἀποστόλους καὶ τελικὰ νὰ παίρνουν τὴν ἀπόφαση νὰ μὴν τὸ κάνουν, γιατὶ ὑπῆρχε ἡ πιθανότητα ἢ οἱ Ἀπόστολοι νὰ ἐξαφανιστοῦν ἀπὸ μόνοι τους ἢ οἱ ἴδιοι νὰ ἀποδειχθοῦν θεομάχοι. Καὶ μόνο αὐτὴ ἡ εἰκασία τῆς θεομαχίας ἦταν ἀρκετὴ νὰ σταματήσει ἀκόμα καὶ αὐτοὺς τοὺς Φαρισαίους

Ὄχι ὅμως τοὺς Οἰκουμενιστὲς σφετεριστὲς τῶν δεσποτικῶν θρόνων καὶ τῶν δουλικῶν αὐλικῶν τους. Αὐτοὺς οὔτε κἂν ὁ φόβος, ὅτι μπορεῖ νὰ ἀντιμάχονται τὸν Θεό, δὲν τοὺς σταματάει. Ἴσα ἴσα τοὺς κάνει ἀκόμα πιὸ ἐριστικούς, πιὸ ἐπιθετικούς, πιὸ ἀσεβεῖς, πιὸ θεομάχους καὶ ἀπὸ τοὺς Φαρισαίους. Αὐτὴ ἡ μανία νὰ καθυποτάξουν καὶ νὰ ἐξαφανίσουν κάθε φωνὴ καὶ πράξη ἀντίδρασης τοῦ ἀσεβοῦς ἔργου τους ἀποτελεῖ καὶ καταφανὴ ἀπόδειξη τῆς αἱρέσεως καὶ τῶν κακοδοξιῶν τους, τοῦ ψεύδους καὶ τῆς διπροσωπείας τους, τῆς ἰδιοτέλειας καὶ τῆς ἔπαρσής τους, τῆς ξεκάθαρης ἀφιλαδελφίας τους . 

Ὅπως ὅλους τοὺς αἱρετικοὺς τοῦ παρελθόντος, κάθε ἀντίδραση τοὺς κάνει νὰ ὀδύρονται ἀναλογιζόμενοι, ὅτι εἶναι αὐθάδεια χειρίστου εἶδους νὰ ὑπάρχουν ἀκόμα Χριστιανοί, ποὺ ἀντιτίθενται στὰ ἑωσφορικὰ σχέδιά τους. Διώχνουν μοναχοὺς ἀπὸ τὰ μοναστήρια, ἱερεῖς ἀπὸ τοὺς ναούς, ἀφορίζουν καὶ ἀνακηρύττουν ἀποσυνάγωγους λαϊκούς, μοιράζουν ἀπλόχερα ἐπιτίμια, ἀκοινωνησία, ἀνακηρύττουν, ὅποιον ἀναδείξει τὴν παναίρεσή τους, δικτατορικὰ ἐκτὸς Ἐκκλησίας ἀναγνωρίζοντας παράλληλα τοὺς αἱρετικοὺς «ἐντός». Ἀδιαφοροῦν ἂν κάποιος τὰ ἄφησε ὅλα γιὰ νὰ μπεῖ στὸ μοναστῆρι, ἄν ἀπαρνῆθηκε τὰ κοσμικὰ γιὰ νὰ γίνει ἱερέας τοῦ Ὑψίστου, ἂν ἔχουν γυναῖκες καὶ παιδιὰ νὰ θρέψουν ἐν μέσῳ κρίσεως. 

Ἡ μάσκα τῆς «ἀγάπης» καὶ τοῦ «διαλόγου» ποὺ φοροῦν στὶς οἰκουμενιστικὲς καὶ πολιτιστικὲς ἐκδηλώσεις πέφτει καὶ ἐμφανίζεται τὸ ἀπὸ ἔπαρση, ὀργὴ καὶ μῖσος παραμορφωμένο πρόσωπό τους. Ἕνα πρόσωπο ποὺ δὲν ἔχει καμία σχέση μὲ τὸν ρόλο τους ὡς «τύπος Χριστοῦ». Ἡ συνεχὴς ἐπαφή τους μὲ παπικοὺς καὶ προτεστᾶντες τοὺς μόλυνε, κατὰ τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων, καὶ τοὺς μεταμόρφωσε σὲ Πάπες καὶ ἱεροεξεταστές

Μὲ προφασιολογικὴ ψευδὴς εὐλάβεια, μὲ ἀλαζονικὴ καὶ νοησιαρχικὴ πολυγνωσία θὰ μιλήσουν γιὰ τὸν Ἅγιο Νικηφόρο, Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως ξεχνώντας, ὅτι ὁ Ἅγιος ἔβαζε τὸν Ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη, ὅταν ἔτρωγε, νὰ κάθεται δεξιά του, ὡς ἔνδειξη τιμῆς, παρόλο ποὺ ὁ Ἅγιος εἶχε κόψει τὴν μνημόνευσή του.

Θὰ «τιμήσουν» τὸν Ἅγιο Γρηγόριο Παλαμᾶ, ξεχνώντας, ὅτι ὁ «ὀρθόδοξος» Πατριάρχης τὸν φυλάκισε καὶ τὸν καθαίρεσε.

Θὰ «τιμήσουν» τὸν Ἅγιο Μάξιμο τὸν Ὁμολογητή, ξεχνώντας, ὅτι ὁ «ὀρθόδοξος» Πατριάρχης τὸν φυλάκισε καὶ τὸν καθαίρεσε.

Θὰ «τιμήσουν» τοὺς Ἁγίους Κολλυβᾶδες Πατέρες, ξεχνώντας ὅτι «ὀρθόδοξοι» τοὺς ἔδιωξαν ἀπὸ τὸ Ἅγιον Ὄρος.

Θὰ «τιμήσουν» τὸν Ἅγιο Ἰωάννη τὸν Χρυσόστομο, ξεχνώντας, ὅτι «ὀρθόδοξοι» Πατριάρχες τὸν φθόνησαν καὶ Ἐπίσκοποι τὸν καθαίρεσαν.

Καὶ γιὰ νὰ μὴν μακρυγορῶ θὰ «τιμήσουν» τοὺς Ἁγίους τῆς Ἐκκλησίας μας πράττοντας ἀκριβῶς αὐτὰ ποὺ ἔπραξαν οἱ διῶκτες τῶν Ἁγίων, θέτοντας τὸν ἑαυτόν τους μὲ τὴν μεριὰ τῶν διωκτῶν.

Ἕνα μόνο ξέχασαν ἢ δὲν θέλουν νὰ θυμοῦνται: Δὲν πολεμοῦν μεμονωμένα ἄτομα πολεμοῦν τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ καὶ γι’ αὐτὸ θὰ ἡττηθοῦν. 

Εἴθε ὁ παντελεήμων Θεός νὰ τοὺς συγχωρέσει.

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου



Μην προσεύχεσαι να γίνουν τα δικά σου θελήματα, γιατί χωρίς άλλοδε συμφωνούν με του Θεού το θέλημα



Όταν προσεύχεσαι όπως πρέπει, θα συναντήσεις τέτοια πράγματα, που να σου φαίνεται πως μ'όλο σου το δίκαιο πρέπει να εξοργιστείς.
Δεν υπάρχει όμως δικαιολογημένος θυμός εις βάρος του διπλανού μας. 

Γιατί αν καλοεξετάσεις, θα βρείς πως είναι δυνατό και δίχως θυμό να τακτοποιηθεί μια χαρά το ζήτημα. Κάνε λοιπόν ό,τι περνάει από το χέρι σου για να μην ξεσπάσεις σε θυμό.Κοίτα μήπως νομίζοντας ότι γιατρεύεις τον άλλο, αποδειχτείς εσύ ο ίδιοςαγιάτρευτος και βάζεις εμπόδια στην προσευχή σου.Αν αποφεύγεις το θυμό, θα βρείς κα συ έλεος και θα φανείς φρόνιμοςκαι θα λογαριαστείς κι εσύ ανάμεσα σ'εκείνους που προσεύχονται.ν αρματώνεσαι ενάντια στο θυμό, δεν πρέπει να ανέχεσαι καμιά επιθυμία. 

Γιατί αυτή δίνει υλικό στο θυμό κι αυτός με τη σειρά του ταράζει το νοητό (νοερό) μάτι, βλάφτοντας πολύ την πνευματική κατάσταση,που μέσα μας δημιουργεί η προσευχή.Μην προσεύχεσαι μόνο με την εξωτερική στάση, αλλά παρακίνα το νού σουνα έρχεται σε συναίσθηση της πνευματικής προσευχής με πολύ φόβο.

Μερικές φορές ευθύς ως πας για προσευχή, θα προσευχηθείς καλά. Κι άλλοτε πάλι, κι αν ακόμα κουραστείς πολύ, δε θα πετύχεις το σκοπό αυτό. Και τούτο για να ζητήσεις ακόμη πιο πολύ προσευχή και, αφού τη λάβεις να μη φοβάσαι μη τυχόν και σου αρπάξουν το κατόρθωμα. 

Όταν έρθει άγγελος, μονομιάς φεύγουν όλοι όσοι μας ενοχλούν και βρίσκεταιο νούς σε πολλή άνεση καθώς προσεύχεται σωστά. Άλλοτε όμως, όταν μας έρχεται ο συνηθισμένος πόλεμος, χτυπιέται και αγωνίζεται ο νούς και δεν του επιτρέπεται κεφάλι να σηκώσει, γατί έχει πιά αποκτήσει την ποιότητα λογής λογής παθών. Όμως ζητώντας πιο πολύ θα βρεί.Κι αν χτυπάει την πόρτα, θα του ανοίξουν (πρβλ. Ματθ. ζ΄8). 

Μην προσεύχεσαι να γίνουν τα δικά σου θελήματα, γιατί χωρίς άλλοδε συμφωνούν με του Θεού το θέλημα. Να προσεύχεσαι μάλλον καθώς διδάχτηκες λέγοντας «γενηθήτω το θέλημα σου εν εμοί» (πρβλ. Λουκ.κβ΄42).Και για κάθε πράγμα με τον ίδιο τρόπο να ζητάς να γίνεται το δικό του θέλημα.Γιατί θέλει ο Θεός το αγαθό κι αυτό, που συμφέρει στην ψυχή σου.Εσύ οπωσδήποτε δεν θα το ζητάς αυτό. Πολλές φορές στην προσευχή μου ζήτησα να γίνει αυτό, που εγώ νόμιζα καλό. 

Και επέμεινα στο αίτημα εκβιάζοντας ασυλλόγιστα το θέλημα του Θεού μη αναθέτοντας σ'αυτόν να οικονομήσει ό,τι εκείνος ξέρει για συμφέρον μου. Και όμως, όταν έλαβα ό,τι ζητούσα δυσανασχέτησα πολύ,επειδή δε ζήτησα να γίνει μάλλον το θέλημα του Θεού.Δεν ανταποκρίθηκε δηλαδή στις προσδοκίες μου ό,τι του ζήτησα. 

Αγιος Νείλος ο ασκητής

"Ο κενόδοξος όσο σκυφτός είναι στους ανωτέρους τόσο θρασύς και απάνθρωπος γίνεται προς τους κατωτέρους



Ο κενόδοξος όσο σκυφτός είναι στους ανωτέρους τόσο θρασύς και απάνθρωπος γίνεται προς τους κατωτέρους.

Υπάρχει προσκύνηση αγία που γίνεται από ταπείνωση, από σεβασμό προς τον πλησίον, από σεβασμό προς την εικόνα του Θεού, από σεβασμό προς τον αδελφό του Χριστού.
Και υπάρχει προσκύνηση ψυχοκτόνα, προσκύνηση υστερόβουλη, προσκύνηση ανθρωπάρεσκη και συνάμα μισάνθρωπη, προσκύνηση θεομίσητη.

Είναι η προσκύνηση που ζήτησε ο σατανάς από τον Θεάνθρωπο με αντάλλαγμα όλα τα βασίλεια του κόσμου και τη λαμπρότητά τους.

Προσεκτικά παρατήρησε όσους σε προσκυνούν. Το κάνουν άραγε από σεβασμό προς τον άνθρωπο; Το κάνουν από αγάπη και ταπείνωση;
Ή μήπως η προσκύνησή τους αφενός ικανοποιεί τη δική μας υπερηφάνεια και αφετέρου αποβλέπει στο δικό τους πρόσκαιρο συμφέρον;

Μεγάλε της γης! Προσεκτικά παρατήρησε και συνετά συλλογίσου. Μπροστά σου σέρνονται η υποκρισία, το ψέμα, η κενοδοξία.

Αυτοί που σε προσκυνούν, όταν πετύχουν τον σκοπό τους θα σε χλευάσουν και με την πρώτη ευκαιρία θα σε προδώσουν.

Τη γενναιοδωρία σου ποτέ μην την δείχνεις στον κενόδοξο!Ο κενόδοξος όσο σκυφτός είναι προς τους ανωτέρους του τόσο θρασύς και απάνθρωπος είναι προς τους κατωτέρους του

Πώς θα καταλάβεις τον κενόδοξο;

Από την ιδιαίτερη ικανότητα και επίδοσή του στην κολακεία, την ιδιοτελή προθυμία του για εξυπηρετικότητα, το ψέμα και γενικά τη φαυλότητα και τη χαμέρπεια.

Οι επιπόλαιοι κριτές συχνά θεωρούν ταπεινό έναν υποκριτή και τιποτένιο που επιδιώκει να αρέσει στους ανθρώπους. Αυτός όμως στην πραγματικότητα δεν είναι παρά μια άβυσσος κενοδοξίας.

Απεναντίας υπερήφανο θεωρούν εκείνον που δεν αποζητά επαίνους ή αναγνώριση από τους ανθρώπους και γι΄ αυτό δεν σέρνεται δουλικά μπροστά τους. Αυτός είναι αληθινός υπηρέτης του Θεού.

Έχοντας γνωρίσει τη θεϊκή δόξα που αποκαλύπτεται μόνο στους ταπεινούς, οσφράνθηκε τη δυσοσμία της ανθρώπινης δόξας κι έφυγε μακριά της.

Την ψυχή που πετά ψηλά, την ψυχή που ελπίζει στα ουράνια, την ψυχή που περιφρονεί τα φθαρτά αγαθά του κόσμου, την ψυχή που δεν γνωρίζει τη φτηνή δουλοπρέπεια και τη χαμέρπεια των ανθρώπων εσφαλμένα την αποκαλούμε υπερήφανη επειδή δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις των παθών μας…

Αυτό που θεωρείς υπερηφάνεια δεν είναι παρά η αγία ταπείνωση.

Η ταπείνωση είναι ευαγγελική διαδασκαλία και αρετή, είναι το μυστικό ένδυμα και η μυστική δύναμη του Χριστού.

Ντυμένος την ταπείνωση ήρθε ανάμεσά μας ο Θεός.

Όποιος από τους ανθρώπους ντυθεί την ταπείνωση γίνεται όμοιος με τον Θεό».

Αποσπάσματα από το βιβλίο: ΑΣΚΗΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ Β΄, σελ. 382-4
Αγίου Ιγνατίου Μπριαντσανίνωφ

ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΕΙΝ ΕΣΤΙ ΣΩΤΗΡΙΟΝ

Π ρ ο σ ο χ ή.


Επειδή γίνεται μία προσπάθεια, τι λέγω προσπάθεια… αγώνας, αγωνίας και άγχους, κάποιων θεολόγων, αλλά δυστυχώς και Ιεραρχών της Εκκλησίας της Ελλάδος, να αποδείξουν το μαύρο –άσπρο, περί την εις Κρήτην Σύνοδο, θα προσπαθήσουμε με απλούς συνειρμούς να κάνουμε τα πράγματα κατανοητά εις τον απλό ΛΑΟ.

Από την μια μεριά, η σύνοδος της Κρήτηςαγαπητοί καθηγητές θεολόγοι, και Άγιοι Ιεράρχες, για ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ των πραγμάτων, έκανε αυτά που λέγει ο κ. Γρηγόριος Λαρεντζάκης σε άρθρο του στο amen.gr (ἐδῶ)

Από την άλλη μεριά, το κείμενο προς τον ΛΑΟ συνετάχθη για να ενημερώσει τον πιστό ΛΑΟ, για την σύνοδο της Κρήτης. ΔΕΝ ΣΥΝΕΤΑΧΘΗ ΓΙΑ NA ΘΟΛΩΘΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Το κείμενο προς τον ΛΑΟ είναι μεν ως προς τις θέσεις του Ορθόδοξο, αλλά δεν είναι αυτό με το οποίο μπορούμε να ισχυρισθούμε ούτε πλαγίως ούτε ευθέως, ότι η Ιεραρχία Ομολογεί Ορθοδοξία.

Αν οι Άγιοι Ιεράρχες μας, θέλουν πραγματικά να ομολογήσουν την ΑΛΗΘΕΙΑ, ταπεινά τους παρακαλούμε, να συγκαλέσουν ΤΩΡΑ έκτακτη Ιεραρχία και να πουν στο ποίμνιο που αγωνιά, ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ.

Τα πλάγια και πομπώδη κείμενα, τα πλήρη Ορθοδόξου Ομολογίας, περιέχοντα όμως το ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ, της μισής αλήθειας, έστω και ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ τους, είναι χειρότερα από την ίδια την ΑΙΡΕΣΗ.

Και όσοι δεν καταλαβαίνουν, ας διαβάσουν κάποιες εγκυκλίους Ιεραρχών, για την Κυριακή της Ορθοδοξίας, και αμέσως μετά το παραπάνω άρθρο του Κ. Λαρεντζάκη για να καταλάβουν.

Δεν είναι δυνατόν Ιεράρχης με περγαμηνές στον ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ, οξύνους και οξυδερκής, να θεωρεί ότι είναι ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ το κείμενο προς τον ΛΑΟ, λέγοντας: «Γι’αὐτό καί ἡ Ἁγιωτάτη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ὅπως διακήρυξε μέ τό κείμενό της ΠΡΟΣ ΤΟ ΛΑΟ πρόσφατα, ἀρνεῖται κάθε ὀνοματοδοσία τῶν αἱρέσεων ὡς Ἐκκλησιῶν.»

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ; ΒΕΒΑΙΑ ΟΧΙ.

«Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΧΕΙ ΔΕΧΘΕΙ – ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ – ΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΠΕΡΙ ΤΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΣΕΡΡΩΝ ΚΑΙ ΝΙΓΡΙΤΗΣ κ.κ. ΘΕΟΛΟΓΟΥ».

Αν λοιπόν οι Άγιοι Ιεράρχες θέλουν να καθησυχάσει ο πιστός ΛΑΟΣ, ας συνέλθουν εις "Ιεραρχία" και ας αποφασίσουν αν συμφωνούν ή δεν συμφωνούν με τα κείμενα της Κρήτης.

Διαφορετικά τα σύννεφα πυκνά στον ορίζοντα… και πλέον η καταιγίδα εγγύς…..

Με θλίψη ψυχής

π. Φώτιος Βεζύνιας.