.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΑ ΔΙΠΤΥΧΑ ΤΟΥ 2020 ΤΟΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟ "ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ" ΕΠΙΦΑΝΙΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΟΥΚΡΑΝΙΚΗΣ "ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ"




ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΛΕΟΝ , Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΤΕΣΤΗ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΑΦΟΥ ΣΤΑ ΔΙΠΤΥΧΑ ΤΗΣ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟΝ "ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ" ΕΠΙΦΑΝΙΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗΣ ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ , ΝΕΑΣ ΟΥΚΡΑΝΙΚΗΣ "ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ" ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ, ΤΟΥ ΝΕΟΥ "ΠΑΠΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ" ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΟΛΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ , ΩΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΠΑΣ.

ΟΣΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ ΤΟ 2016 ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΟΥ "ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ" ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑΤΙ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΦΥΛΑΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΙΣΜΑΤΑ , ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΤΩΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΙΣΜΑ. 


ΤΙ ΘΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ , ΙΕΡΕΙΣ , ΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ-ΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ;

Σ.Β

Άνοιξε την καρδιά σου Χριστιανέ μου! Για τούτο ήρθε ο Χριστός...

Άνοιξε την καρδιά σου Χριστιανέ μου!

Για τούτο ήρθε ο Χριστός. Να μπεί ολάκερος μέσα στήν καρδιά σου, να την φωτίσει με την θεική του λάμψη, να τις δώσει Ζωή, να την ζεστάνει απο την παγωνιά του κόσμου.

''Μου έκανε την καρδιά περιβόλι..'' μου είπες τις προάλλες. Σε πίκρανε ο κόσμος, σε βασανίζει καιρό τώρα τούτη η σκληροκαρδία. Γέμισε η καρδιά σου με αγκάθια που ματώνουν και πονάνε..

''Μας πως γείναμε έτσι όλοι μας;'' Που πάμε; με ρώτησες με αγωνία...

Άνοιξε την καρδιά σου χριστιανέ μου, να έρθει Εκείνος μέσα στο ''περιβόλι'' σου... να το οργώσει με την χάρη Του, να το κάμει κήπο ανθοστόλιστο, σαν πρωινής δροσoσταλιάς το μύρο...

Εύχου να έρθει ο Χριστός, να κάνει κύκλους...
να κόβει βόλτες μέσα στην καρδιά σου!

Να γιάνουν όλες οι πληγές, να μοσχοβολίσει η καρδιά μας απο αγάπη.

«Eν τούτω εφανερώθη η αγάπη του Θεού εν ημίν, ότι τον υιόν αυτού τον μονογενή απέσταλκεν ο Θεός εις τον κόσμον, ίνα ζήσωμεν δι’ αυτού». (Α΄Ιωάν.4:9).


Συγγραφή κειμένου, Δημήτρης Ρόδης για Πνεύματος κοινωνία

Καρδιές ερμητικά κλειστές...



Γιατί λέτε να αρνήθηκαν στην Παναγία κατάλυμα οι άνθρωποι της Βηθλεέμ; 
Ολόκληρη πόλη δεν βρέθηκε κάποιος να πάρει στο σπίτι του, μια μικρή έγκυο γυναίκα; Νομίζω ότι αυτή η άρνηση φιλοξενίας, κρύβει κάτι βαθύτερο. 
Κρύβει την άρνηση αυτού το κόσμου, να φιλοξενήσει την αγνότητα, την αθωότητα και καθαρότητα. Στο πρόσωπο της Παναγίας, οι άνθρωποι αρνούνται το θαύμα του Θεού στην ζωή. 
Μην μας προκαλεί εντύπωση, διότι αυτή η άρνηση είναι και δική μας. 
Καθημερινά αρνούμαστε στο Χριστό να γεννηθεί μέσα μας. Του κλείνουμε όλες τις πόρτες κατάμουτρα. Τον πετάμε έξω από την ζωή μας. Δεν θέλουμε να αναλάβουμε το κόστος της φιλοξενίας, δηλαδή των αλλαγών που πρέπει να γίνουν στο βίο μας. 
Εκείνη την νύχτα στην Βηθλεέμ δεν αρνούνται μονάχα κάποιοι κακοί άνθρωποι της πόλης και εποχής εκείνης. Όχι. Είναι πολύ εύκολο να πεις, «πόσο κακοί ήταν αυτοί οι άνθρωποι, εάν ήμουν εγώ θα του έδινε το πιο ζεστό δωμάτιο του σπιτιού μου…». 
Δεν είναι αλήθεια. Είναι ψέματα. Γιατί ο Χριστός δεν σταμάτησε να ζητάει κατάλυμα αιώνες τώρα στις ανθρώπινες ψυχές, και δεν ξέρω πόσοι από εμάς είμαστε έτοιμοι και διατεθειμένοι να του το προσφέρουμε. 
Κάθε συνάντηση με τον Θεό είναι μια κρίση, του τρόπου, των αντιλήψεων, των σκέψεων και λογισμών μας, ολάκερης της ζωής μας.
Συναισθηματικά φορτισμένοι μπορεί να λέμε μεγάλα λόγια, «αχ Χριστέ μου, να γεννιόσουν μέσα μου…», αλλά δεν ξέρω κατά πόσο εσωτερικά είμαστε έτοιμοι να τον υποδεχθούμε. 
Δεν φτάνει να προσκαλείς κάποιον στο σπίτι σου, πρέπει να χάσεις κάτι από σένα, από την βόλεψη σου, για να τον φιλοξενήσεις. 
Και μονάχα στο ποσοστό που είσαι έτοιμος να χάσεις μπορείς να βρεις τον Χριστό.

πλ

Η OPΘOΔOΞIA ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΧΑΡΑΚΤΑΙ

H Oρθοδοξία είναι ένας κόσμος ολόκληρος, μ’ ένα μεγαλείο απέραντο. Δεν έχουμε καλά εκτιμήσει το μεγάλο αυτό αγαθό, που μας έδωσε ο Θεός. Όπως λόγου χάρη καυχώμεθα ότι είμεθα Έλληνες και αν κανείς αμφισβητήσει την ελληνικότητά μας εξοργιζόμεθα. 
Aλλά παραπάνω από την Eλλάδα είναι η Oρθοδοξία. Αν δεν υπηρχε η Ορθοδοξία, δεν θα υπήρχε σήμερα και η Ελλάς. Aυτό το μαρτυρεί η ιστορία…
H Oρθοδοξία είναι η βασιλική οδός, η οδός του Kυρίου ημών Iησού Xριστού, η οδός του μαρτυρίου, η οδός της ομολογίας της πίστεως. Oύτε προς τα δεξιά ούτε προς τ’ αριστερά.
H Oρθοδοξία είναι ένα πολύ λεπτό πράγμα, είναι η δραχμή, όπως έχομε γράψει και εμείς άλλοτε.
H Oρθοδοξία είναι το γνήσιο νόμισμα. Kαι όπως υπάρχουν στον κόσμο γνήσια, αλλά και κίβδηλα νομίσματα, που λάμπουν, έτσι υπάρχουν και άλλα θρησκεύματα και πιστεύω· 
Η Oρθοδοξία είναι το διαμάντι.
Δεν είναι πολύς καιρός που οι φίλοι μας οι γύφτοι, αλλά και κάποιοι άλλοι γέμισαν την αγορά της Θεσσαλονίκης με κίβδηλα νομίσματα, κίβδηλες λίρες. Φαίνονταν για λίρες, αλλά δεν ήταν, είχαν επίχρισμα χρυσού και από κάτω είχαν άλλα μέταλλα ευτελή.
H Aγγλία που έχει την λίρα, το νόμισμα αυτό που κυριαρχεί στον κόσμο, το ελέγχει με ιδικά μηχανήματα, γιατί γίνονται πολλές παραχαράξεις του νομίσματος αυτού. 
Yπάρχουν μερικοί, που με μικρές λίμες ξύνουν τις λίρες και παίρνουν κάτι πολύ μικρό, ρινίσματα ή ψήγματα χρυσού, όπως ονομάζονται και όταν ξύσουν π. χ. 1000 λίρες, σχηματίζουν ένα αρκετά σημαντικό ποσόν χρυσού. Eνώνουν κατόπιν τα ψήγματα και κερδίζουν μ’ αυτό τον τρόπο. Nωθευταί και παραχαράκται λέγονται αυτοί· δεν είναι εύκολο να αποκαλυφθούν, γιατί είναι ανεπαίσθητη η αφαίρεσης του χρυσού από το νόμισμα. 
Oι Άγγλοι στο Λονδίνο έχουν ένα μηχάνημα, που ζυγίζει και ελέγχει τις λίρες με τόση ακρίβεια ώστε πετάει έξω όσες είναι παραχαραγμένες ή νόθες.
Aυτό κάνει και η Oρθοδοξία.
Yπάρχουν πολλοί παραχαράκται και νωθευταί, που προσπαθούν να αλλοιώσουν την Oρθόδοξη διδασκαλία του Xριστού, που μας παρέδωσε η Eκκλησία, αυτούς όλους τους πετάει έξω από την Eκκλησία, τους ονομάζει αιρετικούς και καταδικάζει την διδασκαλία τους.
Mε την Aγία Γραφή και την Iερά Παράδοση ελέγχεται κάθε διδασκαλία.

+Ο Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αυγουστίνος Καντιώτης

Ας το δουν οι Έλληνες Μητροπολίτες που αγνοούν παντελώς την ιστορία της Ουκρανικής Εκκλησίας

Το σχίσμα της Ορθοδοξίας στην Ουκρανία


Η Ένωση Ορθοδόξων Δημοσιογράφων παρουσίασε video 20 λεπτών με ελληνικούς υποτίτλους στο οποίο αποτυπώνεται η ζωή της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας από τη στιγμή της απόκτησης ευρείας αυτονομίας από το Πατριαρχείο Μόσχας μέχρι σήμερα. Ελπίζουμε να το δουν και πολλοί Έλληνες Μητροπολίτες που όπως φαίνεται δεν γνωρίζουν τίποτα από την ιστορία της κανονικής Ουκρανικής Εκκλησίας.

Ο θεατής μπορεί να καταλάβει με λεπτομέρειες:
Πώς προέκυψε το σχίσμα και για ποιο λόγο ο Φιλάρετος στερήθηκε την ιεροσύνη και του επιβλήθηκε ανάθεμα.


Από τήν επιφάνεια στήν ουσία των φαινομένων (διδακτική ιστορία)

Η δασκάλα γύρισε προς τη τάξη και ρώτησε τα παιδιά:

«Ένα κρουαζιερόπλοιο άρχισε να βουλιάζει στη θάλασσα και έπρεπε άμεσα να εκκενωθεί από τους επιβάτες. Ένα ζευγάρι έτρεξε γρήγορα προς τις σωσίβιες λέμβους. Όταν έφτασαν όμως, είδαν έντρομοι ότι υπήρχε χώρος για να σωθεί μόνο ένα άτομο.Εκείνη ακριβώς τη στιγμή ο άντρας έσπρωξε τη σύζυγό του και πριν προλάβει εκείνη να αντιδράσει, πήδηξε αυτός μέσα στη βάρκα.Τότε η γυναίκα του, η οποία στέκονταν στο πλοίο που βυθίζονταν, φώναξε στον σύζυγό της μια φράση».Η δασκάλα σταμάτησε την αφήγηση της, γύρισε προς τη τάξη και ρώτησε τα παιδιά:
– «Τι νομίζετε ότι του φώναξε;»
Οι περισσότεροι από τους μαθητές με ενθουσιασμό απάντησαν ότι η σύζυγος φώναξε: «Σε μισώ!», «Δεν το περίμενα ποτέ αυτό από εσένα» και «Νόμιζα ότι με αγαπούσες».

Η δασκάλα παρατήρησε ένα αγόρι που ήταν συνέχεια σιωπηλό.
Τον ρώτησε τι πίστευε ότι φώναξε η σύζυγος και αυτός της απάντησε:
– «Κυρία, νομίζω ότι του φώναξε: «Να προσέχεις το παιδί μας»».
Έκπληκτη η δασκάλα τον ρώτησε:
– «Έχεις ακούσει ξανά αυτή την ιστορία;»
Το αγόρι κούνησε το κεφάλι του αρνητικά:
– «Όχι, αλλά αυτό ήταν που είπε και η δική μου μαμά στον μπαμπά μου, λίγο πριν πεθάνει από την αρρώστια της».

Η δασκάλα γύρισε προς τα παιδιά και τους είπε με χαμηλή φωνή:
– «Η απάντηση είναι σωστή».

Το πλοίο τελικά βυθίστηκε και όλοι όσοι δεν κατάφεραν να ξεφύγουν πνίγηκαν. Ο άντρας πήγε στο σπίτι και μεγάλωσε την κόρη τους μόνος του. 

Πολλά χρόνια αργότερα, μετά το θάνατο του πατέρα της, η κόρη τους βρήκε τυχαία το ημερολόγιο του και διάβασε ολόκληρη την ιστορία. Ανακάλυψε ότι η μητέρα της, λίγο πριν επιβιβαστεί στο πλοίο, είχε διαγνωσθεί με μια ανίατη ασθένεια. Την κρίσιμη στιγμή, ο πατέρας έκανε αυτό που πίστευε ότι ήταν σωστό. Όχι για αυτόν, αλλά για την κόρη τους.
«Ήθελα τόσο να μείνω μαζί σου στο πλοίο αγαπημένη μου γράφει. Ήθελα να πεθάνουμε μαζί. Αλλά για χάρη της κόρης μας, επέλεξα να σε αφήσω μόνη», έγραφε στο ημερολόγιό του».
Τα παιδιά έμειναν για αρκετά λεπτά σιωπηλά μόλις η δασκάλα τελείωσε την ιστορία της.

Η δασκάλα τότε προσπάθησε να δώσει στα παιδιά να καταλάβουν το νόημα αυτής της ιστορίας:

«Το καλό και το κακό είναι περίπλοκα και πολλές φορές πολύ δύσκολο να τα κατανοήσεις.
Αυτός είναι και ο λόγος που δεν πρέπει να επικεντρώνεται κάποιος μόνο στην επιφάνεια και να κρίνει τον άλλον χωρίς να προσπαθήσει πρώτα να κατανοήσει τις πράξεις του.

Αν έχετε βγει να φάτε με κάποιον φίλο και προσφερθείτε να πληρώσετε τον λογαριασμό, δεν το κάνετε γιατί έχετε πολλά χρήματα αλλά γιατί βάζετε την φιλία σας πάνω από τα χρήματα.

Εκείνοι που παίρνουν πρωτοβουλίες στη δουλειά τους, δεν το κάνουν επειδή είναι χαζοί, αλλά επειδή καταλαβαίνουν την έννοια της ευθύνης.

Όσοι ζητούν συγγνώμη μετά από έναν καυγά, δεν το κάνουν επειδή ξέρουν ότι υποστήριζαν την λάθος άποψη, αλλά επειδή εκτιμούν περισσότερο τον άνθρωπο δίπλα τους.

Εκείνοι που είναι πρόθυμοι να σας βοηθήσουν, δεν το κάνουν επειδή σας χρωστάνε κάτι, αλλά επειδή σας βλέπουν ως ένα αληθινό φίλο.

Εκείνοι που σας τηλεφωνούν συχνά, δεν το κάνουν γιατί δεν έχουν τίποτα άλλο να κάνουν, αλλά επειδή είστε στην καρδιά τους.
Μια ημέρα, όλοι θα αναγκαστούμε να χωρίσουμε από αυτούς που έχουμε σήμερα δίπλα μας.
Θα χάσετε τις κουβέντες σας, θα ξεχάσετε τα όνειρο που κάνατε μαζί τους.
Οι ημέρες θα περάσουν, τα χρόνια θα φύγουν και μια μέρα τα παιδιά σας θα δουν μερικές φωτογραφίες και θα σας ρωτήσουν:
– «Ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι;»
– Και εσείς θα χαμογελάσετε με αόρατα δάκρυα, και θα τους απαντήσετε:

– «Είναι οι άνθρωποι με τους οποίους πέρασα τις καλύτερες μέρες της ζωής μου.

Πῶς θά ξέρουμε ὅτι ζοῦμε σύμφωνα μέ τό θέλημα τοῦ Θεοῦ ἤ ὄχι;

Ἂν εἶστε θλιμμένοι γιὰ ὁποιονδήποτε λόγο, αὐτὸ σημαίνει ὅτι δὲν ἔχετε δοθεῖ στὸν Θεό, ἔστω κι ἂν ἐξωτερικὰ ἔτσι μπορεῖ νὰ φαίνεται. Ὅποιος ζεῖ σύμφωνα μὲ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ δὲν ἔχει σκοτοῦρες. Ὅταν χρειάζεται κάτι, ἁπλὰ προσεύχεται γι’ αὐτό. 
Ἂν δὲν τοῦ δίδεται αὐτὸ ποὺ ζητᾶ , ἐπιχαίρει σὰν νὰ τοῦ δόθηκε. Μία ψυχὴ ποὺ ἔχει δοθεῖ στὸν Θεὸ δὲν φοβᾶται τίποτα, οὔτε καν τοὺς ληστές, τὴν ἀρρώστια ἢ τὸν θάνατο. Μία τέτοια ψυχή, μπροστὰ σὲ ὅ,τι κι ἂν συμβεῖ, ἀναφωνεῖ: «Ἦταν θέλημα Θεοῦ». Ἐδῶ στὴ γῆ μᾶς ἔχει δοθεῖ ἡ εὐκαιρία νὰ κατανικήσουμε κάθε κακὸ μὲ εἰρήνη καὶ ἡσυχία.
Μποροῦμε νὰ ἔχουμε εἰρήνη ὅταν ζοῦμε σὲ περιβάλλον ἥσυχο καὶ εἰρηνικό, ἀλλὰ αὐτοῦ τοῦ....εἴδους ἡ εἰρήνη δὲν εἶναι σταθερὴ καὶ μόνιμη εἶναι ἡ εἰρήνη ποὺ κερδίζεται σὲ συνθῆκες χαοτικές. 
Ὅταν μετακινεῖσαι ἀπὸ ἥσυχα περιβάλλοντα σὲ χαοτικά, ἡ διάθεσή σου ἀλλάζει ἀκαριαία καὶ γίνεσαι εὐερέθιστος – ἐντελῶς ἀναπάντεχά σου ἐπιτίθενται πονηροὶ λογισμοὶ καὶ ὁ νοῦς σου βουτάει στὴν κόλαση. Αὐτὸ εἶναι τὸ τέλος τῆς εἰρήνης μας. 
Αὐτὸς εἶναι καὶ ὁ λόγος ποὺ ὁ Κύριός μας κατευθύνει μέσα ἀπὸ βάσανα καὶ ὀδύνες: γιὰ νὰ μποροῦμε δι’ αὐτῶν νὰ ἀποκτήσουμε πραγματικὴ εἰρήνη. Ἄνευ Ἐκείνου δὲν θὰ εἴχαμε τὴ δύναμη νὰ ξεπεράσουμε αὐτὰ.

Ἀπὸ τὸ βιβλίο: «Οἱ λογισμοὶ καθορίζουν τὴ ζωή μας», Βίος καὶ διδαχὲς τοῦ γέροντα Θαδδαίου τῆς Βιτόβνιτσα, σέλ. 210, Ἐκδόσεις: «Ἐν πλῶ»

«Να κάνεις κέφι την Πίστη σου...»

Αυτή είναι μια φράση του Ν.Γ. Πεντζίκη, που συνοψίζει μια μεγάλη αλήθεια, ότι εάν η πίστη σου και η σχέση σου με τον Θεό δεν έχει χαρά τότε είναι ένα μεγάλο ψυχικό βάσανο. Η πίστη δεν είναι ψυχαναγκασμός αλλά οξυγόνο για την ζωή μας. 

Διαφορετικά γεμίζεις ενοχές, φόβο και μεταφυσική ανασφάλεια. Έχεις νεύρα, γίνεσαι δύστροπος και μίζερος. Σου φταίνε οι πάντες και τα πάντα. Ιδιαιτέρως δε εκείνοι που δεν πάνε εκκλησία και κάνουν ότι θέλουν στην ζωή τους. 

Αυτούς δεν τους αντέχεις γι’ αυτό και τους πολεμάς. Όχι βέβαια όπως θέλεις να φαίνεται, ως αρνητές της πίστεως, άλλωστε δεν έχει ανάγκη ο Χριστός από συνηγόρους, αλλά διότι σου θυμίζουν εκείνα που ζουν ακόμη μέσα σου και ξεροσταλιάζουν στην θέα του ανικανοποίητου. 

Θυμάμαι που έλεγε ο Άγιος Πορφύριος, «ότι κάνεις με αγγαρεία κλωτσάει η ψυχή, αντιδρά… Όσο μπορείτε να νηστεύετε, όσες μετάνοιες μπορείτε να κάνετε, όσες αγρυπνίες θέλετε ν’ απολαμβάνετε, αλλά να είστε χαρούμενοι. Να έχετε την χαρά του Χριστού…».

Την πίστη λοιπόν και την σχέση με τον Θεό, πρέπει να την κάνεις κέφι, να την χαίρεσαι. Να λάμπει το πρόσωπο σου, το σώμα σου να σκιρτά, στο βλέμμα σου οι άνθρωποι να συναντούν την αγάπη, την κατανόηση, την ελπίδα και το φως. Να σε κοιτούν και να λένε, "πόσο θα ήθελα να έχω το κέφι αυτού του ανθρώπου . Που είπαμε ότι πιστεύει ; …. "

πλ

Να γιατί, οι σύγχρονοι Επίσκοποι και Ιερείς σφάλλουν θανάσιμα!

Γιὰ νὰ μὴν ξεχνοῦν οἱ παλαιότεροι,
καὶ γιὰ νὰ μαθαίνουν οἱ νεώτεροι!

Σὲ ἐκτεταμένη παράβαση τοῦ ὑψίστου λειτουργήματος τους βρίσκονται οἱ ἱερωμένοι,συμπαρασύροντας στὴν προδοσία τῆς Πίστεως τοὺς λαϊκοὺς ποὺ τοὺς ἀκολουθοῦν ἀδιαμαρτύρητα

Κανὼν ΜΣΤ΄ τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων 



«Ἐπίσκοπον, ἢ πρεσβύτερον, αἱρετικῶν δεξαμένους βάπτισμα ἢ θυσίαν, καθαιρεῖσθαι προστάττομεν. Τίς γὰρ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαρ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου;».

Ἑρμηνεύει ὁ ἅγιος Νικόδημος:
«Οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ πρέπει νὰἀποστρέφωνται τοὺς αἱρετικούς (σσ. τοὺς χωρισμένους ἀπὸ τὴν Μίαν Ἐκκλησίαν καὶ καταδικασμένους), καὶ τὰς τῶν αἱρετικῶν τελετάς. Μᾶλλον δὲ αὐτοί, οἱ αἱρετικοὶ δηλ., πρέπει νὰἐλέγχωνται καὶ νὰ νουθετῶνται ἀπὸ τοὺς Ἐπισκόπους καὶ Πρεσβυτέρους, μήπως ἤθελαν καταλάβουν καὶ ἐπιστρέψουν ἀπὸ τὴν πλάνην των. Διὰ τοῦτο ὁ παρὼν Κανὼν διορίζει ὅτι, ὅποιος Ἐπίσκοπος ἢ πρεσβύτερος ἤθελεν ἀποδεχθῆ ὡς ὀρθὸν καὶ ἀληθινὸν τὸ βάπτισμα τῶν αἱρετικῶν ἢ τὴν παρ’ αὐτῶν προσαγομένην θυσίαν, ὁ τοιοῦτοςπροστάζομεν νὰ καθαιρεθῇ. Ἐπειδὴ ποίαν συμφωνίαν ἔχει ὁ Χριστὸς μὲ τὸν διάβολον; ἢ ποίαν μερίδα ἔχει ὁ πιστὸς μὲ τὸν ἄπιστον;
Διότι ἐκεῖνοι ὁποῦ δέχονται τὰ παρὰ τῶν αἱρετικῶν,
ἢ τὰ ὅμοια φρονήματα ἐκείνων ἔχουσι καὶ αὐτοί, ἢ τὸ ὀλιγώτερον δὲν ἔχουσι προθυμίαν νὰ ἐλευθερώνουν αὐτοὺς ἀπὸ τὴν κακοδοξίαν των.
Οἱ γὰρ συνευδοκοῦντες εἰς τὰς ἐκείνων τελετάς, πῶς δύνανται νὰ ἐλέγξουσιν αὐτοὺς διὰ νὰ παραιτήσουν τὴν κακόδοξον καὶ πεπλανημένην αἵρεσιν;».

"Κίβδηλη Συνείδηση" και "λοβοτομημένη μάζα"!

Στην πορεία προς τον Αντίχριστο οι Ποιμένες απόντες 
ή 
και συνεργοί στη δημιουργία
αυτής της "κίβδηλης συνείδησης"!

Επί των ημερών μας η λογική έχει υποχωρήσει και κατισχύει ο παραλογισμός και δη η υποβόσκουσα κοινωνική σχιζοφρένεια των πολιτών, οι οποίοι ακουσίως,έχουν αυτό-παραδοθεί καθ’ ολοκληρίαν, εις την παραπληροφόρηση και την επιλεκτική αξιολόγηση ειδήσεων, εκ των στρατευμένων Μ.Μ.Ε, τα οποία δρουν, ανυπερθέτως, ως «Δούρειοι ίπποι», ορισμένου εσμού πολιτικών συμφερόντων.
Η επιλήψιμη αυτή στάση των εξωνημένων Μ.Μ.Ε αλλά και μέρος του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου, αποβλέπει εις την δημιουργία, μίας διανοητικά λοβοτομημένης μάζας, η οποία άκριτα και άκρατα, άνευ ουδεμίας κριτικής αντιστάσεως και συγκροτημένης σκέψεως προς στάθμιση των τρεχουσών γεγονότων, θα άγεται και θα φέρεται εσαεί, από την εκάστοτε εξουσία, η οποία θα εξυπηρετεί, ιδιοτελείς σκοπιμότητες.
Η πηδαλιούχηση της κοινωνίας και η διαμόρφωσή της, ως δρώσης μάζας, συνιστά αυτοσκοπό, διότι τοιουτοτρόπως, η εκάστοτε εξουσία επιβάλλει εις το διηνεκές τα αντιλαϊκά και αντι-εθνικά της σχέδια, σφετεριζόμενη ανεπαισθήτως, τον πνευματικού ευνουχισμό της λειτουργικά αναλφάβητης μάζας.
Αυτόθροη συνέπεια της προπεριγραφείσας ανωτέρω καταστάσεως είναι η κύηση του φαινομένου του κοινωνικού μιθριδατισμού, σύμφωνα με το οποίο ο πολίτης εθισμένος από την πλύση εγκεφάλου και την εξάρθρωση της σκέψεως του, καταφάσκει και αποδέχεται, άνευ ουδεμίας αντιδράσεως, οιαδήποτε πολιτική απόφαση εκ της καθεστηκυίας τάξεως, ακόμη και εάν δια αυτής, παραβλάπτονται καταφώρως τα θεμελιώδη δικαιώματά του, ή υποσκάπτεται προδήλως και ευθέως η ιδική του πρόοδος και εξέλιξη.
Οι φαύλες αυτές πρακτικές εφαρμόζονται προς τις «μαζικές κοινωνίες» των αφιονισμένων καταναλωτών, ίνα τους πειθαναγκάσουν προς έναν στρεβλό τρόπο σκέψης ούτως ώστε, προϊόντος του χρόνου, (οι μάζες αυτές), να καθίστανται ευχερέστερα, αποδέκτες των κίβδηλων αξιών «του εκάστου συστήματος».
Η παράνοια σήμερα έγκειται εις το γεγονός ότι, η ωμή βία, οι αξιόποινες πράξεις, η τρομοκρατία, εις τον χώρο των πανεπιστημίων, θεωρούνται ελευθερία και άσυλο, με αποτέλεσμα η ανομία να κείται εις το απυρόβλητο, οι οικονομικοί μετανάστες κατά κατάλυση, πρωτίστως, της Διεθνούς Συμβάσεως της Γενεύης, ονομάζονται συλλήβδην ως πρόσφυγες, Ο Σύριζα, ένα χρεοκοπημένο ξενόδουλο κόμμα εξουσίας, με ιδεοληπτικές αγκυλώσεις, της πεπερασμένης ελευθεριάζουσας «μετα-νεωτερικότητας», χαρακτηρίζεται πρόοδος, και ο Νόμος περί Ρατσισμού, ο οποίος επενεργεί ως δρακόντεια αστυνομία σκέψεως και προκρούστεια λογοκρισία, ταχθείσα προς την εξουδετέρωση των αντιφρονούντων, ως οιονεί σύγχρονη πιστοποίηση φρονημάτων, να λογίζεται ως δημοκρατία και ελευθερία.
Εν κατακλείδι καθίσταται πασίδηλο ότι η εποχή μας τέμνει προς τον παραλογισμό, η αφτιασίδωτη δε αλήθεια, είναι ότι βιώνουμε μία νεοπαγή δικτατορία σκέψεως, η οποία λαμβάνει τα πιο απηνή και αμείλικτα κατασταλτικά μέτρα προς τους αντιρρησίες συνειδήσεως, όλη αυτή η βίαιη συμπεριφορά προς τους πολίτες εκπορεύεται από τον άνωθεν επιβεβλημένο φασισμό της πολιτικής ορθότητας της μειοψηφίας των εμπνευστών και αρχιτεκτόνων της, εις βάρος της πλειοψηφίας.

Χαράλαμπος Κατσιβαρδάς, Δικηγόρος

"Νύν εν παντί και πάντοτε και υπέρ πάντων ο αγών"!

Ποινικοποίηση τοῦ δημόσιου λόγου 
ἤ ἄλλως τῶν φρονημάτων

«Για τους ανθρώπους που ποθούν την δύναμη, ή παρακμή είναι μέσον. Επιθυμούν ζωηρώς να νοσήσουν την ανθρωπότητα και να αντρέψουν τις έννοιες του Καλού και του Κακού, του Αληθούς και του Ψευδούς» Φρ. Νίτσε «ο Αντίχριστος»

Το μεταναστευτικό ζήτημα αποτελεί νομοτελειακά μία βραδυφλεγή βόμβα εις τα θεμέλια της πατρίδος, διότι αφενός μεν η ροή των μεταναστών καθίσταται ανεξέλεγκτη και αφετέρου, οι ίδιοι οι μετανάστες αποτελούν Δούρειο ίππο εξω-εθνικών συμφερόντων, διότι προοδευτικά θα εγκαθιδρύσουν μία πολύ-πολιτισμική κοινωνία.

Το πρόβλημα δεν είναι οι ίδιοι εξαθλιωμένοι οι άνθρωποι, αλλά οι ιθύνοντες νόες, οι οποίοι υποδαυλίζουν την κατάσταση αυτή, οι ηθικού αυτουργοί οι οποίοι χαράσσουν την πολιτική του διωγμού των Ελλήνων και την καθολική αντικατάσταση των πληθυσμών, εις την Ευρώπη αλλά προεχόντως και κυρίως εις την Πατρίδα μας.

Το εκρηκτικό μείγμα, συνύπαρξης ετερόκλητων εθνικοτήτων και η επιβολή αναρίθμητων μεταναστών εις την Ελλάδα, θα πυροδοτήσει αναποδράστως εντάσεις δημιουργώντας συγχρόνως αποσταθεροποίηση εις την πατρίδα μας, τούτο συνιστά κατ’ ουσίαν και το σχέδιο της εγκαθιδρυθησομένης Νέας Τάξης Πραγμάτων και της επελαυνούσης παγκοσμιοποιήσεως υπό των κοσμοεξουσιαστών, με απώτερο σκοπό την κατάλυση του έθνους και όλων των επιμέρους ταυτοτητοποιητικών δομικών στοιχείων της ταυτότητάς μας εις την διαχρονία των αιώνων (ήτοι το ομαίομον, το ομόθρησκον, το ομόγλωσσον και το ομότροπον)

Με αιχμή του δόρατος το μεταναστευτικό, εποικίζεται η Ελλάδα και παγιώνεται η κατ’ εξακολούθηση παραβίαση της διεθνούς νομοθεσίας (άλλο πρόσφυγας και άλλο οικονομικός μετανάστης), όπως επίσης και η καταστρατήγηση της Συνταγματικής εννόμου τάξεως, διότι ως είναι πασίδηλο, μία αδιόρατη ισχυρή δύναμη, η οποία καίπερ λειτουργεί αντιθεσμικά όπως οι «περίπυστες» Μ.Κ.Ο, οι οποίες δρουν αδιαφανώς, εν αγαστή συμπνοία με άλλους διεθνείς δήθεν οργανισμούς, παρά ταύτα μυστηριωδώς και αλόγως κατισχύουν μακράν έναντι οιουδήποτε κρατικού θεσμού.

Το οργανωμένο κράτος έχει αλωθεί, η δικαιοσύνη καθίσταται υποδεέστερη των περιστάσεων και ο στρατός εθελοτυφλεί και οι πολιτικοί μας ταγοί εν γένει στρουθοκαμηλίζουν.

Άρα ομιλούμε δια την υπόσκαψη της κυριαρχίας του κράτους μας, την πραξικοπηματική άλωση του δημοκρατικού μας πολιτεύματος, αφού ορισμένοι μηχανισμοί (Μ.Κ.Ο), απολαμβάνουν ασυλίας και οι αποφάσεις των καθίστανται πιο ισχυρές από τους ψηφισμένους νόμους εκ της Βουλής.

Η επιβολή της οιονεί αυτής εισβολής του πολέμου εις τις ρίζες μας, (γλώσσα, ιστορία, πολιτισμός, αποκοπή από το παρελθόν, ακρωτηριασμός από τις μνήμες του παρελθόντος, λήθη των θυσιών των προγόνων μας, παραχάραξη και κιβδηλοποίηση των πάντων) διαχέεται και εγκαθίσταται εις το συλλογικό μας υποσυνείδητο, δια της φαιάς προπαγάνδας, η οποία συντεταγμένα και επιμελώς μεθοδευμένα διοχετεύεται συλλήβδην μέσω του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου, ίνα ασκήσει πλύση εγκεφάλου ει τις πνευματικά ευνουχισμένες μάζεις οι οποίες βουλεύονται και βούλονται αγεληδόν.

Το παραπειστικό επιχείρημα, είναι δήθεν ο ανθρωπισμός, η αλληλεγγύη, ενώ κατ’ ουσίαν πρόκειται δια το σφετερισμό πανανθρώπινων αξιών, τις οποίες προσχηματικά και ρητορικά τις διατείνονται δια να πειθαναγκάσουν την απερίσκεπτη και άφρονα μάζα.
Η αλήθεια είναι ότι εξυπηρετούν ατομικά ιδιοτελείς σκοπιμότητες εκμεταλλευόμενοι το μεταναστευτικό και ουδόλως καθώς και ποσώς ενδιαφέρονται δια τον ανθρώπινο πόνο, τουναντίον δε, επιβουλεύονται την εξαθλίωση των ανθρώπων αυτών επ’ ωφελεία τους, απλώς εξωραΐζουν και παραποιούν την πραγματικότητα, έναντι τριάκοντα αργυρίων, πρόκειται δια έμμισθα φερέφωνα τα οποία τελούν σε διατεταγμένη υπηρεσία και είναι ακροβολισμένα σε διάφορες καίριες θέσεις, δια να εκτελέσουν άνευ χρονοτριβής την ανθελληνική αποστολή τους.
Το πρώτο λοιπόν σκέλος είναι η παντί τρόπω, προαγωγή του αφελληνισμού και ο ύπουλος συμψηφισμός της αγάπης δια το έθνος, με τον Φασισμό, προκειμένου το σύστημα να σε στιγματίσει και να σε ενοχοποιήσει επειδή πρεσβεύεις τις αξίες του έθνους και της πατρίδας σου.
Άρα λοιπόν, εγκαινιάζεται μία νεοπαγή μορφή ολοκληρωτισμού, ήτοι η μονοντροπία της πολιτικής ορθότητας η οποία συνθλίβει συκοφαντικά με το στίγμα του φασίστα, οιοδήποτε διαφωνεί και ανθίσταται στην λαίλαπα των ισοπεδωτικών ανθελλήνων προοδευτικών.

Η αστυνόμευση της σκέψεως, δια της συκοφαντίας, της λοιδορίας και της εσκεμμένης ταύτισής σου με τον Φασισμό, καθίσταται εκ προμελέτης διότι κατατείνει εις την καλλιέργεια ενοχών περί των ιδεών σου και εν τέλει εις την κάμψη του αγωνιστικού φρονήματος αντιστάσεως.
Άρα ολοκληρωτισμός της πολιτικής ορθότητας παρελαύνει απρόσκοπτα εις της κατ’ επίφαση δημοκρατικές κοινωνίες, διότι επιδράμει ως μία σύγχρονη μορφή λογοκρισίας, αναστολής της ελευθερίας εκφράσεως, φαλκίδευσης του δικαιώματος απρόσκοπτης διάδοσης των στοχασμών σου, ή εν τέλει εμπεριστατωμένης και αιτιολογημένης διατύπωσης αντιρρήσεων προς την ολομέτωπη επίθεση της Νέας Τάξης πραγμάτων.

Το επισφράγισμα της οιονεί αυτής πιστοποίησης φρονημάτων, προς εξουδετέρωση των αντιφρονούντων, υπό της καθεστηκυίας τάξεως έγκειται και ο περίφημος νόμος περί ρατσισμού, το οποίο συνιστά ένα καθεστωτικό εργαλείο, πάταξης της αντίθετης φωνής με το δόγμα του ρατσιστή.

Άρα λοιπόν η δημοκρατία πνέει τα λοίσθια, το Σύνταγμα ποδοπατείται, υπό τις εκκωφαντικές ερπύστριες μία νέας μορφής ολοκληρωτισμού, η οποία επιθυμεί να επιβάλλει δια πυρός και σιδήρου της ιδικές της απόψεις, εξοβελίζοντες οιαδήποτε θεμιτή και υγιή αντίδραση με την ποινική δίωξη περί ρατσισμού και δήθεν περί ρητορικής μίσους.
Ως εκ τούτου ο ποινικός κώδιξ, εν προκειμένω, αποτελεί ένα πρόσθετο εργαλείο, εν συνδυασμό προς την προπαγάνδα, εις χείρας της πολιτικής ορθότητας, να επιβάλλει, άνευ αντιλογίας, τους ιδικούς της κανόνες και αρχές, εις βάρος του Ελληνισμού, του έθνους και της Πατρίδος μας.

Οι υποστηρικτές του διεθνισμού, ήτοι της Παγκοσμιοποιήσεως και της δημιουργίας ενός νέου ανθρώπου «του μαζανθρώπου» όπου θα καθίσταται ένα άθυρμα εις τα χέρια των εξουσιών, άνευ μορφώσεως, άνευ εργασίας, πολιτισμικής ταυτότητας, θρησκείας, γλώσσας, απλώς ένας παγκόσμιος προλετάριος, πλήρως ελεγχόμενος από τους κοσμοεξουσιαστές.

Ο προμαχών, εις τις δεινές αυτές εξελίξεις είναι η ζώσα Ορθόδοξη παράδοσή μας, η κιβωτός του γένους μας η οποία ανθίσταται διασώζοντας τις παραδόσεις, το έθνος μας τη γλώσσας μας την εκκλησία μας, εξ αυτού του λόγου, πλήττεται εξ αντικειμένου και εκ βάθρων διότι τολμά να ανθίσταται.

Ειδικότερον ο νόμος περί ρατσισμού συνιστά ένα εργαλείο της καθεστηκυίας τάξης, η οποία υπό το πρόσχημα της νομιμότητας, επιβάλλει, αναβιώνοντας κατ’ ουσίαν το πάλαι ποτέ θεσμό της πιστοποιήσεως φρονημάτων, προς εξουδετέρωση των αντιφρονούντων.
Δια του νόμου λοιπόν αυτό στιγματίζεται και χαρακτηρίζεται συκοφαντικά όποιος αρνείται να ευθυγραμμισθεί με την «καθαρότητα» της επιβολής της πολιτικής ορθότητας, με αποτέλεσμα κατ’ ουσίαν να διώκεται ποινικά το φρόνημά του, καθότι ο νόμος αυτός έχει θεσπισθεί εκ του περισσού, προκειμένου να εξυπηρετήσει αμιγώς πολιτικούς λόγους, δεδομένου ότι ήδη το Σύνταγμα εις ένα πλέγμα διατάξεως, (άρθρο 2. παρ. 1, άρθρο 4, άρθρο 5 παρ. 1 και 2, εν συνδυασμό προς το άρθρο 25), έχει ήδη θέσεις τις αρχές τις κατευθυντήριες γραμμές προασπίσεως της ανθρωπίνης αξίας κατά των εκδηλώσεων ρατσιστικής συμπεριφοράς προς διασφάλιση της ειρηνικής συμβιώσεως των πολιτών.
Τούτο δε αποτυπώνεται εξάλλου και εκτενώς, εις το άρθρο 57, 59 του Α.Κ και εις άρθρα 361, 362 και 363 του Π.Κ.
Η κερκόπορτα την οποία εγκαθιστά ο Νόμος περί ρατσισμού έγκειται εις την αποψίλωση του θεμελιώδους δικαιώματος της ελευθερίας έκφρασης και της απρόσκοπτης διατύπωσης γνώμης και διάδοσης ιδεών, ένα κορυφαίο δικαίωμα, το οποίο προάγει τον πλουραλισμό, την διαφορετικότητα και την ανεκτικότητα, το δικαίωμα αυτό κατοχυρώνεται ρητώς εις το άρθρο 14 παρ. 1 του Συντάγματος το οποίο τείνει δια του ως άνω νόμου να αποδυναμωθεί διότι οιαδήποτε προβολή αντίθετης γνώμης από την κρατούσα του συστήματος, χαρακτηρίζεται ως επιλήψιμη και ρατσιστική, με αποτέλεσμα να κλυδωνίζεται εκ βάθρων η δημοκρατία.
Εν κατακλείδι, τούτου συμβαίνει σήμερον, η κατάχρηση του νόμου περί ρατσισμού συνιστά ένα σύγχρονο μέσο εξανδραποδισμού, στοχοποιήσεως του αντιφρονούντος και εξόντωσής του δια της ποινικής διώξεως, επιβάλλοντας του τοιοτουτρόπως την σιγή, την φίμωση και την έμμεση ευθυγράμμιση με το τις ιδέες τις αυθεντίας του συστήματος, η βιούμενη κατάσταση όζει ολοκληρωτισμό δια του «ιδιωνύμου» εγκλήματος περί ρατσισμού.

Η πόλις εάλω, Ελλήνων ανάνηψις –Νύν εν παντί και πάντοτε και υπέρ πάντων ο αγών!

Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς, Δικηγόρος

ΣΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

Μια εικόνα χίλιες και παραπάνω λέξεις. Μετά τις αναλύσεις και τις διαπιστώσεις, το πρόταγμα: “ΣΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ”, που έγινε σύνθημα μετά την εξέγερση των Ελλήνων το 1821 μεταξύ των ομόθρησκων λαών του Δυτικού Πολιτισμού. 

Την Επανάσταση των Ελλήνων την χαιρέτησαν με χαρά οι Ευρωπαίοι. Μάλιστα απορούσαν πως δεν είχε εκραγεί νωρίτερα, πως είχε καθυστερήσει τόσο πολύ και πως δεν είχε πάρει μεγάλη έκταση. 

Απορούσαν ακόμα, πώς ένα τέτοιο Έθνος με δοξασμένους πολεμιστές, ποιητές, ιστορικούς και φιλοσόφους, άνδρες πρότυπα, είχε κατρακυλήσει τόσο χαμηλά, “ώστε να γίνει ο αγόγγυστος σκλάβος ενός γένους απολίτιστων απίστων”.


Η Ελληνική Επανάσταση μέσα στην ιστορία της ανθρωπότητας έχει θέση κοντά στην μεγάλη Γαλλική Επανάσταση.

Αυτό πρέπει να επαναληφθεί και σήμερα. 

Όπως έγινε με την Επανάσταση του 1821, πρέπει να ξεσηκωθούμε παντοιοτρόπως πρώτα ΕΜΕΙΣ οι ΕΛΛΗΝΕΣ, για να κάνουμε το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ζήτημα ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΥ της ΕΛΛΑΔΑΣ, ως έναν κοινό κίνδυνο, μια κοινή υπόθεση των Λαών της Ευρώπης και της Αμερικής. 

Όπως έγινε και τότε, να ξυπνήσει ο ΦΙΛΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ η ιδέα Ενότητας και Αλληλεγγύης για μια μεγάλη επιχείρηση ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΊΑΣ ενάντια στον κοινό εχθρό του ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ.

Όπως και τότε κατέληξε, ενάντια μάλιστα (αρχικά) στην βούληση των πολιτικών ηγεσιών παγκοσμίως, να αναδειχτεί μεταξύ των μελών του Δυτικού Πολιτισμού το καυτό, αφυπνιστικό και εξεγερσιακό σύνθημα: 

“ΣΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ”!

Αθανάσιος Καρανάσιος

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΙΕΡΕΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΗ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΙΑΣ ΣΕ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ
«ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ. 
ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΙΣΤΕ ΧΑΖΕΣ. 
ΜΗ ΑΣΧΟΛΗΣΤΕ Μ᾽ΑΥΤΑ»

Σε ναό τῶν Ἀθηνῶν, μετά ἀπὸ ὁμιλία, η κ. Σταυρούλα ρώτησε τὸν ἱερέα: «Πάτερ, ἐνημερώστέ μας για το Ουκρανικο. Και πόσο σοβαρή εἶναι ἡ ἀναγνώριση τῆς αυτοκεφαλίας σε σχισματικούς; Και ὁ ἱερέας ἀπάντησε:

«Αυτό τὸ θέμα δὲν σᾶς ἀφορᾶ. Δεν ξέρετε ἐσεῖς». Και συνέχισε: «Ἐσεῖς οἱ γυναικες εἶστε χαζές, μήν ἀσχολεῖστε μ᾽ αυτά».

ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ - Δε θα διακρίνουν την δεξιάν οδόν εκ της αριστεράς

Τι εννοούμε όταν λέμε: σεβασμός στους Πατέρες της Εκκλησίας;

Είπε Γέρων:

Όσοι ομιλούν περί Εκκλησίας χωρίς να λαμβάνουν υπ’ όψει τους Πατέρας δεν είναι ορθόδοξοι.

Όσοι διδάσκουν, βασιζόμενοι μόνον εις την Αγίαν Γραφήν και δεν ακολουθούν την ερμηνείαν αυτής υπό των Αγίων Πατέρων, προτεσταντίζουν.

Όσοι υπευθύνως ενεργούν, ανατρέποντες όσα άχρις ημών η πολιά αρχαιότης διέσωσε, πλήττουν εις τα καίρια την Εκκλησίαν.

Όσοι δεν έπονται εις την ποικίλην διδασκαλίαν των Αγίων Πατέρων, αντιπίπτουν εις το Πνεύμα το Άγιον.

Όσοι ανατρέπουν τας Παραδόσεις της αγιωτάτης Εκκλησίας μας, ομοιάζουν με τον ρωμαίον στρατιώτην, ο οποίος εράπισε εις την σιαγώνα τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν.

Όσοι υπευθύνως ενεργούν, ανατρέποντες όσα άχρις ημών η πολιά αρχαιότης διέσωσε, πλήττουν εις τα καίρια την Εκκλησίαν.

Όσοι δεν έπονται εις την ποικίλην διδασκαλίαν των Αγίων Πατέρων, αντιπίπτουν εις το Πνεύμα το Άγιον.

Όσοι ανατρέπουν τας Παραδόσεις της αγιωτάτης Εκκλησίας μας, ομοιάζουν με τον ρωμαίον στρατιώτην, ο οποίος εράπισε εις την σιαγώνα τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν.

Αντιθέτως, 

Όσοι ομιλούν περί Εκκλησίας και νοούν Πατέρας, αυτοί είναι όντως Ορθόδοξοι.  

Όσοι διδάσκουν θεολογίαν και με την μεν δεξιάν κρατούν την Αγίαν Γραφήν, εις δε την ευώνυμον την ερμηνείαν των Πατέρων, αυτοί ευρίσκονται εντός της πνευματικότητος της Ορθοδόξου Εκκλησίας. 

Όσοι υπευθύνως ενεργούν βάσει των Πατερικών Παραδόσεων, αυτοί δοξάζουν αληθώς τον Θεόν. 

Όσοι αποδέχονται την Παράδοσιν της Εκκλησίας ως ισόκυρον με τας Αγίας Γραφάς και αγωνίζονται δι’ αυτήν, είναι μάρτυρες τη προαιρέσει.