.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Ως πότε θά κ ρ ύ β ο υ ν τους ΘΑΝΑΤΟΥΣ από τά ΔΙΑβόλια; – Στοιχεία 'Σ Ο Κ', δισεκατομμύρια ΔΙΑβολιασμένοι μέ α δ ι ά γ ν ω σ τ η ΜΥΟΚΑΡΔΙΤΙΔΑ!


Όλο και περισσότεροι νέοι πεθαίνουν απο τα εμβόλια και τα εταιρικά ΜΜΕ κάνουν ότι μπορούν, γιά νά τό κρύψουν αλλά γιά πόσο ακόμα;

Δέκα εκατομμύρια Αμερικανοί χρειάσθηκε να νοσηλευτούν, μετά τήν λήψη των εμβολίων...

Πέντε εκατομμύρια Αμερικανοί δεν μπορούν να εργαστούν μετά τον εμβολιασμό.

Τουλάχιστον 600.000 Αμερικανοί πέθαναν αφού εμβολιάσθηκαν.

Ο Steve Kirsch στο Substack διεξήγαγε μια έρευνα και τα αποτελέσματα είναι τόσο ανησυχητικά που κανείς στα εταιρικά μέσα δεν πρόκειται να την αναφέρει.


Περισσότεροι από 5 δισεκατομμύρια άνθρωποι έχουν λάβει την ένεση με τουλάχιστον μία δόση εμβολίου για τον COVID – επομένως, αν υπολογίσουμε ένα ποσοστό καρδιακών τραυματισμών/ νοσηλείας 6% από την έρευνα, αυτό θα σήμαινε ότι έχουν πληγεί 300 εκατομμύρια άνθρωποι.

Εάν ο Δρ Μαλόουν έχει δίκιο και η πλειοψηφία των εμβολιασμένων έχει μη διαγνωσθείσα μυοκαρδίτιδα, αυτό θα σήμαινε ότι 3 δισεκατομμύρια άνθρωποι διατρέχουν σοβαρό κίνδυνο αιφνίδιου καρδιακού θανάτου.

Δεν μπορείτε να το φανταστείτε (και δεν μπορώ να το φανταστώ) αλλά αν αυτό συμβεί πραγματικά ακόμη και στο ένα δέκατο των 3 δισεκατομμυρίων ανθρώπων τα επόμενα χρόνια, τότε μιλάμε για ένα γεγονός που αλλάζει τον κόσμο.

Εάν δίνετε προσοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τότε γνωρίζετε ήδη ότι αυτή η ανθρωπογενής καταστροφή συμβαίνει σε τεράστια κλίμακα, επειδή έχετε δει πάρα πολλές αναρτήσεις ποδοσφαιριστών να καταρρέουν ξαφνικά στο γήπεδο ή νεαροί άνθρωποι που βρέθηκαν στο νοσοκομείο μετά τον πρώτο τους εμβολιασμό με θρομβώσεις.

Στην πραγματικότητα, τα ποσοστά θνησιμότητας για τους νέους σε όλη την Ευρώπη αυξάνονται δραματικά – ένα ακόμη σημάδι ότι η χρήση των πειραματικών εμβολίων για τον COVID θα πρέπει να σταματήσει αμέσως.

Οι υγιείς άνθρωποι πεθαίνουν πιο συχνά και ξαφνικά από καρδιακή ανεπάρκεια και τα εντελώς διεφθαρμένα εταιρικά μέσα ενημέρωσης έχουν εφεύρει ονόματα όπως το Σύνδρομο Αιφνίδιου Θανάτου Ενηλίκων («SADS») για να εξηγήσουν αυτούς τους προφανώς σχετιζόμενους με εμβόλια θανάτους.

Εκτός απο αυτό έχουν εφεύρει και άλλες χίλιες δύο αιτίες με το θέμα αυτό, να καταντά πια γελοίο!


Ξαφνικά, τα νήπια έχουν τώρα επιληπτικές κρίσεις αφού εμβολιαστούν επίσης.

Όσο για τις εμβολιασμένες γυναίκες που είναι έγκυες, παρουσιάζουν αποβολές και γεννήσεις νεκρών σε πολύ υψηλότερα ποσοστά από ό,τι στο παρελθόν.


Τι έχει κάνει η ιατρική κοινότητα για αυτήν την καταστροφή; Το βοήθησαν και το ξαναβοήθησαν σε όλη τη διαδρομή.

Πήραν πολύ χρήμα απο την Big Pharma και το δικό σου χρήμα απο τις κυβερνήσεις — και έμειναν σιωπηλοί ενώ έκαναν ένεση στους φίλους σας και την οικογένειά σας με αυτά τα θανατηφόρα εμβόλια που τους έβλεπαν να πεθαίνουν.

Το ξέρεις – και το ξέρω.

Όταν οι ασθενείς τους ζήτησαν ιβερμεκτίνη για τη θεραπεία του COVID, τους αρνήθηκαν αυτές τις συνταγές και τους αντιμετώπισαν σαν “ψεκασμένους” επειδή τα ζητούσαν – Το μόνο που συνέστησαν ανεπιφύλακτα ήταν να εμβολιαστούν.

Όταν οι τραυματίες είχαν το θράσος να παραπονεθούν για τις παρενέργειες από το εμβόλιο, οι γιατροί και οι νοσοκόμες τους είπαν να μείνουν σιωπηλοί ή τους είπαν ότι δεν είχαν ιδέα γιατί αντιμετωπίζουν αυτα τα προβλήματα.

Ξαφνικοί θάνατοι. Βρεφικές κρίσεις. Θρόμβοι αίματος. Αποβολές. Καρδιακές προσβολές. Αυξάνονται τα ποσοστά θνησιμότητας. Μείωση των γεννήσεων.

Μπορεί ο ιός COVID να εξαφανιστεί, αλλά ο παγκόσμιος εφιάλτης των εμβολίων μόλις ξεκίνησε.

Αυτό το άρθρο δημοσιεύτηκε αρχικά στο Substack .


«Οι μάσκες ( ΦΙΜΩΤΡΑ ) μπορούν πραγματικά νά σας ΑΡΡΩΣΤΗΣΟΥΝ»!!! Μ.Μ.Ε. επικαλούνται ΕΡΕΥΝΑ - ΒΟΜΒΑ, ΒΙΝΤΕΟ


«Αυτό που είχε υποβιβαστεί σε θεωρία συνωμοσίας, ήταν φρικτά αληθινό», λένε.

Η μελέτη πανδημίας Johns Hopkins έδειξε ότι τα lockdowns και οι μάσκες έκαναν περισσότερο κακό παρά καλό, αναφέρουν εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης στην Αμερική και συνεχίζουν:

«Εκατοντάδες άτομα κάτω των 40 ετών υποφέρουν από καρδιακή ανακοπή και πάσχουν από σύνδρομο αιφνίδιου θανάτου ενηλίκων.

Οι διασημότητες πεθαίνουν, αμέτρητοι τραυματισμοί και θάνατοι από εμβόλια είναι παντού στο twitter και οι θρόμβοι αίματος δίνουν και παίρνουν.

Ο αριθμός των νεκρών γεννήσεων εκτοξεύεται και η ανδρική γονιμότητα πέφτει κατακόρυφα, ενώ τα ίδια τα αναποτελεσματικά εμβόλια δεν μπορούν να ανταγωνιστούν την φυσική ανοσία.

Και πρόσφατα, μια σουηδική μελέτη αποκάλυψε ότι αυτό που είχε υποβιβαστεί σε θεωρία συνωμοσίας ήταν φρικτά αληθινό:

«Οι μάσκες όχι μόνο δεν λειτούργησαν ποτέ, αλλά η έρευνα δείχνει τώρα ότι μπορεί πραγματικά να σας αρρωστήσουν».

Πρέπει να αμφισβητηθεί η λογική πίσω από την εκτεταμένη υποχρεωτική χρήση τους».

Δείτε το βίντεο:

photo intime

Kάντε πρώτα Τόν Σταυρό σας! Μετά ακούστε τον ΤΙ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ! Π ρ ο σ ε κ τ ι κ ά. / Β Ι Ν Τ Ε Ο

Ξέρετε πoιός εivαι ο μεγάλoς Επιστήμων Suchαrit Bhαkdi; 

ΑΚOYΣΤΕ...


Aκούστε καί θά εκπλαγείτε...


ΕΚΚΛΗΣΙΑ και ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ - Όλη η Αλήθεια σε λίγα λεπτά - Ένας υπέροχος λόγος από το εξωτερικό.!

 

Βίντεο Ορθοδοξίας

Οὔτε τὴν σκόνη τῶν Οἰκουμενιστῶν!


Ὁ π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος σὲ ὁμιλία του στὶς "Πράξεις τῶν Ἀποστόλων", μᾶς ἐξηγεῖ τὴν Ἐντολὴ τοῦ Χριστοῦ, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία, πρέπει νὰ δείχνουμε ἔμπρακτα καὶ συμβολικά, ὅτι δὲν ἔχουμε καμιὰ σχέση μὲ τοὺς ἀσεβεῖς. Σὲ τέτοιο σημεῖο μάλιστα, ποὺ νὰ τινάζουμε ἀπὸ τὰ παπούτσια τὴν σκόνη ποὺ ἐπικάθησε σὲ αὐτά, ὅσο χρόνο βρισκόμαστε στὸ χῶρο τους! (Ματθ. 10,14).

Σὲ ἄλλο σημεῖο ὁ Κύριος, μὲ ἄλλο τρόπο, ἔχει φανερώσει τὸ ἴδιο πνεῦμα, λέγοντας ὅτι οἱ δικοί Του πιστοὶ ἀκόλουθοι «οὐ μὴ ἀκολουθήσωσιν ἀλλοτρίῳ (ποιμένι), ἀλλὰ φεύξονται ἀπ' αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν» (Ἰωαν. 10,5). 

Σκεφτεῖτε τώρα τί θὰ ἔλεγε γιὰ ὅσους δέχονται, ὄχι μόνο τὴν ἀδρανῆ σκόνη, ἀλλὰ δέχονται ἀδιάφορα, ἀδιαμαρτύρητα ἢ σιωπῶντες τὴν ἀσεβῆ δράση τῶν Οἰκουμενιστῶν, συμπορεύονται καὶ κοινωνοῦν μαζί τους καὶ ἔτσι ἐπικάθηται ἐπὶ τῶν συνειδήσεών τους ‒ἀναλόγως‒ ὁ δυσδιάκριτος ἢ ὁ εὐδιάκριτος Οἰκουμενιστικὸς αἱρετικὸς ἰός. Δὲν θὰ ἦταν παράτολμο ‒καὶ στηριζόμενοι σὲ πολλὲς ὁμιλίες του‒ νὰ ὑποθέσουμε ὅτι θὰ ἔλεγε, ὅτι, ὅσοι διώκονται ἢ ἀπομακρύνονται ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, μοιάζουν μὲ αὐτοὺς ποὺ τινάζουν ἀπὸ τὰ παπούτσια τους τὴν Οἰκουμενιστικὴ σκόνη καὶ δὲν ἀκολουθοῦν «ἀλλοτρίῳ ποιμένι».

Ὁ ἀπ. Παῦλος ‒στὸ ἴδιο πνεῦμα μὲ τὸν Κύριο ‒ λέγει γιὰ τοὺς ἀσεβεῖς στὸ ἦθος καὶ τὸ δόγμα: «Παραγγέλλομεν δὲ ὑμῖν... στέλλεσθαιὑμᾶς (=ἀπομακρύνεσθε) ἀπὸ παντὸς ἀδελφοῦ ἀτάκτωςπεριπατοῦντος καὶ μὴ κατὰ τὴν παράδοσιν ἣν παρέλαβον παρ᾿ ἡμῶν» (Β Θεσ. 3, 6). Καί· «Ἔγραψα ὑμῖν μὴ συναμίγνυσθαι ἐάν τις ἀδελφὸς ὀνομαζόμενος ᾖ πόρνος ἢ πλεονέκτης ἢ εἰδωλολάτρης ἢ λοίδορος ἢ μέθυσος ἢ ἅρπαξ, τῷ τοιούτῳ μηδὲ συνεσθίειν» (Α' Κορ. 5,11).

Ἀλήθεια, ποῦ χωρᾶνε σὲ ὅλα αὐτὰ οἱ θεωρίες περί, ὄχι σύντομης, ἀλλὰ ἀτέρμονης «οἰκονομίας» τῶν δυνητιστῶν;

Παναγιώτης Σημάτης



π. Ἀθανάσιου Μυτιληναίου
Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν ὁμιλία 146 εἰς τὰς Πράξεις

«Οἱ δὲ ἐκτιναξάμενοι τὸν κονιορτὸν τῶν ποδῶν αὐτῶν ἐπ' αὐτοὺς, ἦλθον εἰς Ἰκόνιον» (Πράξεις 13:42).

Οἱ δυὸ Ἀπόστολοι (Παῦλος καὶ Βαρνάβας), ἀφοῦ ἐκτίναξαν τὴν σκόνη ἀπὸ τὰ παπούτσια τους, ἔφυγαν, ἀφοῦ τοὺς ἔδιωξαν οἱ Ἀντιοχεῖς τῇ προτροπῇ τῶν Ἰουδαίων. Ἔβγαζαν τὰ σκονισμένα πέδιλά τους καὶ τὰ τίναζαν γιὰ νὰ δείξουν τὸν ἀποτροπιασμόν τους, ὅτι νά, καὶ ἡ σκόνη ἀπὸ τὸ δικό τους χῶρο (τῶν ἀσεβῶν), ποὺ κάθησε ἐπάνω στὰ παπούτσια μας, δὲν τὸν θέλουμε νὰ τὸν πάρουμε μαζί μας, τὸν τινάζουμε καὶ δὲν θέλουμε τίποτα, τίποτα, τίποτα ἀπὸ σᾶς. Πῶς σᾶς φαίνεται αὐτὴ ἡ συμβολικὴ πράξη τῶν Ἀποστόλων; Ἦταν αὐθαίρετη; Ὄχι ἀγαπητοί μου, δὲν ἦταν αὐθαίρετη. Εἶχαν Ἐντολὴ ἀπὸ τὸν Κύριο νὰ τὸ κάνουν αὐτό. Σχολιάζει ὁ Οἰκουμένιος:

«Ἐνταῦθα πληροῦσιν (οἱ μαθηταί) ὃ προσέταξεν αὐτοῖς ὸ Κύριος, λέγων· Ἐὰν μή τις ὑμᾶς δέξηται, ἐκτινάξατε τὸν κονιορτὸν τῶν ποδῶν ὑμῶν (Ματθ. 10,14). Οὗτοι δὲ οὐ μόνον οὐκ ἐδέξαντο, ἀλλὰ ἀπήλασσαν αὐτοὺς τῶν ὁρίων αὐτῶν (τοὺς ἔβγαλαν ἀκόμη καὶ ἀπὸ τὴν ἐπαρχία), ὅπερ ἐστιν χεῖρον. Οὐδὲ γὰρ κονιορτὸν θέλει ἔχειν τοὺς μαθητὰς ὁ Κύριος ἐπὶ τῶν ποδῶν ἐκ τῆς τῶν ἀνοσίων ἀνθρώπων γῆς, δεικνύντας διὰ τούτου ὅτι οὐδὲν ἐκομίσαντο ὑπὸ τῶν ἀπειθῶν».

Θέλοντας ὁ Κύριος νὰ δείξει μὲ αὐτὸ ὅτι τίποτα δὲν πῆραν ἢ δὲν θὰ ἔπαιρναν οἱ Ἀπόστολοι ἀπὸ τοὺς ἀσεβεῖς. Εἶναι πολὺ ἔτσι χαρακτηριστικὸ αὐτό. Βρίσκομε μιὰ ἀνάλογη πράξη εἰς τὸν Ἀβραάμ. Ὅταν ὁ βασιλιᾶς τῶν Σοδόμων, ποὺ ἦταν διεφθαρμένοι ἄνθρωποι, ρώτησε τὸν Ἀβραάμ: «γιὰ τὸ καλὸ ποὺ μᾶς ἔκανες, τί νὰ σοῦ δώσω;» ὁ Ἀβραὰμ εἶπε: «δὲν θέλω οὔτε κορδόνια τῶν παπουτσιῶν νὰ μοῦ δώσεις». Γιατί; Ἦτο ἀσεβὴς βασιλιᾶς. 

Εἶναι ἐκεῖνο ποὺ λέγει καὶ ὁ ἅγιος Ἀδελφόθεος Ἰούδας: «Οὔτε ροῦχα νὰ μὴν πάρετε ἐκ τοῦ χρωτὸς αὐτῶν», ἀπὸ τὸ δέρμα ποὺ ἀκουμπάει τὸ ροῦχο. Εἶναι μιὰ πράξη συμβολικὴ γιὰ νὰ δείξει ὅτι δὲν θὰ θέλαμε νὰ ἔχομε καὶ τιμωρία ἐκ μέρους τοῦ Θεοῦ γιὰ τὸ κακὸ τὸ ὁποῖο ἐσεῖς κάνετε. Γιατί ἂν πάρουμε πράγματα ἀπὸ σᾶς, τότε μήπως κι ἐμεῖς τιμωρηθούμε!

ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ ΤΟΥ ΥΠΕΡ-ΩΚΕΑΝΙΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗΣ κ. ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΥ


ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΚΕΛΛΙΩΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ
Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 5//18.7.2022
Ἁγίου Ἀθανασίου Ἀθωνίτου

ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
ΤΟΥ ΥΠΕΡ-ΩΚΕΑΝΙΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗΣ 
κ. ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΥ

Ἱερὴ ἀγανάκτηση καὶ πολλὰ ἐρωτηματικὰ ἐγείρονται ἀπὸ τὴν ὑπερατλαντικὴ ἔλευση τοῦ Ἀρχιεπ. Ἀμερικῆς κ. Ἐλπιδοφόρου στὴ Βουλιαγμένη Ἀττικῆς. Τέλεσε βάπτιση παίδων φερομένων ὡς «τέκνα» ὁμοφυλοφίλων καὶ μάλιστα μὲ ἐπιδεικτικὸ τρόπο συνοδευόμενη ἀπὸ ἰδιάζουσα καὶ εὐρεῖα δημοσιότητα.

Ἡ θλιβερὰ παρουσία του γιὰ τὸ συγκεκριμένο λόγο, ὅπως εὔστοχα σκιαγραφεῖ ὁ Μέγας Βασίλειος, «ὁμοιάζει μὲ ναυτικὸ ( καὶ πειρατικὸ πόλεμο), τὸν ὁποῖο διοργάνωσαν φιλοπόλεμοι καί ναυμάχοι ἄνδρες» 1 ( αὐτὸς καὶ οἱ ἐνταῦθα ὁμόφρονές του ). Ἐκ τῶν συμβεβηκότων φαίνεται πὼς εἶχε τὴ στήριξη, ἐκτὸς τῶν ἄλλων, καὶ ἐγχωρίων «ἀπογόνων» τοῦ Ἄννα καὶ τοῦ Καϊάφα.

Ἡ δίκην ποντοπόρου πειρατοῦ ἐμφάνισί του ἀπὸ τὴ μακρυνὴ Βαβυλώνια ἤπειρο στὴν Ἑλλάδα, σκοπὸ εἶχε, δυστυχῶς, τὴ στήριξη καὶ ἀναγνώριση τῆς ὁμοφυλόφιλης «ἐπιλογῆς», τὸν γάμο καὶ τὴν ἀπ' αὐτοὺς παράλογη καὶ ἐπικίνδυνη υἱοθεσία, πράγματα ποὺ ἀντίκεινται στὰ πιστεύματα τῆς Ὀρθοδόξου Χριστιανικῆς πίστεώς μας.

Ἡ μετὰ πολλοῦ κομπασμοῦ, λόγῳ θέσης (καὶ ἰδεολογίας) ἐνέργειά του αὐτὴ, δηλώνει μεγάλο θράσος καὶ ἀνάλογη περιφρόνηση ἀναμεμιγμένη μὲ ἀπείθεια στὶς ἐντολὲς τοῦ Τρισυποστάτου Θεοῦ, Προφητῶν, Ἀποστόλων καὶ Ἁγίων Πατέρων. Ἐνδεικτικά : Μία ἀπὸ τίς ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ ποὺ ἀναφέρεται στὸ Λευϊτικὸ ἀπαγορεύει νά συνευρίσκονται οἱ ἄνδρες μὲ ἄνδρες, ὅπως μὲ γυναῖκα 2, ἐνῶ διαχρονικὸ καί παγκόσμια γνωστό παραμένει τὸ παράδειγμα τῶν Σοδόμων, Γομόρρων καὶ τῶν πέριξ αὐτῶν πόλεων3.

Γνωστή ἐπίσης εἶναι καὶ ἡ διακήρυξη τοῦ Ἀποστόλου τῶν ἐθνῶν Παύλου. «μὴ πλανᾶσθε . οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται (=ὁμοφυλόφιλοι) ούτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες Βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι».4

Σήμερα ὅμως ἔχουμε «ἐφευρέτας νέου εὐαγγελίου»,5 ὅπως εὐστόχως στηλίτευε ὁ Μέγας Ἀθανάσιος, καὶ οἱ «νεοκήρυκες» δὲν πτοοῦνται ἀπό τό . «ἐπικατάρατοι οἱ ἐκκλίνοντες ἀπὸ τῶν ἐντολῶν σου»,6 ὅπως ἀναφέρει ὁ προφητάναξ Δαβίδ. Δὲν λογαριάζουν τὴν ἀπειλὴ τοῦ Χριστοῦ γιὰ τὸ ἄκαρπο δένδρο τὸ ὁποῖο «εἰς πῦρ βάλλεται»7 οὔτε συγκινοῦνται ἀπὸ τὴν προειδοποίησή του ὅτι «ὅποιος σκανδαλίσει ἕνα τῶν μικρῶν τούτων....»8. Δυστυχῶς, καὶ ὁ προαναφερθεὶς Ἀρχιεπίσκοπος καὶ οἱ ὅμοιοί του ὑποστηρίζουν ἀπροκάλυπτα ἔργῳ τε καὶ λόγῳ ἀντίθεα καὶ ἀντίθετα.

«Τὰ πρόβατα ποὺ εἶναι πολυάριθμα, τὰ σπαράζουν ἕνας ἢ δυὸ λύκοι»9 εἶχε πεῖ ὁ Μέγας Ἀλέξανδρος. Δυστυχῶς, σήμερα πολλοὶ ἄλλοι λύκοι ὑπερμαχοῦν, συμφωνοῦν καὶ ἐνθαρρύνουν αὐτοὺς τοὺς «ἕνα ἢ δύο λύκους». Ὅμως μὴ πτοεῖσθε, γιατί αὐτὸ ποὺ κάνουν ἰσοδυναμεῖ μὲ τὸ «πρὸς κέντρα λακτίζειν»10 ἰσοδυναμεῖ δηλαδὴ μὲ τὸ νὰ κλωτσᾶνε τὰ καρφιά, ὅπως εἶπε ὁ Χριστὸς στὸν διώκτη Παῦλο, καὶ γιατί τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ «πύλαι ἅδου οὐ κατησχύσουσι»11 βεβαιώνει τὸ ἀδιάψευστο στόμα τοῦ Χριστοῦ μας.

Οἱ κατὰ Θεὸν ἐναπομείναντες ποιμένες ἂς ἐνθαρρύνουν τοὺς πιστοὺς νὰ μὴν ἀπογοητεύονται, καὶ ὅπως τονίζει ὁ ἔνδοξος Ὁμολογητὴς Ἅγιος Μάξιμος «νὰ μὴν παρασύρονται ἀπὸ τὴν ψευτιὰ ποὺ ὑποκρίνεται μὲ κακουργία τὴν ἀλήθεια.»12

Ἄν καὶ μὲ ἰσχνὴ φωνὴ φωνάξαμε καὶ ἐμεῖς οἱ εὐτελεῖς «ὑπολογίζοντας τὴν ἀπὸ τὴ σιωπὴ ζημιά. Μὴ τυχὸν ἡ κακία τροφοδοτηθεῖ ἀπὸ τὴ σιωπή μας»13 ὅπως ἔλεγε ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς Ἀρχιεπίσκοπος Θεσσαλονίκης.

Ἐγράφησαν ταῦτα πρὸς δόξαν Πατρός, Υἱοῦ καὶ Πνεύματος Ἁγίου, τοῦ ἑνὸς ἀληθινοῦ Θεοῦ 5/18.7.2022 ἡμέρα τῆς μνήμης τοῦ Ἁγίου Ἀθανασίου τοῦ Ἀθωνίτου, ὁ ὁποῖος συνέβαλε μὲ τίς προσευχὲς καὶ τίς συμβουλές του νὰ λυτρωθεῖ ἡ Κρήτη καὶ ἡ εὐρύτερη περιοχὴ ἀπὸ τοὺς ἀδίστακτους λήσταρχους πειρατές. Εἴθε μὲ τίς ἀέναες πρεσβεῖες τῆς Ἀειπαρθένου Θεοτόκου καὶ πάντων τῶν ὑπὸ πειρατῶν ἀναιρεθέντων νὰ εὐσπλαχνιστεὶ ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός καὶ νὰ ναυαγίσουν τὰ σχέδια τῶν ὅποιων πειρατῶν καὶ πάντων τῶν ἀντίθεων δυνάμεων. 

Ἀ μ ή ν !

ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΚΕΛΛΙΩΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ


«Δυστυχῶς ἐπίσκοποι καὶ ποιμένες

τῶν λογικῶν προβάτων.... περιφρονῶντας τίς φωνές των Πατέρων,

ἀφοῦ ἐξόπλισαν τοὺς ἑαυτούς τους ἐναντίον τῆς πίστεως,

διδάσκουν σύμφωνα μὲ τὸ φτωχὸ καὶ θολωμένο μυαλό τους»14.

( Ἅγιος Ἰωάν.Δαμασκηνός ).

ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ :

1.Μεγ.Βασίλειος, ΕΠΕ Τόμ.10 σελ.491 

2.Λευϊτικό 18,22

3.Γένεση 19, 1-29 

4. Α΄ Κορ. 6,9-10

5.Μεγ. Ἀθανασίου Ἀλεξανδρ.ΕΠΕ Τόμ.12 σελ.144 

6.Ψαλμ. 118 (119), 21

7.Ματθ.7,19 Λουκ.3,9 

8.Ματθ.18,6 Μάρκ.9,42 Λουκ.17,1-2

9. Ἅγιος Μάξιμος ὁμολογ. ΦΕΠΕ Τόμ.15Ε σελ. 487 

10.Πράξ. 26,14

11.Ματθ. 16,18 

12. Ἅγ.Μάξιμος Ὁμολογ.ΦΕΠΕ Τόμ.158 σελ.261

13. Ἅγ.Γρηγόριος Παλαμᾶς ΕΠΕ Τόμ.5 σελ.153 

14. Ἅγ. Ἰωάν.Δαμασκηνός ΕΠΕ Τόμ.2 σελ. 409


Να λες αυτό, κάθε φορά που περνάς δυσκολίες στη ζωή σου…

 

Η εν Χριστώ ζωή

Αν κάποιος δεν πέφτει στα σαρκικά αλλά τα κάνει με το μυαλό του τι γίνεται;

 

https://www.youtube.com/channel/UClnLuXtU6FVVGHIn8vb-O1A

Ὅταν ψάχνουμε δικαιολογίες γιὰ τὰ ἀδικαιολόγητα

Ἡ δική μας ἀποστασία καὶ ὁ δικός μας ἐγωισμὸς εἶναι ὁ λόγος ποὺ ἡ αἵρεση βασιλεύει.


Βλέποντας τὴν βλασφημία καὶ τὴν ἀναισθησία τῶν ποιμένων νὰ αὐξάνεται, ἄρχισε πάλι ἡ συζήτηση γιὰ τὸ ἂν ἡ ἱεροκανονικὴ διακοπὴ μνημόνευσης καὶ ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας εἶναι ὑποχρεωτικὴ ἢ ὄχι ἐπιστρέφοντας ἔτσι στοὺς πρὸ Κολυμπαρίου καιρούς. Τὸ τραγικὸ σὲ ὅλα αὐτὰ εἶναι: Ἂν κάνει κάποιος τὸν κόπο νὰ ξανακοιτάξει τὴν ἐπιχειρηματολογία περὶ δυνητικότητος τῶν Ἱ. Κανόνων πρὶν καὶ λίγο μετὰ τὸ Κολυμπάρι θὰ διαπιστώσει, ὅτι ἡ ἐπιχειρηματολογία αὐτὴ σὲ κανένα σημεῖο δὲν δικαιώθηκε. Ἀντιθέτως ἐπέτρεψε στὴν αἵρεση νὰ παγιωθεῖ καὶ νὰ βασιλεύει. Παρόλα αὐτὰ ὅμως κανεὶς δὲν θὰ τὸ παραδεχθεῖ.

Καὶ ἔτσι ἐπαναλαμβάνεται αὐτὸ ποὺ εἶχε διαπιστώσει σὲ ἕνα ἄρθρο του ὁ κ. Δεμιρτζόγλου (ἐδῶ): «Σκεφτόμαστε τις πιθανές συνέπειες των αγωνιστικών σχεδίων μας (για αποτείχιση), και αρχίζουμε να 'κουτσουρεύουμε' τους Κανόνες. …Κι αφού δεν μπορούμε να εφαρμόσουμε τον κανόνα επακριβώς …τον βαπτίσουμε δυνητικό, αντί να είμαστε ειλικρινείς στον εαυτό μας και απέναντι στους ανθρώπους και να πούμε "λυπάμαι αδελφέ, γνωρίζω ότι δεν εφαρμόζω τον κανόνα όπως πρέπει, αλλά μέχρι εκεί μπορώ"».

Ἡ τραγικὴ κατάσταση στὴν Ἐκκλησία εἶναι τὸ ἀποτέλεσμα τῆς ἀποστασίας λίγο ἢ πολὺ ὅλων μας. Φιλολογοῦμε καὶ τυρβάζουμε περὶ πολλῶν, ἀλλὰ γιὰ τὰ σπουδαῖα δὲν πράττουμε τίποτα, ἀρνούμενοι ἔτσι συνειδητὰ ἢ ἀσυνείδητα τὸν Θεό, ὅ ἐστι ἀποστασία.

Ρωτάει ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς: «Ποῦ λοιπόν, εἰπέ μου, θὰ κατατάξουμε αὐτοὺς ποὺ ὁμολογοῦν καὶ συγχρόνως ἀρνοῦνται τὸν Θεό; Μὲ τοὺς πιστούς; Μὲ τὰ ἔργα ὅμως τὸν ἀρνοῦνται. Μὲ τοὺς ἀπίστους; Ἀλλὰ μὲ τὴν γλῶσσα τὸν ὁμολογοῦν... Ἀπὸ ποῦ θὰ διακρίνουμε τὸν πιστὸ ἀπὸ τὸν ἄπιστο τὸν φωτισμένο ἀπὸ τὸν ἀφώτιστο, μὲ ἄλλα λόγια, τὸν βαπτισμένο κατὰ Χριστὸν καὶ συντεταγμένο μὲ τὸν Χριστὸ ἀπὸ τὸν ἀβάπτιστο καὶ συντεταγμένο μὲ τὸν διάβολο; Ὄχι ἀπὸ τοὺς λόγους, ὄχι ἀπὸ τὰ ἔργα, ὄχι ἀπὸ τοὺς τρόπους; Ἐὰν λοιπὸν κάποιος ἐξομοιώνεται σ’ αὐτὰ μὲ τοὺς ἀφώτιστους, ἂν καὶ λέγει, ὅτι εἶναι βαπτισμένος κατὰ Χριστόν, εἶναι σαφές, ὅτι δὲν ἔχει πάψει νὰ ἀνήκει στὴν συμμορία ἐκείνων, γιὰ τοὺς ὁποίους ὁ Ἀπόστολος λέγει: «Θεὸν ὁμολογοῦσιν εἰδέναι (δηλ. ὅτι τὸν γνωρίζουν), τοῖς δὲ ἔργοις ἀρνοῦνται, βδελυκτοὶ ὄντες καὶ ἀπειθεῖς, καὶ πρὸς πᾶν ἔργον ἀγαθὸν ἀδόκιμοι» (Ἁγ. Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ, ὁμιλία μὲ θέμα τοὺς τυφλούς, ΕΠΕ, τόμ. 10, σελ. 250 ).

Μόνο ἂν νικήσουμε τὸν ἐγωισμό μας, παραδεχθοῦμε τὴν ἀδυναμία μας καὶ ἀντικρύσουμε τὴν Ἀλήθεια, ὅπως αὐτὴ εἶναι, τότε θὰ μπορέσουμε νὰ ἀγωνιστοῦμε σωστὰ ἐνάντια στὴν αἵρεση.

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

†Μητροπολίτης Αυγουστίνος Καντιώτης: Κάντε το καλό και εν μέσω αχάριστου κόσμου


Πολλοί άρχισαν να κάνουν το καλό, αλλά σταμάτησαν γιατί ο κόσμος είναι κακός.

Πήγε ένας καλός παπάς σ’ ένα χωριό και πήγαν να τον πεταλώσουν. Τέτοιος είναι ο κόσμος. Δεν θέλει συμβουλές, δεν θέλει έλεγχο, θέλει τους ανθρώπους σύμφωνα με τα ρεύματά του.

Πήγες σύμφωνα με τα ρεύματά του και τις συνήθειές του, καπνίζεις, παίζεις, χοροπηδάς, κάνεις ότι αρέσει σ’ αυτόν; Είσαι καλός.

Αν όμως πας κόντρα με τις επιθυμίες τους και θέλεις να ζήσεις μια ζωή διαφορετική απ’ ότι ζει αυτός ο κόσμος, τότε στρέφεται εναντίον σου.

Αλλά εσείς μη κουραστείτε σ’ αυτόν τον κόσμο να κάνετε το καλό έστω και αν ακόμα η γη κατοικείται από δαίμονας.

Γι’ αυτό υπάρχει μια παροιμία κάτω στην Πελοπόννησο «Στου διαβόλου το χωριό μη κάνεις ποτέ καλό». Γιατί θα σε σταυρώσουν. Μπορώ να κατέλθω σε πολλά παραδείγματα, αλλά δεν θέλω.

Λοιπόν, κουράζεται ένας όταν κάνει το καλό, αλλά αντί να εισπράξει ευγνωμοσύνη, εισπράττει αχαριστία.

Θυμάμαι στην Αθήνα είχα ένα λαμπρό παιδί, ένα καλό παιδί, αγνό, καθαρό. Μου λέει, μια μέρα, εγώ θα γίνω ιεροκήρυκας του Ευαγγελίου. Μη βιάζεσαι παιδάκι μου, τόσο πολύ, του λέω. Πήγαινε πρώτα σ’ ένα μοναστήρι, να διαβάσεις και να ετοιμαστείς και ύστερα. Όχι, λέει, θέλω να εργαστώ για τον Xριστό. Πράγματι τον έστειλα κοντά σ’ έναν δεσπότη και του είπα, να τον πάρει, γιατί είναι καλό παιδί και αριστούχος μαθητής.

Τον πήρε κοντά του και του έστελνε στα χωριά για να κηρύξει. Αυτός νόμιζε ότι αν πήγαινε στα χωριά και τους μιλούσε για τον Xριστό ότι θα τον χειροκροτούσαν όλοι.

Σου λέει καλό πράγμα κάνω, κηρύττω, διδάσκω, να εισπράττω χειροκροτήματα. Πήγε, λοιπόν, σε ένα χωριό και δεν είδε τέτοια πράγματα. Πάει σ’ άλλο τίποτε. Πάει στο τρίτο χωριό, και ενώ εκήρυττε.
E ει, τον φωνάζει κάποιος από κάτω, συντόμευε. Έχω να ποτίσω την γίδα μου.

Απογοητεύτηκε τόσο πολύ, γιατί δεν περίμενε τέτοια συμπεριφορά. Νόμιζε ότι αφού κηρύττει πρέπει να τον περιβάλλουν με αγάπη, με σεβασμό, με εκτίμηση κ.τ.λ.

Τόσο πολύ απογοητεύθηκε που κόντεψε να γίνει άπιστος και άθεος.

Eν μέσω κακοποιών, μοχθηρών, αχάριστων ανθρώπων ζούμε και κινούμεθα και κρυώνουν οι ψυχές. Nα, τι κακό κάνουν οι κακοί.

Πρέπει να είσαι ήρωας για να κάνεις το καλό, όταν σε βρίζουν, σε κακολογούν στους δρόμους στα καφενεία, στις ταβέρνες και συ να δίνεις το είναι σου. Kαι ο άλλος να είναι κλέφτης, λωποδύτης, να αρπάζει, να τσεπώνει, να γυρίζει στις ταβέρνες και να πίνει. Nα πηγαίνει στα κέντρα και να χορεύει. N’ ατιμάζει τις γυναίκες των άλλων, να γυρίζει από δω και από κει και να λένε: A! καλός και σπουδαίος άνθρωπος είναι αυτός. Kαι συ να ζεις έναν βίο ασκητικό, φρόνιμο, ήσυχο και να σε κατηγορούν, γιατί τους ελέγχεις και τους παρατηρείς.

Κρυώνουν λοιπόν οι ψυχές και άλλοι απογοητεύονται και κλείνονται στον εαυτό τους και άλλοι φεύγουν εις την έρημο και στα μοναστήρια και έτσι το καλό δεν γίνεται στον κόσμο.

Εγώ, λέω στους παπάδες μου, ετοιμαστείτε για μαρτύριο. Kαι την Φλώρινα θα την διοικήσουν λωποδύτες και απατεώνες, που δεν μπορείτε να φανταστείτε. Kαι ο κόσμος θα μαζεύεται στην πλατεία και θα τους ζητωκραυγάζει. Εκεί θα πέσει η κοινωνία και μετά θα χτυπήσει καμπανάκι. Όχι για λειτουργία, αλλά για αγγαρείες. Αυτά θα γίνουν οπωσδήποτε, γιατί η κοινωνία είναι τέτοια και δεν εκτιμά τα πρέποντα, τα άξια λόγου. Kαι είναι μέσα σ’ αυτήν, ένας σατανισμός και εποχή του αντίχριστου.

Σεις λοιπόν, λέει ο Απόστολος Παύλος, στον κόσμο όπου ζείτε, μη στεναχωριέστε. Kάντε το καλό.

Kάντε το καλό και εν μέσω αχάριστου κόσμου. Είναι αυτό, που λέγαν οι πρόγονοί μας, οι απλοϊκοί. Kάνε το καλό και ρίξτο στο γιαλό.

Mη κουραστείτε, μην αποκάμετε. Kάνετε το καλό, όσο μπορείτε. Γι’ αυτό είστε προορισμένοι.



Ανυπόστατα τα περί ‘’κοινών αξιών’’ με το Ισλάμ

Οι διαπροσωπικές σχέσεις, καθώς και η πρέπουσα αγάπη προς κάθε άνθρωπο, δεν πρέπει να εκλαμβάνονται ως αφορμή διαθρησκειακών ατοπημάτων στις συναντήσεις που πραγματοποιούνται με μωαμεθανούς. Η αγωνιώδης αναζήτηση ‘’κοινών αξιών’’, καταλήγει συνήθως σε συγκρητιστικά ατοπήματα και όχι σε ουσιαστικό διάλογο. 

Πολλές φορές καταντούν να ομιλούν οι στηρίζοντες τέτοιας μορφής ‘’διαλόγους’’, με κοινωνιολογισμούς περί δήθεν ‘’ετεροφοβίας’’ και ότι αυτό γίνεται στα πλαίσια ‘’να γνωρίσουν δήθεν τον άλλο’’. Για ποια συνάντηση και γνωριμία με τον άλλο ομιλούν; Ουδεμία αμφιβολία υπάρχει για την αντιτριαδική αυτή πλάνη, μέσα από το πλήθος αιρέσεων που περιμάζεψε ο Μωάμεθ. Για ποια ‘’ετεροφοβία’’ λοιπόν ομιλούν; Το πράττουν για να γνωρίσουν δήθεν τον άλλο, του οποίου την πλάνη γνωρίζουν; Τα περί δήθεν προκατάληψης μπροστά στο άγνωστο που προβάλλουν δεν υφίστανται. 

Στα πλαίσια της επιχειρηματολογίας που χρησιμοποιούν, παραπέμπουν σε προηγούμενους διαλόγους Χριστιανών με μωαμεθανούς. Όσες φορές όμως έγινε διάλογος Χριστιανού με μωαμεθανό, κατέληξε σε ομολογητική απάντηση του Χριστιανού και ουδέποτε έγινε διαφυγή στο μεγάλο ατόπημα περί δήθεν ‘’κοινών αξιών’’. Η εφεύρεση των ‘’κοινών αξιών’’ γίνεται προς ευαρέσκεια των μωαμεθανών. 

Ομιλώντας για ‘’κοινές αξίες’’ με τον μωαμεθανισμό, αλλοιώνουν τις αξίες αυτές που θεωρούν ως ‘’κοινές’’. Προσδίδοντας τον χαρακτηρισμό ‘’κοινή αξία’’ σε αξίες που ο Χριστός προσέδωσε το πραγματικό τους κάλλος, προσδίδουν άλλο εννοιολογικό περιεχόμενο στις αξίες αυτές. 

Έχουμε την αγάπη ως κοινή αξία με το Ισλάμ; Στο κοράνι ποια ‘’αγάπη’’ διδάσκεται; Η κορανική βία ποια αγάπη αφήνει να κηρυχθεί; Μπορεί να θεωρηθεί η χριστιανική αγάπη με όλο της το μεγαλείο, ως ‘’κοινή αξία’’ με τη μωαμεθανική θρησκεία, όπου η προτρεπόμενη κορανική βία προκαλεί αποτροπιασμό; 

Περί ποια ειρήνης μπορούν να ομιλούν ως δήθεν κοινής αξίας. ‘’Ειρήνην αφίημι υμίν, ειρήνην την εμήν δίδωμι υμίν· ου καθώς ο κόσμος δίδωσιν, εγώ δίδωμι υμίν’’ (Ιω. 14,27) λέγει ο Κύριος. Δεν υπάρχει χρεία επεξήγησης. Αρκεί ο λόγος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού με αυτό που προσθέτει, με το ‘’ου καθώς ο κόσμος δίδωσιν, εγώ δίδωμι υμίν’’ (Ιω. 14,27). 

Περί ποιου σεβασμού της ανθρώπινης προσωπικότητας μπορούν να ομιλούν ως ‘’κοινής αξίας’’; Και μόνο στη κορανική στάση απέναντι στη γυναίκα να σταθούν, είναι αρκετό για να δειχθεί το είδος του σεβασμού της ανθρώπινης προσωπικότητας. 

Ας μην τοποθετούν αξίες της χριστιανικής πίστης, το κάλλος των οποίων κατέγραψε ο ίδιος ο Κύριος, ως δήθεν ‘’κοινές αξίες’’ με τη μωαμεθανική πλάνη η οποία πολεμά την πίστη στον αληθινό Τριαδικό Θεό. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα περί ‘’κοινών αξιών’’ με τη αντιτριαδική μωαμεθανική θρησκεία, προσδίδουν σε αξίες της χριστιανικής πίστης, το κάλλος των οποίων κατέγραψε ο ίδιος ο Κύριος, διαφορετικό εννοιολογικό επίπεδο. Ο λόγος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, ‘’ου καθώς ο κόσμος δίδωσιν, εγώ δίδωμι υμίν’’ (Ιω. 14,27) είναι σαφέστατος.

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου

Αυτοί είναι οι σημερινοί "ποιμένες" μας. Αυτούς αξίζουμε, αφού σαν λαός δεν αγωνιζόμαστε πια για τα όσια και ιερά!

Ο Σιδηροκάστρου Μακάριος στέλνει επιστολή στον πρωθυπουργό και τον παρακαλεί να του χορηγεί μηνιαίως... την προσωπική του βενζίνη!!!

Δι’ ἕν λίτρον βενζίνης…



Ἐπιστολὴν πρὸς τὸν κ. Πρωθυπουργὸν ἀπέστειλεν ὁ Σεβ. Σιδηροκάστρου. 
Πέντε παρατηρήσεις:

Πρῶτον, συμβαίνουν τόσα δεινά, ἀλλὰ ἡ προτεραιότης τοῦ Σεβασμιωτάτου εἶναι νὰ ἐκλιπαρῆ διὰ βενζίνην.

Δεύτερον, πρόκειται διὰ τὴν ἰδικήν του βενζίνην, διότι αἱ πτωχαὶ οἰκογένειαι χρησιμοποιοῦν τὰ δημόσια μέσα.

Τρίτον, εἶναι λαλίστατος δι’ ἄλλας Ἱ. Μητροπόλεις, ἀλλὰ ὅταν τοῦ ἐζητήθη δήλωσις διὰ τὴν βάπτισιν τῶν ὁμοφυλοφίλων τοῦ Ἀρχ. Ἐλπιδοφόρου ἠρνήθη νὰ τοποθετηθῆ.

Τέταρτον, ἐπικαλεῖται τὸν κ. Κ. Καραμανλῆν, αὐτὸν ὁ ὁποῖος ἐξήλωσε τὰς ἀφίσσας διὰ τὰ δικαιώματα τοῦ ἀγεννήτου παιδιοῦ.

Πέμπτον, παρ’ ὅτι ἐπεκρίθη διὰ τὸ «ἐνσκύψετε», μᾶλλον ἰσχύει τὸ «γλῶσσα λανθάνουσα…». Παραθέτομεν ἀποσπάσματα ἀπὸ τὴν ἐπιστολήν:

«Στὶς 4 Ἰουλίου τρ. ἔ. σᾶς ἀπέστειλα μιὰ ἐπιστολὴ ποὺ δημοσιεύτηκε καὶ στὸ διαδίκτυο μὲ προβλήματα ποὺ ἀντιμετωπίζουμε στὴν ἀκριτικὴ περιοχὴ τοῦ Σιδηροκάστρου μὲ τὴν ἐλπίδα ὅτι Σεῖς, καὶ κυρίως οἱ συνεργάτες σας θὰ ἐνσκύψετε ὡς συν­ήθως γιὰ τὴν ἔστω καὶ μερικὴ ἀντιμετώπισή τους…

Πρῶτον, τὸ ὑψηλὸ κόστος τῶν καυσίμων μᾶς ὁδηγεῖ σὲ πλήρη συρρίκνωση τῶν δραστηριοτήτων μας. Τὰ προγράμματα ἐπισκέψεων στὰ χωριά μας καὶ οἱ πολλὲς ὑποχρεώσεις μας μᾶς ἀναγκάζουν καθημερινῶς νὰ εὑρισκόμεθα διαρκῶς σὲ μιὰ ἀέναη κίνηση. Ἑορτές, πανηγύρεις, κατασκηνώσεις, λειτουργίες προϋποθέτουν διαρκεῖς ἐπισκέψεις καὶ ἕνα ρεζερβουὰρ γεμᾶτο…

Θὰ παρακαλοῦσα λοιπὸν ἀκριτικὲς Ἱερὲς Μητροπόλεις καὶ μὲ μεγάλες διαδρομές, ὡς οἱ Μητροπόλεις Σιδηροκάστρου, Ζιχνῶν καὶ Νευροκοπίου, Λήμνου, Γρεβενῶν, Σιατίστης, Σάμου, Καρπενησίου, Γόρτυνος, Μάνης, Κονίτσης, οἱ ὁποῖες δὲν ἔχουμε μεγάλα ἀστικὰ κέντρα καὶ μεγάλες ἐνορίες ποὺ χρηματοδοτοῦν τὰ καύσιμά τους, νὰ μᾶς ἐπιχορηγήσετε μὲ κάποια λίτρα βενζίνης μηνιαίως…

Φαντασθεῖτε κ. Πρωθυπου­ργὲ ὅτι πολλοὶ ἀπὸ μᾶς, γιὰ τὴν κάθοδό μας στὴν Ἀθήνα λόγῳ τοῦ ὑπέρογκου ποσοῦ μετακινήσεως μὲ Ι.Χ. ἀπὸ τὴ μιὰ ἄκρη τῆς Ἑλλάδας στὸ κέντρο στὴν Ἀθήνα, χρησιμοποιοῦμε καὶ τὰ λεωφορεῖα.

Νομίζω λοιπὸν ὅτι ἀξίζει τὸν κόπο νὰ βοηθηθοῦμε, ὅταν μάλιστα διαρκῶς καὶ καθημερινῶς ἐκδαπανώμεθα ὑπὲρ τοῦ λαοῦ μας, ὅπως καὶ Σεῖς.

Δεύτερον, θὰ σᾶς παρακαλοῦ­σα συγκεκριμένα γιὰ τὸ Σιδηροκάστρο νὰ βοηθήσετε νὰ ἀπεμπλακεῖ ἡ διαδικασία παραχωρήσεως τοῦ κτιρίου τῆς Λέσχης Ἀξιωματικῶν Φρουρᾶς Σιδηροκάστρου. Ἐπὶ μίαν 15ετία παραμένει κλειστὸ μὲ ὅλες τὶς ὀλέθριες συνέπειες τῆς φθορᾶς. Ἐπειδὴ τὸ κτίριο εὑρίσκεται σὲ περίοπτη θέση στὸ Κέντρο τῆς Πόλης, θὰ ἤθελα νὰ τὸ μετατρέψω σὲ Μουσεῖο Βυζαντινῆς Τέχνης τὸν ἄνω ὄροφο καὶ Πινακοθήκη τὸ ἰσόγειο. Δείγματα τῆς ἐργασίας μου στὴν περιοχὴ μποροῦν νὰ σᾶς δώσουν διὰ τοῦ λόγου τὸ ἀληθὲς οἱ Βουλευτὲς μας Κώστας Καραμανλής, Φωτεινὴ Ἀραμπατζῆ καὶ Τάσος Χατζηβασιλείου. Εἴμεθα πολὺ φίλοι μὲ ὅλους καὶ εἶναι γνῶστες τῶν πραγμάτων. Δὲν θὰ ἀπογοητεύσουμε κανένα. Δυστυχῶς ἡ γραφειοκρατία καὶ ὁ νόμος τοῦ κ. Πάνου Καμένου ἔχει μπλοκάρει ὅλα τὰ ἀκίνητα τοῦ Στρατοῦ πρὸς ζημίαν ὅλων…».

Ορθόδοξος Τύπος


ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ:

Επιστολή Μητροπολίτη Σιδηροκάστρου στον Πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη

Εξοχώτατον
Κ. Κυριάκον Μητσοτάκην
Πρωθυπουργόν τῆς Ἑλλάδος
Μέγαρον Μαξίμου
Ἀθήνας

Ἐξοχώτατε κ. Πρωθυπουργέ,

Στίς 4 Ἰουλίου τρ. ἔ. σᾶς ἀπέστειλα μιά ἐπιστολή πού δημοσιεύτηκε καί στό διαδίκτυο μέ προβλήματα πού ἀντιμετωπίζουμε στήν ἀκριτική περιοχή τοῦ Σιδηροκάστρου μέ τήν ἐλπίδα ὅτι Σεῖς, καί κυρίως οἱ συνεργάτες σας θά ἐνσκύψετε ὡς συνήθως γιά τήν ἔστω καί μερική ἀντιμετώπισή τους.

Γνωρίζοντας τό βάρος τῶν πολλῶν καί μεγάλων εὐθυνῶν σας δέν ἐπιθυμοῦμε νά προσθέσουμε ἐπιπλέον προβλήματα, πλήν ὅμως παρακαλοῦμε νά εἶστε γνώστης τούτων.

Ὅμως χθές τήν ἀπέσυρα γιά τόν λόγον ὅτι τό πρῶτο θέμα τῶν θέσεων τῶν Ἐφημερίων καθώς διάβασα στό διαδίκτυο καί στό ἀνακοινωθέν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας μας τό ἀντιμετωπίζετε καί προωθεῖτε τήν λύση του Σεῖς μέ τήν ἐργατικότητά σας, ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος μας μέ τήν σύνεσή του καί ἡ Ὑπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως μέ τήν εὐθυκρισία της καί εὐχόμεθα ὁλοψύχως νά ψηφισθεῖ πλέον ὡς νόμος γιά νά λυθεῖ ἡ ἐκκρεμότητα πού ταλανίζει ὅλους ἐδώ καί δεκαετίες.

Μέ τήν ἐπιστολή μου καί τήν παρέμβασή μου δέν θέλω νά φέρω προσκόμματα στήν ὅλη προσπάθεια γιατί ξέρετε ὁ καθένας μέ τόν δικό του τρόπο καί ἐρμηνεύει καί μεταφέρει τά πράγματα.

Παράκλησή μου μόνον εἶναι νά μᾶς βοηθήσετε γιά νά μποροῦμε κι ἐμεῖς νά βοηθοῦμε τίς ἐπαρχίες μας στό μέτρο τοῦ σοβαροῦ καί λογικοῦ.

Ὅμως διατηρῶ ἀπό τήν ἐπιστολή μου τίς δύο ἐπόμενες παραγράφους τίς ὁποῖες σᾶς κοινοποιῶ καί πάλιν καί παρακαλῶ γιά τήν πιθανή ἀντιμετώπισή τους ἀπό σᾶς καί τά ἐντεταλμένα ὄργανά σας καί σᾶς εὐχαριστῶ τά μέγιστα γιά τό ἐνδιαφέρον σας.

Ἐκτός λοιπόν τοῦ πρώτου θέματος, τά ὑπόλοιπα ἔχουν ἀκριβῶς ὡς κάτωθι:

Πρῶτον, τό ὐψηλό κόστος τῶν καυσίμων μᾶς ὁδηγεῖ σέ πλήρη συρρίκνωση τῶν δραστηριοτήτων μας.

Τά προγράμματα ἐπισκέψεων στά χωριά μας καί οἱ πολλές ὑποχρεώσεις μας μᾶς ἀναγκάζουν καθημερινῶς νά εὐρισκόμεθα διαρκῶς σέ μιά ἀέναη κίνηση. Ἑορτές, πανηγύρεις, κατασκηνώσεις, λειτουργίες προϋποθέτουν διαρκεῖς ἐπισκέψεις καί ἕνα ρεζερβουάρ γεμάτο.

Ἐάν θά πρέπει νά πᾶμε σέ ἀπομακρυσμένα χωριά τῶν 80 χιλιομέτρων μέ ἐπιστροφή δύο ἤ τρεῖς φορές τήν ἑβδομάδα, ἡ δαπάνη πλέον γίνεται ἀσύμφορη μέ τήν τιμή τῆς βενζίνης νά εὐρίσκεται στά ὕψη γιά τούς γνωστούς σέ ὅλους μας λόγους.

Θά παρακαλοῦσα λοιπόν ἀκριτικές Ἱερές Μητροπόλεις καί μέ μεγάλες διαδρομές ὡς οἱ Μητροπόλεις Σιδηροκάστρου, Ζιχνῶν καί Νευροκοπίου, Λήμνου, Γρεβενῶν, Σιατίστης, Σάμου, Καρπενησίου, Γόρτυνος, Μάνης, Κονίτσης, οἱ ὁποῖες δέν ἔχουμε μεγάλα ἀστικά κέντρα καί μεγάλες ἐνορίες πού χρηματοδοτοῦν τά καύσιμά τους, νά μᾶς ἐπιχορηγήσετε μέ κάποια λίτρα βενζίνης μηνιαίως ὡς ἐγίνετο καί παλαιά, γιά νά μποροῦμε νά ἀνταποκριθοῦμε στίς ὑποχρεώσεις μας καί νά μήν ὑποστείλουμε τά προγράμματα καί τίς μετακινήσεις μας.

Εἴμεθα περίπου δέκα Μητροπόλεις οἱ πτωχότερες καί ἀκριτικές στίς ὁποῖες νομίζω ὅτι δέν θά στοιχίσει στόν κρατικό προϋπολογισμό μεγάλα ποσά ἡ κάλυψη τῶν ἐξόδων μετακινήσεως.

Ὁρίσατε ἐσεῖς μέ τά ἐπιτελεῖα σας ὅποιες νομίζετε ὅτι ἔχουν ἀνάγκη βοηθείας.

Φανταστεῖτε κ. Πρωθυπουργέ ὅτι πολλοί ἀπό μᾶς, γιά τήν κάθοδό μας στήν Ἀθήνα λόγῳ τοῦ ὑπέρογκου ποσοῦ μετακινήσεως μέ Ι.Χ. ἀπό τή μιά ἄκρη τῆς Ἑλλάδας στό κέντρο στήν Ἀθήνα, χρησιμοποιοῦμε καί τά λεωφορεία.

Νομίζω λοιπόν ὅτι ἀξίζει τόν κόπο νά βοηθηθοῦμε, ὅταν μαλιστά διαρκῶς καί καθημερινῶς ἐκδαπανώμεθα ὑπέρ τοῦ λαοῦ μας, ὅπως καί Σεῖς.

Δεύτερον, θά σᾶς παρακαλοῦσα συγκεκριμένα γιά τό Σιδηρόκαστρο νά βοηθήσετε νά ἀπεμπλακεῖ ἡ διαδικασία παραχωρήσεως τοῦ κτιρίου τῆς Λέσχης Ἀξιωματικῶν Φρουρᾶς Σιδηροκάστρου.

Ἐπί μίαν 15ετία παραμένει κλειστό μέ ὅλες τίς ὀλέθριες συνέπειες τῆς φθορᾶς.

Κύριε Πρωθυπουργέ,

Ἐπειδή τό κτίριο εὐρίσκεται σέ περίοπτη θέση στό Κέντρο τῆς Πόλης, θά ἤθελα νά τό μετατρέψω σέ Μουσεῖο Βυζαντινῆς Τέχνης τόν ἄνω ὄροφο καί Πινακοθήκη τό ἰσόγειο.

Δείγματα τῆς ἐργασίας μου στήν περιοχή μποροῦν νά σᾶς δώσουν διά τοῦ λόγου τό ἀληθές οἱ Βουλευτές μας Κώστας Καραμανλής, Φωτεινή Ἀραμπατζῆ καί Τάσος Χατζηβασιλείου.

Εἴμεθα πολύ φίλοι μέ ὅλους καί εἶναι γνῶστες τῶν πραγμάτων. Δέν θά ἀπογοητεύσουμε κανέναν. Δυστυχῶς ἡ γραφειοκρατία καί ὁ νόμος τοῦ κ. Πάνου Καμένου ἔχει μπλοκάρει ὅλα τά ἀκίνητα τοῦ Στρατοῦ πρός ζημίαν ὅλων.

Βοηθήσατέ μας γιά νά βοηθήσουμε τούς τόπους διακονίας μας. Ἐάν δέ δημιουργήσουμε πόλους ἕλξης, ποῖος ὁ λόγος νά μᾶς ἐπισκεφθοῦν στό Σιδηρόκαστρο καί στήν περιοχή μας φίλοι τοῦ ἐσωτερικοῦ τουρισμοῦ; Γιά τίς ταβέρνες μας;

Ἀλοίμονο, ὁ τόπος μας καί ἱστορικός εἶναι καί μέ πλούσιο φυσικό περιβάλλον, πλήν ὅμως παντελῶς ἀναξιοποίητος.

Προσωπικά μπορῶ σέ ἐπίσκεψή σας νά σᾶς ξεναγήσω καί νά σᾶς δείξω τί ἀκριβῶς ἐννοῶ. Μέ λίγα πράγματα πολλά μποροῦμε καί νά κάνουμε καί νά παρουσιάσουμε ἀλλά καί νά ἑλκύσουμε τόν κόσμο.

Τά μοναστήρια μας, ἐν οἷς καί ἡ Ἱερά Μονή τοῦ Ἀκριτοχωρίου, πού εἶναι καθαρῶς ἰδιωτική πρωτοβουλία κάποιων ἀφιερωμένων ἀνθρώπων προσελκύει τό ἐνδιαφέρον χιλιάδων χριστιανῶν.

Ἀλλά μέχρι ἐδώ καί τίποτε πέραν τούτου.

Ἐξοχώτατε κ. Πρωθυπουργέ,

Παρακαλῶ γιά τό προσωπικό ἐνδιαφέρον σας γιά ὅσα σᾶς ἐγραψα μέ ἁπλότητα ὄχι γιά ἴδιον ὄφελος ἤ τήν προσωπική μας προβολή, ἀλλά τοῦ τόπου μας καί τῆς πατρίδος μας πρός καύχηση ὅλων μας.

Σᾶς εὐχαριστῶ ἰδιαιτέρως γιά τόν ἐνδιαφέρον καί τήν κατανόηση καί σᾶς εὔχομαι ὅλα τά καλά τοῦ Θεοῦ.

Μέ ἄπειρες εὐχές, τιμή καί ἀγάπη,

+Ὁ Σιδηροκάστρου Μακάριος



Μήνυμα στους πολιτικούς λίγο πριν ΠΕΣΟΥΝ: «Ο κόσμος θα ΕΞΕΓΕΡΘΕΙ, μόλις καταλάβει ΠΟΣΟΙ ΠΕΘΑΝΑΝ από τά εμβόλια, ΘΑ ΧΥΘΕΙ Α Ι Μ Α»!!!!!


"ΙΑΤΡΙΚΗ Α Π Ο Σ Ι Ω Π Η Σ Η" !
«Πολιτικές σταδιοδρομίες πρόκειται να σφαγιαστούν»!

Μπορεί στην Ελλάδα να επικρατεί νεκρική ησυχία, ωστόσο ο μισός και πλέον πλανήτης «ΒΡΑΖΕΙ» κατά των πολιτικών και των ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΩΣ ΨΕΥΔΟΜΕΝΩΝ ΜΜΕ.


Κοινός παρανομαστής η χούντα που έστησαν με επίκεντρο τη Δύση και με αφορμή έναν απόλυτα ελέγξιμο ιό.

Εν αντιθέσει με ότι μας λένε οι μεγαλοδημοσιογράφοι, όχι μόνο το 95% των επιστημόνων παγκοσμίως δεν αφουγκράζεται όσα λένε στα κανάλια, οι Παγώνηδες και οι Βασιλακόπουλοι, αλλά αρκετοί εναντιώνονται δημόσια στην κορωνοχούντα.


Ένας εξ αυτών ο Διευθύνων Σύμβουλος και Ιατρικός Διευθυντής της 'Western Medical Assessments' και της 'MedMalDoctors' και επικεφαλής του Ιατρικού Συλλόγου της Αλμπέρτα του Καναδά, Dr. Roger Hodkinson, μιλά με σκληρά λόγια κατά των πολιτικών-μαριονετών και τα εκβιαστικά τους μέτρα.

«Τώρα θα θερίσουν τις συνέπειες.

Το έργο τελείωσε», λέει μεταξύ άλλων προοικονομώντας πως μόλις ο πολύς ο κόσμος αντιληφθεί (απο μόνος του άραγε ή βάσει εντολών;;;;) πόσοι πολλοί άνθρωποι και φυσικά παιδιά πέθαναν από τα εμβόλια τότε θα εξεγερθούν ρίχνοντας τους πολιτικούς



Αναρτήθηκε από Ἰωάννης Καποδίστριας

"Πάει" καί ο Ιταλός Καθηγητής & ερευνητής δρ. Φράνκο Τρίνκα..... ( Που "Σ Κ Α Λ Ι Ζ Ε" επιμόνως, γιά τό οξείδιο του γ ρ α φ ε ν ί ο υ των ενέσεων.... )





Αναρτήθηκε από Ἰωάννης Καποδίστριας