.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Ἄραγε, τί ἔτι χρείαν ἔχομεν ἄλλων μαρτύρων;

Ὁλοταχῶς πρός τήν ὑπέρτατη βλασφημία τοῦ «κοινοῦ Ποτηρίου»…


τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Βυζαντινῆς Ἱστορίας

Συνεχίζονται τά ἀποπνικτικῆς δυσωδίας ἀποκαλυπτήρια γιά τόν υἱοθετημένο συρφετό τοῦ Βαρθολομαίου Ἀρχοντώνη, δηλαδή τήν αὐτοχειροτόνητη συμμορία πού παριστάνει τήν «Αὐτοκέφαλη Οὐκρανική Ἐκκλησία» (OCU) καί πού ἀποτελεῖ προκεχωρημένο φυλάκιο τῆς νεοεποχίτικης διαστροφῆς καί βασικό δούρειο ἵππο γιά τήν προώθηση τῆς ἕνωσης τῶν δῆθεν Ἐκκλησιῶν (καί φυσικά λέω «δῆθεν», γιατί ἡ Ἐκκλησία εἶναι μία, ἐνῶ ὅλα τά ὑπόλοιπα αἱρέσεις καί δαιμονικές πλάνες).
Γνωστά βεβαίως ἐδῶ καί χρόνια τά συλλείτουργα τῶν ἀπατεώνων τοῦ Ἐπιφανίου Ντουμένκο μέ τούς Οὐνῖτες τῆς Οὐκρανίας καί οἱ συμπροσευχές μέ τούς λοιπούς αἱρετικούς, ἀλλά πλέον τό ἔργο προχωράει σέ ὅλο καί πιό ὀλισθηρά μονοπάτια. Ἐδῶ λοιπόν βλέπουμε ἕναν φερόμενο ὡς ὀρθόδοξο ἱερέα, ὀνόματι Yaroslav Bogodist, προϊστάμενο του ναοῦ του Ἁγίου Νικολάου στό Ἀμβοῦργο, πού ἀνήκει μέν οὐσιαστικά στήν OCU, τυπικά δέ στή λεγόμενη «Οὐκρανική Ἐκκλησία τῆς Διασπορᾶς», πού ὑπάγεται ἀπ’ εὐθείας στό Φανάρι, καθότι βρίσκεται ἐκτός τῶν οὐκρανικῶν συνόρων.


Καί δέν εἶναι μόνο ἡ ἐφιαλτική εἰδή τοῦ συγκεκριμένου «ἱερέα», εἶναι καί τά ἀνάλογα τῆς εἰδῆς του ἐφιαλτικά ἔργα του, ὅπως ἡ πρόσφατη «Θεία Λειτουργία» πού ἐπιτέλεσε μαζί μέ Λουθηρανούς στίς 28 Μαΐου, τιμῶντας την ἡμέρα τῆς «Εὐρωπαϊκῆς Τριάδας» (μή μέ ρωτᾶτε περισσότερα γιά τό τί εἴδους «ἑορτή» εἶναι αὐτή) καί τήν ὁποία εἶχε προαναγγείλει στήν προσωπική του σελίδα στό fb ὡς «κοινή ἑορταστική λειτουργία μέ τή λουθηρανική κοινότητα», ὅπου «θά ὑπάρξει δυνατότητα γιά ἐξομολόγηση καί Θεία Κοινωνία.


Καί δέν εἶναι μάλιστα ἡ πρώτη φορά πού ὁ λεγάμενος προβαίνει σέ τέτοια βδελύγματα καί τά διαφημίζει καί στό διαδίκτυο ὡς ἀπολύτως φυσιολογικά, καθώς ἀκριβῶς το ἴδιο εἶχε κάνει καί ἀνήμερα τῶν Χριστουγέννων. Τότε, πού ὅπως μαθαίνουμε στήν ἀνάρτηση τῆς σελίδας facebook «Feine Ukraine – Verein der deutsch-ukrainischen Zusammenarbeit», στόν Λουθηρανικό Καθεδρικό Ναό τοῦ Ἀμβούργου «πραγματοποιήθηκε μιά μοναδική ἱστορική χριστουγεννιάτικη λειτουργία. Κοινή λειτουργία, στήν ὁποία τελέστηκαν δύο Εὐχαριστίες, Ὀρθόδοξη καί Προτεσταντική». Ἀπό τήν πλευρά τῶν Οὐκρανῶν Φαναριωτῶν, στή «λειτουργία» συμμετεῖχε ὁ Bogodist καί ἀπό τήν πλευρά τῶν Λουθηρανῶν ὁ δόκτωρ Kord Schoeler.



Τό ἴδιο ὅμως διέπραξε ὁ λεγάμενος καί ἄλλες φορές (ὅπως προκύπτει καί ἀπό τό πραγματικά πλούσιο ἀναρτημένο φωτογραφικό ὑλικό). Τό ἄτομο αὐτό ἐξακολουθεῖ νά ἀνήκει χωρίς κανένα πρόβλημα στό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο καί νά χαίρει προφανῶς της ἐκτιμήσεως τοῦ (οἷς κρίμασιν οἷδε Κύριος) ἐπικεφαλῆς του. Πολύ χαρακτηριστική καί αὐτή ἡ περίπτωση γιά τό ποῦ ὁδηγοῦν τήν Ἐκκλησία οἱ ὁρκισμένοι ὀλετῆρες ρασοφόροι λύκοι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (τούς ὁποίους βεβαίως δέν τούς ἀποκαλοῦμε πλέον «προβατόσχημους», μιά καί ἔχουν ἐδῶ καί καιρό ἀποβάλει ξετσίπωτα κάθε σχῆμα προβάτου, ὅπως καί κάθε φύλλο συκῆς).

Ἄλλωστε ὁ (φερόμενος ὡς ὀρθόδοξος) πατριάρχης τό διακήρυξε ἀπερίφραστα καί μέ ὑπερηφάνεια πρό ὀλίγων ἡμερῶν (11/6/2023), ἀνήμερα τῆς ὀνομαστικῆς ἑορτῆς του, ὅτι βαδίζουμε πλησίστιοι πρός τήν ψευδοένωση καί τό κοινό Ποτήριο: «Εὐχόμεθα καί προσευχόμεθα ἡ πορεία ἡμῶν πρός τό κοινόν Ποτήριον, κατά τήν προσφιλῆ ἔκφρασιν τόῦ Πατριάρχου Ἀθηναγόρου, νά εἶναι ταχεῖα καί ἀνεμπόδιστος καί νά φθάσωμεν ἐν οὐ μάκρῷ εἰς τήν μεγάλην ταύτην καί ἐπιφανῆ ἡμέραν, εἰς δόξαν Θεοῦ».

Ἄραγε, τί ἔτι χρείαν ἔχομεν ἄλλων μαρτύρων;





Ελληνορθόδοξοι στις ΗΠΑ τέλεσαν λειτουργία αφιερωμένη στην ονομαστική εορτή του Πατριάρχη Βαρθολομαίου,σε ναό υπό την ΛΟΑΤΚΙ σημαία


Ελληνορθόδοξοι στις ΗΠΑ τέλεσαν λειτουργία σε ναό υπό την ΛΟΑΤΚΙ σημαία

Ένα από τα μέλη της εκκλησιαστικής χορωδίας της Αρχιεπισκοπής Κωνσταντινουπόλεως στις Ηνωμένες Πολιτείες αρνήθηκε να προσευχηθεί σε εκκλησία με σημαία ΛΟΑΤΚΙ.

Στις 10 Ιουνίου 2023, ο προϊστάμενος της Αρχιεπισκοπής των Ηνωμένων Πολιτειών, Αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος, τέλεσε τον Εσπερινό στον Ιερό Ναό του Αγίου Αποστόλου Βαρθολομαίου, στο Μανχάταν των ΗΠΑ.

Η θ. λειτουργία, αφιερωμένη στην ονομαστική εορτή του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, τελέστηκε στον ναό, στον οποίο αναρτήθηκε η σημαία της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας.

Παράλληλα, το αμερικανικό έντυπο helleniscope.com σημειώνει ότι πρόσφατα η «κανονική» σημαία ΛΟΑΤΚΙ άλλαξε στο ναό με μια καινούρια, η οποία ονομάζεται πλήρως συμπεριληπτική κ.ά.

Το δημοσίευμα σημειώνει επίσης ότι στις φωτογραφίες που δημοσίευσε η Αρχιεπισκοπή Κων/πόλεως στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι πιστοί είναι ελάχιστοι, ενώ ο Αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος απεικονίζεται «με ένα κουρασμένο, σκοτεινό και θλιμμένο πρόσωπο».

Η κακή διάθεση του Αρχιεπισκόπου στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με το helleniscope.com, οφείλεται στο γεγονός ότι ένας από τους χορωδούς έστειλε email σε όλους τους υπόλοιπους τραγουδιστές με το μήνυμα ότι «δεν θα έρθει στον εσπερινό λόγω της γκέι σημαίας και των αηδιαστικών γεγονότων που προωθούσε αυτή η εκκλησία, και μάλιστα αναρτήθηκε σημαία των ομοφυλόφιλων γύρω από τον Τίμιο Σταυρό»




Ο Αντίχριστος ξέρει να διαλύει μέσω της ελευθερίας, να ακυρώνει διά της ισότητας και να κυβερνά διά της εξουσίας!


Η ιστορία είναι η διαμάχη μεταξύ του καλού και του κακού, Θεού και σατανά, Χριστού και αντίχριστου.
Η αμαρτία, ο σατανάς και ο αντίχριστος βρίσκονται σε διαρκή επίθεση κατάκτησης του κόσμου, να τον πάνε προς την κόλαση: την ιστορική και την αιώνια κόλαση, την πνευματική και την υλική. Η αρετή, η Χάρη και ο Χριστός αγωνίζονται συνεχώς για ν’ αγιάζουν τον κόσμο και να τον οδηγούν προς τον παράδεισο, στην γη και στους ουρανούς, στον πνευματικό και αιώνιο παράδεισο. Σ’ αυτή την μάχη δεν νικούν πάντα οι χριστιανοί, αλλά υπάρχουν και εποχές αντιχριστιανικού θριάμβου. Σ’ αυτή την διαμάχη δεν οριοθετούνται καλά πάντοτε οι δυνάμεις της αρετής και οι δυνάμεις της αμαρτίας ή οι υπηρέτες του Θεού κατά των υπηρετών του σατανά.

Ο αντίχριστος χρησιμοποιεί και το προσωπείο του καλού για να πλανήσει τους ανθρώπους.

Ο αντίχριστος δεν είναι ένας αμαρτωλός άνθρωπος, αλλά ένας δαιμονισμένος άνθρωπος, μέσα στον οποίο το κακό γίνεται με αντιχριστιανική και απάνθρωπη σκέψη και πράξη.

Ο αντίχριστος μισεί συνειδητά τον Χριστό, επειδή ο Χριστός δεν προσκύνησε τον σατανά και δεν ήθελε να γίνει αυτοκράτορας ενός αμαρτωλού και ψεύτικου κόσμου. Υπάρχουν περισσότερες αποκαλυπτικές δυνάμεις, οι οποίες διενεργούνται στην ιστορία -η πόρνη, το φίδι, ο δράκος- αλλά όλες διοχετεύουν την δύναμή τους στο θηρίο, με τον αριθμό 666. Αυτός είναι ο Αντίχριστος. Οι αντιχριστιανικές δυνάμεις αναγνωρίζονται διά του γεγονότος ότι είναι ψεύτικες, κακές, διεφθαρμένες, άπιστες, εξαχρειωμένες, αυταρχικές, γεμάτες μίσος, ασέβεια και βλασφημία. Αφ’ ετέρου, η Χριστιανοσύνη μορφώνει χριστιανικές δυνάμεις οι οποίες πολεμούν την αμαρτία, τον σατανά και τον αντίχριστο. Αυτές ομολογούν την αλήθεια, την αγάπη, την δικαιοσύνη, την ωραιότητα, την αιώνια χαρά, την πιστότητα και την δόξα του Θεού. Ο θρίαμβός τους εξασφαλίζεται από την δύναμη του Θεανθρώπου Χριστού.

Η αμαρτία έχει διαφθείρει την πνευματική και υλική φύση των ανθρώπων, εισδύοντας στην κοινωνία τους, στην ιστορία τους, και στην φύση τους. Διά της αμαρτίας ο άνθρωπος έχει χάσει την κοινωνία του με τον Θεό και έχει περιπλανηθεί είτε διά των δικών του σφαλμάτων, είτε διά των σατανικών πειρασμών.

Η αμαρτία είναι προσωπική, κοινοτική και πολιτική, γι’ αυτό και οι τιμωρίες είναι προσωπικές, κοινοτικές και πολιτικές. Η αμαρτία επιδιώκει να προσανατολίσει, να διοργανώσει και να εξουσιάσει τον κόσμο. Η προσωπική αμαρτία είναι βαρειά στο βάθος της ψυχής του ανθρώπου αλλά δεν έχει μεγάλη έκταση. Η διοργανωμένη, νομιμοποιημένη και κρατική αμαρτία σηκώνει όλη τη βαρύτητα της προσωπικής αμαρτίας και της προσθέτει ένα ευρύ ορίζοντα, που αποσκοπεί να πλανά και να καταστρέφει όλον τον κόσμο.

Οι πιο οδυνηρές θλίψεις του κόσμου είναι οι κοινωινικές, και πολιτικές, που επιδέχονται και τις πιο βαρειές τιμωρίες. Ο Χριστιανισμός αντιπαραθέτει την αρετή και την αγιότητα στην αμαρτία. Για ν’ αντιμετωπίσει τις οργανωμένες δυνάμεις της αμαρτίας, η πίστη πρέπει να είναι πιο ενεργητική, πιο ισχυρή και πιο πειστική από τους πειρασμούς της αμαρτίας. Η μάχη γίνεται στο προσωπικό, κοινωνικό και πολιτικό επίπεδο. Η Εκκλησία δεν μπορεί να περιορίζεται στην αντιμετώπιση μόνο της προσωπικής αμαρτίας, αλλά πρέπει να διαθέτει και τα κατάλληλα μέσα του πολέμου κατά της κοινωνικής και της πολιτικής αμαρτίας. Η επανόρθωση του κόσμου είναι μία πολύπλοκη και μεγάλη διαδικασία διά την νίκη του Χριστού σε όλα τα επίπεδα και τις μορφές της ζωής. Ο Χριστός ενίκησε τον κόσμο. Αυτή είναι η ελπίδα του κόσμου. Ο σατανάς είναι ο πρώτος που αντιστέκεται στον Θεό. Η προπατορική αμαρτία ξεκίνησε με τον πειρασμό του ανθρώπου από τον σατανά. Ο σατανάς προκάλεσε στον άνθρωπο το «Εγώ» δελεάζοντάς τον με την υπερηφάνεια και με την απόλαυση και πειράζοντάς τον ν’ αποχωρίσει από τον Θεό. Έτσι έφτασε ο άνθρωπος να λέει: «εγώ χωρίς τον Θεό», ή ακόμα και «εγώ κατά του Θεού».

Το σατανικό πνεύμα πειράζει πρώτα εξωτερικά τον άνθρωπο, μετά εισέρχεται με κάποιο λογισμό και τελικά εξουσιάζει όλη την ψυχική και σωματική φύση του ανθρώπου. Οι δαιμονισμένοι άνθρωποι χρησιμοποιούν την μαύρη μαγεία, αλλά τις περισσότερες φορές δεν συνειδητοποιούν τον δαιμονισμό τους. Ακόμη αρνούνται και την ύπαρξη του σατανά, αλλά το τέλος τους είναι η αλλοφροσύνη και η αυτοκτονία. Ο σατανάς πρώτα εξουσιάζει τον άνθρωπο, ύστερα τον κάνει όργανο του κοινωνικού και του πολιτικού κακού. Ο δαιμονισμένος άνθρωπος είναι ένας κοινωνικός, μορφωτικός, πολιτικός και πνευματικός κίνδυνος. Ο ομαδικός και πολιτικά οργανωμένος δαιμονισμός είναι ένα μνημείο κακίας, το οποίο μοιάζει με την σατανική νουθεσία που έρχεται από την κόλαση, με τα στρατεύματα των δαιμόνων και με την σατανική παράταξη στην κόλαση. Ο σατανισμός σαν μία νόμιμη, διοργανωτική και κυβερνητική κατάσταση δημιουργεί ένα σατανικό περιβάλλον, μία ψεύτικη πνευματικότητα κι έναν τρόπο σατανικής διαβίωσης.

Υπάρχουν σήμερα άνθρωποι δαιμονισμένοι, οι οποίοι δραστηριοποιούνται για τον σατανισμό. Η δαιμονοκρατία είναι χειρότερη από τον παγανισμό. Όταν οι σατανικές δυνάμεις φτάνουν στο σημείο να κυβερνούν τον κόσμο, συντάσσουν και στρατεύματα για να περιφρουρούν, νόμους για να διοργανώνονται, ιδεολογίες οι οποίες να τις δικαιολογούν, ακόμα και θρησκείες για ντα τους παραπλανούν τους ανθρώπους. Η κυβέρνηση των σατανικών δυνάμεων δικαιολογείται δια της αμαρτωλής καταστάσεως και της απιστίας και διαρκεί, όσο θέλει η πρόνοια του Θεού. Δι’ αυτής της κυβέρνησης ο κόσμος θα πληρώσει τις πλάνες του μέχρι που να μετανοήσει και γυρίσει στο θείο δρόμο της ζωής. Οι χριστιανοί δεν πρέπει ν’ αφήσουν τις σατανικές δυνάμεις να εξουσιάζουν τα πάντα. Αν κυριεύουν τα πάντα, αυτοί πρέπει να διοργανώσουν τις δυνάμεις τους και να τις νικήσουν στο όνομα του Χριστού. Ο Χριστιανισμός είναι η νηφάλια και αγία δύναμη η οποία είναι υπεύθυνη για την σωτηρία του κόσμου. Κι αλλοίμονο στους χριστιανούς οι οποίοι δεν ανταποκρίνονται στην ιερή αποστολή η οποία τους έχει δοθεί, διότι ο Θεός θα εγείρει κι από τις πέτρες άλλους δικούς Του εκλεκτούς, οι οποίοι θα οικοδομήσουν την Βασιλεία Του!

Ο Αντίχριστος θα είναι ένας άνθρωπος, ένας πολιτικός ο οποίος θα κυβερνά τον κόσμο. Θέλοντας να καταστρέψει τον Χριστιανισμό θα φέρει αντί αυτού μία σατανική θρησκεία, καταστρέφοντας έτσι τον κόσμο. Ο Αντίχριστος θα είναι ένα πρόσωπο, αλλά το αντιχριστικό φαινόμενο είναι κοινωνικό-πολιτικό. Ο Αντίχριστος θα είναι γεμάτος από σοφία, ικανότητα και δύναμη. Θα έχει το έθνος του, τον στρατό του, τους φιλοσόφους του, τους πράκτορές του, τον πολιτισμό του, την παιδεία του, τον κόσμο του, τους συμμάχους του, τους συνεργάτες του, τους δούλους του, τους κατασκόπους του, τους δημίους του, τις μεθόδους του. Αυτός θα είναι και όμορφος και αγαθός, θα έχει και ανθρωπιά, για να εξαπατά τον κόσμο*. Αυτός, επειδή μισεί τον Χριστό, θα πείθει και τους χριστιανούς να τον προσκυνήσουν. Αν δεν δέχωνται θ’ απειλεί να τους σκοτώσει κιόλας.

Ο Αντίχριστος θα είναι επιθετικός, κατακτητής και επαναστατικός. Αυτός θα χρησιμοποιεί τον χρυσό σαν θεό και σαν δύναμη, το ψεύδος σαν επιχείρημα και παγίδα, την τυραννία σαν κυβέρνηση. Ο Αντίχριστος ξέρει να διαλύει μέσω της ελευθερίας, να ακυρώνει διά της ισότητας και να κυβερνά διά της εξουσίας.** Το ξίφος του θα είναι το υπέρτατο όπλο του. Θα σκοτώνει όσους δεν πειθαρχούν σ’ αυτόν. Μισεί την αλήθεια, την αγάπη, την δικαιοσύνη κι όλες τις προερχόμενες από τον Θεό αξίες. Ο Αντίχριστος θα έχει το καϊαφικό πνεύμα που συνεχίζεται στην ιστορία από την εποχή της θανάτωσης του Χριστού. Για τον Αντίχριστο, ο Ιούδας και ο Καϊάφας είναι άγιοι, ενώ ο Χριστός είναι ο προδότης.

Ο Αντίχριστος θα επιδιώξει να είναι το επίκεντρο του κόσμου διά της εκδίωξης του χριστοκεντρισμού. Θ’ αναγκάζει πολλούς αγίους (δηλαδή χριστιανούς) να τον προσκυνούν, αλλ’ ούτε κι έτσι θα εξασφαλίσει την δεσποτεία του. Η κυβέρνησή του θα είναι ανεκτή από την θεία Πρόνοια διότι σέβεται ο Θεός την ελευθερία του ανθρώπου. Η δύναμή του εξηγείται διά των αμαρτιών και της απιστίας των ανθρώπων, διά της υπερηφανείας να κυβερνήσει τον κόσμο και διά του σατανικού ηδονισμού. Οι άνθρωποι θα διαλέξουν ποιον θα υπηρετήσουν τον Χριστό ή τον Αντίχριστο.

Η δύναμις του Αντιχρίστου έχει ένα τοπικό και ένα παγκόσμιο χαρακτήρα, ένα χρονικό και ένα αιώνιο ήθος. Η αποκαλυπτική μάχη είναι διαρκής μέχρι τον τελικό θρίαμβο του Αρνίου. Η δύναμίς του θα είναι για ένα διάστημα ανεκτική. Αυτό το διάστημα θα είναι ανάλογο με το ξύπνημα των χριστιανών, οι οποίοι θα υποφέρουν μέχρι να γίνουν άξιοι για τον Χριστό, να ενωθούν μαζί Του και να είναι νικητές διά Αυτού. Οι χριστιανοί συμμετέχουν με τον Χριστό στην σωτηρία του κόσμου, όπως ο Αντίχριστος μετέχει με τους υιούς του σκότους στην πτώση του κόσμου. Οι χριστιανοί να μην ξεχνούν ότι πολλές φορές οι υιοί του σκότους είναι σοφώτεροι και πιο ισχυροί από τους υιούς του φωτός. Οι χριστιανοί να καταλάβουν ότι η αγνότητά τους, η ενέργεια και η δύναμή τους πρέπει να ξεπεράσουν και να νικήσουν την δύναμη των υιών του σκότους. Η Χριστιανοσύνη θα θριαμβεύσει διά του Χριστού. Αυτός έρχεται να τελειοποιήσει και να κάνει δυνατή την σωτηρία του πεσμένου στην αμαρτία κόσμου.

Ο Αντίχριστος θα νικηθεί από τον Χριστό. * Με τέτοιο πρόσωπο θα έρθει, ο παμβέβηλος, σαν ένας κλέφτης, για να παραπλανήσει όλους· ταπεινός, ήρεμος, μισώντας τις αδικίες, μη προσκυνώντας στα είδωλα, εκτιμώντας την ευσέβεια, αγαθός, φιλάνθρωπος και φιλόπτωχος, υπερβολικά όμορφος, πράος με όλους, τιμώντας πολύ το έθνος των Ιουδαίων, διότι εκείνοι περιμένουν τον ερχομό του. Και μετά, αφού πολλοί λαοί θα δουν τέτοιες αγαθές πράξεις και δυνάμεις, όλοι θα ενωθούν και με μεγάλη χαρά θα κηρύξουν αυτόν βασιλέα, λέγοντας εις αλλήλους: Άραγε υπάρχει άλλος άνθρωπος πιο αγαθός και πιο καλός απ’ αυτόν;

(Άγιος Εφραίμ ο Σύρος, Λόγος περί της Δευτέρας Παρουσίας του Κυρίου, στο βιβλίο: Η αποστασία και ο αντίχριστος σύμφωνα με τις διδασκαλίες των Αγίων Πατέρων, Constanƫa, 2008).

ΙΩΑΝΝΟΥ ΙΑΝΟΛΙΔΕ Νέου Ομολογητού της Πίστεως Ο Φυλακισμένος Προφήτης(1985) Εκδόσεις “Ορθόδοξος Κυψέλη”.


Του εμφανίστηκε ο Χριστός επειδή του ζήταγε να τον τιμωρήσει με κάποια αρρώστια, και του είπε..

 

https://www.youtube.com/@user-vn8bg5op2e

Ένας άνθρωπος ή πλησιάζει τον Θεό ή εκπίπτει από την αλήθεια…


Άγιος αββάς Ισαάκ ο Σύρος

(Επιμέλεια Στέλιος Κούκος)

Ένας άνθρωπος ή πλησιάζει τον Θεό ή εκπίπτει από την αλήθεια.

Αυτό εξαρτάται από την κατεύθυνση στην όποια στρέφεται ο νους του και όχι από τα εξωτερικά χαρακτηριστικά αυτών που κάνει ή παραμελεί.

Πολλοί από τους παλαιούς Πατέρες -αναφέρομαι σε μερικούς από τους μεγάλους ασκητές- δεν γνώριζαν καθόλου τους Ψαλμούς, ωστόσο οι προσευχές τους ανέβαιναν στον Θεό σαν φωτιά, ως αποτέλεσμα των άριστων τρόπων τους και της ταπεινότητας του νου που είχαν αποκτήσει.

Τα λόγια τους κυνηγούσαν τους δαίμονες σαν τις μύγες· απομακρύνονταν βουίζοντας μόλις πλησίαζαν.

Πολλοί άνθρωποι, εντούτοις, χρησιμοποίησαν την προσευχή ως δικαιολογία της οκνηρίας και της υπερηφάνειας τους: έχοντας αποτύχει να συλλάβουν την «αγαθή μερίδα» της, έχασαν και το μέρος που είχαν.

Αν και δεν κρατούσαν τίποτα στα χεριά τους, φαντάζονταν πως βρίσκονταν σε κατάσταση τελειότητας.

Άλλοι, βασιζόμενοι απλώς στην παιδεία που είχαν αποκτήσει, υπέθεταν ότι αυτό θα αρκούσε να τους επιτρέψει να ανακαλύψουν τη γνώση της αλήθειας.

Στηριζόμενοι στον κοσμικό πολιτισμό και στη συνηθισμένη ανάγνωση εξέπεσαν από την αλήθεια και απέτυχαν να ταπεινωθούν ώστε να σηκωθούν πάλι όρθιοι.

Από το βιβλίο του Μητροπολίτη Ιλαρίωνος Αλφέγιεφ, «Άγιος Ισαάκ ο Σύρος, Ο πνευματικός του κόσμος», των εκδόσεων Πορφύρα. Πρόλογος του μακαριστού Μητροπολίτη Διοκλείας Καλλίστου Ware.


Στήν Εκκλησία, δέν πάμε γιά ν' αλλάξουμε τήν Εκκλησία, αλλά για ν' αλλάξουμε ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ...


Στην Εκκλησία δεν πάμε για ν' αλλάξουμε την Εκκλησία, αλλά για ν' αλλάξουμε εμείς οι ίδιοι, αποχωριζόμενοι τον "παλαιό" άνθρωπο...

Βγαίνει η κούτση Μαρία, να εκφράσει άποψη, για το τί και το πώς στην ορθόδοξη λατρεία...

Άγιοι, που σε ξεψαχνίζανε με μισό βλέμμα, δεν πείραξαν ούτε μία οξεία, δεν άλλαξαν ούτε μια συλλαβή και θες εσύ να έχεις και άποψη διαφορετική από την μακραίωνη παράδοση που γεννά Αγίους...

Στώμεν Καλώς!

Tasos Papakostas

Καθηγητού Νεκτάριου Δαπέργολα: Καθώς κλιμακώνονται τά «καινοτόμα» κρούσματα τοῦ μεταπατερικοῦ ἀναθεωρητισμοῦ…



Καθώς κλιμακώνονται τά «καινοτόμα» κρούσματα 
τοῦ μεταπατερικοῦ ἀναθεωρητισμοῦ…

τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα
Διδάκτορος Βυζαντινῆς Ἱστορίας

Ἀπανωτά πλέον τά χτυπήματα, ἀπανωτά καί τά τεκμήρια τοῦ σκοτεινοῦ κατήφορου στόν ὁποῖο βρίσκεται ἡ διοικοῦσα Ἐκκλησία. Ἔχουμε βαρεθεῖ νά βλέπουμε κληρικούς, πού αἰσθάνονται ὅτι μποροῦν νά κάνουν ὅ,τι θέλουν καί νά ἐπιβάλλουν ὅποια βέβηλη τροποποίηση ἤ ἀνεκδιήγητη καινοτομία φυτρώσει μέσα στό...πολυμήχανο κεφάλι τους.

Ἀλλοῦ βλέπουμε νά βγάζουν τούς Ἐσταυρωμένους ἀπό τίς Ἀγίες Τράπεζες.

Ἀλλοῦ βλέπουμε νά πληθύνεται ἡ συνήθεια μέ τή λεγόμενη Θεία Λειτουργία τοῦ Ἁγίου Ἰακώβου Ἀδελφοθέου, πού - πέραν τῶν προβλημάτων αὐθεντικότητας πού παρουσιάζει - πιό πολύ θυμίζει ἀκολουθία θεατράλε θρησκευτικοῦ φολκλορισμοῦ καί βασικά χρησιμοποιεῖται ἀπό τούς Οἰκουμενιστές, γιά νά μᾶς ἐξοικειώσει μέ τήν εἰκόνα τοῦ λειτουργοῦ πού ἵσταται κατά πρόσωπον πρός τό ἐκκλησίασμα, κατά τά παπικά πρότυπα (σέ παλαιότερο ἄρθρο μου, ὑπό τόν τίτλο «Ἀρχαιοταξίτες», ἐξηγοῦσα την ὕποπτη τάση τῶν μεταπατερικῶν νά ἐπιστρέψουμε σέ ἐποχές «ἀρχαίας ἐκκλησιαστικῆς τάξης», τότε πού οὔτε τέμπλο ὑπῆρχε, οὔτε ἱερές λαβίδες κλπ, καταργῶντας πράγματα πατερικῶς θεσπισμένα καί ἰσχύοντα ἐδῶ καί 15 αἰῶνες).

Ἀλλοῦ βλέπουμε μητροπολίτη νά τελεῖ τή Θεία Λειτουργία ἐκτός τοῦ Ἱεροῦ Βήματος, ἐπίσης καταπρόσωπο πρός τούς πιστούς καί μάλιστα νά σταματᾶ κάθε τόσο γιά νά τούς ἐξηγήσει τά ἐπιτελούμενα (λές καί πρόκειται γιά ντοκιμαντέρ ἤ σχολικό μάθημα Θρησκευτικῶν).

Ἀλλοῦ βλέπουμε διαβόητο οἰκουμενιστή ἐπίσκοπο νά τελεῖ Θεία Λειτουργία ἐν πλῷ (δρομολόγιο Βόλου-Σκιάθου), ἐπίσης κατά πρόσωπο πρός τόν κόσμο καί προφανῶς σέ ἄλλη μία προσπάθεια νά ξεπεράσουμε σιγὰ σιγά τή σημασία τῆς Ἁγίας Τράπεζας καί τοῦ Ἱεροῦ Βήματος.

Ἀλλοῦ βλέπουμε ἐπίσης διαβόητο νεοεποχίτη ἱερέα (τόν ἴδιο πού πρόπερσι, ἔχοντας μόλις βαφτίσει μωρό ζεύγους ὁμοφυλόφιλων, τούς εἶχε εὐχηθεῖ νά εἶναι πάντα ἐρωτευμένοι καί αὐτή τήν ἀγάπη νά τή μεταδώσουν καί στό παιδί τους), νά βάζει κορίτσια ὡς παπαδάκια στό Ἱερό, φέρνοντάς μας στό μυαλό τή συζήτηση γιά ἱέρειες (τήν ὁποία γνωρίζουμε ἄλλωστε ὅτι κάποιοι μητροπολῖτες δέν θά εἶχαν ἰδιαίτερο θέμα νά τήν ἀνοίξουν).

Παντοῦ γύρω μας βλέπουμε πλέον ὅλη αὐτή τή βδελυρή μεταρρυθμιστική ἀθλιότητα τῶν θιασωτῶν τοῦ μεταπατερικοῦ (καί στήν πραγματικότητα, ἀντιπατερικοῦ) ἀναθεωρητισμοῦ, πού συνεχῶς κλιμακώνεται, καί ξέρουμε καλά ποῦ ὁδηγεῖ: στήν ψευδοένωση, στό κοινό Ποτήριο μέ ὅλες τίς δαιμονικές αἱρέσεις καί τά ἀντίχριστα παραμάγαζα καί στόν ἀπώτερο σκοπό, πού εἶναι ἡ προώθηση τῆς Πανθρησκείας.

Καί καλά ὅλοι αὐτοί οἱ λυκοποιμένες τῶν μαύρων σκοταδιῶν. Τούς γνωρίζουμε καί δέν περιμένουμε ἀπολύτως τίποτε ἀπό αὐτούς, πέρα ἀπό κακοδοξία καί πλάνη. Οἱ πιστοί ὅμως ποῦ εἶναι, γιά νά φωνάξουν καί νά διαμαρτυρηθοῦν; Κάποιοι λίγοι ὄντως ἀντέδρασαν στό Περιστέρι, κάποιοι ἄλλοι τό ἔπραξαν καί γιά τό ὄνειδος τῆς Πλάκας (πρᾶγμα ποῦ ἀνάγκασε ἀκόμη καί τήν Ἀρχιεπισκοπή νά συμμαζέψει πρός ὥρας τόν κληρικό - καί λέω πρός ὥρας, γιατί προσωπικά τό θεωρῶ κίνηση ξεκαρφώματος γιά νά καταλαγιάσει ὁ θόρυβος, περί δέ τοῦ ἄν θά δοῦμε συνοδική καθαίρεση πολύ ἀμφιβάλλω).

Ἀκόμη ὅμως καί ἀπέναντι στίς ἀντιδράσεις αὐτές, πού ἦταν κυρίως διαδικτυακές, εἶναι χαρακτηριστικό ὅτι οἱ συντριπτικά περισσότεροι ἦταν ἐκεῖνοι πού βρῆκαν πολύ φυσιολογικά τά αἴσχη τοῦ λεγάμενου καί ἔσπευσαν νά τοῦ παράσχουν ὑποστήριξη, κατακεραυνώνοντας τόν «φονταμενταλισμό» καί τόν «μεσαιωνικό σκοταδισμό» ἤ συντασσόμενοι πίσω ἀπό τά φρικώδη ἀμπελοθεολογικά φληναφήματα τῶν Λίβυων, τῶν Καλαϊτζίδηδων, τῶν Θερμῶν καί ἑτέρων διασήμων «λαλούντων διεστραμμένα» ἐκπροσώπων τοῦ lifestyle ἀγαπολογικοῦ νεοεποχίτικου ζόφου (σ.σ. νομίζω πώς o Φάρος μέ τόν Γιαγκάζογλου δέν ἔχουν τοποθετηθεῖ ἀκόμη).

Καί ἀκόμη περισσότεροι βεβαίως εἶναι ἐκεῖνοι πού δέν ἐνοχλοῦνται καί ἀπό τά ὑπόλοιπα τραγικά καί κακόδοξα πού προανέφερα. Τά χάλια αὐτοῦ τοῦ λαοῦ (στή συντριπτική του πλειονότητα), ἡ ἀμετανόητη ἀθεΐα του ἤ ἡ θλιβερά νοθευμένη πίστη του, ἡ θολούρα του, ἡ παρακμή του, ἡ ἀσυγχώρητη ἄγνοιά του, ἡ ψευτοπροδευτική ἐξηλιθίωσή του, ἀποδεικνύονται καθημερινά μέ τρόπους ὁλοένα καί πιό δραματικούς. Τό ἴδιο καθημερινά ἀποδεικνύεται καί ἡ ἀδυσώπητη ἐκείνη ἀλήθεια ὅτι ὁ Θεός ἐπέτρεψε νά ἔχουμε τέτοιους ἀνεκδιήγητους πνευματικούς ὁδηγούς καί ἄρχοντες, γιατί δέν βρῆκε ἀκόμη χειρότερους νά μᾶς στείλει.

Θυμόμαστε ποτέ ἄραγε αὐτό πού ἔλεγε ὁ σπουδαῖος π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος, ὅτι ἄν οἱ ἄρχοντες προδώσουν τήν πίστη καί ὁ λαός ἀντιδράσει, δέν φέρει εὐθύνη, ἄν ὅμως δέν ἀντιδράσει, τότε εἶναι συνυπεύθυνος; Ἐμεῖς λοιπόν εἴμαστε ὄντως συνυπεύθυνοι.

Καί δυστυχῶς τά πνευματικά ἐπίχειρα αὐτῆς τῆς στάσης μας θά τά βιώσουμε ὅλοι μαζί...













Ο π. Αλέξανδρος Καριώτογλου ξαναχτύπησε! από την βάπτιση υιοθετημένου παιδιού ομοφυλόφιλων στις κορασίδες υποδυόμενες τους ιερόπαιδες



Γράφει ο Χρήστος Κλητσινάρης

Νομίζω ότι δεν θα είχε λάβει τόση μεγάλη έκταση το θέμα με την κίνηση του Εφημέριου του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου του Ραγκαβά στην Πλάκα, να επιτρέψει σε κορίτσια να βοηθήσουν στη Θεία Λειτουργία ως Ιεροπαίδες, εάν ο συγκεκριμένος Κληρικός δεν είχε κάνει και στο πρόσφατο παρελθόν τέτοιες Αυτόνομες Ψευτο-Προοδευτικές κινήσεις.
Τον Οκτ 21 χωρίς να ενημερώσει την Αρχιεπισκοπή βάπτισε ένα υιοθετημένο αγοράκι δυο πολύ γνωστών ανδρών ηθοποιών.
Ποιές Χριστιανικές Αρχές είναι δυνατόν να δώσει ένα Gay ζευγάρι σε ένα παιδάκι και με τί παραστάσεις θα μεγαλώσει αυτό σε ένα σπίτι όπου φανερά συντελείται η Αρσενοκοιτία, η οποία σύμφωνα με το Ευαγγέλιο είναι πιο βαριά Αμαρτία και από αυτής ακόμα της Πορνείας;
Είναι ελεύθεροι οι δυο τους να κάνουν ό,τι θέλουν.
Αυτό το αθώο πλάσμα όμως Τί Φταίει;
Με αυτή του την Αυτόνομη Κίνηση ο Ιερέας ''νομιμοποίησε'' αυτή την Μόνιμη Κατάσταση Αμαρτίας.
Τους ευχήθηκε μάλιστα, Να τους ζήσει το αγοράκι και να τους βλέπει πάντα Ερωτευμένους!!!
Ήταν η πρώτη στην Ελλάδα βάπτιση υιοθετημένου παιδιού από Gay ζευγάρι.
Η αρχή έγινε.
Λίγους μήνες αργότερα, τον Ιούλιο 22 έχουμε σε άλλο Ναό της Αττικής την δεύτερη Βάπτιση από τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής και Μέγα Οικουμενιστή Ελπιδοφόρο δύο υιοθετημένων παιδιών (αγόρι και κορίτσι) από "ζεύγος" ΕλληνοΑμερικάνων βαθύπλουτων Gay και πάλι χωρίς να ενημερωθεί η οικεία Μητρόπολη για την ιδιαιτερότητα του ζεύγους.
Εξαιτίας αυτής της Βάπτισης από τον Ελπιδοφόρο, έφυγαν χιλιάδες Ορθόδοξοι Έλληνες από τις Εκκλησίες της Αρχιεπισκοπής Αμερικής και πλέον εκκλησιάζονται σε Ορθόδοξες Ρωσικές Εκκλησίες.
Και έρχεται τώρα ο ίδιος πάλι Εφημέριος και κάνει Προκλητικά άλλη Αυτόνομη Κίνηση για να τραβήξει την προσοχή πάνω του.
Την περασμένη Κυριακή της Πεντηκοστής ντύνει Ιερόπαιδες για να βοηθήσουν στη Θεία Λειτουργία, δυο έφηβες νέες.
Και πάλι χωρίς να ενημερώσει την Αρχιεπισκοπή.
Ο θεσμός, όχι της Ιερωσύνης των Γυναικών, αλλά της βοήθειας τους στα της Εκκλησίας ως Χειροτονημένες Διακόνισσες υπήρχε και υπάρχει ακόμα, δεν έχει ποτέ καταργηθεί, αλλά κάτω από ορισμένους Κανόνες που ορίζουν ηλικία, αφιερωμένη και αγία ζωή και πλήρη επίγνωση των Ιερών Καθηκόντων τους. Ήταν αυτές οι οποίες βοηθούσαν στα πρώτα χρόνια του Χριστιανισμού τις προσερχόμενες στο Άγιο Βάπτισμα γυναίκες.
Αυτές είχαν επίσης την κυρίως μέριμνα για το Κοινωνικό Έργο της Εκκλησίας και οι Ιερείς για το Πνευματικό.
Πήγαιναν από σπίτι σε σπίτι και μάζευαν τροφές και ρούχα για τους φτωχούς και έτσι έμεινε μέχρι σήμερα η έκφραση "Διακονιάρα- Διακονιάρισσα" εκ του Διακονείν.
Το θέμα όμως με Νεάνιδες βοηθούς στη Θεία Λειτουργία είναι πολύ παλιό και αποτυχημένο.
Αν διαβάστε Εκκλησιαστική Ιστορία θα βρείτε κάποιες από αυτές να έχουν πέσει στη μεγάλη παγίδα της Υπερηφάνειας λόγω του Νεαρού της ηλικίας τους και της Ξεχωριστής από τις άλλες Κόρες Διακονίας τους στο Ιερό.
Δεν είναι λίγες αυτές που ξεκίνησαν έτσι και τελικά έπεσαν σε μεγάλες Αιρέσεις νομίζοντας ότι βιώνουν κατά την Θεία Λειτουργία Οπτασίες.
Καμιά σχέση δεν έχουν τα παραπάνω με τις Μοναχές, οι οποίες μπορούν, λόγω της Μοναχικής τους Κουράς και της Εν Βίω Αφιέρωσης στον Νυμφίο Χριστό, να βοηθούν στα της Θείας Λατρείας. Η κάθε μέρα της ζωής τους αγιάζεται με Αδιάλειπτη Προσευχή, Εξομολόγηση, Σιωπή και πρωτίστως με την Θεία Κοινωνία. Είναι το Αγγελικό Τάγμα επί της Γης.
Αλήθεια όλοι εσείς οι Χριστιανοί οι οποίοι ενθουσιαστήκατε με αυτή την κίνηση του π. Αλεξάνδρου, μπορείτε να φανταστείτε αυτές τις Νέες, να στέκονται δίπλα στην Αγία Τράπεζα και να βοηθούν τον Ιερέα;
Μπορείτε άραγε να φανταστείτε την επόμενη κίνηση που κάποιοι Ετοιμάζουν; Το επόμενο Σκαλοπάτι; Την Χειροτονία Γυναικών;
Αν θέλουν όπως λένε να επιστρέψουμε στα πρώτα χρόνια του Χριστιανισμού, συμφωνώ και επαυξάνω. Το γνωρίζουν όμως οι γυναίκες ότι όχι μόνο δεν επιτρεπόταν ποτέ Γυναίκα να Ιερατευθεί, αλλά το Ευαγγέλιο λέει να Σιωπά η Γυναίκα στην Εκκλησία και κατά την Προσευχή της να έχει Καλυμμένο το κεφάλι της ''δια τους Αγγέλους'';
Αυτοί οι Νεωτερισμοί του π. Αλεξάνδρου είναι Προτεσταντικής προέλευσης και πλήρως ιστορικά αποτυχημένοι. Οι Προτεστάντες υποστηρίζοντας ότι θέλουν να επιστρέψουν στα πρώτα χρόνια του Χριστιανισμού έχουν πέσει σε φοβερότατες παγίδες και Αιρέσεις Απωλείας γιατί ο καθένας έκανε και κάνει του κεφαλιού του στα της Θείας Λατρείας, χωρίς να δέχεται καμιά συμβουλή από άλλους.
Όπως καλή ώρα ο π. Αλέξανδρος με τις Αυτόνομες Κινήσεις του.
Και ένα τελευταίο επειδή πολλοί τον συγχαίρετε γιατί κάνει την Θ. Λειτουργία στη Δημοτική. Σας εξομολογούμαι ότι κάποτε και εγώ στα νιάτα μου, ήμουν Υπέρμαχος της Δημοτικής στην Εκκλησία.
Καλό είναι έλεγα, να καταλαβαίνει ο λαός αυτά που ακούει.
Αγνοούσα όμως την Δύναμη των Αρχαίων Ιερών Γραμμάτων να Σοφίζουν Αγραμμάτους.
Ο Όσιος Ιωσήφ Ησυχαστής δεν είχε τελειώσει ούτε την Β΄Δημοτικού και αν μπορούμε όλοι εμείς οι σπουδαγμένοι ας γράψουμε έστω και μια πρόταση από το σύγγραμμα του ''Η Δεκάφωνη Σάλπιξ''.
Ας μπορούσα έστω και για λίγο να εξηγήσω το Ευαγγέλιο όπως το εξηγούσε από τα Αρχαία ο Μακαριστός Παπα-Θανάσης από την Ιερά Μονή Δουραχάνης Ιωαννίνων.....ο Απόφοιτος ούτε της Πρώτης Δημοτικού!!!
''ὁ πανσόφους τοὺς ἁλιεῖς ἀναδείξας, καταπέμψας αὐτοῖς τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιον''
Μην καυχιέστε λοιπόν κάποιοι στις πολλές Ακαδημαϊκές περγαμηνές του π. Αλεξάνδρου Καριώτογλου.
Να καυχιέστε αν βλέπετε ότι οδηγείται από το Πνεύμα το Άγιο και μένει Φύλακας της ''ἅπαξ παραδοθεῖσας τοῖς ἁγίοις πίστις'' και δεν γίνετε προπομπός ''άλλων εξελίξεων'' στην Ορθόδοξη Εκκλησία.
Νομίζω ότι Πολύ Σωστά χθες ο Αρχιεπίσκοπος τον έθεσε σε Αργία. Και για την ιστορία ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος πριν λίγα χρόνια τον είχε εκλέξει για την Ιερωσύνη λόγω των πολλών του Ακαδημαϊκών Περγαμηνών.

σχολιο: Το μεταμοντέρνο του σήμερα είναι το υπερσυντηρητικό του αύριο. Η Εκκλησία μας, παραμένει σταθερή. ακομπλεξάριστη, δεν μπαίνει σε τέτοια παιχνίδια σουσουδισμού της εκάστοτε μόδας και παραμένει διαχρονική. Για όποιον θέλει. ¨Όστις θέλει¨ Εγώ είδα από εμάς τους λαϊκούς (χωρίς να βγάζω την ουρά μου από έξω) μια τρομερή υπερανάλυση και τάχα μου μια μεγάλη στενοχώρια και άγχος για την Εκκλησία! Μακάρι να είχαμε εμείς οι λαϊκοί τέτοια σπουδή και τέτοιο άγχος για της αμαρτίες μας και τέτοια εγρήγορση το να κάνουμε το θέλημα του Χριστού. Τότε δεν θα υπήρχαν τέτοια προβλήματα στην Εκκλησία. Τώρα, όμως, που κουτοπόνηρα ψάχνουμε αυτοδικαιώση και αποδοχή των αμαρτιών μας, βρίσκουν έδαφος οι μεταμοντέρνοι αιρετικοί να μας χαϊδεύουν τα αυτιά και να συκοφαντούν ως ¨χριστιανοταλιμπάν και φονταμενταλιστές¨ τους ιερείς που ελέγχουν την αποδοχή της εκάστοτε αμαρτίας. Αυτοί οι woke όχι απλώς δεν θέλουν έλεγχο της αμαρτίας αλλά θέλουν και να είμαστε και υπερήφανοι κι από πάνω… Το να παραμένει ο άνθρωπος πεσμένος και να μην αγωνίζεται για την βελτίωσή του, το έχουν βαφτίσει ¨αγάπη¨. Είναι η ατζέντα των Δημοκρατικών δικαιωματιστών των ΗΠΑ που έχει αιματοκυλίσει τον κόσμο από την πολλή αγάπη…

Γεώργιος Μουστάκας




Το βδέλυγμα της ερημώσεως εν τόπω αγίω

Είμαστε αγιορείτες κελλιώτες πατέρες και θέλουμε να εκφράσουμε από αυτό το ιερό βήμα της ελευθερίας του λόγου τις απόψεις, τους προβληματισμούς, και τις αγωνίες μας.

Ναι παραδεχόμαστε ότι υποστηρίξαμε το χριστιανικό κόμμα της Νίκης αλλά και το αμφισβητήσαμε διότι, θέλουμε να υπηρετήσουμε την αλήθεια πού είναι ο Χριστός που είπε «εγώ είμαι η αλήθεια».

Ναι είναι αλήθεια ότι πολλές φορές ήρθε ο πρόεδρος της Νίκης στο Άγιον Όρος να ζητήσει τη συμπαράστασή μας, όπως καλή ώρα ο Μητσοτάκης, αλλά δεν συμφωνούμε ότι είναι σωστό να εκμεταλλεύονται την πνευματική δύναμη και την επιρροή που μπορεί να ασκήσει το Άγιο Όρος στον χριστιανικό κόσμο, ο οποιοσδήποτε κακόβουλος άνθρωπος για προσωπικά οφέλη.

Αν ο πρόεδρος της Νίκης ανήκει σε αυτή τη μερίδα θα το αποδείξει λίαν συντόμως, όπως το απέδειξε ο Καμμένος, και ο πατέρας του ο Καρατζαφέρης και πάλι θα θρηνήσουμε πάνω στα ερείπια της προδοσίας, όπως των μνημονίων, και των Πρεσπών μέχρι τα παθήματα να γίνουν μαθήματα και τους προδότες να τους ανταμείψουμε με το έπαθλο της εσχάτης προδοσίας και ο λαός να μάθει ότι είναι ο κυρίαρχος της χώρας του με το όπλο του συντάγματός του.

Τώρα ενέκυψε νέο φαινόμενο στο Άγιον Όρος.

Έρχεται ο πρώην πρωθυπουργός της Ελλάδος με τα πλούσια δώρα του. Άραγε πώς θα τον δεχτεί το περιβόλι της Παναγίας μας; Όπως τον Δένδια που δεν μπόρεσε να προσγειωθεί το ελικόπτερο; ή θα φάει τα μούτρα του όπως εκείνος που έκανε στο προσκύνημα τα μασονικά του σύμβολα και έπεσε και έσπασε τα δόντια και έγδαρε το πρόσωπο του;

Φυσικά τα μοναστήρια θα τον υποδεχτούν διότι «είναι πολλά τα χρήματα Άρη», όπως υποδέχτηκαν και τον κύριο Τσίπρα προεκλογικά και πλάνεψε το λαό δείχνοντας ότι ο άθεος ξαφνικά έγινε ευλαβής.

Και την εικόνα του Πρωτάτου την πήγαμε προεκλογικά στην πρωτεύουσα και συναντηθήκαμε με τους κυβερνώντες και να ! τα εκατομμύρια, όσο για την πατρίδα δεν βαριέσαι τα μοναστήρια να είναι καλά.

Όμως για την ιστορία καλά είναι να μην ξεχνάμε τι έγινε με αυτήν την κυβέρνηση. Ακολούθησε πιστά και φανατικά τις υποδείξεις της Ε.Ε. και του παγκόσμιου συστήματος, επέβαλε τα μέτρα που κατέστρεψαν την οικονομία, υποχρέωσε τα εμβόλια που έβγαλαν στον δρόμο όσους αντιστάθηκαν και θανάτωσε κόσμο το οποίο συνεχίζεται, επέτρεψε τις αυξήσεις των τιμών και μετέτρεψε το λαό της σε ζητιάνους, δέχτηκε όλες τις προδοσίες του προκατόχου του και τις συνεχίζει και ζητάει αυτοδυναμία για να τις ολοκληρώσει.

Να μην ξεχάσουμε το συναγωνισμό στις φωτιές αλλά και στις ανθρωποθυσίες του Ματιού και τωv Τεμπών που θα τους ζήλευαν οι μεγαλύτεροι ειδωλολάτρες. Όταν είχε πρωτοέρθει σαν πρόεδρος του κόμματός του του κάναμε υποδοχή αρχηγού κράτους, τώρα να του κάνουμε υποδοχή Αρχιεπισκόπου διότι και τις εκκλησίες έκλεισε, και την Ανάσταση του Χριστού άλλαξε, και μασκαράδες στην εκκλησία μας έκανε.

Και θα μάθει στο σχολείο στα παιδιά μας την ανωμαλία.

Ευχόμαστε να είναι καλά οι κυβερνήτες της πατρίδας να την φουντάρουν, οι προκαθήμενοι της εκκλησίας να την διαλύσουν και οι διοικούντες του Αγίου Όρους να το βυθίσουν.

«Ο σώζων εαυτόν σωθήτω».

‘Όμως όταν αρχίσει ο Χριστός να μοιράζει σφαλιάρες να δούμε ποιός θα αντέξει.

Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον με.

Υπεραγία θεοτόκε σώσον ημάς.

Aγιορείτες κελλιώτες πατέρες

- τα πάντα φωτίστηκαν γύρω μου


Άνθρωπος του ΘΕΟΥ μας είπε πριν χρόνους: 

- βρέθηκα μετά από δεκαετίες στον Ιερό Ναό που με βάπτισαν οι γονείς μου .

- στάθηκα έμπροσθεν του Ιερού βήματος και έκανα μετάνοιες .

- κατάνυξη, δοξολογία και συγκίνηση με διακατείχαν 

- ήλθε όμως και μια έκπληξη αναπάντεχη 

- πάνω από την ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ εμφανίστηκε ένα Κατάλευκο Περιστέρι πολύ διαφορετικό από τα άλλα .

- ήταν πολύ μικρότερο από τα κανονικά αλλά απαράμιλλης ομορφιάς και ακεραιότητας .

- με έβλεπε με τα διαπεραστικά μάτια του και το έβλεπα 

- ένα κύμα αγάπης για τα πάντα κατέκλυσε το εσωτερικό μου.

- εκεί που έλεγα να ζήσω και άλλο αυτή την στιγμή , το μικρόσωμο αυτό Περιστέρι βγήκε από το Ιερό Βήμα και επικάθησε επί της κεφαλής μου.

- ούτε καν κατάλαβα πως βρέθηκα στο έδαφος μπρούμυτα και με τα χέρια ανοικτά σε σχήμα ΣΤΑΥΡΟΥ ακριβώς στο σημείο που τοποθετούν την κολυμβήθρα.

- αναρωτιόμουν , τι βάρος μπορεί να έχει αυτό το Περιστεράκι; 

- τα πάντα φωτίστηκαν γύρω μου 

- δεν θα σου που πως αισθανόμουν γιατί δεν μπορώ να περιγράψω αυτά .

- έτρεξα αμέσως στον Γέροντα μου και του τα είπα: 

" είδες παιδί μου πως η Πίστη και το Βάπτισμα μας είναι ολοζώντανα, είμαστε σφραγισμένοι- μυρωμένοι ανεξίτηλα από εδώ και προς τα επάνω, για αυτό να προσέχουμε γιατί συνέχεια μας προσέχει το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ" 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ 

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Νά ἀφήνης τόν ἑαυτό σου στό χέρι τοῦ Θεοῦ, ὅπως ὁ πηλός εἶναι στά χέρια τοῦ ἀγγειοπλάστη


Γιά τό θέλημα τοῦ Θεοῦ, ἔλεγε ὁ Γέροντας Παΐσιος 'Ολάρου :
~Νά ἀφήνης τόν ἑαυτό σου στό χέρι τοῦ Θεοῦ, ὅπως ὁ πηλός εἶναι στά χέρια τοῦ ἀγγειοπλάστη.

Νά ζητᾶμε τήν βοήθεια τοῦ Κυρίου καί νά ἀφιέμεθα στά χέρια Του!

'Εάν ἀφιέμεθα στό θέλημα τοῦ Κυρίου μας, νά εἴμεθα σίγουροι ὅτι δέν θά μᾶς ἀφήση.

Εάν θέλης νά ὑπακούης καί νά ὠφεληθῆς, κόψε τό θέλημά σου καί ἄφησέ το στό θέλημα τοῦ Θεοῦ καί δέξου τά λόγια μας καί τήν ἀγάπη μας.

Οταν ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ πλησιάζει στήν καρδιά τοῦ ἀνθρώπου, τότε ὅλα γίνονται εὔκολα· ἐνῶ, ὅταν ἀπομακρύνεται ἡ Χάρις, τότε ὅλα γίνονται δύσκολα.

Αὐτόν πού ἀγαπᾶ ὁ Θεός, τόν κρατεῖ κοντά Του γιά νά μήν ἀλλάξη τόν νοῦ του ἡ ἀπατηλή ἐλευθερία καί ἡ ἐξαπάτησις τοῦ κόσμου, γιά νά ἠμπορέση ἔτσι νά κερδίση τήν σωτηρία τῆς ψυχῆς του.

ΠΙΣΤΗ ΑΠΙΣΤΙΑ

Ἡ ἐποχή μας εἶνε ἐποχὴ ἀπιστίας. Ἐν τούτοις καὶ στὸ ση­μερινὸ κόσμο, ὅπου νὰ πᾶτε, θὰ βρῆτε Χριστιανούς. Ὑπάρχουν πιστοί, ἄντρες, γυναῖκες, παιδιά, νέοι, ἐπιστήμονες, σοφοί, ἐρ­γάτες, φτωχοὶ καὶ πλούσιοι. Καὶ ποῦ ἡ πίστι εἶνε πιὸ θερμή· ὅπου δέχθη­κε διωγμό! 
Θέλετε νὰ δῆ­τε πίστι; Πηγαίνετε στὸ Στάλινγκραντ καὶ στὴ Μό­σχα· ἐκεῖ ὑπάρχουν πιστοί. Ὄχι, δὲν σβήνει ὁ Χριστιανισμός. Εὐκολώτε­ρο εἶνε νὰ σβή­σῃ ὁ ἥλιος παρὰ ἡ πίστι μας.
Οἱ πιστοὶ βέβαια εἶνε λίγοι. Σήμερα ὁ πιστός, ὄχι αὐτὸς ποὺ ἔρχε­ται ἁπλῶς στὴν ἐκ­κλησία, ἀλλ᾽ αὐτὸς ποὺ ζῇ τὸ Εὐαγγέλιο, εἶνε ἕνας στοὺς χίλιους. Ἀλλ᾽ αὐτοὶ οἱ λί­γοι, εἴτε κληρικοὶ εἴτε λαϊκοί, ἀποδεικνύουν ὅ­τι καὶ σή­μερα ὁ Χριστὸς ζῇ καὶ βασιλεύει.

Οἱ ἄλλοι, τὸ πλῆθος, εἶνε μακριά. Κι ἀφοῦ λοι­πὸν ἡ πλειονότης εἶνε ἄπιστοι, τί περιμένουμε; 
Τὰ κακὰ ποὺ ὑπάρχουν στὸν κόσμο, οἱ μεγάλες συμφορές, δὲν προέρχονται ἀπ᾽ τὸν Χριστιανισμό· εἶνε ἀποτέλεσμα τῆς μὴ ἐφαρμογῆς τοῦ Εὐαγγελίου. Ὅ,τι σπέρνουμε, θερίζουμε. Τί σπείραμε; Ὁ διάβολος στὸν εἰκοστὸ αἰῶνα ἔ­σπειρε μὲ τὶς φοῦχτες παντοῦ ζιζάνια. Τώρα θερίζουμε τρομερὰ ἀγκάθια.

Τὸ συμπέρασμα. Οἱ πιστοὶ ἂς ἀγωνισθοῦν. Τὸ κῦμα τῆς ἀπιστίας θὰ περάσῃ καὶ θὰ φύγῃ. 
Θὰ νικηθοῦν οἱ ἐχθροὶ τοῦ Χριστοῦ. Στὴν Ἀπο­κά­λυψι βλέπουμε νὰ παλεύουν ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας θηρία· τὸ λιοντάρι, ἡ τίγρις ὁ ῥινό­κερος. Ἀλλὰ στὸ τέλος δὲν νικοῦν τὰ θηρία. Ὅλα τὰ θηρία, ὅλα τὰ ἀπαίσια συστήματα, τὰ νικᾷ τὸ Ἀρνίον τὸ ἐσφαγμένον, ὁ Κύριος ἡ­μῶν Ἰησοῦς Χριστός. Αὐτῷ ἡ δόξα καὶ ἡ τιμὴ καὶ ἡ προσκύνησις εἰς αἰῶνας αἰώνων· ἀμήν.

Ἀπομαγνητοφ. ἀποσπασμα ὁμιλίας τοῦ Μητροπολ. Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου
ἔγινε στὸν ἱερό ναὸ τῆς Ἁγ. Σκέπης Πτολεμαΐδος τὴν 7-5-1978


Ο φαρισαϊσμός του Ιερωνύμου

κ. Ιερώνυμε (Λιάπη), Μην ταπεινώνετε άλλο την Εκκλησία, την καταστήσατε υποχείριο και ουραγό της Μασονοκρατούμενης πολιτείας 

π. Νικόδημος



Ποῦ τοὺς ηὕραμεν ὅλους αὐτοὺς τοὺς ἀσχέτους; Ο φαρισαϊσμός του Ιερωνύμου

Απειλήθηκε η αυτοδυναμία Μητσοτάκη και ο λαός ανακάλυψε ότι υπάρχει Αρχιεπίσκοπος


Παναγιώτης Λιάκος
1-06-2023 

Δεν αντέδρασε όταν έκλεισαν οι ιεροί ναοί λόγω κορωνοϊού. Δεν αντέδρασε όταν διώκονταν ιερείς που κοινωνούσαν τους πιστούς. Δεν αντέδρασε όταν άλλαξαν την ώρα της Ανάστασης, όταν απαγόρευσαν την περιφορά του Επιταφίου (αλλά επέτρεπαν την περιφορά της Πρωτοψάλτη σε καρότσα φορτηγού). Δεν αντέδρασε με το αλυσόδεμα του λαού μας με τις μνημονιακές χειροπέδες. Δεν αντέδρασε για τις βεβηλώσεις των ιερών ναών από αναρχικούς και φανατικούς ισλαμιστές. Δεν αντέδρασε για την ταινία «Αγόρια στο ντους», που προβλήθηκε σε σχολείο.

Δεν αντέδρασε για την κρατική αρωγή και στήριξη στις παρελάσεις ομοφυλόφιλης υπερηφάνειας, όπου διαταραγμένοι μισόχριστοι κυκλοφορούν με εικόνες αγίων στα αχαμνά τους. Δεν αντέδρασε για τη διαφθορά που γνωρίζει ότι υπάρχει σε κύκλους της Ιεραρχίας της Εκκλησίας. Δεν αντέδρασε για την υποκρισία άθεων πολιτικών που δημόσια αρνούνται τον Χριστό, ειρωνεύονται τους πιστούς και εμφανίζονται μεγαλοβδομαδιάτικα στις εκκλησιές με αναμμένα κεριά, μπας και κλέψουν καμιά ψήφο.

Δεν αντέδρασε για το πολιτικό σύστημα που χρεοκόπησε τη χώρα και έστειλε ένα εκατομμύριο Ελληνες στην ξενιτιά για το μεροκάματο. Δεν έχει αντιδράσει για οτιδήποτε ουσιώδες, που απασχολεί ό,τι έχει απομείνει από το ελληνικό έθνος, αλλά αντέδρασε όταν είδε ότι απειλείται μισή ψήφος προς τον Μητσοτάκη. Εξέδωσε οργισμένη ανακοίνωση, στην οποία ανέφερε ότι «δεν πρόκειται να ανεχθώ ούτε τη χυδαία απόπειρα χρησιμοποίησης της Εκκλησίας μας ως εργαλείο για την επιδίωξη των αλλότριων σκοπών οιωνδήποτε και της οικειοποίησής Της από τους οιουσδήποτε παραχαράκτες της πίστης μας, που, εκμεταλλευόμενοι το θρησκευτικό συναίσθημα των ανθρώπων επιζητούν να δημιουργήσουν οπαδούς και στρατούς».

Κι αυτή η «οικειοποίηση» της Εκκλησίας έγινε από ένα κόμμα, τη ΝΙΚΗ, που δεν έχει μπει καν στο Κοινοβούλιο, όταν επί σειράν ετών υπήρχε κόμμα που αποκαλείτο «Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός», στο έμβλημα του οποίου υπάρχει ο Σταυρός, και όταν παγκοσμίως (και ειδικά στην Ευρώπη) υπάρχει πολιτικό – ιδεολογικό ρεύμα που ονομάζεται χριστιανοδημοκρατία. Οι Γερμανοί Χριστιανοδημοκράτες δεν τον ενοχλούν τον Ιερώνυμο, ο Νατσιός τον ενοχλεί, που απειλεί την αυτοδυναμία του Μητσοτάκη.
Σαν δεν ντρεπόμαστε…




Τώρα τα λόγια των Ιεροκηρύκων και των πολιτικών ρίχνουν νέφτι στη φωτιά...


Τώρα τα λόγια των Ιεροκηρύκων και των πολιτικών είναι σαν να ρίχνουν νέφτι στη φωτιά.

Ο πτωχός και αμόρφωτος λαός εγκαταλείφθηκε και τώρα δεν ακούει, θέλει έργα και ζωή Χριστιανικής αγάπης. Θέλει να συμπάσχουμε ως αδελφοί...

Ο Θεός να βοηθήσει τους πιστούς και την Εκκλησία Του την Αγία. Αυτά σκέπτομαι και λυπούμαι για την ερχομένη γενική καταστροφή του κόσμου...

Η προσευχή των πιστών ας παρουσιαστεί ώς πρόχωμα πρό του καταστρεπτικού χειμάρρου, για να συγκρατήσει κάτι...

Όσιος π. Αμφιλόχιος Μακρής
(Από το βιβλίο «Ο γέροντας Αμφιλόχιος Μακρής. Μια σύγχρονη μορφή της Πάτμου», έκδοση Επτάλοφος.)



Τό θυμίαμα εἶναι «μέσον» συμφιλιώσεως τοῦ ἀνθρώπου μέ τόν Θεό! Π ρ ά γ μ α τ ι !


Ἡ χρήση τοῦ θυμιάματος κατά τή λατρεία μας δέν εἶναι ἀνθρώπινη ἐφεύρεση, ἀλλά ἐντολή, πού ἔδωσε ὁ Θεός στό Μωυσῆ. 

Δέν τοῦ εἶπε ἁπλῶς «νά Μοῦ προσφέρεις θυμίαμα», ἀλλά τοῦ εἶπε καί μέ ποιά ἀρώματα θά πρέπει νά φτιαχθεῖ τό θυμίαμα: «ἀπό στακτή, ὄνυχα (ἀρωματικό κογχύλη), χαλβάνη καί λίβανο διαφανῆ»· καί ἡ ποσότητα τοῦ κάθε ἀρώματος νά εἶναι ἴδια· π.χ., ὅσο εἶναι ἡ στακτή, τόσο καί ὁ λίβανος· καί τό θυμίαμα νά κατασκευασθεῖ ἀπό εἰδικό μυροποιό (Ἔξοδος 30: 34-35). 

Τέτοιες λεπτομέρειες! 
Τυχαῖες; Ἄν εἶναι δυνατόν! 
Ὁ Κύριος θέλει νά μᾶς εἰπεῖ: 
Ὅ,τι Τοῦ προσφέρουμε, νά εἶναι ὅ,τι τό καλύτερο. 

Ὄχι γιά νά ὠφελεῖται ὁ ἴδιος, ἀλλά γιά νά λάβουμε τή χάρη Του καί τήν εὐλογία Του.

«Φοβᾶται, ὅπως φοβᾶται ὁ διάβολος τό λιβάνι», λέει λαός μας. 

Δέν ἐννοεῖται τό λιβάνι πού πωλεῖται στά μαγαζιά, ἀλλά αὐτό πού προσφέρεται ὡς θυσία στόν Κύριο, καί ἐπειδή προσφέρεται ὡς θυσία. 

Ἀκόμα καί μιά τρίχα νά προσφέρουμε ὡς θυσία στόν Κύριο, ὁ διάβολος πού εἶναι ἱκανός νά ἐξαφανίσει ὁλόκληρη τή γῆ, θά φοβηθεῖ αὐτή τήν τρίχα...!

«Σήκω, πάρε τό θυμιατό, βάλε λιβάνι, τρέξε καί θυμίασε γύρω ἀπό τόν καταυλισμο γιά νά ἐξιλεώσεις τό Θεό» (Ἀριθμ. 17:11), εἶπε ὁ Μωυσῆς στόν Ἀαρών· «καί ἐκόπασεν ἡ θραῦσις» (Ἀρθμ.17: 13). 

Τό θανατικό πού εἶχε πέσει, σταμάτησε.

Ὅσο καί νά μᾶς «παραξενεύει», τό θυμίαμα εἶναι «μέσον» συμφιλιώσεως τοῦ ἀνθρώπου μέ τό Θεό. 

Παλιά στά χωριά μας, ὅταν ἀγρίευε ἡ φύση καί ἔπεφτε χαλάζι, πού θά κατέστρεφε τ' ἀμπέλια, τά σιτάρια, ὁ Ἱερέας ἔβαζε πάνω του τήν κάπα τοῦ τσοπάνη, καί θυμιάτιζε γύρω-γύρω τό χωριό, καί σταματοῦσε τό κακό!

Αὐτός εἶναι ὁ λόγος (ἐξιλέωση Θεοῦ) πού προσφέρουμε θυμίαμα χάρη τῶν νεκρῶν μας, εἴτε στίς κηδεῖες τους, εἴτε στούς τάφους τους, εἴτε στά μνημόσυνα, εἴτε στά «τρισάγια». 
Οἱ νεκροί μας ἀναπαύονται·ἐλεοῦνται. Χάρη στό ἄπειρο ἔλεος τοῦ Κυρίου!
Κάτι ἀνάλογο ἰσχύει καί γιά τό κερί. 

Ὁ Ὅσιος Ἐφραίμ ὁ Κατανουκιώτης, ὅταν ἔκανε «Προσκομιδή», καί ἄναβε (γνήσιο...) κερί, ἔβλεπε τίς κολασμένες ψυχές, νά βγάζουν τό κεφάλι τους ἔξω ἀπό τή φωτιά καί νά δροσίζονται· χάρη σ αὐτό τό ἁπλό πρᾶγμα· στό ἄναμα τοῦ κεριοῦ!

Ναί! 

Ὁ Κύριος ψάχνει γιά ἀφορμές γιά νά ἐλεήσεις τίς ψυχές. 

Καί «λυπᾶται», ὅταν δέν τοῦ δίνουμε ἀφορμές. 

Οἱ νεκροί μας συγγενεῖς τώρα μᾶς χρειάζονται.

τοῦ π. Βασιλείου Μπακογιάννη