.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Γέροντας Παΐσιος: «Οι Τούρκοι Θα Μας Χτυπήσουν, Αλλά Η Ελλάδα…»


Ο Άγιος Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης, είχε κατά καιρούς μιλήσει σε πολλούς ανθρώπους, οι οποίοι τον επισκέπτονταν, για ό,τι βλέπουμε σήμερα στο Αιγαίο και για ό,τι άλλο πρόκειται να δούμε.

Διαβάστε μερικά εξόχως αποκαλυπτικά σημεία, που αφορούν στις σχέσεις με την Τουρκία, η οποία όπως έλεγε με απόλυτη βεβαιότητα και ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός «θα μας επιτεθεί ύπουλα ως τα «Εξαμίλια»».

Τα αποσπάσματα που ακολουθούν είναι από το βιβλίο του Νικολάου Ζουρνατζόγλου «Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης, 1924 – 1994», εκδόσεις Αγιοτόκος Καππαδοκία.

Ο Γέρων Παΐσιος για Τουρκία, Πόλη, Αιγαίο

«Οι Τούρκοι τα κόλλυβα τα έχουν στη μέση τους. Θα πάθουν μεγάλο κακό. Τότε θα επέμβη από πάνω ο Ρώσος και θα γίνει όπως τα λέει η προφητεία του Αγίου Κοσμά.

Οι μεγάλοι θα φροντίσουν… Την Κωνσταντινούπολη οι Έλληνες πρέπει να τη φυλάξουν. Και, έτσι, ο Θεός θα τη χαρίσει σε μας. Θα μας βοηθήσει ο Θεός, γιατί είμαστε Ορθόδοξοι».

«Η Τουρκία θα διαλυθεί και, μάλιστα, θα τη διαλύσουν οι ίδιοι οι σύμμαχοι».

«Άντε, άντε, δε θα είμαι να σε καμαρώσω στην προέλαση, όταν θα προελαύνει ο ελληνικός στρατός για την Κωνσταντινούπολη».

«Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός είχε δίκιο που είπε για τα «Εξαμίλια», διότι τα «Εξαμίλια» δεν είναι ούτε χωριά, ούτε πόλεις, αλλά είναι τα έξι ναυτικά μίλια, η ζώνη των έξι μιλίων που περιβάλλει τα παράλια της Ελλάδας

και κάθε νησί μας. «Εξαμίλι» είναι κάθε σημείο που απέχει έξι μίλια από τις ακτές της Ελλάδας, χερσαίες ή νησιωτικές. Εκεί, λοιπόν, θα γίνει εκείνο που είπε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός».

«Όταν ο τουρκικός στόλος ξεκινήσει να κατευθύνεται κατά της Ελλάδος και φθάσει στα έξι μίλια, πράγματι θα καταστραφεί. Θα είναι η ώρα που θα έχουν τα κόλλυβα στο ζωνάρι τους.

Αλλά, αυτό δε θα γίνει από εμάς. Αυτό είναι το θέλημα του Θεού. Το «Εξαμίλι» θα είναι η αρχή του τέλους…
Μετά θα αρχίσουν όλα τα γεγονότα, που θα καταλήξουν στο να πάρουμε την Πόλη…
Την Πόλη θα μας τη δώσουν…..

Θα γίνει πόλεμος μεταξύ Ρωσίας και Τουρκίας. Στην αρχή, οι Τούρκοι θα νομίσουν ότι νικάνε, αλλά αυτό θα είναι η καταστροφή τους. Οι Ρώσοι, τελικά, θα νικήσουν και θα πέσει η Πόλη στα χέρια τους. Μετά θα την πάρουμε εμείς…… Θα αναγκασθούν να μας τη δώσουν…».

Οι Τούρκοι «θα καταστραφούν. Θα σβήσουν από το χάρτη, διότι είναι ένα έθνος, το οποίο δεν προέκυψε από την ευλογία του Θεού.

Από τους Τούρκους το 1/3 θα πάει από όπου ξεκίνησαν, στα βάθη της Τουρκίας, το 1/3 θα σωθεί, διότι θα έχει εκχριστιανισθεί και το τελευταίο 1/3 θα σκοτωθεί στον πόλεμο αυτόν….». ( πρόκειται για τη γνωστή Προφητεία του Αγίου Κοσμά).

«Δεν ήθελα τίποτα άλλο. Να με κρατούσε ο Θεός ακόμη λίγα χρόνια στη ζωή, για να έβλεπα την πατρίδα μου μεγαλωμένη. Θα μεγαλώσει…».

«Η Τουρκία θα διαμελισθεί. Ο διαμελισμός αυτός σίγουρα μας ικανοποιεί και μας συμφέρει ως κράτος. Έτσι θ΄ απελευθερωθούν τα χωριά μας, οι αλύτρωτες πατρίδες. Η Κωνσταντινούπολη θα ελευθερωθεί, θα ξαναγίνει ελληνική. Θα ξαναλειτουργήσει η Αγία Σοφία».

«Η Τουρκία θα διαμελισθεί σε 3-4 κομμάτια. Ήδη έχει αρχίσει η αντίστροφή μέτρηση. Εμείς θα πάρουμε τα δικά μας εδάφη, οι Αρμένιοι τα δικά τους και οι Κούρδοι τα δικά τους. Το κουρδικό θέμα έχει ήδη δρομολογηθεί.

Αυτά θα γίνουν, όχι τώρα, αλλά σύντομα, όταν θα πάψει αυτή γενιά που κυβερνάει την Τουρκία και θα αναλάβει νέα γενιά πολιτικών. Τότε θα γίνει ο διαμελισμός της Τουρκίας.

Πολύ σύντομα οι προσευχές που γίνονται κάτω από την επιφάνεια της γης, θα γίνονται επάνω στη γη και τα κεράκια που ανάβονται κάτω, θα ανάβονται επάνω (εννοούσε τους Κρυπτοχριστιανούς)….Πίστη και ελπίδα στο Θεό να υπάρχει και θα χαρούν πολλοί. Όλα αυτά θα γίνουν μέσα στα χρόνια αυτά. Έφτασε ο καιρός».

«Οι Εγγλέζοι και οι Αμερικάνοι θα μας παραχωρήσουν την Κωνσταντινούπολη. Όχι γιατί μας αγαπάνε, αλλά γιατί αυτό θα συμπλέει με τα συμφέροντά τους».

Οι Τούρκοι «θα κάνουν μόνο μία πρόκληση στην Ελλάδα, που θα έχει σχέση με την αιγιαλίτιδα ζώνη. Και εμάς θα μας πιάσει πείνα. Θα πεινάσει η Ελλάδα.

Και επειδή θα κρατήσει αυτή η μπόρα κάποιο διάστημα, μήνες θα είναι, “θα πούμε το ψωμί ψωμάκι”». Και άλλη φορά έλεγε … «Να έχετε ένα κτηματάκι και λίγο να το καλλιεργήτε. Κοντά σε σας, θα βοηθήσετε και κάποιον που δε θα έχει».

«Όταν ακούσεις στην τηλεόραση να γίνεται θέμα για τα μίλια, για την επέκταση των μιλίων (της αιγιαλίτιδας ζώνης) από 6 σε 12 μίλια, τότε από πίσω έρχεται ο πόλεμος.

Ακολουθεί….Μετά την πρόκληση των Τούρκων, θα κατεβούν οι Ρώσοι στα Στενά. Όχι για να βοηθήσουν εμάς. Αυτοί θα έχουν άλλα συμφέροντα.

Αλλά, χωρίς να το θέλουν, θα βοηθάνε εμάς. Τότε, οι Τούρκοι για να υπερασπισθούν τα Στενά, που είναι στρατηγικής σημασίας, θα συγκεντρώσουν εκεί και άλλα στρατεύματα.

Παράλληλα δε, θα αποσύρουν δυνάμεις από καταληφθέντα εδάφη. Όμως, θα δουν τότε τα άλλα κράτη της Ευρώπης, συγκεκριμένα η Αγγλία, η Γαλλία, η Ιταλία και άλλα έξι – εφτά κράτη της ΕΟΚ, ότι η Ρωσία θα αρπάξει μέρη, οπότε θα πουν: “Δεν πάμε κι εμείς εκεί πέρα, μήπως πάρουμε κανένα κομμάτι;” Όλοι, όμως θα κυνηγούν τη μερίδα του λέοντος.

Έτσι θα μπουν και οι Ευρωπαίοι στον πόλεμο…..Θα βγάλει η (ελληνική) κυβέρνηση απόφαση να μη στείλη στρατό. Θα κρατήσει στρατό μόνο στα σύνορα. Και θα είναι μεγάλη ευλογία που δε θα πάρει μέρος. Γιατί , όποιος πάρει μέρος σ΄ αυτόν τον πόλεμο (εν. τον ευρωπαϊκό), χάθηκε…».

«Οι Τούρκοι θα μας χτυπήσουν, αλλά η Ελλάδα δε θα πάθει μεγάλη ζημιά. Δε θα περάσει πολύς καιρός μετά την επίθεση των Τούρκων στη χώρα μας και τότε οι Ρώσοι θα κτυπήσουν τους Τούρκους και θα τους διαλύσουν. Όπως ένα φύλλο χαρτί που το χτυπάς και διαλύεται, έτσι και οι Τούρκοι θα διαλυθούν.

Το 1/3 από αυτούς θα σκοτωθεί, το 1/3 θα εκχριστιανισθούν και το 1/3 θα πάει στην Κόκκινη Μηλιά. Η χρησιμοποίηση των νερών του Ευφράτη για αρδευτικά έργα από τους Τούρκους θα είναι μια προειδοποίηση ότι άρχισε η προετοιμασία του μεγάλου πολέμου που θα ακολουθήση» 1991.

«Μετά τη διάλυση της Τουρκίας, η Ρωσία θα συνεχίσει τον πόλεμο μέχρι τον Περσικό Κόλπο και θα σταματήσουν τα στρατεύματά της έξω από την Ιερουσαλήμ.

Τότε οι δυτικές δυνάμεις θα δώσουν προθεσμία στους Ρώσους για να αποσύρουν από τα μέρη αυτά τα στρατεύματά τους, τόσο χρόνο όσο χρειάζεται για να γίνουν τα λάχανα, δηλαδή 6 μήνες. Η Ρωσία, όμως, δε θα αποσύρει τις δυνάμεις της.

Και τότε οι δυτικές δυνάμεις θα αρχίσουν να συγκεντρώνουν στρατεύματα, για να επιτεθούν στους Ρώσους. Ο Πόλεμος που θα ξεσπάσει θα είναι Παγκόσμιος και θα έχει ως συνέπεια να χάσουν οι Ρώσοι. Θα ακολουθήσει μεγάλη σφαγή. Οι μεγαλουπόλεις θα γίνουν παραγκουπόλεις. Εμείς, οι Έλληνες, δεν θα συμμετάσχουμε στον παγκόσμιο πόλεμο.».

«Η διοίκηση της Πόλης , από μας, θα είναι και στρατιωτική και πολιτική».«Εσύ (είπε σε νεαρό φοιτητή του Πολυτεχνείου Ξάνθης), ως πολιτικός μηχανικός, θα συμβάλεις στην ανοικοδόμηση της Πόλης, γιατί η Πόλη θα ανοικοδομηθεί από την αρχή».

Πηγή: Νικολάου Ζουρνατζόγλου «Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης, 1924 – 1994», εκδόσεις Αγιοτόκος Καππαδοκία

Πηγη dogma.gr

Πρέπει να αποφεύγουμε τους Οικουμενιστές

Οἱ Ἅγιοι τὰ γράφουν, ἀλλὰ ποιός νοιάζεται;

Μ. Βασίλειος: Ἐκεῖνον ποὺ μᾶς ἐμποδίζει νὰ ἐφαρμόζουμε τὶς Ἐντολὲς τοῦ Κυρίου, πρέπει νὰ τὸν ἀποφεύγουμε καὶ νὰ εἶναι γιὰ μᾶς βδελυκτός!

Πειθαρχεῖν δὴ Θεῷ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις μνημονεύοντας τοῦ Κυρίου λέγοντος: Ἀλλοτρίῳ δὲ οὐ μὴ ἀκολουθήσωσι, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ΄αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν, καὶ τοῦ Ἀποστόλου τολμήσαντος ὑπὲρ τῆς ἡμετέρας ἀσφαλείας καὶ αὐτῶν καθάψασθαι τῶν Ἀγγέλων δι΄ ὧν φησί: Κἂν ἡμεῖς ἢ Ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζητε ὑμῖν, παρ΄ ὃ εὐαγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. Ἐξ ὧν παιδευόμεθα, ὅτι κἂν πολὺ γνήσιός τις ᾖ, κἂν ὑπερβαλλόντως ἔνδοξος ὁ κωλύων τὸ ὑπὸ τοῦ Κυρίου προστεταγμένον ἢ προτρέπων ποιεῖν τὸ ὑπ΄ αὐτοῦ κεκωλυμένον φευκτὸς ἢ καὶ βδελυκτὸς ὀφείλει εἶναι ἑκάστῳ τῶν ἀγαπώντων τὸν Κύριον.

[Μ. Βασιλείου, T.L.G.,: Asceticon magnum sive Quaestiones (regulae brevius tractatae) : Volume 31, page 1160, line 38].

«“Κἂν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμᾶς παρ’ ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω”· πόρρωθεν, ὡς εἰκός, μηδ’ ἐπισκόποις μήδ’ ἄρχουσιν μηδὲ διδασκάλοις προσέχειν, εἰ τὸν ἀληθῆ τῆς πίστεως διαστρέφει τις λόγον, διαστελλόμενος» .

[Εὐσεβίου: Contra Marcellum : Book 1, chapter 1, section 12, line 8].

ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΟΥΣΜΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΟΥ ΚΟΙΝΩΝΗΣΑΝ...



Πέρασαν 15 ημέρες από τις 17 Μαΐου που άνοιξαν οι Εκκλησίες και Κοινώνησαν δεκάδες ίσως και εκατοντάδες χιλιάδες Χριστιανοί.

Σύμφωνα με τον φόβο που σκορπούσαν για την Θεία Κοινωνία πολλοί επώνυμοι, θα έπρεπε ήδη να έχουμε χιλιάδες νέους ασθενείς. 

Πού εξαφανίστηκαν σήμερα όλοι αυτοί οι οποίοι δεν θυμούνται αν ποτέ είχαν Κοινωνήσει στη ζωή τους; 

Ξέρουμε όμως ότι όχι μόνο δεν τους αφήνει ο Εγωϊσμός τους να το παραδεχθούν…

Αλλά το Μίσος τους για το Σώμα και το Αίμα του Χριστού θα εκδηλωθεί ξανά μελλοντικά με πιο πολύ δηλητήριο. 
Έχει όμως ο Θεός τους τρόπους του...


''Σιγησάτω πάσα σάρξ βροτεία''

ΠΟΤΕ ΘΑ ΥΠΑΚΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ




Μικρό απόσπασμα απο την ερμηνεία της Β΄ Θεσσαλονικής επιστολή, του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου, στους άνδρες. Τί έλεγε ο ορθόδοξος αγωνιστής ιεράρχης, ας τον ακούσουμε· …
Αν σας πούμε κάτι, που δεν είναι του Χριστού και είναι ενάντια του Χριστού, να λύστε τις καρέκλες και να μας κυνηγήστε μέχρι τον Αλιάκμονα ποταμό. Εάν όμως, αυτό που σας λέμε δεν είναι δικό μας, αλλά του Χριστού, οφείλετε να υπακούσετε.

«ΠΑΥΛΟΣ… » (Α´ ΘΕΣ. 1,1) ΣKETO. Οὔτε ἁγιωτατος, οὔτε παναγιώτατος Μητρ. Φλωρ. Αυγουστίνου«ΠΑΥΛΟΣ… » (Α´ Θεσ. 1,1) ΣKETO. Οὔτε ἁγιωτατος, οὔτε παναγιώτατος

Τὰ ἀναγνώσματα τῆς Ἁγίας Γραφῆς δὲν πρέπει νὰ ψάλλονται Ἡ Α´Θεσσαλονικεις ἐπιστολή ἀρχίζει μὲ τὸ ὅνομα τοῦ Παύλου… Σκέτο. Δὲν ἔχει δίπλα στὸ ὄνομά του κάποια μπιχλιμπίδια, σαν κάποια ἄλογα ποὺ οἱ ἄνθρωποι τὰ στολίζουν μ᾽ αὐτά. 
Ἔτσι καὶ οἱ ἄνθρωποι, ποὺ δὲν ἔχουν [ἐσωτερικὸ περιεχόμενο] ἔχουν γεμίσει μὲ μπιχλιμπίδια!!! Ιδίως δὲ ἡμεῖς μέσα στὴν Ἐκκλησία! Τί εἴμαστε ἐμεῖς; 
Τί εἶναι οἱ ἐπίσκοποι, οἱ ἀρχιεπίσκοποι ὁ πατριάρχης; Ὅλους ἂν μᾶς πιάσεις καὶ μᾶς στύψεις δὲν κάνεις τὸ νυχάκι τοῦ ΠΑΥΛΟΥ. Καὶ ὅμως, ἐμεῖς τί ἔχουμε σήμερα; Σεβασμιώτατοι, πανιερώτατοι, παναγιώτατοι, μακαριώτατοι καὶ ὅτι ἄλλο θες! Ποῦ τα βρῆκαν αὐτά, ὅταν ἕνας Παῦλος γράφει σκέτο τ’ ὄνομά του…. 
Ὁ Θεὸς εἶναι Ἅγιος. 
Ἐμεῖς φτάσαμε στὸν ὑπερθετικὸ βαθμό!

Ἅγιος εἶναι ὁ Θεός, ὁ Πάπας καὶ ὁ πατριάρχης εἶναι παναγιώτατοι!!! Ὅπως λέει καὶ ὁ Κοραής που σχολιάζει τους τίτλους, ὅτι μοιάζουμε μὲ κάποιον, που ἔχασε τα γένια και τοῦ ἔμειναν τα χτένια! Ἔτσι καὶ ἐμεῖς χάσαμε τὴν ἁγιότητα καὶ μᾶς ἔμειναν οἱ ξεροί τίτλοι. Παῦλος, λοιπόν, σκέτο. Εἶναι όνομα ποὺ ἡλεκτρίζει! Και ‘εμεις πρέπει νὰ τιμᾶμε τὸ ὄνομά μας, ὅπως τὸ τίμησε ὁ Παῦλος. Παῦλος καὶ Σιλουανός καὶ Τιμόθεος εἶναι συνεργάτες τοῦ Παύλου, πολύ κατώτεροι ἀπ᾽αὐτόν καὶ ὅμως τοὺς βάζει δίπλα. 
Ἐδῶ βλέπομαι τὴν ταπείνωση τοῦ Παύλου. Ἔπρεπε κανονικά νὰ βάλλει δεύτερο τὸν Τιμόθεο, ποὺ ἦταν πιο ἐκλεκτός, ἐντούτοις βάζει τὸν Σιλουανό, γιατί ἄραγε; Ὁ Χρυσόστομος τὸ ἐρμηνεύει…Ὁ Τιμόθεος τὸ ζήτησε! Ὧ! Ποια ἀντίθεση μὲ ἐμᾶς, ποὺ ζητοῦμε πρωτεία και αν δὲν μᾶς βάλλουν μπροστά, οὐαί καὶ ἀλοιμονο

Στήβεν Ράνσιμαν: “Μόνο Η Ορθοδοξία Αναγνωρίζει Την Θρησκεία Ως Μυστήριο”


Ἔχω μεγάλο σεβασμὸ γιὰ τὰ χριστιανικὰ δόγματα, καὶ κυρίως γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία, διότι μόνον ἡ Ὀρθοδοξία ἀναγνωρίζει πὼς ἡ θρησκεία εἶναι μυστήριο. 
Οἱ ρωμαιοκαθολικοὶ κι οἱ προτεστάντες θέλουν νὰ τὰ ἐξηγήσουν ὅλα. Εἶναι ἄσκοπο νὰ πιστεύεις σὲ μία θρησκεία, θεωρώντας ὅτι αὐτὴ ἡ θρησκεία θὰ σὲ βοηθήσει νὰ τὰ καταλάβεις ὅλα. Ὁ σκοπὸς τῆς θρησκείας εἶναι ἀκριβῶς νὰ μᾶς βοηθάει νὰ κατανοήσουμε τὸ γεγονὸς ὅτι δὲν μποροῦμε νὰ τὰ ἐξηγήσουμε ὅλα. Νομίζω πὼς ἡ Ὀρθοδοξία συντηρεῖ αὐτὸ τὸ πολύτιμο αἴσθημα τοῦ μυστηρίου.

Ἡ ρωμαιοκαθολικὴ ἐκκλησία ἦταν πάντα καὶ πολιτικὸ ἵδρυμα, ἐκτὸς ἀπὸ θρησκευτικό, καὶ πάντα ἐνδιαφερόταν γιὰ τὸ νόμο. Πρέπει νὰ θυμόμαστε πώς, ὅταν ἡ ρωμαϊκὴ αὐτοκρατορία κατέρρευσε στὴ Δύση καὶ ἦρθαν τὰ βαρβαρικὰ βασίλεια, οἱ Ρωμαῖοι ἄρχοντες χάθηκαν, ἀλλὰ οἱ ἐκκλησιαστικοὶ ἄνδρες παρέμειναν, κι ἦταν κι οἱ μόνοι μὲ ρωμαϊκὴ μόρφωση. Ὅποτε, αὐτοὶ χρησιμοποιήθηκαν ἀπὸ τοὺς βάρβαρους βασιλεῖς γιὰ νὰ ἐφαρμόσουν τὸ νόμο. Ἔτσι, ἡ Δυτικὴ Ἐκκλησία «ἀνακατεύτηκε» μὲ τὸ νόμο. Τὸν βλέπεις τὸ νόμο στη ρωμαιοκαθολικὴ Ἐκκλησία: θέλει νὰ εἶναι ὅλα νομικὰ κατοχυρωμένα.

Στὸ Βυζάντιο -καὶ εἶναι ἐνδιαφέρον πῶς μετὰ τὴν τουρκικὴ κατάκτηση τὰ ὑποστρώματα παραμένουν- ἡ Ἐκκλησία ἐνδιαφέρεται μόνον γιὰ τὸν Κανόνα, τὸ νόμο τῶν γραφῶν. 
Δὲν ἔχει τὴν ἐπιθυμία νὰ καθορίσει τὰ πάντα. Στὶς Δυτικὲς Ἐκκλησίες ποὺ ἀποσχίστηκαν ἀπὸ τὴ ρωμαιοκαθολική, ἡ ἀνάγκη τοῦ νόμου, τοῦ ἀπόλυτου καθορισμοῦ, ἔχει κληρονομηθεῖ. 
Ἔχει πολὺ ἐνδιαφέρον νὰ μελετήσει κανεὶς -καὶ μελετῶ ἐδῶ καὶ καιρὸ- τὸν διάλογο ἀνάμεσα στὴν Ἀγγλικανικὴ Ἐκκλησία τοῦ 17ου αἰώνα καὶ τὴν Ὀρθόδοξη.

Οἱ Ἀγγλικανοὶ ἦταν ἰδιαίτερα ἀνάστατοι διότι δὲν μποροῦσαν νὰ καταλάβουν τί πίστευαν οἱ Ὀρθόδοξοι σχετικὰ μὲ τὴ μεταβολὴ τοῦ οἴνου καὶ τοῦ ἄρτου σὲ αἷμα καὶ σῶμα. 
Οἱ Ὀρθόδοξοι ἔλεγαν «εἶναι μυστήριο, ποὺ δὲν μποροῦμε νὰ κατανοήσουμε. Πιστεύουμε ὅτι γίνεται, ἀλλὰ τὸ πῶς δὲν τὸ γνωρίζουμε». Οἱ Ἀγγλικανοὶ -ὅπως κι οἱ ρωμαιοκαθολικοὶ- ἤθελαν μία καθαρὴ ἐξήγηση. Αὐτὴ εἶναι ἡ τυπικὴ διαφορὰ τῶν Ἐκκλησιῶν καὶ γι’ αὐτὸ ἀκριβῶς ἀγαπῶ τοὺς Ὀρθοδόξους.

Χαίρομαι μὲ τὴ Σκέψη ὅτι στὰ ἑπόμενα 100 χρόνια ἡ Ὀρθοδοξία θὰ εἶναι ἡ μόνη Ἱστορικὴ Ἐκκλησία ποὺ θὰ ὑφίσταται.

Steven Runciman

Μην πορεύεσαι μονάχος ...

"Μην πορεύεσαι μονάχος κανένα δρόμο του κό­σμου αυτού παρά μονάχα έχοντας μπροστά σου τον Κύριο Ιησού ή με την ευχή του Ιησού εμπρός σου, με την πίστη σε Εκείνον εμπρός σου, με την αγάπη προς Εκείνον εμπρός σου, με την ανάσα, το δάκρυ και την κραυγή προς Εκείνον εμπρός σου. Τότε θα φεύγει από μπροστά σου κάθε θάνατος και κάθε πει­ρασμός, μα όχι εξαιτίας σου αλλά εξαιτίας Εκείνου που στέκει μπροστά σου."

Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς

Γέροντας Παΐσιος: ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ


Γέροντας Παΐσιος:«Θα Τιμωρηθούν Όσοι Επιδιώκουν Να Εξαφανίσουν Την Ελλάδα»

Ο Άγιος Γέροντας Παΐσιος ήταν ξεριζωμένος Μικρασιάτης. Γι’ αυτό η σκέψη του γύριζε πάντα πίσω στις χαμένες πατρίδες. Νοσταλγούσε την ιδιαίτερη πατρίδα του, την Καππαδοκία της Μικράς Ασίας, από την οποία έφυγε βρέφος το 1924. 
Ο Άγιος Γέροντας Παΐσιος, για τη συμφορά του ξεριζωμού και τις αδικίες σε βάρος της Ελλάδας ήταν κατηγορηματικός και προφητικός. Έλεγε: «Θα τιμωρηθούν όσοι επιδιώκουν να εξαφανίσουν την Ελλάδα. Από τη δοκιμασία της Ορθοδοξίας θα προέλθει μεγάλο καλό. 
Οι Μεγάλοι θα μας δώσουν την Πόλη, όχι βέβαια από αγάπη, αλλά από συμφέρον». 
Μας υπενθύμιζε μάλιστα και μία σχετική φράση του εθναποστόλου Κοσμά του Αιτωλού. Έλεγε: «Μία γυναίκα με τη ρόκα της θα διώχνει εκατό Τούρκους». 
Και συνέχιζε: «Υπομονή χρειάζεται. Το φαγητό καίει τώρα Αν πας να το φας, θα καείς. 
Οι Τούρκοι θα διαλυθούν». 

Του Γεώργιου Κρασανάκη, Καθηγητή του Πανεπιστημίου Κρήτης




ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΔΑΝΕ ΤΗ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΦΡΙΞΑΝΕ

Του έστειλαν την παρακατω επιστολη, η οποια μας εσταλη απο μια πρεσβυτερα

«Αυτή η "μολυσματική" Εκκλησία, που φτιάξατε σήμερα, υποτασσόμενοι σε αιρετικούς και παγκοσμιοποιητές, οπαδούς της πανθρησκείας, με «μέτρα ασφαλείας», δεν είναι η Εκκλησία του Χριστούλη αγιασμένη από το Άγιο Πνεύμα, αλλά η εκκλησία του διαβόλου! Να την χαίρεστε!!!»

[Τί ἄλλο περιμένατε ἀπὸ τὸν "Σωτηρικὸ" Δεσπότη, ὑπέρμαχο τῶν ἐγκληματικῶν μεταμοσχεύσεων].

Άκουσα, με μεγάλη προσοχή, την συνέντευξή σας στην δημοσιογράφο Μαρία Γιαχνάκη. Δηλώσατε, μεταξύ άλλων, πως η χειρότερη πράξη είναι να κρίνετε την Εκκλησία και τη Σύνοδο, που είναι εγγυήτρια και είπατε: «Αν γίνει λάθος ή κάτι διαφορετικό από αυτό που εγώ σκέφτομαι, με μεγάλη μου εσωτερική ανάπαυση, που ελευθερώνει την ψυχή μου, προκρίνω την Εκκλησία και ψηφίζω το λάθος!» Τί γίνεται όμως, εάν η εκκλησία γίνει Χριστομάχος; Τί γίνεται, όταν συνεργεί, επικροτεί και προωθεί αντίθεους νόμους; Ποιός εγγυάται, σε εμάς, πως η επίσημη Εκκλησία είστε εσείς, όταν δεν ορθοτομείτε τον λόγο της Αληθείας, ασπαζόμενοι τους αντίχριστους νόμους του Κράτους;
Η Ιστορία έδειξε πως την Εκκλησία την κράτησαν σε δύσκολες περιστάσεις, όπως σήμερα, ένας μοναχός ή ένας ιεράρχης, που Ομολογούσαν την Αλήθεια του Χριστού! Ο μοναχός Μάρκος ο Ευγενικός, πήγε εναντίων όλων των Πατριαρχών και σήκωσε στην πλάτη του, μόνος του,όλη την Ορθοδοξία, όταν εκείνοι έπεσαν σε αίρεση, όπως εσείς που κλείσατε τις εκκλησίες μας!!!

Δεν σιώπησε, όπως εσείς προτείνετε σε ιερωμένους και λαϊκούς, καταδικάζοντας ως αγριεμένο ιεροκατήγορο, όποιον «ελέγξει» την «εκκλησία»!
Τι είναι όμως, η εκκλησία; Ο λαός ή η ιεραρχία και οι κληρικοί; Αυτοί εγγυώνται για την ψυχή μας, αν ένοχα σιωπήσουμε, εν ονόματι της υπακοής… στα «λάθη» τους; Απλό λάθος θεωρείτε την βλασφημία της διοικούσας Εκκλησίας στο Άγιο Πνεύμα, ενάντια σε όλους τους Αγίους, σε όλη την Παράδοση της Εκκλησίας, με πρωτοφανείς υποχωρήσεις και πράξεις;

Όλοι οι ιεράρχες συμπορευθήκατε με την πλάνη και χειροκροτήσατε αντίχριστους και μασόνους, για χάρη της υγείας του ανθρώπου και προδώσατε τον Δημιουργό! Η Εκκλησία του Χριστού, δεν κάνει λάθη! Κατέχει την αλήθεια! Οι άνθρωποι κάνουμε λάθη και εγκλήματα, που είμαστε πεπτωκοί, όπως άνθρωποι είστε και οι Ιεράρχες, που γίνατε αιρετικοί, κλείνοντας τις Εκκλησίες του Χριστού!

Δεν κρίνουμε, Σεβασμιώτατε, κληρικούς για την ιδιωτική τους ζωή, αυτό θα ήταν κατάκριση. Σας κρίνουμε οι Πιστοί, για να διακρίνουμε και όχι για να κατακρίνουμε. Ο Θεός έδωσε την κρίση και είπε: «Την δικαία κρίση, κρίνατε!». Είναι εντολή να κρίνεις, για να διακρίνεις! Όπως λέει και ο Άγιος Ιωάννης ο Χρισόστομος: Το «Μη κρίνετε, ίνα μη κριθείτε, ΠΕΡΙ ΒΙΟΥ ΕΣΤΙΝ, ΟΥ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ»! Γι’ αυτό, μην διαστρεβλώνετε τον λόγο του Κυρίου και μας καλείτε σε εγκληματική σιωπή, όταν βλασφημείται η Πίστη μας! Θα είστε εσείς ο εξαγοραστής αυτής της μέγιστης αμαρτίας μας;

Σας διαφεύγει, βέβαια, πώς τα μέλη της Εκκλησίας έχουν υποχρέωση και καθήκον να μιλήσουν και να ελέγξουν, όπως λέει ο Μέγας Βασίλειος: «Το να εφησυχάζει κανείς, όταν το κινδυνευόμενον είναι η Πίστις, τούτον είναι ίδιον της αρνήσεως, το δε να ελέγχει είναι Ομολογία ειλικρινής». 

Ο Άγιος Παΐσιος, που πολύ ευλαβείσθε, προέτρεπε να είμασθε ανυποχώρητοι σε θέματα Πίστεως και Πατρίδας, ενώ ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς είπε πως: «Όταν η Εκκλησία απαγορεύσει στην απλή γιαγιά να ελέγχει τον Επίσκοπό της, τότε θα έρθει και το τέλος της Εκκλησίας….». Εξάλλου, μην ξεχνάτε πως οι μεγαλύτεροι Μάρτυρες της Ορθοδοξίας δεν μαρτύρησαν για την Ομολογία τους στο Χριστό, όπως π.χ., ο Τίμιος Πρόδρομος, αλλά μόνο και μόνο επειδή έλεγξαν το παράνομο και το άδικο! 

Εσείς όμως Σεβασμιώτατε, παραβλέπετε τί είπαν ο Κύριος και οι Άγιοί μας και τεχνηέντως θεολογείτε υπέρ της τυφλής υπακοής στη Σύνοδο και ας βγάζει αιρετικές αποφάσεις! Οι Πιστοί είμαστε καλοί, όταν σας χειροκροτούμε και σας φωνάζουμε το «Άξιος», ενώ όταν σας ελέγχουμε, επειδή δεν Ορθοτομείτε τον λόγο της Αληθείας, αντιδράτε… Πρέπει εμείς οι «αδαείς» χριστιανοί, να «ψηφίσουμε το λάθος της Εκκλησίας», όπως είπατε και να κάνουμε υπακοή σε «φωτισμένους» ιεράρχες, που έκλεισαν τους Ναούς του Θεού, συμπροσεύχονται ή συλλειτουργούν με σχισματικούς, αιρετικούς, αλλόθρησκους, πανθρησκειαστές, που αναγνώρισαν σχισματικούς, ονόμασαν Εκκλησίες τις αιρέσεις, αδιαφορούν για τα εθνικά θέματα και το ποίμνιό τους!!! 
Όλα αυτά, τα πρωτάκουστα, τα ζήσαμε μέχρι τώρα… Στη Σύνοδο, στους Ιεράρχες και στους Πνευματικούς μας, οφείλουμε υπακοή, μόνο όταν Ορθοτομούν τον λόγο της Αληθείας, με λόγια και με πράξεις. Διαφορετικά: «Πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις». 
Εσείς Σεβασμιώτατε, που είχατε την μεγάλη ευλογία να γνωρίσετε, από κοντά, τον αγωνιστή της Πίστεως και της Πατρίδας, μοναχό Άγιο Παΐσιο, γιατί δεν τον μιμηθήκατε; Γιατί παραβλέψατε τις προφητείες του, που επαληθεύονται όλες και τις νουθεσίες του και δεν ελέγξατε τα έργα του σκότους της μασονίας, που έκλεισαν τους Ναούς μας; Η ένοχη σιωπή σας, είναι συνενοχή! Δεν κινούμαστε με διπλωματία στην Εκκλησία, αλλά με την Αλήθεια του Χριστού! Εσείς όμως, εγκωμιάζετε όλους τους αφορισμένους πολιτικούς και τον κ. Τσιόδρα, που εισηγήθηκε το κλείσιμο των Ιερών Ναών, γιατί δεν έχει φόβο Υιού του Θεού, παρά μόνο φόβο του ιού της γρίπης! Ξεσκεπαστήκατε και εσείς και οι υπόλοιποι στα μάτια μας… 

Είχαμε την αφέλεια να περιμένουμε μια συγγνώμη από τους Ιεράρχες μας, που θεώρησαν τον Χριστό μας και τις Αγίες Εκκλησίες Του μολυσματικούς χώρους συνάθροισης και πήραν μέτρα βλασφημίας στο Άγιο Πνεύμα, που με την άκτιστη Θεία Ενέργειά Του, καθαγιάζει τον Ναό! Αντ’ αυτού, χωρίς καμιά ντροπή, δεχόμαστε αήθη επίθεση οι χριστιανοί, επειδή υπερασπιζόμαστε του Χριστού την Πίστη την Αγία, όπως την υπεράσπισε ο Κολοκοτρώνης, τόσοι ήρωες και Μάρτυρες με το αίμα τους, τόσοι Άγιοι ανά τους αιώνες, για να έρθετε εσείς σήμερα, μαζί με μασόνους Πολιτικούς, να ποδοπατήσετε την Ορθοδοξία μας και να επιβάλλετε σε όλους υπακοή!

Αυτή η «μολυσματική» Εκκλησία, που φτιάξατε σήμερα, υποτασσόμενοι σε αιρετικούς και παγκοσμιοποιητές, οπαδούς της πανθρησκείας, με «μέτρα ασφαλείας», δεν είναι η Εκκλησία του Χριστούλη αγιασμένη από το Άγιο Πνεύμα, αλλά η εκκλησία του διαβόλου! Να την χαίρεστε!!!Λέτε πως αγαπάτε τον Χριστό και μας καλείτε σε Ομολογία, αλλά είστε μόνο λόγια! Δεν ελέγχετε την πλάνη και την αίρεση στους κόλπους της εκκλησίας, παρά ελέγχετε εμάς που λέμε την αλήθεια! Αν γίνουμε Ομολογητές, εσείς θα μας έχετε κάνει! Μπήκαμε μπροστά οι Πιστοί, να υπερασπιστούμε τον Χριστό μας, αφού οι ποιμένες μας έγιναν υβριστές με τις πράξεις τους και την ένοχη σιωπή τους! Το οφείλουμε στο Τίμιο Αίμα Του, που έχυσε για εμάς! Μιμηθείτε τον ληστή, που τόσο αγαπάτε, έστω και τελευταία στιγμή και ομολογήστε δημόσια τον Χριστό, όπως δημόσια τον προδώσατε όλοι, για να σώσετε την ψυχή σας από βέβαιη κόλαση. Ο Θεός σας έστειλε ανθρώπους να σας αφυπνίσουν από την φοβερή πλάνη που περιπέσατε, αλλά εσείς αρνείστε πεισματικά! Εδώ ταιριάζει, απόλυτα, η φράση του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου:» Το πίπτειν ανθρώπινον, ΤΟ ΕΜΜΕΝΕΙΝ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΝ, το μετανοείν Θείον»!

Οδύνη καί ΝΤΡΟΠΗ! Η ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ, ΚΑΛΕΙ τά παιδιά του ....ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ! ΚΑΝΟΝΙΚΗ.. ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ!

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ…;

ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡAΣ, ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΗΚΑΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣΟΝΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ;;;

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΗΛΟΙ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΔΩΣΕΙ ΤΟ ΤΙΜΙΟΝ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙΜΙΟΝ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ;;;

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΩΘΕΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΜΑΣΟΝΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΑΙΜΟΝΙΚΟ "ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ";;;

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΣΕ ΕΧΕΙ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΙ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΕΝΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ;;;

ΑΠΑΓΓΕΛΕΙΣ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΦΡΙΚΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΟΡΘΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΟΙΝΩΝΑΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ( ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ, και όταν τον υπερασπίζεις αυτόν και όχι τους κανόνες, τότε και εσύ κάνεις το ίδιο)

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΜΕΤΑΡΙΘΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΘΕΣΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΑΚΟΗ ΣΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ;;;

«Οὐχ ὑπὸ τῶν αἱρετικῶν διατέτμηται μόνον, ἀλλὰ καὶ ὑπὸ τῶν τὰ αὐτὰ φρονεῖν ἀλλήλοις λεγόντων διασπᾶται». [1] Τὸ παραμικρὸ ζήτημα ποὺ ἀφορᾶ τὸν Θεὸ δὲν εἶναι μικρό, κατά τον Ἅγιο Γρηγόριο Παλαμᾶ.

«Κάθε κληρικό – λέει ὁ ἅγιος Συμεὼν ὁ θεολόγος – τοῦ ὁποίου ἡ πίστις, οἱ λόγοι καὶ τὰ ἔργα δὲν συμφωνοῦν μὲ τὶς διδασκαλίες τῶν Ἁγίων πατέρων νὰ μὴν τὸν δεχόμαστε στὴν οἰκία μας. Ἀλλὰ νὰ τὸν ἀποστρεφόμεθα καὶ νὰ τὸν μισοῦμε ὡς δαίμονα, ἔστω κι ἄν ἀνασταίνει νεκροὺς καὶ κάνει ἄλλα μύρια θαύματα»

«…Διὸ φευκτέον [νὰ φεύγετε] ἀπὸ τῶν φθοροποιῶν ποιμένων».

Στίς ἡμέρες μας οἱ ἐπίσκοποι ἀπροκάλυπτα ἀποδείχτηκαν ψευδοεπίσκο-ποί γιατί μολύνουν τήν Πίστη, συγκαταβαίνοντας σέ αἱρετικούς. «Ἀλλοίμονο σὲ ὅσους μολύνουν τὴν Ἁγία Πίστη μὲ αἱρέσεις ἢ συγκαταβαίνουν στοὺς αἱρετικούς». [9]

Ὁ ὅσιος Ἀντίοχος ὁ Πανδέκτης ἔλεγε πὼς ἐκεῖνον ποὺ δὲν ἔχει τὴν ὀρθὴ πίστη πρέπει ὄχι μόνο νὰ τὸν ἀποστρεφόμαστε ἀλλὰ καὶ νὰ τὸν ἀναθεματίζουμε, δηλαδὴ νὰ τὸν θεωροῦμε ὅτι βρίσκεται ἐκτὸς Ἐκκλησίας. [10] «Οὔτε γιὰ λίγη ὥρα δὲν δεχόμαστε σχέση μὲ αὐτοὺς ποὺ κουτσαίνουν στὴν πίστη» [11]… «ἀκόμα κι ἂν αὐτοί μᾶς φαίνονται πολὺ γνήσιοι καὶ ἐπίσημοι, ἐμεῖς πρέπει νὰ τοὺς σιχαι-νόμαστε, ὅσοι ἀγαπᾶμε τὸν Κύριο».

Ὁ ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης ἀποφαίνεται: «Καὶ εἰ φίλοι κατὰ Θεὸν, πῶς τῇ κοινωνίᾳ τῶν ἑτεροδόξων κοινωνοῦντες; Οὐ γὰρ φίλοι οἱ τοιοῦτοι ἀληθινοὶ καὶ πιστοί». [13] Ὁ ἴδιος Ἅγιος λέει: «Οἱ μὲν [αἱρετικοὶ] τέλειον περὶ τὴν πίστιν ἐναυάγησαν. οἱ δὲ εἰ καὶ τοῖς λογισμοῖς οὐ κατεποντίσθηκαν, ὅμως τῇ κοινωνίᾳ τῆς αἱρέσεως συνόλλυνται [ἐξ αἰτίας τῆς κοινωνίας μὲ τοὺς αἱρετικοὺς θὰ χαθοῦν μαζί τους]». [14] Θεωρεῖ «προδοσία τῆς Ὀρθοδόξου Ὁμολογίας» τὸ νὰ παραμένει κάποιος ἐν κοινωνίᾳ μὲ τὸν κακοδοξοῦντα ἐπίσκοπόν του».

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΑΓΙΟΣ : ‘’Θεωρεῖ «προδοσία τῆς Ὀρθοδόξου Ὁμολογίας» τὸ νὰ παραμένει κάποιος ἐν κοινωνίᾳ μὲ τὸν κακοδοξοῦντα ἐπίσκοπόν του’’

Ὁ Μ. Ἀθανάσιος γιὰ αὐτὸν ποὺ φρονεῖ ἀσεβῆ δόγματα ἀναφέρει:«Ἀποφύγετε αὐτὸν καὶ ἔτσι θὰ διατηρήσετε τὴν πίστη σας καθαρή». [16] Κατὰ τὸν ἅγιο Νεκτάριο Αἰγίνης: «ἡ κοινωνία μὲ αὐτὸν [τὸν κακόδοξο καὶ αἱρετικό] μολύνει τὴν πίστη μὲ τὶς εὐθύνες ποὺ αὐτὸ συνεπάγεται.

Ἂν ὁ Μ. Βασίλειος τονίζει: «Αἱρετικὸν ἄνθρωπον ἀποστρέφεσθαι», [19] πόσο μᾶλλον τον κακόδοξο κληρικό;

Ὁ Ἅγιος Μελέτιος Γαλησιώτης: «Αἱρετικοί εἰσιν οἱ λατίνοι καὶ οἱ συγκοινωνοῦντες αὐτοῖς ἀπόλλυνται…»

ὁ ἅγιος Μᾶρκος: «… Νὰ συμβουλεύσεις δὲ τοὺς Ἱερεῖς τοῦ Θεοῦ νὰ ἀποφεύγουν μὲ κάθε τρόπο τὴν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τὸν λατινόφρονα μητροπολίτη τους καὶ οὔτε νὰ συλλειτουργοῦν μαζί του, οὔτε νὰ τὸν μνημονεύουν καθόλου, οὔτε νὰ τὸν θεωροῦν ἀρχιερέα, ἀλλὰ ὡς μισθωτὸ λύκο! …Νὰ ἀποφεύγετε λοιπὸν καὶ ἐσεῖς ἀδελφοί, τὴν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τοὺς ἀκοινωνήτους καὶ τὸ μνημόσυνο τῶν ἀμνημονεύτων.

Μετὰ τὴν ὑπογραφὴ τῆς ψευδο-ένωσης στὴ Φερράρα-Φλωρεντία ὁ ἅγ. Μᾶρκος εἶπε: «Εἶμαι πεπεισμένος ὅτι ὅσον ἀπομακρύνομαι ἀπὸ τούτου [τοῦ Πατριάρχη] καὶ ἀπὸ τοὺς τοιούτους [τοὺς Λατινόφρονες] τόσον προσεγγίζω πρὸς τὸν Θεὸν καὶ πρὸς τοὺς Ἁγίους, καὶ ὅσον περισσότερον χωρίζομαι ἀπὸ αὐτοὺς τόσον περισσότερον ἑνοῦμαι μὲ τὴν ἀλήθειαν». [32] Λέει ὁ Ἅγιος: «Ὅσοι προσποιοῦνται ὅτι ὁμολογοῦν τὴν ὑγιῆ πίστη, κοινωνοῦν [μνημονεύουν] δὲ μὲ τοὺς ἑτερόφρονες, ἂν μετὰ ἀπὸ τὴν σύστασή σας δὲν ἀπομακρυνθοῦν ἀπὸ αὐτούς, ὄχι μόνο νὰ τοὺς ἔχετε ἐκτὸς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ οὔτε ἀδελφοὺς νὰ τοὺς ὀνομάζετε»

Θά ἀναφέρουμε τὰ λόγια τοῦ Πατριάρχου ἁγίου Γερμανοῦ Πατριάρχου Κ/πόλεως πρὸς τοὺς Κυπρίους λαϊκοὺς γιὰ τὴν ἀποτείχιση ἀπὸ τοὺς κληρικούς των, οἱ ὁποῖοι εἶχαν ὑποταχτεῖ στοὺς Λατίνους κατακτητὲς τὸν 12ο καὶ 13ο αἰῶνα. «…Ὅσοι τῆς καθολικῆς Ἐκκλησίας ἐστὲ τέκνα γνήσια, φεύγειν ὅλῳ ποδὶ ἀπὸ τῶν ὑποπεσόντων ἱερέων τῇ λατινικῇ ὑποταγῇ, καὶ μηδὲ εἰς ἐκκλησίαν τούτοις συνάγεσθαι, μηδὲ εὐλογίαν ἐκ τῶν χειρῶν αὐτῶν λαμβάνειν τὴν τυχοῦσαν· κρεῖσσον γάρ ἐστιν ἐν τοῖς οἴκοις ὑμῶν τῷ θεῷ προσεύχεσθαι κατὰ μόνας, ἢ ἐπ’ ἐκκλησίαις συνάγεσθαι μετὰ τῶν λατινοφρόνων· εἰ δ’ οὖν, τὴν αὐτὴν αὐτοῖς ὑφέξετε κόλασιν». [34]

«Τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει [τοῖς αἱρετικοῖς] ἀνάθεμα».

Κανών ΜΕ’ τῶν Ἁγ. Ἀποστόλων : “Ἐπίσκοπος, ἤ Πρεσβύτερος, ἥ Διάκονος αἱρετικοῖς συνευξάμενος, μόνον, ἀφοριζέσθω, εἰ δέ ἐπέτρεψεν αὐτοῖς, ὡς Κληρικοῖς, ἐνεργῆσαί τι, καθαιρείσθω”. «Φεύγετε τούς Παπικούς ως φεύγει τις από όφεως και από προσώπου πυρός»

(ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ)

5…Κανών ΞΕ’ τῶν Ἁγ. Ἀποστόλων : “Εἴ τις Κληρικός, ἤ Λαϊκός εἰσέλθοι εἰς συναγωγήν Ἰουδαίων, ἤ αἱρετικῶν προσεύξασθαι καί καθαιρείσθω, καί ἀφοριζέσθω”.






Αντισταθείτε στη γελοιοποίηση της Εκκλησίας, πριν είναι αργά!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΗΡΕΙΣ! ΠΕΡΑΣΤΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ!
του Μέτοικου

Η ενεστώσα πανδημία του κορωνοϊού πρόβαλε στο φως τα γνωστά «υποκείμενα νοσήματα» της Ιεραρχίας, καθώς, έγινε φανερό πως «Οι επίσκοποι διεδέξαντο [μεν] τους Αποστόλους εν τη τιμή, [ουχί] δε και εν τω κόπω, και επομένως εν τη τελειώσει των εντολών του Χριστού».
Στην προ πανδημίας εποχή «Τα ασήμαντα, καλογεροφορεμένα «παπαδάκια» [που] ακαριαία μεταμορφώθηκαν σε πρίγκιπες, [και έγιναν] αφέντες, δεσπότες,… και… σεβασμιότατοι [που] όλοι γονατίζουν μπροστά τους και τους προσκυνούν» σύμφωνα με οφφικιάλιο του Φαναρίου, δαπάνησαν κάθε τους ικμάδα στην ανάπτυξη «ετέρων ρημάτων του εν Νικαία Συμβόλου» και κατανάλωσαν την όποια ενεργητικότητά τους στην υποστήριξη αποφάσεων και πρακτικών άγνωστων στους Πατέρες της Εκκλησίας και αλλότριων των Ιερών Κανόνων.
Πατριάρχες, Αρχιεπίσκοποι και Επίσκοποι παρέκλιναν της ορθής γραμμής και, οδό του ψεύδους κατέστησαν το αποστολικό τους αξίωμα.

Συλλειτούργησαν με σχισματικούς, καθηρημένους και αχειροτόνητους, έθεσαν το Ιερό Ευαγγέλιο στην κρίση λαϊκών συνελεύσεων, ανακάλυψαν προτεσταντικές αρχές στη Θεία Λειτουργία, ανέχθηκαν την απαγγελία του Filioque στην Εκκλησία, ασπάζονται τις κακοδοξίες της κακοσυνόδου στο Κολυμπάρι, συμπροσεύχονται με αλλόδοξους.
Σχεδόν άπαντες, αν δεν πρόσβαλαν με καινοτομίες όσα «οι Διδάσκαλοι εδογμάτισαν και η Οικουμένη συμπεφώνηκεν», αναμφίβολα με τη σιωπή τους επικρότησαν τα έργα των «αγαπούληδων» συνεπισκόπων τους!
Και να η ώρα της δικαίας κρίσης! «Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα» δέχθηκαν εν συνόδω το κλείσιμο των Εκκλησιών και τη σιωπή της καμπάνας, μη και ταράξουν τα «χαμόσυρτα, λερά σκουλήκια, [και την]άλαμπη ζήση [τους].
Ήδη οι προτεστάντες Γερμανοί, οι προνομιούχοι συζητητές του Αρχιεπισκόπου Νέας Ρώμης Βαρθολομαίου στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών «άπαγορεύουν τήν Θεία Κοινωνία άπό τό άγιο Ποτήριο μέ τήν χρήση τής άγίας Λαβίδος» και ο επίσκοπος του πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, ο Γερμανίας Αυγουστίνος με εγκύκλιο του «αύτονοήτως υίοθέτησε» την απαγόρευση!! Αντί να κηρύξει την εκκλησία που «ποιμαίνει» εν διωγμώ!
Και τώρα, την επόμενη μέρα που θα πανηγυρίζαμε την Ανάσταση του Κυρίου στην απόδοση του Πάσχα, θα υπάρχει λίστα αναμονής! Στο γραφείο το Ναού! Για συμμετοχή στη Θεία Λειτουργία.
Οι πιστοί Χριστιανοί συνιστάτε «δίνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας τους!» να τηλεφωνούν έγκαιρα στους Ιερούς Ναούς, για να μάθουν τις ώρες τελέσεως των Ιερών ακολουθιών και, πιθανότατα, να κλείσουν θέση σύμφωνα με εγκύκλιο γράμμα του επισκόπου Φθιώτιδος Συμεών!
Στην είσοδο του Ναού, ενδεχομένως, ο εντεταλμένος επίτροπος και μόνο για την αξιόπιστη εφαρμογή του νόμου, θα βάζει στο χέρι του πιστού ένα καρτελάκι για να είναι μπορετός ο έλεγχος του μαγικού αριθμού των πενήντα προσώπων μέσα στον Ιερό χώρο!
Μην πανικοβάλλεστε! Δεν πρόκειται για χάραγμα, αλλά για ένα πρόσκαιρο μαρκάρισμα!
Οι πιστοί σε διάταξη θερμοκηπίου, θα είναι «φυτεμένοι» στο κέντρο τετραγώνου με πλευρές 1,5 επί 1,5 μέτρο τόσο στο εσωτερικό του Ναού όσο και στον αύλειο χώρο, όπου ειδική επιγραφή θα απαγορεύει στους μικροπωλητές την είσοδο, για άσκηση του επαγγέλματός τους.
Στο μπάσιμο του Ναού αντί για αγιασμό, οι πιστοί θα κάνουν χρήση αντισηπτικού ενώ, από θέση ισχύος, δηλαδή χωρίς αντίλογο, οι επίσκοποι θα αγορεύουν πιθανότατα εναντίον της Κυβέρνησης, με απώτερο στόχο να περιορίσουν τις αποκλειστικά δικές τους ευθύνες και, ταυτόχρονα,να διασκεδάσουν τις αλγεινές εντυπώσεις από το «προσκύνημά» τους.
Είναι βέβαιο πως, μετά τη συμπλήρωση του αριθμού των 50 μασκοφορεμένων προσώπων, ο εντεταλμένος επίτροπος στερεότυπα θα αναγγέλλει στους πιστούς:
Λυπάμαι! Είμαστε πλήρεις! Περάστε αργότερα!
Στις πιο εκκοσμικευμένες μητροπόλεις, φωτεινή επιγραφή θα πληροφορεί για τις κενές «θέσεις» στους πλησιέστερους ναούς!
Στον πίνακα ανακοινώσεων των Ναών θα εμφανιστούν αγγελίες, που θα πληροφορούν τους πιστούς ότι «Την Κυριακή…. στις… του μηνός…, ημέρα που πανηγυρίζει ο Ιερός Ναός και ο επίσκοπος γιορτάζει τα ονομαστήριάτου, αναμένονται διάκοι, παπάδες, αρχιμανδρίτες και δεσποτάδες [που, ο καθένας με την παρουσία του, θα επιδιώξει την επιτυχή έκβαση του σκοπού του. Οι διάκοι τη φιγούρα, οι Αρχιμανδρίτες το επιτυχές γλείψιμο, οι ιερείς τον κατευνασμό της μήνης του εορτάζοντα αρχιερέα και οι επίσκοποι την ευόδωση των σχεδίων εκλογής του «δικού» τους ανθρώπου στην αρχιεπισκοπή].
Παρακαλούνται οι πιστοί να δηλώσουν εγκαίρως τη συμμετοχή τους! Οι Θέσεις είναι περιορισμένες!
Εκ του γραφείου του Ναού!».

«Όσοι με σοβαρότητα αντιμετωπίζουν τα γελοία, 
γίνονται καταγέλαστοι στα σοβαρά» 
έλεγε ο δικός μας Επίκτητος!

"Χριστός Ανέστη εκ νεκρών"

Σε κάθε θλίψη σου, σὲ κάθε ἀποτυχία σου νὰ συγκεντρώνεσαι μισὸ λεφτὸ στὸν ἑαυτὸ σου καὶ νὰ λὲς ἀργὰ ἀργὰ αὐτὸ τὸ τροπάριο"Χριστὸς Ἀνέστη ἐκ νεκρῶν". 
Θὰ βλέπεις ὅτι τὸ μεγαλύτερο πράγμα στὴ ζωὴ σου -καὶ στὴ ζωὴ τοῦ κόσμου ὅλου- ἔγινε. 
Ἡ Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ, ἡ σωτηρία μας. 
Καὶ θὰ συνειδητοποιεῖς ὅτι ἡ ἀναποδιὰ πού σοῦ συμβαίνει εἶναι πολὺ μικρὴ γιὰ νὰ χαλάσει τὴ διάθεσή σου.

Ἅγιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης

Προσευχή Αυτοκριτικής Ελλήνων 21ου αιώνος

Λυπήσου μας Θεέ μου, λυπήσου μας, Σε παρακαλούμε.

Γιατί είμαστε αμαρτωλοί. 
Γιατί είμαστε απροετοίμαστοι αλλά και αδιάφοροι στον πνευματικό πόλεμο. 
Κερδίζουμε μία μάχη και χάνουμε δύο.

Λυπήσου μας Θεέ μου. 
Γιατί είμαστε ανίκανοι ν’ αγαπήσουμε. 
Είμαστε ανίκανοι να Σου μοιάσουμε. 

Εσένα που μας έπλασες κατ’ εικόνα και ομοίωση, μας ονόμασες ανθρώπους, μας έφτιαξες αγωνιστές αλλά εμείς οι ανεπίδεκτοι μαθήσεως καταντήσαμε χαμερπείς και λιποτάκτες. 

Αρνηθήκαμε την εικόνα Σου στον καθρέφτη της ψυχής μας και φτιασιδώνουμε τη δική μας μπροστά σε καθρέφτες κομμωτηρίων, ινστιτούτων αισθητικής και γυμναστηρίων επιδιώκοντας την ομοίωση με εφήμερα και αναλώσιμα είδωλα τα οποία προσκυνούμε αντί για Σένα.

Λυπήσου τα παιδιά μας που στα σχολεία μαθαίνουν για το προπατορικό αμάρτημα, αλλά στα σπίτια και μπροστά στα χαζοκούτια εκπαιδεύονται πώς να το επαναλαμβάνουν.

Λυπήσου μας Θεέ μου. Εμάς που με μεγάλη ευκολία ξεχάσαμε τι σημαίνει «Τετάρτη και Παρασκευή». Στα σπίτια μας νηστεύουμε το λάδι μόνο στα καντήλια που μένουν σβηστά. 

Το θυμίαμα μας πέφτει βαρύ, σε αντίθεση με κάθε λογής αρρενωπά ή θηλυκά αρώματα και αποσμητικά χώρου. 
Αντικαταστήσαμε καθημερινές ευλαβικές συνήθειες αιώνων με τον ξενόφερτο τρόπο ζωής και τις «μόδες» που αλλάζουν κάθε τόσο προς όφελος των κερδοσκόπων. 

Ντρεπόμαστε να φοράμε και να κάνουμε το Σταυρό μας, ενώ άνετα κυκλοφορούμε στον κόσμο φορτωμένοι με κάθε λογής χαϊμαλιά, σύμβολα και τατουάζ που φανερώνουν τις προτιμήσεις μας – καλλιτεχνικές, αθλητικές, σεξουαλικές και άλλες. 

Χορεύουμε αδιάκριτα σε πίστες, παραλίες, γλέντια και «γιορτές» και δε βρίσκουμε χρόνο να μάθουμε τα πνευματικά βήματα για το χορό των Αγγέλων και των Αγίων που μας περιμένουν (λυπημένοι σε κάθε μας πτώση) για το μελλοντικό μας ουράνιο πανηγύρι.

Λυπήσου μας Θεέ μου, Γιατί μας έδωσες την Αγάπη κι εμείς την κάναμε reality. Μας δίδαξες την Ανοχή και τη Συγγνώμη αλλά εμείς εξακολουθούμε να μη σηκώνουμε μύγα στο σπαθί μας. 

Αγόμεθα και φερόμεθα ως πρόβατα επί σφαγή στην λεωφόρο μιας ιδεατής πραγματικότητας, αρνούμενοι το μονοπάτι που οδηγεί στην αυλή Σου, καλέ ποιμένα. 

Κι ας ξέρουμε ότι Εσύ μας περιμένεις πάντοτε με την πατρική Σου αγκαλιά ανοιχτή και έτοιμη να δεχθεί το πληγωμένο από την αποστασία σώμα και πνεύμα μας.

Λυπήσου μας Κύριε, λυπήσου μας και καθοδήγησε τα βήματά μας στη μετάνοια και την επιστροφή. Σε παρακαλούμε στήριξέ μας, εμάς τα παιδιά Σου στους δύσκολους καιρούς και τις δοκιμασίες που μας περιμένουν.

Σε ευχαριστούμε και Σε δοξάζουμε για την μεγάλη Σου αγάπη και φιλανθρωπία. 
Αμήν.