.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Α ν ι χ ν ε υ τ ή ς αληθείας (!) στό μήνυμα Ιερωνύμου γιά τήν αποκατάσταση της Δημοκρατίας...


Γράφει ο Μέτοικος

«Ἡ Ἐκκλησία ζεῖ «συνοδικῶς», ἐμπνεόμενη ἀπὸ τὸν Θεὸ καὶ ἀφουγκραζόμενη τὸν Λαό»!!!

Τι μέγιστο ψέμμα, από χείλη αρχιερέως.

Στις 2 τα ξημερώματα της 24ης Ιουλίου του 1974 ξεκινά για την Ελλάδα μια πενηντάχρονη περίοδος δημοκρατίας που, τυπικά, ονομάζεται μεταπολίτευση.

Κύριο χαρακτηριστικό της το γεγονός πως, είναι η πιο μακροχρόνια απόλεμη δημοκρατική περίοδος στη ιστορία της Ελλάδος.

Στα χρόνια της μεταπολίτευσης, το πολιτικό σύστημα κατάφερε να χρεοκοπήσει οικονομικά την Ελλάδα, να υποθηκεύσει με το ΣΥΡΙΖΑ την εθνική περιουσία για εκατό χρόνια και, να εκχωρήσει την ιστορία της Μακεδονίας στους σλάβους.

Σήμερα, το Δημοκρατικό πολίτευμα, επηρεάζεται καθοριστικά στη λειτουργία του από τις παρεμβάσεις χουλιγκάνων που έγιναν ιδιοκτήτες Μ.Μ.Ε. 

Με πρόφαση ότι το Δημοκρατικό πολίτευμα λειτουργεί με οδηγό την «καθολικότητα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που, είναι κεντρική αρχή σε μια φιλελεύθερη δημοκρατία» προωθείται συστηματικά η 'woke' κουλτούρα, ενώ, εδραιώνεται ένας καταχρηστικός δικαιωματισμός με συνέπεια και, σταδιακά, να χάνει ο Ελληνικός Λαός κάθε πατρώα παρακαταθήκη που τον κράτησε ζωντανό στα χρόνια της τουρκικής σκλαβιάς, της πιο αιμοβόρικης στην παγκόσμια ιστορία.

Για αυτή την πεντηκονταετία ειρήνης εκφωνήθηκαν και γράφτηκαν περισπούδαστοι λόγοι από πολιτειακούς, πολιτικούς και εκκλησιαστικούς παράγοντες.

Απ’ τη γιορτή αυτή της πεντηκονταετίας από την «αποκατάσταση του κοινοβουλευτισμού και της δημοκρατίας στην Πατρίδα μας» δεν απουσίασε ο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος που, με «αἴσθηση καλοπροαίρετης καὶ ἐμπεριστατωμένης κριτικῆς, ἀλλὰ καὶ αὐτοκριτικῆς (!)… [προσπάθησε να χαρτογραφήσει σε κείμενό του την] ἀναγνώριση λαθῶν, ἐλλείψεων καὶ ἀποτυχιῶν, [και την] ἀναζήτηση αἰτιῶν… [για] νὰ ἐπιτευχθεῖ ἡ ἐπιθυμητὴ πρόοδός μας».

Κατ’ αρχάς, ο Αθηνών Ιερώνυμος, σωστά επισημαίνει τη «διάχυτη καὶ ἀδιαμφισβήτητη πολιτισμικὴ παρακμή [και τον] ὑλιστικό καὶ ὑπέρμετρο δικαιωματισμό τῶν τελευταίων δεκαετιῶν» που αποδίδει στην απουσία «πνευματικών και ηθικών αξιών» αποσιωπώντας, όμως, τις ευθύνες της Εκκλησίας στη δημιουργία και γιγάντωση της πνευματικής φτώχειας που χαρακτηρίζει την περίοδο της μεταπολίτευσης.

Ο Αθηνών Ιερώνυμος επισημαίνει μόνον τα υλιστικά οφέλη που αποκόμισε η Εκκλησία της Ελλάδος στην περίοδο της Μεταπολίτευσης αποσιωπώντας τα πνευματικά λάθη της, την απαράδεκτη συμπόρευσή της με την πολιτική εξουσία και, κυρίως, τις ευθύνες της στην πνευματική παρακμή των Ελλήνων που, εν πολλοίς οφείλεται στον σκανδαλισμό και την απογοήτευση των πιστών από την προδοσία των εκκλησιαστικών ταγών στις επιταγές των Ορθοδόξων Οικουμενικών Συνόδων που, για εκατονταετίες ήταν η ασφαλέστατη έδρα της πολιτισμικής ανάπτυξης του Ελληνικού λαού.

Χαρακτηριστική, επί του προκειμένου, είναι η δήλωση των Πατέρων της Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου: 

«Η αγία Σύνοδος εξεβόησε των θεοφθόγγων πατέρων αι διδασκαλίαι ημάς διορθώσαντο. 

Εξ αυτών αρυσάμενοι την αλήθειαν εποτίσθημεν. 

Αυτοίς κατακολουθήσαντες, το ψεύδος εδιώξαμεν… Ημείς τη αρχαία θεσμοθεσία της καθολικής Εκκλησίας επακολουθούμεν. Ημείς τους θεσμούς των πατέρων φυλάττομεν…».

Ποια «αρχαία θεσμοθεσία της καθολικής Εκκλησίας και ποιους θεσμούς των Πατέρων φυλάσσουν» οι χειροτονίες του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου ώστε «εξ αυτών αρυσάμενοι να ποτισθούν με την Αλήθεια» για να εμπνεύσουν στους Έλληνες πνευματικές και ηθικές αξίες;

Θεωρεί, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, μέγιστη επιτυχία το γεγονός πως «Ἡ Ἐκκλησία «ἐπέτυχε» ὣς ἕνα βαθμό – ἀτελῶς ἀκόμη – τὴ διασφάλισή Της ἀπὸ τὴν κρατικὴ αὐθαιρεσία, τὶς συνεχεῖς κρατικὲς ἐπεμβάσεις στὰ ἐσωτερικά Της, τὶς συνεχεῖς ἀπαλλοτριώσεις, ἄνευ τιμήματος ὡς ἐπὶ τὸ πλεῖστον, τὴν γενικότερη ἐπιβολὴ τοῦ Κράτους ἐπὶ τῆς Ἐκκλησίας» και αποσιωπά την απαράδεκτη πολιτική συναλλαγή του με τον Αλέξη Τσίπρα για το ξεπούλημα των κοινωνικών δικαίων που έχουν οι Ορθόδοξοι ιερείς.

«Ἡ Ἐκκλησία ζεῖ «συνοδικῶς», ἐμπνεόμενη ἀπὸ τὸν Θεὸ καὶ ἀφουγκραζόμενη τὸν Λαό»!!! υποστηρίζει ο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος.

Τι μέγιστο ψέμμα, από χείλη αρχιερέως.

Ποιον λαό αφουγκράζεται η Εκκλησία και ο Αρχιεπίσκοπός της; 

Ο «πάσης Ελλάδος» Ιερώνυμος συνεπικουρούμενος από τους δεσποτάδες και, σε αγαστή συνεργασία με την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δε φίμωσε τη φωνή του λαού, δε σαμποτάρισε τις μαζικές διαμαρτυρίες τωνΕλλήνων για το ξεπούλημα του ονόματος της Μακεδονίας στους σλάβους;

Αυτός, ο Αθηνών Ιερώνυμος, δε δήλωσε ότι : 

«Αυτή την ώρα [του ξεπουλήματος της Μακεδονίας] δεν χρειάζονται συλλαλητήρια και φωνές, αλλά εθνική συναίνεση, συνεννόηση και ομοψυχία»;

«Εθνική συναίνεση» χωρίς αιδώ ζητούσε από το λαό ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, αντί να απαιτεί τήν σύσταση ειδικού δικαστηρίου για έγκλημα εσχάτης προδοσίας.

Σε ποια Εκκλησία που ζει «συνοδικώς» αναφέρεται ο Αθηνών Ιερώνυμος; 

Για την Εκκλησία της Ελλάδος που, ο π.Βαρθολομαίος προανήγγειλε είκοσι μέρες πριν τη Σύνοδο της Ιεραρχίας τη «συνοδική» απόφαση της Εκκλησίας της Ελλάδος για την αναγνώριση των σχισματικών, καθηρημένων και αχειροτόνητων Ουκρανών;

Για ποια εκκλησία που ζει «συνοδικώς» μιλά ο Αθηνών Ιερώνυμος; 

Ποια Συνοδική απόφαση καθόρισε τη στάση της Εκκλησίας της Ελλάδος στο κλείσιμο των Ορθοδόξων Εκκλησιών την περίοδο της πανδημίας;

Ναι! Λειτουργεί «συνοδικώς» η Εκκλησία όταν πρόκειται να εκλέξει τους «εκλεκτούς» σε χηρεύουσες Μητροπόλεις, εκλογές τόσο αδιάβλητες, που το όνομα του νέου δεσπότη είναι γνωστό στην πιάτσα εβδομάδες πριν την εκλογή του, όπως για παράδειγμα η εκλογή του Θεσσαλονίκης Φιλόθεου.

«Εἰδικότερα ὡς πρὸς τὴν Ἐκκλησία [τονίζει στο μήνυμα του ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος]: 

Στόχος εἶναι ἡ πνευματικὴ καὶ ἠθικὴ ἀναγέννηση τοῦ ἑλληνικοῦ Λαοῦ καὶ ὁ ἀναβαπτισμός του στὰ νάματα τῆς Πίστεώς μας»!

Για ποιον αναβαπτισμό «στα νάματα της Πίστεώς μας» μιλά ο Αρχιεπίσκοπος, όταν συλλειτουργεί με καθηρημένους και αχειροτόνητους Ουκρανούς; 

Ποτέ του δεν άκουσε τις κραυγαλέες κακοδοξίες των χειροτονιών του; 

Πότε και ποιον επίσκοπο διόρθωσε η επί των Δογματικών και Νομοκανονικών Ζητημάτων Συνοδική επιτροπή για τις κακοδοξίες του;

Πως θα επιτευχθεί «ἡ πνευματικὴ καὶ ἠθικὴ ἀναγέννηση τοῦ ἑλληνικοῦ Λαοῦ» από «ανθρώπους [όπως επισημαίνει ο οφφικιάλιος του Οικουμενικού Πατριαρχείου κ.Χρήστος Γιανναράς] τόσο ελάχιστων προσόντων, ή και κραυγαλέα ανύπαρκτης σοβαρότητας», που «μέσα από διαβλητές και εξοργιστικά άδικες διαδικασίες εκλογής» μεταμορφώνονται «από σερνάμενες κάμπιες σε χρυσοστολισμένες πεταλούδες [και από] ασήμαντα, καλογεροφορεμένα «παπαδάκια» [προβιβάζονται] ακαριαία σε πρίγκιπες, γίνονται αφέντες, δεσποτάδες, μπορεί και τριανταπεντάριδες αλλά [πάντως] σεβασμιότατοι [και παναγιότατοι που], όλοι γονατίζουν μπροστά τους και τους προσκυνούν»;

Πως θα επιτευχθεί «ἡ πνευματικὴ καὶ ἠθικὴ ἀναγέννηση τοῦ ἑλληνικοῦ Λαοῦ» από επισκόπους που, η μόνη τους έννοια είναι το πώς θα αποκτήσουν ιδιωτικό μοναστήρι «επισκοπική έπαυλη, συχνά διώροφη, ή τριώροφη, με κήπο, ανθοκομική ποικιλία, υπηρετικό προσωπικό, ένα ή και «στόλο» αυτοκινήτων, με οδηγό ή οδηγούς, μάγειρα [και] οικονόμο»;

Πως να εμπνεύσουν πνευματικά και ηθικά το χριστεπώνυμο πλήρωμα τέτοιας ποιότητας άνθρωποι, που μετατρέπουν τις επισκοπές τους σε πασαλίκια; 

Πως, κατά τον Απόστολο των Εθνών Παύλο «άνθρωποι που έλαβαν το πνεύμα του κόσμου εγκαταλείποντας το Πνεύμα Θεού και, λαλούν ανθρώπινη σοφία που την διδάχθηκαν σε αιρετικά σχολεία, πως, γήινοι άνθρωποι που δεν δέχονται το πνεύμα Θεού θεωρώντας το μωρία» θα εμπνεύσουν στον Ελληνικό Λαό την πνευματική και ηθική αναγέννηση Αρχιεπίσκοπε Ιερώνυμε; 



Μὲ τοὺς ἀντίχριστους ἀμετανόητους φραγκοπαπικοὺς κοιναὶ ἑορταί; Ποτέ! Ποτέ!


τῶν Ἁγιορειτῶν Κελλιωτῶν Πατέρων
Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 14/27.7.2024.
Ἁγίου Νικοδήμου Ἁγιορείτου.

Εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.
Ἀμήν.

Τῶν «ὑπέρ- ὑπερηχητικῶν» μαχητικῶν πυραύλων τὴν καταστροφικὴ μανία μιμούμενοι οἱ θιασῶτες τῆς καταστροφικῆς νέας ἐποχῆς, ἀνακοινώνουν νέους νόμους καὶ πρακτικές.

Ὅπως οἱ πύραυλοι αὐτοί, ξαφνικά, μὲ κρότους καὶ συμφορὲς κάνουν τὴν παρουσία τους, τὸ ἴδιο ἀκριβῶς συμβαίνει καὶ μὲ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο.

Μὲ νέα ἀνακοίνωσή του, ἐμφανίζεται καὶ πρωταγωνιστεῖ γιὰ ἄλλη μιὰ φορὰ στὸ προσκήνιο τῆς ἀντίχριστης ἐπικαιρότητας.

Διακήρυξε μὲ πολὺ αὐταρχισμὸ καὶ κομπασμό, τὴν ἡμέρα τοῦ πάσχα τῶν παπικῶν τοῦ τρέχοντος ἔτους (2024 ), πὼς τὸ ἑπόμενο ἔτος (2025 ), τὸ Ὀρθόδοξο Χριστιανικὸ Πάσχα θὰ εὐθυγραμμισθεῖ καὶ συνεορτασθεῖ μὲ αὐτό τῶν Λατίνων.*


Ἡ ἀποφασιστικότητά του διαφαίνεται :

α) Ἀπὸ τὴν βαρύγδουπη, δίκην ὁδοστρωτῆρα ἐπισήμανσή του : «μὲ ὁποιοδήποτε κόστος», ὑπονοῶντας πὼς ἀδιαφορεῖ πλήρως μὲ τὸ ἐὰν ὑπάρξουν σκανδαλισμοί πού θά ἐπιφέρουν ἀντιδράσεις καὶ σχίσματα, «οὐαὶ τῷ ἀνθρώπῳ ἐκεί­νῳ δι᾿ οὗ τά σκάνδαλα ἔρχονται» (πρβλ.Ματθ. 18,7).

β) Ἀπὸ τὴν μετὰ ἀπὸ πάροδο κάποιων ἡμερῶν, ἀνακοίνωση ἔναρξης διμερῶν συζητήσεων καὶ προετοιμασιῶν γιὰ τὴν ἐν λόγῳ προγραμματισμένη φιέστα.

Καὶ ὅλα αὐτὰ χωρὶς προϋποθέσεις καὶ δεσμεύσεις ποὺ θὰ ἔπρεπε νὰ εὑρίσκονται στὴν κορωνίδα τῶν συμφωνιῶν.

Ἐμεῖς θὰ ἐπιχειρήσουμε τὴν προσέγγιση τοῦ ζητήματος μὲ ἄλλη πνευματική πρισματικὴ γωνία ἀπὸ αὐτὴ ποὺ συνηθίζεται γιὰ τὸ θέμα αὐτό, ἀφοῦ θὰ καταθέσουμε κάποια νέα ἀδιάσειστα στοιχεῖα, τὰ ὁποῖα ἐκκωφαντικὰ ἀποδεικνύουν ὅτι «μεταξὺ ἡμῶν καὶ αὐτῶν, χάσμα μέγα ἐστήρικται» (: μᾶς χωρίζει ) (πρβλ.Λουκ,16,26).

Γι’ αὐτὸ ὁποιαδήποτε σκέψη γιὰ ἐπανένωση μὲ τοὺς Λατίνους εἶναι ἀδύνατη. Εἶναι ἁπλὰ, γελοῖα.


α) Ἡ κατασκευὴ τὸ 1971 στὴν περιοχὴ τοῦ Βατικανοῦ τῆς ΣΑΤΑΝΟΜΟΡΦΗΣ αἴθουσας χωρητικότητας 6.300 (ἕξι χιλιάδων τριακοσίων) προσώπων, εἶναι ἕνα ἀπὸ τὰ μεγαλύτερα σύγχρονα ὀλισθήματα τοῦ παπισμοῦ.

Ἡ αἴθουσα αὐτὴ ἀκούει στὸ ἐπίσημο ὄνομα «Αἴθουσα Ἀκροατηρίων τοῦ Πάπα», ἐνῷ ἀνεπίσημα καὶ πιὸ διαδεδομένο εἶναι τὸ ὄνομα «Αἴθουσα τοῦ Ὄφεως» (!!!). Αὐτό τούς κατατάσσει αὐτόματα σὲ ἄλλη πίστη καὶ λατρεία.

Κατήντησαν, δυστυχῶς, νὰ μὴν πιστεύουν στὸν ἀληθινὸ ἐν Τριάδι Θεό, ἀλλὰ στὸν «ἐξαποδῶ», τὸν διάβολο δηλαδή.

Μπορεῖ ὁ καθένας νὰ βεβαιωθεῖ γιὰ τὴν ὕπαρξη της καὶ τὴ σημασία της, ὅταν πληκτρολογήσει στὸν διαδικτυακὸ ἱστότοπο, «Vatican snake» ἢ στὰ Ἑλληνικὰ «Φίδι Βατικανό».

Θὰ ἐμφανιστοῦν πάραυτα φωτογραφίες καὶ μικροκινηματογραφικὰ ἀποσπάσματα ποὺ παρουσιάζουν μὲ εὐκρίνεια τὰ ἀνωτέρω.

Ἄλλωστε ἐπισκέπτες τῆς ἐν λόγῳ τεράστιας διαβολόμορφης αἴθουσας μᾶς περιέγραψαν καὶ ἐπιβεβαίωσαν τὴν ὕπαρξή της.

Τὸ σχῆμα τῆς κεφαλῆς τοῦ φιδιοῦ εἶναι καταφανὲς ἐντὸς καὶ ἐκτὸς τοῦ κτιρίου αὐτοῦ καὶ ἂς σημειωθεῖ ὅτι ὁ πάπας πάντα ἐμφανίζεται νὰ ὁμιλεῖ μέσα ἀπὸ τὸ στόμα τοῦ φιδιοῦ-διαβόλου, καθὼς τὸ ἕδρανο ὁμιλίας του εἶναι τοποθετημένο στὸ συγκεκριμένο σημεῖο.

Ἐντὸς τῆς αἴθουσας τοῦ σατανᾶ ἔχει τοποθετηθεῖ χάλκινο γλυπτὸ ὀγδόντα (80) τόνων, ἕνα ἔκτρωμα ποὺ μοιάζει μὲ τὸν Χριστό, ἀλλά, δυστυχῶς, ἀπεικονίζεται ἡ μορφή τοῦ ἀρχαικάκου ὄφεως, τοῦ διαβόλου δηλαδή.

Ἐνῷ ὑποτίθεται ὅτι εἰκονίζεται ἡ Ἀνάστασις (αὐτὴ εἶναι ἡ ὀνομασία του), αὐτὸ ποὺ βλέπει κανεὶς παραπέμπει στὴν προσπάθεια τῆς «Νέας ἐποχῆς» γιά… «ἀνάσταση» καὶ ἐπικράτηση παγκόσμια τοῦ διαβόλου ὡς … «θεοῦ».

β) Τὸ σκαλιστὸ καταθλιπτικὸ περιβάλλον τῆς … «ἀνάστασης» τοῦ Ἑωσφόρου θυμίζει κόλαση, ἐνῷ ἡ μεγέθυνσή του ἀποκαλύπτει κεφαλὲς φιδιῶν, δαιμόνων δηλαδή.

γ) Ὁ ἀντεστραμμένος (ἀνάποδος ) σταυρὸς ποὺ παραγκώνισε τὸν πραγματικὸ Σταυρὸ τοῦ Χριστοῦ εἶναι μιὰ ἀπόδειξη τῆς ἀντιχριστιανικῆς μανίας τῆς παπικῆς «ἐκκλησίας» τοῦ σατανᾶ.

δ) Ἡ τιάρα τοῦ πάπα εἶναι ἀκριβὲς ἀντίγραφο τοῦ στέμματος τοῦ Ἀσσύριου θεοῦ Δαγών. Αὐτὸ μεταφράζεται σὲ λατρεία τῆς εἰδωλολατρίας.

ε) Ἀπὸ τὰ προηγούμενα ἐξηγεῖται καὶ ὁ σατανικὸς χαιρετισμὸς τοῦ πάπα: ἀντίχειρας , δείκτης καὶ μικρὸς δάκτυλος ἐκτεινόμενοι καὶ οἱ ἄλλοι δυὸ δάκτυλοι –μέσος καὶ παράμεσος- καμπτόμενοι ποὺ ἀκουμβοῦν στὸ κέντρο τῆς παλάμης. Τὰ δύο δάκτυλα -δείκτης καὶ μικρὸ- συμβολίζουν τὰ δύο κέρατα τοῦ τράγου-διαβόλου.

Ὁ Χριστὸς μᾶς ἐπισημαίνει ὅτι κατὰ τὴ Δευτέρα Του Παρουσία θὰ χωρίσει τὰ πρόβατα ἀπὸ τὰ ἐρίφια (Ματθ.23,22 καὶ 25,32 καὶ 33 ). Ἀπὸ αὐτὴ τὴν ζωὴ οἱ ἄνθρωποι κάνουν τὴν ἐπιλογή τους γιὰ τὴν τοποθέτησή τους. Ἄλλοι πρόβατα, ἄλλοι ἐρίφια.

«Ἕκαστον δένδρον ἐκ τοῦ ἰδίου καρποῦ γινώσκεται», (Ἰωάν.6,44) . καὶ τὸ βατικάνειο δένδρο ὁδηγεῖ καὶ ὁδηγεῖται στὸν θάνατο.

«Τὸν πάπα νὰ καταρᾶσθε γιατί αὐτὸς θὰ εἶναι ἡ αἰτία» ἔλεγε ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός καὶ Ἁγιορείτης.

Τὸ Βατικανὸ τώρα μᾶς θυμίζει τὸ Ναὸ τοῦ Σολομῶντα, τότε, ἐπὶ τῆς ἐποχῆς τοῦ προφήτου Ἰεζεκιήλ.

Στὴν «ξενάγηση» ποὺ ἔκανε ὁ Πανάγιος Θεὸς στὸν Προφήτη, στὰ τέσσερα σημεῖα τοῦ Ναοῦ, ἀποκαλύφθηκαν φρικτὰ πράγματα.

Κυρίως οἱ τότε πρεσβύτεροι, ἀλλὰ καὶ ὁ λαὸς, ἀλληθώριζαν πρὸς ἄλλους ἀνύπαρκτους θεούς. Λάτρευαν αὐτοὺς καὶ ὄχι τὸν ἀληθινὸ Θεὸ (ὅπως τώρα τὸ Βατικανό ).

Ἐκ τῶν πρεσβυτέρων, ἄλλοι ἔκαναν μεγάλες παρανομίες καὶ ἀπεῖχαν ἀπὸ τὶς ἅγιες ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ (Ἰεζ.8,6), ἄλλοι θυμιάτιζαν «τὰ μάταια βδελύγματα καὶ πάντα τὰ εἴδωλα οἴκου Ἰσραὴλ» (ἔ.ἀ. 8,10-12).

Σὲ ἄλλο σημεῖο τοῦ Ναοῦ «γυναῖκες καθήμεναι θρηνοῦσαι τὸν Θαμμοὺζ (ἔ.ἀ. 14 (Θαμμούζ. Ὁ παρ’ Ἔλλησιν θεὸς Ἄδωνις).

Καὶ τέλος, ἄλλοι πρεσβύτεροι εἶχαν τὰ ὀπίσθια τους πρὸς τὸν ναὸ τοῦ Κυρίου καὶ τὸ πρόσωπό τους ἀπέναντι. Αὐτοὶ προσκυνοῦσαν τὸν ἥλιο.

Κάθε φορὰ ὁ Πανάγιος Θεὸς ἔλεγε στὸν προφήτη Ἰεζεκιὴλ . «ἑώρακας τί οὗτοι ποιοῦσιν;» (Ἰεζ.8,στίχους 6,12,15,17). «Βλέπεις τί κάνουν;».

«Ἑώρακας ;… ἑώρακας ;… ἑώρακας ;… ἑώρακας ;…».

Ἑώρακας κι ἐσὺ Πατριάρχα, ἐσὺ φιλοπατριαρχικέ, κι ἐσὺ φιλοπαπικέ ;

Πῶς μποροῦν νὰ ὑπάρξουν κοινοὶ ἑορτασμοὶ τὴ στιγμὴ ποὺ αὐτὰ ποὺ μᾶς χωρίζουν εἶναι ἀγεφύρωτα καὶ μὲ πλῆθος αἱρέσεων ;

Πῶς θὰ κάνουμε κάτι τὸ ὁποῖο ἰσοδυναμεῖ μὲ ἄρνηση Χριστοῦ, ξεπούλημα, συμφωνία καὶ ὑποταγὴ μέ γονάτισμα σὲ ἀντίχριστη ἀρχή; ΟΧΙ ! Καὶ πάλι ΟΧΙ !

Σὰν τὸν φτωχὸ ἀλλὰ ἀξιοπρεπῆ Θεοφοβούμενο Ναβουθαί, ἐκκωφαντικὰ θὰ φωνάξουμε στὸν κάθε σύγχρονο Ἀχαὰβ ποὺ ἀπαιτεῖ παράνομα τὸ χωράφι τῶν Ἁγίων Πατέρων μας .

«μή γένοιτό μοι παρά Θεοῦ μου δοῦναι

κληρονομίαν πατέρων μου σοί» (Γ΄Βασιλ. Κ (ΚΑ),3).

Κοινὲς γιορτὲς καὶ πανηγύρια μὲ τοὺς ἀντίχριστους δυτικούς, Φραγκολατίνους, ἐμεῖς δὲν θὰ πράξουμε γιὰ τοὺς ἀναφερόμενους, καὶ γιά πολλοὺς ἄλλους λόγους…

Ὅσο γιὰ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, τὸ βεβαρημένο πνευματικό ἱστορικό του μᾶς ἔχει δημιουργήσει δικαιολογημένα συνεχεῖς ἀντιδράσεις καὶ διαμαρτυρίες (βλέπε διανομὴ Κορανίου, αἱρετικὲς θέσεις στὸ Κολυμπάρι, ἀντικατάσταση ἀρχιεπισκοπικῆς ἀρχῆς στὴν Οὐκρανία καὶ τῆς ἀντίστοιχης σκοπιανῆς ἀπὸ ἀχειροτόνητους καὶ σχισματικό-αἱρετικοὺς κ. ἄ. προστίθεται καὶ ἡ ἀπόφασις περὶ συνεορτασμοῦ τοῦ Πάσχα τὸ ἑπόμενο ἔτος -2025 -μέ τούς ἐγνωσμένους ἀμετανόητους αἱρετικούς ).

Ὅλα αὐτὰ γιὰ ὅσους ἔχουν

«γρήγορον νοῦν, σώφρονα λογισμόν, καρδίαν νήφουσαν».

ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΚΕΛΛΙΩΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ


ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ:
* Βλέπε ὁμιλία Πατρ.Βαρθολομαίου στὶς 31.3.2024 στὸν Ἱ.Ν. Ἁγίων Θεοδώρων τῆς Κοινότητας Βλάγκας-ἡμέρα ἑορτασμοῦ τοῦ πάσχα τῶν παπικῶν, ἐπίσημη ἱστοσελίδα τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως






Αν... |όταν τα σχόλιά σας γίνονται αναρτήσεις μας...


✨ Αν γερνώντας ξεπεράσεις την ανάγκη να σε καταλαβαίνουν και να σε αποδέχονται οι άνθρωποι...

Αν μεγαλώνοντας πάψεις να θαμπώνεσαι από τα λεφτά τους, τα αξιώματα και τις κολακείες τους...

Αν δε δίνεις πια δεκάρα για το τι θα πουν, μα νοιάζεσαι για το τι θα πει Αυτός...

Αν περισσότερο σε συγκινεί στους ανθρώπους η Καλοσύνη και η Ανθρωπιά τους...

Τότε το mindset σου βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση. 

Σετάρισμα θα χρειαστεί, αν αρχίσεις να εξηγείς στους ανθρώπους...


|αγαπητέ ανώνυμε / ανώνυμη, μακάρι να ξέραμε το όνομά σου. 

Έτσι, για να σε συγχαρούμε και επωνύμως...


Οι έπαινοι, η υπερηφάνεια και η ταπείνωση


- Φοβηθείτε τους επαίνους εκ μέρους των ανθρώπων, εξακολούθησε ο στάρετς απευθυνόμενος προς όλους, και προπάντων όταν σας επαινούν παρά την αξία σας. Σιωπήστε, μην απαντήσετε εκείνη τη στιγμή. Μόνο μέσα σας συναισθανθείτε ότι σας επαινούν περισσότερο απ’ ό,τι αξίζετε. Μα αν αρχίσετε να αντιλέγετε, τότε γεννιέται η υποκρισία. 
Πράγματι, το λεπτό αίσθημα της ικανοποιήσεως από τους επαίνους υπάρχει στον καθένα. Όλοι βρισκόμαστε σε πλάνη δίνοντας μεγάλη αξία στον εαυτό μας. Υπερηφανευόμαστε, ματαιοδοξούμε και μετά πρέπει κάθε μέρα να παρακαλούμε τον Κύριο: «Κύριε, στείλε το έλεός Σου, λύτρωσέ μας από την πλάνη, από την έπαρση, φώτισέ με με το φως της χάριτός Σου».

Είναι φοβερή συμφορά όταν ο άνθρωπος χάνοντας την ταπείνωση, απατά τον εαυτό του και φαντάζεται ότι μόλις που δεν είναι άγιος. Φοβερή κατάσταση η έπαρση, η σατανική υπερηφάνεια! 
Κάποιους τους σώζει ο Κύριος απ’ αυτή την κατάσταση με βαρειά τιμωρία. Στέλνει κάποια ψυχική ασθένεια ή παραχωρεί να πέσουν σε επαίσχυντες αμαρτίες, από το βάρος των οποίων, σαν να συνέρχονται, έρχονται στον εαυτό τους, αναγνωρίζουν τη μηδαμινότητά τους, μετανοούν και διορθώνονται. Αλλά πολλοί απ’ αυτούς τους δυστυχείς χάνονται, ειδικά αν δεν υπάρχει κανείς να τους βοηθήσει να συνέρθουν. Φύλαξέ μας, Κύριε, όλους από μια τέτοια δαιμονική απάτη. Ποτέ δεν πρέπει να υπερηφανευόμαστε για τις ικανότητες, τα χαρίσματά μας και για τα άλλα φυσικά μας πλεονεκτήματα. Ο Κύριος θα μας τα αφαιρέσει σαν τιμωρία για την υπερηφάνειά μας.

Κάποτε έλεγε κατά την εξομολόγηση:
- Με τι θα εξολοθρεύσουμε την υπερηφάνεια και θα αποκτήσουμε την ταπείνωση; Ο όσιος Σεραφείμ διδάσκει: «Με τη σιωπή. Με τη σιωπή οι περισσότερες αμαρτίες νικώνται. «Ο Θεός υπερηφάνοις αντιτάσσεται, ταπεινοίς δε δίδωσι χάριν».
Όντας ο στάρετς πρότυπο ταπεινώσεως με όλες του τις δυνάμεις και τα χαρίσματά του προσπαθούσε να εμφυτεύσει αυτή την πολύτιμη αρετή σε όλους τους ανθρώπους. Έλεγε:
- Την ταπείνωση τη χαίρεται και ο ίδιος ο Θεός: «Επί τίνα επιβλέψω αλλ' ή επί τον ταπεινόν και ησύχιον και τρέμοντα τους λόγους μου.» (Ησ. 66, 2). Αλλά σε τι συνίσταται η ταπείνωση; Ο ταπεινός άνθρωπος θεωρεί τον εαυτό του αμαρτωλότερο όλων μέσα στην καρδιά του, κανένα δεν εξουδενώνει, κανένα δεν κρίνει, δεν αναζητεί τον πλούτο, τη δόξα και τις τιμές, ανδρείως υπομένει τους εξευτελισμούς, τις ύβρεις, τις επιπλήξεις, γιατί αναγνωρίζει ότι αυτά του αξίζουν.
Σε όλους συμπεριφέρεται χαρούμενα, είναι έτοιμος να υπηρετήσει τον καθένα, δεν βλέπει σαν καλά τα έργα του και δεν λέγει τίποτε γι’ αυτά, αν δεν υπάρχει ανάγκη. 
Η ταπείνωση είναι ο στέφανος και η ωραιότης όλων των αρετών. 
Ό,τι είναι για τη διψασμένη γη η βροχή, είναι για την ανθρώπινη ψυχή η ταπείνωση. 
Να κρατάτε μέσα στην καρδιά σας τα λόγια του Σωτήρος: «Μάθετε απ’ εμού, ότι πραύς ειμι και ταπεινός τη καρδίᾳ, και ευρήσετε ανάπαυσιν ταις ψυχαίς υμών» (Ματθ. 11,29). 

Από το βιβλίο: "Στάρετς Σάββας ο Παρηγορητής''



Θαυμαστά -ΛΟΓΟΙ και ΣΗΜΕΙΑ


Ένας Σέρβος σπουδαστής, ονόματι Πέτρος Ρέστοβιτς από το Βελιγράδι, άθεος και αβάπτιστος μέχρι τα 19 του χρόνια, βρήκε την πίστη και ζήτησε να βαπτιστεί στο Μοναστήρι του Χιλανδαρίου.
Καθώς γινόταν το Μυστήριο του Βαπτίσματος, κάποιος φίλος του τράβηξε μια φωτογραφία.
Την ώρα που φωτογράφιζε, επέτρεψε ο Θεός να φανεί κάτι από την αόρατη Χάρη του Μυστηρίου του Βαπτίσματος.
Αυτό φάνηκε όταν εκτυπώθηκαν οι φωτογραφίες.
Όλοι παρατήρησαν με κατάπληξη και ιερό δέος ότι στο κεφάλι του νεοφώτιστου καθόταν ένα λευκό περιστέρι!!!
Η συγκίνηση του ίδιου μόλις είδε τη φωτογραφία ήταν απερίγραπτη.
Το γεγονός αυτό συνέβη το 1980 στην Ιερά Μονή Χιλανδαρίου, του Αγίου Όρους.


Κάποτε, ο γέροντας Ευμένιος Σαριδάκης μνημόνευσε στην Πρόθεση τον Ευρωπαίο γνωστό ανθρωπιστή Ραούφ Φολερώ, παπικό στο δόγμα, επειδή είχε ευεργετήσει το Λεπροκομείο και ήταν πολύ καλός άνθρωπος. Τότε, άγγελος Κυρίου του πέταξε τη μερίδα από το άγιο Δισκάριο τρεις φορές.
Την τρίτη φορά, του εμφανίστηκε λέγοντάς του ότι εκεί (στην Πρόθεση) έχουν θέση μόνο τα μέλη της Εκκλησίας.
Του εξήγησε ότι στο κομποσχοίνι του μπορεί να βάλει τους πάντες,
αιρετικούς, ετεροθρήσκους, φονιάδες, εγκληματίες, ασελγείς, ζώντες και κεκοιμημένους, το πλήρωμα όλης της οικουμένης.
Στην ευχαριστιακή Αναφορά όμως, μόνο τους Ορθόδοξους, γιατί αυτοί αποτελούν τα μέλη της μίας, αγίας, καθολικής και αποστολικής Εκκλησίας.

Ιερόθεος μοναχός

Κάποτε ένας Τούρκος δικαστής κάλεσε τον π. Βασίλειο (μετέπειτα γέροντας Ιερώνυμος της Αίγινας) στο αρχοντικό του. Όταν έφθασε στο αρχοντικό του δικαστή του είπε:
- Αφέντη παπά, εγώ είμαι Τούρκος, μωαμεθανός. Όμως απ'το μισθό που παίρνω, κρατάω τα απαραίτητα για την οικογένεια μου και τα υπόλοιπα τα ξοδεύω σε ελεημοσύνες.
Βοηθάω χήρες, ορφανά, φτωχούς, προικίζω άπορα κορίτσια που παντρεύονται, βοηθάω αρρώστους. Κρατάω με ακρίβεια τις νηστείες, προσεύχομαι και γενικά προσπαθώ να είμαι συνεπής στην πίστη μου.
Επίσης όταν δικάζω, προσπαθώ να είμαι δίκαιος, δε χαρίζομαι σε κανέναν, όσο μεγάλη θέση κι αν έχει. Τι λες, όλα αυτά που κάνω δεν είναι αρκετά για να κερδίσω τον παράδεισο, που λέτε σεις οι χριστιανοί;
Ο π. Βασίλειος εντυπωσιάστηκε από όσα του είπε ο Τούρκος δικαστής κι ο νους του πήγε αμέσως στον εκατόνταρχο Κορνήλιο (Πράξ. ι΄). Διέκρινε μεταξύ τους δύο βίους παράλληλους.
Κατάλαβε πως πρόκειται για δίκαιο και καλοπροαίρετο άνθρωπο και ίσως η δική του αποστολή να ήταν ίδια με εκείνην του Απόστολου Πέτρου προς τον εκατόνταρχο. Αποφάσισε λοιπόν να δώσει τη μαρτυρία της πίστης του.
-Δεν μου λες, αφέντη, έχεις παιδιά;
-Ναι, έχω.
-Δούλους, έχεις;
-Έχω και δούλους.
-Ποιος εκτελεί καλύτερα τις εντολές σου, τα παιδιά ή οι δούλοι σου;
-Σίγουρα οι δούλοι μου, γιατί τα παιδιά, με το θάρρος που έχουν, πολλές φορές παρακούν και κάνουν ό,τι θέλουν, ενώ οι δούλοι μου κάνουν πάντα ό,τι τους λέω εγώ.
-Δε μου λες αφέντη, όταν εσύ πεθάνεις ποιος θα σε κληρονομήσει: οι δούλοι σου, που εκτελούν τις εντολές σου πιστά, ή τα παιδιά σου που σε παρακούν;
-Μα τα παιδιά μου βέβαια. Μόνο αυτά έχουν κληρονομικά δικαιώματα, όχι οι δούλοι.
-Ε, λοιπόν, όσα κάνεις αφέντη είναι καλά, αλλά το μόνο που μπορούν να σου κάνουν, είναι να σε κατατάξουν στην κατηγορία των καλών δούλων.
Αν όμως θέλεις να κληρονομήσεις τον παράδεισο, τη βασιλεία των ουρανών, πρέπει να γίνεις υιός.
Κι αυτό γίνεται μόνο με το βάπτισμα.

ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ ΔΟΞΑ ΣΟΙ!!
Πηγή Πολυξένη Ρέρρα

Ορθόδοξος Εκκλησία (Βλέπε ξέφραγο Αμπέλι)


Μέχρι σήμερα ἤμασταν ὑπερήφανοι, γιατὶ στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ὑπῆρχε γενικὰ μιὰ θαυμαστὴ ὁμοιομορφία. Δυστυχῶς, τὰ τελευταῖα χρόνια ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ἔχει καταντήσει ἕνα ξέφραγο ἀμπέλι, ὅπου ὁ καθένας κάνει τοῦ κεφαλιοῦ του.


Μὲ ἀφορμή τὴν ἀπομάκρυνση τοῦ Τιμίου Σταυροῦ ἀπὸ τὸ Ἅγιο Βῆμα ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Περιστερίου Γρηγόριο Παπαθωμᾶ, ἦλθε στὴν ἐπιφάνεια τὸ ἀπαράδεκτο αὐτὸ φαινόμενο ποὺ προσ­βάλλει τὴν Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία καὶ δυστυχῶς ἔχει πάρει ἀνεξέλεγκτες διαστάσεις.

Τὸ φαινόμενο αὐτὸ εἶναι οἱ καινοτομίες καὶ ἀλλαγές, στὶς ὁποῖες ἐπιδίδονται πολλοὶ ἀνώτεροι Κληρικοὶ, κυρίως Ἐπίσκοποι, ἀλλὰ καὶ κατώτεροι Κληρικοὶ (μὲ τὴν σιωπηλὴ ἀνοχή καὶ πολλὲς φορὲς ὑποκίνηση καὶ ἔγκριση τοῦ Ἐπισκόπου).

Ὅπωσδήποτε εἶναι ἀναμφισβήτητο τὸ δικαίωμα-προνόμιο τοῦ Ἐπισκόπου – τοῦ κάθε Ἐπισκόπου – νὰ προτείνη καὶ νὰ ἐφαρμόζη κάτι καινούργιο στὴν ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας, ὅταν τὸ θεωρῆ σωστὸ καὶ ὠφέλιμο γιὰ τὸ ποίμνιὸ του ἀλλὰ καὶ γιὰ ὅλη τὴν Ἐκκλησία. Ἐπειδή ὅμως, ἀκριβῶς, ὁ κάθε Ἐπίσκοπος δὲν εἶναι μόνος του, ἐννοεῖται ὅτι αὐτὸ ποὺ προτείνει πρέπει νὰ εἶναι ἀποδεκτὸ ἀπὸ ὅλη τὴν Ἐκκλησία. Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι ἕνα ξέφραγο ἀμπέλι, στὸ ὁποῖο ὁ καθένας κάνει ὅ,τι θέλει. Πρὶν προτείνει κάτι κάποιος Ἐπίσκοπος πρέπει νὰ εἶναι σίγουρος ὅτι αὐτὸ μπορεῖ καὶ πρέπει νὰ γίνη ἀποδεκτὸ ἀπὸ ὅλη τὴν Ἐκκλησία. Ἐὰν δὲν εἶναι σίγουρος, θὰ πρέπη νὰ συμβουλεύεται τοὺς Συνεπισκόπους του καὶ μόνο τότε νὰ προβαίνη στὴν ἀλλαγή καὶ τὴν ἐφαρμογή μιᾶς καινοτομίας. Αὐτὸ σημαίνει ὅτι πρέπει ἡ τοπική Σύνοδος καὶ, ἐὰν χρειασθῆ, μιὰ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος νὰ ἀποφασίση σχετικὰ. Μόνο ἔτσι θὰ εἴμαστε βέβαιοι ὅτι αὐτὸ ποὺ προτείνει ὁ Ἐπίσκοπος εἶναι σωστὸ καὶ ἀποδεκτό ἀπὸ ὅλους. Ἐὰν, παρ’ ἐλπίδα, πρᾶγμα ποὺ συμβαίνει μερικὲς φορὲς, ἡ Σύνοδος δὲν τὸ ἀποδεχθῆ, τότε ὁ Ἐπίσκοπος πρέπει νὰ τὸ ἀποσύρη καὶ νὰ συμμορφωθῆ μὲ τὴν γνώμη τῆς Συνόδου. Ἐὰν δὲν τὸ πράξη, τότε εἶναι ὑπόλογος στὴν Ἐκκλησία, ἡ ὁποία πρέπει νὰ πράξη τὰ δέοντα.

Μιὰ καινοτομία ἡ ὁποία γίνεται χωρὶς τὴν ἔγκριση ὅλης τῆς Ἐκκλησίας ἀποτελεῖ σκάνδαλο γιὰ ὅλους ἐκείνους τοὺς Χριστιανοὺς, οἱ ὁποῖοι κατηχήθηκαν καὶ ἔμαθαν τὶ εἶναι ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, τὰ Δόγματὰ της, οἱ ἀκολουθίες της καὶ γενικὰ πῶς πρέπει νὰ συμπεριφέρεται ὁ Ὀρθόδοξος, ὁ ὁποῖος δὲν θέλει νὰ αἰσθάνεται ὅτι βρίσκεται σὲ ἕνα καράβι χωρὶς καπετάνιο καὶ πηγαίνει ὅπου τὸ πηγαίνουν οἱ ἄνεμοι.

Θὰ μοῦ πεῖτε ὅτι σήμερα, μετὰ τὸ Συνέδριο τῆς Ἀποστασίας τῆς Κρήτης, δὲν ἔχει μείνει πιὰ τίποτα ὄρθιο, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ἔχει ἐξισωθῆ μἐ ὅλες τὶς αἱρέσεις καὶ τὶς θρησκεῖες καὶ δὲν ξέρουμε τὶ θὰ μᾶς ξημερώση ἀπὸ μέρα σὲ μέρα. Τουλάχιστον, ἄς προσέχουμε ὅσοι ἀκόμη ἔχουμε μέσα μας φόβο Θεοῦ καὶ ἄς μή ἀκολουθοῦμε τὰ μοντέρνα τερτίπια τοῦ κάθε μοντέρνου Ἐπισκόπου, ὁ ὁποῖος θέλει, μὲ τὶς καινοτομίες του, νὰ πρωτοτυπήση. Καὶ ἄς εἴμαστε βέβαιοι ὅτι ὁ Κυβερνήτης τοῦ Σύμπαντος Κόσμου ἔχει τὸν ἀπόλυτο ἔλεγχο τῆς κατάστασης καὶ ἔχει τὰ σχέδια Του. Ἐμεῖς, ἄς μένουμε πιστοὶ σὲ αὐτὸ ποὺ μᾶς διδάσκει τὸ Εὐαγγέλιο καὶ ἡ Ἐκκλησία μας, καὶ ὄχι ὁ κάθε ἕνας «Τσαρλατᾶνος» ποὺ ἐνδύθηκε τὸ ἔνδυμα τοῦ Χριστιανοῦ καὶ μᾶς κηρύττει καινοὺργιο εὐαγγέλιο, δικῆς του ἐπιλογῆς.

Μὲ ἀγάπη Χριστοῦ

Ὁ Ἀσκάλωνος Νικηφόρος

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ (Βλέπε: Ξέφραγο Ἀμπέλι) - Ορθόδοξος Τύπος (orthodoxostypos.gr)

Αναρτήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ

«Ό,τι κι αν γίνει το φως θα νικήσει. Ό,τι κι αν γίνει, η Ανάστασή μου θα επικρατήσει!»


Και «φεύγοντας»...... Βλέπουμε στην άλλη όχθη τον Παράδεισο. 
Και, μένουμε με ανοιχτά τα μάτια και το στόμα από την έκπληξη: Και μας τα κλείνουν οι παραστεκάμενοι. Στο επέκεινα μας περιμένει η δόξα, η λαμπρότητα το θάμβος. Αυτό μας δείχνει ο Κύριος με την Μεταμόρφωση.
Βγήκε στο παράθυρο της ανθρωπότητάς του και έδειξε στους μαθητές του τη θεϊκή του μορφή για να τους στηρίξει στα μελλούμενα βάσανα.
Και στις μέρες μας, όπου υπάρχει η απαξίωση του ανθρώπου και το διαβολικό σχέδιο του μετανθρώπου και η πολεμική κατά του Θεανθρώπου, όλα αυτά που σκοτεινιάζουν τον πνευματικό ορίζοντά μας, μας ανανεώνει την ελπίδα λέγοντάς μας:

«Ό,τι κι αν γίνει, εγώ θα επικρατήσω. Ό,τι κι αν γίνει το φως θα νικήσει. Ό,τι κι αν γίνει, η Ανάστασή μου θα επικρατήσει!»

π. Ανανίας Κουστένης





" ...Τέτοια παλαβή χαρά θά έχεις" !!!!!

Όπου Χριστός, εκεί χαρά αληθινή!

Η κοσμική χαρά δίνει κάτι τό πρόσκαιρο, κάτι γιά εκείνη τήν στιγμή, δέν δίνει αυτό που δίνει η πνευματική χαρά.

Η πνευματική χαρά είναι ζωή παραδεισένια.

Όσοι πέρασαν πρώτα από τήν Σταύρωση καί αναστήθηκαν πνευματικά, ζούν τήν πασχαλινή χαρά.

"Πάσχα, Κυρίου Πάσχα"!

Καί μετά έρχεται η Πεντηκοστή!...

- Γέροντα, πές τε μας κάτι γιά τίς ουράνιες χαρές.

- Καί σ' αυτήν τήν ζωή υπάρχουν ουράνιες χαρές καί ηδονές καί αναρωτιέται κανείς άν στήν άλλη υπάρχει κάτι ανώτερο από αυτό που ζεί εδώ.

Αυτές οι χαρές δέν εκφράζονται, μόνο βιώνονται.

- Γέροντα, πώς μπορείς νά φθάσεις σέ αυτήν τήν κατάσταση;

- Γιά νά έλθεις στήν κατάσταση που νά μήν μπορείς νά χωρέσεις τήν χαρά, ούτε νά τήν εκφράσεις, χρειάζεται νά προσέξεις τρία πράγματα:

Νά κινήσαι απλά, νά μήν ασχολήσαι μέ τούς άλλους, νά λές τήν ευχή.

Άν κάνεις αυτά, θά έλθει η ώρα που θά νοιώθεις τόση χαρά που θά μου λές:

"Παππούλη μου, π α λ ά β ω σ α!

Μήπως δέν είμαι καλά;

Τί είναι αυτό που νοιώθω; 

Τέτοια παλαβή χαρά θά έχεις!

(Από τό βιβλίο της Αποστολικής Διακονίας, Ανθολόγιον Συμβουλών Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου)


...Οι άγιοι δεν είναι οι καλοί άνθρωποι, αλλά οι ...


...Οι άγιοι δεν είναι οι καλοί άνθρωποι,

αλλά οι θεούμενοι.


Υπάρχουν μερικοί που υποκρίνονται τον άγιο,

αλλά αυτοί στην πραγματικότητα 

είναι υποκριτές λαοπλάνοι.

Ακόμη και οι αιρετικοί είναι καλοί άνθρωποι,

μπορεί να έχουν ηθική ζωή,

αλλά αφού δεν έχουν

την ορθόδοξη θεολογία

και την ασκητική θεολογία

και την ασκητική της Εκκλησίας

παραμένουν στην ηθική ζωή,

δεν μετέχουν της θεοποιού ενεργείας του Θεού

και δεν μπορούν να θεραπεύουν άλλους ανθρώπους...


|Εμπειρική δογματική - π.Ιωάννη Ρωμανίδη|


Αυτοί οι νεωτεριστές με το κοσμικό φρόνημα, κάνουν μεγάλο κακό στήν Εκκλησία

Ποτέ μην κατακρίνεις κληρικό η μοναχό για ηθικά παραπτώματα. Γιατί την ώρα που εσυ τον κατακρίνεις, αυτός μπορεί να έχει μετανοήσει για τις αμαρτίες του...
Όμως, να είσαι αυστηρός με κληρικούς ή μοναχούς, που «αἴρουν ὅρια αἰώνια, ἃ ἔθεντο οἱ Πατέρες ἡμῶν». 
Αυτοί οι νεωτεριστές με το κοσμικό φρόνημα, κάνουν μεγάλο κακό στήν Εκκλησία. Όποιον νεωτερισμό και αν εισάγουν, γίνεται κακή παράδοση και δεν διορθώνεται με τίποτα...

Μοναχός Γερόντιος των Δανιηλαίων

Αναρτήθηκε από π.Γεώργιος-Προσκυνητής

ΣΤΑ ΖΥΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΠΑΠΑΔΕΣ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΑΔΕΣ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ

ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ Α´


Ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός ἕλεγε: «Πρέπει ὁ παπᾶς νὰ εἶνε σὰν τὸν ἄγγελο καθαρός.... 
Τά ᾽χεις αὐτά, παπᾶ μου; Ἔλα, παπᾶ, νὰ σὲ βάλω στὴ ζυγαριά, νὰ σὲ ζυγίσω….
Ἔλεγε και κάτι ἄλλο: Εἶνε εὔκολο νὰ σωθῇ ὁ τσομπᾶνος ποὺ βόσκει τὰ πρόβατά του ἐπάνω στὰ βουνά, εὔκολο νὰ σωθῇ ἕνας ἐργατικὸς ἄνθρωπος ποὺ σκάβει τὴ γῆ, εὔκολο νὰ σωθῇ ἕνας χωρικός, εὔκολο θὰ σωθῇ ἕνας ἐργατικὸς κ᾽ ἕνας φτωχὸς ἄνθρωπος, μὰ δύσκολο, μὰ πολὺ δύσκολο εἶνε νὰ σωθοῦν στὰ χρόνια μας παπᾶδες καὶ δεσποτάδες καὶ πατριαρχάδες.
Ἔλεγε καὶ προφητεῖες γιὰ τοὺς ἱερεῖς καὶ ἀρχιερεῖς τῶν ἐσχάτων καιρῶν.
Θὰ ἀναφέρω μόνο δύο προφητεῖες, ποὺ εἶπε ποὺ ἔχει πεῖ ὁ Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός γιὰ τὸ ἱερατεῖο.
Εὐτυχῶς ποὺ δὲν εἶνε κανένας δεσπότης ἐδῶ παρών· γιατὶ ἐὰν ἦταν, θὰ μᾶς «τύλιγε σὲ μιὰ κόλλα χαρτί» καὶ θὰ μᾶς ἔλεγε ὅτι τοὺς κατηγοροῦμε. Θὰ ἔβαζαν μάρτυρα τὸν παπᾶ, ἐδῶ πέρα, θὰ ἔβαζε καὶ μερικοὺς ἄλλους ὑποψηφίους, καὶ οὐαὶ καὶ ἀλλοίμονο στὸν ἱερομόναχο τὸν Αὐγουστῖνο. Ἀλλὰ ἐν πάσῃ περιπτώσει, ἐγὼ θὰ τοὺς ἔλεγα, ὅτι δὲν τὰ κατάλαβαν καλὰ οἱ παπᾶδες καὶ ὅτι αὐτὰ τὰ λόγια δὲν τὰ λέγει ὁ Αὐγουστῖνος, τὰ λέγει ὁ Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός.
Ἡ πρώτη προφητεία· Θὰ ἔρθῃ καιρός, που θὰ παύσῃ ἡ ἁρμονία μεταξὺ τοῦ κλήρου καὶ τοῦ λαοῦ.
Ἡ Ἐκκλησία εἶνε ὅπως ἡ κιθάρα· ὅπως, ὅταν οἱ χορδὲς στὴν κιθάρα εἶνε κανονικὰ χορδισμένες, ἡ κιθάρα βγάζει ἕνα ὡραῖο ἦχο, ἔτσι ἀκριβῶς εἶνε καὶ ἡ Ἐκκλησία· κιθάρα εἶνε, λαϊκοὶ καὶ κληρικοὶ ἔχουν μιὰ ἁρμονία. Ἄχ τὰ χρόνια ἐκεῖνα, ποὺ ὁ παπᾶς καὶ ὁ δεσπότης ἦταν ἕνα πρᾶγμα μὲ τὸ λαό, μαζί, δὲν ξεχωρίζανε. Ὅπως ὁ τσομπάνης εἶνε μαζὶ μὲ τὰ πρόβατά του, κι ὅπως ὁ καλὸς ἀξιωματικὸς εἶνε μαζὶ μὲ τοὺς στρατιώτας του ἕνα πρᾶγμα, καὶ κοιμᾶται μέσα στὰ ἀντίσκηνα καὶ πολεμᾷ μαζί τους καὶ τρώει ὅ,τι τρῶνε κι αὐτοί, ἔτσι τὰ παλιὰ τὰ χρόνια, παπᾶς καὶ δεσπότης καὶ λαὸς ἤτανε μιὰ κιθάρα, μιὰ ἁρμονία.
Θά ᾽ρθουν χρόνια κατηραμένα, εἶπε ὁ Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, ἡ ἁρμονία αὐτή, ποὺ ὑπάρχει μεταξὺ τοῦ κλήρου καὶ τοῦ λαοῦ, δὲν θὰ ὑπάρχῃ πιά. Ὁ λαὸς θὰ εἶνε ἐναντίον τοῦ κλήρου. Καὶ νά τὰ χρόνια αὐτά ἦρθαν….


Οκτώ χρόνια πέρασαν και λόγω της απραξίας τα πράγματα πάνε προς το χειρότερο

Στο Άγιο Όρος ασκείται ψυχολογική βία με ανήθικους τρόπους"!

Αγιορείτης Πατέρας:
Στο Άγιο Όρος ασκείται ψυχολογική βία με ανήθικους τρόπους προς τους αγωνιστές Ορθόδοξους Μοναχούς


Οι Ψευδοαγιορείτες Αιρετικοί Οικουμενιστές, μη φοβούμενοι τον Θεόν και μη εντρεπόμενοι και σεβόμενοι ανθρώπους, εξασκούν ψυχολογική βία με ανήθικους τρόπους προς τους Αγιορείτες Ορθοδόξους Μοναχούς και Πατέρες, διότι πολεμούν την Παναίρεση του Οικουμενισμού. Δηλαδή δεν σέβονται την συνείδηση και την ελευθερία του Λόγου τους.
Επειδή οι Ορθόδοξοι Αγιορείτες Πατέρες έχουν δηλώσει ότι θα διακόψουν το Mνημόσυνο του Παναιρετικού Αιρεσιάρχη Πατριάρχη Βαρθολομαίου αυτό τους δαιμονίζει. Ας προσέξουν όμως διότι θα αρχίσουν να λειτουργούν οι πνευματικοί νόμοι εναντίον τους.
Κάποιοι Αντιπρόσωποι Ιερών Μονών και Γέροντες Συνοδειών, επειδή πιστεύουν ότι εξασκούν εξουσία και όχι διακονία στο σώμα της Αγιορείτικης Πολιτείας, δείχνοντας με αυτό ότι έχει ψηλώσει ο νούς τους, όπως έγραφε ο Ορθοδοξώτατος Παπαδιαμάντης Κολυβάς φιλοαγιορείτης, τούς παρακαλούμε και τους εφιστούμε την προσοχή, να σταματήσουν να επιτελούν έργο Διαβόλου κι ας αρχίσουν επιτέλους να ασχολούνται σοβαρά με τα θέματα της Ορθοδόξου Πίστεως και τους Ιερούς Κανόνες των Συνόδων της Εκκλησίας, και να μην εκφράζουν παράλογες, λογικές ερμηνείες του μυαλού τους, ότι δηλαδή, όσοι κόβουν το Μνημόσυνο του Αιρεσιάρχη Πατριάρχη, ότι αυτοί διαιρούν και δημιουργούν σχίσματα, ενώ αντιθέτως ο 15ος Κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, τους κατακρίνει ως συκοφάντες και ψευτοδιδασκάλους, όλους αυτούς τους Αιρετικούς Οικουμενιστές που λέγουν αυτά κι ας λάβουν σοβαρά υπ όψιν τους, ότι αυτοί είναι που δημιουργούν σχίσματα και διαιρούν την Αθωνική Μοναστική Πολιτεία, με το να συνεχίζουν να μνημονεύουν τον Αιρεσιάρχη Οικουμενιστή Πατριάρχη, φοβούμενοι μήπως χάσουν τα Μοναστήρια τους και τα Κελλιά τους και όχι φοβούμενοι τον Φοβερό και Ζώντα Θεό!
Κι αν ως τώρα δεν έχουν ασχοληθεί και δεν γνωρίζουν την Αγιοπατερική Εκκλησιολογική Διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας, τουλάχιστον να έχουν στοιχειώδη ταπείνωση κι επίγνωση και να μην ελέγχουν τους ἀλλους.
Εμείς ως Αγιορείτες Πατέρες, έχουμε δημοσιεύσει δύο ανοιχτές επιστολές, απευθυνόμενοι προς την Ιερά Κοινότητα και τους Ηγουμένους, και ουδείς απάντησε γραπτώς εάν κάπου σφάλουμε. Εμείς ότι γράφουμε δεν είναι προσωπική μας γνώμη. Προβάλλομεν την Διδασκαλίαν της Εκκλησίας με βάση την Αγία Γραφή και τους Αγίους Πατέρες.
Εάν θέλουν αυτοί ας απαντήσουν γραπτώς και κατοχυρωμένα.
Ένας φτωχός Αγιορείτης Μοναχος.



Ἀκούετε, ὦ ἅγιοι ἐπίσκοποι καί μητροπολῖται;


Ἡ ἡμετέρα Ἐκκλησία θέλουσα νά τονίσῃ ὅτι ἡ διαφύλαξις, ὁμολογία, διακήρυξις καί ὑπεράσπισις τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως εἶναι τό οὐσιῶδες καθῆκον τοῦ ἐπισκόπου, κατά τό τυπικόν τῆς χειροτονίας ὑποχρεώνει τόν ἐκλεγέντα νά σταθῇ εἰς τό μέσον τοῦ ἱεροῦ ναοῦ καί νά ἀπαγγείλῃ τό «πιστεύω» διά διακηρύξεως τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως καί ἀποκηρύξεως ὅλων τῶν αἱρετικῶν, οἱ ὁποῖοι προσέβαλον καί προσβἀλλουν τά ὀρθά δόγματα. 

Ἐναντίον αὐτῶν βοᾷ ὁ ἐψηφισμένος τό ἀνάθεμα! 

Ἀκούετε, ὦ ἅγιοι ἐπίσκοποι καί μητροπολῖται; 

Διά μέσου ὑμῶν ὁ Ἥλιος τῆς Ὀρθοδοξίας πρέπει νά λάμπῃ εἰς τάς ψυχάς τοῦ ποιμνίου σας. Δέν ἐπιτρέπεται ν’ ἀφήνηται κανένα νέφος κακοδοξίας καί πλάνης νά σκιάζῃ τόν ἥλιον τοῦτον. 

Ἀκούετε καί πάλιν, ὦ ἅγιοι ἐπίσκοποι καί μητροπολῖται; 

Αἱ ἀλήθειαι τῆς πίστεως, τά δόγματα, τά ὑπό τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων διατυπωθέντα, εἶνε θεοχάρακτοι πλάκες, εἰς τάς ὁποίας δέν δύναται νά προστεθῇ τι ἤ ν’ ἀφαιρεθῇ. Μένουν ἐς αεί θεμέλια τῆς Ἐκκλησίας. 


Ἀπόσπασμα ἀντιγραφέν ἀπό τό βιβλίο ΣΦΕΝΔΟΝΗ τοῦ ὁσίου, προφήτου καί ὁμολογητοῦ τῆς Πίστεως πατρός Αὐγουστίνου Καντιώτη (σελ. 265-266).

Αναρτήθηκε από ΟΜΟΛΟΓΙΑ

Σπήλαιο ΛΗΣΤΩΝ!!! Σχολιασμός του Νικόλαου Σωτηρόπουλου+ γιά τήν ΒΕΒΗΛΩΣΗ των Ιερών Ναών!

" ΜΩΡΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΑΠΩΛΕΣΑΙ " ...


«Ὁ οἶκος μου οἶκος προσευχῆς κληθήσεται· ὑμεῖς δέ αὐτόν ἐποιήσατε σπήλαιον λῃστῶν» (Ματθ. ΚΑ΄13).

Τί θά ἔκανε σήμερα ὁ Κύριος, βλέποντας τή βεβήλωσι ὄχι μόνον τῆς αὐλῆς, ἰδίως στά πανηγύρια, ἀλλά καί αὐτοῦ τοῦ ἐσωτερικοῦ τοῦ χριστιανικοῦ ναοῦ, ὁ ὁποῖος εἶναι ἀσυγκρίτως ἀνώτερος ἀπό τόν Ἰουδαϊκό ναό; 


Ὄχι μόνο σέ οἶκο ἐμπορίου καί σπήλαιο λῃστῶν, ἀλλά καί σέ θέατρο ἔχουμε μεταβάλει τόν τρομερὀ τόπο τῆς λατρείας. 

Καί ἀλλοίμονο ἐάν δέν διαμαρτυρώμεθα ἐντόνως γιά τήν ἀπαράδεκτη αὐτή κατάστασι καί δέν ἀγωνιζώμεθα γιά τήν κάθαρσι καί εὐπρέπεια τοῦ οἴκου τοῦ Θεοῦ!

Καί μόνο ἡ βεβήλωσις τοῦ ναοῦ ἀπ’ τούς χριστοκαπήλους καί θεομπαῖκτες εἶνε ἀρκετή νά ἐπισύρῃ τήν ὀργή τοῦ Θεοῦ ἐναντίον ὄχι μόον αὐτῶν, ἀλλά καί ὅλων, ὅσοι ἀνέχονται τή φρικτή αὐτή κατάστασι. 

Ἀδελφοί! 

Νά μή ντρέπεται κανείς νά ἐλέγχῃ τούς ἐνόχους καί ὑπευθύνους γιά τή βεβήλωση τῶν ἱερῶν ναῶν.

Ἀπόσπασμα ἀντιγραφέν ἀπό τό βιβλίο ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΤΘΑΙΟΥ τοῦ μακαριστοῦ θεολόγου καί φιλολόγου Νικολάου Σωτηρόπουλου.

(Ματθ. ΚΑ΄13, σελ. 241)


Επιμέλεια Φώτιος Μιχαήλ, ιατρός

Καλώς τα δεχτήκαμε...


Σήμερα χρειάστηκε να κάνω τραπεζική συναλλαγή μέσω e-banking στην πιο συστημική πεθαίνεις Πειραιώς και το μάτι μου έπεσε στο Υπολογιστής Ανθρακικού Αποτυπώματος. Λέω δεν μπορεί, ξεκίνησε η τράπεζα να υπολογίζει πόσα ανθρακούχα καταναλώνω; (που δεν καταναλώνω). Μετά συνειδητοποίησα ότι τα νεοταξικά τσιράκια λαμβάνουν εξ΄αλλοδαπής εντολές μεταφρασμένες από TN από τα Lidl αποδίδοντας το Διοξείδιο του άνθρακα σαν Ανθρακικό. 

Μην αρχίσετε τώρα το ίδιο είναι. Κανείς στην ελλάδα δεν χρησιμοποιεί την λέξη Ανθρακικό για τις εκπομπές CO2. Οπως κανείς δεν χρησιμοποιεί τη λέξη Οργανικά (Organic) για τα βιολογικά προιόντα. Έχουμε κάποιες διαφοροποιήσεις με την αγγλική.


Με έτρωγε να πατήσω το κουμπί ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ όπου εμφάνισε αυτή την ωραία σελίδα:


Στο κέντρο της σελίδας διαβάζω

Κάθε αγορά που πραγματοποιείτε, κατατάσσεται σε μια συγκεκριμένη κατηγορία συναλλαγής και μέσω συγκεκριμένου αλγόριθμου υπολογίζεται η εκτιμώμενη ποσότητα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) για κάθε ευρώ (€) που δαπανάτε.

Κάπου εδώ έχω αρχίσει να φορτώνω και ο συνωμοσιολόγος μέσα μου ουρλιάζει "απροκάλυπτο φακέλωμα" και "ετοιμαστείτε για αυτοματοποιημένη εισφορά, τέλος βιωσιμότητας ή όπως αποφασίσουν να βαφτίσουν το οικολογικό χαράτσι". 

Ξαναδιαβάζω και βλέπω την λύση στις λέξεις "που δαπανάτε", "με την χρήση των προιόντων μας" συμπληρώνω. 

Πόλεμο θέλατε; Πόλεμο θα έχετε κουφάλες. Πληρωμή μέσω καρτών και ebanking μόνο μέχρι το όριο για την συμπλήρωση του ορίου Δαπανών Μείωσης Φόρου και μάλιστα μόνο συναλλαγές με "χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα". Ολα τα άλλα μετρητά μόνο.

Δεν θα μας κινεζοποιήσετε ρε!

Mεσσήνιος Αργοναύτης