.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Δεν είναι δύσκολο να επικοινωνήσεις με τους Αγίους



"Δεν είναι δύσκολο να επικοινωνήσεις με τους Αγίους.Αρκεί να εξαγνίσεις

τα ψυχικά σου μάτια, να τα προσηλώσεις πάνω σε έναν Άγιο και να 

προσευχηθείς σ' αυτόν, να του ζητήσεις αυτό που έχεις ανάγκη και να είσαι 

σίγουρος πως θα το λάβεις."

Άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης

Γέροντας Εφραίμ - Η Ευρώπη δεν θέλει να υπάρχουν ορθόδοξα μοναστήρια

Νά σωπαίνουμε στούς κινδύνους τῆς Πίστεως ἐκ τῶν αἱρέσεων;



Μέγας Ἀθανάσιος:

"Εἶναι δίκαιο νά ἀγανακτήσετε γιατί ἄν αὐτά ἀντιμετωπιστοῦν διά τῆς σιωπῆς θά ἐπεκταθεῖ λίγο-λίγο τό κακό καί στίς ἄλλες ἐκκλησίες καί θά καταντήσει ἡ διδασκαλία μας ἐμπόριο πού πωλεῖται καί ἀγοράζεται"*. 


Ἅγιος Κύριλλος:

 "...ποιός θά μπορέσει νά μᾶς σώσει κατά τήν ἡμέρα τῆς Κρίσεως, ἄν σιωπήσουμε, ἤ ποιά ἀπολογία θά βροῦμε ἀφοῦ τηρήσαμε τόσο μακροχρόνια σιωπή ἀπέναντι στούς δυσεβεῖς λόγους σου ἐναντίον Του;"... 
"Ὅταν ἀδικεῖται ἡ πίστις πρός τόν Θεό, ἄς παύσει ὁ σεβασμός πρός τούς γονεῖς ὡς ἀβάσιμος καί ἐπισφαλής, ἄς μένει δέ ἀργός ὁ νόμος τῆς φιλοστοργίας πρός τά τέκνα καί τούς ἀδελφούς. Ἄς εἶναι τότε λοιπόν γιά τούς εὐσεβεῖς τιμιώτερος ὁ θάνατος ἀπό τήν ζωή"*. 


Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος: 

"Ὅταν οἱ Θεῖοι νόμοι ὑβρίζονται καί ἐμεῖς διατελοῦμε ἐν σιγῇ καί ἀδιαφορία, τότε, ἡ κόλαση μᾶς περιμένει"*. 


* Ὅ.ἄ. Ἐγκύκλιος ἐπιστολή, 6, 25.
* Ἐπιστολή ιζ΄ P. G. 77, 105C-108A.
* Joaonnes ChrysostomusScr. Eccl., De Babyla contra Julianum et gentiles (2062-373).


Παραχάραξη τῶν θείων Γραφῶν γιά ἀμνήστευση τῆς ὁμοφυλοφιλίας στό βιβλίο «Ἕλξη καί πάθος»



Οὐαί οἱ τιθέντες τό σκότος φῶς καί τό φῶς σκότος, οἱ τιθέντες τό πικρόν γλυκύ καί τό γλυκύ πικρόν. Οὐαί οἱ συνετοί ἐν ἑαυτοῖς καί ἐνώπιον ἑαυτῶν ἐπιστήμονες. (Ἡσαΐας, 5, 20-21)

Ὁ π. Βασ. Θερμός βάλθηκε μέσα ἀπό τό βιβλίο του «Ἕλξη καί πάθος» νά «κατηχήσει» τούς ἀναγνῶστες του στήν ἀμφισβήτηση τῆς Ἁγίας Γραφῆς, προβάλλοντας ἑρμηνεῖες ἀπό τό φιλικό του «ἑπιστημονικό» περιβάλλον. Ἀθετώντας τήν ἑρμηνεία καί διδασκαλία τῶν ἁγίων Πατέρων φθάνει στήν στρέβλωση τῶν νοημάτων καί σ΄αὐτή τήν ἀμφισβήτηση τῶν ἁγίων Γραφῶν. Στήν ἑνότητα πού ἀκολουθεῖ ἀσχολούμεθα ὄχι μέ τήν ἁγιογραφική ἑρμηνεία τῶν ἁγίων Πατέρων- θά τό κάνουμε ἀργότερα - ἀλλά μέ τήν φιλελεύθερη ἑρμηνευτική τῶν προτεσταντῶν πού οἰκειοποιεῖται ὁ π. Βασίλειος. Θά προσπαθήσουμε ἀπό αὐτό τό ἴδιο κείμενο τῶν ἁγίων Γραφῶν νά… ἀναιρέσουμε τίς ἐσφαλμένες θέσεις του.

Α) Δέν ἦταν ἡ ὁμοφυλοφιλία αἲτία τῆς καταστροφῆς τῶν Σοδόμων, ἰσχυρίζεται ὁ π. Βασ. Θερμός!

Γιά νά εἴμαστε δίκαιοι μέ τήν φιλελεύθερη ἑρμηνευτική, θά πρέπει νά παραδεχθοῦμε ὅτι στό σύνολό της ἡ Ἁγία Γραφή δέν στηρίζει αὐτή τήν αὐτονόητη θεωρούμενη σήμερα ὡς παγκόσμιο στερεότυπο, συνειρμική σύνδεση τῶν Σοδόμων μέ τήν ὁμοφυλοφιλία! (Β. Θερμός, Ἕλξη καί πάθος, σ. 358)

Μέ ἁπλᾶ λόγια ὁ π. Βασίλειος ἰσχυρίζεται μέ τά παραπάνω ὅτι μέσα ἀπό τό ἱερό κείμενο τῆς Ἁγίας Γραφῆς δέ προκύπτει αὐτό πού φρονεῖ ἡ Ἐκκλησία (αὐτό τό λέμε τώρα «στερεότυπο»!) δηλ. ὅτι ἡ καταστροφή τῶν Σοδόμων μέ φωτιά καί θειάφι σχετίζονται μέ τήν ὁμοφυλοφιλία τῶν Σοδομιτῶν! Ἀγωνίζεται δέ ὁ π. Β. μέ ὑπερβολικό ἄγχος νά ἀποδείξει ὅτι ἡ καταστροφή αὐτή ὀφείλεται στήν ἀφιλόξενη διάθεση καί γενικῶς σέ ἄλλες ἁμαρτίες τῶν κατοίκων τῆς πόλεως τῶν Σοδόμων.

α) Παλαιά Διαθήκη 

Ι) Ἡ ὁμοφυλοφιλία τελική κορύφωση τῆς ὑπερηφάνειας.

Ὁ π. Βασίλειος χρησιμοποιεῖ χωρία τῆς Π.Δ. γιά νά ἀποδείξει τούς ἰσχυρισμούς του:

- Ἀπό τή Σοφία Σολομῶντος παραθέτει χωρίο (Σοφ. Σολ. 19, 13-14) πού συγκρίνει τήν ἀφιλοξενία τῶν Αἰγυπτίων ἔναντι τῶν Ἑβραίων μέ τήν ἀφιλοξενία τῶν Σοδομιτῶν ἔναντι τῶν Ἀγγέλων. Ἐπειδή δέν γίνεται λόγος στό συγκεκριμένο χωρίο γιά τή βδελυρή μανία τῶν Σοδομιτῶν μήπως αὐτό σημαίνει πώς γιά τή Ἁγία Γραφή ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι ἄσχετη μέ τούς σοδομῖτες καί τήν καταστροφή τους;

- Ἄλλο χωρίο: « (ὁ Κύριος) δέν γλύτωσε τούς συμπολίτες τοῦ Λώτ πού τούς βδελύχθηκε γιά τήν ὑπερηφάνειά τους» (Σοφ. Σειράχ 16, 8). Τονίζοντας ὁ σοφός Σειράχ τή ρίζα ὅλων τῶν παθῶν τήν ὑπερηφάνεια, σημαίνει ὅτι δέν τήν σχετίζει μέ τή μανία τῆς ὁμοφυλοφιλίας; Ἀντιθέτως! Στό ἑπόμενο χωρίο (16, 9) διαβάζουμε: «οὐκ ἠλέησεν ἔθνος ἀπωλείας τούς ἐξηρμένους ἐν ἁμαρτίαις αὐτῶν» δηλ. δέν ἐλέησε τό ἔθνος αὐτό τῆς ἀπώλειας πού ὑπερηφανεύονταν γιά τίς ἁμαρτίες τους». Καί βέβαια, ἡ ἀσχημοσύνη τῆς ὁμοφυλοφιλίας εἶναι, ἀπ΄ὅσες ἁμαρτίες τῶν Σοδομιτῶν γνωρίζουμε, ἡ κατ΄ εξοχήν ἁμαρτία τους πού μέ τόση ὑπερηφάνεια, μανία, ἐπιμονή καί ἀναίδεια διέπρατταν.

- Ἄλλο χωρίο πού παραθέτει ὁ π. Βασίλειος: «Οἱ πόλεις αὐτές ἁμάρτησαν ὅταν περηφανεύτηκαν...καί ζοῦσαν μέ περιττή πολυτέλεια, καί δέν βοήθησαν τούς φτωχούς... Περηφανεύτηκαν κι ἔκαναν πράξεις βδελυρές. Ὅταν τά εἶδα αὐτά τίς έξαφάνισα» (Ἰεζ, 16, 49-50). Ὅσα λέει ἐδῶ ὁ Κύριος στόν προφήτη Ἰεζεκιήλ δέν εἶναι παρά μιά σαφέστερη ἐξήγηση τοῦ προηγουμένου χωρίου. Οἱ Σοδομίτες περηφανεύτηκαν «κι ἔκαναν πράξεις βδελυρές».

Χρειάζεται νά ποῦμε ὅτι αὐτές οἱ βδελυρές πράξεις εἶναι ἡ ὁμοφυλοφιλική μανία; Καί μετά; Ὅταν τά εἶδε ὁ Κύριος ἐξαφάνισε τίς πόλεις αὐτές. Καί ξέρουμε μέ ποιό φοβερό τρόπο!

Μήπως κανείς ὅταν ἀγωνιᾶ νά δείξει τό πικρό γλυκύ καί τό σκότος φῶς σκοτίζεται ὁ νοῦς του ; Λέει ὁ Χριστός μας: «Ὁ περιπατῶν ἐν τῇ σκοτίᾳ οὐκ οἶδε ποῦ ὑπάγει» (Ἰω. 12, 35)

- Χρησιμοποιεῖ ὁ π. Βασίλειος καί δύο χωρία (Ἡσ. 1, 11-15 καί Ἱερ, 23, 14) στά ὁποῖα ὁ Ἰσραηλιτικός λαός, λόγω τῆς ἀποστασίας του παρομοιάζεται ἀπό τούς προφῆτες, πού μετέρχονται ἕνα σχῆμα ὑπερβολῆς, μέ τά Σοδομα καί τά Γόμορρα. Καί βέβαια ἀπό χωρία μέ ἀλληγορικό περιεχόμενο δέν μποροῦμε νά ἐξάγουμε συμπεράσματα γιά τίς ἁμαρτίες καί τήν καταστροφή τῶν Σοδόμων, ἀφοῦ οἱ Ἑβραῖοι, παρά τίς ἁμαρτίες τους, δέν χαρακτηρίζονταν γιά ὁμοφυλόφιλες πράξεις.

Τό ἴδιο συμβαίνει καί μέ τό Σοφον. 2, 9-10, ὅπου, μέ τά Σόδομα καί τά Γόμμορα, παρομοιάζονται οἱ Μωαβίτες καί οἱ Ἀμμωνίτες.

Τέλος τό χωρίο Γ’ Μακκ. 2, 5. πού παραθέτει ὁ π. Βασίλειος δέν ἔχει γενικόλογο χαρακτήρα, ὅπως ἰσχυρίζεται, ἀλλά εἶναι φωτιά καί θειάφι γιά ὅσους ἐπιβουλεύονται τόν λόγο τοῦ Θεοῦ. Παραθέτω τό κείμενο: σύ τούς ὑπερηφανίαν ἐργαζομένους Σοδομίτας, διαδήλους ταῖς κακίαις γενομένους, πυρί καί θείῳ κατέφλεξας, παράδειγμα ἐπιγενομένοις καταστήσας. 

Μετάφραση (ὅπως τήν χρησιμοποιεῖ ὁ π. Θερμός): «Ἐσύ Κύριε, κατέκαψες μέ φωτιά καί θειάφι τούς κατοίκους τῶν Σοδόμων καί τούς ἔκανες παράδειγμα γιά τούς μεταγενεστέρους γιατί συμπεριφέρονταν μέ ἀσέβεια(ὑπερηφάνεια λέγει τό κείμενο τῶν Ἑβδομήκοντα) καί εἶχαν γίνει διαβόητοι γιά τή διαφθορά τους». Γιατί ἄραγε εἶχαν γίνει διάβοητοι; Σέ τί συνίστατο ἡ διαφθορά τους πού ἔκανε τούς πάντες νά τούς ἀποστρέφονται; Μήπως γιατί ἦσαν ἀφιλόξενοι; Ἀστεῖο καί νά τό σκεφτεῖ κανείς. Ἡ ὁμοφυλοφιλία, τό βδελυρό ἀποτέλεσμα τῆς ὑπερηφάνειας, τούς εἶχε κάνει διάσημους! Μήπως σᾶς θυμίζει κάτι σήμερα; Gay pride, παρελάσεις ὁμοφυλόφιλης ὑπερηφάνειας!

Ἕνα συμπέρασμα: Ἡ τρυφηλή ζωή καί ἡ σκληρότητα τῶν Σοδομιτῶν συνδυαζόμενα μέ τήν ὑπερηφάνεια κορυφώνονταν στήν ἀποτρόπαια σοδομιτική-ὁμοφυλοφιλική ἁμαρτία. Αὐτή ἡ κορύφωση δέν ἔγινε ἀνεκτή ἀπό τόν Θεό.

ΙΙ) Ἡ ἴδια ἡ διήγηση βεβαιώνει ὅτι ἡ ὁμοφυλοφιλία ἦταν ἡ αἰτία τῆς καταστροφῆς τῶν Σοδόμων.

Βέβαια ἡ ἴδια ἡ συνέχεια, ἡ ροή τῆς διηγήσεως ἀπό τή Γένεση (Γεν. 18, 20 - 19, 29) πού ἀναφέρεται στούς Σοδομίτες, πείθει ὅτι ἡ καταστροφή τῶν Σοδόμων ὀφείλεται στό πάθος τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Ἄς δοῦμε ἀπό κοντά τή διήγηση:

Ὁ Λώτ φιλοξένησε στό σπίτι του δύο νέους μή γνωρίζοντας ὅτι ἐπρόκειτο γιά ἀγγέλους. Ἀφοῦ τούς παρέθεσε δεῖπνο, πρίν κοιμηθοῦν «ὅλοι οἱ Σοδομῖτες ἄνδρες τῆς πόλεως ἀπό τόν πιό νέο ὡς τόν γεροντότερο περικύκλωσαν τό σπίτι του Λώτ καί τοῦ φώναζαν: ʺΠοῦ εἶναι οἱ ἄνδρες πού μπῆκαν στό σπίτι σου τή νύχτα;Βγάλε τους ἔξω γιά νά βρεθοῦμεἐρωτικά μαζί τουςʺ. Ὁ Λώτ βγῆκε στό πλατύσκαλο, ἔκλεισε πίσω του τήν πόρτα καί τούς λέει: ʺἈδελφοί μου, μήκάνετε τέτοιο πονηρό πράγμα. Ἔχω δύο θυγατέρες πού δέν γνώρισαν ἄνδρα. Θά τίς φέρω ἔξω κι ἐσεῖς κάνετε ὅ,τισᾶς ἀρέσει μαζί τους. Μόνο μήν κάνετε κακό σ΄αὐτούς τούς ἄνδρες πού μπῆκαν κάτω ἀπό τή σκέπη τοῦ σπιτιοῦ μουʺ.Τοῦ λένε ἐκεῖνοι: ʺ Φύγε ἀπό κεῖ. Ἦρθες ἐδῶ ξένος καί θέλεις νά μᾶς κάνεις τόν κριτή; Τώρα θά πάθεις χειρότερα ἀπ΄αὐτούςʺ. 

Ἄρχισαν λοιπόν νά κακομεταχειρίζονται τόν Λώτ καί πλησίασαν γιά νά σπάσουν τήν πόρτα. Τότε οἱ ἄνδρες [οἱ Ἄγγελοι] ἅπλωσαν τά χέρια τους, τράβηξαν μέσα στό σπίτι τόν Λώτ κι ἔκλεισαν τήν πόρτα. Κι αὐτούς πού ἦσαν ἔξω ἀπό τήν πόρτα, ὅλους μικρούς καί μεγάλους τούς ἔπληξαν μέ τύφλωση ὥστε ἀπόκαμαν ψάχνοντας νά βροῦν τήν πόρτα. Εἶπαν δέ οἱ ἄγγελοι στόν Λώτ: ʺἜχεις ἐδῶ γαμπρούς, γιούς ἤ θυγατέρες; Ἤ μήπως ὑπάρχει κάποιος ἄλλος δικός σου στήν πόλη; Βγάλε τους ἔξω ἀπ΄ αὐτόν τόν τόπο. Θά τόν καταστρέψουμε γιατί ἡ κατακραυγή ἐναντίον τους ὑψώθηκε πρός τόν Κύριο, ὁ ὁποῖος μᾶς ἀπέστειλε νά καταστρέψουμε τελείως αὐτή τήν πόλη».

Τούς ἀγγέλους τελικά ἀκολούθησαν ὁ Λώτ, ἡ σύζυγός του καί οἱ δύο θυγατέρες του. Κρατώντας τους οἱ ἄγγελοι ἀπό τό χέρι τούς ὁδήγησαν μακριά ἀπό τήν πόλη. Μόλις ἔφθασαν στή Σηγώρ ὁ «Κύριος ἔβρεξε στά Σόδομα καί τά Γόμμορα θειάφι καί φωτιά ἀπό τόν οὐρανό καί κατέστρεψε ἐκεῖνες τίς πόλεις, τίς περιοχές γύρω ἀπό αὐτές καί ὅσους κατοικοῦσαν ἐκεῖ καί ὅλα ὅσα φύτρωναν στή γῆ ἐκείνη».

Ἀπό μόνη της ἡ διήγηση μᾶς δείχνει ὅτι ἀμέσως μετά τήν ἀναίσχυντη προσπάθεια τῶν Σοδομιτῶν νά συνευρεθοῦν μέ τούς ἀγγέλους ἀκολούθησε ἡ τιμωρητική καταστροφή τῆς πόλεώς τους καί τῶν ἄλλων πόλεων πού ἔπασχαν ἀπό τή σοδομιτική μανία. Γιά νά καταλήξει κάποιος σέ ἄλλο συμπέρασμα, πρέπει νά διακόψει βίαια τό εἱρμό τῆς διηγήσεως στό σημεῖο πού οἱ ἄγγελοι σύρουν μέσα τόν Λώτ καί τυφλώνουν τούς Σοδομίτες, νά δεῖ τή συνέχεια τῆς διηγήσεως ὡς μή συνέχεια, καί νά ἀρχίσει νά διερωτᾶται, ποιά ἦταν ἡ αἰτία πού ἔπεσε φωτιά καί θειάφι στά Σοδομα. Καί τέλος νά πεῖ : «Ἄ, κατάλαβα! Τούς ἔκαψε ὁ Θεός γιατί ἦσαν ἀφιλόξενοι». Ἄτοπο, ἀδύνατο καί ἀνόητο εἶναι νά σκεφθεῖ κάποιος ἔτσι.

Ἀρκετά ὡς ἐδῶ. Θά ἐπανέλθουμε σέ ἄλλο κείμενό μας μέ μαρτυρίες τῆς Κ. Διαθήκης …

Πρωτοπρεσβύτερος Ἰωάννης Φωτόπουλος

H ΩΡΑ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ - ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ

Οσοι με γνωρίζουν από κοντά με ρωτούν γιατί σταμάτησα τώρα που δυσκολεύουν τα πράγματα να μιλάω για προφητείες.
Νομίζω ότι πλέον είμαστε μέσα στα γεγγονότα και πλέον θα μιλήσει ο ίδιος ο θεός, μέσα από τις εξελίξεις που έρχονται. Υπάρχει η περίοδος 24 Μα'ί'ου-8 Ιουλίου που μπορεί να εκτυλιχζτούν πολλά γεγγονότα.

Θα ξεκινήσω με το αυριανό Eurogroup, όπου εκεί θα δούμε αν θα μας δώσουν τη δόση,μετά τα δυσβάστακτα μέτρα που ψηφίστηκαν στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.
Ακολουθεί η επέμβαση των ΜΑΤ στην Ειδομένη που θα ξεκινήσει Τρίτη ή Τετάρτη.
Κι εδώ θα θυμήσω τι είπε κάποιος Γέροντας πριν από μήνες: "Είναι καίριο θέμα, θυμηθείτε μας, δεν πρέπει να παρέμβουν στην Ειδομένη οι δυνάμεις καταστολής."Ηδη 10 διμοιρίες ΜΑΤ βρίσκονται στην Ειδομένη για να εκκενωθεί από τους πρόσφυγες.
Ακολουθεί η επίσκεψη Πούτιν,Παρασκευή και Σάββατο (27-28 Μα'ί'ου)σε Αθήνα και Αγιον Όρος.Κι εδώ μπορεί να βγουν κάποια δελτία ειδήσεων.
Στις 23 Ιουνίου υπάρχει το δημοψήφισμα για το BREXIT.Nα θυμήσουμε ότι ο Αγιος Πα'ί'σιος είπε ότι η EOK(EE) θα διαλυθεί. Είναι νωρίς για να πει ο Αγγλος τον Γάλλο και το Γερμανό σύμμαχε… είναι νωπό το αίμα...
Αν η διάλυση θα ξεκινήσει στις 23 Ιουνίου ή θα έχουν προηγηθεί κάποια γεγγονότα στην Ελλάδα και θα τους προλάβουμε στην έξοδο, ή θα καθυστερήσουν κι άλλο τα πράγματα θα το δείξει ο χρόνος.
Ακολουθεί η Πανορθόδοξος Σύνοδος στην Κρήτη από 16-26 Ιουνίου με θέμα την ένωση των Χριστιανικών Εκκλησιών.
Εχουν γραφτεί πολλά γι αυτή τη Σύνοδο και δεν χρειάζεται να αναφερθούμε περισσότερο, αφού από εκεί και πέρα αποφασίζει ο Θεός για τις εξελίξεις που θα δρομολογηθούν.
Τέλος να αναφέρουμε την 8η Ιουλίου που αναφέρει ο Αγιος Ιωάννης Κωνστάντσας όπου θα συμβούν δύο ανήκουστοι πολέμοι.
Ηδη υπάρχουν εκρηκτικά γεγγονότα σε Αν. Ουκρανία, Ναργκόνο-Καραμπάχ (Αρμενία-Αζερμπα'ι'τζάν), Βαλτικές χώρες, Κριμαία, Συρία κλπ.
Να λάβουμε επίσης υπόψιν την πολιτική αστάθεια και την ακύρωση των εκλογών στα Σκόπια.
Τα γεγγονότα τρέχουν,αλλά αυτό που με ανησυχεί είναι ότι δεν υπάρχει Μετάνοια. Θα επιστρέψουμε με άλλο άρθρο σε περίπτωση εξελίξεων….

Αν υποταχθούν οι Έλληνες, τότε δεν θα υπάρξει και καμία αντίσταση, από κανέναν λαό στον κόσμο.ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗΣ



Χριστός Ανέστη.

Έχω γράψει από πολύ παλιά, αλλά όπως φαίνεται πρέπει να το επαναλαμβάνουμε συνέχεια γιατί τα ξεχνάμε. “Δεν πρόκειται να ξεκινήσει η “Νέα Eβραϊκή” Τάξη” τα παγκόσμια γεγονότα , αν δεν “ξεμπερδέψουν” πρώτα με τους Έλληνες.
Και αυτό το “ξεμπερδέψουν” με τους Έλληνες, έχει ένα και μόνο νόημα. 
ΝΑ ΥΠΟΤΑΧΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Η ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ. 
Γιατί αν υποταχθούν οι Έλληνες, τότε δεν θα υπάρξει και καμία αντίσταση, από κανέναν λαό στον κόσμο.
Ο πόλεμος που συντελείται παγκοσμίως σήμερα είναι θρησκευτικός και στόχος δεν είναι οι διάφορες ψεύτικες θρησκείες του κόσμου, αλλά η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ που είναι η μόνη ΑΛΗΘΙΝΗ και ΖΩΣΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ. 
Και όταν μιλάμε για θρησκεία μιλάμε για τον Θεό. Και ο Θεός είναι η μέγιστη δύναμη στο σύμπαν. Και αυτήν την μέγιστη Θεϊκή δύναμη, την έχουμε και την κρατάμε στα χέρια μας εμείς οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. 
Αυτό τους πονάει, αυτό τους φοβίζει, γι’ αυτό μας πολεμούν.
Το ζητούμενο λοιπόν γι’ αυτούς, είναι να υποταχθούμε σε ότι μας κάνουν. Και όπως βλέπετε μέχρι στιγμής το κατορθώνουν. Περνάνε τα μέτρα ΥΠΟΤΑΓΗΣ που θέλουν, χωρίς να αντιδρά κανένας από αυτούς που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ πως πρέπει να αντιδράσουν. 
ΟΧΙ ΕΙΚΟΝΙΚΑ, αλλά ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ. 
Και αυτός που πρέπει να αντιδράσει δεν είναι από μόνος του ο λαός, αλλά οι θεσμικοί φορείς, που θα πρέπει να ξεσηκώσουν και τον λαό. Αλλά σήμερα, όλοι αυτοί που πρέπει κανονικά να ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ και να ΞΕΣΗΚΩΣΟΥΝ και τον λαό, είναι όλοι πουλημένοι. Και αντί να ξεσηκώσουν τον λαό, κατηγορούν τον λαό που δεν ξεσηκώνεται .........μόνος του.!!!!! 

Η αντιπολίτευση “αντιδρά” δια της παπαρολογίας, χωρίς βέβαια να έχει κανένα αποτέλεσμα, αλλά μόνο για να λένε πως “διαφωνούν”. 
Το ίδιο και οι διάφορες συνδικαλιστικές ενώσεις και ομοσπονδίες, που εξαγγέλλουν καμία 24ωρη απεργία, έτσι για την “τιμή των όπλων”. 

To ίδιο και οι “αγροτοσυνδικαλιστές” που κοροϊδεύουν ουσιαστικά τους απλούς αγρότες. 

Το ίδιο και οι Ένοπλες δυνάμεις, που δεν ξέρω γιατί τις έχουμε, αφού οι Τούρκοι και πρόσφατα και οι Σκοπιανοί, αλωνίζουν οπλισμένοι μέσα στην Ελλάδα.

Τό ίδιο και οι διάφοροι “πατριώτες” με τα κόμματα και τα κινήματα τους, που κοροϊδεύουν και αυτοί “εαυτούς και αλλήλους” και αναλώνονται σε συνεχείς παπαρολογίες, χωρίς φυσικά να προσφέρουν και αυτοί τίποτα στην πατρίδα και στο έθνος. 

Το ίδιο και οι διάφοροι Ιεράρχες που το παίζουν “αντιδραστικοί” και “πατριώτες”, ενώ είναι και αυτοί στο “κόλπο” και κοροϊδεύουν τους Έλληνες, σκορπώντας ψεύτικες ελπίδες.

Και αντί ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ, να βγούν και να ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΝ στον ελληνικό λαό, την ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ που αντέστρεψε το ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, κοροϊδεύουν τους Έλληνες πως δήθεν “αντιστέκονται”, ενώ στην πράξη ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ όλοι τους σε αυτή τη στυγνή Δικτακτορία, που ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ και ΔΙΑΤΑΖΕΙ, χωρίς να λογαριάζει την λαϊκή ετυμηγορία.

Έτσι λοιπόν και με την συνεργασία όλων αυτών, προχωράει το σχέδιο υποταγής των Ελλήνων, και περνάνε χωρίς εμπόδια τα μέτρα χρεοκοπίας και οι “μεταρρυθμίσεις”, όπως πέρασε και το ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ, χωρίς καμία αντίδραση, από όλους αυτούς τους υποτιθέμενους “ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ”.!!!!!! 
Όλα τα ψηφίζουν, χωρίς κανένα εμπόδιο, αφού είναι όλοι στο “κόλπο” και όλοι κοροϊδεύουν τον ήδη απελπισμένο λαό.

Οι Έλληνες όμως περιμένουμε “σωτηρία” και από τους ............Ρώσους. 
Και αυτό φυσικά το ξέρουν οι εχθροί μας.
Εκτός αν νομίζετε πως τις προφητείες τις έχoυμε διαβάσει μόνο εμείς. 
Αφού λοιπόν το ξέρουν και αυτό, φροντίζουν να μας κοιμίζουν και ΜΕ ΑΥΤΟ. 

Θα βλέπετε λοιπόν και θα διαβάζετε συνέχεια, 

πως “τώρα” παίρνουμε την Κωνσταντινούπολη, 
“τώρα” θα κλείσουν οι Τούρκοι τα στενά,
“τώρα” θα μας επιτεθούν οι Τούρκοι,
“τώρα” μαζεύουν τα “κόλλυβα” οι Τούρκοι, 
"τώρα" έρχεται ο παγκόσμιος πόλεμος 
και όλα “τώρα” γίνονται.

Όλα αυτά φυσικά θα συμβούν, αλλά μέχρι να συμβούν και όσο εμείς περιμένουμε τους...... Ρώσους, αυτοί έχουν σκοπό να διαλύσουν τα πάντα στην χώρα.
Γιατί όπως είπαμε, τίποτα δεν θέλουν να ξεκινήσουν αν δεν υποταχθούν πρώτα οι Έλληνες.

Έτσι λοιπόν και με την συνεργασία όλων των “διαφωνούντων”, περνάνε από την Βουλή και ψηφίζονται, όλα τα αντισυνταγματικά και παράνομα μέτρα υποδούλωσης των Ελλήνων, όπως πέρασε και το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ, που ανέτρεψε το “OXI” του Ελληνικού λαού.

Και έτσι έχουν σκοπό να συνεχίσουν, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.

Γιατί τα κόμματα της υποτιθέμενης αντιπολίτευσης, αντί να καταγγείλουν το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ και να παραιτηθούν όλοι από αυτό το ΣΤΗΜΕΝΟ θέατρο της “Δημοκρατίας”, παραμένουν στα έδρανα, για να μην δημιουργήσουν “θέμα” στην Κυβέρνηση των προδοτών.
Είναι το απόλυτο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΙΣΧΟΣ και η απόλυτη ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, που συντελείται υπό την επιτήρηση των Ευρω-κτηνοβατών.

Και όλα αυτά, με το 70% των Ελλήνων να βρίσκεται μέσα στην ανέχεια και την φτώχεια χωρίς να μπορεί να κάνει τίποτα. 
Με ένα 25% να είναι “τραλαλί-τραλαλό” γιατί έχουν και “τρώνε” ακόμα. 
Και με ένα 5% να “εργάζεται” μέσα από τον σατανισμό και τις διάφορες στοές, για να πολεμούν την Ελλάδα και την Ορθοδοξία σε όλα τα εθνικά επίπεδα. 
Από την ΒΟΥΛΗ των Ελλήνων, μέχρι τα σχόλια του ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.

Ελληνίδες και Έλληνες.
Αν πιστεύετε και όσοι πιστεύετε στον Κύριο και Θεό μας, νομίζω είναι η στιγμή να τον θυμηθείτε και να Τον επικαλεστείτε.
Διότι από Μόνος Του δεν κάνει τίποτα, αφού σέβεται την ελευθερία και τις επιθυμίες μας. 
Επικαλεστείτε Τον και ζητήστε του να κάνει ΑΥΤΟΣ για την Ελλάδα, αυτά που δεν κάνει κανένας άνθρωπος.
Είναι ο Θεός και πατέρας μας και θα μας ακούσει.
Γιατί πλέον μόνο ΑΥΤΟΣ μπορεί να κάνει.

Διαφορετικά, θα βλέπετε τα πράγματα, να γίνονται όλο και χειρότερα και οι δήθεν “αντιστεκόμενοι” και οι “διαφωνούντες” , να συνεχίζουν την ίδια κοροϊδία, μέχρι να πετύχει η “Νέα Εβραϊκή Τάξη” την τελική υποταγή των Ελλήνων.
Χριστός Ανέστη.

Ιωάννης Λαμπρόπουλος
συγγραφέας-ερευνητής
giannis_lampropoulos@yahoo.com

Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Όχι έναν Χριστιανισμό στα μέτρα μας (άγ. Παϊσιος)

π. Νικόλαος Μανώλης, Η Ι. Μ. Πειραιώς για τις οικουμενιστικές θέσεις του γ. Νίκωνος

Ρήγμα ή Σχίσμα στην Κρήτη;

-Παππούλη παραιτήθηκε και ο Μητροπολίτης κ.κ Σεραφείμ του Πειραιά από την συμμετοχή του στην εκπροσώπηση τῆς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος στήν συγκληθησομένη Ἁγία καί Μεγάλἦ Σύνοδο που πρόκειται να γίνει στην Κρήτη τον Ιούνιο.

Ευτυχώς πρόλαβα τον Γέροντα μετά το Απόδειπνο γιατί ύστερα δύσκολα σηκώνει το κινητό τηλέφωνο, το μόνο που έχει σαν επικοινωνία πάνω στον Αιγαιοπελαγίτικο βράχο. 
-αναμενόμενο παιδάκι μου, μέχρι τότε πιθανώς να παραιτηθούν και άλλοι και πολλοί που θα πάνε, θα πάνε με βαριά καρδία; 
-για να δούμε ποιοι θα καθίσουν στον πνευματικό πάγκο του αγώνα και τι θα πούνε ; 
-μπορείς να μου διαβάσεις σε παρακαλώ τους λόγους παραίτησης του Μητροπολίτη Σεραφείμ; 
– Γέροντα θα σας πω εν τάχει κάποια αποσπάσματα γιατί ο τελευταίος λογαριασμός ήρθε λογικά φουσκωμένος καθότι είμαστε σε διαφορετικά προγράμματα κινητής τηλεφωνίας . 
¨Ἐάν πράγματι έπεδιώκετο ἡ Πανορθόδοξος αὐτή Σύνοδος νά εἶναι Ἁγία καί Μεγάλη καί νά ἀποτελεῖ Ἱερά συνέχεια τῶν Ἁγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων στόν 21ο αἰώνα καί ἐπέκεινα, διακηρύσσουσα ὅτι «ἔδοξε τῷ Ἁγίῳ Πνεύματι καί ἡμῖν», ὤφειλε στοιχοῦσα στό πνεῦμα καί τό γράμμα τῶν Ἁγίων καί Θεοφόρων Πατέρων νά ἀποφασίσῃ τά ἀκόλουθα : 
α) Νά ἀναγνωρίσει τίς θεωρούμενες ἀπὸ ὅλους τοὺς Ὀρθοδόξους δύο Συνόδους τοῦ ἐνάτου καὶ δεκάτου τετάρτου αἰῶνος ὡς Οἰκουμενικές… 
β) Νά ἐκλέξει, νά χειροτονήσει καί νά ἐνθρονίσει στό πάλαι ποτέ περίπυστο Πατριαρχεῖο τῆς Ρώμης καί τῆς Δύσεως νέο Ὀρθόδοξο Πάπα Ρώμης, καί Ὀρθόδοξη Ἱεραρχία μή ἀναγνωρίζουσα τόν σημερινό καταληψία τοῦ Πατριαρχείου τῆς Δύσεως… 
γ) Νά ἀνιδρύσει Αὐτοκέφαλες Ἐκκλησίες στήν Εὐρώπη, Ἀμερική, Καναδᾶ καί Αὐστραλία, λύουσα ὁριστικῶς τό θέμα τῆς Διασπορᾶς,… 
δ) Νά ἀκολουθήσει τήν Πατερική ὁδό μαχίμου ἐπανευαγγελισμοῦ τῆς Οἰκουμένης, ὡς προείπομεν, μέ τήν δημιουργία δορυφορικῆς πλατφόρμας γιά τήν Ὀρθόδοξη μαρτυρία σέ 100 γλῶσσες… 
ε) Νά λύση τό ἡμερολογιακό καί ἑορτολογικό μεῖζον θέμα, πού διασπᾶ ἀναποδράστως τή λειτουργική ἑνότητα τῆς ὈρθοδόξουΚαθολικῆς Ἐκκλησίας καί πού κατά τρόπον ἀντικανονικόν θεσμοθέτηθηκε στήν Ἐκκλησία αὐτή ἡ 
ἀπαράδεκτη λειτουργική διάσπασις, μέ τό γνωστό Συνέδριον τοῦ 1923,ἐπί Μακαριστοῦ Πατριάρχου Κων/πόλεως κυροῦ Μελετίου Μεταξάκη….. 
Διερωτῶμαι μέ ποία λογική συμμετέχει ἡ Ὀρθόδοξος Καθολική Ἐκκλησία σ’ ἕνα Σῶμα πού ἀπαρτίζεται ἀπό τούς Μονοφυσίτας Ἀντιχαλκηδονίους καί τήν πανσπερμίαν τῶν προτεσταντικῶν Παραφυάδων; Δέν εἶναι ἡ πίστις ὅλων αὐτῶν κατεγνωσμένηὡς αἵρεσις ἀπό τίς Οἰκουμενικές Συνόδους;… 
Συνεπῶς πῶς σέ ἕνα αἰώνιο Πανορθόδοξο κείμενο παρεισφρύουν σχέσεις μέ κατεγνωσμένους ἀπό τήν Ἐκκλησία αἱρετικούς; … 
Τό κείμενο αὐτό δυστυχῶς ἀκυρώνει τά αἵματα, τίς θυσίες καί τά ἀνήκουστα μαρτύρια καί τά πολυώδυνα βάσανα τῶν Ἁγίων καί Ἡρώων τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν Πίστεως πού κατακρεουργήθησαν καί ἐκάησαν ζῶντες ἀπό τούς Λατίνους καί Λατινόφρονες (Ἰωάννη Βέκκο, Μιχαήλ Παλαιολόγο) καί ἐγκληματικῶς ἀμνηστεύει τήν στρέβλωσι τοῦ Εὐαγγελικοῦ κηρύγματος ἀπό τούς ἐκπεσόντας «χριστιανούς» τοῦ Παπισμοῦ…. 
Ἐνδεικτικό τοῦ «κρυπτοκρατικοῦ» πνεύματος τοῦ κειμένου εἶναι ἡ ἀπόκρυψις στήν παρ. 8 τῆς ἀληθοῦς εὐχῆς τοῦ Κυρίου, ὁ ὁποίος δέν ηὐχήθη ἁπλῶς «ἵνα πάντες ἕν ὧσιν»(Ἰωάννου 17,21) ἀλλά συνέχισε «καθώς σύ πάτερ ἐν ἐμοί κἀγώ ἐν σύ, ἵνα καί αὐτοί ἐν ἡμῖν ἕν ὧσιν» πού σημαίνει ὅτι ἡ Ἀλήθεια, ἡ Ἁγιότης καί ἡ Δικαιοσύνη εἶναι προϋποθέσεις τῆς ἑνότητος…. 
Ὡς ὁ ἁμαρτωλότερος λοιπόν πάντων, συντάσσομαι μέ τόν Θεό πού διετήρησε ἀδιάφθορο, ἀδιαλώβητο καί εὐωδιάζον τό σκήνωμα τοῦ Ἁγίου Του μέσα στό βόθρο καί ὄχι μέ ἐκείνους πού τό ἔρριψαν μέσα. Ἑπομένως δέν θά συμμετάσχω στό «ἀνόσιο παίγνιο» τῆς λεγομένης Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου.¨ 
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ † ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ indobserver.blogspot.gr 
Από την άλλη άκρη της γραμμής ούτε φωνή, ούτε ακρόαση . 
Μάλλον ο Γέροντας είχε αφεθεί στην καρδιακή προσευχή 
-έλα Γέροντα με ακούτε; 
-ναι παιδάκι μου σε ακούω 
-άγνωστο, ανεξερεύνητο, αχαρτογράφητο το εκκλησιαστικό και πολιτικό μέλλον της πατρίδας. 
-και βλέπεις όλα πάνε μαζί στο ίδιο πακέτο διαπαιδαγώγησης μας από την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ του ΑΓΙΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ. 
-ΓΈΡΟΝΤΑ τελικά φαίνεται Ρήγμα ή Σχίσμα στην Κρήτη, τον ρώτησα; 
-ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ, καμία καταστροφολογία… 
-η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ έχει συνέχεια και το σκάφος της θα διαπλεύσει σε αυτές τις κρίσιμες μέρες τα πνευματικά μήκη και πλάτη της οικουμένης δίνοντας όπως πάντα την μόνη και αυθεντική ΑΛΗΘΕΙΑ. 
-άφησε τι εμπεριέχουν οι ανθρώπινοι λογισμοί, έστι δίκης οφθαλμός, ος τα πάνθ’ ορά. 
-σχίσματα και ρήγματα θα υποστούν ισχυρά κράτη και οικονομίες. 
-αυτή η Σύνοδος που πρόκειται να γίνει στην Κρήτη θα φέρει και άλλη Σύνοδο, τότε όμως στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ με συμμετοχή πολλών άλλων πνευματοφόρων Πατέρων που θα είναι μπαρουτοκαπνισμένοι από τις στάχτες του πολυποίκιλου κακού που έρχεται στον πλανήτη μας. 
-στην Κωνσταντινούπολη θα ολοκληρωθεί η 8η και τελευταία Οικουμενική Σύνοδος. 
Η συνομιλία διακόπηκε αιφνίδια , φαίνεται γιατί κούρασα τον Γέροντα που ήθελε να προχωρήσει προς το μεσονυκτικό. 
Έβαλα στην μηχανή αναζήτησης το τελευταίο που μου είπε: 
¨ η 8η και τελευταία Οικουμενική Σύνοδος.¨ 
¨Μετά τα χρόνια των αντιπαραθέσεων και των πολέμων θα γίνει η 8η και τελευταία Οικουμενική Σύνοδος, όπως έχει προφητεύσει ο Άγιος Νείλος. Δεν πρόκειται να γίνει πριν παύσουν οι ταραχές και οι πόλεμοι, είχε πει. Στην μέση του 8ου αιώνος από γεννήσεως Αδάμ. Σύμφωνα με τους πατέρες το 7500 έτος, ήταν το 1992, από γεννήσεως Αδάμ. Άρα από εκεί και πέρα μετράει ο χρόνος αντίστροφα σύμφωνα με τον Άγιο Νείλο. 
Απαραίτητη προϋπόθεση θα είναι να φύγει η σημερινή πολιτική ηγεσία, για να μπορέσουν να παρθούν, χωρίς κοσμικές πιέσεις, οι σωστές αποφάσεις από την Ορθόδοξη Σύνοδο εν’όψει των τελικών γεγονότων. 
Ο Άγιος Ιωάννης Κροστάνδης είδε σε όραμα το 1901 ένα χρυσό αυτοκρατορικό στέμμα πάνω στο οποίο ήταν γραμμένο με χρυσά γράμματα: «Για σύντομο χρονικό διάστημα». Αυτό κατά μια ερμηνεία δείχνει την ευσεβή πολιτική και εκκλησιαστική ηγεσία, που θα υπάρχει μετά τα γεγονότα και κατά την εποχή της 8ης Οικουμενικής Συνόδου. 
Μετά λοιπόν τον γενικό πόλεμο, όπου «θα ξεχωρίσει η Ήρα απ’το σιτάρι» (Αγ.Κοσμάς ο Αιτωλός) θα γίνει και η 8η και τελευταία Οικουμενική Σύνοδος, βάσει των όσων αναφέραμε.¨ 

Στοιχεία του άρθρου από Μοναχό Λεόντιο. https://simeiakairwn.wordpress.com/ 5 MAIOY 2015 

Με πνευματική ευθύνη και συνείδηση
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

πατήρ Γεώργιος Μεταλληνός 23-3-16: Η ψευτο-ορθόδοξη σύνοδος του Βαρθολομαίου

Είχαμε τον πάπα να προωθεί τα τσιπάκια,τωρα έχουμε των Δαλαι Λαμα να προωθεί κάτι χειρότερο

ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ "ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗ ΘΕΟ" !!!

“ Η εν Χριστώ ζωή" Αγίου Ιωάννου της Κροστάνδης



…Μάθε να προσεύχεσαι. Βίαζε τον εαυτόν σου εις την προσευχήν. Κατά αρχάς θα εύρης δυσκολίαν, ύστερον όμως όσον περισσότερον βιάζης τον εαυτόν σου, τόσον ευκολώτερον θα προσεύχεσαι. Εις την αρχήν όμως είναι πάντοτε αναγκαίον να βιάζη κανείς τον εαυτό του.
Η καρδία μας κάθε ημέρα αποθνήσκει πνευματικώς. Και μόνον θερμή προσευχή συνοδευόμενη με δάκρυα την ζωογονεί και την κάμνει να αναπνέη πάλιν. Αν δεν προσευχώμεθα με αρκετήν πνευματικήν ζέσιν, εύκολα και ταχέως θα αποθάνωμεν πνευματικώς ...
Όταν κάποια εσωτερική ανησυχία σε εμποδίζει να προφέρης της προσευχής τας λέξεις κατά την θείαν ακολουθίαν, γνώριζε ότι αυτή η ανησυχία και αδυναμία είναι απάτη του εχθρού, του δαίμονος. Ρίψε από επάνω σου την αθυμίαν, λιποψυχίαν και δειλίαν και πρόφερε το όνομα του Κυρίου χωρίς βίαν, ηρέμως και δυνατά. Τοιουτοτρόπως θα καταβάλης την ανησυχίαν και αδυναμίαν σου και θα κερδίσεις θάρρος και δύναμιν. Τα πάντα είναι δυνατά δια εκείνους που πιστεύουν και εις τον Θεόν ελπίζουν. Πρέπει να παλαίωμεν και να νικώμεν.
Μη φείδεσαι τον εαυτόν σου, αλλά προσεύχου με ζέσιν και αν έχης κοπιάση όλην την ημέραν. Μη παραμελής την αγίαν προσευχή. Προσεύχου μέχρι τέλους εις τον Θεόν με όλην την καρδίαν σου, διότι αυτό είναι καθήκον σου απέναντι του Θεού. Εφόσον έθεσες την χείρα επάνω εις το άροτρον, μη βλέπης οπίσω. ..
Αν έχης ως κανόνα ζωής να λέγης ωρισμένον αριθμόν προσευχών, είτε αυταί είναι μακραί, είτε βραχείαι, λέγε τας καλώς. Αναγίνωσκε τας προσευχάς με συναίσθησιν βαθείαν και μη κάμης αυτήν 
την εργασίαν του Θεόυ με την καρδίαν σου διηρεμένη εις δύο, ούτως ώστε το εν μέρος να ανήκη εις Αυτόν και το άλλον ήμισυ εις την σάρκαν σου…

Ὁ ἀληθινός Χριστιανός δέν γογγύζει μέ τό "γιατί;"

Λέγει ὁ σοφός Σολομών ὅτι ὁ Χριστός "εὑρίσκεται τοῖς μή πειράζουσιν Αὐτόν". 
Οἱ "πειράζοντες" τόν Θεό εἶναι ὅσοι ἀμφιβάλλουν, διστάζουν ἤ καί, χειρότερα ἀκόμη, ἀνθίστανται στήν παντοδυναμία Του καί πανσοφία Του. Δέν πρέπει ἡ ψυχή μας ν' ἀντιστέκεται καί νά λέει, "γιατί τό ἔκανε ἔτσι αὐτό ὁ Θεός, γιατί τό ἄλλο ἀλλιῶς, δέν μποροῦσε νά κάνει διαφορετικά;".

Ὅλ' αὐτά δείχνουν μία ἐσωτερική μικροψυχία καί ἀντίδραση. Δείχνουν τή μεγάλη ἰδέα πού ἔχομε γιά τόν ἑαυτό μας, τήν ὑπερηφάνεια μας καί τόν μεγάλο ἐγωισμό μας. Αὐτά τά "γιατί" πολύ βασανίζουν τόν ἄνθρωπο, δημιουργοῦν αὐτά πού λέει ὁ κόσμος "κόμπλεξ"· παραδείμγατος χάριν, "γιατί νά εἶμαι πολύ ψηλός;" ἤ-καί τό ἀντίθετο-"πολύ κοντός". Αὐτό δέν φεύγει ἀπό μέσα. Καί προσεύχεται κανείς καί κάνει ἀγρυπνίες, ἀλλά γίνεται τό ἀντίθετο. Καί ὑποφέρει κι ἀγανακτεῖ χωρίς ἀποτέλεσμα.

Ἐνῶ μέ τόν Χριστό, μέ τήν χάρι, φεύγουν ὅλα. Ὑπάρχει αὐτό τό "κάτι" στό βάθος, δηλαδή τό "γιατί", ἀλλά ἡ χάρις τοῦ Θεοῦ ἐπισκιάζει τόν ἄνθρωπο κι ἐνῶ ἡ ρίζα εἶναι τό κόμπλεξ, ἐκεῖ πάνω φυτρώνει τριανταφυλλιά μέ ὡραῖα τριαντάφυλλα, κι ὅσο ποτίζεται μέ τήν πίστη, μέ τήν ἀγάπη, μέ τήν ὑπομονή, μέ τήν ταπείνωση, τόσο παύει νά ἔχει δύναμη τό κακό, παύει νά ὑπάρχει· δηλαδή δέν ἐξαφανίζεται, ἀλλά μαραίνεται. 

Ὅσο, ὄμως δέν ποτίζεται ἡ τριανταφυλλιά, τόσο μαραίνεται, ξηραίνεται καί χάνεται, κι ἀμέσως ξεπετάγεται τό ἀγκάθι.

Δέν εἶναι μόνο ἡ ἀντίδραση καί τό "γιατί", πού δείχνουν ὅτι ἐκπειράζομε τόν Θεό. Ἐκπειράζομε τόν Θεό, ὅταν ζητοῦμε κάτι ἀπό Ἐκεῖνον, ἀλλά ἡ ζωή μας εἶναι μακράν τοῦ Θεοῦ. Τόν ἐκπειράζομε, ὅταν ζητοῦμε κάτι, ἀλλά ἡ ζωή μας δέν εἶναι σύμφωνη μέ τό θέλημά Του-πράγματα, δηλαδή, ἐνάντια στόν Θεό· ἄγχος, ἀγωνία, ἀπ' τό ἕνα μέρος, κι ἀπ' τό ἄλλο παρακαλοῦμε.

Ἅγιος Πορφύριος

Ο Θεός λυπάται όταν δεν Τον ενοχλούμε

Έχουμε μεγάλη δύναμι ως πλήρωμα της Εκκλησίας, αν προσευχώμαστε με οδύνη ψυχής και ταπεινή καρδιά. Δεν χρειάζεται να περάσουμε το πέλαγος, ούτε να κάνουμε μεγάλες αποδημίες∙ κάθε ένας και κάθε μία, και όταν συναντιώνται στην Εκκλησία και όταν μένουν μέσα στο σπίτι, ας παρακαλούμε με πολλή κατάνυξι το Θεό και οπωσδήποτε θα εισακουσθούν οι προσευχές μας.
Από πού είναι φανερό αυτό; 
Από το ότι επιθυμεί πολύ πάντοτε να καταφεύγουμε κοντά Του, και να Τον παρακαλούμε σε όλες τις περιπτώσεις και να μην κάνουμε τίποτε ή να λέμε τίποτε χωρίς Αυτόν. Διότι οι άνθρωποι, όταν τους ενοχλούμε συνέχεια για τις διάφορες υποθέσεις μας, μας συμπεριφέρονται εχθρικά∙ ο Θεός όμως κάνει το εντελώς αντίθετο∙ και όχι όταν Τον ενοχλούμε συνέχεια για τα προβλήματά μας, αλλά και όταν δε το κάνουμε αυτό, τότε προ πάντων αγανακτεί. Άκουσε λοιπόν γιατί κατηγορεί τους Ιουδαίους λέγοντας∙“Λάβατε απόφασι , αλλά χωρίς εμένα και κάνατε συνθήκες, αλλά χωρίς το πνεύμα μου” (Ης. 30,2 ). Διότι η συνήθεια αυτών που αγαπούν είναι η εξής∙ θέλουν να εκπληρώνουν όλα τα θελήματα εκείνων που αγαπούν και χωρίς αυτούς δεν θέλουν να κάνουν ή να πουν τίποτε. Γι’ αυτό και ο Θεός όχι μόνον εδώ αλλά και αλλού τα ίδια επαναλαμβάνει λέγοντας∙ “Έκαναν βασιλείς, αλλά όχι δια μέσω εμού∙ έκαναν άρχοντες και δε μου το γνώρισαν” ( Ωσηέ 8, 4 ) .

Από το βιβλίο: «ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
Χρυσοστομικός Άμβων Ε΄
Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ
Τα νεύρα της ψυχής»
Έκδοσις
Συνοδία Σπυρίδωνος Ιερομονάχου
Νέα Σκήτη Αγ. Όρους.