.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

ΚΡΙΜΑ! Καί ΕΚΕΙ....Καὶ ἡ Ἐκκλησία τῆς Κρήτης περὶ ταυτοτήτων... ...'Τοῦ κείθε μπλόμ......' ( Άν κάποιοι δέν κατάλαβαν, σημαίνει "άλλα λόγια νά αγαπιόμαστε"! )

Καὶ ἡ Ἐκκλησία τῆς Κρήτης περὶ ταυτοτήτων...

...Τοῦ κείθε μπλόμ...


Γεώργιος Κ. Τζανάκης. Ἀκρωτήρι Χανίων

Ἡ ἱερὰ Ἐπαρχιακὴ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας Κρήτης (στὸ ἐξῆς ΙΣτΕΚ), παίρνει τὴν σκυτάλη ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος [1] καὶ μὲ τὴν ἀπὸ 31 /10/2023 ἀνακοίνωσί της, ἐνημερώνει τὸ ποίμνιό της – στὸ ὁποῖο ἀνήκω καὶ ἐγὼ ὁ τάλας - ὅ,τι ἀσχολήθηκε καὶ μὲ τὸ θέμα τῶν ταυτοτήτων.

Μάλιστα «μελέτησε σὲ βάθος τὸ ὅλο θέμα τῆς ἔκδοσης τῶν νέων ταυτοτήτων, μὲ τὴ συνδρομὴ νομικῶν καὶ εἰδικῶν ἐπιστημόνων», ὅπως γράφει. Τρεῖς φορὲς συνῆλθε 17, 27 καὶ 30 Ὀκτωβρίου, χρόνος ἀρκετὸς γιὰ νὰ «μελετήσῃ εἰς βάθος» τὸ συγκεκριμένο θέμα.

Τώρα τρέχουμε στὰ χωράφια νὰ μαζέψουμε καμμιὰ ἐληά καὶ δὲν ὑπάρχει χρόνος νὰ ἐντρυφήσουμε ὅπως ἀρμόζει στὰ ὅσα ἀπεφάνθησαν οἱ τὰ βάθη τοῦ προβλήματος ἑρευνήσαντες ποιμένες μας. 

Σήμερα Κυριακὴ μερικὰ προφανὴ καὶ πασιφανὴ θὰ ἐπισημάνουμε, μὲ κίνδυνο νὰ φανοῦμε φορτικοὶ στὸν τυχόντα ἀναγνώστη, καθότι πιθανὸν νὰ τὰ ἔχουν ἐπισημάνῃ καὶ ἄλλοι τοὺς ὁποίους δὲν ἔχω διαβάσει λόγῳ τῆς συγκυρίας καὶ τοῦ ἐμπεριστάτου τῶν ἀγροτικῶν ἐργασιῶν. 

Ὅσοι γνωρίζουν δὲν χρειάζεται νὰ χάσουν τὸν χρόνο τους διαβάζοντας τὰ παρακάτω.

Τὸ κεντρικώτερο σημεῖο τῆς ἀνακοινώσεως εἶναι τὸ ἐξῆς:

«Ἡ περιρρέουσα ἀπὸ ὁρισμένους θρησκευτικούς κύκλους ἐσχατολογικὴ ἀναφορὰ περί «Ἀντιχρίστου» στίς νέες ταυτότητες δὲν βασίζεται στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησιολογία». ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ ΙΣτΕΚ 31/10/2023

Δὲν θὰ μπῶ σὲ λεπτομέρειες καὶ ἀναλύσεις ἄν τὸ θέμα τοῦ Ἀντιχρίστου βασίζεται στὴν ὁρθόδοξη Ἐκκλησιολογία ἤ Θεολογία ἤ Πατερικὴ διδασκαλία ἤ.. ἤ... ἤ.

Ὁ πυρῆνας τῆς θέσεως τῆς Ἱεραρχίας εἶναι πῶς ὅτι συμβαίνει μὲ τὶς ταυτότητες στὴν παροῦσα φάσι δὲν ἔχει σχέσι μὲ τὴν ἐσχατολογικὴ παρουσία τοῦ Ἀντιχρίστου. 

Εἶναι ἄσχετα πράγματα. 

Ἄλλο πράγμα οἱ ταυτότητες, ἄλλο ζήτημα ἡ παρουσία τοῦ Ἀντιχρίστου. 

Ἄρα οὐσιαστικῶς ὅλο τὸ ζήτημα τῶν ταυτοτήτων ἀποσυνδέεται ἀπὸ ὁποιανδήποτε συσχέτησι μὲ τὴν περὶ Ἀντιχρίστου διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως αὐτὴ ἐμφανίζεται στὴν ἁγία Γραφὴ καὶ στὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων. 

Ὁπότε ὅσοι κάνουν τέτοιες συσχετίσεις, οἱ «ὁρισμένοι θρησκευτικοὶ κύκλοι» ὅπως χαρακτηρίζονται, κατὰ τὴν γνώμη τῆς Ἱεραρχίας δὲν ἔχουν σχέσι μὲ τὴν Ὀρθόδοξη διδασκαλία καὶ, ὑπαινίσονται, - μὲ τὴν λέξι «Ἐκκλησιολογία» ποὺ χρησιμοποιοῦν - (ὅτι δὲν ἔχουν σχέσι καὶ) μὲ τὴν ἴδια τὴν Ἐκκλησία, τὴν ὁποῖα Ἐκκλησία ἐκφράζουν αὐτοὶ , οἱ Ἱεράρχες δηλαδή, ὅπως ἐπαναλαμβάνουν καὶ σ᾿ αὐτὸ τὸ ἀνακοινωθέν: 

«Ἡ Ἐκκλησία Κρήτης κατανοώντας τὴν εὐαισθησία καὶ τοὺς φόβους τοῦ ποιμνίου Της, ὡς θεσμικὸς ἐκφραστὴς τῆς συνείδησης τοῦ πληρώματός Της». ὅ.π. ΙΣτΕΚ

Ἡ ἀναφορὰ, λοιπὸν, αὐτῶν τὴν «θρησκευτικῶν κύκλων» στὸν Ἀντίχριστο δὲν εἶναι μόνον λανθασμένη καθ΄ότι δὲν βασίζεται στὴν «Ὀρθόδοξη Ἐκκλησιολογία» ἀλλά:

«μέ τίς ὑπερβολικές καὶ ἄκριτες ἀντιδράσεις ὑποβαθμίζει τὰ πραγματικὰ προβληματικὰ σημεῖα τῆς ὑφιστάμενης νομοθεσίας γιὰ τὰ δελτία ταυτοτήτων.» ὅ.π. ΙΣτΕΚ

Δηλαδὴ ὑποβαθμίζονται τὰ πραγματικὰ προβληματικὰ σημεία στὴν διαδικασία ἐκδόσεως τῶν ταυτοτήτων. 

Ἄρα ὄχι μόνον δὲν ὑπάρχει πρόβλημα μὲ ἐσχατολογίες καὶ ἀντιχρίστους, εἶναι σαφὲς αὐτὸ γιὰ τοὺς εἰς τὰ βαθέα ἐρευνήσαντες Ἰεράρχες μας, ἀλλὰ ἐπὶ πλέον ἡ ἀναφορὰ σὲ τέτοιες πτυχὲς «κρύβει τὰ πραγματικὰ προβλήματα». 

Και ποιά εἶναι τὰ πραγματικὰ προβλήματα; Θὰ τὸ δοῦμε ἐργότερα, παρακάτω, ἄν τὰ καταφέρουμε καὶ συνεχίσουμε.

Δὲν ἔχω πρόχειρα τὰ ἀκριβὴ στοιχεία γιὰ τὴν στάσι τῆς Ἐκκλησίας μας (τῆς Κρήτης) ὅταν ξανατέθηκε τὸ θέμα τῶν ταυτοτήτων καὶ ἐλήφθησαν σαφέστατες θέσεις καὶ ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος καὶ ἀπὸ τὸ Ἅγιον ὅρος καὶ ἀπὸ τὴν συντριπτικὴ πλειονότητα τῶν ἐν ζωῇ (τότε) Πατέρων καὶ Πνευματικῶν, οὔτε χρόνο νὰ ψάξω τώρα, ὁπότε θὰ μείνω στὰ θεολογικὰ ἐπιχειρήματα ποὺ τώρα χρησιμοποιεῖ ἡ Ἱεραρχία γιὰ νὰ στηρίξῃ τὴ θέσι ποὺ διατυπώνει.

«Ὁ Ἅγιος Εἰρηναῖος, Ἐπίσκοπος Λουγδούνων, ἤδη ἀπό τόν 2ο αἰώνα, μᾶς διδάσκει ὅτι εἶναι ἀσφαλέστερο νά περιμένεις τήν ἔκβαση τῆς προφητείας παρά νά καταστοχάζεσαι καί νά καταμαντεύεις, δηλαδή νά εἰκάζεις καί νά ὑποθετεῖς γι̉ αὐτή[1]. Τό μυστήριο τῆς ἀνομίας[2], τοῦ Ἀντιχρίστου, οὔτε ἔπαυσε, οὔτε θά παύσει νά διενεργεῖται στόν κτιστό τοῦτο κόσμο. Ὁ Νικητής, στό τέλος, θά εἶναι τό ἐσφαγμένο ἀρνίο[3], ὅπως ἀναφέρει ἡ Ἀποκάλυψη. Ἡ προφητεία μέσα στό συγκλονιστικό Μυστήριο τῆς Ἐκκλησίας ὑπακούει στόν λόγο τοῦ Θεανθρώπου Ἰησοῦ Χριστοῦ, ὁ Ὁποῖος ὅταν ρωτήθηκε ἀπό τούς Μαθητές Του, πότε θά τά κάνεις αὐτά[4], ἀπάντησε: «δέν εἶναι δικό σας θέμα νά γνωρίζετε τούς χρόνους ἤ τούς καιρούς, τούς ὁποίους ὁ Πατέρας ἔχει κάτω ἀπό τή δική Του ἐξουσία»[5]. ὅ.π. ΙΣτΕΚ

Αὐτὰ τὰ ἁγιογραφικὰ καὶ Πατερικὰ χωρία ἐπιστρατεύονται γιὰ νὰ τεκμηριώσουν τὴν ἄποψι τῆς ἱεραρχίας τῆς Κρήτης, ὅτι ὅσα συμβαίνουν μὲ τὶς ταυτότητες δὲν ἔχουν σχέσι μὲ τὸν Ἀντίχριστο.

Τὸ πρῶτο χωρίο ἀπὸ τὸν ἁγιο Εἰρηναῖο, ὅπως παρουσιάζεται εἶναι καταλυτικὸ καὶ θέτει τέρμα σὲ ὁποιονδήποτε προβληματισμό:

«εἶναι ἀσφαλέστερο νά περιμένεις τήν ἔκβαση τῆς προφητείας παρά νά καταστοχάζεσαι καί νά καταμαντεύεις, δηλαδή νά εἰκάζεις καί νά ὑποθετεῖς γι᾿ αὐτή» ὅ.π. ΙΣτΕΚ

Δηλαδὴ δὲν χρειάζεται νὰ ὑποθέτῃς καὶ νὰ εἰκάζῃς γιὰ τὴν προφητεία. 

Πιὸ ἀσφαλὲς εἶναι νὰ περιμένῃς νὰ δῇς τὴν ἔκβασί της. 

Ὁπότε γιατὶ νὰ μπαίνῃς σὲ περιπέτειες καὶ πιθανολογίες περὶ Ἀντιχρίστου; (διότι περὶ Ἀντιχρίστου ὁ λόγος) 

Καὶ θὰ ἀναρωτηθῇ κάποιος: 

Γιατὶ τὰ εἶπε τότε ὁ ἴδιος ὁ Κύριος, τὰ ἔγραψε ὁ Ἅγιος Ἰωάννης καὶ τόσοι προφῆτες καὶ ἐρμήνευσαν ἅγιοι Πατέρες;

Ἀφοὺ δὲν πρέπει κανεὶς νὰ καταστοχάζεται καὶ νὰ καταμανετεύει, ἀλλὰ μόνο νὰ περιμένει τὴν ἔκβασι πρὸς τί τόση φασαρία; 

Τόσοι ἅγιοι παλαιώτεροι καὶ νεώτεροι γιατὶ λένε ἀκριβῶς τὰ ἀντίθετα, ἀπὸ ὅσα διατείνεται ἡ ΙΣτΕΚ; 

Ὁ ἅγιος Ἰγνάτιος ὁ Θεοφόρος πχ. λέει «Τοὺς καιροὺς καταμάνθανε τὸν ἀναμενόμενον προσδόκα» ὁ δὲ ἅγιος Κύριλλος Ἱεροσολύμων λέει ὅτι «ἐπειδὴ ἔπρεπε νὰ γνωρίζουμε τὰ σημεία τῆς συντελείας κι᾿ ἐπειδὴ περιμένωμε τὸν Χριστό, γιὰ νὰ μὴν πεθάνουμε ἐξαπατηθέντες καὶ ἀπὸ τὸν ψευδὴ Ἀντίχριστο πλανηθοῦμε κλπ»

«Ἄλλ᾿ ἐπειδὴ ἔδει ἡμᾶς γνῶναι τῆς συντελείας τὰ σημεῖα καὶ ἐπειδὴ Χριστὸν προσδοκῶμεν, ἵνα μὴ ἀποθάνωμεν ἀπατηθέντες καὶ ὑπὸ τοῦ ψευδοῦς Ἀντιχρίστου πλανηθῶμεν...» ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ PG33 876

Δηλαδὴ ἀντιθέτως ἀπὸ ὅσα ἰσχυρίζονται οἱ Κρῆτες Ἱεράρχες, οἱ ἅγιοι λένε ὅτι πρέπει νὰ ἀσχολεῖται κανεὶς καὶ νὰ μελετᾶ καὶ νὰ ἑρευνᾶ γιὰ νὰ εἶναι ἔτοιμος νὰ ἀντιμετωπίσει τὰ γεγονότα τῆς ἐμφανίσεως τοῦ Ἀντιχρίστου. 

(Ἄν βρεθῇ χρόνος νὰ συνεχίσουμε θὰ ἀσχοληθοῦμε μὲ αὐτὰ διότι ἀφοροῦν τὰ σημεία 4 καὶ 5 τῶν ἐπιχειρημάτων τῶν ἀρχιερέων).

Γιατὶ τέτοια ἀντίθεσις τῶν λεγομένων τοῦ ἁγίου Εἰρηναίου ἀπὸ ὅλους τοὺς ἄλλους Πατέρες; 

Ὑπάρχει κάτι τέτοιο; 

Αὐτὸ θὰ δοῦμε ἐν συνεχείᾳ διότι προφανῶς δὲν μπορεῖ νὰ ὑπάρχῃ.

Οἱ ἱεράρχες μας παραπέμπουν κιόλας στὴν πηγή καὶ στὸ πρωτότυπο κείμενο:

«[1] P.G. τόμ. 2, 1205-1207, «…ἀσφαλέστερον οὖν καί ἀκινδυνότερον, τό περιμένειν τήν ἔκβασιν τῆς προφητείας, ἤ τό καταστοχάζεσθαι, καί καταμαντεύεσθαι ὀνόματος…».

Καὶ καλὰ ἄν ψάξεις στὸν τόμο 2 τῆς Πατρολογίας τοῦ 'Migne', δὲν πρόκειται νὰ βρῆς τίποτε ἀπὸ ὅλα αὐτὰ, ἀλλὰ ὅμως τὸ θέμα ποὺ πραγματεύεται ὅ Ἅγιος Εἰρηναῖος ὑπάρχει στὸν τόμο 7Β στὶς σελίδες 1203-1207, τὸ δὲ ἀπόσπασμα ποὺ χρησιμοποιοῦν οἱ Ἱεράρχες βρίσκεται στὴν σελίδα 1205. 

Καὶ μπορεῖ αὐτὸ τὸ λάθος νὰ ὀφείλεται στὸν δαίμονα τοῦ τυπογραφείου, ἡ προφανὴς ὅμως παραποίησις τῶν λόγων καὶ τοῦ πνεύματος τοῦ ἁγίου σὲ ποιόν δαίμονα ὀφείλεται;

Ἐξηγοῦμαι, δηλαδὴ τὰ κάνουμε λιανά διὰ τῶν λόγων τοῦ ἁγίου. Τί γραφει ὁ ἅγιος;

«Ἀσφαλέστερον οὖν καὶ ἀκινδυνότερον, τὸ περιμένειν τὴν ἔκβασιν τῆς προφητείας ἤ τὸ καταστοχάζεσθαι καὶ καταμαντεύεσθαι ὀνόματος· ... τυχὸν δὲ ἐπὶ πολλῶν ὀνομάτων εὑρεθῆναι δυναμένου τοῦ ἀριθμοῦ...» ΑΓIΟΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΛΟΥΓΔΟΥΝΟΥ PG7Β.1205

Γιὰ ποιὸ πράγμα μιλάει ὁ ἅγιος Εἰρηναῖος; 

Γιὰ ποιὸ θέμα ἀποτρέπει τοὺς διαφόρους νὰ καταστοχάζονται καὶ νὰ καταμαντεύονται; 

Περὶ τοῦ «ὁνόματος». Τοῦ ὀνόματος ποὺ προκύπτει ἀπὸ τὸν ἀριθμό. 

Ποιὸν ἀριθμό; 

Τὸν ἀριθμὸ χξστ΄ (δηλ. τὸ 666) ἀπὸ τὸν ὁποῖο προκύπτει τὸ ὄνομα τοῦ Ἀντιχρίστου. Ὄχι περὶ τοῦ Ἀντιχρίστου ἤ περὶ τῆς προφητείας τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου ὅπως φαντάζονται καὶ δηλώνουν γραπτῶς οἱ ἱεράρχες μας.

Κοιτάξτε πῶς μεταφράζουν καὶ παραποιοῦν τὸ κείμενο καὶ κατὰ τὸ γράμμα καὶ κυρίως κατὰ τὴν οὐσία του οἱ ἱεράρχες, ἤ ὅποιος τέλος πάντων ἔκανε τὴν εἰς τὸ βάθος τῶν πραγμάτων κάθοδο καὶ ἀνέσυρε τοὺς πολυτίμους πατερικοὺς μαργαρῖτες γιὰ νὰ διακοσμήσῃ τὴν ἀπόφασι τῆς Ἱεραρχίας:

«εἶναι ἀσφαλέστερο νά περιμένεις τήν ἔκβαση τῆς προφητείας παρά νά καταστοχάζεσαι καί νά καταμαντεύεις, δηλαδή νά εἰκάζεις καί νά ὑποθέτεις γι᾿ αὐτή» ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ ΙΣτΕΚ 31/10/2023

Προφανὴς ἡ παραποίησις καὶ πρόδηλος ὁ στόχος της. 

Ἐνῷ τὸ καταστοχάζεσθαι καὶ καταμαντεύεσθαι ἀναφέρεται στὸ ὄνομα καὶ μόνο στὸ ὄνομα τοῦ Ἀντιχρίστου οἱ ἱεράρχες τὸ παρουσιάζουν σὰν νὰ ἀναφέρεται στὴν ἴδια τὴν προφητεία περὶ τοῦ Ἀντιχρίστου μεταφράζοντας «τὸ ὄνομα» σὲ «γι᾿ αὐτἠν» δηλ. τὴν προφητεία. 

Ὁπότε ἔτσι προσπαθοῦν νὰ παρουσιάσουν ὁποιονδήποτε ὁμιλεῖ περὶ τοῦ Ἀντιχρίστου ὡς μὴ στηριζόμενο στὴν Ὁρθόδοξη «Ἐκκλησιολογία», δηλ. στὴν ὀρθόδοξη διδασκαλία, ἐνῷ αὐτοὶ , ποὺ ἔχουν καταδυθῇ στὰ βάθη καὶ ἔχουν μελετήσει τὰ πραγματα, ὅπως γράφουν, παρουσιάζουν τὴν πραγματικότητα καὶ «καλοῦν τοὺς πιστοὺς νὰ ἔχουν ἐμπιστοσύνη στὴν Ἐκκλησία», δηλ. στοὺς ἑαυτούς τους καθότι θεωροῦν ὅ,τι αὐτοὶ εἶναι ἡ Ἐκκλησία.

Μία ἀπαραίτητη ἐξήγησις γιὰ νὰ γίνῃ ἀπολύτως κατανοητὴ ἡ παραποίησις τῶν λόγων τοῦ ἁγίου Εἰρηναίου. 

Ὅλα ὅσα γράφει ὁ ἅγιος Εἰρηναῖος καὶ εὑρίσκονται στὸν τόμο 7Β τῆς Πατρολογίας τοῦ Migne στὶς σελίδες 1203-1207 ἀφοροῦν τὸ θέμα τοῦ ὁνόματος τοῦ Ἀντιχρίστου. 

Εἶχαν παρουσιαστεῖ καὶ τότε διάφοροι ποὺ πιθανολογοῦσαν ποιὸς εἶναι ὁ Ἀντίχριστος, δηλαδὴ ποιό εἶναι τὸ ὄνομά του. 

Καὶ τὸ χειρότερο κάποιοι παραποίησαν τὸν ἀριθμὸ καὶ ἀπὸ χξστ΄ἄλλαξαν τὸν μεσαῖο ἀριθμὸ ἀφαιρῶντας 5 δεκάδες καὶ ἀφήνοντας μίαν δεκάδα (δηλ. παρουσίαζαν τὸν ἀριθμὸ τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀντιχρίστου ὡς χαστ΄). 

Καὶ διαμαρτύρεται ὁ ἄγιος Εἰρηναῖος λέγοντας ὅτι σὲ ὅλα τὰ παλαιὰ καὶ σπουδαία ἀντίγραφα ὑπάρχει ἐκεῖνος ὁ ἁριθμὸς (ὁ χξστ΄) καὶ τὸ ἐπιβεβαιώνουν καὶ ἐκεῖνοι ποὺ γνώρισαν διὰ ζώσης τὸν ἴδιο τὸν Ἅγιο Ἰωάννη τὸν Θεολόγο:

«ἐν πᾶσι σπουδαίοις καὶ ἀρχαίοις ἀντιγράφοις τοῦ ἀριθμοῦ τούτου κειμένου, καὶ, μαρτυρούντων αὐτῶν ἐκείνων τῶν κατ᾿ ὅψιν τὸν Ἰωάννην ἑωρακότων, καὶ τοῦ λόγου διδάσκοντος ἡμᾶς, ὅτι ὁ ἀριθμὸς τοῦ ὀνόματος τοῦ θηρίου κατὰ τὴν τῶν Ἐλλήνων ψῆφον διὰ τῶν ἐν αὐτῷ γραμμάτων,οὐκ οἶδα πῶς ἐσφάλησαν τινες ἐπακολουθήσαντες ἰδιωτισμῷ, καὶ τὸν μέσον ἠθέτησαν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος, ν ψήφισμα ὑφελόντες, καὶ ἀντὶ τῶν ἐξ δεκάδων μίαν δεκάδα βουλόμενοι εἶναι...» ΑΓIΟΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΛΟΥΓΔΟΥΝΟΥ PG7Β.1203

Ἄλλοι συνέχισαν καὶ ἐτόλμησαν καὶ ἔψαχναν ὄνομα μὲ τὸν λανθασμένο ἀριθμό.

«οἱ δὲ κατὰ ἀπειροκαλίαν ἐτόλμησαν καὶ ὄνομα ἀναζητεῖν ἔχον τὸν ἐσφαλμένον καὶ διημαρτυμένον ἀριθμόν». ΑΓIΟΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΛΟΥΓΔΟΥΝΟΥ PG7Β.1204

Καὶ συνεχίζει λέγων, ὅτι ὅσοι μὲν τὸ κάνουν ἀπὸ ἀπλότητα καὶ χωρὶς κακία εἶναι φυσικὸ ὅτι θὰ τύχουν συγγνώμης παρὰ Θεοῦ.

«Ἀλλὰ τοῖς μὲν ἀπλῶς καὶ ἀκάκως τοῦτο ποιήσασιν, εἰκὸς καὶ συγνώμην ἔσεσθαι παρὰ Θεοῦ». ΑΓIΟΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΛΟΥΓΔΟΥΝΟΥ PG7Β.1204

Ὅσοι ὅμως ἀπὸ κενοδοξία ὁρίζουν ὀνόματα μὲ τὸν λανθασμένο ἀριθμό καὶ ὅσα ἔχουν ἐπινοήσει αὐτοὶ, δὲν θὰ τὴν βγάλουν καθαρὴ διότι ἔχουν ἐξαπατήσει καὶ τοὺς ἑαυτούς τους καὶ ὅσους τοὺς ἐμπιστεύτηκαν.

«Ὅσοι δὲ κατὰ κενοδοξίαν ὁρίζουσιν ὀνόματα διημαρτυμένου ἀριθμοῦ νενομοθετῆσθαι, καὶ τὸ ὑπ᾿ αὐτῶν ἐπινοηθὲν ὁρίζονται· ... οὐκ ἀναίτιοι οὗτοι ἐξελεύσονται, ἔτι καὶ αὐτοὺς, καὶ τοὺς ἐμπιστεύσαντες αὐτοὺς ἐξαπατήσαντες». ΑΓIΟΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΛΟΥΓΔΟΥΝΟΥ PG7Β.1204

Καὶ ἐξηγεῖ ὁ ἄγιος τοὺς λόγους γιὰ τοὺς ὁποίους θὰ τιμωρηθοῦν ὅσοι κάνουν τέτοιες πλαστογραφίες. 

Κατ᾿ ἀρχὴν πρώτη ζημία ὅτι ἀπομακρύνονται ἀπὸ τὴν ἀλήθεια καὶ δέχονται τὰ ἀνύπαρκτα ὡς ὑπαρκτά. 

(Ἡ ἀλήθεια εἶναι αὐτὰ ποὺ λένε οἱ ἅγιοι Πατέρες, ὅπως ἐδῶ ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Θεολόγος). 

Ὕστερα ὅποιος προσθέτει ἤ ἀφαιρεῖ κάτι ἀπὸ τὴν ἅγία Γραφὴ ἀναγκαστικῶς θὰ ὑποστῇ ὅχι τυχαία ἐπιτίμια.

«Καὶ πρῶτον μὲν ζημία ἐν τῷ ἀποτυχεῖν τῆς ἀληθείας, καὶ τὸ μὴ ὅν ὡς ὅν ὑπολαβεῖν· ἔπειτα δὲ τοῦ προσθέντος ἤ ἀφελόντος τι τῆς Γραφῆς, ἐπιτιμίαν οὐ τὴν τυχοῦσαν ἔχοντος, εἰς αὐτὴν ἐμπεσεῖν ἀναγκη τὸν τοιούτον». ΑΓIΟΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΛΟΥΓΔΟΥΝΟΥ PG7Β.1204

Καὶ θὰ ἐπακολουθήσῃ καὶ ἕνας ἄλλος ὄχι τυχαῖος κίνδυνος γι᾿ αὐτοὺς ποὺ ψευδῶς ἰσχυρίζονται ὅτι γνωρίζουν τὸ ὄνομα τοῦ Ἀντιχρίστου. 

Διότι ἄν αὐτοὶ τὸν περιμένουν μὲ ἄλλο ὄνομα, ἐκεῖνος δὲ ἔρθει μὲ διαφορετικὸ, εὔκολα θὰ ἐξαπατηθοῦν ἀπ᾿ αὐτὸν σὰν νὰ μὴν εἶναι παρὼν αὐτὸς ἀπὸ τὸν ὁποῖο ἔπρεπε νὰ φυλάσσονται.

«Ἐπακολουθήσει δὲ καὶ ἕτερος οὐχ ὁ τυχὼν κίνδυνος τοῖς ψευδῶς προειληφόσιν εἰδέναι τὸ τοῦ Ἀντιχρίστου ὄνομα. Εἰ γὰρ ἄλλο μὲν οὗτοι δοκοῦσιν, ἄλλο δὲ ἐκεῖνος ἔχων ἐλεύσεται, ῥαδίως ἐξαπατηθήσονται παρ᾿ αὐτοῦ· ὡς μηδέπου παρόντος ἐκείνου ὅν φυλασσεσθαι προσήκει». ΑΓIΟΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΛΟΥΓΔΟΥΝΟΥ PG7Β.1204-5

Ἐδῶ τώρα ἀκολουθεῖ ἡ φράσις ποὺ χρησιμοποιοῦν οἱ ἱεράρχες τῆς Κρήτης γιὰ νὰ ποῦν ὅτι δὲν πρέπει κανεὶς νὰ ἀσχολεῖται μὲ .. τὴν προφητεία:

«Ἀσφαλέστερον οὖν καὶ ἀκινδυνότερον, τὸ περιμένειν τὴν ἔκβασιν τῆς προφητείας ἤ τὸ καταστοχάζεσθαι καὶ καταμαντεύεσθαι ὀνόματος· ... τυχὸν δὲ ἐπὶ πολλῶν ὀνομάτων εὑρεθῆναι δυναμένου τοῦ ἀριθμοῦ...» ΑΓIΟΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΛΟΥΓΔΟΥΝΟΥ PG7Β.1205

Ἀντιλαμβάνεται πιστεύω, ἀκόμη καὶ ὅποιος δὲν ἔχει καταδυθῇ στὰ βάθη τοῦ προβληματισμοῦ τῶν λαμπρῶν ἱεραρχῶν μας, ἀλλὰ διαθέτει στοιχειώδη λογικὴ, ποὺ ἀποσκοποῦν τὰ λεγόμενα τοῦ ἁγίου Εἰρηναίου, καὶ τί σχέσι ἔχουν μὲ ὅσα αὐτοὶ κατάλαβαν καὶ μᾶς παρουσιάζουν.

Καὶ συνεχίζει ὁ ἅγιος γιὰ νὰ δείξει ὅτι ὅλα τὰ παραπάνω ἀφοροῦν ἀποκλειστικῶς καὶ μόνον τὸ ὄνομα ποὺ θὰ φέρει ὁ Ἀντίχριστος ὅταν θὰ ἔρθῃ. 

«Ἄν καὶ ὑπάρχουν πολλὰ ὀνόματα ποὺ ἔχουν τὸν ἀριθμὸ τοῦ Ἀντιχρίστου, ποιὸ ἀπὸ ὅλα θὰ φέρῃ ὁ ἀντίχριστος ὅταν θὰ ἔρθῃ, εἶναι ζητούμενον».

«Εἰ γὰρ πολλὰ ἐστὶ τὰ εὑρισκόμενα ὀνόματα, ἔχοντα τὸν αὐτὸν ἀριθμὸν, ποῖον ἐξ αὐτῶν φορέσει ὁ ἐρχόμενος, ζητηθήσεται». ΑΓIΟΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΛΟΥΓΔΟΥΝΟΥ PG7Β.1206

«Ἐμεῖς δὲν διακινδυνεύουμε ὥστε νὰ ἀποφανθοῦμε μετὰ βεβαιότητος περὶ τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀντιχρίστου. 

Καὶ ἄν ἦταν ἀναγκαῖο νὰ κηρυχθῇ δημοσίως τὸ ὄνομά του στὸν παρόντα καιρό, θὰ τὸ ἔλεγε ἀυτὸς ποὺ εἶδε τὴν Ἀποκάλυψι, διότι δὲν τὴν εἶδε πρὸ πολλῶν χρόνων, ἀλλὰ σχεδὸν στὴ δική μας γενεά, πρὸς τὸ τέλος τῆς ἐξουσίας τοῦ Δομετιανοῦ».

«Ἡμεῖς οὖν οὐκ ἀποκινδυνεύομεν περὶ τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀντιχρίστου, ἀποφαινόμενοι βεβαιωτικῶς. Εἰ γὰρ ἔδει ἀναφανδὸν τῷ νῦν καιρῷ κηρύττεσθαι τὸ ὄνομα αὐτοῦ, δι᾿ ἐκείνου ἄν ἐρρέθη τοῦ καὶ τὴν Ἀποκάλυψιν ἑωρακότος. Οὐδὲ γὰρ πρὸ πολλοῦ χρόνου ἑωράθη, ἀλλὰ σχεδὸν ἐπὶ τῆς ἠμετέρας γενεᾶς, πρὸς τῷ τέλει τῆς Δομετιανοῦ ἀρχῆς». ΑΓIΟΣ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΛΟΥΓΔΟΥΝΟΥ PG7Β.1207

Παρέθεσα σχεδὸν ὅλα τὰ ἀποσπάσματα στὴν Ἑλληνικὴ γλώσσα (στὰ Λατινικὰ εἶναι γραμμένα μὲ ἀποσπάσματα ἀπὸ τὸ Ἑλληνικό κείμενο) τοῦ ἁγίου Εἰρηναίου, ποὺ βρίσκονται στὸν σχετικὸ κεφάλαιο τῆς Πατρολογίας, ὥστε νὰ εἶναι ἀναμφισβήτητη καὶ ἡ θέσις τοῦ ἁγίου Εἰρηναίου καὶ ἡ πλαστογράφησίς της στὴν ἀνακοίνωσι τῆς ἱεραρχίας.

Αὐτὸ εἶναι τὸ μόνο πατερικὸ χωρίο ποὺ παραθέτουν οἱ ἄγιοι πατέρες μας γιὰ νὰ ὑποστηρίξουν τὶς ἀπόψεις τους καὶ αὐτὸ παραποιημένο καὶ κατὰ τὴν λέξι καὶ κατὰ τὸ πνεῦμα καὶ (ὅπως φαίνεται ἀπὸ τὰ παραπάνω λόγια τοῦ ἁγίου Εἰρηναίου) δὲν ἔχει οὐδεμία σχέσι μὲ ὅσα αὐτοὶ ἰσχυρίζονται, διότι ἀπλῶς αὐτὰ ποὺ ἰσχυρίζονται δὲν ἔχουν οὐδεμία σχέσι μὲ τὴν διδασκαλία καὶ τὴν πράξι τῶν ἀγίων Πατέρων.

Ὑπάρχουν ἀναρίθμητα πατερικὰ χωρία ὅπου γίνεται συγκεκριμένη ἀναφορὰ στὴν παρουσία τοῦ Ἀντιχρίστου, στὴν στάσι ποὺ ὀφείλουν νὰ ἔχουν ποιμένες καὶ ποιμενόμενοι καὶ στὴν τελικὴ ἔκβασι τῶν γεγονότων. 

Αὐτὰ οὔτε κἄν τὰ πρόσεξαν οἱ καταδυθέντες εἰς τὰ βάθη ποιμένες μας, ἤ ἄλλος εἶναι ὁ σκοπός τους; 

Δὲν φαίνεται ἀπὸ τὶς πράξεις τους ὁ σκοπός τους;

Τὰ ὑπόλοιπα χωρία ποὺ παραθέτουν εἶναι ἁγιογραφικά καὶ ἐπίσης δὲν ἔχουν καμμία σχέσι εἴτε μὲ ὅσα ἰσχυρίζονται εἴτε μὲ ὅσα πράττουν καὶ ἄν βρεθῆ λίγος χρόνος ἀπὸ τὶς βιοτικὲς μέριμνες, καὶ ἄν εἶναι ἀπὸ Θεοῦ, θὰ ἐπιχειρήσω λίγα σχόλια πρὸς ἐπιρρωσιν τῶν λεγομένων, γιὰ ὅσους δὲν ἔχουν ἀσχοληθῇ μὲ τὸ θέμα.

Γεώργιος Κ. Τζανάκης. Ἀκρωτήρι Χανίων. 5 Νοεμβρίου 2023

ΧΜΜΜ....Μέσα σέ 84 δευτερόλεπτα, ΟΛH η Α Π A T H των EMBOΛIΩN.... Ανοίξτε ΑΥΤΙΑ! / Β Ι Ν Τ Ε Ο


Αφού στην αρχή μιλάει για 50 νεκρούς την εβδομάδα ΑΠΟ κορωνοϊό και αφού πετάει την απίστευτη ατάκα “έχει τελειώσει η λέξη ‘πανδημία΄” (!) και αφού συστήνει να εμβολιαστούν με την “επικαιροποιημένη” δόση οι μικρότερες ηλικίες, που έχουν προβλήματα υγείας (όταν καταρρέουν κάθε μέρα υγιέστατοι νέοι άνθρωποι), οι ανοσοκακασταλμένοι (ώστε να τους τελειώσουν), οι …έγκυΕς (να χαρώ εγώ τις πανεπιστημιακές σπουδές) γυναίκες και οι υγειονομικοί (!!), καθώς ΔΕΝ τους φτάνουν ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΑΝ ΞΑΦΝΙΚΑ μέχρι σήμερα,

ΚΑΙ οι άνω των 60 ,

στο τέλος και σε ερώτηση δημσσιογράφου, εάν αυτοί που πεθαίνουν έχουν χρόνια προβλήματα, ή είναι ανεμβολίαστοι (δηλαδή μέχρι και οι δημοσιογράφοι πια έχουν πάψει να βάζουν πρώτο το εμβόλιο), η καθηγήτρια Επιδημιολογίας είπε, ότι “σε αυτές τις ηλικίες” (εννοώντας τις άνω των 60), υπάρχει ανοσογήρανση και μπορεί μεν να έχουν εμβολιαστεί (επομένως ΑΠΑΝΤΗΣΕ στον δημοσιογράφο για το εάν αυτοί που πεθαίνουν είναι ανεμβολίαστοι),

ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ,

ΔΕΝ έχουν τα αντισώματα λόγω της ανοσογήρανσης ,

ΩΣΤΕ,

ΑΝ ΚΑΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ,

“δεν μπορούν αποτελεσματικά να αντιμετωπίσουν τον κορωνοϊό” !!

Τότε, κυρία καθηγήτρια, ΓΙΑΤΙ ΣΥΣΤΗΝΕΙΣ ΝΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΝΩ ΤΩΝ 60 με το “επικαιροποιημένο” ;;

Άσε, μην απαντάς ούτε τώρα ούτε πολύ περισσότερο σε εμένα.

Θα κληθείς και εσύ στην ποινική διαδικασία που κινήθηκε με εντολή της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών για τα εμβόλια και θα απαντήσεις εκεί…


Η ομοφυλοφιλία είναι και παραμένει αμαρτία, π. Αθανάσιος Μυτιληναίος


Λέει εδώ… τι να πω ! Όταν βέβαια τίθενται σήμερα και απορίες τέτοιας φύσεως, όλα πια θα λέγαμε τσουλάνε στο δρόμο:

Ορισμένοι υποστηρίζουν ότι η ομοφυλοφιλία οφείλεται σε γενετήσιους παράγοντες. Ποια είναι η δική σας άποψη;

Μάλιστα. Είναι πολύ απλή η απάντησις. Διότι το κριτήριό μας είναι ο λόγος του Θεού. Είναι η Αγία Γραφή. Εάν το κριτήριό μας δεν ήταν ο λόγος του Θεού, τότε η απάντησις είναι δύσκολη και πολύπλοκη.

Να πω καταρχάς τί λένε εκείνοι που λένε ό,τι λένε. Ό,τι ακριβώς λέει κει εδώ η απορία. Ότι οφείλεται σε γενετησίους παράγοντες. Ναι. Ότι κάτι φταίει εκεί… κάτι φταίει εκεί… κάτι φταίει εκεί. Και μάλιστα αυτά τα έχουμε γνωρίσει εδώ και δεκαετίες πίσω. Όταν ήθελαν να δικαιολογούν πάντοτε την ομοφυλοφιλία, ότι είναι μία «ασθένεια» -«ασθένεια» δηλαδή εντός εισαγωγικών- ότι είναι έτσι… ότι είναι έτσι… κτλ κτλ.

Παιδιά, ξέρετε τί συμπεράσματα έχουνε βγει πάνω σε αυτό; Φοβερά συμπεράσματα έχουνε βγει. Και το χειρότερο [είναι] ότι παρασύρονται και εκκλησιαστικοί παράγοντες. Εδώ και 35 με 40 χρόνια θυμάμαι, γιατί στους Άγγλους είχε εμφανιστεί οξύ το θέμα. Ω οι Άγγλοι! Επειδή διαιρούν και βασιλεύουν, διαιρούν και βασιλεύουν τους τιμώρησε -το λέει ο Απόστολος Παύλος στην πρώτη Προς Ρωμαίους Επιστολή- τους τιμώρησε με πάθη ατιμίας. Ναι. Ναι. Ναι. Με πάθη ατιμίας. Όσοι είναι εκείνοι οι οποίοι στρέφονται κατά του θελήματος του Θεού, στρέφονται κατά των λαών, κατά των ανθρώπων, ναι, επιτρέπει ο Θεός να πάσχουν από πάθη ατιμίας.

Λοιπόν. Εκεί τί να σας πώ; Να σας πω ότι έχω μία ειδική ποιμαντική ψυχολογία, συγγραφεύς «ιερεύς» είναι, πάστορ, και λέει ότι είναι ασθένεια η ομοφυλοφιλία; Να σας πω ότι ο «αρχιεπίσκοπος» του Καντέρμπουρι υποστηρίζει ότι είναι ασθένεια και ότι ξέρω γω; Κι εκεί αγανακτούσα -σας είπα κάπου 40 χρόνια είναι αυτό το θέμα- και έλεγα ΜΑ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΠΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ;

Η απάντησις είναι. Ανοίξτε τα αυτιά να ακούσετε.

Εφ’ όσον ο λόγος του Θεού χαρακτηρίζει την ομοφυλοφιλία ως αμαρτία, κάθε άλλη εξήγησις, κάθε άλλη προσπάθεια για εξήγηση, προσπάθεια αμνηστεύσεως του πάθους πέφτει στο κενό. Σαφέστατα η Αγία Γραφή μας ομιλεί.

Στην Παλαιά Διαθήκη μάλιστα η τιμωρία ήταν θάνατος. Τ’ ακούσατε; Ήτανε θάνατος! Όπως και… δεν θέλω να λερώσω τα αυτιά σας… στην Καινή Διαθήκη που κάνει περιγραφή ο Απόστολος Παύλος εις την Προς Ρωμαίους Επιστολή και λέγει εκεί από τί έπασχε ο αρχαίος κόσμος, και λέει και την εξήγηση. Ποιά εξήγηση; Ότι γι’ αυτό λέει ο Θεός τους παρέδωκε εις πάθη ατιμίας ένεκα της ειδωλολατρίας των. Και λέγει στους Κορινθίους, μην πλανάσθαι, ούτε πόρνοι, ούτε μοιχοί, ούτε μαλακοί, ούτε αρσενοκοίται -μαλακός είναι ο, λυπάμαι, είναι ο παθητικός ομοφυλόφιλος, αρσενοκοίτης είναι ο ενεργητικός ομοφυλόφιλος- βασιλείαν Θεού ού κληρονομήσουσι.

Δεν λέει πουθενά όμως αν είναι κανείς άρρωστος δεν θα κληρονομήσει την Βασιλεία του Θεού. Τ’ ακούσατε; Γιατί δεν μπορεί… είναι στο κρεββάτι. Είναι παράλυτος δεν μπορεί να πάει στην Εκκλησία να κάνει την προσευχή του, την κάνει στο κρεββάτι. Παράλυτος. Δεν λέει, επειδή δεν σηκώνεσαι από το κρεββάτι σου και δεν πας στην Εκκλησία δεν θα μπεις στην Βασιλεία του Θεού. Είναι γραμμένο πουθενά αυτό; Αυτό είναι αρρώστια,

ΑΛΛΑ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΝΑ ΑΜΝΗΣΤΕΥΘΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ.

Ακούσατέ το. Δεν θέλω να μείνει ούτε αγόρι ούτε κορίτσι που να μην ακούσει αυτήν την απάντηση. Θα το παρακαλέσω πάρα πολύ. Επειδή υπερεπλεόνασεν η αμαρτία αυτή, ξεχύθηκε στους δρόμους όπως στην εποχή των Σοδόμων και της Γομόρρας. Και τί έχουμε να περιμένουμε; Να περιμένουμε ό,τι συνέβη στα Σόδομα και στα Γόμορρα. Ναι ναι. Μη νομίσετε.

ΤΙΜΩΡΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΑ ΠΑΘΗ ΑΥΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΠΑΘΗ ΑΤΙΜΙΑΣ.

Επιτέλους επιτέλους, αν είσαι πόρνος μετέρχεσαι ένα πάθος το οποίο δεν είναι πάθος ατιμίας. Αυτό όμως είναι πάθος ατιμίας. Λοιπόν, Προσοχή. Προσοχή. Προσοχή.

Ομιλία στο arnion 08/01/95


Απρακτούσης της Διοικούσης Εκκλησίας, του Κλήρου και των μοναστικών αδελφοτήτων βλασφημείται, ὑβρίζεται καὶ διαπομπεύεται ὁ μοναστικὸς βίος από την τηλεόραση

 

Βλασφήμηση τοῦ Μοναχισμοῦ ἀπὸ τὴν τηλεόραση

Βάναυση προσβολὴ τοῦ Ὀρθόδοξου Μοναχισμοῦ ἀποτελεῖ ἡ νέα κωμικὴ σειρὰ «Φόνοι στὸ καμπαναριό», ποὺ προβάλλεται ἀπὸ τὸν τηλεοπτικὸ σταθμὸ «Alpha». Τὸ γεγονὸς καταγγέλλει τὸ πολιτικὸ κόμμα «Νίκη» μὲ ἀνακοίνωσή του, στὴν ὁποία μεταξὺ ἄλλων διαλαμβάνονται καὶ τὰ ἑξῆς:

«Θλίψη καὶ ἀγανάκτηση προκαλεῖ ἡ ἔναρξη προβολῆς τῆς τηλεοπτικῆς σειρᾶς “Φόνοι στὸ καμπαναριό”. Μὲ τὴν ἐπίφαση μιᾶς δῆθεν ἐλευθερίας ἔκφρασης, ἀπροκάλυπτα προσβάλλεται, ὑβρίζεται καὶ διαπομπεύεται ὁ μοναστικὸς βίος.

Ἡ μοναστική μας παράδοση δὲν εἶναι ἁπλῶς ἕνα κόσμημα τοῦ ἑλληνορθόδοξου πολιτισμοῦ μας. Ἀποτελεῖ τὴ δοκιμασμένη ἀνὰ τοὺς αἰῶνες παλαίστρα, ἀπὸ τὴν ὁποία ἀναδεικνύονται Ἅγιοι σὲ κάθε ἐποχή. Στέκεται πηγὴ γιὰ τὸ πνευματικὸ ξεδίψασμα ἑκατομμυρίων Ἑλλήνων, ποὺ ἐκεῖ βρίσκουν ἀποκούμπι, παρηγοριά, δύναμη, πίστη, τὸν ἴδιο τὸν ἑαυτό τους, ὥστε νὰ ἐπιβιώσουν καὶ νὰ σταθοῦν ὡς ἄνθρωποι, ὡς οἰκογενειάρχες καὶ ὡς πολίτες μέσα στὸν κόσμο. (…) Ἐνῶ ἡ νεολαία ἀγρίεψε καὶ ἡ οἰκογένεια διαλύεται, ὁ δῆθεν πνευματικὸς καὶ καλλιτεχνικὸς κόσμος, πλὴν ἐλάχιστων ἐξαιρέσεων, ἀντὶ νὰ διδάξει, ἀντὶ νὰ ἐμπνεύσει, ἀντὶ νὰ παρηγορήσει, φροντίζει νὰ πετροβολάει ὅ,τι ἔχει ἀπομείνει ὄρθιο».

Στὴ συνέχεια τῆς ἀνακοινώσεως ζητεῖται ἀπὸ τὸ «Ἐθνικὸ Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης» νὰ παρέμβει κατασταλτικά, σύμφωνα καὶ μὲ τὸ Σύνταγμα τῆς χώρας, τὸ ὁποῖο προβλέπει τὸν ἔλεγχο τοῦ κράτους ἐπὶ τῶν τηλεοπτικῶν προγραμμάτων.

Ἡ ἀνακοίνωση ἀναφέρεται ἐπιπλέον στὴ μὴ ἀνοχὴ ἐκ μέρους τῆς Πολιτείας, ὅσον ἀφορᾶ στὴν ὑποτίμηση ἢ εἰρωνεία τῆς ἰουδαϊκῆς καὶ τῆς μουσουλμανικῆς θρησκείας, καὶ ζητεῖ τὴν ἴδια μεταχείριση καὶ γιὰ τὴν πίστη τῶν Ἑλλήνων: «Μὲ τὸν ἴδιο τρόπο (…) ὀφείλεται ἀμέριστος καὶ ἀδιαπραγμάτευτος σεβασμὸς στὶς παραδόσεις καὶ τὰ σεβάσματα τῆς Ὀρθόδοξης πίστης» («iefimerida.gr» 23-10-2023).

Δυστυχῶς ἐδῶ ἔχουμε φθάσει τὰ τελευταῖα χρόνια: νὰ ὑπηρετοῦνται ἐκ μέρους τῆς Πολιτείας μὲ κάθε τρόπο τὰ συμφέροντα τῶν ὁποιωνδήποτε μειονοτήτων καὶ τὴν ἴδια στιγμὴ νὰ χλευάζονται τὰ ἱερὰ καὶ ὅσια καὶ νὰ ποδοπατοῦνται βασικὰ δικαιώματα τῆς συν­τριπτικῆς πλειονότητας τοῦ γηγενοῦς πληθυσμοῦ τῆς χώρας.

Ποιός Ἕλληνας πολίτης δὲν θὰ ἀγανακτήσει μὲ αὐτὴ τὴν τακτική; Ποῦ εἶναι ἐδῶ εἰσαγγελέας νὰ παρέμβει γιὰ τὸ δημόσιο αὐτὸ ἀνοσιούργημα κατὰ τῆς ἐπικρατούσας θρησκείας τοῦ ἑλληνικοῦ ἔθνους; Μόνο ὅταν ἀκούγεται ἕνας λόγος κατὰ τῆς κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ ἐμφανίζεται ἡ σπουδὴ γιὰ παραπομπὴ στὴ Δικαιοσύνη; Ἐπιτέλους, ὅσοι θέλουν νὰ ὑβρίζουν τὰ ἱερά μας σεβάσματα, μποροῦν νὰ μετοικήσουν ἀπὸ αὐτὸ τὸν τόπο γιὰ ὅπου ἐπιθυμοῦν. Ἐδῶ, κύριοι, εἶναι Ἑλλάδα, μὲ ὅ,τι βάρος φέρει αὐτὴ ἡ λέξη. «“Ὅταν μοῦ πειράζουν τὴν Πατρίδα μου καὶ Θρησκεία μου, θὰ μιλήσω, θὰ ᾿νεργήσω κι ὅ,τι θέλουν ἂς μοῦ κάμουν”, βροντοφωνάζει ἡ ἀκοίμητη συνείδηση τοῦ ἔθνους, ὁ στρατηγὸς Μακρυγιάννης». Τὰ λόγια αὐτὰ περιλαμβάνονται καὶ στὴν παραπάνω ἀνακοίνωση. Ἑνώνουμε λοιπὸν τώρα καὶ τὴ δική μας φωνὴ μὲ τὴ στεντόρεια φωνὴ τοῦ μεγάλου ἀγωνιστῆ καὶ ὁραματιστῆ τοῦ Γένους.

Ορθόδοξο Περιοδικό “Ο ΣΩΤΗΡ”

https://aktines.blogspot.com/2023/11/blog-post_03.html

Η Σοφία της Ερήμου...

Ένας στρατιώτης ερώτησε τόν αββά Μιώς, άν άρα γε ο Θεός δέχεται τήν μετάνοια του αμαρτωλού. 

Καί ο αββάς, αφού τόν δίδαξε μέ πολλούς λόγους, είπε:

-Πές μου αγαπητέ, άν σχιστεί τό χιτώνιό σου, τό πετάς;

-Όχι, απάντησε εκείνος. Τό ράβω καί τό χρησιμοποιώ πάλι.

-Άν λοιπόν εσύ λυπάσαι τό ρούχο σου, του είπε ο γέροντας, δέν θα λυπηθεί ο Θεός τό δικό του πλάσμα;

[Από τό Γεροντικόν]


Αφού διάβασε τον Ησαΐα 53, η Εβραία αυτή δασκάλα πίστεψε στον Ιησού, τον μεγαλύτερο δάσκαλο όλων

 

George Krepela

Κάθε πράξη πού ἀναφέρεται στόν Θεό ἀποτελεῖ προσευχή


Κάθε ἀναφορά τοῦ νοῦ καί τῆς καρδιᾶς στόν Θεό εἷναι πραγματική προσευχή. Ἄν, καθώς ἑργάζεστε, θυμάστε τόν Θεό, αὐτό ἀποτελεῖ προσευχή.

Ὁ Μέγας Βασίλειος στό ἐρώτημα, “Πῶς οἱ ἀπόστολοι μποροῦσαν νά προσεύχονται ἀδιάλειπτα;”, δίνει τήν ἀπάντηση:“Ὅ,τι κι ἄν ἔκαναν, εἶχαν τή σκέψη τους στόν Θεό καί ζοῦσαν μέ διαρκῆ ἀφοσίωση σ’ Ἐκεῖνον. Αὐτή ἡ ἐσωτερική τους κατάσταση ἀποτελοῦσε ἀδιάλειπτη προσευχή”.

Ἐσεῖς πού ζεῖτε μέσα στόν κόσμο, πρέπει, ἀφενός, νά ἀπομακρύνετε ἀπὸ τὸν νοῦ σας κάθε ἁμαρτωλό λογισμό καί, ἀφετέρου, να ἀφιερὠνετε στόν Θεό ὅλες τίς δρατηριότητές σας. Αὐτή ἡ ἀναφορά στόν Θεό μετατρέπει κάθε πράξη σέ προσευχή.

Ἡ Ἀγία Γραφή ἀναφέρει ὅτι τὸ αἷμα τοῦ Ἄβελ φώναζε στόν Θεό (βλ. Γεν. 4:10). Μέ παρόμοιο τρόπο καί τά ἔργα πού ἀφιερώνονται στόν Θεό, Τοῦ φωνάζουν.

[Ἄπάνθισμα ἐπιστολῶν]
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ, ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΥ, ΣΕΛ. 303

romioitispolis.gr


ΕΘΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΣΑΤΑΝΙΚΟΥΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΔΑΠΕΡΓΟΛΑΣ

 

Focus FM 103.6 GR

Προσδεθείτε: Η Αυστραλία γίνεται το «σημείο μηδέν» του σχεδίου κοινωνίας «χωρίς μετρητά» του WEF...


Αν υπάρχει ένας λόφος για να πεθάνεις, πολιτικά μιλώντας, είναι το ζήτημα της «κοινωνίας χωρίς μετρητά». Δεν υπάρχει καμμία κίνηση που θα μπορούσαν να κάνουν οι παγκοσμιοποιητές που να είναι πιο ισχυρή από την εξάλειψη των μετρητών από τη ζωή μας.

Από Revolver News 27 Οκτωβρίου 2023

Είναι μια «πυρηνική» κίνηση. Θα αλλάξει ολόκληρο το τοπίο της γης σε σύντομο χρονικό διάστημα. Φανταστείτε πόσο εύκολο θα είναι να ελέγξουμε τις μάζες όταν το μόνο που χρειάζεται να κάνουν οι «Αγαπητοί Ηγέτες» μας είναι να γυρίσουν έναν διακόπτη για να αποκόψουν έναν «αντιφρονούντα» από όλα τα οικονομικά του, καταστρέφοντας ουσιαστικά τη ζωή του. 
Κάντε το αυτό μερικές φορές και είναι πιθανό ότι όλοι θα ευθυγραμμιστούν γρήγορα, δεν νομίζετε; Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να αντισταθούμε στο σχέδιο της παγκοσμιοποίησης για μια κοινωνία χωρίς μετρητά, ή «ψηφιακό νόμισμα», όπως τους αρέσει να το αποκαλούν.

Ένα άτομο που πραγματικά κατανοεί τις ανησυχητικές συνέπειες μιας «κοινωνίας χωρίς μετρητά» είναι ο Joe Rogan. Αναγνωρίζει ότι πιθανότατα θα ήταν από τους πρώτους που θα στόχευαν και θα εξαφάνιζαν εντελώς - με ένα γύρισμα του διακόπτη. Θα είναι τόσο εύκολο για τα παγκόσμια καθεστώτα να φιμώσουν και να καταστρέψουν όλους τους διαφωνούντες με αυτόν τον τρόπο.


Ο λόγος που το συζητάμε αυτό σήμερα και κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου για μια κοινωνία χωρίς μετρητά είναι επειδή οι παγκοσμιοποιητές πρέπει να το εφαρμόσουν για να προωθήσουν την ατζέντα τους.

Από την άλλη πλευρά, οι πατριώτες πρέπει να αντισταθούν για να παραμείνουν ελεύθεροι. Είναι μια σημαντική αντιπαράθεση αυτή τη στιγμή, αλλά το ανησυχητικό μέρος είναι ότι οι παγκοσμιοποιητές κερδίζουν έδαφος. Πείθουν πολλούς ότι το ηλεκτρονικό νόμισμα έχει να κάνει με την πρόοδο και την τεχνολογία. Ωστόσο, αυτό απέχει πολύ από την αλήθεια. Όλα έχουν να κάνουν με τη δύναμη και τον έλεγχο.

Δυστυχώς, αυτό το μήνυμα δεν έχει φτάσει σε πολλούς που είτε αγνοούν τα βαθύτερα κίνητρα είτε απλά αδιαφορούν.

Οι παγκοσμιοποιητές θα κάνουν την Αυστραλία το επίκεντρο της συνωμοσίας τους χωρίς μετρητά, με στόχο να την εισαγάγουν στις Ηνωμένες Πολιτείες, ίσως μέχρι τις εκλογές του 2024 - τέλεια συγχρονισμένες για μια άλλη μεγάλη αναστάτωση, σωστά;


Μέχρι τώρα, ίσως αναρωτιέστε γιατί κάποιος θα ήθελε η κυβέρνηση να έχει πλήρη πρόσβαση σε όλες τις οικονομικές συναλλαγές του.

Δυστυχώς, λόγω των πρόσφατων γεγονότων, συμπεριλαμβανομένου του φιάσκο του COVID, ένας σημαντικός αριθμός ανθρώπων πιστεύει ψευδώς ότι ο πρωταρχικός ρόλος της κυβέρνησης είναι να τους φροντίσει και να διορθώσει τα προβλήματα.

Παραδόξως, η αριστερά, η οποία κάποτε είχε ισχυρό και υγιή σκεπτικισμό για την κεντρική εξουσία, έχει γίνει μαζορέτα για τις μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες και τον πρωταρχικό ρόλο της κυβέρνησης. Είναι ανησυχητικό να παρακολουθείς και τρομακτικό να βλέπεις πόσο εύκολα η κυβέρνηση μπορεί να πείσει ένα τεράστιο μέρος του πληθυσμού να κάνει πράγματα που, υπό κανονικές συνθήκες, θα φαίνονταν ακατανόητα.

Αυτός είναι ο βαθμός στον οποίο η κυβέρνησή μας ασκεί έλεγχο σε κάθε πτυχή της ζωής μας, όλα για να διατηρήσει την εξουσία της.

Τρομακτικό.

Παιδιά, αντισταθείτε σε μια κοινωνία χωρίς μετρητά με κάθε ίνα της ύπαρξής σας.

Είναι ο λόφος για να πεθάνεις, αν χρειαστεί.

ΠΗΓΗ:https://lionessofjudah.substack.com/p/buckle-up-australia-becomes-ground?publication_id=581065&post_id=138357028&isFreemail=true&r=2glxis&utm_source=substack&utm_medium=email

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΜΑΡΙΓΩ ΖΑΡΑΦΟΠΟΥΛΑ






...Καλώς ήρθατε στό έτος 2 0 3 0 : «Δέν μου ανήκει ΤΙΠΟΤΑ»! / Β Ι Ν Τ Ε Ο, που δέν κάνει γιά όσους ΘΥΜΩΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ, ή .... κοιμούνται ΟΡΘΙΟΙ! !

( ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ 'ΒΙΝΤΕΟ' ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ! )




Αναρτήθηκε από Ἰωάννης Καποδίστριας στις 4:45 μ.μ.


Ογκολόγος: Δεν έχω δει ποτέ καρκίνους να συμπεριφέρονται έτσι!


(βίντεο εντός του συνδέσμου)

Οι νέοι, στα 20, 30 και 40 τους, αναπτύσσουν επιθετικούς και ταχέως αναπτυσσόμενους «καρκίνους turbo».

Ο Δρ William Makis (https://makismd.substack.com/), ο οποίος έχει διαγνώσει 20.000 ασθενείς με καρκίνο στην καρριέρα του, λέει: «Δεν έχω δει ποτέ κάτι τέτοιο».

«Δεν έχω δει ποτέ καρκίνους του μαστού στο τέταρτο στάδιο να παρουσιάζονται σε γυναίκες στα 20 τους. Δεν έχω δει ποτέ καρκίνους του παχέος εντέρου στο τέταρτο στάδιο να παρουσιάζονται σε άνδρες και γυναίκες στα 20 [και] 30 τους. Λευχαιμίες που θα σας σκοτώσουν μέσα σε λίγες μέρες ή ακόμα και ώρες μετά τη διάγνωση. Λεμφώματα που, πάλι, σε σκοτώνουν μέσα σε λίγους μήνες».

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο για όσους θέλουν να διαβάσουν περισσότερα:

Υπάρχουν μόνο λίγοι από τους 100.000 ιατρούς, Καναδούς ιατρούς, που δεν έκαναν το εμβόλιο, που εξακολουθούν να ασκούν ιατρική. Έτσι, είναι περίπου 99,9% ποσοστό εμβολιασμένοι. Και ήταν οι πρώτοι που έκαναν ουρά για τα εμβόλιά τους. 

Λοιπόν, καθώς άρχισα να κοιτάζω τους ξαφνικούς θανάτους των Καναδών γιατρών, συνειδητοποίησα, ναι, οι περισσότεροι από αυτούς πεθαίνουν από καρδιακά προβλήματα, καρδιακούς τραυματισμούς, καρδιακές ανακοπές, πεθαίνουν ενώ τρέχουν ή κολυμπούν, πεθαίνουν στον ύπνο τους. Και ο Δρ Peter McCullough έχει μιλήσει εκτενώς για αυτό, για τη μυοκαρδίτιδα και τη βλάβη στην καρδιά, τις ουλές στην καρδιά. Και τότε μερικοί πέθαιναν από θρόμβους αίματος, πνευμονικές εμβολές, εγκεφαλικά επεισόδια.

Αλλά τότε υπήρξε ένα αρκετά μεγάλο υποσύνολο ιατρών που ανέπτυσσαν εξαιρετικά επιθετικούς καρκίνους και καρκίνους σε μια ηλικία που δεν θα έπρεπε. 

Έτσι, για παράδειγμα, υπήρχε ένας ιατρός που ανέπτυξε καρκίνο του στομάχου στα 30 του, που παρουσιάστηκε στο τέταρτο στάδιο. Ήταν νεκρός σε λιγότερο από ένα χρόνο. 

Πολύ σπάνιοι καρκίνοι του εγκεφάλου σε νεαρά άτομα ηλικίας 20 και 30 ετών, φοιτητές ιατρικής και ειδικευόμενους ιατρούς. Και αυτοί οι καρκίνοι θα είναι πάντα παρόντες στο τέταρτο στάδιο. Και πάντα τους σκότωναν μέσα σε λίγους μήνες. Και ήταν πάντα λιγότερο από ένα χρόνο.

Και στην αρχή, δεν ήξερα ποιος ήταν ο όρος για αυτό ή ποιο ήταν το φαινόμενο. Μόλις άρχισα πραγματικά να το προσέχω, να το παρακολουθώ. Τότε συνειδητοποίησα ότι αυτό ονομάζεται "καρκίνος turbo" από τους ανθρώπους στα κοινωνικά μέσα. Ο "καρκίνος turbo" δεν είναι ιατρικός όρος, αλλά είναι ένας όρος που οι άνθρωποι βρήκαν για να περιγράψουν πραγματικά την εξαιρετικά επιθετική φύση αυτών των καρκίνων στους εμβολιασμένους με COVID. 

Και αυτοί οι καρκίνοι συμπεριφέρονται εντελώς διαφορετικά, σε αντίθεση με ο,τιδήποτε έχω δει πριν στην καρριέρα μου. Και έχω διαγνώσει πάνω από 20.000 ασθενείς με καρκίνο στην καρριέρα μου με πρωτοποριακή PET, CT, τομογραφία εκπομπής ποζιτρονίων, απεικόνιση, CT, MRI, παθολογική συσχέτιση.

Δεν έχω δει π ο τ έ κάτι τέτοιο. 

Δεν έχω δει ποτέ καρκίνους του μαστού στο τέταρτο στάδιο να παρουσιάζονται σε γυναίκες στα 20 τους. Δεν έχω δει ποτέ καρκίνο του παχέος εντέρου τέταρτου σταδίου να παρουσιάζεται σε άνδρες και γυναίκες στα 20 και 30 τους. Λευχαιμίες που θα σας σκοτώσουν μέσα σε λίγες μέρες ή ακόμα και ώρες μετά τη διάγνωση. Λεμφώματα που, πάλι, σας σκοτώνουν μέσα σε λίγους μήνες.

Ο Δρ William Makis είναι ο επικεφαλής της ογκολογίας στο The Wellness Company (https://twc.health/vfox) και, κατά τη γνώμη μου, ένας από τους καλύτερους ιατρικούς ερευνητές στον πλανήτη. Έχει επίσης μια μεγάλη Substack. Φροντίστε να τον ακολουθήσετε.

ΠΗΓΗ:https://vigilantfox.substack.com/p/oncologist-ive-never-seen-cancers?publication_id=975571&post_id=138436201&isFreemail=true&r=2glxis&utm_source=substack&utm_medium=email



Σήκωσε, αδελφέ μου, σήκωσε τους νοητούς οφθαλμούς της καρδιάς σου προς τον Θεό και ικέτευσέ Τον να την φλογίσει με τη θεία αγάπη Του

Ταύτισε το θέλημά σου με το θέλημα του Κυρίου. Σαν άλλος Βαρτίμαιος φώναξε κι εσύ πάλι και πάλι: “Υιε Δαβίδ Ιησού, ελέησόν με!” (Μάρκος 10. 47).

Και όσο οι δαίμονες, με τα τεχνάσματα και τις παγίδες τους,προσπαθούν να εμποδίσουν την αναφορά σου προς τον Κύριο, εσύ “πολλώ μάλλον κράζε· υιέ Δαβίδ, ελέησόν με!” (Μάρκος 10. 48), δίδαξέ με να κάνω πάντοτε το θέλημά Σου και ν’ ανήκω μόνο σε Σένα!

Άγιος Δημήτριος του Ροστώφ

Σοκ! Αυτός ο Εβραίος πιστεύει στον Χριστό και εξηγεί γιατί με έναν τρόπο που δεν έχεις ξανα-ακούσει

 

https://www.youtube.com/@skoumastv